loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 57 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 صفحه نمایش شارژ همراه اول : LED-Backlit LCD “4.3
به گزارش سیتنا، Galaxy S4 مدل جدید تلفن‎های هوشمند شارژ همراه اول است که از هفته آینده در جهان عرضه خواهد شد.
حافظه داخلی : شارژ همراه اول 16GB
سیستم عامل : Android شارژ همراه اول ver 4.1.2 Jelly Bean
گارانتی : ندارد شارژ همراه اول
عد از معرفی شارژ همراه اول گوشی دو سیم کارته Deisre SV توسط HTC، این کمپانی یک مدل مشابه یک سیم کارته آن را نیز با نام One SV به بازار معرفی کرد. این گوشی شباهت‌های بسیاری به Desire SV دارد. اما مدل جدید HTC قابلیت پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G را دارد. صفحه نمایش بدون هیچ گونه تغییری همان صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super LCD 2 می‌باشد. از جمله مزییت های سخت افزاری این گوشی میتوان به یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است که به همراه یک گیگابایت حافظه رم حافظه داخلی 8 گیگابایت است که البته با استفاده از کارت حافظه جانبی، می‌توان آن‌را تا 32 گیگا بایت افزایش داد و دوربین 5 مگا پیکسلی و همچنین یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی ونسخه 4 سیستم عامل اندروید و نهایتا، یک باتری لیتیوم یونی 1800 میلی آمپری اشاره کرد.
Z را می‌توان رقیب آخرین گوشی HTC یعنی Butterfly دانست. صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LED-backlit که رزولوشن 1080×1920 پیکسل را داراست و مجهز به نسل دوم تکنولوژی Mobile Bravia است میباشد. اما سخت افزار این گوشی کاملا مشابه Butterfly است. یعنی یک چیپ Snapdragon S4 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 که به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور Exmor RS و همچنین فیلم برداری FullHD را داراست. اما سیستم عامل استفاده شده بر روی Xperia Z، نسخه 4.1 از سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشد . باتری موجود بر روی این گوشی یک باتری 2330 میلی آمپر ساعتی است که امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. بزرگ‌ترین قابلیت این گوشی، قابلیت مقاومت آن در برابر نفوذ آب می‌باشد. Xperia Z دارای گواهی نامه IP57 شارژ همراه اول است که تضمین می‌نماید این گوشی تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌نماید.
به گزارش خبرگزاری The Korea Times، این مدل تلفن هوشمند که سریعتر و بهتر از مدل S3 کار می‎کند به راحتی می‎تواند جای شارژ همراه اول خود را در بین خریداران بازکند و فروش 10 میلیونی را تضمین کند.
امکانات : WiFi – 3G – شارژ همراه اول Bluetooth –
پردازنده شارژ همراه اول : Scorpion 1.5GHz Aderno 205 Dual-Core
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است شارژ همراه اول در هفته‎ی آینده فروش 10 میلیونی داشته باشد.
گارانتی : ندارد شارژ همراه اول
این مدل شارژ همراه اول موبایل به طور همزمان در 60 کشور جهان فروخته خواهد شد.این شرکت با فروش موبایلهای خود با سیستم عامل Android از آغاز سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است.
گارانتی : شرکت مایکروتل شارژ همراه اول
صفحه نمایش این دستگاه شارژ همراه اول دارای دقت 720p بوده و به یک روکش ضدخش Gorilla Glass نیز مجهز شده است. قاب دور صفحه نمایش بسیار باریک است به طوری که 73% از قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. پردازنده هواوی Mate یک پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی می باشد و 2 گیگابایت حافظه RAM دارد. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1 مگاپیکسلی، درگاه مموری کارت، باتری 4050 میلی آمپر- ساعتی و نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید اشاره کرد.
بعد از معرفی تبلت Note 10.1 سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های Note خودش را با نام Galaxy Note II معرفی کرد. صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع SuperAMOLED و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 64 گیگابایت و دو دوربین 8 و 2 مگا پیکسلی موجود بر روی Galaxy Note، از مزایای این گوشی میباشد.این موبایل مجهز به سیستم عامل اندروید 4.1 بوده است. پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 و پردازشگر گرافیکی از نوع Mali-400 و رم دو گیگابایتی سخت افزار خوبی را در موبایل خود ارائه کرده است.همانند تبلت Note 10.1 ، در Note II نیز از قلم جدید سامسونگ استفاده شده است. سامسونگ با افزایش 600 میلی آمپری باتری این گوشی، شارژ همراه اول تا حدودی خیال کاربران خود را راحت نموده است. طراحی این گوشی به همراه قلم همراه آن را از جمله بهترین گوشی های لمسی قرار داده است.
در نمایشگاه CES 2013 کمپانی چینی Huawei محصول جدید خود با نام شارژ همراه اول Huawei Ascend Mate را معرفی کرد. تا قبل از معرفی این گوشی خبرهای زیادی در مورد آن در دنیای اینترنت پخش شده بود. این گوشی که جزء فبلت ها ( گوشی های با صفحه نمایش بزرگ ) محسوب می شود، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی می باشد.
ام مدل جدید کمپانی ژاپنی سونی است که از خانواده Xperia به تازگی معرفی و عرضه گردیده است. سونی با معرفی این مدل، یکی دیگر شارژ همراه اول از مدل‌های شگفت انگیز ضد آب خود را به بازار عرضه نموده است.سخت افزار بسیار خوب و بدنه بسیار زیبا و مستحکم گوشی موبایل Sony Xperia Acro S این گوشی را در بین گوشی دوستان بسیار محبوب کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 5,999