loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 52 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 فروش تلویزیون‌های خمیده 55 اینچ ال‌جی از نوع OLED شارژ همراه اول با قیمت 12,000 دلار از این هفته در آلمان آغاز می‌شود
این تلویزیون خمیده که برای اولین بار از فناوری OLED در شارژ همراه اول ساخت آن استفاده شده است، از ابتدای این هفته در کشور آلمان به فروش می‌رسد و به تدریج و طی هفته‌های آتی در سراسر اروپا توزیع می‌شود. ال‌جی اعلام کرده که فروش این محصول برای اولین بار به طور همزمان در اروپا و آمریکا آغاز شده است.
به پین‌یین: Huáshuò Diànnaǒ Gǔfèn Yǒuxiàn Gōngsī)، از بزرگترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک شارژ همراه اول و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد.
فروش تلویزیون‌های خمیده 55 اینچ ال‌جی از نوع OLED با قیمت 12,000 دلار شارژ همراه اول از این هفته در آلمان آغاز می‌شود
«این کیو لی»، معاون ارشد بخش تلویزیون و سرگرمی شارژ همراه اول کمپانی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:
بررسی اسناد موجود در گمرک ایران و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابهامات گسترده درباره پرونده واردات موبایل به کشور با ارز مرجع در سال 91 حکایت دارد. در همین حال، از محموله‌های دستگاه پخش صوتی MP3، هزاران دستگاه موبایل در گمرک اصفهان کشف و مهر قاچاق خورد اما بنا به دلایل نامعلوم و پس از گذشت مدتی، این محموله‌ها ناگهان جزء واردات رسمی محسوب و از گمرک ترخیص شده است.به گزارش خبرنگار مهر، در نیمه دوم سال 91 گمرک اصفهان با محموله‌هایی مواجه می‌شود که در اظهارنامه آنها، دستگاه‌های دستگاه پخش صوتی شارژ همراه اول MP3 درج شده اما زمانی که درب این محموله‌ها باز می‌شود، هزاران دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط می‌شود و سپس مهر قاچاق بر روی آنها می‌‌خورد.نکته قابل توجه اینکه مطابق مجوز ثبت سفارش، صاحب کالا قبل از ورود کالا با مراجعه به وزارت صنعت، معدن و تجارت تقاضای ثبت سفارش برای ورود MP3 را کرده در حالی که کالای مکشوفه، تلفن همراه است. نکته بسیار مهم دیگر اینکه صاحب کالا با گشایش اعتبار و خریداری کالا از طریق سیستم بانکی و تخصیص ارز مرجع جهت واردات MP3 با ارائه اسناد خلاف واقع جمعا تعداد 127200 دستگاه تلفن همراه را بدون اینکه تلفن همراه مشمول برخورداری از تسهیلات نرخ ارز مرجع باشد، وارد کشور کرده است.در همین حال، قاچاق محسوب شدن این پرونده از سوی گمرک اصفهان و ترخیص همین محموله پس از گذشت مدتی در گمرک شهریار تهران، از ابهامات گسترده در این باره حکایت دارد؛ پرونده‌ای که ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آن به عنوان پرونده واردات موبایل‌های چینی با ارز مرجع یاد کرده است.
ما به خاطر ساخت پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED جهان به خود می‌بالیم. نسل جدید این تلویزیون‌های فوق باریک مجهز به نمایشگر‌های خمیده هستند که آغازگر دوران جدید در زمینه سرگرمی‌های خانگی محسوب شارژ همراه اول می‌شود.
این تلویزیون که تحت مدل 55EA9800 در کشور آلمان شارژ همراه اول عرضه شده، یکی از بزرگترین دستاورد‌های این شرکت کره‌ای در زمینه ساخت تلویزیون‌های خمیده محسوب می‌شود.
تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، با برخورداری از نمایشگر منحنی ظریف و فناوری WRGB OLED ساخت LG Display، کیفیت تصویر خوب و تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کند. ال‌جی با تولید این دستگاه پیشرفته موفق به دریافت جایزۀ بهترین طراحی از سوی شارژ همراه اول Red Dot شده است. علاوه بر این، کارشناسان آزمایش محصولات بین‌المللی TÜV Rheinland ،Intertek و VDE این تلویزیون را تأیید کرده‌اند. تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهینامه THX را دریافت نموده است.
شرکت ایسوزتک که معمولاً با نام اختصاری شارژ همراه اول آن ایسوز (یا آسوس) شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه‌ای «اِیسر» فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است. آسوس بزرگترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در یکسال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است.درآمد شرکت آسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌است.
تبلیغات متنی شارژ همراه اول

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 245
  • بازدید کلی : 6,004