loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 83 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

صدوقی با اشاره به بی ضرر بودن تشعشعات آنتن¬های تلفن شارژ همراه اول بانک صادرات همراه، از اصحاب رسانه درخواست کرد در این خصوص بیشتر اطلاع رسانی داشته باشند. وی گفت: برطرف کردن مشکلات ارتباطی هم وطنان، همکاری شهرداری و مردم را می طلبد.
صدوقی با اعلام اینکه همراه اول هم اکنون در ۱۱۶۳ شهر(۱۰۰ درصد)، شارژ همراه اول بانک صادرات ۴۵ هزار و ۳۷۹ روستا(۸۵ درصد)، ۱۱۱کشور(۲۶۹ اپراتور) و ۶۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده پوشش دارد، از همکاری مطلوب این اپراتور با ستاد انتخابات کشور جهت ایجاد زیرساخت ارتباطی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت های همراه اول در سال ۹۰ گفت: انتخاب همراه اول به عنوان برترین جهادگر اقتصادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت لوح و تندیس دومین جشنواره سراسری تجلیل از مدیران اشتغالزای کشور، دریافت لوح سپاس از اولین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتخاب به عنوان برترین و بزرگترین حامی ورزش کشور، انتخاب به عنوان برند برتر حوزه مخابرات و دریافت لوح تقدیر از جشنواره بین المللی فیلم رشد از دستاوردهای همراه اول در شارژ همراه اول بانک صادرات سال گذشته است.
در ابتدای این مراسم، دکتر سیدهاشمی رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران شارژ همراه اول بانک صادرات با بیان اینکه همراه اول رشد قابل ملاحظه ای در درآمد و افزایش مشترک داشته است و هم اکنون با رجیستر کردن ۴۸ میلیون سیم کارت ضریب نفوذ خود را به بیش از ۶۳ درصد رسانده است، گفت: سهامداران عمده و جزء باید بر سهامدار بودن خود ببالند.
صدوقی با بیان اینکه در سال گذشته همراه اول از نظر “میزان درآمد، یازدهم”، “درآمد در میان شرکت های غیر هولدینگ، شارژ همراه اول بانک صادرات سوم”، “سودآوری، سوم” و از نظر “بالاترین ارزش بازار، در جایگاه دوم” قرار گرفته است؛ جایگاه این اپراتور در خاورمیانه را نخست و در دنیا بیست و ششم اعلام کرد.
صدوقی در ادامه شارژ همراه اول بانک صادرات با اشاره به سیم کارت دانش تصریح کرد: خالق این نرم افزار قرآنی شرکت سروش مهر است و ما هم طی توافق نامه ای، حامی این اثر ارزشمند قرآنی شدیم. همراه اول فقط کارت هدیه داده است که همراه بسته قرآنی توزیع شود. اصلاً هر نوع فروش سیم کارت بدون هماهنگی با والدین کودکان ممنوع است.
وی نتایج شارژ همراه اول بانک صادرات ملموس طرح ها و کمپین های مذکور را جذب حدود ۷ میلیون مشترک فعال، افزایش آرپو(ARPU) مشترکین دائمی و اعتباری و افزایش ۲۵ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته دانست.
صدوقی در زمینه دستاوردهای توسعه بازار و سبد محصولات همراه اول شارژ همراه اول بانک صادرات با اشاره به طرح های عیدانه، برکت، هزاران لبخند و میلیون¬ها شادباش؛ هدف این طرحها را افزایش درآمد، افزایش مشترکین فعال، افزایش مشترکین از محل دایری مجدد مشترکین سلب امتیاز شده و ترغیب مشترکین به پرداخت از طریق درگاههای غیرحضوری عنوان کرد.
صدوقی: برنده شارژ همراه اول بانک صادرات اصلی خصوصی سازی همراه اول، دولت است
صدوقی در ادامه از توسعه شارژ همراه اول بانک صادرات شبکه رادیویی همراه اول در قالب فاز ۴ توسعه خبر داد و گفت: ۸۰ درصد این پروژه انجام شده و مابقی امسال انجام می شود.
مدیرعامل همراه اول با تشریح روند پرداختهای شارژ همراه اول بانک صادرات این اپراتور به دولت در سال گذشته اظهار داشت: برنده اصلی خصوصی سازی همراه اول دولت است. اپراتور اول در سال ۹۰ بیش از ۲۴ تریلیون ریال به دولت پرداخت کرده است.
هم شارژ همراه اول بانک صادرات اکنون شبکه سوئیچ به ظرفیت ۵۵ میلیون، شبکه IN تا ۴۰ میلیون مشترک، HLR تا ۶۰ میلیون و GPRS تا ۲۰ میلیون رسیده است. صدوقی با اشاره به آغاز فاز ۴ توسعه شبکه رادیویی اعلام کرد: جهت نوسازی شبکه رادیویی و بهبود کیفیت شبکه ۴۰۰۰ سایت نصب شده است.
وی جایگاه همراه اول را از نظر تعداد مشترک در کشور و خاورمیانه نخست اعلام کرد و گفت: در جهان از نظر تعداد مشترک دائمی چهاردهم و از نظر تعداد کل شارژ همراه اول بانک صادرات مشترک بیست و ششم هستیم.
در پایان مراسم پس از نظرخواهی از مدعوین، سود ۷۴۰ تومانی برای هرسهم تصویب شد و اعضای حقوقی هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران با ترکیب” شرکت مخابرات ایران، شهریار مهستان، گسترش الکترونیک مبین ایران، مهراقتصاد مبین و توسعه ارتباطات جامع مبین” مشخص شد شارژ همراه اول بانک صادرات و روزنامه های “دنیای اقتصاد” و “فناوران” بعنوان روزنامه های رسمی مجمع انتخاب شدند. همچنین مقرر شد ۹۰ درصد از اندوخته قانونی به سایر اندوخته ها منتقل شود.
همراه شارژ همراه اول بانک صادرات اول
در دومین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول، برای هر سهم ۷۴۰ تومان سود در شارژ همراه اول بانک صادرات نظر گرفته شد.
وی چشم انداز همراه اول را “محبوب¬ترین شرکت ایرانی” شارژ همراه اول بانک صادرات اعلام کرد که اپراتور اول درصدد است با ۴ رکن و ۴ اولویت در افق سال ۱۳۹۵ به آن برسد.
مدیرعامل همراه اول با اشاره به طرح های بازاریابی این اپراتور جهت سودآوری بیشتر اظهار شارژ همراه اول بانک صادرات داشت:
وی افزود: توسعه شبکه سوئیچ به ظرفیت ۵۵ شارژ همراه اول بانک صادرات میلیون، شبکه IN به ۴۰ میلیون، HLR تا ۶۰ میلیون و ظرفیت GPRS تا ۲۰ میلیون مشترک از دیگر برنامه های همراه اول می باشد.
در جلسه مجمع روز چهارشنبه پس از نظرخواهی از سهامداران و شارژ همراه اول بانک صادرات سخنان تعدادی از اعضای هیأت رئیسه، برای هر سهم ۷۴۰ تومان سود در نظر گرفته و مقرر شد سود سهامداران حقیقی از روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه از طریق بانک ملت واریز شود.
مدیرعامل همراه اول در یک نشست خبری، ضمن تشریح عملکرد یکساله این اپراتور، به سؤالات شارژ همراه اول بانک صادرات خبرنگاران نیز پاسخ گفت.
در این مراسم پس از سخنرانی رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل همراه اول و استماع گزارش حسابرس و پرسش و پاسخ در شارژ همراه اول بانک صادرات خصوص سود سالیانه، درباره اعضای حقوقی هیأت مدیره، روزنامه کثیرالانتشار چاپ آگهی و پاداش هیأت مدیره تصمیم¬گیری شد.
اگر آموزش و پرورش پشیمان شده، بسته ها را عودت دهد. شرکت سروش مهر در این خصوص بیانیه صادر کرده است که که توضیحات آن کامل است. اگر ما وارد این موضوع شدیم به خاطر مسوولیت اجتماعی شرکت و ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار است. نرم افزار سروش ایمان هم اکنون از طریق پرتال همراه اول نیز قابل دانلود است. صدوقی در پایان با اشاره به وضعیت ارتباطی جزیره ابوموسی گفت: کلیه جزایر، اسکله ها و بیشتر سکوهای نفتی خلیج فارس تحت پوشش همراه اول است و حتی درخواست شده مسیرهای دریایی نیز پوشش دهیم بررسی شارژ همراه اول بانک صادرات می کنیم اگر از نظر فنی ممکن باشد برای اپراتورهای دیگر نیز فضایی مهیا می کنیم که در این مناطق از شبکه ما استفاده کنند. وی افزود: همراه اول ارتفاعات دماوند را نیز از ۴ جبهه پوشش داده است.
مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به آغاز برنامه تحول همراه اول از ابتدای فروردین سال ۹۰، درآمد و سودخالص همراه اول را در سال گذشته به ترتیب ۷/۵۴ و ۷/۱۵ تریلیون ریال اعلام و اضافه کرد: رشد EPS نیز ۳۶ درصد بوده شارژ همراه اول بانک صادرات است.
مدیرعامل همراه اول در ابتدای مراسم با تشریح دستاوردهای اپراتور اول در حوزه¬های توسعه شبکه و توسعه بازار و عملکرد مالی، به شارژ همراه اول بانک صادرات عناوین و افتخارات این اپراتور در یکسال اخیر پرداخت و انتخاب بعنوان برترین جهادگر اقتصادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت لوح و تندیس طلایی دومین جشنواره سراسری تجلیل از مدیران اشتغالزای کشور، انتخاب بعنوان برند برتر حوزه ارتباطات کشور، انتخاب بعنوان برترین و بزرگترین حامی ورزش کشور، انتخاب بعنوان اپراتور پیشرو در خدمات بانکداری همراه و … را از جمله موفقیت¬های همراه اول در یکسال گذشته دانست.
صدوقی از رشد ۲۸ درصدی فروش سیم کارتهای اعتباری در سال گذشته خبر داد شارژ همراه اول بانک صادرات و گفت: علاوه بر رشد فروش سیم کارت، سبد محصولات و خدمات همراه اول نیز رشد چشمگیری داشته است.
طرحهای عیدانه، برکت، هزاران لبخند و میلیون ها شادباش از طرحهای مهم بازاریابی همراه اول در سال گذشته بوده که نتایج این کمپین ها، جذب حدود ۷ میلیون مشترک فعال، افزایش ARPU مشترکین شارژ همراه اول بانک صادرات دائمی و اعتباری و افزایش ۲۵ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال قبل است.
در ادامه مراسم، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول به شارژ همراه اول بانک صادرات تشریح برنامه های این اپراتور در سال ۹۰ پرداخت.
به گزارش مهین شارژ به نقل از روابط عمومی شرکت شارژ همراه اول بانک صادرات ارتباطات سیار ایران، دومین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول صبح روز چهارشنبه ۳۰ فروردین با حضور بیش از ۹۶ درصد سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
صدوقی رشد شارژ همراه اول بانک صادرات EPS سهام همراه اول در سال گذشته را بیش از ۳۶ درصد ذکر کرد و گفت: در سال ۹۰ EPS همراه اول ۷۶۰۳ ریال بوده است.
مدیرعامل همراه اول با اشاره به برگزاری مجمع در اولین ماه سال جاری اظهار داشت: این امر نشان دهنده شفافیت همراه اول در برابر ذینفعان است. شارژ همراه اول بانک صادرات
مدیرعامل همراه اول که در بیست شارژ همراه اول بانک صادرات و هفتمین نشست خبری خود بعنوان مدیرعامل اپراتور اول سخن می گفت با اعلام رقم سرمایه گذاری بی سابقه ۴۷۱۱ میلیارد ریالی جهت توسعه شبکه اظهار داشت:
صدوقی با اشاره به جایگاه همراه اول در رتبه بندی یکصد شرکت برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی شارژ همراه اول بانک صادرات کشور گفت: از نظر میزان درآمد یازدهم، درآمد در بین شرکتهای غیرهولدینگ سوم، سودآوری سوم و از نظر بالاترین ارزش بازار در کشور دوم هستیم.
سود ۷۴۰ تومانی سهام شارژ همراه اول بانک صادرات همراه اول
صدوقی در پایان، چشم انداز شرکت ارتباطات سیار ایران را “محبوبترین شرکت ایرانی” عنوان کرد و از مجمع درخواست کرد صورت های مالی، تقسیم ۷۰۰۰ریال به عنوان سود نقدی هر شارژ همراه اول بانک صادرات سهم و انتقال مازاد اندوخته قانونی به حساب سایر اندوخته ها را تصویب کنند.
صدوقی با اشاره به رشد ۱۴۸ درصدی مشترکین GPRS و ۱۶۱ درصدی مشترکین MMS در سال گذشته، تعداد مشترکین GPRS را در سال گذشته حدود ۱۰ میلیون و شارژ همراه اول بانک صادرات مشترکین MMS را ۵ میلیون و ۱۳۳ هزار نفر ذکر کرد. وی در ادامه با اشاره به درآمد ۷/۵۴ تریلیون ریالی همراه اول در سال ۹۰ گفت: در سال ۹۰ درآمد ما نسبت به سال قبل حدود ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین سود شرکت در همین بازه زمانی ۳۶ درصد رشد کرده است.
وی با تشریح گستره سراسری پوشش همراه اول گفت: همراه اول هم اکنون در ۱۱۶۳ شهر (۱۰۰درصد شهرها)، ۴۵۳۷۹ روستا(۶/۸۵ درصد روستاها) ، ۶۷۷۰۰ کیلومتر جاده و ۱۱۱ کشور (۲۶۹ اپراتور) پوشش دارد. صدوقی با اعلام اینکه مجموع سرمایه گذاریهای انجام شده و در حال انجام بخش توسعه شبکه همراه اول، بالغ بر ۴۷۱۱ میلیارد ریال است، اظهار داشت: هر چه در شارژ همراه اول بانک صادرات ۱۷ سال اخیر در بخش Core نصب شده است، در حال نوسازی است و شبکه بر پایه IP در حال پیاده سازی است.
به گزارش روابط شارژ همراه اول بانک صادرات عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، نشست خبری مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با اصحاب رسانه با حضور بیش از یکصد و چهل خبرنگار، در سالن اجتماعات برج همراه برگزار شد.
پس از صحبتهای مهندس صدوقی، نماینده سازمان حسابرسی از همراه اول بدلیل ارائه گزارش مالی شفاف و استاندارد تشکر ویژه کرد. شارژ همراه اول بانک صادرات
مدیرعامل همراه اول اعلام کرد: این اپراتور در سال ۹۰، رشدی ۴۱ درصدی در فروش شارژ همراه اول بانک صادرات سیم کارت های اعتباری نسبت به سال قبل داشته است. وی گفت: تا کنون ۵۳ میلیون سیم کارت فروخته شده که ۴۹ میلیون آن به نام افراد ثبت و در شبکه قابل استفاده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 241
  • بازدید کلی : 6,000