loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 69 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 کمپانی سامسونگ به طور رسمی از جدیدترین نسخه فبلت خود خرید شارژ همراه اول یعنی گلکسی نوت 3 پرده برداشت. این گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر شده و از طراحی زیباتری برخوردار است.
هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به خرید شارژ همراه اول ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی هر شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید.
خرید شارژ همراه اول پشتیبانی از DLNA نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاهایی که در شبکه بی سیم خانگی شما متصل هستند و از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند متصل کرده و محتویات مدیای خود را بر روی این دستگاه‌ها مشاهده کنید.
دیشب اپل دو گوشی خود را یعنی آیفون 5C خرید شارژ همراه اول و آیفون 5S را معرفی کرد، ما علاوه بر اینکه مراسم را برای شما پوشش دادیم، مشخصات دو گوشی را در یک خبر جدا برای شما منتشر کردیم. در این خبر می‌خواهیم به شما تمام ویدئوهایی که توسط اپل منتشر شده را نشان دهیم زیرا عقیده داریم ویدئوی معرفی یک محصول توسط کمپانی تولید کننده آن محصول می‌تواند بهترین راهنمای آن محصول باشد. همچنین در این خبر تمام عکس‌های رسمی این دو گوشی را می‌توانید مشاهده کنید.
صفحه کلید پارسی نیز در این گوشی وجود دارد که به راحتی می‌توانید کلمات پارسی را تایپ کنید، ضمنا تایپ با صفحه کلید این گوشی نیز بسیار مطلوب است و هیچ مشکلی با آن پیدا نخواهید کرد.همچنین خرید شارژ همراه اول تم‌های بسیار زیبایی از پیش بر روی گوشی نصب هستند که می‌توانید با توجه به رنگ گوشی که خریداری کرده‌اید و با توجه به سلیقه خود این تم‌ها را تغییر دهید که با انتخاب این تم‌ها تغییرات جالبی در کل گوشی اعمال خواهد شد.
هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت خرید شارژ همراه اول پردازش کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.
از نمای جلویی، این گوشی شبیه خرید شارژ همراه اول به مدل‌های قبلی است، اما تغییرات محسوسی در کل پروسه طراحی آن اعمال شده است
گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی خرید شارژ همراه اول زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد.حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند استفاده کنید. باتری
انتظارها به پایان رسیدند و گلکسی نوت 3 سامسونگ خرید شارژ همراه اول به طور رسمی معرفی شد. صفحه نمایش بزرگ‌تر، نسخه جدید قلم هوشمند S Pen، قاب دور گوشی فلزی و مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای قدرتمند تنها بخشی از ویژگی‌های این فبلت جدید هستند.
این گوشی ویژگی های خوب زیادی دارد که می‌تواند شما را برای خرید قانع کند، صفحه نمایش با کیفیت با وجود Full HD نبودن، پردازنده مناسب، دوربین خوب، اندروید نسخه 4.2.2 و از همه مهمتر طراحی شیک و ضخامت بسیار کم در خرید شارژ همراه اول کنار قیمت بسیار مناسب همه می توانند دلایل خوبی برای خرید این اسمارت فون باشند. اگر شما به دنبال یک گوشی شیک که بتواند به راحتی کارهای روزمره شما را پشتیبانی کند هستید این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب است اما اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتواند به خوبی برای انجام بازی‌های مختلف و سنگین نیاز شما را برطرف کند این گوشی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
پردازنده خرید شارژ همراه اول و کارآیی
پخش کننده موزیک نیز ظاهر جذاب و جالبی دارد، در اینجا هوآوی از پخش کننده موزیک اختصاصی خود استفاده کرده است، نکته خرید شارژ همراه اول جالب اینجا است که با کشیدن کاور آهنگ در حال پخش به سمت راست قسمت لیریک آهنگ به شما نشان داده می‌شود.
بزرگترین تغییر در نوت 3 مربوط به قسمت پشتی خرید شارژ همراه اول آن است که به طور کامل از جنس چرم ساخته شده است.
گلکسی نوت 3 سامسونگ خرید شارژ همراه اول با قابلیت های متنوع نرم افزاری جدید رسم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 208
  • بازدید کلی : 5,967