loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 87 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وی همچنین به توسعه فاز سه شبکه همراه اول توسط پیمانکاران استانی اشاره کرد و گفت : طی یکسال گذشته ۹۰ پیمانکار در ۲۹ استان حدود ۱۶۰۰ سایت BTS راه اندازی کردند و در راستای فاز چهارم توسعه نیز ۶۲۴ سایت راه شارژهمراه اول بانک مسکن اندازی شد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در خصوص جایگاه شرکت ارتباطات سیار در سطح منطقه تأکید کرد: در میان ۱۴۸ اپراتور فعال در سطح منطقه خاور میانه ، رتبه شرکت ارتباطات سیار ، از نظر تعداد مشترکان دوم و از نظر سیم کارت های دائمی مقام نخست را دارد .وی تأکید کرد : از نظر شارژهمراه اول بانک مسکن تعداد مشترکان ارتباطات سیار در میان ۷۰۰ اپراتور فعال دنیا ، رتبه ۲۸ را به خود اختصاص داده است. صدوقی با اشاره به تعداد مشترکان همراه اول ، اظهار داشت: مشترکان همراه اول به بیش از ۳۱ میلیون نفر رسیده که در سال جاری بیش از هفت میلیون سیم کارت به متقاضیان ارائه شده است.
صدوقی با اشاره به روند توسعه شبکه همراه اول توسط پیمانکاران عمومی (GC) گفت : از میان چهار هزار و۷۷۳ سایت که در راستای توسعه فاز سوم شبکه باید توسط این پیمانکاران شارژهمراه اول بانک مسکن راه اندازی می شد، حدود چهار هزار و ۱۰۶ سایت راه اندازی شده است و به طور کلی می توان گفت ، ۸۶ درصد از قرارداد GC ها به اتمام رسیده است. وی با بیان اینکه “این قرارداد یکساله حدود چهار سال به طول انجامید “، ادامه داد :با یکی از این پیمانکاران تسویه حساب کامل شده و با پیمانکار دیگر نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده تسویه حساب می شود.
بنابراین گزارش شارژهمراه اول بانک مسکن این قرارداد دو طرفه بوده و مشترکان هر دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی بهره گیرند.
وی با تاکید بر اینکه طی هفته جاری ۵۰۰ هزار سیمکارت همراه اول به متقاضیان واگذار می شود ، اضافه کرد : با این واگذاری آمار عرضه سیکارت های همراه اول در سال جاری شارژهمراه اول بانک مسکن از ۷.۵ میلیون مشترک عبور خواهد کرد.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اپراتور وینافون ویتنام اولین اپراتور این کشور است که به شارژهمراه اول بانک مسکن شبکه رومینگ بین الملل همراه اول می پیوندد.
صدوقی با بیان اینکه “بخش عمده ای از توسعه پوشش سایت های پرظرفیت تهران طی سه ماه آینده محقق خواهند شد ” ، اظهار داشت : صد در صد شهرهای کشور و ۳۷ هزار شارژهمراه اول بانک مسکن کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارد و مراکزSMS همراه اول نیز برای ۳۰ میلیون مشترک ظرفیت سازی شده است.
به گزارش فارس، وحید صدوقی امروز ” دوشنبه “در نشست شارژهمراه اول بانک مسکن خبری ضمن بیان این مطلب درباره شبکه پیامک همراه اول اظهار داشت: در حال حاضر، ظرفیت پیامک در شبکه تلفن همراه به حدود ۳۰ میلیون نفر رسیده است.
به گفته مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار، “درصد قطع مکالمات در این شبکه از ۷۵/۲ به ۴/۲ درصد رسیده و امید می رود در شارژهمراه اول بانک مسکن سال آینده این میزان به کمتر از دو درصد برسد.
همراه اول هم اکنون با 271 اپراتور در 112 کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند. مدیر شارژهمراه اول بانک مسکن عامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: تا پایان سال جاری کل کشور تحت پوشش اینترنت تلفن همراه ” GPRS ” و پیام چند رسانه‌ای ” MMS ” همراه اول قرار می‌گیرند و سرعت سرویس gprs با ارتقا به نسل بعد چهار برابر می‌شود.
صدوقی در عین حال با اشاره به روند رشد تعداد مشترکان همراه اول طی دو سال اخیر، اظهار داشت: در سال ۸۶ ، ۹ میلیون و صد هزار سیمکارت واگذار شده است که ۹۳۰ هزار سیمکارت آن مربوط به سیمکارت های دایمی بود. در سال ۸۷ شش میلیون و شارژهمراه اول بانک مسکن ۸۰۰ هزار سیمکارت به متقاضیان ارایه شد که از این تعداد ۳۲۰ هزار سیمکارت دایمی و ۶.۵ میلیون سیمکارت اعتباری بود.
با پیوستن اپراتور وینافون ویتنام (Vinaphone) به شبکه شارژهمراه اول بانک مسکن همراه اول، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین الملل اپراتور اول به 271 اپراتور رسید.
ویتنام به شبکه رومینگ بین شارژهمراه اول بانک مسکن الملل همراه اول پیوست
وی با اشاره به اینکه با تلاش تمامی همکاران و حمایت های دولت ، همراه اول در سی امین سالروز انقلاب اسلامی تعداد مشترکان خود را به ۳۰ میلیون نفر رساند ، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷هزار و ۷۱ شارژهمراه اول بانک مسکن سایت BTS در کشور راه اندازی شده که نسبت به سال گذشته با ۵۸ درصد رشد همراه است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه “این شرکت با ۲۳۸ اپراتور در ۱۰۵ کشور جهان ارتباط رومینگ دارد ” ، یاد آور شد : درصد شارژهمراه اول بانک مسکن میزان موفقیت مکالمه از ۸۵ درصد در اردیبهشت ماه به ۸۸ درصد در حال حاضر رسیده است.
بنابراین گزارش این قرارداد دو طرفه بوده و مشترکان هر شارژهمراه اول بانک مسکن دو اپراتور می توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی بهره گیرند.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اپراتور وینافون ویتنام اولین اپراتور این شارژهمراه اول بانک مسکن کشور است که به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول می پیوندد.
وی شمار مشترکان همراه اول را ۳۱ میلیون و۳۱۰ هزار نفر عنوان کرد که از این تعداد شارژهمراه اول بانک مسکن ۵/۱۶ میلیون نفر مشترک سیمکارت دائمی و ۱۴ میلیون و۷۰۰هزار نفر مشترک سیمکارت اعتباری هستند.
وی سپس به توسعه پوشش جاده های اصلی کشور اشاره کرد و گفت : تا پایان تیرماه صددرصد شارژهمراه اول بانک مسکن جاده های کشور تحت پوشش کامل شبکه همراه اول قرار خواهند گرفت و در این خصوص ۱۱۱۱ سایت BTS در دست راه اندازی داریم و یک تا سه سایت نیز برای توسعه پوشش تکرار کننده های جاده ای در نظر گرفته ایم.
با پیوستن اپراتور وینافون ویتنام شارژهمراه اول بانک مسکن (Vinaphone) به شبکه همراه اول، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین الملل اپراتور اول به 271 اپراتور رسید.
صدوقی مشکلات اخیر اختلال در شبکه همراه اول را مربوط به تداخل فرستنده های غیرمجاز در باند ۱۸۰۰ عنوان کرد وگفت: با بروز این معضل ۵۰ درصد کانال های باند ۱۸۰۰ و ۱۰ تا ۹ درصد مراکز BSC دچار اختلال شد شارژهمراه اول بانک مسکن که این مشکل در روز ۱۹ اسفندماه برطرف گردید.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه “طبق فاز چهارم توسعه شبکه همراه شارژهمراه اول بانک مسکن اول شرکت های داخلی باید برای شش میلیون مشترک ظرفیت ایجاد کنند “، تصریح کرد : کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار تا زمان حاضر ۱۰ درصد قرار داد خود را تحویل داده است.
همراه اول هم اکنون با 271 اپراتور در 112 کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند. ویتنام به شبکه رومینگ بین الملل همراه اول شارژهمراه اول بانک مس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 5,981