loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 52 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 نکته جالب اینجا است که Xperia J که مجهز به پردازشگر کوآلکومی است که در محصولات 2011 سونی به کار رفته به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی می‌شود اما گوشی‌های سال 2011 این بروزرسانی را دریافت همراه اول نمی کنند.
گوشی‌های سال 2011 سونی که بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت همراه اول کردند به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی نمی‌شوند.
به گزارش جی اس ام گوشی‌های سونی Xperia T، Xperia TX، Xperia V به اندروید 4.1 همراه اول در اواسط سه ماهه اول سال آینده میلادی بروزرسانی می‌شوند.
به نقل از موبنا، رییس شبکه بازرسی همراه اول و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه از مجهز شدن بازرسان تعزیرات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دستگاه‌هایی دیجیتالی که ریز اطلاعات موبایل‌ها را نشان می‌دهد،‌ خبر داد.
همچنين این گوشی دارای قابلیت ضدآب است و به مدت ۳۰ دقیقه در ارتفاع ۲ متری زیر آب فعال است. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی هوشمند این است که دارای فناوری اسمارت سونیک رسیور می باشد. این قابلیت موجب می شود تا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا، صدای گوشی قوی تر و رساتر همراه اول شود.
· بهبود ویژگی‌های حالت قفل صفحه همراه اول
مهدی عبقری، در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به برطرف شدن مشکلات پیش روی طرح شبنم در کشور افزود: در حال حاضر دستگاه‌های دیجیتالی در اختیار بازرسان قرار گرفته که شماره سریال کالاهای وارداتی قانونی را تایید می‌کند. وی افزود: همراه اول بازرسان با استفاده از این دستگاه و نگهداری آن در شماره سریال گوشی می‌توانند پی به قانونی بودن و یا قاچاقی بودن گوشی ببرند به طوری که این دستگاه‌ها اسم شرکت واردکننده همراه با کشور مبدا و همچنین نوع جنس، کالا و غیره را برای بازرس نمایش می‌دهد.وی گفت: اگر نهادهای مربوطه 100 بازرس را به بازار تلفن همراه اختصاص دهند با شناسایی فروشگاه‌های عرضه کننده موبایل می‌توان پی به نوع فعالیت قانونی و غیرقانونی آنها برد. عبقری با اشاره به ساماندهی بازار تلفن‌همراه گفت: تاکنون کارهای اساسی و زیربنایی خوبی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین اقدامات مناسبی از سوی طرح شبنم صورت پذیرفته که کاهش حجم واردات غیرقانونی و قاچاق موبایل در سال گذشته خود گواه این مدعاست.
سونی برنامه خود برای بروزرسانی گوشی‌های اکسپریا به همراه اول اندروید 4.1 را اعلام کرد.
· بهبود کنترل بر روی دیتاهای مصرفی موبایل همراه اول شما
برنامه‌های جدید همراه اول مدیا که در این بروزرسانی معرفی شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.
· افزایش عمر باطری در حالت همراه اول زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر حالت اولیه
· قابلیت تغییر همراه اول اندازه ویجت‌ها
تغییراتی که در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد همراه اول شد:
· یک تجربه جدید کار با عکس‌ها، ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از همراه اول برنامه‌های جدید بخش مدیا
سونی تاکیید کرده است که کاربران برای دریافت همراه اول این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.
گوشی‌های دیگر عبارتند از Xperia همراه اول S، Xperia acro S، Xperia ion، Xperia P، Xperia go و Xperia J که بروزرسانی برای آن‌ها ارائه می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.
همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola همراه اول معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه برای این گوشی است کاربران در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.
این گوشی هوشمند با همراه اول قیمت ۱۵۰ دلار در امريكا عرضه می شود، اما هنوز درمورد عرضه آن به ديگر كشورها اطلاعاتی منتشر نشده است.
رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه با اشاره به اینکه اجرای همراه اول طرح شبنم تا کنون نقش بسزایی در سهم کاهش قاچاق این کالای ارتباطی در کشور داشته،‌افزود: هم اکنون تمامی شرکت‌های قانونی واردکننده موبایلی علاوه بر عرضه محصولاتشان با طرح شبنم به ارایه هولوگرام نیز می‌پردازند که این امر باعث افزایش نمایش گوشی‌های گارانتی دار در ویترین مغازها شده است.
سونی اعلام کرده است همراه اول که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.
بر اساس گزارشات رسیده، قرار همراه اول است بازرسان مبارزه با قاچاق موبایل به دستگاه‌های تایید دیجیتالی مجهز شوند.
· دکمه‌ی جدید برنامه‌های اخیر برای یک مرور ساده بر روی برنامه‌های گوشی همراه اول شما
در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و Xperia sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی همراه اول ارائه می‌شود.
گوشی جديد Kyocera Hydro Elite نام دارد كه دارای مشخصاتی همچون صفحه نمايش ۴٫۳ اینچی، وضوح ۷۲۰ پيكسل، دوربین ۸ مگاپیکسلی، همراه اول پردازنده دو هسته ای ۱٫۵GHZ، اندروید ۴٫۱ و رم ۱٫۵ گیگابايتی می باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 221
  • بازدید کلی : 5,980