loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 11 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

و در پایان باید بگویم که iPhone 4S از نظر زیبایی هیچ کم و کاستی ندارد.پانزده ما از عرضه نسخه پیشین گوشی گذشته است اما تنها چند گوشی شارژ همراه اول توانسته اند به آن نزدیک شوند.
بهتر است به اصل ماجرا بازگردیم و اوضاع را از نظر کاربردی بررسی کنیم.با اینکه گوشی از همان طراحی قدیمی استفاده می کند اما نمی توانید از برخی از لوازم جانبی iPhone 4 به همراه این شارژ همراه اول گوشی استفاده کنید.کلید Mute را می توان دلیل آن دانست که نسبت به iPhone 4 فرو رفتگی بیشتری دارد اما در مقایسه با نسخه Verizon گوشی تفاوتی در آن دیده نمی شود.
آخرین نکته ای که باید به آن اشاره کنم ، طراحی جدید آنتن هاست.اپل از طراحی iphone 4 درس گرفت و حالا با اینکه طراحی iPhone 4S با آن یکسان است ، اما برای مقابله با اختلالات آنتن دهی ؛ این بار دو شارژ همراه اول آنتن در آن تعبیه شده است.منظور ما آنتن های دوگانه GSM/CDMA نیست . دو آنتن مجزا در گوشی تعبیه شده است و هر یک از آن دو هم از هر دو استاندارد پشتیبانی می کنند.
و اگر همه این ها اشتباه باشد ، تصور می کنم تکرار شارژ همراه اول جادوی iPhone 4 اگر محال نباشد ، نزدیک به غیرممکن است.اما بگذارید ببینیم اپل چه چیزی برای نشان دادن به ما دارد.
کناره پایینی گوشی یادآور شارژ همراه اول آیفون های قبلی است. در این قسمت پورت اختصاصی مخصوص کابل USB /شارژر و پایه رومیزی به همراه دهنی و همین طور اسپیکر کوچک گوشی دیده می شوند. خبری از اسپیکرهای استریو نیست.
گوشی به آسانی و حتی در میانه یک مکالمه هم به آسانی می تواند میان این دو آنتن سوییچ کند.و بنابراین اگر یکی از آنتن ها مسدود شود ، آنتن دیگر کار آن را به عهده خواهد گرفت.و بنابراین با iPhone 4S به هیچ مشکلی شارژ همراه اول در این مورد برنخواهید خورد.
بیشتر از یکسال از عرضه iPhone 4 می گذرد و هنوز هم مقاومت کردن در برابر آن اصلا آسان نیست.یکی از ساده ترین طراحی هایی که شارژ همراه اول در عین حال زیبا به نظر می رسد.البته در آن سوی ماجرا کار با گوشی کمی مشکل بود و باید در ابتدا دقت بسیاری به خرج می دادید.بافت نهایی گوشی به کاربران اجازه نمی داد که آن را به صورت مطمئنی در دست بگیرند.طراحی مشکل بزرگی داشت ، و اگر خوش بینانه به این قضیه بنگریم باید بگویم اختلالات آنتن دهی گوشی شرم آور بودند.خبر خوب این است که این مشکل کاملا رفع شده است.
کناره پشتی صیقلی گوشی لنز دوربین هشت مگاپیکسلی را در خود جای داده است که از قابلیت فوکوس خودکار هم بهره می برد. فلاش LED هم در کنار لنز دوربین دیده می شود. مثل همیشه باتری گوشی قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد و هیچ اسلاتی هم برای افزایش شارژ همراه اول حافظه ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار نمی گیرد. آیفون جدید از یک باتری ۱۴۳۰ میلی آمپری از نوع Li-Po برخوردار است.
طراحی شارژ همراه اول
در کناره سمت راست شارژ همراه اول اسلات میکرو سیم کارت قرار گرفته است. برای خارج کردن سیم کارت از جای خود باید از ابزار خاصی که به این منظور در جعبه گوشی جای داده شده است یا حتی یک سوزن استفاده کنید.در کناره بالایی کلید Sleep/Wake و سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری استاندارد به چشم می خورند. در کنار سوکت صوتی، میکروفن دیگری قرار داده شده است که برای خنثی سازی نویزها در حین مکالمات به کار برده می شود.
عناصر و مواد جدیدی شارژ همراه اول که در iPhone 4 به کار گرفته شده اند ، در حفظ وزن آن تاثیر بسزایی داشته اند. یک نوار استیل گوشی را از بالا تا پایین احاطه کرده و شیشه ای ضد خش هم جلو و هم پشت گوشی را پوشانده است. کناره پشتی منحنی وار که نشان اپــل بر روی آن خود نمایی می کرد هم دیگر دیده نمی شود. شاید این امر بیشتر به ضرر کاربران باشد تا شکل ظاهری گوشی . iPhone 4 بسیار عالی به نظر می رسد اما استفاده از آن به اندازه گوشی های قبلی آسان نیست و خیلی مطمئن در دست جای نمی گیرد. این گوشی نسبت به دو گوشی قبلی برای در دست گرفتن کمی لغزنده و بی ثبات تر شده است .
اجازه دهید نگاهی عمیق تر به iPhone 4S داشته باشیم؛ هیچ چیز شگفت انگیزی در نمای جلویی گوشی دیده نمی شود.دوربین ثانویه VGA گوشی و گوشی مخصوص خروجی صدای مخاطب در بالای صفحه نمایش و در کنار سنسور های محدودکننده نور و مجاورت قرار گرفته اند. کلید Home نیز در پایین صفحه نمایش جای گرفته است و همچنان وظیفه بستن نرم افزار ها و باز کردن نوار مخصوص چندوظیفه گی بر عهده آن نهاده شده است.این کلید حالا برای اجرای Siri هم به کار گرفته می شود.در کناره سمت چپ Apple iPhone 4s سوییچی برای تغییر حالت بین حالت سکوت و زنگ قرار داده شده است و کنترل های تنظیم صدا هم در این بخش جای گرفته اند. این قسمت هم نسبت به سایر نسخه ها تغییر نموده و این بار کلیدهای تنظیم صدا به شکل دو کلید گرد و مجزا تعبیه شده اند.کلید افزایش صدا در iOS 5 بعنوان کلید شاتر نیز عمل می کند.این قسمت آیفون جدید مهم ترین دلیلی است که سبب می شود نتوانید از تمامی لوازم جانبی پیشین تان به همراه آن استفاده نمایید .کلید Mute به همراه کلید های تنظیم صدا حالا چند میلیمتری به پایین تر انتقال یافته اند.تصور می کنم شارژ همراه اول طراحی جدید آنتن ها نیز در این موضوع بی تاثیر نبوده است.
شاید اپل ریسک بزرگی در مورد صورت ندادن هیچ تغییری در صفحه نمایش Retina کرده باشد ، اما هم شما و هم آن ها باید نگران مسائل بزرگتری باشند.بهبود صفحه نمایش تنها یک بازی اعداد است .اگر هیچ چیز خوب پیش نرود در انتها می توان رزولوشن را افزایش داد. اما در مورد شارژ همراه اول مسئله محسوس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 5,973