loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 89 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

محمد مهدی عطوفی در گفت‌وگو با FarsNews در خصوص سرویس جیرینگ همراه اول اظهار داشت: طبیعی است که در خصوص سرویس‌های جدید رگولاتور سیستم شارژ همراه اول بانک صادرات بانکی (بانک مرکزی) دغدغه‌هایی داشته باشد و اپراتور هم به طبع انتظاراتی دارد و انتظار ما این است که رگولاتور روال بررسی سرویس را تسریع‌ کند.
همراه اول: تعرفه رومینگ حجاج هیچ شارژ همراه اول بانک صادرات تغییری نکرده است
همراه اول نظر به اهمیت موضوع، بلافاصله بررسی کامل مکالمات صورت گرفته در سیم کارت های دائمی و اعتباری حاضر در عربستان را در دستور کار خود قرار داد و یقین حاصل شد که شارژ همراه اول بانک صادرات هیچ گونه تغییر و یا خطایی در محاسبه هزینه ارتباطات حجاج همراه اولی در موسم حج رخ نداده است.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، روز چهارشنبه همزمان با اولين روز نمايشگاه بين المللي ايران تله كام 2012، مهندس وحيد صدوقي مديرعامل همراه اول شارژ همراه اول بانک صادرات و سردار محمد رويانيان مديرعامل باشگاه فرهنگي_ورزشي پرسپوليس با حضور در سالن اختصاصي همراه اول طي نشستي خبري، قرارداد همكاري امضاء كردند.
وی توضیح داد: هم‌اکنون سرویس‌های مختلفی روی جیرینگ ارائه شارژ همراه اول بانک صادرات می‌شود و در مورد این سرویس‌ها از رگولاتوری سیستم بانکی یک جواب صریح نداریم که انجام دهید یا اصلاً انجام ندهید.
مديرعامل اپراتوراول با بيان اينكه هواداران پرسپوليس با عضويت در اين انجمن اخبار، نتايج و حواشي باشگاه پرسپوليس را دريافت خواهند كرد اعلام شارژ همراه اول بانک صادرات كرد: با اين سرويس آواي انتظار باشگاه نيز در اختيار اعضاء قرار مي گيرد.
صدوقي گفت: هم اكنون در مرحله آزمايشي حدود 15 هزار نفر عضو انجمن هواداران باشگاه پرسپوليس هستند كه از امروز با رسمي شدن اين سرويس، عضوگيري شتاب بيشتري شارژ همراه اول بانک صادرات خواهد گرفت.
در اين مراسم مهندس وحيد صدوقي مديرعامل همراه اول با اعلام اينكه هم اكنون همراه اول با داشتن بيش از 55 شارژ همراه اول بانک صادرات ميليون مشترك، بزرگترين اپراتور كشور است اظهار داشت: انجمن دوستداران فوتبال همراه اول از جمله مهمترين سرويس هاي اپراتور اول در زمينه ورزش است كه با اين قرارداد همكاري بصورت رسمي فعاليت خود را آغاز مي كند.
گفتني است شارژ همراه اول بانک صادرات سرويس هواداران فوتبال همراه اول با سامانه پيامكي 8050 براي هواداران باشگاه تراكتورسازي نيز مهيا شده و بزودي براي ساير تيم هاي مطرح فوتبال ايران ارائه خواهد شد.
وي افزود: هواداران پرسپوليس با عضويت در اين انجمن، در صورت برد باشگاه 30 پيامك و 15 دقيقه مكالمه رايگان دريافت شارژ همراه اول بانک صادرات خواهند كرد. عضوگيري، هم از طريق كد دستوري (USSD) و هم از طريق سامانه پيامكي8040 امكان پذير است.
معاون همراه اول گفت: بانک مرکزی فاز اول کار شارژ همراه اول بانک صادرات جیرینگ که تزریق پول از کارت‌ شتاب به کیف پول الکترونیکی جیرینگ است را پذیرفته و فاز دوم که واریز از کیف پول جیرینگ به کارت‌ شتاب است در دست بررسی است.
در ادامه اين شارژ همراه اول بانک صادرات مراسم رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اظهار خوشحالي از انعقاد قرارداد همكاري با همراه اول بيان داشت: اميدواريم اينگونه همكاري ها گسترش يابد.
وی ادامه داد: در فاز اول رگولاتور قسمت اول کار را پذیرفته است یعنی پذیرفته که از طریق کارت‌های شتاب به کیف پول الکترونیکی جیرینگ پول تزریق شود و این بخش از سرویس رسماً راه‌اندازی شارژ همراه اول بانک صادرات شده است.
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار افزود: اپراتور از رگولاتور انتظار دارد که سرویس را بررسی و پاسخ صریح انجام شدن شارژ همراه اول بانک صادرات یا نشدن سرویس را ارائه کند.
مديران عامل همراه اول و باشگاه پرسپوليس در حاشيه نمايشگاه ايران تله كام شارژ همراه اول بانک صادرات 2012 قرارداد همكاري منعقد كردند.
همراه اول در واکنش به شائبه تغییر تعرفه رومینگش برای سیم کارت های حجاج ایرانی در عربستان، هرگونه تغییر تعرفه را رد شارژ همراه اول بانک صادرات و بر ثبات وعده اش تأکید کرد.
در واکنش شارژ همراه اول بانک صادرات به شائبه تغییر تعرفه رومینگ حجاج؛
معاون همراه اول اضافه کرد: مفهوم خدمات جیرینگ این است که جیرینگ کیف پولی است که می‌توانید به آن پول واریز و شارژ همراه اول بانک صادرات از آن برداشت کنید.
عطوفی افزود: فاز دوم کار نیز این است که بتوانید از کیف پول الکترونیکی جیرینگ به کارت‌های شتاب پول واریز کنید. با کسب موافقت فاز دوم فضای کسب شارژ همراه اول بانک صادرات و کار پرداخت موبایل کاملاً شکل خواهد گرفت.
عطوفی در پاسخ به این سوال که آیا مجوزی که هم‌اکنون بانک مرکزی به جیرینگ داده مجوز نهایی و مورد انتظار جیرینگ است، گفت: بانک مرکزی هنوز مصوبه نهایی را به شارژ همراه اول بانک صادرات ما نداده‌ است.
در پایان، شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تشکر از قاطبه حجاج بزرگوار ایرانی که همراه اول به افتخار همراهی شارژ همراه اول بانک صادرات آنان در ایام حج نیز نائل آمده، تأکید کرده است نماینده همراه اول در عربستان و نیز مرکز تماس 9990 همراه اول در ایران، آماده پاسخگویی و رفع هرگونه شائبه احتمالی تعرفه ای حجاج به صورت موردی و مصداقی است. همراه اول و پرسپوليس قرارداد همكاري امضاء كردند
به شارژ همراه اول بانک صادرات گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در چند روز گذشته، شائبه ای به نقل از تعدادی از حجاج مشترک همراه اول، در برخی رسانه ها منعکس شده بود مبنی بر این که تعرفه رومینگ برای سیم کارت های همراه اول در عربستان، بیشتر از مقدار اعلام شده قبلی، اعمال می شود.
همراه اول تأکید کرده فارغ از تغییرات قیمت ارز، همان طور که پیش از آغاز موسم حج وعده داده شده است، برای سیم کارت های دائمی و اعتباری حجاج همراه اولی، تعرفه هر دقیقه مکالمه 700تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای 350تومان، ارسال پیامک 300تومان و دریافت پیامک رایگان است. همراه اول بر رعایت کامل این تعرفه شارژ همراه اول بانک صادرات ها وفادار است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که نماینده ای هم به عربستان اعزام کرده است نیز به عنوان نهاد ناظر قانونی، بر عملکرد اپراتورها نظارت دقیق دارد.
همراه اول: تعرفه رومینگ حجاج هیچ تغییری نکرده شارژ همراه اول بانک صادرات است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 5,998