loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 55 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

فرمول محاسبه : جمع کلیة موارد بالا ( از 1 تا 11 ) به عنوان صورتحساب یک دوره در خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر گرفته می شود .
فرمول محاسبه : به دلیل خرید شارژ مستقیم ایرانسل رند شدن و سهولت در مبلغ پرداختی صورتحساب یک دورة مشترک اعمال می شود.
15- بستانکاری پیشین خرید شارژ مستقیم ایرانسل
بدهی پیشین خرید شارژ مستقیم ایرانسل
- از ساعت 21 تا 8 صبح خرید شارژ مستقیم ایرانسل و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی 536 ریال
فرمول محاسبه : تعرفه هر نوبت پرینت ریز مکالمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل 120/2 ریال است
12- صورتحساب یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوره
o فرمول محاسبه : نرخ یک دقیقه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه بین شهری تلفن های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس در ساعات شبانه روز به صورت زیر است .
فرمول محاسبه : تعرفه یک دقیقه خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمه تلفن بین الملل تلفن همراه از ایران به مقصد سایر کشورها در ساعات شبانه روز به صورت زیر است .
و خرید شارژ مستقیم ایرانسل چگونگی محاسبة هر مورد
- از ساعت 8 صبح تا خرید شارژ مستقیم ایرانسل 21 760 ریال
فرمول محاسبه : هزینة نهایی قابل پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل از سوی مشترک ( پس از انجام عملیات مربوطه ) به شرکت مخابرات ایران می باشد .
فرم موارد مندرج در خرید شارژ مستقیم ایرانسل صورتحساب تلفن همراه
فرمول محاسبه : هزینة یک دقیقه پیام صوتی تلفن همراه ، معادل 447 ریال است و حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای پیام صوتی یک دقیقه و نیم است که برابر با مبلغ 667 ریال می شود . خرید شارژ مستقیم ایرانسل
- از ساعت 21 تا 8 صبح و روزهای جمعه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تعطیلات رسمی 358 ریال
4- خرید شارژ مستقیم ایرانسل جابجایی
9- خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ویژه
16- کسر هزار خرید شارژ مستقیم ایرانسل ریال
3- مکالمة‌ بین خرید شارژ مستقیم ایرانسل شهری
1- آبونمان خرید شارژ مستقیم ایرانسل
http://i5.tinypic.com/124tpxh.png خرید شارژ مستقیم ایرانسل
فرمول محاسبه : این قسمت شامل تعرفه های خدمات ویژه از قبیل آبونمان ماهانه سرویس مکالمه دو نفره (CALL HOLD) به صورت نوبتی مبلغ 6 هزار ریال ، آبونمان ماهانه سرویس مکالمات خرید شارژ مستقیم ایرانسل سه نفره (Confernce call) مبلغ 18 هزار ریال ، آبونمان ماهانه سرویس اتصال تلفن همراه به دورنگار و دیتا مبلغ پنجاه هزار ریال و سرویس های جانبی شامل جدول زیر است .
الف ـ کلیة کشورهای جهان خرید شارژ مستقیم ایرانسل به جز نقاط مندرج در بند ب و ج
• از ساعت 8 صبح تا 21 477/2 ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل
ج ـ خرید شارژ مستقیم ایرانسل افغانستان
2- مکالمة‌ شهری خرید شارژ مستقیم ایرانسل
فرمول محاسبه : مشترکینی که از سرویس رومینگ بین الملل استفاده خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند ، هزینة مکالمات آنها ، براساس تعرفه های کشور میزبان محاسبه می شود .
10- پیام خرید شارژ مستقیم ایرانسل صوتی
5- خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیام کوتاه
• از خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساعت 21 تا 8 صبح و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی 933/1 ریال
فرمول محاسبه : شماره تلفن همراه هر مشترک از یک سوئیچ مخابراتی در یک شهر تأمین می شود . آن شهر به عنوان مبدأ مخابراتی مشترک منظور و اگر مشترک از مبدأ خارج شده به شهر دیرگی برود ، پس از هر بار تماس به ازای هر دقیقه مکالمه ، مبلغی معادل 2 پالس مکالمه تلفن همراه ، علاوه بر تعرفه های معمول ، برای وی محاسبه می گردد . خرید شارژ مستقیم ایرانسل
• از ساعت 8 صبح خرید شارژ مستقیم ایرانسل تا 21 022/2 ریال
6- خارج از کشور خرید شارژ مستقیم ایرانسل
فرمول محاسبه : تعرفه این قسمت فقط اختصاص به سرویس نمایشگر دارد که به طور ثابت در هر دوره خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ 10000 ریال است .
- از ساعت خرید شارژ مستقیم ایرانسل 8 صبح تا 21 447 ریال
• از ساعت 21 تا 8 خرید شارژ مستقیم ایرانسل صبح و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی 154/5 ریال
8- خرید شارژ مستقیم ایرانسل هزینه ها
فرمول محاسبه : این قسمت شامل مبالغی است که بنا به دلایلی مشترک صورتحساب قبلی خود را پرداخت نکرده است . خرید شارژ مستقیم ایرانسل و به نوعی به شرکت مخابرات بدهکار می باشد
فرمول محاسبه : شامل مبالغی است که باید از سوی شرکت مخابرات به مشترک پرداخت گردد.و بنا به هر دلیلی مشترک از شرکت مخابرات طلبکار می خرید شارژ مستقیم ایرانسل باشد .
11- ریز خرید شارژ مستقیم ایرانسل مکالمات
o فرمول محاسبه : نرخ یک دقیقه مکالمه شهری تلفن های همراه خرید شارژ مستقیم ایرانسل به همراه و همراه به ثابت و بالعکس در ساعات شبانه روز به صورت زیر است .
ب ـ کشورهای ویتنام ، کوبا ، سورینام ، گویان فرانسه ، ریونیون ، آنتیل فرانسه و خرید شارژ مستقیم ایرانسل والیس وفوتانا
17- خرید شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ قابل پرداخت
7- رومینگ بین خرید شارژ مستقیم ایرانسل الملل
• از ساعت 21 تا 8 صبح و روزهای جمعه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تعطیلات رسمی 388/2 ریال
• از ساعت 8 صبح تا 21 243/5 ریال خرید شارژ مستقیم ایرانسل
فرمول محاسبه : برای هر پیام کوتاه ، معادل 30 درصد هزینه یک دقیقه مکالمه خرید شارژ مستقیم ایرانسل تلفن همراه با همراه برای مشترک منظور می شود .
o فرمول محاسبه : هزینة‌آبونمان رقم ثابت 600/12 ریال برای یک دوره ( 2 ماه ) است . خرید شارژ مستقیم ایرانسل

م بازدید : 54 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 ر داخل گوشی آخرین نسخه پردازنده اسنپدراگون شرکت بزرگ کوآلکام قرار گرفته است. این پردازنده 4 هسته دارد خرید شارژ همراه اول که در نهایت سرعتی برابر 2.2 گیگاهرتز دارد. این پردازنده را در حال حاضر می‌توان قوی‌ترین پردازنده بین پردازنده‌های موجود در گوشی‌های موبایل دانست، علت این امر هم بنچ مارک‌هایی است که توسط این پردازنده به ثبت رسیده و نتایج خوبی را برای آن در پی داشته است.
صفحه نمایش خرید شارژ همراه اول
در نگاه اول گوشی Xperia Z1 یک گوشی کامل است، ظاهر شیک در کنار بدنه ترکیبی از خرید شارژ همراه اول شیشه و آلومینیوم باعث می‌شود که حس در دست داشتن گوشی گران قیمتی را داشته باشید. در کنار زیبایی، در داخل گوشی نیز شاهد حضور قوی ترین پردازنده موجود در دنیا هستیم. تمام این خصوصیات مثبت با وجود دوربینی با کیفیت 20.7 مگاپیکسل کامل می‌شود. اما برای اینکه بگوییم این گوشی در برابر رقیبانی مانند Galaxy S4، HTC One، LG G2 و حتی Galaxy Note 3 چه عملکردی خواهد داشت باید تا ورود گوشی به بازار صبر کنیم. به محض وارد شدن گوشی به بازار به صورت مفصل آن را برای شما بررسی خواهیم کرد.
مهم ترین ویژگی Z1 دوربین آن است، این گوشی در قاب پشتی خود یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی دارد که سنسور EXMOR R Cybershot دارد که برای عکاسی در نور کم بسیار مفید خواهد بود، لنز این دوربین از سری لنزهای با کیفیت سونی یعنی سری G است. در تست‌هایی که بیشترین کارشناسان داشته‌اند اعلام کردند که عکس‌های گرفته شده با این دوربین کیفیت عالی داشته‌اند و رنگ‌ها و جزپیات به خوبی در آن ثبت شده‌اند. همچنین در نور کم نیز دوربین عملکرد بسیار خوبی داشته است. خرید شارژ همراه اول سونی ادعا می‌کند که پردازنده عکس Bionz این کمپانی برای اینکه نویز عکس‌ها کم شود بهبود داده شده است. سونی به دنبال این است که اپلیکیشن‌ها را به دوربین این گوشی وارد کند که تا حدودی نیز پیشرفته است، یک ویژگی جدید این دوربین این است که به راحتی می‌توانید ویدئوهای خود را مستقیما وارد شبکه‌های اجتماعی کنید.
هیچ شکی نیست که Z1 در اصل همان جانشین Z است. به علت وجود شیشه در قسمت جلو و عقب گوشی ظاهر آن هنوز هم جذاب است. اطراف گوشی از آلومینیوم ساخته شده است و یک بهبود خرید شارژ همراه اول عالی در اینجا که در Z Ultra هم دیده بودیم نبودن درپوش بر روی خروجی جک 3.5 میلیمتری است. در کنار گوشی یک مکان برای اتصال به داک طراحی شده است. این گوشی می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری دوام بیاورد و آسیب نبیند.
امروزه ماندن در دنیای رقابت بین گوشی‌های هوشمند خیلی سخت است، گوشی‌های 4 هسته‌ای و یا 8 هسته‌ای با صفحه نمایش‌های فول اچ خرید شارژ همراه اول دی و دوربین‌های قدرتمند در بازار هستند که هر کدام می‌توانند به راحتی رقیبان خود را شکست دهند.
سیستم عامل گوشی اندروید 4.2.2 است، آخرین نسخه اندروید که توسط گوگل ارائه شده و درحال حاضر بر روی گوشی‌های نکسوس نصب است نسخه خرید شارژ همراه اول 4.3 است، جای تعجب دارد که چرا سونی از این نسخه بر روی پرچمدار خود استفاده نخواهد کرد؟
طراحی خرید شارژ همراه اول
حدود بیست و چهار ساعت بعد از معرفی جهانی و رسمی Samsumg Galaxy Note 3 در برلین، نمونه آزمایشی این فبلت جدید به دستمان رسید و توانستیم از رابط کاربری آن که مخصوص کشور ایران است تصاویری تهیه کنیم آن را خرید شارژ همراه اول نیز تست کنیم. از آنجایی که ظاهر گوشی، آزمایشی است، بدنه آن با نسخه نهایی تفاوت‏های فراوانی دارد. با توجه به وقت محدودی که در آن امکان استفاده از این فبلت را داشتیم، سعی کردیم اغلب بخش‏های آن را بررسی کنیم و از صفحه نمایش آن عکس بگیریم.
پس با ما همراه باشید تا بیشتر با این فبلت آشنا شوید. طبیعی است به محض دریافت اولین نسخه نهایی نوت 3، بررسی تخصصی مفصلی درباره آن خواهیم خرید شارژ همراه اول نوشت و عکس‏های اختصاصی ما را از بدنه آن نیز خواهید دید.
سونی با معرفی Xperia Z قدم خوبی را برای وارد شدن به این رقابت برداشت، با Xperia Z ویژگی ضد آب بودن به دنیای موبایل‌های هوشمند راه پیدا کرد. امروز نسل جدیدی از این گوشی معرفی شده است که Xperia Z1 نام دارد. این گوشی مشخصات جالبی به خصوص در قسمت دوربین و خرید شارژ همراه اول پردازنده خود دارد که می‌تواند برای خریداران و دوست داران موبایل جالب باشد. باهم این گوشی را به صورت مختصر بررسی می کنیم تا زمانی که گوشی وارد بازار شود و بتوانیم به صورت جامع علاوه بر بررسی آن یک مقایسه با دیگر رقبا نیز داشته باشیم.
دوربین خرید شارژ همراه اول
اندازه صفحه نمایش دقیقا مانند Xperia Z است، گوشی به صفحه نمایشی 5 اینچی با کیفیت Full HD مجهز است. سونی ادعا کرده است که از آخرین تکنولوژی موتور براویا برای صفحه نمایش این گوشی استفاده کرده است که زاویه دید بسیار خوبی را برای آن به وجود خواهد آورد. همچنین سونی از صفحه نمایش‌های TRILUMINOS™ موبایلی برای صفحه نمایش این گوشی و تکنولوژی X-Reality برای موتورعکس استفاده کرده است. برای اینکه بتوانیم با اطمینان به شما بگوییم این صفحه نمایش در برابر S4، One و G2 چه حرف‌هایی برای گفتن دارد باید صبر کنیم تا گوشی وارد بازار شده و بتوانیم خرید شارژ همراه اول یک مقایسه بین آن‌ها انج

م بازدید : 60 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

این خبر برای کمپانی‌های تولیدکننده موبایل مانند نوکیا، ال جی، سونی و موتورولا خوشایند نیست؛ چون درست در شرایطی دو کمپانی شارژ همراه اول سامسونگ و اپل توانسته‌اند ۱۰۰ درصد از سود بازار موبایل را از آن خود کنند، کمپانی‌های دیگر در بهترین حالت فقط ضرر نداده‌اند و در واقع نتوانسته سود عملیاتی را در بخش موبایل داشته باشند.
Galaxy S4 به طور پیش فرض از نسخه شارژ همراه اول ۴.۲.۲ سیستم عامل آندرویید بهره می‌برد که به رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی TouchWiz نیز مجهز شده است.
این گوشی در سه مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه شارژ همراه اول می‌شود و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهند بود.
بسته شارژ همراه اول های تخصصی دریچه؛
همانطور که می دانید نصب نرم افزارهای مختلف فایلهای موقتی را برای اجرای درست خود می سازند که انباشته شدن این فایلها بر روی هم به واسطه نصب برنامه های مختلف ، می تواند سرعت اسمارت شارژ همراه اول فون یا تبلت شما را به شدت کاهش دهد و اینجاست که نرم افزارهای پاک کننده کش برای برطرف کردن این مشکل وارد عمل خواهند شد.
بر شارژ همراه اول اساس این گزارش، شرکت سامسونگ اوایل امسال نیز با اتخاذ سیاست جدیدی تصمیم گرفت دارندگان مدارک تحصیلی liberal arts (مدرک تحصیلی علوم مقدماتی در رشته‌های تحصیلی مختلف) را استخدام کند و با ارائه آموزش‌های لازم از آنها مهندس نرم افزار بسازد.این شرکت همچنین اوایل هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد با اختصاص یک بودجه ۱٫۳۴ میلیارد دلاری به کره جنوبی کمک کند امتیاز انحصاری نسل آینده برخی از نرم افزارها را به نام خود ثبت کند.
برای شارژ همراه اول توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید
برای توضیحات بیشتر و دانلود شارژ همراه اول اینجا را کلیک کنید
خبرگزاری یونهاپ در کره جنوبی ضمن انتشار این خبر اعلام کرده است سامسونگ قصد دارد در یک دوره زمانی منتهی به سال ۲۰۱۷ سالانه دو هزار مهندس نرم افزار را استخدام کند. استخدام این تعداد مهندس نرم افزار تقریباً ۳۰ شارژ همراه اول درصد بیشتر از استخدام‌هایی است که سامسونگ در چند سال گذشته داشته است.
یکی از مقامات این شرکت که نخواسته نامش فاش شود، گفته است سامسونگ قصد دارد با اختصاص این بودجه صنعت نرم شارژ همراه اول افزار در مناطق محلی را تقویت کند.
برنامه ای که قصد معرفی آن را داریم بیش از ۶ میلیون کاربر دارد و برنده برتر سال ۲۰۱۰ در طراحی اپل می باشد. پیاده روی، روی ستاره ها یکی از جالب ترین خیال پرستی هایی که می توانیم داشته باشیم، اما این شارژ همراه اول بار در موبایل خودمان! آیفون را رو به آسمان بگیرید و صورت های فلکی شکل و موقعیت دقیق ستارگان را مشاهده کنید!
با پاک کردن Cache های اضافه شارژ همراه اول سرعت گوشی را افزایش دهید + دانلود
۴ نرم افزار ویژه برای حساب و کتاب با گوشی همراه + شارژ همراه اول دانلود
به گزارش وب سایت zdnet، شرکت سامسونگ تصمیم شارژ همراه اول گرفته است در عرض پنج سال آینده ۱۷۰ میلیارد وُن (معادل ۱۵۳ میلیون دلار آمریکا) را صرف جذب کسانی کند که در رشته مهندسی نرم افزار استعداد دارند. این شرکت کره‌ای قصد دارد به کمک این بودجه استعدادهای مورد نیاز خود در سراسر جهان را کشف کند.
روز دوشنبه تحلیل‌گران بازار، گزارش کردند که اپل و سامسونگ مجددا موفق شدند تا کل سود حاصل از صنعت فروش تلفن همراه را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ بدست آورند. به عبارتی دیگر هیچ کدام از تولیدکنندگان دیگر صنعت موبایل در شارژ همراه اول سه ماهه اول سال ۲۰۱۳، نتوانسته‌اند سود عملیاتی یا سودی که با کسر کلیه هزینه‌ها محاسبه می‌شود را تجربه کنند.
حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک شارژ همراه اول عنصر دیگر مقایسه کنید.
هر دو مدل شارژ همراه اول دارای دو گیگابایت حافظه RAM بوده و از شبکه‌های پرسرعت LTE نیز پشتیبانی می‌کنند.
باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری در پشت گوشی جاسازی شده است. شارژ همراه اول
دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و شارژ همراه اول از دوربین ثانویه ۱/۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ردیاب چشمی و دست کاربر پشتیبانی می‌کند.
هرچند سود اپل شارژ همراه اول و سامسونگ در این فصل نسبت به فصل قبل کاهش یافته، اما این دو کمپانی همچنان ۱۰۰ درصد از سود حاصل از صنعت موبایل را بین خود تقسیم کرده‌اند. براساس گزارش تازه از مؤسسه‬ تحلیل بازار کان‌کرود فروش بسیار خوب تلفن‌های اپل و سامسونگ ادامه دارد و این دو کمپانی همچنین سلطان بازار موبایل به شمار می‌روند.
اگر به دنبال نرم افزار های تخصصی برای انجام امور شغلی تان هستید، ما را در سلسله گزارش های بسته های تخصصی همراهی کنید. در سلسله گزارش های قصد معرفی نرم شارژ همراه اول افزارهای تخصصی و کاربردی برای انواع مشاغل داریم، نرم افزارهایی که در بسته های تخصصی معرفی می گردند، ارتباطی مستقیم با شغل مورد نظر شما دارد. در اولین گزارش قصد معرفی تعدادی نرم افزار تخصصی برای انجام امور حسابداری را داریم. با خواندن و استفاه کردن از نرم افزارهای موجود در گزارش های ما را همراهی نمایید.
شرکت سامسونگ قصد دارد ۱۵۳ میلیون دلار از سرمایه خود را صرف جذب و شارژ همراه اول تربیت استعدادهای مهندسی نرم افزار کند.
اندروید شارژ همراه اول

م بازدید : 70 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 کمپانی سامسونگ به طور رسمی از جدیدترین نسخه فبلت خود خرید شارژ همراه اول یعنی گلکسی نوت 3 پرده برداشت. این گوشی جدید نسبت به نسل قبلی خود باریک‌تر شده و از طراحی زیباتری برخوردار است.
هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به خرید شارژ همراه اول ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی هر شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید.
خرید شارژ همراه اول پشتیبانی از DLNA نیز وجود دارد که توسط آن می‌توانید گوشی خود را به دستگاهایی که در شبکه بی سیم خانگی شما متصل هستند و از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند متصل کرده و محتویات مدیای خود را بر روی این دستگاه‌ها مشاهده کنید.
دیشب اپل دو گوشی خود را یعنی آیفون 5C خرید شارژ همراه اول و آیفون 5S را معرفی کرد، ما علاوه بر اینکه مراسم را برای شما پوشش دادیم، مشخصات دو گوشی را در یک خبر جدا برای شما منتشر کردیم. در این خبر می‌خواهیم به شما تمام ویدئوهایی که توسط اپل منتشر شده را نشان دهیم زیرا عقیده داریم ویدئوی معرفی یک محصول توسط کمپانی تولید کننده آن محصول می‌تواند بهترین راهنمای آن محصول باشد. همچنین در این خبر تمام عکس‌های رسمی این دو گوشی را می‌توانید مشاهده کنید.
صفحه کلید پارسی نیز در این گوشی وجود دارد که به راحتی می‌توانید کلمات پارسی را تایپ کنید، ضمنا تایپ با صفحه کلید این گوشی نیز بسیار مطلوب است و هیچ مشکلی با آن پیدا نخواهید کرد.همچنین خرید شارژ همراه اول تم‌های بسیار زیبایی از پیش بر روی گوشی نصب هستند که می‌توانید با توجه به رنگ گوشی که خریداری کرده‌اید و با توجه به سلیقه خود این تم‌ها را تغییر دهید که با انتخاب این تم‌ها تغییرات جالبی در کل گوشی اعمال خواهد شد.
هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت خرید شارژ همراه اول پردازش کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.
از نمای جلویی، این گوشی شبیه خرید شارژ همراه اول به مدل‌های قبلی است، اما تغییرات محسوسی در کل پروسه طراحی آن اعمال شده است
گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی خرید شارژ همراه اول زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد.حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می کند استفاده کنید. باتری
انتظارها به پایان رسیدند و گلکسی نوت 3 سامسونگ خرید شارژ همراه اول به طور رسمی معرفی شد. صفحه نمایش بزرگ‌تر، نسخه جدید قلم هوشمند S Pen، قاب دور گوشی فلزی و مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای قدرتمند تنها بخشی از ویژگی‌های این فبلت جدید هستند.
این گوشی ویژگی های خوب زیادی دارد که می‌تواند شما را برای خرید قانع کند، صفحه نمایش با کیفیت با وجود Full HD نبودن، پردازنده مناسب، دوربین خوب، اندروید نسخه 4.2.2 و از همه مهمتر طراحی شیک و ضخامت بسیار کم در خرید شارژ همراه اول کنار قیمت بسیار مناسب همه می توانند دلایل خوبی برای خرید این اسمارت فون باشند. اگر شما به دنبال یک گوشی شیک که بتواند به راحتی کارهای روزمره شما را پشتیبانی کند هستید این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب است اما اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتواند به خوبی برای انجام بازی‌های مختلف و سنگین نیاز شما را برطرف کند این گوشی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
پردازنده خرید شارژ همراه اول و کارآیی
پخش کننده موزیک نیز ظاهر جذاب و جالبی دارد، در اینجا هوآوی از پخش کننده موزیک اختصاصی خود استفاده کرده است، نکته خرید شارژ همراه اول جالب اینجا است که با کشیدن کاور آهنگ در حال پخش به سمت راست قسمت لیریک آهنگ به شما نشان داده می‌شود.
بزرگترین تغییر در نوت 3 مربوط به قسمت پشتی خرید شارژ همراه اول آن است که به طور کامل از جنس چرم ساخته شده است.
گلکسی نوت 3 سامسونگ خرید شارژ همراه اول با قابلیت های متنوع نرم افزاری جدید رسم

م بازدید : 59 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

نظر اولیه همراه اول جی اس ام
دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی همراه اول Full HD
رنگ‌های سفید – آبی – سبز همراه اول – زرد و صورتی
در داخل گوشی آخرین نسخه پردازنده اسنپدراگون شرکت بزرگ کوآلکام قرار گرفته است. این همراه اول پردازنده 4 هسته دارد که در نهایت سرعتی برابر 2.2 گیگاهرتز دارد. این پردازنده را در حال حاضر می‌توان قوی‌ترین پردازنده بین پردازنده‌های موجود در گوشی‌های موبایل دانست، علت این امر هم بنچ مارک‌هایی است که توسط این پردازنده به ثبت رسیده و نتایج خوبی را برای آن در پی داشته است.
حدود بیست و چهار ساعت بعد از معرفی همراه اول جهانی و رسمی Samsumg Galaxy Note 3 در برلین، نمونه آزمایشی این فبلت جدید به دستمان رسید و توانستیم از رابط کاربری آن که مخصوص کشور ایران است تصاویری تهیه کنیم آن را نیز تست کنیم. از آنجایی که ظاهر گوشی، آزمایشی است، بدنه آن با نسخه نهایی تفاوت‏های فراوانی دارد. با توجه به وقت محدودی که در آن امکان استفاده از این فبلت را داشتیم، سعی کردیم اغلب بخش‏های آن را بررسی کنیم و از صفحه نمایش آن عکس بگیریم.
در نگاه اول گوشی Xperia Z1 یک گوشی کامل است، ظاهر شیک در کنار بدنه ترکیبی از شیشه و آلومینیوم باعث می‌شود که حس در دست داشتن گوشی گران قیمتی همراه اول را داشته باشید. در کنار زیبایی، در داخل گوشی نیز شاهد حضور قوی ترین پردازنده موجود در دنیا هستیم. تمام این خصوصیات مثبت با وجود دوربینی با کیفیت 20.7 مگاپیکسل کامل می‌شود. اما برای اینکه بگوییم این گوشی در برابر رقیبانی مانند Galaxy S4، HTC One، LG G2 و حتی Galaxy Note 3 چه عملکردی خواهد داشت باید تا ورود گوشی به بازار صبر کنیم. به محض وارد شدن گوشی به بازار به صورت مفصل آن را برای شما بررسی خواهیم کرد.
آیفون همراه اول 5S نیز امشب معرفی شد، مشخصات و ویدئو و عکس‌های این
صفحه نمایش همراه اول
اندازه صفحه نمایش دقیقا مانند Xperia Z است، گوشی به صفحه نمایشی 5 اینچی با کیفیت Full HD مجهز است. سونی ادعا کرده است که از آخرین تکنولوژی موتور براویا برای صفحه نمایش این گوشی استفاده کرده است که زاویه دید بسیار خوبی را برای آن به وجود خواهد آورد. همچنین سونی از صفحه نمایش‌های TRILUMINOS™ موبایلی برای صفحه نمایش همراه اول این گوشی و تکنولوژی X-Reality برای موتورعکس استفاده کرده است. برای اینکه بتوانیم با اطمینان به شما بگوییم این صفحه نمایش در برابر S4، One و G2 چه حرف‌هایی برای گفتن دارد باید صبر کنیم تا گوشی وارد بازار شده و بتوانیم یک مقایسه بین آن‌ها انجام دهیم.
پس با ما همراه اول همراه باشید تا بیشتر با این فبلت آشنا شوید. طبیعی است به محض دریافت اولین نسخه نهایی نوت 3، بررسی تخصصی مفصلی درباره آن خواهیم نوشت و عکس‏های اختصاصی ما را از بدنه آن نیز خواهید دید.
دوربین همراه اول
وزن 132 گرم (وزن همراه اول آیفون 5 112 گرم بود)
مهم ترین ویژگی Z1 دوربین آن است، این گوشی در قاب پشتی خود یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی دارد که سنسور EXMOR R Cybershot دارد که برای عکاسی در نور کم بسیار مفید خواهد بود، لنز این دوربین از سری لنزهای با کیفیت سونی یعنی سری G است. در تست‌هایی که بیشترین کارشناسان داشته‌اند اعلام کردند که عکس‌های گرفته شده با این دوربین کیفیت عالی داشته‌اند و رنگ‌ها و جزپیات به خوبی در آن ثبت شده‌اند. همچنین در نور کم نیز دوربین عملکرد بسیار خوبی داشته است. همراه اول سونی ادعا می‌کند که پردازنده عکس Bionz این کمپانی برای اینکه نویز عکس‌ها کم شود بهبود داده شده است. سونی به دنبال این است که اپلیکیشن‌ها را به دوربین این گوشی وارد کند که تا حدودی نیز پیشرفته است، یک ویژگی جدید این دوربین این است که به راحتی می‌توانید ویدئوهای خود را مستقیما وارد شبکه‌های اجتماعی کنید.
جنس بدنه از پلی کربنات همراه اول
باتری همراه اول 1440 میلی آمپری
هیچ شکی نیست که Z1 در اصل همان جانشین Z است. به علت وجود شیشه در قسمت جلو و عقب گوشی ظاهر آن هنوز هم جذاب است. اطراف گوشی از آلومینیوم ساخته همراه اول شده است و یک بهبود عالی در اینجا که در Z Ultra هم دیده بودیم نبودن درپوش بر روی خروجی جک 3.5 میلیمتری است. در کنار گوشی یک مکان برای اتصال به داک طراحی شده است. این گوشی می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری دوام بیاورد و آسیب نبیند.
سیستم عامل گوشی اندروید 4.2.2 است، آخرین نسخه اندروید که توسط گوگل ارائه شده و درحال حاضر بر روی گوشی‌های نکسوس نصب است نسخه 4.3 است، جای تعجب دارد که چرا سونی همراه اول از این نسخه بر روی پرچمدار خود استفاده نخواهد کرد؟
مجهز به LTE، Wi-Fi همراه اول و بلوتوث 4.0
ضخامت 9 میلیمتر(ضخامت آیفون همراه اول 7.6 میلیمتر بود)
پردازنده همراه اول و نرم افزار
پردازنده همراه اول

م بازدید : 64 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 معرفی بهترین گوشی های آندرویدی خرید شارژ همراه اول
اکسپریا زد آر گوشی ضد آبی است که خرید شارژ همراه اول می توان با دوربین 13 مگاپیکسلی آن، در زیر آب عکس و فیلم گرفت.
سیستم عامل آندروید 4.2 یا همان جلی بین روی آن نصب شده که با اینترفیس اچ تی سی سازگار داده شده است.پردازنده آن کوآلکوم 1.7 گیگاهرتزی است و نمایشگر 4.7 اینچی سوپر ال ای دی داشته و 468ppi است که شارپ بودن تصویر و با کیفیت تر خرید شارژ همراه اول شدن نمایشگر را در بر گرفته است. دو دوربینه بوده و یکی 4 مگاپیکسل و دیگری 2.1 مگاپیکسل تعبیه شده است. حافظه داخلی نیز 32/64 گیگ است.
گر دنبال تعویض گوشی هوشمند خود هستید، و بدنبال گوشی خرید شارژ همراه اول مبتنی بر آندروید هستید؛ توجه شما را به بهترینهای بازار در ماه می 2013 جلب می کنیم که در دستان سازندگانی چون اچ تی سی ،گوگل، موتورولا و سامسونگ است:
بر اساس این گزارش، ۹۰ درصد نوجوانان تلفن همراه دارند و ۷۴ درصد آنها خرید شارژ همراه اول اعلام کرده اند که تلفن های همراه مهم ترین وسایل آنها به شمار می رود.
وزن 141 گرم / نمایشگر اچ دی / باطری 2300mAh / حافظه 32 گیگی/ 16 ایکس زوم دیجیتال و خرید شارژ همراه اول دوربین فوکوس خودکار، از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند است که هنوز قیمت آن تعیین نشده ولی اوایل تابستان راهی بازار می شود.
دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 دارای لنز دارای لنز 1200-24 ملیمتری و زوم اپتیکال 50برابر است که داری لرزشگر تصویر و زوم اپتیکال در حین تصویر برداری است. این دوربین سونی توان تصویر برداری 60 فریم در ثانیه خرید شارژ همراه اول را دارد.
گوشی هوشمند قدرتمند که با گلکسی اس 4 سامسونگ، خرید شارژ همراه اول رقابت تنگاتنگی دارد. سی پس یوی آن مانند گلکسی اس 4 ، کوآلکوم اسنپدراگون 600 است که دو گیگ رم داشته و نمایشگر 1080 پیکسل در خود جای داده است.
این تحقیقات همچنین نشان داده که ۸۰ درصد نوجوانان ۱۱ تا ۱۸ ساله گوشی های هوشمندی همچون بلک بری دارند و خرید شارژ همراه اول از این دستگاه ها برای مکالمه، پیامک، پیام فوری و دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
این گوشی قرار است در ژاپن خرید شارژ همراه اول تحت نام فنی Xperis A SO-04E راهی بازار شود.
این تلفن نسل چها هم LTE‌دارد و هم NFC و بسیاری از اپ های سونی در قسمت خرید شارژ همراه اول موسیقی و واکمن سونی را در خود به صورت از قبل تعریف شده دارد.
دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 مجهز به حسگر تصویر BSI COMS با کیفیت مطلوب 20.4 مگاپیکسل می باشد. ابعاد این دوربین 4.1×3.8×5.1 اینچ می باشد و وزن آن 1 پوند یا 453 گرم است و دارای بدنه پلاستیکی است علت اینکه علیرغم بدنه پلاستیکی وزن این دوربین کمی سنگین است بخاطر لنز این دوربین است که بزرگ است و بر وزن این دوربین می افزاید. صفحه نمایش دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 ، سه اینچی است و قیمت آن 499 دلار است.تحقیقاتی که به تازگی انجام شده نشان داده دوسوم نوجوانان بدترین تنبیه از سوی والدین شان را ممنوعیت استفاده خرید شارژ همراه اول از گوشی تلفن های همراه می دانند.
بدنه آلومینیوم اچ تی سی وان، این گوشی را بسیار شیک نشان خرید شارژ همراه اول می دهد.(بر عکس گلکسی اس 4 که از پلاستیک ساخته شده است)
کارشناسان تا عمق 1.5 متری را برای فیلمبرداری زیر آب تایید کرده اند. این گوشی نمایشگر 4.6 اینچی داشته و سیستم عامل آندروید جلی بین 4.1 روی آن سوار است.پردازنده 4 هسته ای از نوع snapdragon S4 pro با سرعت 1.5 گیگاهرتز داشته و خرید شارژ همراه اول رم آن نیز 2 گیگ تعریف شده است.
سونی از فناوری OptiContrast OLED استفاده کرده که باعث دید بهتر زیر نور آفتاب شده و تصویر شفاف موجود در تلویزیونهای سونی را روی این نمایشگر 4.6 اینچی خرید شارژ همراه اول استفاده کرده است.
بر اساس این تحقیقات، تنبیه های قدیمی که نوجوانان را به قطع پول خرید شارژ همراه اول جیبی یا ممنوعیت تماشای تلویزیون تهدید می کردند امروزه دیگر تاثیری ندارد و بدترین تنبیه برای آنها ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه است.
به گزارش خرید شارژ همراه اول اخبار خارجی موبایل اسکای ، مطالعاتی که توسط T-Mobile انجام شده نشان داده که تلفن های همراه با ارزش ترین وسایلی هستند که نوجوانان دارند.
اما از معایب این خرید شارژ همراه اول دوربین می توان به این مورد اشاره نمود که سنسور 20 مگاپیکسلی آن امکان ارتقا کیفیت عکس ها را ندارد در ضمن اینکه GPS و Wi-Fi در آن در نظر گرفته نشده است.
اولین تصاویر سونی اکسپریا ZR، گوشی که با آن می توانید زیر آب عکس بگیرید خرید شارژ همراه اول
کمپانی سونی جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان Eperis ZR خرید شارژ همراه اول را معرفی کرد.
HTC خرید شارژ همراه اول One
دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 با لنزی که توان زوم 50برابر را دارد از سوی سونی معرفی شده است. ارائه کیفیت تصاویر عالی و با کیفیت و در عین حال طبقه بندی های مختلف برای خرید شارژ همراه اول عکاسان از دیگر ویژگی هایی است که دوربین سونی سایبر شات DSC-HX300 را از سایر دوربین های جدیدی که وارد به بازار شده اند جدا می نماید.

م بازدید : 57 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 صفحه نمایش شارژ همراه اول : LED-Backlit LCD “4.3
به گزارش سیتنا، Galaxy S4 مدل جدید تلفن‎های هوشمند شارژ همراه اول است که از هفته آینده در جهان عرضه خواهد شد.
حافظه داخلی : شارژ همراه اول 16GB
سیستم عامل : Android شارژ همراه اول ver 4.1.2 Jelly Bean
گارانتی : ندارد شارژ همراه اول
عد از معرفی شارژ همراه اول گوشی دو سیم کارته Deisre SV توسط HTC، این کمپانی یک مدل مشابه یک سیم کارته آن را نیز با نام One SV به بازار معرفی کرد. این گوشی شباهت‌های بسیاری به Desire SV دارد. اما مدل جدید HTC قابلیت پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G را دارد. صفحه نمایش بدون هیچ گونه تغییری همان صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع Super LCD 2 می‌باشد. از جمله مزییت های سخت افزاری این گوشی میتوان به یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است که به همراه یک گیگابایت حافظه رم حافظه داخلی 8 گیگابایت است که البته با استفاده از کارت حافظه جانبی، می‌توان آن‌را تا 32 گیگا بایت افزایش داد و دوربین 5 مگا پیکسلی و همچنین یک دوربین 1.6 مگاپیکسلی ونسخه 4 سیستم عامل اندروید و نهایتا، یک باتری لیتیوم یونی 1800 میلی آمپری اشاره کرد.
Z را می‌توان رقیب آخرین گوشی HTC یعنی Butterfly دانست. صفحه نمایش 5 اینچی از نوع LED-backlit که رزولوشن 1080×1920 پیکسل را داراست و مجهز به نسل دوم تکنولوژی Mobile Bravia است میباشد. اما سخت افزار این گوشی کاملا مشابه Butterfly است. یعنی یک چیپ Snapdragon S4 به همراه پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 که به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگا پیکسلی با سنسور Exmor RS و همچنین فیلم برداری FullHD را داراست. اما سیستم عامل استفاده شده بر روی Xperia Z، نسخه 4.1 از سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشد . باتری موجود بر روی این گوشی یک باتری 2330 میلی آمپر ساعتی است که امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. بزرگ‌ترین قابلیت این گوشی، قابلیت مقاومت آن در برابر نفوذ آب می‌باشد. Xperia Z دارای گواهی نامه IP57 شارژ همراه اول است که تضمین می‌نماید این گوشی تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌نماید.
به گزارش خبرگزاری The Korea Times، این مدل تلفن هوشمند که سریعتر و بهتر از مدل S3 کار می‎کند به راحتی می‎تواند جای شارژ همراه اول خود را در بین خریداران بازکند و فروش 10 میلیونی را تضمین کند.
امکانات : WiFi – 3G – شارژ همراه اول Bluetooth –
پردازنده شارژ همراه اول : Scorpion 1.5GHz Aderno 205 Dual-Core
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است شارژ همراه اول در هفته‎ی آینده فروش 10 میلیونی داشته باشد.
گارانتی : ندارد شارژ همراه اول
این مدل شارژ همراه اول موبایل به طور همزمان در 60 کشور جهان فروخته خواهد شد.این شرکت با فروش موبایلهای خود با سیستم عامل Android از آغاز سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است.
گارانتی : شرکت مایکروتل شارژ همراه اول
صفحه نمایش این دستگاه شارژ همراه اول دارای دقت 720p بوده و به یک روکش ضدخش Gorilla Glass نیز مجهز شده است. قاب دور صفحه نمایش بسیار باریک است به طوری که 73% از قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. پردازنده هواوی Mate یک پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی می باشد و 2 گیگابایت حافظه RAM دارد. از دیگر امکانات این دستگاه می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1 مگاپیکسلی، درگاه مموری کارت، باتری 4050 میلی آمپر- ساعتی و نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید اشاره کرد.
بعد از معرفی تبلت Note 10.1 سامسونگ نسل بعدی گوشی‌های Note خودش را با نام Galaxy Note II معرفی کرد. صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع SuperAMOLED و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 64 گیگابایت و دو دوربین 8 و 2 مگا پیکسلی موجود بر روی Galaxy Note، از مزایای این گوشی میباشد.این موبایل مجهز به سیستم عامل اندروید 4.1 بوده است. پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 و پردازشگر گرافیکی از نوع Mali-400 و رم دو گیگابایتی سخت افزار خوبی را در موبایل خود ارائه کرده است.همانند تبلت Note 10.1 ، در Note II نیز از قلم جدید سامسونگ استفاده شده است. سامسونگ با افزایش 600 میلی آمپری باتری این گوشی، شارژ همراه اول تا حدودی خیال کاربران خود را راحت نموده است. طراحی این گوشی به همراه قلم همراه آن را از جمله بهترین گوشی های لمسی قرار داده است.
در نمایشگاه CES 2013 کمپانی چینی Huawei محصول جدید خود با نام شارژ همراه اول Huawei Ascend Mate را معرفی کرد. تا قبل از معرفی این گوشی خبرهای زیادی در مورد آن در دنیای اینترنت پخش شده بود. این گوشی که جزء فبلت ها ( گوشی های با صفحه نمایش بزرگ ) محسوب می شود، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی می باشد.
ام مدل جدید کمپانی ژاپنی سونی است که از خانواده Xperia به تازگی معرفی و عرضه گردیده است. سونی با معرفی این مدل، یکی دیگر شارژ همراه اول از مدل‌های شگفت انگیز ضد آب خود را به بازار عرضه نموده است.سخت افزار بسیار خوب و بدنه بسیار زیبا و مستحکم گوشی موبایل Sony Xperia Acro S این گوشی را در بین گوشی دوستان بسیار محبوب کرده است.

م بازدید : 58 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

الی 15:45 شارژ همراه اول استراتژی نرم افزارهای موبایل سامسونگ در
آقای شهاب سلطانی زاده در پایان سخنان خود مسابقه برنامه نویسی را برای سیستم عامل bada و Android با دو دسته بندی خاص اعلام نمودند و برای 3 نفر از بهترین برنامه نویسان به ترتیب مبالغ 5، 3 شارژ همراه اول و 1 میلیون تومان را به عنوان جایزه اعلام نمودند.
15 دقیقه س نشستم و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مدام یک آهنگ تکراری و یک کلیپ تبلیغاتی از بادا که حدودن 20 ثانیه طول میکشه تکرار میشه ، جایگاه خبرنگاران ردیف دوم شارژ همراه اول در نظر گرفته شده یعنی بعد از ردیف VIP.
در بخش سوم سمینار آقای چانگ لو در زمینه اپلیکیشنهای گوشی های سری Wave و شارژ همراه اول bada Server و مراحل ارتقا سیستم عامل bada توضیحاتی را به برنامه نویسان حاضر در سمینار ارائه کردند و همچنین در مورد نحوه ی ارائه برنامه ها در سایت badadeveloper و نحوه ی تجارت از این طریق را به برنامه نویسان اعلام کردند.
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی شارژ همراه اول با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی ارائه گردید.
در سایت شارژ همراه اول Samsungapps به صورت آنلاین می توانید محصولات ارائه شده را خریداری نمایید.
در ادامه آقای شهاب سلطانی زاده در مورد چند برنامه ارائه شده مانند کتابخانه همراه سامسونگ که توسط شرکت ایده پرداز ژوبین طراحی گردیده و همچنین نرم افزار Farsi Cardio ، نرم شارژ همراه اول افزار فرودگاه امام و ترافیک تهران توضیحاتی ارائه نمودند.
4 تا صندلی روی سن و شارژ همراه اول یک استند برای مجری
در سایت badadeveloper سه زبان انگلیسی، چینی شارژ همراه اول و کره ای مطالعه سایت وجود دارد.
کنداکتور شارژ همراه اول کنفرانس :
1-کمک به جامعه موبایل ایران در راستای استفاده از نرم افزارهای بومی شارژ همراه اول
چکیده مطلب : در روز توسعه اپلیکیشنهای موبایل توصیه هایی خاص خواهیم شنید از کسانی که این کار را انجام شارژ همراه اول داده اند.
آقای میثم تفاق مدیر شارژ همراه اول فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که برروی صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
جهت دریافت اطلاعات شارژ همراه اول بیشتر می توانید به سایت http://badaos.ir مراجعه نمایید.
ایده هایی که از شارژ همراه اول طرف شرکت سامسونگ برای برنامه نویسان ارائه گردیده است به شرح ذیل توسط آقای شهاب سلطانی زاده معرفی گردید:
در قسمت دوم آقای شهاب سلطانی زاده توضیحاتی در مورد Samsung Apps ارائه دادند و معرفی برنامه هایی که تا کنون ساخته شده و نحوه دانلود آنها از طریق برنامه Kies که می توانید از طریق http://SamsungApps.com این برنامه را دانلود نمایید و همچنین درمورد پرتال اپتیک جاوا که فقط توسط گوشی های شارژ همراه اول سامسونگ و از طریق آدرس http://m.ir.samsungapps.com قابل مشاهده و پیگیری می باشد.
جمعه 13 اسفند 1389 شارژ همراه اول
سمینار توسعه دهندگان سامسونگ در روز جمعه شارژ همراه اول 13 اسفند 1389در هتل اسپیناس برگزار گردید.
2-سقف تکنولوژی شارژ همراه اول را در ایران توسعه دهیم
3-بتوانیم در ایران یک تجارت راه اندازی کنیم تا شارژ همراه اول سود مشترک از این بابت به دست آوریم
بخش پایانی سخنان آقای چنگ لو در مورد ساختار برنامه bada بود که مربوط به نوع برنامه نویسی IDE و SDK برروی سیستم عامل و در مورد پلاتفورم جدید بادا که بر روی سیستم عامل لینوکس و مک و C++ کارایی خواهد داشت ، همچنین شارژ همراه اول درباره مهم ترین عوامل از جمله دیزاین ، کدینگ ، ساختمان برنامه و تست برنامه و سپس دولوپر قرارداد توضیحاتی ارائه گردید.
همین الان رسیدم به هتل اسپیناس شارژ همراه اول
در ابتدای این سمینار خوشامد گویی از طرف آقای آن مدیر کل موبایل سامسونگ در ایران در چند جمله کوتاه بیان گردید و سپس استراتژی و هدف شارژ همراه اول سامسونگ در برگزاری این سمینار در 3

م بازدید : 52 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 نکته جالب اینجا است که Xperia J که مجهز به پردازشگر کوآلکومی است که در محصولات 2011 سونی به کار رفته به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی می‌شود اما گوشی‌های سال 2011 این بروزرسانی را دریافت همراه اول نمی کنند.
گوشی‌های سال 2011 سونی که بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت همراه اول کردند به آب نبات ژله‌ای بروزرسانی نمی‌شوند.
به گزارش جی اس ام گوشی‌های سونی Xperia T، Xperia TX، Xperia V به اندروید 4.1 همراه اول در اواسط سه ماهه اول سال آینده میلادی بروزرسانی می‌شوند.
به نقل از موبنا، رییس شبکه بازرسی همراه اول و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه از مجهز شدن بازرسان تعزیرات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به دستگاه‌هایی دیجیتالی که ریز اطلاعات موبایل‌ها را نشان می‌دهد،‌ خبر داد.
همچنين این گوشی دارای قابلیت ضدآب است و به مدت ۳۰ دقیقه در ارتفاع ۲ متری زیر آب فعال است. یکی دیگر از ویژگی های این گوشی هوشمند این است که دارای فناوری اسمارت سونیک رسیور می باشد. این قابلیت موجب می شود تا در محیط های شلوغ و پر سر و صدا، صدای گوشی قوی تر و رساتر همراه اول شود.
· بهبود ویژگی‌های حالت قفل صفحه همراه اول
مهدی عبقری، در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به برطرف شدن مشکلات پیش روی طرح شبنم در کشور افزود: در حال حاضر دستگاه‌های دیجیتالی در اختیار بازرسان قرار گرفته که شماره سریال کالاهای وارداتی قانونی را تایید می‌کند. وی افزود: همراه اول بازرسان با استفاده از این دستگاه و نگهداری آن در شماره سریال گوشی می‌توانند پی به قانونی بودن و یا قاچاقی بودن گوشی ببرند به طوری که این دستگاه‌ها اسم شرکت واردکننده همراه با کشور مبدا و همچنین نوع جنس، کالا و غیره را برای بازرس نمایش می‌دهد.وی گفت: اگر نهادهای مربوطه 100 بازرس را به بازار تلفن همراه اختصاص دهند با شناسایی فروشگاه‌های عرضه کننده موبایل می‌توان پی به نوع فعالیت قانونی و غیرقانونی آنها برد. عبقری با اشاره به ساماندهی بازار تلفن‌همراه گفت: تاکنون کارهای اساسی و زیربنایی خوبی از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین اقدامات مناسبی از سوی طرح شبنم صورت پذیرفته که کاهش حجم واردات غیرقانونی و قاچاق موبایل در سال گذشته خود گواه این مدعاست.
سونی برنامه خود برای بروزرسانی گوشی‌های اکسپریا به همراه اول اندروید 4.1 را اعلام کرد.
· بهبود کنترل بر روی دیتاهای مصرفی موبایل همراه اول شما
برنامه‌های جدید همراه اول مدیا که در این بروزرسانی معرفی شده‌اند شامل Walkman، Album و Movies هستند.
· افزایش عمر باطری در حالت همراه اول زمان آماده به کار و افزایش این زمان به 4 برابر حالت اولیه
· قابلیت تغییر همراه اول اندازه ویجت‌ها
تغییراتی که در گوشی با این بروزرسانی ایجاد خواهد همراه اول شد:
· یک تجربه جدید کار با عکس‌ها، ویدئوها،آهنگ‌ها با استفاده از همراه اول برنامه‌های جدید بخش مدیا
سونی تاکیید کرده است که کاربران برای دریافت همراه اول این بروزرسانی باید گوشی خود را به رایانه خود متصل کنند و این بروزرسانی از طریق Wi-Fi بر روی خود گوشی ارائه نمی‌شود.
گوشی‌های دیگر عبارتند از Xperia همراه اول S، Xperia acro S، Xperia ion، Xperia P، Xperia go و Xperia J که بروزرسانی برای آن‌ها ارائه می‌شود اما زمان آن مشخص نیست.
همچنین این کمپانی در این بروزرسانی یک ویژگی جدید برای گوشی Xperia sola همراه اول معرفی کرده است که حالت دستکش نام دارد و با این ویژگی جدید که یک افزونه برای این گوشی است کاربران در سرما با دستکش خود نیز می‌توانند با گوشی کار کنند.
این گوشی هوشمند با همراه اول قیمت ۱۵۰ دلار در امريكا عرضه می شود، اما هنوز درمورد عرضه آن به ديگر كشورها اطلاعاتی منتشر نشده است.
رییس شبکه بازرسی و نظارت مردمی کارگروه تلفن همراه با اشاره به اینکه اجرای همراه اول طرح شبنم تا کنون نقش بسزایی در سهم کاهش قاچاق این کالای ارتباطی در کشور داشته،‌افزود: هم اکنون تمامی شرکت‌های قانونی واردکننده موبایلی علاوه بر عرضه محصولاتشان با طرح شبنم به ارایه هولوگرام نیز می‌پردازند که این امر باعث افزایش نمایش گوشی‌های گارانتی دار در ویترین مغازها شده است.
سونی اعلام کرده است همراه اول که شروع به ارائه بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری برای سه مدل از گوشی‌های خود کرده است.این بروزرسانی شامل برنامه‌های جدید بخش مدیا در کنار نسخه‌ی جدید آندروید برای این گوشی‌ها است.
بر اساس گزارشات رسیده، قرار همراه اول است بازرسان مبارزه با قاچاق موبایل به دستگاه‌های تایید دیجیتالی مجهز شوند.
· دکمه‌ی جدید برنامه‌های اخیر برای یک مرور ساده بر روی برنامه‌های گوشی همراه اول شما
در وبلاگ رسمی سونی گفته شده که برای سه گوشی Xperia go، Xperia U و Xperia sola بروزرسانی نسخه‌ی بستنی حصیری به همراه برنامه‌های مدیای خاصی همراه اول ارائه می‌شود.
گوشی جديد Kyocera Hydro Elite نام دارد كه دارای مشخصاتی همچون صفحه نمايش ۴٫۳ اینچی، وضوح ۷۲۰ پيكسل، دوربین ۸ مگاپیکسلی، همراه اول پردازنده دو هسته ای ۱٫۵GHZ، اندروید ۴٫۱ و رم ۱٫۵ گیگابايتی می باشد.

 

م بازدید : 52 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 فروش تلویزیون‌های خمیده 55 اینچ ال‌جی از نوع OLED شارژ همراه اول با قیمت 12,000 دلار از این هفته در آلمان آغاز می‌شود
این تلویزیون خمیده که برای اولین بار از فناوری OLED در شارژ همراه اول ساخت آن استفاده شده است، از ابتدای این هفته در کشور آلمان به فروش می‌رسد و به تدریج و طی هفته‌های آتی در سراسر اروپا توزیع می‌شود. ال‌جی اعلام کرده که فروش این محصول برای اولین بار به طور همزمان در اروپا و آمریکا آغاز شده است.
به پین‌یین: Huáshuò Diànnaǒ Gǔfèn Yǒuxiàn Gōngsī)، از بزرگترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانه شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدیو، کارت ویدیوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک شارژ همراه اول و وب‌بین (وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد.
فروش تلویزیون‌های خمیده 55 اینچ ال‌جی از نوع OLED با قیمت 12,000 دلار شارژ همراه اول از این هفته در آلمان آغاز می‌شود
«این کیو لی»، معاون ارشد بخش تلویزیون و سرگرمی شارژ همراه اول کمپانی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:
بررسی اسناد موجود در گمرک ایران و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابهامات گسترده درباره پرونده واردات موبایل به کشور با ارز مرجع در سال 91 حکایت دارد. در همین حال، از محموله‌های دستگاه پخش صوتی MP3، هزاران دستگاه موبایل در گمرک اصفهان کشف و مهر قاچاق خورد اما بنا به دلایل نامعلوم و پس از گذشت مدتی، این محموله‌ها ناگهان جزء واردات رسمی محسوب و از گمرک ترخیص شده است.به گزارش خبرنگار مهر، در نیمه دوم سال 91 گمرک اصفهان با محموله‌هایی مواجه می‌شود که در اظهارنامه آنها، دستگاه‌های دستگاه پخش صوتی شارژ همراه اول MP3 درج شده اما زمانی که درب این محموله‌ها باز می‌شود، هزاران دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط می‌شود و سپس مهر قاچاق بر روی آنها می‌‌خورد.نکته قابل توجه اینکه مطابق مجوز ثبت سفارش، صاحب کالا قبل از ورود کالا با مراجعه به وزارت صنعت، معدن و تجارت تقاضای ثبت سفارش برای ورود MP3 را کرده در حالی که کالای مکشوفه، تلفن همراه است. نکته بسیار مهم دیگر اینکه صاحب کالا با گشایش اعتبار و خریداری کالا از طریق سیستم بانکی و تخصیص ارز مرجع جهت واردات MP3 با ارائه اسناد خلاف واقع جمعا تعداد 127200 دستگاه تلفن همراه را بدون اینکه تلفن همراه مشمول برخورداری از تسهیلات نرخ ارز مرجع باشد، وارد کشور کرده است.در همین حال، قاچاق محسوب شدن این پرونده از سوی گمرک اصفهان و ترخیص همین محموله پس از گذشت مدتی در گمرک شهریار تهران، از ابهامات گسترده در این باره حکایت دارد؛ پرونده‌ای که ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آن به عنوان پرونده واردات موبایل‌های چینی با ارز مرجع یاد کرده است.
ما به خاطر ساخت پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED جهان به خود می‌بالیم. نسل جدید این تلویزیون‌های فوق باریک مجهز به نمایشگر‌های خمیده هستند که آغازگر دوران جدید در زمینه سرگرمی‌های خانگی محسوب شارژ همراه اول می‌شود.
این تلویزیون که تحت مدل 55EA9800 در کشور آلمان شارژ همراه اول عرضه شده، یکی از بزرگترین دستاورد‌های این شرکت کره‌ای در زمینه ساخت تلویزیون‌های خمیده محسوب می‌شود.
تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، با برخورداری از نمایشگر منحنی ظریف و فناوری WRGB OLED ساخت LG Display، کیفیت تصویر خوب و تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کند. ال‌جی با تولید این دستگاه پیشرفته موفق به دریافت جایزۀ بهترین طراحی از سوی شارژ همراه اول Red Dot شده است. علاوه بر این، کارشناسان آزمایش محصولات بین‌المللی TÜV Rheinland ،Intertek و VDE این تلویزیون را تأیید کرده‌اند. تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهینامه THX را دریافت نموده است.
شرکت ایسوزتک که معمولاً با نام اختصاری شارژ همراه اول آن ایسوز (یا آسوس) شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر که سابقاً در شرکت رایانه‌ای «اِیسر» فعالیت می‌کردند در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تأسیس شد. در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشورهای ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند. نام آن از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است. آسوس بزرگترین شرکت تولیدکننده مادربورد در دنیاست و در یکسال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربوردهای این شرکت استفاده شده‌است.درآمد شرکت آسوس در سال ۲۰۰۹ میلادی، ۲۱٫۹ میلیارد دلار و سود آن حدود ۵۲۲ میلیون دلار بوده‌است.
تبلیغات متنی شارژ همراه اول

م بازدید : 8 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 خودروی بدون سرنشین گوگل، اکنون مدت‌ها است که در حال آزمایش شدن است. گوگل از این پروژه با افتخار نام می‌برد زیرا با استفاده از این تکنولوژی و برای راندن خودرو، نیازی به حضور یک راننده مجرب نیست، بلکه این کار توسط کامپیوتر و بازوهای روباتیکی انجام می‌گیرد. اما نکته اصلی در این‌جا این است که آیا گوگل می‌تواند به تنهایی این خودرو را بسازد یا خیر؟ خرید شارژ همراه اول زیرا طراحی و ساخت یک خودرو امری است تخصصی که تعداد معدودی از کمپانی‌های جهان قادر به انجام آن هستند.
یک تفاوت عمده میان کار گوگل و این کمپانی‌ها وجود دارد. کمپانی‌های مطرح سازنده خرید شارژ همراه اول خودرو علاوه بر استفاده از سنسور در خودروها تصمیم دارند تا یک شبکه عظیم ایجاد نموده تا از طریق آن، تمامی خودروهای جهان اطلاعات خود را به آن بفرستند. ولی گوگل تصمیم دارد تا این کار را با استفاده از سنسورها به انجام رساند. درست همانند یک انسان که با استفاده از حواس پنج‌گانه خود به انجام کارهای روزانه می‌پردازد.
شاید گوگل یکی از معدود کمپانی‌هایی باشد که توانایی ساخت خودرو را از ابتدا دارد. زیرا انجام این کار نیاز به خرج خرید شارژ همراه اول نمودن هزینه‌های بسیار گزاف است که تنها یک کمپانی مانند گوگل می‌تواند از پس آن بر بیاید.
در انتها نیز پروژه عظیم لون است که قصد دارد اینترنت خرید شارژ همراه اول را از طریق بالون به مناطق دورافتاده برساند.
تبلیغات خرید شارژ همراه اول متنی
به گفته افراطی ساخت این خودرو در راستای اجرایی نمودن پروژه Robo-Taxi است که در آن، خودروهی بدون سرنشین به جابجایی مسافران می‌پردازند. خرید شارژ همراه اول
تا به امروز سیستم خودروی بدون سرنشین گوگل برروی خرید شارژ همراه اول خودروهای فعلی نصب و مورد استفاده قرار می‌گرفت اما حالا این شرکت قصد دارد یک خودروی جدید را از صفر طراحی نموده و سپس به تولید انبوه برساند.
نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما در صورت ساخته شدن این خودرو، می‌توانیم شاهد حضور خرید شارژ همراه اول آن در خیابان‌های کشورمان نیز باشیم.
تبلیغات خرید شارژ همراه اول متنی
بالمر از ابتدای راه مایکروسافت این شرکت را همراهی کرده و از همان زمان شکل گیری کامپیوترهای شخصی (PC) نقش کلیدی را در این شرکت ایفا نموده است. اما بالمر تاسف برانگیزترین محصول در کل زمان مدیریتش در مایکروسافت را ویندوز ویستا می‌داند که به خاطر آن خود را نیز خرید شارژ همراه اول سرزنش می‌کند.
استیو بالمر، مدیر عامل فعلی مایکروسافت که حداکثر تا خرید شارژ همراه اول 12 ماه آینده جای خود را به شخص دیگری خواهد داد، زمان را مناسب دانسته تا در مورد تجربه 13 ساله‌اش به عنوان مدیرعامل مایکروسافت سخن بگوید. او در مصاحبه خود با خبرنگار ZDNet گفته است که بزرگترین دستاوردش طی 33 سال فعالیت او در مایکروسافت ایفای نقش با اهمیت حتی در زمان تولد کامپیوترهای شخصی بوده است.
ویندوز ویستا که با نام رمز لانگهورن شناخته می‌شد، قرار بود 2 تا 3 سال پس از عرضه ویندوز XP منتشر شود، اما روند تولید خرید شارژ همراه اول آن بیش از 5 سال به طول انجامید و به این ترتیب چندین فصل تعطیلات که احتمالا سود بسیار زیادی را برای مایکروسافت به همراه می‌داشت از دست رفت.
در ضمن کمپانی‌های خودروسازی بیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی یک دستیار هوشمند نموده‌اند، در خرید شارژ همراه اول حالی که گوگل قصد دارد کامپیوتر و روبات را به طور کامل جایگزین راننده نماید.
به گزارش خرید شارژ همراه اول «امیر افراطی»، یکی از گزارشگران وال استریت ژورنال، گوگل قصد دارد به زودی خط تولید خودروی بدون سرنشین خود را راه اندازی نماید. تا اینجای کار همه چیز خوب و دقیق پیش می‌رود؛ اما کمی صبر کنید. غول جستجوی جهان و ساخت خودرو؟! اینجا است که سوالات زیادی در اذهان شکل می‌گیرند.
افراطی گزارش می‌دهد که گوگل برای ساخت این خودرو با هیچ‌ یک از خودروسازان نامی جهان همکاری نمی‌کند و قصد دارد خود خرید شارژ همراه اول دست به کار شده و از صفر یک خودروی جدید را طراحی کرده و بسازد.
البته باید گفت که گوگل در این راه تنها نیست. کمپانی‌های سازنده مطرح خودرو مانند فورد، هوندا و بی‌ام‌و نمونه‌هایی از همین کمپانی‌ها هستند که در نظر دارند کاری مشابه با کار گوگل را انجام خرید شارژ همراه اول دهند.
البته نباید فراموش کرد که این کمپانی چندان هم با مسائل سخت‌افزاری غریبه نیست. برای مثال می‌توان به پروژه Google Fiber خرید شارژ همراه اول اشاره نمود که گوگل را به یک ISP بسیار بزرگ در ایالات متحده آمریکا بدل نمود. و یا می‌توان به ساخت تبلت و گوشی‌های هوشمند نکسوس اشاره کرد.
بالمر گفت آنها در میانه راه توسعه و تولید ویندوز ویستا مجبور به حذف قابلیت‌های جذابی شدند که وعده آنها را در کنفرانس BUILD 2003 داده بودند. او پیش از این نیز به روند ما سعی کردیم خرید شارژ همراه اول تا یک کار بسیار بزرگ را انجام دهیم اما در این راه هزاران ساعت از نیروی کار و خلاقیت را از دست دادیم.
البته گفته می‌شود که این کمپانی یک قرارداد خرید شارژ همراه اول همکاری با شرکت سازنده قطعات خودرو به نام Magna International بسته است تا وظیفه تولید برخی از قطعات مورد استفاده در این خودرو را به این شرکت واگذار کند.

م بازدید : 11 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

همچنین شارژ همراه اول در این رونمایی احتمالا ساعت انعطاف پذیر هوشمند سامسونگ که چند روز پیش تصاویر ثبت اختراع آن لو رفت نیز معرفی شود.
همانطور که قبلا هم گفتیم،HTC پس شارژ همراه اول ازعرضه HTC One مینی برای رقابت با سونی اکسپریا اولترا و سامسونگ گلکسی مگا،فبلتی با نام HTC One Max را روانه بازار خواهد کرد.
اگر دنبال یک گوشی مناسب و به صرفه می باشید به تازگی ایسر گوشی را ارائه نموده که علیرغم ویژگی های مناسب دارای قیمتی اقتصادی است برای افرادی که در پی خرید یک گوشی کارا ولی به صرفه می باشند ایسر Liquid E2 یک انتخاب عالی محسوب می شود. ایسر Liquid E2 دارای ابعاد 131×68×9.9 میلی متری و وزن 140 گرمی می باشد. صفحه نمایش 4.5 اینچی ایسر Liquid E2 دارای رزولوشن 960 x 540 پیکسلی برخوردار از شارژ همراه اول فناوری IPS LCD است.
020102J53-0 شارژ همراه اول
قیمت آن شارژ همراه اول هنوز مشخص نیست اما معمولا گوشی های ساخت چین مقرون به صرفه هستند و Z9 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
صفحه شارژ همراه اول نمایش ۵٫۹ اینچی فول HD
باطری این گوشی 2,000mAh است شارژ همراه اول که با توجه به رزولوشن صفحه نمایش پردازنده 1.2 گیگاهرتزی quad-core می تواندبرای این گوشی از کارآیی مناسبی برخوردار باشد. برخورداری از 1 گیگ رم و 4 گیگ حافظه داخلی که قابل ارتقا از طریق میکرو SD کارت تا 32 گیگ است فضای مناسب کاری برای این گوشی فراهم آورده تا کابران بتوانند فایل های با حجم بیشتر را نیز ذخیره بنمایند.
طبق اخباری که قبلا منتشر شده است این فبلت با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی،رم ۳ گیگابایتی،پردازنده Snapdragon 800 با پشتیبانی شبکه ۴G LTE-A که دو برابر سریع شارژ همراه اول تر از LTE است عرضه خواهد شد.
امروز تصاویری از این فبلت که اکنون با نام T6 شناخته می شود توسط سایت ePrice به بیرون درز کرد.ظاهر این فبلت مانند گوشی HTC One است اما با شارژ همراه اول لبه های باریک تر و قدی بلندتر !
طرفدارنش معتقدند آن بهترین گوشی تاریخ است و منتقدانش احترام خاصی برای آن قائل هستند. گوشی ال.جی G2 که بعد از موتو ایکس موتورلا آمد یک گوشی متفاوت از ساcنده اسمارت فون های کره ای ال.جی محسوب می شود. این گوشی متفاوت با برخورداری از پردازنده 800 اسنپ دراگون کوالکام کلاسی متفاوت از عملکرد را نسبت به سایر اسمارت فون های محبوب سال ارائه می دهد. سرعت پردازش آن 2.26 گیگاهرتز است و شارژ همراه اول از پردانده گرافیکی Adreno 330 برخوردار می باشد
مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل شارژ همراه اول اندروید (۴٫۳)
در صورت صحیح شارژ همراه اول بودن اطلاعات،گلکسی نوت ۳ اولین فبلتی خواهد بود که از رم ۳ گیگابایتی استفاده میکند.
پردازنده شارژ همراه اول Snapdragon 800 با سرعت کلاک ۲٫۳GHz
دوربین ایسر Liquid E2 8 مگاپیکسلی می باشد که برخودار از w/ LED فلش است. دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی برای آن در نظر گرفته که آن نیز از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. در ضمن اینکه ضبط ویدئویی این گوشی با شارژ همراه اول کیفیت 1080p است که نشان از کیفیت ضبطی آن دارد. سیستم عامل این گوشی آندروید 4.2.1 جیلی بین است. این گوشی 276 دلار قیمت دارد که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد کاربراش را راضی نگه خواهد داشت.
2 گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی شارژ همراه اول از کارت حافظه
نام گوشی هوشمندی که در تصویر می بینید Changhong Z9 است که در نگاه اول یک گوشی معمولی شارژ همراه اول اندرویدی است اما بررسی دقیق تر نشان می دهد که سازنده Z9 توانسته است یک باتری ۵۰۰۰mAh را در بدنه آن قرار دهد.بنابراین Z9 قادر است بیشتر از هر گوشی هوشمند دیگری از نظر باتری دوام بیاورد.
دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل عقب و دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی جلو سامسونگ دعوت نامه های رسمی برای مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۳ را منتشر کرد.این فبلت در ۱۳ شهریور در نمایشگاه UN Packed در برلین شارژ همراه اول رونمایی خواهد شد.
همچنین در شارژ همراه اول این گزارش مشخصات HTC One Max نیز منتشر شده است :
دیگر مشخصات سخت افزاری آن هم بد نیست.Z9 با صفحه نمایش ۵ شارژ همراه اول اینچی با وضوح ۷۲۰P ،پردازنده چهارهسته ای MediaTek SOC با سرعت ۱٫۲GHz ، یک گیگابایت رم،دوربین ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۴٫۲ عرضه خواهد شد.
همه چیز در این رونمایی مشخص خواهد شد،۱۳ شهریور با ما همراه باشید.همانطور که گوشی های هوشمند امروزی بسیار سریع و دارای قابلیت های مختلفی هستند،تعداد کمی از آنها توانایی استفاده بیش از یک روز را دارند. بزرگ تر شدن صفحه نمایش،قابلیت های جدید دوربین و پردازنده های پرسرعت روز به روز درحال پیشرفت هستند و تنها نکته ای که توجه کمی به آن می شود باتری گوشی است.مدل MAXX موتورولا با ظرفیت باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر در ساعت همیشه استثنا بوده و آخرین عضو تیم موتورولا دروید می باشد که به باتری ۳۵۰۰mAh شارژ همراه اول مجهز است اما ممکن است یک کمپانی تقریبا ناشناخته از چین، چیزی فراتر از آن را تولید کند.

م بازدید : 15 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 سایز صفحه نمایش اعلام نشده، اما به خرید شارژ همراه اول نظر می رسد بیشتر از 3.5 اینچ باشد و احتمال می رود از پردازنده گرافیکی و سرعت بالایی برخوردار باشد.
مدیر جدید نوکیا برای جایگزینی مدیران ارشد این شرکت در حال خرید شارژ همراه اول برنامه ریزی است.
"ترو اوجانپرا"، مدیر اجرایی بخش تجاری راهکارهای موبایلی سرویس های نوکیا است و "کای اویستامو"، مدیر توسعه این شرکت هم در این گروه هستند. خرید شارژ همراه اول
گوشی جدید کیوسرا از سیستم عامل خرید شارژ همراه اول اندرویید گوگل پشتیبانی می کند و ویژه کاربران علاقه مند به بازی تولید شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها خرید شارژ همراه اول توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
وزیر ارتباطات و فناوری خرید شارژ همراه اول اطلاعات ادامه داد: با توجه به رسالت رگولاتوری در مدیریت دانش در سطح ملی، گسترش این حوزه می‌تواند در راهیابی دانش و تفکر ملی به دنیا مؤثر بوده و زمینه تأثیرگذاری و الهام‌بخشی تنظیم مقررات را در کشور تقویت کند.
انتظار خرید شارژ همراه اول می رود پورتال یاهو تا هفته آینده رونمایی شود.
این شرکت اعلام کرده تیمی متشکل از 50 مهندس خرید شارژ همراه اول را از چند ماه پیش برای کار بر روی این پورتال به خدمت گرفته است.
به گزارش منابع آگاه، این پورتال امکان تشکیل صفحه وب شخصی را بر اساس انتخاب کاربران دارد و اطلاعات و اخبار را از منابع خبری و رسانه های اجتماعی خرید شارژ همراه اول جمع آوری می کند.
بر اساس گزارش یک هفته نامه تجاری آلمانی، استفن الوپ مشاوران کاریابی را برای جایگزین و تعویض مدیران نوکیا به خدمت گرفته است.بر اساس این گزارش، حدود نیمی از اعضای هیات مدیره نوکیا که اکثرا فنلاندی هستند و از جمله مدیر سابق خرید شارژ همراه اول نوکیا اولی پکاکالاسوو تهدید به اخراج از این شرکت شده اند.

بر اساس تصاویری که از این گوشی، منتشر شده، دارای دو صفحه نمایش است که به نظر می رسد قابلیت تفکیک دارد و می توان هنگام بازی، مرورگری یا تایپ پیام از یکی از صفحات به عنوان خرید شارژ همراه اول صفحه کلید استفاده کرده و صفحه دیگر نقش صفحه نمایش را بازی می کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: امیدواریم رگولاتوری با نظام‌دهی و خرید شارژ همراه اول ایفای نقش تاریخی در این برهه حساس کشور شرایطی را فراهم کند تا استعدادها و ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور در اخبار تمام جوامع دنیا قرار گیرد.
شرکت کیوسرا اقدام به ساخت یک دستگاه گوشی ویژه خرید شارژ همراه اول بازی با طراحی جالب دو تکه ای کرده است.
او افزود: امروزه ICT در جهت حرکت به سمت جوامع دانش‌بنیان قرار گرفته که می‌تواند نقش بسیار اساسی در سایر حوزه‌ها ایفا کند و ما نیز اگر در این راستا نتوانیم حمایت‌ها و هدایت‌های خود را در جهت محورهای توسعه این بخش ایفا کنیم، خرید شارژ همراه اول نه تنها در راستای تعالی این حوزه گام برنداشته‌ایم بلکه موجب مانعی برای پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.شرکت یاهو گزارش داده که در حال کار خرید شارژ همراه اول بر روی پورتال محتوایی جدیدی ویژه تلفن های همراه است که بتواند سهم بیشتری از بازار اینترنت موبایلی را از آن خود کند.
تقی‌پور اظهار کرد: تأثیری که امروزه ICT در جوامع سیاست، فرهنگ برعهده دارد، بر کسی پوشیده نیست و به عنوان حوزه تحول‌ساز که در زمینه‌های مطرح شده خرید شارژ همراه اول می‌تواند به عنوان یک موتور اصلی و محرک ایفای نقش کند.
او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی خرید شارژ همراه اول حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد.
استفن الوپ، گزارش داده که در حال برنامه خرید شارژ همراه اول ریزی برای تغییراتی در این شرکت با تغییر نیمی از اعضای هیات مدیره این شرکت است.
یاهو همچنین خرید شارژ همراه اول ماه گذشته اعلام کرد که برای ارایه نرم افزار موبایلی جدیدی سرمایه گذاری کرده است.
از آنجا که نوکیا قرار است آخر همین هفته جلسه ای برگزار کند و استراتژی های جدیدش را اعلام کند، به نظر می رسد تغییر مدیریت در بخش های مختلف این خرید شارژ همراه اول شرکت هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.گفته می شود نوکیا احتمالا سیستم عامل اندرویید گوگل یا پلاتفورم ویندوز فون هفت مایکروسافت را جایگزین سیمبیان خواهد کرد.
ICTna.ir - کشور خرید شارژ همراه اول در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و

م بازدید : 10 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 به گفته این کارشناس با توجه به افزايش تعداد مشتركان، همراه اول اقدام به همراه اول كاهش فوق‌العاده زمان ذخيره‌سازی‌ و به تبع آن كاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پيامك كرده است.
وی اظهار داشت: چنانچه شاکی در محل اقامتش نسبت به مزاحمت هایی خارج از حوزه قضایی خود طرح شکایت کند دادسرا تحقیقات مقدماتی را آغاز و در صورت لزوم با صدور نیابت های قضایی یا در صورت ثبوت با همراه اول قرار عدم صلاحیت قضایی تشریفات قانونی لازم را اعمال می کند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی نوکیا گوشی جدید E63 را معرفی کرد . همراه اول این گوشی جدید سری E مانند مدل های قبلی دارای صفحه کلید QWERTY است و ویژگی های مشترکی با E71 نوکیا دارد . E63 در سه نسخه متفاوت عرضه می شود و هر سه نسخه این گوشی از چهار باند GSM / EDGE پشتیبانی می کنند اما دارای تنظیمات مختلف نسل سوم می باشند .
گفتنی است مسئولان خاموش بودن گوشی گيرنده، ارسال پيامك به شماره‌های اشتباه از سوي فرستنده و يا پر بودن همراه اول صندوق پيام كوتاه گيرنده را دليل نرسيدن پيامك‌های ناموفق می دانند و معتقدند که درصد کمی از پیامک های به مقصد نرسیده ناشی از اشكالات شبكه است.
یک کارشناس مخابرات همراه اول با اشاره به اعلام حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده همراه اول از صورتحساب مشتركان ، در این باره می گوید: ايجاد عرصه رقابت در حوزه تلفن همراه به تلاش‌ اپراتور اول برای جلب رضايت مشتركان منجر شد که حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده نيز از جمله آنها محسوب می شود.
این کارشناس حقوقی خاطر نشان کرد: تلفن همراه یک تکنولوژی وارداتی است که در کنار امتیازات و مزایای گوناگون مسائل خاص همراه اول خود را به همراه داشته و نیاز است تا قوانین خاصی در این خصوص در دادسراهای ویژه تعریف شود.
به گفته این وکیل دادگستری ، همراه اول با همه این اوصاف و با وجودی که زمان طولانی از عمر تلفن همراه در کشور ما نمی گذرد مسئولان باید برای تدوین آیین نامه ویژه و مدون این وسیله ارتباطی اقداماتی را انجام دهند.
به نقل از موبنا ، محمد حسین پور ابتهاج افزود : اصول محاکمات جزایی و قوانین شکلی دادرسی همراه اول دادگاه های عمومی در خصوص ارتکاب این تخلفات موجود است.
رامین خدارحمی با اشاره به مسائلی چون مشکلات شبکه كه مسئولان تلفن همراه دولتی براي تأخير در اجراي اين امر اعلام می‌كنند، می افزاید : موارد مطرح همراه اول شده برای عدم اجرای این مهم از سوي مسئولان دولتی بسيار مبهم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در همراه اول حالی که از مدت ها پیش قرار بود هزینه پیامک های به مقصد نرسیده مشترکان همراه اول محاسبه نشود ، اما هنوز وعده های شرکت دولتی ارتباطات سیار در این خصوص عملی نشده است.
به نقل همراه اول از موبنا بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مديران شركت ارتباطات سيار ، 20 الی 30 درصد پيامك‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند که با به تاخير انداختن حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده، درآمد هنگفتی را برای همراه اول مهيا می‌سازد.
وی می گوید: اگر گوشی تلفن همراه گيرنده پيامك خاموش باشد و يا صندوق پيامك آن ظرفيت دريافت پيام جديد را نداشته باشد همراه اول با توجه به ماهيت ذاتی پيامك يعني ذخيره و ارسال، شركت ارتباطات سيار باید با ذخيره كردن و ارسال آن در زمان در دسترس بودن گيرنده در شبكه، از ناموفق بودن در ارسال جلوگيری كند.
این در حالی است که طبق آخرین آمار 27 میلیون مشترک همراه اول روزانه 40 ميليون پيامك مبادله می کنند که نرخ هر همراه اول پيامك لاتین 222 ریال و نرخ پیامک فارسی 89 ریال است.
خدارحمی در این باره معتقد است هرچند موارد همراه اول مذكور نيز می‌تواند دلیلی بر نرسيدن پيامك به مقصد باشد اما به نظر می‌رسد كه بيشترین اشکال مربوط به فروش بيش از حد سيم كارت، بدون توجه به ظرفيت فعلی شبكه است.
به اعتقاد کارشناسان بسياری از مواردی كه به‌ عنوان رفتار مشترک و عامل نرسيدن پيامك به مقصد از آن ياد می‌شود، ناشی از افزايش تعداد مشتركان است كه موجب كاهش سهم مشتركان از همراه اول استفاده از منابع و امكانات موجود می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، برخلاف تصور برخی مشترکان فرصت طلب که به زعم خود می پندارد پیگیری مزاحمت از طریق سیم کارتهای اعتباری امکان پذیر نیست و به راحتی می توانند از هر نقطه ای از کشور برای سایر افراد مزاحمت ایجاد همراه اول کنند ، یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: برای پیگیری این موضوع آیین دادرسی کیفری وجود دارد.
به اعتقاد برخی کارشناسان، مشتركان همراه اول نبايد انتظار كاهش هزينه‌های صورتحساب خود را به ‌دليل حذف هزينه پيامك‌‌‌‌های به مقصد همراه اول نرسيده داشته باشند، چرا كه شركت ارتباطات سيار بايد همچنان يك شركت دولتی سودآور با رشد چشمگير باقی بماند.
وی با اشاره به این که در ابتدا لازم است که قوانین و مقررات کشور تولید کننده و صادر کننده این تکنولوژی های جدید بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد ، همراه اول ادامه داد: سپس می توانیم با یک نگاه تطبیقی در خصوص تدوین قوانین و مقررات مدون به روز حرکت کنیم .
نسخه WCDMA 850 / 1900 این گوشی نیز وجود دارد که از شبکه نسل سوم همراه اول امریکای شمالی پشتیبانی می کند . سایر ویژگی های این گوشی شامل Wi-Fi ، بلوتوث 2.0 با EDR و A2DP ، دوربین 2 مگاپیکسل با فلش ، سوکت هدست 3.5 میلی متری ، سیستم عامل سری 60 و محل کارت حافظه microSD تا 8GB است . نوکیا E63 در سه ماهه چهارم سال با قیمت تقریبی 250 دلار به فروش می رس

م بازدید : 10 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

تقی‌پور عنوان کرد: ‌امروزه کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد؛ هرچند که شارژ همراه اول در حوزه تصویر نیاز به توجه ویژه‌ای داریم و شاید یکی از دلایل عدم پیشرفت حوزه، فقدان دانش مقررات در آن بوده است زیرا تمامی جوامع در برخورد با تکنولوژی‌های جدید نیازمند تسلط به آن دانش هستند.
در این همایش 49 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود که توسط کمیته علمی و پس از داوری‌های دقیق و علمی 8 مقاله جهت ارائه انتخاب شدند که در این همایش از ارائه‌کنندگان مقالات برتر توسط دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر کرم‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات شارژ همراه اول رادیویی تقدیر به عمل آمد.
او افزود: با وجود این که امروزه در بحث ارتباطات باند پهن، در بسیاری از کشورها شاهد ابهام و نوعی آشفتگی هستیم، خوشبختانه کشور ما با شارژ همراه اول پرداختن به کشیده شدن فیبر نوری تا در منازل، استقبال خود را به این موضوع نشان داده است.
او توجه ویژه به رگولاتوری را به سال 83 و حال حاضر مربوط دانست و گفت: در این مدت زمان کوتاه فعالیت‌های خوبی توسط این بخش انجام شده که موضوع آزادسازی و خصوصی‌سازی در حوزه ICT که توانست سریع‌تر از سایر حوزه‌ها به نتیجه برسد، می‌تواند مرهون فعالیت‌های این بخش باشد. وزیر ارتباطات دفاتر ICT روستایی کشور را یکی از عمده محورهای برجسته در راستای اهداف وزارت ICT عنوان کرد و گفت: سال گذشته در اجلاس اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو، یکی از همکاران نقشه این دفاتر را ارائه کرد که این موضوع برای بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی حائز اهمیت شارژ همراه اول بود تا جایی که از ما خواستار انتقال تجربیاتمان شدند.
وزیر ارتباطات درباره بخش محتوا شارژ همراه اول و فرهنگ در حوزه ICT هم گفت: کشور ما یک نقطه روشنی در فرهنگ و تولیدات فرهنگی دارند و می‌توانیم با توجه به توسعه این حوزه، نقش صادرکنندگی نیز برای آن داشته باشیم؛ به شرط وجود مقررات که کمک‌بخش اثربخشی جایگاه ایران باشد.
رگولاتور به اپراتور دوم شارژ همراه اول تذکر داده است
وی افزود: خصوصی‌سازی در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در متن فعالیت‌های ما دارد و با صدور پروانه توسط این وزارتخانه شانه به شانه و قدری جلوتر از نیاز مباحث تشخیص داده شده، حرکت می‌کنیم و با صدور پروانه‌های لازم و تسلط و شناخت کافی موجب ثبات در این حوزه شده‌ایم و شارژ همراه اول نگذاشته‌ایم که ورود تکنولوژی جدید موجب هرج و مرج و آسیب‌هایی شود.
براساس این گزارش این همایش با حضور متخصصان و صاحبنظران حوزه ICT، اپراتورها، شرکت‌های مرتبط با رگولاتوری، اساتید و دانشجویان و خبرنگاران حوزه ICT از ساعت شارژ همراه اول 30/8 در سالن هگمتانه هتل المپیک با همت دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروع بکار کرده است.
او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد:‌ در افق 1404، اهداف روشنی برای کشور تعیین کرده‌ایم تا به واسطه آن رتبه اول برای کشور در میان کشورهای منطقه به دست خواهد آمد و حتی علاوه بر شارژ همراه اول این می‌توانیم الگویی برای سایر کشورهای جهان در جهت توسعه و پیشرفت باشیم. اما باید بدانیم که در حال حاضر فاصله زیادی تا آن جایگاه داریم ولی رگولاتوری می‌تواند با نظام‌دهی و نظام‌بخشی در این حوزه جایگاه ما را بالاتر ببرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در شارژ همراه اول کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
رییس سازمان تنظیم شارژ همراه اول مقررات:
این شارژ همراه اول همایش تا ساعت 30/16 با ارائه 8 مقاله برتر و برگزاری میزگردی با حضور اساتید و متخصصان ادامه خواهد یافت
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه با توجه به پر شدن سقف سیمکارت های اپراتور شارژ همراه اول دوم، رگولاتوری به ایرانسل تذکر داده است ، اعلام کرد: اپراتور دومی ها پیشنهاد خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند و در حال حاضر رگولاتوری با بررسی پیشنهادها، دستور نهایی را صادر می‌کند.
وزیر فناوری اطلاعات پنج ذی‌نفع اصلی شارژ همراه اول را در راستای مقررات رگولاتوری مطرح دانست و اظهار کرد: مردم و خدمت‌گیرندگان، اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات، دولت‌ها و حکومت‌ها که نقش هدایت و نظارت این حوزه را در جهت اهداف ملی دارند، صنعت و اشتغال و رابطه با سایر کشورها و مجامع بین‌المللی از جمله این ذی‌نفعان محسوب می‌شوند.

م بازدید : 9 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

بررسي هاي همراه اول نوکيا نشان مي دهد ضريب نفوذ تلفن همراه در شيلي از 80 درصد در سال 2006 به 90 درصد در سال 2010 خواهد رسيد. اين رقم در پايان سال 2005 تنها 73 درصد بود.
همچنين آمار نشان مي دهد ماهانه بين 3 تا 4 ميليون نفر به همراه اول جمع مشترکان تلفن همراه در چين افزوده مي شود.
ديگر كاربرد اين گوشي تلفن همراه هشداردهنده، پيام همراه اول SOS است كه مشترك چهار مرتبه دكمه‌ي C را فشار مي‌دهد
همچنين ديگر كاربرد اين گوشي تلفن همراه هشداردهنده، پيام SOS است كه مشترك چهار مرتبه دكمه‌ي C را فشار مي‌دهد و پس از آن 10 درخواست پيام كمك به صورت خودكار براي 10 شماره‌ي تماس تعيين شده ازسوي مشترك فرستاده مي‌شود. همراه اول
آمار نشان مي دهد که ظرف 5 ماه 27.39 ميليون نفر به جمع مشترکان همراه اول تلفن همراه در اين کشور اضافه شده اند
بسياري از كارفرمايان در حمايت همراه اول از طرح مذكور انتظار دارند امكان استفاده تلفن‌هاي همراه در محل كار با محدوديت و ممنوعيت همراه شود زيرا اخيرا بسياري از كارگران به مدل بازان گوشي‌ تلفن‌‌هاي همراه تبديل شده‌اند كه براي دستيابي به گوشي‌هاي با قابليت تصويربرداري يا پخش كليپ‌هاي تلويزيوني از طريق گوشي خود به رقابت مي‌پردازند كه اين پديده به خطر بزرگ اتلاف بهره‌وري منجر مي‌شود. اما بايد اين نكته را نيز در نظر داشت كه استفاده تلفن‌هاي همراه در محيط كار تنها يك موضوع مبتني بر ضوابط اخلاقي نيست زيرا اين روزها حجم بالايي از كارهاي تجاري در محيط كار و يا خارج از ساعات كار از طريق تلفن‌‌همراه صورت مي‌گيرد كه براي كارفرمايان نيز بالطبع تعهداتي ايجاد مي‌كند.
قيمت تعيين شده براي اين گوشي و خدمات ارايه شده ازسوي همراه اول سامسونگ، 1499روپيه است.
http://www.taliyanews.ir/images/news/moblg.jpg همراه اول
علت اين رشد توليد ناخالص داخلي بالاي شيلي و سرمايه گذاري گسترده خارجي در شيلي است که به توسعه صنعت مخابرات همراه اول اين کشور منجر شده است.
بررسي هاي نوکيا نشان مي دهد همراه اول که تعداد مشترکان تلفن همراه در بازار آمريکاي لاتين از 250 ميليون نفر به 375 ميليون نفر خواهد رسيد.
بر طبق گزارش «جامعه مديريت منابع انساني» در آمريكا، بيش از يك سوم سازمان‌ها قوانيني همراه اول در مورد نحوه استفاده از تلفن‌هاي همراه شخصي در محيط كار وضع كرده‌اند.
صدوقي از واگذاري اولويت‌هاي ثبت‌نامي در همراه اول اواسط هر ماه در آينده نزديك خبر داد.
شركت سامسونگ همراه اول كره‌ي ‌جنوبي با همكاري شركت "تاتا تله‌سرويس" هند، گوشي تلفن همراه ضدسرقت و هشداردهنده‌ي پيام SOS را براي نخستين‌بار در هند عرضه كرد.
تعداد همراه اول SMS هاي رد وبدل شده در چين هم طي 5 ماه اول سال جاري ميلادي با 46.3 درصد افزايش به 167.95 ميليارد پيام رسيد.
درآمد بخش مخابرات چين هم طي همين مدت با 11.4 درصد افزايش به 35.97 دلار آمريکا رسيد. گفتني است چيني ها تلاش براي دستيابي به فناوري تلفن سيار را از سال 1987 آغاز کردند و تعداد مشترکان تلفن همراه در اين کشور در سال 1997 به 10 ميليون نفر رسيد.در هر شهري كه ظرفيت‌هاي مناسب براي توسعه شبكه تلفن همراه آماده شود، شركت ارتباطات سيار اقدام به واگذاري سريع همراه اول سيم‌كارت مي‌‌كند.
مديرعامل شركت ارتباطات سيار با بيان اينكه تاكنون سيم كارت متقاضيان همراه اول 380 شهر يعني 260 هزار نفر واگذار شده است گفت: تا مهرماه سال جاري سيم كارت 700 شهر كشور واگذار مي‌شود.
وزارت صنعت اطلاعات چين اعلام کرد تعداد مشترکان تلفن همراه در اين کشورتا پايان همراه اول ماه مي به 420 ميليون نفر رسيد.
اين گوشي به نحوي طراحي شده است كه درصورت سرقت و جايگزين شدن سيم‌كارت آن، به صورت خودكار دو پيام كوتاه به دو شماره‌ي تماس از پيش تعيين شده ارسال مي‌كند همراه اول و شماره‌ي تلفن كاربر جديد (فرد سارق) را بدون اطلاع وي در اختيار آن دو قرار مي‌دهد.
وي در پاسخ به همراه اول پرسش تاخير سه پيمانكار عمومي GC در توسعه سايتهاي BTS با قبول تاخير و عقب افتادن پروژه واگذاري سيم كارت‌ها از كنار اين تاخير، گفت: چنانچه اين پيمانكاران به تعهدات مربوطه خود تا شهريور ماه عمل نكنند احتمال فسخ قرارداد آنها وجود دارد. وي با بيان اينكه اين پيمانكاران از آماده شدن تحويل 200 سايت BTS خبرداد‌ه‌اند توضيح داد: بايد در اين رابطه تا شهريورماه صبر كنيم و سپس نتيجه گيري كنيم.عدم‌ا‌لنفع ما از بابت تاخير اين شركتها حدود 700 ميليارد تومان است.
آمار نشان مي دهد که ظرف 5 ماه 27.39 ميليون نفر به جمع مشترکان تلفن همراه در اين کشور اضافه شده اند. همراه اول جالب آنکه در چين تعداد مشترکان تلفن همراه 57 ميليون نفر بيش از مشترکان تلفن ثابت است.
تا پايان سال 2005 بيش از 95 درصد درآمد اپراتورهاي شيلي حاصل ارائه خدمات صوتي بود و پيش بيني مي شود همراه اول 25 درصد اين درآمدها تا سال 2010 از محل خدمات ديتا باشد.
علت اين رشد توليد ناخالص داخلي بالاي شيلي و سرمايه گذاري گسترده خارجي همراه اول در شيلي است که به توسعه صنعت مخابرات اين کشور منجر شده است
وحيد صدوقي در يك نشست خبري به استرداد حدود 900 هزار فيش ثبت‌نامي متقاضيان سيم كارت تاكنون اشاره و عنوان كرد با اين احتساب حدود 7 ميليون و 100 هزار نفر متقاضي سيم كارت دولتي هستند. وي ادامه داد: در هر شهري كه ظرفيت‌هاي همراه اول مناسب براي توسعه شبكه تلفن همراه آماده شود، شركت ارتباطات سيار اقدام به واگذاري سريع سيم‌كارت مي‌‌كند.

م بازدید : 8 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 تونی بیتس شارژ همراه اول که پیش از این مدیریت بخش اسکایپ را برعهده داشت، ارتقاء سمت یافته و از این پس مسئول توسعه تجارت مایکروسافت است.بالمر مایکروسافت را دگرگون کرد
نوکیا در وبلاگ رسمی خود مجموعه ای از تصاویر گرفته شده با لومیا ۱۰۲۰ را به نمایش گذاشته که اگر در آنها دقت کنید، متوجه نویز بسیار کم و شفافیت و وضوح بسیار شارژ همراه اول بالای آنها می‌شوید. برای مشاهده گالری تصاویر مربوط به عکس‌های گرفته شده با لومیا ۱۰۲۰ به این آدرس مراجعه کنید. در صورت تمایل می‌توانید تصاویر این مجموعه را در سه سایز متفاوت دریافت نمایید. اگر مایل هستید تا کیفیت واقعی این تلفن-دوربین را مشاهده کنید، در قسمت پایین هر عکس برروی لینک Full Resolution کلیک کنید تا تصویر با رزولوشن بالا که حدود ۸ مگابایت ظرفیت دارد را دانلود و بررسی نمایی
مدیر شارژ همراه اول سابق بخش ویندوز، بخش سخت افزار را بدست گرفت
تری میرسون از این پس مدیریت گروه جدید مهندسی سیستم عامل را برعهده شارژ همراه اول دارد که محدوده کاری اون سرتاسر بخش کنسول بازی، ابزارهای موبایل و PC را شامل می‌شود. میرسون پیش از این وظیفه رهبری گروه ویندوز فون مایکروسافت را برعهده داشت، اما از این پس توسعه ویندوز در پلتفرم‌های مختلف شامل سیستم عالم Xbox OS را تحت نظر دارد.
مهترین مزیت رقابتی لومیا ۱۰۲۰ نوکیا که ساعاتی پیش رسما معرفی شد، در دوربین ۴۱ مگاپیکسلی آن است. هنوز این تلفن در اختیار کارشناسان مختلف قرار نگرفته تا مورد ارزیابی و مقایسه قرار گیرد، اما نوکیا شارژ همراه اول در وب لاگ رسمی خود نمونه‌هایی از تصاویر گرفته شده با آن را منتشر نموده که بی‌نظیر به نظر می‌رسند.
بخش مستقل اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها نیز توسط کیو لو رهبری خواهد شد. این بخش برروی اپلیکیشن‌ها، سرویس‌ها و موتور جستجو مایکروسافت فعالیت می کند. شارژ همراه اول
Tablet Z مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ از نوع LCD و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل شارژ همراه اول است و از فناوری‌های OptiContrast
دلیل اصلی مایکروسافت در اعمال این تغییرات، نزدیک‌تر کردن بخش‌های مختلف و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین گروه‌های فعال در شارژ همراه اول این شرکت است تا غول نرم افزاری دنیا بتواند تمرکز بیشتری برروی محصولات خود داشته و محصولات نهایی به خوبی با یکدیگر یکپارچه شوند. در این تغییرات مدیر سابق بخش آفیس مایکروسافت، کرت دلبنه بازنشسته شد. بالمر مدت‌ها است در تلاش است تا این تغییرات را در کمپانی ایجاد کند تا ۹۰ هزار کارمند این شرکت بتوانند موثرتر از قبل ایفای نقش کنند.
در بخش شارژ همراه اول محصولات شرکتی و حرفه‌ای، ساتایا نادلا مدیریت را برعهده گرفت تا برروی سرویس‌ها و محصولات مرتبط با دیتاسنترها، دیتابیس، فناوری‌های بک-اند و سیستم عامل های مرتبط نظارت داشته باشد. او همچنین توسعه دیتاسنترها و ابزارهای مایکروسافت را نیز رهبری خواهد کرد.
حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این تغییرات چقدر در موفقیت مایکروسافت طی سال‌های شارژ همراه اول آینده تاثیرگذار خواهند بود.
لومیا ۹۲۰ از نظر قدرت پردازنده یا رزولوشن صفحه نمایش در حد و اندازه پرچمداران تلفن‌های اندرویدی نیست، اما وقتی نوبت به کیفیت دوربین می‌رسد، همه تلفن‌های هوشمند دنیا در مقابل سنسور بزرگ لومیا ۱۰۲۰ شارژ همراه اول زانو می‌زنند. برای اینکه دید بهتری نسبت به ابعاد سنسور Pureview لومیا ۱۰۲۰ بدست آورید، نگاهی به تصویر پایین بیندازید که در آن سنسور لومیا ۱۰۲۰ در کنار سنسور رایج تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است:
اکسپریا تبلت Z، اولین تبلت سونی است که توسط بخش موبایل این شرکت طراحی شده و از این رو شباهت زیادی به تلفن اکسپریا Z دارد. این تبلت بسیار سبک، باریک و خوش ساخت است و از طراحی ساده، یکپارچه و جذابی بهره شارژ همراه اول می‌برد. ما در زومیت شانس کار کردن با این تبلت سونی را یافته‌ایم و پیش از بررسی عمیق آن، ابتدا جعبه گشایی این تبلت را برایتان آماده کرده ایم
Lumia 1020 Sensor شارژ همراه اول
لرسون-گرین که چندی پیش شارژ همراه اول جایگزین سینوفسکی مدیر بخش ویندوز شد حالا مدیر گروه مهندسی ابزارها و استودیوها شده است. او از این پس بر بخش سخت افزار مایکروسافت شامل ایکس باکس، سرفیس و لوازم جانبی کامپیوتر نظارت خواهد داشت.
بخش بازاریابی مایکروسافت از این پس توسط تامی رلر، مدیر سابق بخش مالی ویندوز هدایت خواهد شد. او از این پس کلیه موارد مرتبط با مارکتینگ را مدیریت خواهد کرد. مارک پن که پیش از این، مسئولیت هدایت کمپین ضدگوگلی مایکروسافت را برعهده داشت، از این پس استراتژی‌های مارکتینگ این شارژ همراه اول شرکت را تعیین خواهد کرد.
هفته شارژ همراه اول اخیر شاهد شایعات بسیاری در رابطه با تغییرات ساختاری در مایکروسافت بودیم و امروز مدیرعامل این شرکت، استیو بالمر جزئیات مربوط به تغییر و تحولات این شرکت را اعلام نموده است. هدف بالمر ایجاد «یک مایکروسافت» است و برای رسیدن به آن تغییراتی در تشکیلات سرویس‌ها و ابزارها، ایجاد کرده است. این تغییرات تمام بخش‌های مایکروسافت را تحت تاثیر قرار داده و نقش مدیران مهم مایکروسافت را تغییر داده است.
مایکروسافت از اریک رادر برای تحقیقات موثر و ریک راشد نیز شارژ همراه اول از بخش تحقیقات به گروه سیستم عامل‌ها منتقل شده است.

م بازدید : 9 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

 

تیمی از سونی و پاناسونیک با اصرار به ادامه حیات دیسک های نوری، اعلام کردند به زودی براساس برنامه جدید، قصد ساخت و تولید دی وی دی هایی در حجم ۳۰ گیگابایت را دارند. این تیم شارژ همراه اول در کنفرانسی خبری اعلام کرد اولین دیسک های ۳۰۰ گیگابایتی سال ۲۰۱۵ وارد بازار مصرف خواهد شد.
باتری شارژ همراه اول این گوشی نیز ۲۸۰۰ میلی امپر خواهد بود. درعکس ها و ویدیو های منتشر شده از این گوشی مشخص می شود که این گوشی ضخامت ۹٫۴ میلی متری خواهد داشت.
شرکت BlackBerry که این شارژ همراه اول روز ها همان راهی را می رود که اپل رفته است. این شرکت گوشی های کمتری معرفی می کند و سیستم عامل مخصوص خودش را بر روی گوشی هایش نصب می کند. اکنون نیز یک گوشی جدید معرفی کرده است که قرار است پرچم دار جدید این شرکت باشد. نام این گوشی A10 خواهد بود و صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت اما متاسفانه رزولوشن صفحه نمایش ان ۷۲۰p خواهد بود. پردازنده ی دو هسته ای Krait بر روای ن گوشی نصب خواهد شد که ۱٫۷ Ghz سرعت دارد.
در عکس های منتشر شارژ همراه اول شده از این گوشی ، دو عکس هم در کنار پرچم دار دیگر سونی یعنی Xperia Z می باشد. شاید بیشتر کاربران از خوش دست نبودن اکسپریا زد شاکی بودند و انتظار دارند سونی در گوشی بعدی خود این مشکل را حل کند. در عکس مشخص می شود که این پرچم دار جدید سونی با اینکه صفحه نمایش هم اندازه با Xperia Z دارد ، اما کمی درازتر می باشد و همینطور ضخامت ان برای خوش دست بودن کمی افزایش پیدا کرده است.
در خبر های قبلی نیز اطلاعاتی در مورد ارزان قیمت به شما دادیم و اکنون یک عکس دیگر از این گوشی ساخت شارژ همراه اول چین منتشر شده است. قبل از این شاید همه شما فکر می کردید که این گوشی یک گوشی چینی و بی دوام می باشد اما این گوشی چینی بیشتر سر و صدا کرده و همچنین در پشت گوشی استاندارد FCC زده شده است که این باعث می شود همه در فکر فرو برند و در مورد این گوشی زود قضاوت نکنند.
کسانی که گوشی ذکر شده در شارژ همراه اول بالا را دارند ، می توانند گوشی خود را آپدیت کنند.
بر اساس گزارشات منتشر شده آخرین فناوری عرضه شده شارژ همراه اول در دیسک های نوری مربوط به سال ۲۰۰۳ و عرضه دیسک های بلو- ری بوده است و از آن سال تاکنون فناوری جدیدی در این باره عرضه نشده است. حدود ۱۰ سالی است که از اولین نمونه عرضه شده بلو- ری می گذرد (سه سال قبل از آن نیز روی این فناوری کار شده است)
در خبر قبلی خواندید که پرچم دار بعدی سونی Xperia Honami خواهد بود. این گوشی که قرار است بسیار قوی باشد و دست دیگر رقیبان را عقب راند ، هنوز اطلاعات کاملی ازش منتشر نشده است بجز دوربین ۲۰ مگاپیکسلیش و همینطور صفحه نمایش ۵ شارژ همراه اول اینچی Full HD ان!
خب گوگل چندی پیش اندروید ۴٫۳ را معرفی کرد. این نسخه که تغییر چندانی با دیگر نسخه ها ندارد و فقط چند تغییر ظاهری دارد. این نسخه ی اندروید برای گوشی های مدعی و قدرتمند مثل گلگسی اس ۴ و HTC one نیز منتشر شده است و اکنون گوگل این آپدیت را برای نکسوس های قبلی خود یعنی گلگسی نکسوس و نکسوس ۴ ، ۷ و ۱۰ نیز منتشر شده است و کاربرانی که این گوشی ها را دارند ، می توانند اندروید خود شارژ همراه اول را اپدیت کنند.
در مطالب قبلی نیز در مورد این نسخه ی جدید اندروید به شما گفته بودم. تنها تغییر این نسخه کمی در صفحه ی لاک ان می باشد و چند شارژ همراه اول تغییر دیگر! اما پیشنهاد می کنم برای بروز بودن و امنیت بالا ، اگر گوشی های ذکر شده در بالا را دارید ، گوشی خود را اپدیت کنید.
همچنین چند عکس از دوربین این گوشی و کیفیت ان منتشر شده است که می توانید در ادامه مطلب ببینید. شارژ همراه اول
اندروید جدید منتشر شده و سونی نیز گوشی های خود را آپدیت کرده است. گوشی های Xperia Z , Xperia ZL , Xperia ZR , Xperia Z Ultra و Xperia SP به اندروید ۴٫۳ اپدیت شده اند و دارندگان این گوشی های می توانند گوشی خود را اپدیت کنند همچنین تبلت Xperia Z نیز به اندروید ۴٫۳ آپدیت می شود. همچنین گوشی های قبلی سونی نیز که هنوز اندروید ۴٫۱ را بر شارژ همراه اول روی خود دارند ، به زودی به ۴٫۳ آپدیت خواهند شد اما هنوز نام این گوشی ها و زمان اپدیت مشخص نشده است.
دو کمپانی سونی و پاناسونیک در عرضه فناوری و ساخت دیسک های نوری با تغییر در اندازه و فرمت، همواره جزء اولين های اين فناوری بوده اند. ابزار ذخیره سازی به صورت شارژ همراه اول دیسک های نوری از سری LB-MD9 توسط پاناسونیک با حجم ۱۰۰ گیگابایت به صورت دولبه ساخته و عرضه شده است.
هنوز اطلاعات زیادی در مورد این ایفون اندروید منتشر نشده و مسئله ی ان کاملا مبهم می باشد اما گفته می شود که در اوایل ماه سپتامبر اطلاعات کاملی از این گوشی شارژ همراه اول منتشر خواهد شد و این

م بازدید : 9 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت پردازش کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد همراه اول که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.
اگر ظاهر گوشی را رها کنیم و به پردازش آن بپردازیم، با خیال راحت به شما می‏گوییم که پردازنده چهار هسته‏ای این دستگاه از پس همه چیز بر می‏آید. اینجا با یکی از همراه اول بهترین و سریع‏ترین اجراهای اندروید روبروییم که Snapdragon چهار هسته‏ای، مسئولیت پردازش همه چیز را بر عهده دارد.
پخش کننده موزیک نیز ظاهر جذاب و جالبی دارد، در اینجا هوآوی از پخش کننده موزیک اختصاصی خود استفاده کرده است، نکته جالب اینجا است که با کشیدن کاور آهنگ در حال پخش به سمت راست همراه اول قسمت لیریک آهنگ به شما نشان داده می‌شود.
این گوشی ویژگی های خوب زیادی دارد که می‌تواند شما را برای خرید قانع کند، صفحه نمایش با کیفیت با وجود Full HD نبودن، پردازنده مناسب، دوربین خوب، اندروید نسخه 4.2.2 و از همه مهمتر طراحی شیک و ضخامت بسیار کم در کنار قیمت بسیار همراه اول مناسب همه می توانند دلایل خوبی برای خرید این اسمارت فون باشند. اگر شما به دنبال یک گوشی شیک که بتواند به راحتی کارهای روزمره شما را پشتیبانی کند هستید این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب است اما اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتواند به خوبی برای انجام بازی‌های مختلف و سنگین نیاز شما را برطرف کند این گوشی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد.حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می همراه اول کند استفاده کنید.
Optimus G Pro، با ارائه یک صفحه نمایش فول اچ دی، تصویری قابل قبول ارائه می‏دهد. به نظر می‏رسد عکس‏ها و رنگ‏ها بیشتر از گذشته طبیعی به نظر می‏رسند. برای کسانی که در هنگام عکاسی، نور و رنگ عکس را با دقت در صفحه نمایش خود چک می‏کنند، G Pro می‏تواند گزینه خوبی باشد؛ یک صفحه نمایش 5.5 اینچی قابل قبول که البته نقش خود را به خوبی در کنار همراه اول دوربین 13 مگاپیکسلی ایفا می‏کند.
اگر بخواهیم به ظاهر دستگاه نگاهی بیندازیم، چراغ دکمه Home خیلی سریع خودنمایی می‏کند. یک ال ای دی رنگارنگ که برای وظایف مختلف خود می‏تواند رنگ‎های گوناگونی به خود بگیرد. سمت راست فبلت نیز دکمه پاور وجود دارد. ورودی هدفون در بالای گوشی است و در سمت چپ، به جز دکمه تنظیم صدا، QuickNote وجود دارد که کاربری اصلی فبلت بودن را تعریف می‏کند. با فشار دادن این دکمه، دستگاه از صفحه اسکرین شات می‏گیرد و شما بلافاصله می‏توانید بر روی صفحه بنویسید و آن را ذخیره کنید. تجربه‏ای شبیه به آنچه در سامسونگ گلکسی اس نوت 2 دارید. همچنین فبلت از قسمت همراه اول پایین شارژ می‏شود. ضمن اینکه اسپیکر، فلش و لنز دوربین نیز همان طور که در عکس‏ها مشاهده می‎‏کنید در پشت گوشی قرار دارند.
نظر جی همراه اول اس ام
پردازنده همراه اول و کارآیی
هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی هر همراه اول شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید
باتری همراه اول
اگر قاب پلاستیکی و سبک پشت فبلت را باز کنیم، با یک باتری 3140 همراه اول میلی آمپر

 

م بازدید : 11 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

ویدجت صفحه اصلی همانند ویدجت پخش کننده موسیقی خرید شارژ همراه اول کار می کند . می توانید پخش رادیو را متوقف یا آغاز نمایید و بین ایستگاه حرکت کنید. این ویدجت جایگزین ویدجت ساعت در نخستین صفحه اصلی خواهد شد.
این خرید شارژ همراه اول دوربین قابلیت های خاصی ندارد اما رابط آن به خوبی با رابط لمسی گوشی سازگار است و استفاده از آن هم بسیار آسان است. این دوربین از چندین جلوه حمایت کرده و از حالت های عکاسی Mosaic و Frame هم پشتیبانی می نماید. اولین حالت چندین عکس ثبت کرده و آن ها را به صورت تکه تکه در الگوهایی از پیش تعیین شده به هم پیوند می دهد. قابلیت دیگر همانند مقوایی است که در هنگام ثبت عکس بر جلوی چهره تان می گیرید . این حالت ها بیش از این که مفید و قابل استفاده باشند ، سرگرم کننده هستند.
پخش کننده ویدیویی خرید شارژ همراه اول ساده
کیفیت خرید شارژ همراه اول صدا
سخن چندانی نمی توان در مورد کیفیت عکس های این دوربین بیان نمود. رزولوشن عکس ها برای ثبت میزان جزئیات مناسب کافی نیست اما سطح نویزها پایین نگهداشته می شود. رنگ ها کدر و کم رنگ ثبت می شوند. به هر حال مهم ترین چیز در این بخش آن است که عکس ها با سرعت بالایی ثبت می شوند و تنها زمانی حدود دو ثانیه میان ثبت عکس ها وقفه خرید شارژ همراه اول وجود دارد. هیچگاه نمی توانید از یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی انتظار ثبت عکس هایی با کیفیت خوب را داشته باشید.
یکی قابلیت خوب این نرم افزار امکان ادامه پخش از مکان پیشین است. به غیر از این قابلیت خوب ، تصور می کنیم در پخش اغلب خرید شارژ همراه اول ویدیوهایی که به گوشی انتقال می دهید ، با مشکل مواجه شوید.
پخش کننده ویدیویی یک رابط ساده دارد و قابلیت های زیادی در اختیار کاربر نمی گذارد. این نرم افزار قادر به پخش فایل های خرید شارژ همراه اول ویدیویی 3GP و MP4 است ، گرچه ما توانستیم تنها فایل هایی با رزولوشن QCIF را بر روی آن تماشا کنیم . حتی رزولوشن QVGA هم به نظر برای این نرم افزار خیلی سنگین می رسد.
رادیو از RDS و یا سرویس شناسایی موسیقی پشتیبانی نمی خرید شارژ همراه اول کند اما می توان بدون وجود این امکان ها هم سر کرد. Champ گزینه ای برای ضبط برنامه های در حال پخش رادیو در اختیار شما قرار می دهد ، سریع ترین راه برای دستیابی به آهنگی جدید.
دوربین خرید شارژ همراه اول بسیار ساده
پخش کننده موسیقی به کار رفته در Samsung C3300K Champ به شما اجازه می دهد که آهنگ هایتان را با در نظر گرفتن نام خواننده ، نام آلبوم و سبک دسته بندی کنید.همین طور بعد از دسته بندی کردن آهنگها بوسیله فیلتر ها می توانید از آنها به طور خودکار یک playlist تهیه کنید. اگر کافی نیست ، امکان ساخت Playlist های دلخواه هم وجود دارد. می توان پخش کننده موسیقی خرید شارژ همراه اول را برای پخش در زمینه هم تنظیم کرد.
امکان تنظیم روشنایی ، تراز سفیدی ، نوردهی و یا استفاده از حالت شب وجود دارد اما در نهایت همه چیز به صورت خودکار ثبت خواهد شد. میتوانید خطوط راهنما را برای کمک به قاب بندی عکس ها فعال نمایید و گزینه ای هم برای تنظیم مکان ذخیره سازی عکس ها در خرید شارژ همراه اول کارت حافظه وجود دارد.
رادیو اف ام بدون خرید شارژ همراه اول هدست
Samsung C3300K Champ در آزمون خرید شارژ همراه اول کیفیت صدای ما عملکرد خوبی داشت. این گوشی موفق به کسب امتیاز عالی در هنگام استفاده از آن به عنوان منبع صوتی برای تقویت کننده هایی چون استریو خانگی یا اتومبیل داشت و می توان آن را با برخی از بهترین گوشی های موجود از این نظر مقایسه نمود. تولید سیگنال های ناخواسته و میزان بلندی صدا تنها نقاط ضعف گوشی بودند ، گرچه آن ها هم خیلی بد نیستند.
یکی از قابلیت های خاص این رادیو ، امکان تنظیم یادآورهاست ، می توانید یادآورهایی برای ایستگاه های خاص و در روزهای خاص تنظیم نمایید. هنگامی که زمان معین شده فرا برسد ، هشداری به صدا در خواهد آمد و کلیدی برای آغاز رادیو و دستیابی به خرید شارژ همراه اول فرکانس تعیین شده در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر می خواهید چند برنامه رادیویی را حتما دنبال کنید ، این امکان را نمی توانید با هیچ چیز دیگری عوض کنید.
Samsung C3300K Champ به یک رادیو اف ام استریو مجهز است که از آنتن داخلی بهره خرید شارژ همراه اول می برد. این به آن معناست که رادیو اف ام گوشی حتی بدون اتصال هدست هم کار می کند و با وجود اسپیکرهای استریو گوشی ، این نرم افزار می تواند لحظات سرگرم کننده ای برای گروهی از افراد فراهم نماید.
پخش کننده به خوبی برای کار با رابط لمسی بهینه سازی شده است و شامل کنترل هایی برای جلو و عقب بردن سریع آهنگ ها هم هست. این امکانات باعث می شود که این پخش کننده موسیقی به خوبی جای پلیرتان خرید شارژ همراه اول را بگیرد.
گرچه با اتصال هدست ها ، Champ قابلیت های استریو را از دست می دهد و خرید شارژ همراه اول صدایی مشابه از هر دو اسپیکر خارج می شود.
Samsung C3300K Champ به یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی با خرید شارژ همراه اول فوکوس ثابت مجهز است که قادر به ثبت تصاویری با حداکثر رزولوشن 960*1280 پیکسل است.
Widget ویژه پخش کننده موسیقی هم جالب است که به شما اجازه می دهد که با یک کلیک به برنامه کامل آن دسترسی پیدا کنید.همین طور این widget امکان شروع پخش ، توقف پخش و یا رد کردن آهنگ ها به صورت مستقیم از طریق صفحه اصلی گوشی را هم مهیا می کند.می توانید زمانی خرید شارژ همراه اول را برای توقف پخش موسیقی تنظیم نمایید.اکولایزر حالت های استانداردی چون پاپ ، جاز ، کلاسیک و... را ارائه می دهد. و سه گزینه دیگر Widening ، Dynamic و Surround را هم در بر می گیرد.

م بازدید : 10 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 از نظر کارآیی خرید شارژ همراه اول گوشی در بخش بلندی صدا هم ، C3300K Champ موفق به کسب امتیاز «خوب» شد. در این جا نحوه عملکرد گوشی در کنار برخی دیگر از گوشی ها به نمایش در آمده است.
متاسفانه ، گوشی از شماره گیری هوشمند که می توانست مانع اتلاف وقت کاربران در دفترچه تلفن شود ، استفاده نمی کند و حتی از سنسور مجاورت هم خبری نیست. در طی مکالمه صفحه نمایش خرید شارژ همراه اول قفل می شود و باید در صورت نیاز آن را با استفاده از کلید قفل گوشی باز کنید.
می توانید به مخاطبین تصاویری تخصیص دهید و برای این منظور چندین عکس کارتونی پیش فرض هم در نظر گرفته شده است. گرچه یک کلیک برای انتخاب آیتم و کلیک دیگری برای تایید آن میزان قابلیت خرید شارژ همراه اول استفاده دفترچه تلفن را کاهش می دهد. عمل جستجو هم چندان خوب مدیریت نشده است ، برای این کار باید بر روی کلید جستجو کلیک کنید ، چند کاراکتر را درج نمایید (با استفاده از صفحه کلید معمولی) و در نهایت با فشردن کلید Done نتایج مورد نظرتان را مشاهده نمایید.
این بخش در C3300K Champ به جای پشتیبانی نرم افزاری از سرویس های شبکه های اجتماعی ، تنها میانبر خرید شارژ همراه اول هایی به این سرویس ها در اختیار کاربر می گذارد. یکی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Communities برای آپلود فایل ها استفاده می شود . می توان از آن برای آپلود چندین فایل به چندین سرویس و کاهش خودکار اندازه عکس ها و همین طور زمان بندی آپلودها استفاده کرد.این قابلیت امکان فوق العاده ای بود که متاسفانه در اینجا در دسترس نیست. هیچ اثری از ویدجت های سرویس های شبکه های اجتماعی که امکان همیشه آنلاین ماندن در twitter را فراهم می کردند در اینجا وجود ندارد. Samsung Corby عملکرد بسیار بهتری در اداره و مدیریت سرویس های شبکه اجتماعی داشت و به همین دلیل از Champ هم انتظار بیشتری می رفت.
مرورگر فایل Samsung خرید شارژ همراه اول C3300K Champ می تواند فایل ها و پوشه های موجود در حافظه داخلی یا کارت حافظه گوشی را به صورت مجزا و یا هردو را به صورت همزمان نمایش دهد .
پیام رسانی و خرید شارژ همراه اول وابستگی به T9
پشتیبانی محدود از یکپارچگی با سرویس های شبکه های اجتماعی خرید شارژ همراه اول
Samsung C3300K Champ وظیفه اصلی خود یعنی برقراری تماس ها را به خوبی به انجام می رساند. هیچ گونه اختلالی در آنتن دهی و یا مشکلی در کیفیت صدا در حین تماس ها خرید شارژ همراه اول مشاهده نمی شود و تنها مشکل در میزان کم بلندی صدا حتی در حداکثر تنظیمات است.
می توانید مخاطبین را به گروه خرید شارژ همراه اول های متفاوت تخصیص دهید و تا بیست مخاطب را هم به عنوان مخاطبین مورد علاقه نشانگذاری نمایید. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از ویدجت My Buddies که یک ویدجت ساده است و تصاویر مخاطبین را به نمایش در می آورد ، تا چهار مخاطب را به صورت همزمان بر روی صفحه اصلی داشته باشید.
مرورگر فایل خوب ؛ خرید شارژ همراه اول
یک بخش اختصاصی ایمیل نیز در Samsung C3300K Champ وجود دارد. به دلیل اینکه تنظیمات Gmail به صورت خودکار انجام می شوند ، مجبور به وارد کردن این تنظیمات به صورت دستی خرید شارژ همراه اول نیستید. می توانید گوشی را برای دانلود خودکار ایمیل ها در زمان های مشخص تنظیم نمایید و همین طور انتخاب کنید که آیا تمامی متن ایمیل ها و یا تنها عنوان آن ها دانلود شوند.
پوشه های مخصوصی برای انواع فایل خرید شارژ همراه اول ها(عکس ها ، ویدیوها و صداها) وجود دارد و این امر به گوشی اجازه می دهد که محتویات حافظه را به خوبی سازماندهی و مرتب نماید. می توانید پوشه های جدید ایجاد کنید و از آن ها بهره بگیرید. آماده سازی اولیه کارت حافظه بسیار سریع است و می توانید فایل هایتان را تک به تک یا به صورت گروهی کپی یا حذف کنید یا انتقال دهید.
هنوز هم اگر به استفاده از مرورگر وب برای دستیابی به سرویس های شبکه های اجتماعی عادت داشته باشید ، می توانید از آن ها بهره خرید شارژ همراه اول بگیرید اما به سختی می توانیم این موضوع را به عنوان پشتیبانی از سرویس های شبکه های اجتماعی در نظر بگیریم.
روند شماره گیری در این خرید شارژ همراه اول گوشی هم مانند سایر گوشی های لمسی است.شماره گیر از طریق میانبر مربوطه یا از طریق منوی اصلی فعال می شود . در این بخش سه کلید مجازی دفتر تلفن ، more و backspace وجود دارند.البته می توانید از کلیدهای سخت افزاری آغاز و پایان مکالمه هم استفاده نمایید.
ما از دیدن بخش Communities در Samsung خرید شارژ همراه اول C3300K Champ هیجان زده شدیم اما با فهمیدن اینکه ، این بخش همان چیزی نیست که به آن عادت کرده بودیم ، به سرعت این هیجان زدگی جای خود را به یاس و ناامیدی داد.
از دفترچه تلفن خرید شارژ همراه اول بسیار خوبی برخوردار است. این دفترچه تلفن می تواند تا 2000 مخاطب با مشخصات متفاوت را در خود ذخیره نماید. گوشی می تواند نام های موجود روی سیم کارت ، حافظه تلفن و یا هر دو را نمایش دهد.امکان مرتب کردن مخاطبین بر اساس نام کوچک آن ها نیز وجود دارد.
ویدجت My Buddies به شما اجازه می دهد که مهم ترین مخاطبین را خرید شارژ همراه اول بر روی صفحه اصلی در دسترس نگاه دارید. این بار خبری از جلوه های خاص بصری نیست و گستره انتخاب شما تنها به چهار مخاطب محدود می شود اما این ویدجت همچنان کارا و پرفایده است.
Samsung C3300K Champ از تمامی تمامی انواع پیام ها پشتیبانی به عمل می آورد. این گوشی از یک ویرایشگر مشترک برای SMS و MMS ها و یک ویرایشگر مجزا برای ایمیل ها استفاده می کند.امکان استفاده از صفحه کلید QWERTY به دلیل اندازه کوچک صفحه نمایش وجود ندارد و تایپ با استفاده خرید شارژ همراه اول از صفحه کلید معمول دوازده کلیدی انجام میگیرد. می توانید از T9 برای افزایش سرعت تایپ تان بهره بگیرید.
قابلیت های خرید شارژ همراه اول تلفنی

م بازدید : 12 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وزن همراه اول
لومیا 625 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزلوشن 480 در 800 پیکسل است که از یک صفحه لمسی فوق العاده همراه اول حساس بهره مند است. پردازنده آن S4 دو هسته ای اسنپدراگون با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است. ظرفیت حافظه رم 512 مگابایت است و ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر در ساعت است. یک حافظه 8 گیگابایت برای آهنگ ، موزیک ، بازی و برنامه دارد که شما می توانید با یک کارت حافظه میکرو SD آن را تا 64 گیگابایت افزایش دهید.
فناوری همراه اول LTE
هر دو گوشی دارای بدنه آلومینیومی است ولی HTC همراه اول One مینی دارای باند پلاستیکی در اطراف لبه می باشد.
دوربین همراه اول
HTC One مینی کوچکتر از HTC One استاندارد است ولی همراه اول هنوزم بزرگتر از آیفون5 می باشد.
اسپیکر همراه اول
هر دو گوشی دارای 1 گیگ رم همراه اول هستند.
لومیا 625 بزرگترین گوشی در میان گوشی های لومیا می باشد، از همراه اول دیگر کمپانی های که با این سایز گوشی منتشر می کنند میتوان گلکسی اس 4 و HTC One را نام برد که از نظر قیمت گران می باشند و از این نظر میتوان لومیا 625 در زمره گوشی های ارزان قیمت (325 دلار) قرار دهیم.
هر چند این گوشی بزرگتر است ولی از نظر وزنی تنها 9% سنگین همراه اول تر از آیفون5 است.
گوشی HTC One مینی دارای اسپیکر Boomsound عالی همراه اول در جلو می باشد و آیفون5 فاقد آن است.
پردازشگر این دو گوشی بر روی کاغذ تقریبا باهم برابر همراه اول می باشند.
سیستم عامل لومیا 625 همراه اول ویندوز موبایل 8 است که مطابق با آخرین به روزرسانی ویندوز 8 می باشد که به Amber معروف است. این تلفن از شبکه مخابراتی سریع LTE پشتیبانی می کند.
گوشی HTC One بعد از ورودش و جذب محبوبیت، مدل کوچکتری را ارائه کرده تحت مینی که در اندازه ای کوچکتر است. از سو ی دیگر طراحی یکپارچه، کیفیت بالای مواد سازنده و توجه به جزئیات در آیفون5 آن را به بهترین محصولات اپل تبدیل کرده است. از ان جایی که HTC مدلی از HTC One را تولید کرد که تقریبا هم اندازه با آیفون 5 است، ما بر آن شدیم تا این دو مدل را با یکدیگر مقایسه کنیم. در زیر این همراه اول دو مدل را با توجه به قابلیت هایشان بررسی می کنیم
گوشی HTC One مینی تنها دارای همراه اول حافظه داخلی 16گیگ می باشد که نسبت به آیفون5 محدوتر است.
رم همراه اول
سرانجام نوکیا از بزرگترین گوشی هوشمند ویندوز موبایل خود با صفحه نمایش 4.7 اینچی خود پرده برداری همراه اول کرده است.
اندازه همراه اول
حافظه داخلی همراه اول
هر دو همراه اول گوشی شبکه LTE را پشتیبانی می کنند.
باتری همراه اول
دوام همراه اول باتری HTC One مینی بیشتر از iPhone 5 می باشد.
بدنه همراه اول
زمان همراه اول عرضه
نمایشگر همراه اول
گزیده اخبار فناوری: نوکیا پرفروش ترین تولید همراه اول کننده موبایل، لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی، پدفون تکامل یافته اسوس، دوربین های فشرده پاناسونیک و سونی
دوربین این گوشی 5 مگاپیکسلی و برخوردار از LED فلش است. کیفیت ویدئویی دوربین آن 1080p با امکان 30 فریم در ثانیه هست. با استفاده از نرم افزارهای سینما گراف و اسمارت همراه اول کمرا که بر روی این گوشی نصب شده لذت عکاسی نیز با آن بیشتر می شود.
HTC One مینی به تازگی به بازار عرضه شده ولی iPhone این گوشی را سال قبل روانه بازار کرده است و این در حالی همراه اول است که به احتمال زیاد تا چند ماه آینده آیفون 5s روانه بازار خواهد شد.
گزیده اخبار هفته: آمارها نشان می دهد که نوکیا همچنان در صدر فروشندگان گوشی تلفن همراه همراه اول در سال 2011 است، مایکروسافت با همکاری اسوس در حال ساخت لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی است، اسوس Padfone تکامل یافته را در MWC به نمایش می گذارد، مایکروسافت و سونی اعلام کردند که امسال خبری از کنسول جدید نخواهد بود و سونی و پاناسونیک دوربین های جدید عکاسی فشرده خود را معرفی کردند.
جنس این گوشی از پلاستیک مستحکم می باشد و همانند لومیا 720 دارای پشت خمیده همراه اول و لبه های گرد است. طراحی بدنه این گوشی یکپارچه بوده و نزدیک به لومیا 620 می باشد. با وجود اینکه صفحه نمایش این تلفن از نوع LCD است، اما ضخامت آن کمتر از لومیا 920 و برابر با 9.15 میلی متر است.
پردازشگر همراه اول
HTC One مینی با وجود داشتن دوربین عقب ضعیف تر ولی به خاطر داشتن پیکسل های بزرگتر کاربران می توانند انتظار عکس هایی با کیفیت بالاتر و همراه اول واضح تر را داشته باشند.
نمایشگر HTC One همراه اول مینی بزرگتر و واضح تر است.

م بازدید : 11 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

در ضمن در شارژ همراه اول اینجا همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.
اولین برنامه جالب aNote HD است شارژ همراه اول که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
دوربین اصلی امکانات خوبی را دارد و هر چیزی که یک کاربر مبتدی عکاسی نیاز داشته باشد در خود جای داده اما به خاطر داشته باشید که امکانات زیاد هیچ وقت نمی‌تواند جای کیفیت خوب عکاسی برای یک دوربین را بگیرد. این دوربین 5 مگاپیکسلی عکس‌های خیلی خوبی نمی‌گیرد، همان طور که در نمونه عکس‌ها می‌توانید مشاهده کنید این دوربین در نور زیاد و کافی هم عکس‌هایی گرفته که گویی نور کم بوده و نتوانسته به خوبی جزئیات را در عکس‌های خود به ثبت برساند. اما به هر حال نویز شارژ همراه اول تصاویر کم است و رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. در ضمن اینکه به علت نداشتن فلاش عکاسی در نور کم و شب با این تبلت مشکل خواهد بود.
پردازنده و حافظه شارژ همراه اول داخلی
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه شارژ همراه اول از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر شارژ همراه اول و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود دارد.
مورد دیگر Paper Artist شارژ همراه اول است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید.
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت شارژ همراه اول سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و شارژ همراه اول نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
می‌توانید در ادامه ویدئوی تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی شارژ همراه اول را مشاهده کنید.
سامسونگ در اینجا از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت 2560×1920 پیکسل را تهیه کند. این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت HD را نیز دارد. در جلوی تبلت نیز از یک دوربین شارژ همراه اول 1.3 مگاپیکسلی استفاده شده است.
نرم شارژ همراه اول افزار و ویژگی‌های دیگر
با تمام این تفاسیر باید به یک نکته توجه داشته باشید که کمتر کسی از تبلت خود برای عکس انداختن استفاده می‌کند و سامسونگ نیز این موضوع را به خوبی می‌داند تنها نقشی که شارژ همراه اول دوربین‌ها در تبلت‌ها بازی می‌کنند این است که در صورت در دسترس نبودن دوربین موبایلی خوب و یا دوربین دیجیتال کاربران لحظات را از دست ندهند.برای دیدن کیفیت واقعی این عکس‌ها بر روی آن‌ها کلیک کنید، عکس‌ها را در فایل زیپ شده قرار دادیم تا اینکه کیفیت آن‌ها کم نشود.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه شارژ همراه اول کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که شارژ همراه اول در این تبلت علاوه بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.
برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه شارژ همراه اول و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت نصب هستند شارژ همراه اول که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
همچنین در این تبلت ساید بار مخصوصی که شارژ همراه اول از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردید وجود دارد.

م بازدید : 7 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دوربین دوم گوشی نیز که در جلوی ان قرار دارد کیفیت VGA دارد.
باتری
سیستم عامل گوشی اندروید است، نسخه‌ اندروید این گوشی 4.1.2 است که تقریباً جزو نسخه‌‌های خوب و به روز به حساب می‌آید.
برای شارژ همراه اول مثال زمانی که به موزیک گوش می‌دهید و صفحه نمایش گوشی روشن است این نوار شیشه‌ای به رنگ صورتی که تم مخصوص پخش کننده موزیک است خواهد شد.
در اینجا تاریخ و ساعت به همراه اخطارها قابل مشاهده هستند، شما می‌توانید از صفحه قفل گوشی نیز به راحتی به این گوشی دسترسی داشته باشید.
کیفیت عکس‌های دوربین قابل قبول هستند، این موضوع نیز به این علت است که سونی این دوربین را تولید کرده و همان‌طور که در ساخت صفحات نمایش خوب سونی حرف‌هایی برای گفتن دارد در ساخت دوربین نیز سونی یک کمپانی بزرگ به حساب می‌آید.
سونی در اینجا یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به کار برده است که توانایی عکاسی در اندازه 3264×2448 پیکسل را دارد، یک فلاش LED این دوربین را در نورهای کم پشتیبانی می‌کند، این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 1080p را دارد.
سونی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک باتری 2370 میلی آمپری را استفاده کند، به ادعای شرکت سونی این باتری تا 635 ساعت در حالت استندبای در شبکه 2G و تا 10 ساعت و 25 دقیقه مکالمه را در شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد. اما اگر بخواهیم از کارکرد خودمان با این گوشی برای شما بگوییم باید ابراز رضایت خود از این باتری را بیان کنیم. مطمئن باشید که در استفاده از باتری گوشی به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و اگر کار زیادی از آن نکشید به راحتی تا 2 الی 3 روز را برای شما پاسخگو خواهد بود
ما عقیده داریم که اگر قصد پرداخت هزینه زیادی را برای گوشی ندارید این اکسپریا می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید شما باشد، این گوشی از جنس خوبی در بدنه برخوردار است و صفحه نمایش آن کیفیت قابل قبولی دارد در ضمن اینکه دوربین آن نیز کیفیت خوبی را برای عکاسی فراهم کرده است. به عنوان یک گوشی رده شارژ همراه اول متوسط بازار اگر طرفدار سونی باشید در حال حاضر این یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
قسمت ناتیفیکیشن بار گوشی گزینه‌‌های دارد که کار شما را راه می‌اندازد، در اینجا می‌توانید بلوتوث گوشی، وای فای و دیتاهای گوشی را خاموش و روشن کنید. همچنین می‌توانید گوشی را سایلنت کنید و یا گوشی را حالت سایلنتی در بیاورید.
صفحه قفل گوشی دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود
نرم افزار شارژ همراه اول
در اینجا ساعت و تاریخ به همراه دو دایره یکی برای دسترسی سریع به دوربین و دیگری برای دسترسی سریع به پخش کننده موزیک دیده می‌شوند.
همچنین زمانی که عکس‌های گالری خود را مرور می‌کنید گوشی رنگی را که در عکس شما از همه بیشتر است تشخیص خواهد داد و نوار شیشه‌ای را به همان رنگ در خواهد آورد برای مثال تصور کنید که عکسی را می‌بینید که رنگ قرمز در آن بیشتر است، در این نوار شیشه‌ای چراغ قرمز روشن خواهد شد، اما جالب‌ترین قسمت موضوع اینجا بود که اگر یک عکس ترکیبی برای مثال ترکیبی از رنگ‌های نارنجی و قرمز را مشاهده کنید، گوشی ترکیب این دو رنگ را با هم در نوار شیشه‌ای به شما نشان خواهد داد.
علاوه بر کیفیت خوب دوربین به امکاناتی از جمله تمرکز خودکار، تشخیص لبخند، تثبیت کننده تصویر و HDR مجهز است.
نظر جی اس ام
بعد از اینکه قفل صفحه را باز کنید صفحه اصلی نمایان خواهد شد در اینجا هیچ تفاوتی را با گوشی Xperia Z مشاهده نمی‌کنید، آیکون‌ها در دقیقاً به همان شکل هستند و طرز قرار گیری ان‌ها نیز به همان صورت است.
مرورگر پیش‌فرض گوشی گوگل کروم است، سرعت باز کردن صفحات و زوم کردن در شارژ همراه اول این مرورگر مطلوب است و اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید به راحتی می‌توانید با مرورگر گوشی کار کنید.
با کشیدن دایره مخصوص پخش کننده موزیک به سمت راست کلیدهای کنترلی برای کنترل موزیک در حال پخش نمایان خواهند شد و با کشیدن دایره مخصوص دسترسی سریع دوربین به سمت چپ منوی دوربین ظاهر می‌شود و دوربین آماده عکاسی خواهد شد.
اما می‌رسیم به وجه تمایز این گوشی با دیگر اکسپریاهای بازار، در زیر گوشی یک نوار شیشه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود این گوشی از دیگر گوشی‌های بازار متمایز شود. در داخل این نوار چراغ‌هایی تعبیه شده‌اند، این چراغ‌ها در شرایط مختلف خاموش و روشن خواهند شد و رنگ‌های مختلفی را نشان خواهند داد
همچنین یک سوئیچ برای دسترسی به قسمت تنظیمات وجود دارد.
صفحه کلید گوشی برای شماره‌گیری شارژ همراه اول و تایپ کردن همان‌هایی هستند که در دیگر Xperia ها مشاهده کرده‌اید.
برای قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه خارجی باید قاب پشتی گوشی را باز کنید اما نمی‌توانید به باتری دسترسی داشته باشید.

م بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

معایب شارژ همراه اول Galaxy S4 Active را میتوان به ۵ دسته ی مختلف تقسیم کرد :
تصاویر بالایی توسط I9070 و تصاویر پایینی توسط XPeria P ثبت شده مقایسه ای بین XPeria P شارژ همراه اول و G S Advnace
شیار کارت حافظه برای شارژ همراه اول ارتقای حافظه برخلاف XPeria P در Galaxy S Advance وجود دارد
همانطور که شارژ همراه اول در تصویر میبینید i9070 چیزی حدود ۳۷۳ واحد نتیجه بهتری داشته که میتوان آن را به خاطر رزولوشن بیشتر XPeria p دانست .
همانطور که دیدید بیشتر این معایب در مقایسه با نسخه ی اصلی Galaxy S4 مطرح شدند و شاید خیلی از این معایب در صورت عدم مقایسه شارژ همراه اول با نسخه ی اصلی وجود نداشت اما خب ما انتظار یک گلکسی اس ۴ ضد آب را داشتیم نه یک گلکسی اس ۴ تضعیف شده ی ضد آب !!
نکته ی بعدی به عنوان ضعف مطرح شد . تغیر نوع صفحه ی نمایش از Super AMOLED به TFT بود که شاید روی کاغذ بتوان آن را یک ضعف بدانیم اما این دو آن چنان هم تفاوتی ندارند . هر دو صفحه حساسیت و زاویه ی دید یکسانی دارند . حتی صفحه ی LCD TFT روشنایی بیشتری دارد . رندرینگ تصاویر و انعکاس نور شارژ همراه اول از تفاوت های این دو صفحه هستند .
Samsung Galaxy S4 Active همانند Galaxy S II و S III دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است . یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار گرفته ، درست مثل Galaxy s4 . هر دوی این دوربین ها قادر به ضبط ویدئوهای شارژ همراه اول ۱۰۸۰p می باشند . نکته ای که اینجا به عنوان ضعف بیان شد تغیر دوربین از ۱۲ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل است . مسئله ی دگیری نیز که وجود دارد این است که به نظر می رسد قابلیت تصویربرداری هم زمان(dual video) به کلی در GS4 Active حذف شده است . البته نا گفته نماد که GS4 Active بعضی مشکلات مانند میدان دید که در Galaxy s4 نسبت به Galaxy s3 تضعیف شده بود را به حالت اول برگردانده است . همانطور که در تصویر می بینید میدان دید Galaxy S4 Active همانند Galaxy S3 در وضعیت بهتری قرار دارد .
صفحه ی نمایش از نوع TFT می باشد شارژ همراه اول نه Super AMOLED
cam مقایسه ای بین XPeria P و G S شارژ همراه اول Advnace
دوربین به شارژ همراه اول ۸ مگاپیکسل دانگرید شده
شارژ همراه اول دماسنج و رطوبت سنج حذف شده اند
شاید در نهایت بازهم نتوان با اطمینان کامل گفت کدامیک برتر است و ما پیشنهاد میکنیم به هر کدام که علاقه مندتر هستید آن را تهیه کنید اما باز هم نتیجه ی نهایی را خدمت شما اعلام میکنیم . بله Samsung I9070 Galaxy S Advance با یک امتیاز بیشتر توانست شارژ همراه اول برنده ی این مقایسه باشد.
s4a article نیم نگاهی بر معایب شارژ همراه اول Galaxy S4 Active
اگر بخواهیم دیگر امکانات این شارژ همراه اول دو اسمارت فون را به طور خلاصه مقایسه کنیم میتوانیم به این نکات اشاره کنیم :
خروجی HDMI در XPeria P وجود دارد شارژ همراه اول
هیچ شارژ همراه اول رادیو FM ی وجود ندارد
شاید بتوان گفت سامسونگ با عرضه ی Galaxy S4 Active نمونه ای دو زیست از Galaxy S4 عرضه کرد . نمونه ای که بزرگترین تفاوتش با محصول اصلی ضد آب بودن آن است . اما این تنها تفاوت میان این دو نیست ، تفاوت هایی نیز وجود دارد که ما میخواهیم از آن ها به عنوان معایب شارژ همراه اول یاد کنیم !!
پشتیبانی XPeria P از شارژ همراه اول قابلیت USB On-the-go به صورت پیش فرض
از شارژ همراه اول همه ی اینها که بگذریم میرسیم به ویژگی که شاید برای بعضی افراد مهمترین عامل انتخابشان باشد و آن هم چیزی نیست جز دوربین !
تنوع رنگ بیشتر در XPeria P (وجود رنگ شارژ همراه اول قرمز علاوه بر رنگ های پایه)
شاید با اطمینان کامل نتوان گفت کدام گوشی تصاویر بهتری شارژ همراه اول میگیرد اما شاید بتوان گفت XPeria P تصاویر گرمتر و جذابتری میگیرد که نمونه ی مقایسه ی تصاویر گرفته شده توسط دو دوربین را در زیر مشاهده میکنید .
Cam1 مقایسه شارژ همراه اول ای بین XPeria P و G S Advnace
XPeria P دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که به همراه یک فلش LED توانایی ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p با ۳۰ فریم بر ثانیه را هم فراهم می آورد . تثبیت کننده ی تصویر و شارژ همراه اول ۳D sweep panorama هم از دیگر قابلیت های اضافی این گوشی هستند . در عوض I9070 دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که به همراه یک فلش LED توانایایی ضبط ویدئوهای ۷۲۰p را با ۳۰ فریم بر ثانیه داراست که به نظر می رسد باتوجه به وجود امکانات سخت افزاری مناسب نبود فیلم برداری ۱۰۸۰p کمی عجیب باشد . هر دو گوشی نیز دارای دوربین های ثانویه ای هستند XPeria P دوربین جلویی VGA دارد و I9070 دوربین جلویی ۱٫۳ مگاپیکسلی !
ویدئوی گرفته شده توسط I9070 در بالا و ویدئوی گرفته شده توسط XPeria P در پایین قرار گرفته شارژ همراه اول
بزرگتر ، ضخیم شارژ همراه اول تر و سنگین تر از Galaxy s4 است
سامسونگ در رویداد خبری که چندی پیش در لندن ترتیب داده بود چند محصول جدید معرفی کرد . یکی از این شارژ همراه اول محصولات Galaxy S4 Active بود
Hardware مقایسه شارژ همراه اول ای بین XPeria P و

م بازدید : 6 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 خروجی صدا در نوکیا E71 در بالای قاب جلوی گوشی و بطور دقیق در مرکز آن قرار دارد که حسگر نور محیط در طرف چپ و دوربین مکالمه تصویری در طرف راست همراه اول آن مشاهده می شود . صفحه نمایش 36/2 اینچ زیر آن قرار گرفته که کلیدهای کنترل ، جستجو و صفحه کلید QWERTY نیز بدنبال آن ردیف شده اند . ورودی صدای گوشی در پایین گوشه چپ در قاب جلو قرار دارد .
نوکیا E71 به یک دوربین سه مگاپیکسل فلش LED و آینه خودنگاره مجهز است . فلش LED خیلی قوی نیست و کارایی محدودی دارد. نوکیا E71 برای گرفتن عکس از ترکیب دو کلید استفاده می کند. همراه اول
**دوربین همراه اول
**سیستم پخش کننده همراه اول
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از باشگاه خبر نگاران، یکی از سیاست‌هایی که شرکت گوشی‌ساز فنلاندی یعنی نوکیا از سال گذشته در پیش گرفت تا بلکه بتواند اندکی از جاه و جلال گذشته‌اش را دوباره احیا کند، ساخت یک گوشی موبایل هوشمند با دوربین عکاسی همراه اول قدرتمند بود؛ از همین رو شاهد گوشی Pureviewبودیم که به یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی مجهز بود. با ادامه دادن این طرز نگرش، بتازگی اخبار زیادی در مورد ساخت یک گوشی هوشمند دیگر با دوربین قدرتمند از این سازنده به گوش می‌رسد.
شرکت هندی Xolo گوشی جدید را معرفی کرده است که نامش Xolo Q600 می باشد. این گوشی دو سیم کارته می باشد و صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰*۸۵۴ دارد و تراکم پیکسلی ان ۲۱۷ppi می باشد. همراه اول چیپ این گوشی چهار هسته ای می باشد و نامش Mediatek 6589M می باشد که بر روی ان چهار هسته ی پردازنده ی Cortex-A7 با سرعت ۱٫۲Ghz سوار شده است و شما یک گوشی چهار هسته ای دارید. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز PowerVR SGX544 می باشد که بسیار قوی می باشد. رم این گوشی ۵۱۲ مگابایت می باشد که شاید کمی در هنگام بازی ها با کمبود رم مواجه شوید.
**حافظه داخلی همراه اول
**سخن همراه اول آخر
**باتری همراه اول
نوکیا E71 دارای یک صفحه نمایش 36/2 اینچ QVGA است که 16 میلیون رنگ را نشان می دهد. این صفحه همراه اول نمایش از صفحه نمایش نوکیا E61 کوچکتر است.
این همه امکانات بسیار قوی و بروز در این گوشی ساخت می باشد و قیمتش تنها و تنها ۱۵۰ دلار می باشد. باید گفت نسبت به پردازنده ی های قوی این گوشی ، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای می باشد.یش از این گفته شده همراه اول بود که نوکیا قصد دارد با عرضه EOS بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کند حالا شایعات جدید از تغییر نام این گوشی حکایت می کند.
گوشی E71 که همراه اول هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای پنج میلیون و 500 هزار ریال در بازار تلفن همراه به فروش می رسد، هنوز رقبت چندانی را بر نیانگیخته تا متقاضیان برای خرید به آن روی آورند. شاید شما نیز جزو کسانی باشید که فکر بکنید گوشی های چهار هسته ای همیشه مال کسانی است که پول زیادی دارند و یا تا زمانی که قیمت دلار در ایران زیاد است ، خرید یک گوشی چهار هسته ای بسیار مشکل می باشد اما شرکت Xolo راه حل را پیدا کرده است.
دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسل همراه با یک فلش LED می باشد و یک دوریین VGA نیز در جلو دارد. حافظه ی داخلی این گوشی همراه اول ۴ گیگابایت می باشد اما شما می توانید با کارت های microSD ان را افزایش بدهید. اخرین نسخه ی اندروید نیز بر روی این گوشی نصب شده است و امکانات وای فای و بولوتوث نسخه ی ۴ نیز بر روی ان گنجانده شده است. حتی این گوشی گیرنده ی FM نیز دارد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی آمپر می باشد.
**صفحه همراه اول نمایش
دوربین در وضوح همراه اول QVGA و در 15 fps فیلمبرداری می کند . از آنجایی که نوکیا E71 برای استفاده تجاری و کاری طراحی شده است نمی توان انتظار داشت که امکانات دوربین فیلمبرداری آن پیشرفته تر باشد .
حافظه داخلی گوشی E71 110 مگابایت با پردازنده 369 مگاهرتزی است که این میزان حافظه نیز توسط مموری همراه اول کارت (microSD (TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
نرم افزار پخش موسیقی موجود در این گوشی بخوبی عمل می کند. نرم همراه اول افزار پخش موسیقی از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند که شامل eAAC , AAC , MP3 و WMA است . این برنامه با فهرست های M3U نیز کار می کند و فایل های انتقال داده شده با انتخاب گزینه Refresh به فهرست موسیقی اضافه می شوند.
نوکیا E71 دارای طراحی ساده است و از همراه اول آنجایی که عمدتا برای کار طراحی شده است ظاهر آن به سختی جذابیتی ایجاد می کندو این گوشی دارای صفحه کلید QWERTY است .
باتری این همراه اول مدل نوکیا از نوع BP-4L Li-Ion با توان 1500 میلی آمپر است که در حالت Stand by حداکثر 410 ساعت و در مکالمه مداوم 10 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد .
فقط 10 میلی متر قطر دارد همراه اول اما با اینحال هنوز باریک ترین دستگاه QWERTY موجود در بازار محسوب نمی شود.

م بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 یکی از شارژ همراه اول تغییرات اساسی در آیپد نسل چهارم و آیفون 5 مربوط به تغییر درگاه 30 پین سنتی است که از 10 سال پیش در محصولات پرتابل اپل استفاده می‌شد، و هر چه محصولات این شرکت باریک و باریک‌تر می‌شدند باز هم این درگاه 30 پین بزرگ تغییری نمی‌کرد. اپل بالاخره تصمیم گرفت تا این درگاه بزرگ را به نمونه باریک‌تر و کوچک‌تر که لایتنینگ (Lightening) نام گذاری شده، تغییر دهد.
در تمامی موارد و کارکردها آیفون 5 بدون تاخیر و با سرعت بالا عمل می‌کند و در کمتر اپلیکیشنی شما افت فریم را حس خواهید نمود. ادعای شارژ همراه اول دو برابر شدن عملکرد نسبت به نسل قبلی یعنی آیفون 4S کاملا اثبات شده است و در بسیاری موارد حتی بیش از دو برابر افزایش عملکرد مشاهده می‌شود.
در نهایت همانطور که پیش‌تر در مقاله «‫رویکرد نامناسب اپل در تغییر داک اتصال آیفون ۵ » به این موضوع پرداختیم، اپل در ساخت و ارائه لایتنینگ تنها به منافع خود اندیشیده و به فکر سود و منفعت کاربران نبوده است، اپل می‌توانست با شارژ همراه اول استفاده از درگاه میکرو USB دستگاه خود را با دیگر ابزارهای پرتابل دنیا هم‌مسیر کند و به استاندارد جهانی بپیوندد. اما لایتنینگ خود باعث نگه داشتن کاربران در اکوسیستم اپل می‌شود و فروش مبدل آن نیز سود قابل ملاحظه‌ای را روانه حساب‌های این شرکت می‌کند.
در بازی‌هایی که گرافیک بالایی دارند کمتر تلفن هوشمندی قادر به رقابت با آیفون 5 شارژ همراه اول است. مالتی تسکینگ و اجرای چند برنامه همزمان بدون کوچک‌ترین اشکالی انجام می‌شود و به هیچ عنوان پر شدن رم یا کم آوردن پردازنده را حس نخواهید نمود. در زیر می‌توانید مقایسه عملکرد آیفون 5 با رقبا و بنچ مارک‌های مربوط به آن را مشاهده نماید:
درگاه لایتنینگ شارژ همراه اول
لایتنینگ شارژ همراه اول در کنار پورت 30 پین قدیمی
آیفون شارژ همراه اول 5 لایتنینگ
ابتدا مزایای لایتینگ را برمی‌شماریم: اتصال کانکتورها به درگاه جدید اپل ساده‌تر و سریع‌تر شده است. ظاهر درگاه بهتر شده و زمانی که کابل به تلفن متصل می‌شود، شکل و شمایل بهتری نسبت به قبل پیدا می‌کند. درگاه لایتنینگ ضخیم‌تر از میکرو USB است و از شارژ همراه اول این بابت مستحکم‎‌تر و ثابت‎تر از آن به نظر می‌رسد.
اما مهمترین ضعف لایتینگ در عدم پشتیبانی از میلیون‌ها لوازم جانبی است شارژ همراه اول که پیش از این وارد بازار شده‌اند، البته اپل مبدل درگاه 30 پین به لایتنینگ را ارائه کرده است، اما بابت آن باید 30 دلار هزینه کنید، و از آن بدتر نیز این مورد است که لایتنینگ به طور کامل با تمام لوازم جانبی قدیمی سازگار نیست و از برخی از امکانات به خوبی پشتیبانی نمی‌کند.
اپلیکیشن سیری در نسخه جدید iOS بهبودهای زیادی داشته است و در بسیاری از شارژ همراه اول موارد از سرعت عمل در دریافت اطلاعات گرفته تا قابلیت‌های جدید، بهبود داشته است. نسخه جدید سیری، امکان پست کردن در فیس‌بوک و توییتر را دارد، می‌تواند اپلیکیشن‌ها را باز کند، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کند یا اطلاعات مربوط به فیلم های سینمایی را به شما نمایش دهد. شاید این امکانات همگی در ایران قابل استفاده نباشد اما برای کاربران کشورهای دیگر بسیار ارزشمند هستند و می‌توانند سیری را به یک دستیار واقعی تبدیل نمایند. تمام این موارد را اگر در کنار شوخ‌طبعی و جواب‌های هوشمندانه سیری بگذارید خواهید دید که اپل در این زمینه خوب عمل کرده است.
اپل همیشه در زمینه بهینه سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار پیشگام بوده و عملکردی پایدار و مناسبی را به کاربر ارائه کرده است. اما باز هم انتقادهای بعضا نابجایی در رابطه با مشخصات فنی به ظاهر ضعیف آیفون در جای جای اینترنت دیده می‌شود. حال این بار موضوع به طور کامل تغییر کرده و اپل در کنار بهینه سازی سیستم عامل، سخت افزاری بسیار پرقدرتی را ارایه نموده شارژ همراه اول است. این شرکت این بار هسته پردازنده را خود طراحی کرده و نشان داده که مهندسی این کار حتی برای یک شرکت طراح محصول نیز امکان پذیر است، البته اپل از صفر این کار را انجام نداده و با خرید شرکت‌های فعال در این زمینه و به کارگیری افراد با تجربه توانسته این قدم بزرگ را بردارد. قدرت بی رقیب سیستم-روی-یک-چیپ A6 بر کسی پوشیده نیست و زومیت نیز قبلا بررسی کاملی از عملکرد این پردازنده در تمام زمینه‌ها منتشر کرده بود.
مورد بعدی مربوط به سرعت لایتنینگ است، اپل در نام گذاری این درگاه زیرکی کرده و آن را طوری انتخاب کرده که شبیه پورت پرسرعت تاندربولت اینتل به نظر برسد (هر دو به معنی صاعقه و آذرخش هستند) اما حداقل شارژ همراه اول تا به امروز سرعت انتقال اطلاعات در لایتنینگ نسبت به نسل قبلی تفاوتی نکرده و در حد USB 2.0 است. یعنی سرعت انتقال اطلاعات بین کامپیوتر یا دیگر ابزارها در زمان اتصال به آیفون 4S و آیفون 5 تقریبا یکسان است (آیفون 5 حدود 10 درصد سریعتر عمل می‌کند) و در این زمینه لاییتینگ هیچ پیشرفتی نکرده است.
در مورد اپلیکیشن Passbook سخن گفتن کار شارژ همراه اول دشواری است چرا که در ایران کاربردی ندارد. اما در خارج از کشور شما امکان اسکن کردن بارکدها و مدیریت بلیت‌های مختلف را خواهید داشت.
قدرت و شارژ همراه اول بازده
در نهایت می‌توان گفت که این نسخه از سیستم عامل اپل دستخوش بهبودهای فراوانی شده است اما هنوز همانند یک بروزرسانی کوچک به نظر می‌رسد و باید منتظر نسخه‌های بعدی iOS بود و دید که اپل چه مسیری را برای رقابت با سیستم عامل‌های در حال پیشرفت دیگر و رابط کاربری انقلابی برخی شارژ همراه اول از آنها در برنامه خود دارد.

م بازدید : 7 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 موتو ایکس هم مثل بسیاری محصولات که این روزها معرفی می شوند، قرار نیست یک راز باشد. البته هیچ یک از عکس های منتسب به آن خرید شارژهمراه اول قابل تایید نیستند ولی با جوی که تیم بازاریابی موتورولا به راه انداخته٬ این را هم در کنار قاب های رنگارنگ موتو ایکس که لو رفته بودند می گذاریم.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین کمپانی خرید شارژهمراه اول سامسونگ در اطلاعیه‌ای از طریق ایمیل برای اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد.
خبز تازه ای زمان معرفی خرید شارژهمراه اول موتو ایکس نیست ولی طبق شنیده ها٬ این هفته ۱۹ و ۲۰ تیر گوگل مراسمی محدود با حضور ۵۰ نفر از ژورنالیست ها در کمپ خود دارد٬ که مرتبط با موتورلا است.
سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ توسط خرید شارژهمراه اول کاربران ایرانی بروزرسانی شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.
ایتنا – این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت خرید شارژهمراه اول و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی خرید شارژهمراه اول برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
سامسونگ همچنین اعلام کرد این اطلاعیه، به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه‌های کاربردی سامسونگ برای خریداران و خرید شارژهمراه اول ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی تلقی می‌گردد.
امروز سامسونگ تبلت ۷ اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت ۷ اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب ۲ مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه جزئیات بیشتر در خرید شارژهمراه اول مورد گلکسی تب ۳ را مشاهده خواهید کرد.
گفتنی است یکی از خرید شارژهمراه اول برگ‌های برنده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
البته طبق شنیده ها این مراسم با موتو ایکس مرتبط نیست٬ ولی شاید آخرین محصول غیرگوگلی موتورولا در آن معرفی و سپس راه برای موتو ایکس باز شود. خرید شارژهمراه اول
سامسونگ می گوید این معماری می تواند تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و باعث می شود عمر باتری ابزار همراه شما بیشتر شود. سامسونگ می گوید: «با تکنولوژی پیشرفته صفحات نمایش امروزی، در حال گذار خرید شارژهمراه اول به سوی رزولوشن های بالاتر و شفاف تر هستیم. و Exynos 5 Octa به اندازه کافی قدرتمند است که از پس نمایشگرهای WQXGA یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هم بر آید. و کاربران را قادر می سازد تا ویدیوها را با کیفیت عالی روی تبلت ها و اسمارت فون های اعلای خود تماشا کنند.»
تبلت ۷ اینچی گلکسی تب ۳ نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی تب ۲ دست خوش تغییرات محسوسی نشده و تنها پردازنده آن ارتقاء یافته و حافظه ذخیره سازی خرید شارژهمراه اول آن از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت افزایش یافته است. دوربین این تبلت نسبت به قبل تغییری نکرده و از همان دوربین ۳ مگاپیکسل در پشت و ۱٫۳ مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.حتی صفحه نمایش گلکسی تب ۳ با تب ۲ یکسان است و از همان صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. توجه داشته باشید که نکسوس ۷ سال گذشته دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و انتظار می‌رفت سامسونگ از صفحه نمایش بهتری در نسل سوم تبلت ۷ اینچی خود استفاده کند.
با معرفی گلکسی خرید شارژهمراه اول اس چهار اکنون سامسونگ تبدیل به تیتر یک خبرها شده است. البته این شرکت کره ای برای امروز تنها به همین یک خبر بستنده نکرده است: قرار است تولید انبوه چیپ هشت هسته ای Exynos 5 Octa سامسونگ از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز گردد.
این چیپ که از طراحی ۲۸ نانومتری بهره می برد، اولین بار به عنوان یک خرید شارژهمراه اول خبر جذاب در CES 2013 رونمایی شد. نسخه ای که اکنون قرار است در گلسی اس ۴ مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن هم به صورت انبوه وارد بازار شود، دارای چهار هسته با معماری Cortex-A15 است که برای فعالیت های سنگینی چون عکاسی یا بازی مورد استفاده قرار می گیرند. چهار هسته بعدی این چیپ هم از نوع کم مصرف هستند که برای کارهای سبک تر مانند اینترنت گردی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی استفاده می شوند.
هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است و سامسونگ تنها اذعان داشته که نسخه Wi-Fi گلکسی تب ۳ خرید شارژهمراه اول را از ماه آینده و نسخه ۳G را از ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.

م بازدید : 9 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

با گذر از دنیای اعداد و ارقام، صفحه‌نمایش اپتیموس جی در شرایط مختلف امتیاز بالایی را کسب می‌کند. نور صفحه‌نمایش نسبت به نمونه مشابه Nexus 4 تا حدودی کمتر است اما کنتراست بالا و زوایای دید بسیار راضی‌کننده آن منجر به برتری این مدل نسبت به رقیب آن می‌شود. سطح شارژ همراه اول مقاوم در برابر بازتابش نور امتیاز این پنل در نور مستقیم خورشید را نیز کاملا ارتقا می‌دهد.
ابعاد پنل صفحه‌نمایش در اپتیموس جی 4.7 اینچ است و از وضوح 1280×768 پیکسل بهره می‌برد این وضوح در مجموعه اندروید تنها یک بار دیگر در نکسوس 4 که آن نیز ساخته ال‌جی است تکرار شده و دیگر اندرویدفون‌های HD دارای رزولوشن 1280×720 هستند. شارژ همراه اول اختلاف تعداد پیکسل این دو وضوح، نزدیک به 61 هزار عدد است که حدوداً 6.7 درصد پیکسل‌های بیشتری نسبت به وضوح عادی HD ارائه می‌دهد . فشردگی این پنل با این وضوح بدین‌ترتیب 318ppi اندازه‌گیری می‌شود. فناوری ساخت پنل در E975 به‌گفته ال‌جی از نوع True HD-IPS + LCD است که عبارتی تبلیغاتی برای معرفی یک پنل TFT IPS به حساب می‌آید. نکته جالب در مورد ساخت این پنل فناوری تحت عنوان Zerogap Touch است. این فناوری با حذف دو قسمت معمول در صفحه‌نمایش‌های LCD ضمن به حداقل رساندن فاصله شیشه بخش رویی و پنل LCD به کیفیت تصویر بهتر و قطر کمتر دستگاه منجر می‌شود. قسمت‌های حذف شده در این میان یکی لایه‌های نیم‌شفاف موسوم به ITO (Indium tin oxide) در زیر شیشه صفحه‌نمایش و دیگری شکاف هوایی بین ITOها و سطح پنل است. با انجام این عمل به‌گفته LG تا 27 درصد ضخامت صفحه‌نمایش کمتر می‌شود. از دیگر مزایایی که ال‌جی در این زمینه بر شمرده است کاهش حاشیه دو سمت صفحه‌نمایش به تنها 3.52‌ میلیمتر است که ظاهر مدرنی را برای گوشی در حالت روشن ایجاد می‌کند.
ال جی شارژ همراه اول اپتیموس جی - LG Optimus G
ال جی اپتیموس جی - شارژ همراه اول LG Optimus G
زیر صفحه‌نمایش دستگاه در یک فضای ناپیدا سه کلید لمسی شارژ همراه اول back، Home و منو قرار دارند که با خاموش شدن بک‌لایت کاملا در فضای پیرامونی خود گم می‌شوند. در بالای پنل نیز اسپیکر تماس همراه با نشان LG در مرکز بخش بالایی، دوربین دوم و LED هشدار در سمت راست و حسگرهای تنظیم نور و Proximity در دیگر سو قرار دارند. وضوح دوربین دوم Optimus G برابر 1.3‌ مگاپیکسل است که با وضوح HD‌ قادر به فیلم‌برداری است.
طراحی شارژ همراه اول ظاهری
ابعاد شارژ همراه اول و وزن
ال جی اپتیموس جی - LG Optimus G شارژ همراه اول
Optimus G‌ در طراحی ظاهری از فرم کلاسیک نکسوس 4 با زوایای گرد و دو قسمت منحنی بالا و پایین پنل فاصله گرفته و ظاهری بسیار مدرن‌تر از خود به نمایش می‌‌گذارد. هر دو سمت دستگاه با پوشش شیشه‌ای مقاومی پوشیده شده که تمایل زیادی به جذب اثر انگشت نداشته و در برابر خراشیدگی نیز تا حدود زیادی مقاومند. قطر اندک E975 نکته مثبت دیگر این مدل است که برای اسمارت‌فون‌های مجهز به صفحه‌نمایش‌های بزرگ امر مهمی در بهبود استفاده به حساب می‌آید. بدنه پلاستیک گوشی به‌صورت یک‌پارچه طراحی شده و دسترسی به باتری و قسمت‌های زیر کاور تنها با باز کردن دو پیچ پایین دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود. یکی دیگر از جلوه‌های طراحی Optimus G به‌خصوص در نسخه مشکی دستگاه دو نوار نقره‌ای پیرامونی است که یکی دورتادور شارژ همراه اول صفحه‌نمایش قرار دارد و دیگری نزدیک به 1 میلیمتر پایین‌تر در کناره‌ها قرار دارد. این دو نوار به‌علت نزدیکی به یکدیگر در هنگام مشاهده گوشی از فاصله دورتر در کنار هم دیده شده و با ایجاد کنتراست با بدنه مشکی دستگاه جذابیت ظاهری بیشتری به Optimus G‌ می‌بخشد در کل از لحاظ طراحی بدنه امتیاز Optimus G‌ در سطح بالاترین مدل‌های فعلی کلاس High-end قرار می‌گیرد.
با نگاهی به ابعاد دیگر گوشی‌های دارای پنل مشابه‌ شارژ همراه اول مثل دو مدل One و One X و تا حدودی Galaxy S III ابعاد Optimus G‌ به‌خصوص در بحث ارتقاع گوشی بسیار کمتر از دیگر مدل‌ها است. ابعاد G‌ برابر 8.5×68.9×131.9 میلیمتر است که در مقایسه با سه مدل ذکر شده، 5.5 میلیمتر از One، تا 2.5‌ میلیمتر از One X و 4.7 میلیمتر از Galaxy S III کوتاه‌تر است. بدین‌ترتیب Optimus G‌ را می‌توان در کنار اسمارت‌فون‌هایی نظیر DROID RAZR HD و DROID RAZR MAXX HD از موتورولا کوتاه‌قامت‌ترین اندرویدفون‌ 4.7 اینچی فعلی بازار تلقی کرد. قطر مناسب و عرض مطلوب دستگاه در دست‌گیری گوشی را به امر آسانی بدل می‌کند.
طراحی‌های جعبه در محصولات ال‌جی یکی از قسمت‌هایی است شارژ همراه اول که محصولات High-end این برند را نسبت به دیگر بزرگان متمایز می‌کند. در این رده برخلاف جعبه‌های ساده و معمولی مدل‌هایی مثل خانواده Galaxy S و آی‌فون‌های اپل معمولا از طراحی متفاوتی استفاده می‌شود که کنجکاوی کاربران را برای گشودن جعبه کاملا تحریک می‌کند. این داستان در مورد E975 نیز کاملا صادق است و طراحی جعبه این مدل با 3 قسمت مجزا کاملا جذاب به نظر می‌رسد. محتویات این جعبه به‌جز خود گوشی شامل کابل USB، شارژر، هدست سیمی و آچار مخصوصی برای درآوردن سیم‌کارت است. رنگ لوازم جانبی همراه گوشی در هر 3‌ مورد شارژر، کابل USB‌ و هدست با رنگ بدنه دستگاه هماهنگ است و مثل رنگ گوشی در دو نسخه سفید و مشکی ارائه می‌شود. هدست‌های سیمی همراه گوشی از لحاظ ظاهری کیفیت بالایی را نشان می‌دهند.

م بازدید : 10 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گوشی Curve 8980 بلک بری که هنوز توسط شرکت RIM عرضه نشده، توانست از کمیسیون همراه اول فدرال مخابرات آمریکا تاییدیه FCC دریافت کند.
وی افزود: تالیا مجوز ۶ میلیون مشترک دارد که اگر همراه اول به این میزان توسعه یابد، درآمدزایی بسیاری را به واسطه آن شاهد خواهیم بود.
به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی شدن مخابرات و فعالیت بخش خصوصی همراه اول سهامداران می‌توانند درباره مشارکتشان تصمیم‌گیری کنند و کار راحت‌تر خواهد شد.
Curve 8980 از دوربین همراه اول ۳٫۲ مگاپیکسلی برخوردار است و صفحه کلید کامل QWERTY دارد.
او ادامه داد: در حال حاضر موضوع قیمت‌گذاری این شرکت از سوی گروه کارشناسی تمام شده و این گروه همراه اول نظر نهایی خود را در این باره به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و در حال تعامل برای نحوه برگزاری فرآیند انتقال سهام و سرمایه هستیم که این موضوع و تصمیم به زودی نهایی خواهد شد.
مدیر کل دفتر مشارکت‌های غیردولتی شرکت مخابرات ایران در آذرماه سال گذشته با اشاره به تشکیل کمیته سه جانبه برای حل اختلاف شرکت مخابرات ایران با تالیا در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته بود این کمیته در چارچوب همراه اول قرارداد، اختلاف نظر مخابرات با تالیا را مورد بررسی قرار خواهد داد و با توجه به نظر نهایی کمیته سه جانبه در سازمان تنظیم مقررات، تالیا به مسیر خود ادامه می‌دهد؛ تالیا در بازار موقعیت و مشتریان خود را داشته و با داشتن شبکه با کیفیت، مشتریان خاص خود را دارد.
جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری و بلندگو همراه اول از دیگر امکانات این گوشی است.
اما دکتر داوود زارعیان – مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت تصمیم مخابرات برای احیای دوباره تالیا اظهار کرد: در طرح جدید و با توجه به اینکه مخابرات نیز سرمایه‌گذار این پروژه خواهد شد، این روال تغییر می‌کند و طبیعی است که درآمدزایی این موضوع با توجه به همراه اول توسعه تالیا و افزایش تعداد مشترکان بیش‌تر می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای و به نقل از خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اپراتور تلفن همراه تالیا از ابتدای آغاز فعالیتش تاکنون نسبت به دیگر اپراتورهای تلفن همراه در سکوت و با تعداد کم‌تری مشترک فعالیت کرده است؛ مبحث ثبت شرکت مستقل برای تالیا و ورود سرمایه‌گذار خارجی به آن از چند سال پیش در مخابرات در حال بررسی بوده که بی‌نتیجه مانده بود اما ظاهرا قرار است به زودی این همراه اول اپراتور از سوی مخابرات ایران احیا شود.
وی با بیان این که در متن قرارداد مشارکت سهامدار همراه اول جدید تالیا نیز با همان شرایط قبلی است اظهار کرده بود: تالیا نمی‌تواند اسم شرکت را تغییر داده یا از تعاونی بودن خارج شود به این دلیل که سهامداران جدید درخواست تشکیل شرکت‌ جدید را دارند یا می‌خواهند از تعاونی‌ بودن خارج شوند.
اما سال گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هم به خبرنگار ایسنا گفته بود: بحث ثبت شرکت مستقل برای تالیا و انتخاب سرمایه‌گذار خارجی برای آن موضوع حقوقی پیچیده‌ای دارد همراه اول و از طرفی بحث ورود سرمایه‌گذار خارجی به تالیا از چند سال پیش در مخابرات در حال بررسی است اما با توجه به این که مشکل حقوقی دارد هنوز راه‌حلی برای آن پیدا نشده است.
صابر فیضی با بیان این که تعهدات مخابرات و تالیا بعد از خصوصی‌سازی سهل‌تر خواهد همراه اول شد، گفته بود: مشکل اصلی تالیا تعاونی بودن آن است و سهامدار خارجی می‌گوید که تالیا از تعاونی بودن خارج شود و شرکت جدیدی تشکیل دهد؛ در حالی که یکی از امتیازات تالیا تعاونی بودن آن است سهامدار خارجی خواستار خارج شدن تالیا از تعاونی بودن است، این در حالی است که در سیستم دولتی وقتی این امتیاز حذف شود، کسانی که در مزایده برنده نشده بودند حق اعتراض دارند.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان دقیق همراه اول عرضه این گوشی منتشر نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی Curve 8980 که جانشین ۸۹۰۰ است از چهار باند شبکه GSM/EDGE و همراه اول اتصالات بی سیم WiFi و بلوتوث بهره می برد.
سیداحمد علمایی با بیان اینکه قرارداد تالیا یکی از قراردادهای خوب مخابرات به شمار می‌آید، با تاکید بر اینکه ایجاد تغییرات در تعرفه و سایر موارد مرتبط با تالیا بستگی به تصمیم مجمع شرکت مخابرات ایران دارد، درباره رومینگ تالیا گفت: در حال حاضر برقراری رومینگ تنها با همراه اول افزایش تعداد مشترکان تالیا به سطح دو میلیون بستگی دارد.
در حال حاضر مجتمع صنعتی رفسنجان صاحب تالیا است و بر اساس درآمدی که دارد سالانه ۵۷ درصد سودش را به مخابرات می‌دهد و ۴۳ درآمدش برای خود تالیاست ولی قرار است در طرح جدید پروژه تالیا با سرمایه‌گذاری جدید (۵۱ درصد سهم همراه اول مخابرات و ۴۹ درصد سهم مجتمع صنعتی رفسنجان ) احیاء

م بازدید : 4 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دوربین این گوشی همانقدر که با کیفیت می باشد ، همانقدر قوی می باشد و شما در یک لحظه می توانید یک عکس با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل بگیرید و در همان لحظه یک عکس ۵ ماگپیکسلی نیز بگیرید. برای این دوربین با کیفیت نوکیا یه برنامه ریزی دقیق هم انجام شده و شما می توانید به همه تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. شما می توانید با این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ و یا ۷۲۰ به دلخواه خودتان فیلم برداری بکنید. این گوشی همچنین یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی در داخل خود یک چیپ Snapdragon S4 را دارد و پردازنده ی دو هسته ای Krait را روی ان سوار کرده است که سرعت ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. رم این گوشی اینبار برخلاف دیگر گوشی های نوکیا افزایش یافته و شارژ همراه اول بانک ملی دو گیگابایت رم دارد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 225 می باشد. حافظه ی داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت می باشد.صفحه نمایش این گوشی نیز ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن ان ۷۲۰*۱۲۸۰ می باشد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی امپر می باشد و قابلیت شارژ وایرلس را دارد و شما می توانید گوشی خود را بدون وصل کردن شارژر ، شارژ کنید. امکانات دیگری همچون وای فای و بلوتوث نیز در این گوشی قرار دارند. سیستم عامل گوشی را نیز همانطور که می دانید ویندوز فون ۸ می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۱۰ میلیمتر می باشد و وزن ان ۱۵۸ گرم می باشد. قیمت این گوشی نیز فعلا ۲۹۹ دلار بیان شده است. در ادامه مطلب می توانید عکس هایی از این گوشی را ببینید.
شرکت ال جی به تازکی یک صفحه نمایش LCD در سایز ۵٫۲ اینچ ساخته که نازکترین صفحه نمایش ساخته شده می باشد و تنها ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و به احتمال زیاد همان صفحه نمایشی خواهد بود که در گوشی Optimus G2 بکار خواهد رفت. این صفحه نمایش روزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و بر خلاف نازکی ، تاچ بسیار روانی شارژ همراه اول بانک ملی دارد. این صفحه نمایش بسیار نازک طبیعتا باعث می شود ، موبایلی که حامل این صفحه نمایش می باشد ، ضخامت کمی داشته باشد و نازکتر باشد.
پورشه نامی است که با دو چیز گره خورده:استیل(سبک) و سرعت.P9522 جدید مسلما از سبک جدید برخوردار است.اما به شبکه ی G3،پز ارتباط و بی وای فای را می دهد.یک دوربین 5 مگا پیکسل،صفحه نمایش لمسی و جی پی اس داخلی نیز عاید شما می شود.ظاهرا این گوشی از قالب بی شارژ همراه اول بانک ملی نظیری از آلومینیم براق ساخته شد و یک ست اعیانی است.این محصول در ماه نوامبر به بازار می آید و با قیمت حدوداً 875 دلار به فروش می رسد.
این صفحه نمایش مثل دیگر صفحه نمایش ها از سه رنگ ابی ، قرمز و سبز پشیبانی می کند و کیفیتی بسیار زیاد برای کاربر فراهم می کند. بدون شک این صفحه نمایش در گوشی optimus G2 بکار خواهد رفت شارژ همراه اول بانک ملی چراکه در مشخصات این گوشی صفحه نمای ۵٫۲ اینچی قرار دارد
برای بر خورد با مزاحمان ارسال پیام و تصویر از طریق ام ام اس،موبایل شخص مزاحم در مرحله اول تا یک هفته در مرحله دوم سه ماه ود مرحله ی سوم برای همیشه قطع می شود.مشترکان برای استفاده از این خدمات باید به ازای هر ام ام اس هزار ریال پرداخت کنند.نوکیا بالاخره گوشی ای خیلی وقت بود قولش را داده بود را معرفی کرد. نام این گوشی Lumia 1020 می باشد و مهمترین مشخصه ی ان دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ان می باشد. دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با ویژگی PureView که بسیار با کیفیت می باشد و نه تنها با کیفیت ترین دوربین موبایل می باشد ، شارژ همراه اول بانک ملی بلکه در بین دوربین های عکاسی نیز با کیفیت ترین دوربین می باشد و یا خرید این گوشی شما حتی برای عکاس شدن نیز به یک دوربین عکساسی نیاز ندارید. در کنار دوربین این گوشی یک فلش LED و یک فلش Xenon نیز وجود دارد که باعث می شود شما در شب نیز بدون هیچ افت کیفیت ، عکاسی بکنید. رزولوشن و کیفیت عکس ها را می توانید در این گوشی تغییر دهید اما در اخرین کیفیت ، این گوشی عکس هایی با رزولوشن ۵۳۶۸*۷۱۵۲ می گیرد و حجم بالایی دارند.
در حال حاضر که فاز آزمایشی سرویس ام ام اس اپراتور اول برای تعداد محدودی لز مشترکان در تهران و کرج را ها اندازی شده است امیدها برای ورود ام ام اس پر رنگ تر شده.به گزارش خبرنگار سیتنا دکتر وفا غفاریان،رئیس هیات مدیره شرکت مخابرت ایران که از راه اندازی فاز آزمایشی سرویس ام ام اس خبر داده است.می گوید تدوین آیین نامه ام ام اس تلفن همراه نهایی شده است.وی اظهار امیدواری می کند که با حل مسائل فنی ظرف دو ماه آینده این سرویس در اختیار تمام مشترکان قرار گیرد البته پیش از این لطف الله سبوحی،معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات از اصلاح مفاد آیین نامه این سرویس در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات دخبر داده بود.وی معتقد استاصلاح و تغییرات آیین نامه ام ام اس بسیار محدود بوده است.لاذم به ذکر است پس از آزمایش این سرویس،سازمان تنظیم مقررات از تجهیزات نصب شده در اپراتور اول بازدید خواهد کرد و در صورت تایید آن این خدمت به مشترکان ارئه می شود. بر اساس این آیین نامه مصوب سازمان تنظیم مقررات که به منظور جلوگیری از ارسال و تصاویر غیراخلاقی تدوین شد.مشترکان متعهد می شوند فقط از فضایی که در اختیار آنان قرار داده می شود شارژ همراه اول بانک ملی استفاده کنند.

م بازدید : 9 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

خرید شارژ همراه اول نخستین فروشگاه شرکت کانادایی تولید کننده موبایل بلک‌بری در دوبی به عنوان بیست و دومین شهر گران دنیا راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این فروشگاه در دوبی، کاربران امکان دسترسی به همه محصولات بلک‌بری را در این شهر خواهند داشت. این شرکت کانادایی فروشگاه‌های دیگری در کانادا دارد و قرار است اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی در انگلیس کند.
Joep van Beurden از شرکت CSR می گوید: خرید شارژ همراه اول
این قطار که نمونه ای آزمایشی برای ساخت مجموعه ای از قطار های پرسرعت در این پروژه به حساب می آید از این هفته کار خودش را برای بررسی های بیشتر آغاز خواهد کرد و بر اساس نتایج به دست آمده بر روی این طرح، قطارها پر سرعت چینی برای خط راه آهن جدید خرید شارژ همراه اول تولید خواهد شد.
قطار جدید در حال حاضر از شش واگن تشکیل شده و خرید شارژ همراه اول برای ساخت آن از فیبر کربن و پلاستیک استفاده شده است.
را با حدود ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار امریکا را خرید شارژ همراه اول که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
بلک‌بری یک نام تجاری تولید کننده گوشی‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌های مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال ۱۹۹۹ اداره می‌شد. بلک‌بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است. بلک‌بری همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدیویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی است. بلک‌بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه‌های خرید شارژ همراه اول الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. بلک‌بری‏ که در گذشته با نام “ریسرچ این موشن” شناخته می‌شد به تازگی نام شرکت را به Blackberry تغییر داده است. مرکز این شرکت در شهر واترلو در استان انتاریو کانادا قرار گرفته و بنیان‌گذار این شرکت، مایک لازیریدیس است.
مدیرعامل بلک بری در گردهمایی خرید شارژ همراه اول امروز این شرکت، اعلام کرد که «ما هنوز در روزهای ابتدایی عرضه تلفن‌های مبتنی بر سیستم عامل بلک بری ۱۰ هستیم» او امیدوار است که در فصل پیش رو، وضعیت فروش و درآمد شرکت بهبود یافته و سه ماهه سوم را با سود پشت سر بگذارند.
تبیان خرید شارژ همراه اول زنجان
من معتقدم که تحت مالکیت سامسونگ، انجام عملیات های مربوط به خرید شارژ همراه اول گوشی ها در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت و می تواند کمک بزرگی برای موفقیت در بازارهای جهانی گوشی های تلفن همراه باشد.
با این وجود هرچند بلک بری در این فاصله زمانی توانسته ۶٫۸ میلیون خرید شارژ همراه اول دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند و درآمد ۳٫۱ میلیارد دلاری را به همراه داشته باشد اما این فصل مالی را نیز با ۸۴ میلیون دلار ضرر به پایان رسانده است.
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا خرید شارژ همراه اول حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد که شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند
درآمد بلک بری در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ به ۳٫۱ میلیارد دلار در مقایسه به ۲٫۸ میلیارد دلار سال گذشته رسیده است. در آن زمان خرید شارژ همراه اول کمپانی با نام RIM شناخته می‌شد و برای کاهش هزینه‌های مجبور به اخراج صدها کارمند خود شد.
شرکت CSR Corp Ltd که بزرگترین فراهم کننده حمل و نقل ریلی در چین به حساب می آید از قطار جدید اش پرده برداری کرده است. قطاری که شبیه شمشیر باستانی چین طراحی شده و قادر است با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در خرید شارژ همراه اول ساعت حرکت کند.
چین بعد از یک سری حوادث ریلی در سال ۲۰۱۱ تصمیم به خرید شارژ همراه اول راه اندازی یک سیستم حمل و نقل ریلی امن و پر سرعت گرفته و با اختصاص یک بودجه یک تریلیون دلاری قرار است تا پایان سال آینده میلادی ۱۳ هزار خط ریلی جدید برای قطار های پرسرعت تاسیس شود و این خطوط تا سال ۲۰۲۰ به ۲۰ هزار کیلومتر خواهد رسید.
نخستین خرید شارژ همراه اول فروشگاه بلک‌بری در امارات متحده عربی افتتاح شد.
بلک بری مدت‌ها است که با شرایط سخت مالی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما گزارش مالی سه ماهه اخیر، نشان می‌دهد که شرایط شرکت رو به بهبود است. بلک بری امروز گزارش مربوط به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ (یا سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ مالی) را منتشر کرد. از آنجایی که این اولین خرید شارژ همراه اول گزارش کمپانی کانادیی پس از معرفی تلفن‌های Z10 و Q10 است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

م بازدید : 10 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

ر اساس تصاویری که از این گوشی ساعت مچی منتشر شده، ظاهر شکیلی دارد و فرم آن شارژ همراه اول کشویی است.
شارژ همراه اول باتری: ۲۳۳۰ میلی آمپر ساعت
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، این ساعت مچی سامسونگ که توسط اریک کاپبل طراحی شده، گوشی شارژ همراه اول هوشمند برای ورزشکاران و ورزش دوستان است.
اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و اینکه آیا شارژ همراه اول به تولید انبوه می رسد یا خیر هنوز ارایه نشده است.
مشخصات فنی گلکسی اس ۴ شارژ همراه اول زوم
نام دیگر این گوشی Adidas miCoach است که شارژ همراه اول هم می توان از آن به عنوان تلفن همراه استفاده کرد و هم یک معلم ورزش همراه است.
شرکت کره ای سامسونگ از عرضه گوشی همراهی با نام F110 miCoach خبر داد که برای عملیات ورزش طراحی شده و ورزشکاران را برای انجام حرکات ورزش هدایت شارژ همراه اول می کند.
حافظه ذخیره سازی داخلی: ۸ گیگابایت به شارژ همراه اول همراه درگان میکرو SD
ابعاد این گوشی 14.5×45×101.5 میلیمتر است و 80 شارژ همراه اول گرم وزن دارد.
zoom compare شارژ همراه اول
ابعاد: شارژ همراه اول ۱۲۵.۵ در ۶۳.۵ در ۱۵.۴ میلی متر
سیستم عامل: اندروید ۴.۲.۲ به شارژ همراه اول همراه رابط کاربری TouchWiz سامسونگ
پردازنده: Pega-Dual XMM6262 با دو هسته ۱.۵ گیگاهرتز از نوع Cortex A9 و گرافیک شارژ همراه اول Mali-400
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی SPH-W9600 علاوه بر پشتیبانی از پروژکتور دارای صفحه نمایش AMOLED نیز شارژ همراه اول است.
از این گوشی فقط نمونه اولیه آن ساخته شده که دارای صفحه نمایش OLED و صفحه کلید لمسی است که قابلیت انعطاف پذیری دارد و به هر ضربه شارژ همراه اول و حرکتی واکنش نشان می دهد.
گوشیBeam SPH-W9600 دارای صفحه نمایش 3.3 اینچی لمسی با وضوح تصویر WVGA AMOLED است و از شارژ همراه اول پروژکتور با قابلیت بزرگنمایی 50 اینچ پشتیبانی می کند.
اگر بخش دوربین این محصول را کنار بگذاریم، گلکسی اس ۴ زوم از نظر مشخصات سخت افزاری جزو رده میانی تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرد. این تلفن دارای پردازنده ۲ هسته‌ای، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش qHD است. همه این موارد در تلفن‌های رده میانی بازار یافت می‌شوند. در واقع این محصول مناسب افرادی است که به یک تلفن هوشمند متوسط و یک دوربین با کیفیت نیاز شارژ همراه اول دارند.
در نگاه اول تصور کردم که این محصول سامسونگ دیگر دارای باتری قابل تعویض نیست، چون پشت تلفن بطور کامل با دوربین Point-and-Shoot اشغال شده است. اما وقتی به لبه‌های این تلفن-دوربین هوشمند دقت کردم، متوجه شدم که سامسونگ در لبه دستگاه دریچه‌ای را برای خارج نمودن باتری در نظر شارژ همراه اول گرفته تا کاربر، خود به راحتی قادر به تعویض باتری باشد. درگاه مربوط به میکرو سیم و میکرو SD نیز در همین بخش قرار دارند.
سامسونگ برای این گوشی یک دستبند طراحی کرده که به بازوی کاربر وصل می شود و هنگام عملیات شارژ همراه اول ورزشی دست و پا گیر نیست.
حافظه شارژ همراه اول رم: ۱.۵ گیگابایت
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل شارژ همراه اول از تاپتک، گوشی F110 miCoach یک دستگاه ورزش محور با طراحی شیک و قابلیت های بیشمار است.
شرکت کره ای سامسونگ از مدل مفهومی یک گوشی ساعت مچی هوشمند رونمایی کرد. شارژ همراه اول
ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p و با نرخ ۳۰ شارژ همراه اول فریم در ثانیه
این گوشی همچنین از یک دوربین پنج مگاپیکسلی شارژ همراه اول برای مکالمات تصویری برخوردار است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت شارژ همراه اول و زمان دقیق عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین پنج مگاپیکسلی، پخش شارژ همراه اول برنامه های تلویزیون، پشتیبانی از سرویس های شبکه HSDPA و بلوتوث اشاره کرد.
گوشی F110 کشویی است شارژ همراه اول که بر روی آن آرم آدیداس طراحی شده است.
صفحه نمایش: ۴.۳ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل شارژ همراه اول و تراکم ۲۵۶ پیکسل در اینچ به همراه محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس
صفحه نمایش این گوشی TFT شارژ همراه اول با پشتیبانی از 262 هزار رنگ و وضوح تصویر 220×176 پیکسل است.
دوربین: ۱۶ مگاپیکسل، ابعاد سنسور شارژ همراه اول ۱/۲.۳۳ اینچ، با قابلیت تگ گذاری موقعیت جغرافیایی، فوکوس با لمس صفحه، تشخیص چهره، عکس برداری پانوراما و HDR
شرکت سامسونگ از تولید یک دستگاه گوشی مجهز به پروژکتور با نام شارژ همراه اول Beam SPH-W9600 خبر داد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فایل های MIDI, MP3, AAC, AAC+, e-AAC+, WMA و رادیو استریو FM اشاره کرد.دوربین F110 دو مگاپیکسلی با زوم خودکار و نوری است که قابلیت ضبط ویدیو و پخش فایل های ویدیویی MPEG4 و H.263 را دارد.باتری F110 شارژ همراه اول در حال مکالمه 2.5 ساعت و در حال آماده باش 250 ساعت شارژ نگه می دارد.
پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت و شارژ همراه اول 11 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکانات این گوشی است.
F110 قابلیت سنجش ضربان قلب را دارد و از گام شمار و سنجش سرعت برخوردار است.

م بازدید : 11 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

صفحه همراه اول نمایش لمسی W2 همچون لومیا ۹۲۰ و گلکسی S4 از دستکش پشتیبانی می‌کند و کاربر براحتی می‌تواند در زمستان نیز از آن بهره ببرد. هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی اعلام نشده است.
نخستین فروشگاه شرکت کانادایی همراه اول تولید کننده موبایل بلک‌بری در دوبی به عنوان بیست و دومین شهر گران دنیا راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این فروشگاه در دوبی، کاربران امکان دسترسی به همه محصولات بلک‌بری را در این شهر خواهند داشت. این شرکت کانادایی فروشگاه‌های دیگری در کانادا دارد و قرار است اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی در انگلیس کند.
W2 از جنس پلاستیک ساخته شده، همراه اول اما سه دکمه اصلی این گوشی دارای نور پس زمینه‌ای هستند که با تغییر قالب اصلی سیستم عامل ویندوزفون، رنگ‌ آنها نیز تغییر می‌کند.
این تبلت هوشمند همچنین دارای یک گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه microSD، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری و رابط کاربری Emotion این شرکت می‌باشد. همراه اول
انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد و تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴٫۲٫۲ کار کند. البته برخی منابع تایید کرده‌اند که باتری گوشی X از همراه اول نوع قابل تعویض است.
بلک‌بری یک نام تجاری تولید کننده گوشی‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌های مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال ۱۹۹۹ اداره می‌شد. بلک‌بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است. بلک‌بری همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدیویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی است. بلک‌بری همراه اول نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه‌های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. بلک‌بری‏ که در گذشته با نام “ریسرچ این موشن” شناخته می‌شد به تازگی نام شرکت را به Blackberry تغییر داده است. مرکز این شرکت در شهر واترلو در استان انتاریو کانادا قرار گرفته و بنیان‌گذار این شرکت، مایک لازیریدیس است.
Media Pad 7 Vogue نام تبلت جدید هواوی است که مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچ از نوع IPS و با وضوح ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای با ۱٫۲ گیگاهرتزT دوربین جلوی ۳ همراه اول مگاپیکسلی و تحت سیستم عامل اندروید ۴٫۱ کار می‌کند.
این گوشی هوشمند جدید Umeox X5 نام دارد که تنها همراه اول ۵٫۶ میلیمتر ضخامت داشته و سیستم عامل به کار گرفته شده در آن اندروید ۴٫۲ می باشد.
هرچند که ویژگی های سخت افزاری این گوشی چینی همراه اول از رکورد دار قبلی ضخامت یعنی Ascend P6 کمتر است، اما وجود یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی تنها جزئیات منتشر شده در خصوص آن می باشند.
با توجه به اطلاعات منتشر همراه اول شده، این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ ۷۲۰p HD و پردازنده اسنپدراگون کوالکام با ۱٫۷ گیگاهرتز می‌باشد.
مدت‌هاست که شایعات زیادی پیرامون گوشی X موتورولا وجود دارد و اکنون تصویری همراه اول از این گوشی معروف در سراسر وب پخش شده است. در این تصویر این گوشی در حال آزمایش برای استفاده در شبکه ۴G یکی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا است.
شرکت هواوی اعلام کرد که تبلت جدیدی را با صفحه نمایش ۷ اینچ همراه اول وارد بازار می‌کند. این تبلت جدید توانایی برقراری تماس را نیز دارد. هواوی با این اقدام خود سعی دارد مرز میان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را کم‌رنگ تر از قبل نماید.
این اطلاعات از اپراتور Sprint، اپراتوری که این گوشی تحت آن آزمایش شده به بیرون همراه اول درز کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورولا قصد دارد این گوشی را در تاریخ ۱۰ مردادماه امسال معرفی نماید.
هنوز زمان زیادی از همراه اول رونمایی گوشی باریک Ascend P6 با قطر ۶٫۲ میلیمتر توسط هواوی نگذشته که رکورد این گوشی به یک اسمارت فون چینی منتقل شد. گوشی جدید چینی توانست رکورد باریک ترین تلفن همراه هوشمند دنیا را از آن خود کند.
هواوی در نمایشگاه Asia Expo از دومین گوشی ویندوزفونی خود با نام Ascend W2 به صورت رسمی پرده برداشت. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۴٫۳ همراه اول اینچ با وضوح ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل از نوع LCD IPS است. انتظار می‌رود این گوشی با قیمت ارزانی روانه بازار شود.
خستین فروشگاه بلک‌بری در همراه اول امارات متحده عربی افتتاح شد.
از دیگر مشخصات W2 می‌توان به چیپ MSM8230 با دو هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که با microSD قابل افزایش است. همراه اول
Media Pad 7 Vogue در دو مدل Wi-Fi برای ارتباط اینترنتی و مدل +HSPA همراه اول برای اتصال سیمکارت و برقراری تماس‌های تلفنی عرضه می‌شود. این تبلت ۷ اینچی حدود ۳۳۵ گرم وزن دارد
هنوز اخبار بیشتری در همراه اول خصوص Umeox X5 منتشر نشده و احتمال می رود فروش این گوشی از چین آغاز و سپس به قاره اروپا برود.
Ascend W2 همچنین مجهز به باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که همراه اول به نظر برای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ و سیستم عامل بهینه ویندوز فون مناسب است.

م بازدید : 10 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از electronic، پس از سازشی که هفته شارژ همراه اول گذشته بین موتورولا، اپل و RIM در رابطه با طرح نهایی nano-SIM صورت پذیرفت سامسونگ شکایتی را به موسسه اروپایی استانداردهای راه دور ETSI تسلیم کرده و از روند رای گیری در طرح نهایی nano-SIM اظهار نگرانی کرده است.
قرار است این شارژ همراه اول گوشی در ابتدا در اوکراین و با قیمت حدود ۱۸۶ دلار به فروش برسد.
در نامه سامسونگ به ETSI این شرکت مدعی شده که رای گیری قبل از انجام بحث های کارشناسی و رسیدن به اجماع شارژ همراه اول مورد نظر آغاز شده است. علیرغم شکایت سامسونگ رای گیری ادامه دارد و به احتمال فراوان نتایج آن اواخر این هفته اعلام خواهد شد.
اگر این موضوع شما را اذیت نمی کند می توانم به ویژگی های دیگر این گوشی اشاره کنم: صفحه نمایش لمسی ۳٫۲ اینچی،پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 200، شارژ همراه اول آندروید ۲٫۳٫۶ نان زنجبیلی، ۳۸۴ مگابایت رم، یک گیگابایت حافظه داخلی، جی پی اس، بلوتوث ۳٫۰، دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی، وای فای و شیار کارت حافظه میکرو اس دی.
شاید دستگاه Samsung Galaxy Ace 2 یکی از دستگاه های مبتنی بر اندروید با شارژ همراه اول رنج قیمت متوسط باشد که هم اکنون نیز با قیمت 363 دلار به صورت آنلاک در انگلستان و آلمان موجود می باشد.این دستگاه با داشتن پردازشگر دو هسته ای کلاک شده بر روی 800MHz به همراه نمایشگر 3.8 اینچی WVGA و دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکاز یکی از برترین دستگاه های اندرویدی برای کاربرانی باشد که قصد صرف هزینه زیادی را ندارند. ولی سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 کمی آدم را دلسرد میکند.
ﺷﺮﮐﺖ Logitech ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ شارژ همراه اول ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺟﺎﻟﺐ ﻭ ﺟﺪﯾﺪﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﺎﻩ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻣﯿﻼﺩﯼ ﻭ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ 80 ﺩﻻﺭ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺍﺭﻭ~ﺍ ﻭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ.
دیروز در برنامه معرفی محصولات تابستان ژاپن، توانستیم با HTC J آشنا شویم. J در واقع نسخه ژاپنی One S است. این محصول دارای نمایشگر ۴٫۳ اینچ با رزولوشن qHD و از شارژ همراه اول نوع Pentile است.
HTC J در شارژ همراه اول واقع نسخه ژاپنی یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند این کمپانی یعنی One Sاست.
نمایشگر این گوشی ۴٫۳ اینچ و سرعت پردازنده شارژ همراه اول آن ۱٫۵ گیگاهرتز است. با اینکه ضخامت HTC J از دو گوشی اخیر این کمپانی یعنی One S و One X بیشتر است؛ ولی لبه‌های منحنی شکل و بدنه شیشه ای آن، ظاهرش را نسبت به سایر گوشی‌های HTC متفاوت و جذاب‌تر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ، این محصول با ظاهر و رابط کاربری متفاوت شارژ همراه اول و همچنین استفاده از پردازنده دو هسته‌ای سعی می‌کند تا با سلیقه ژاپنی‌ها ارتباط برقرار کند.
بر این اساس تحقیقات نشان داده از فروش هر 10 دستگاه فروخته شده مبتنی بر آندروید، چهار شارژ همراه اول دستگاه را سامسونگ به فروش رسانده است. این در حالی است که هیچ یک از تولیدکنندگان نتوانسته‌اند خود را به سامسونگ نزدیک کنند.
[تصویر: شارژ همراه اول Samsung-Galaxy-Ace-2-is-upgradable-to-Ic...eveals.jpg]
ﺩﺭﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﯾﮏ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ‌ﻃﻮﺭ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺷﺨﺼﯽ ﺍ~ﻝ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﺪ، ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺷﻮﺩ. ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﯾﮏ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺑﯽ‌ﺳﯿﻢ ﻭ ﺟﺎﻟﺐ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﻤﻞ ﺍ~ﻝ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺪﻝ K760 ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪﻩ، ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﻭ ﺳﺒﮑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻏﻠﺐ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺷﺨﺼﯽ ﺍ~ﻝ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺳﻔﯿﺪ ﺍﺳﺖ. ﮐﻠﯿﺪﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﭼﯿﺪﻣﺎﻥ ﺟﺰﯾﺮﻩ‌ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﻠﻮﺗﻮﺙ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ. ~ﻧﻞ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﻮﺍﺭﯼ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﺩﺭ ﺑﺎﻻﯼ ﺁﻥ ﺗﻌﺒﯿﻪ ﺷﺪﻩ شارژ همراه اول ﺍﺳﺖ.
ولی خبر خوش این است که گوشی Ace 2 قابلیت آپگرید به اندروید 4 (بستنی شارژ همراه اول حصیری) را دارا می باشد.قطعا این خبر برای بسیاری از افرادی که قصد دارند با پرداخت هزینه ای متوسط آخرین نسخه از اندروید را بر روی دستگاه های خود داشته باشند ، خوشحال کننده می باشد. متاسفانه هنوز جزئیاتی از انتشار این ورژن برای Ace 2 اعلام نگردیده است.
سامسونگ اعلام کرده 40 درصد کل فروش شارژ همراه اول گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید را به خود اختصاص داده است.
HTC J همچنین مجهز به یک پردازنده دو هسته ای با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی باکیفیتی را در دل خود جای داده است. ضخامت ۱۰ میلی‌متری J، از هر دو گوشی One S و One شارژ همراه اول X بیشتر است، اما به دلیل طراحی جالبش، زمانیکه آن را در دست می‌گیرید، حس بسیار خوبی به دستانتان می‌دهد.
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺷﺨﺼﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺍ~ﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺍﻍ ﻭ ~ﺭ ﺭﻭﻧﻖ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺎﻥ، ﺍﻣﺎ شارژ همراه اول ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﺷﺮﮐﺖ Logitech ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺣﺮﻓﻪ‌ﺍﯼ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
سامسونگ با ساخت و عرضه سری گوشی‌های Galaxy و به‌خصوص گوشی Galaxy S II توانست فروش خوبی را در شارژ همراه اول طول سال گذشته و سه ماه ابتدایی سال 2012 به خود اختصاص دهد. این شرکت کره‌ای همچنین توانست از گوشی جدید Galaxy S III تاکنون 9 میلیون دستگاه پیش فروش کند.
این گوشی با شارژ همراه اول شبکه WiMAX که در ژاپن بسیار محبوب است، به خوبی کا

م بازدید : 4 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وی با خرید شارژهمراه اول تاکید براینکه نرخ اقلام کامپیوتر هم اکنون در ایران به قیمت واقعی و منطقی نزدیک شده است به خریداران توصیه کرد که در صورتی که قصد خرید دارند به بازارهای کامپیوتر مراجعه کرده و برای کاهش قیمت بیش از این دست نگه ندارند.
سرویس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات – ictns.ir : همه ما می‌دانیم که پرداخت دیجیتالی پول، آن هم در سطح بین‌المللی چندان هم کار آسانی نیست. خدمات شرکت هایی چون پی‌پال در همه کشور ها (خصوصا کشور عزیزمان) در دسترس نبوده خرید شارژهمراه اول و در ضمن برای استفاده از خدمات آن حتما باید یک اکانت پی‌پال نیز داشته باشید. Venmo نیز که در قالب یک اپلیکیشن موبایل عمل جابه‌جایی پول را برعهده می‌گیرد، تنها با ایجاد یک اکانت قابل استفاده خواهد بود که زحمت دانلود اپلیکیشن نیز بر گردنتان خواهد بود. کیف پول گوگل (Google Wallet) هم که حدود ۲ سال پیش معرفی شد، بدون فناوری NFC کاملا بدون استفاده است. امکانی که همین حالا هم تعداد محدودی از تلفن های اندرویدی از آن برخوردار بوده و تنها برای خرید های حضوری کارایی دارد. پس چاره چیست؟ چگونه خود را از مشکلات و موانع پیش رو رها سازیم؟
بنا بر اظهارنظرهای رسمی امروزه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کاربران خرید شارژهمراه اول اینترنت کشور با بهره‌گیری از VPN به سایت‌های مورد نظر خود سر می‌زنند.طبق تعاریف ارائه شده اصولاً VPN به یک شبکه اختصاصی اطلاق می‌شود که از یک شبکه عمومی مانند اینترنت برای ایجاد یک کانال ارتباطی مخصوص بین چندین کاربر و دسترسی به اطلاعات بهره می‌برد؛ بهره بردن VPN از شبکه‌های عمومی مسافت را بی‌معنی می‌سازد و دردسر‌های استفاده از پروتکل‌های مختلف را کاهش می‌دهد و می‌توان از این شبکه برای دسترسی به سایت های فیلتر شده نیز بهره گرفت.
سیدمهدی میرمهدی در گفتگو با مهر با اشاره به کاهش نرخ ارز و تاثیر آن بر کالاهای وارداتی کامپیوتری خرید شارژهمراه اول گفت: طی هفته های اخیر بازار کامپیوتر با کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد مواجه شده است و حتی در برخی از قطعات کامپیوتری این کاهش قیمت تا ۲۰درصد نیز بوده است اما با وجود این تغییر قیمتها نیز بازار کامپیوتر مشتری ندارد و مصرف کننده واقعی به بازار نمی آید.
میرمهدی بیشترین مصرف بازار کامپیوتر را مربوط به کالاهای لپ تاپ و تبلت عنوان کرد که حدود ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته و گفت: قطعات کامپیوتری خرید شارژهمراه اول خانگی نیز بیش از ۱۵ درصد کاهش قیمت را شاهد بوده است؛ با این وجود امید می رود با ثبات نرخ ارز، باردیگر کسب و کار صنف رایانه نیز رونق گیرد.
سرویسخبریفناوریاطلاعات تبلت, تبلت کاغذی, آخرین قیمت تبلت, قیمت تبلت, رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران, رایانه‌های لوحی, رایانه‌ لوحی, خرید شارژهمراه اول بازی‌های رایانه‌ای, بازی‌ رایانه‌ای, رایانه های شخصی, اتحادیه فناوران رایانه تهران, جرائم رایانه‌ای, رایانه‌, جرایم رایانه ای, رایانه, رایانه لوحی, قدیمی‌ ترین رایانه جهان, رایانه کاربردی, لپ تاپ, بازار کامپیوتر, قطعات, کاهش نرخ ارز, کامپیوتری, کاهش قیمتو ارتباطات – وی با تاکید براینکه بیش از ۹۵ درصد کالاهای کامپیوتری وارداتی هستند، افزود: قیمت این کالاها با نوسانات ارز، تاثیر مستقیم دارد و با هر نوسانی شاهد تغییرات در قیمت این کالاها هستیم از این رو در حال حاضر و با کاهش نرخ ارز بعد از ایام انتخابات قیمتها در این بازار ثابت مانده است و شاهد قیمتهای منطقی در این بازار هستیم.
میرمهدی با بیان اینکه مصرف کننده ایرانی همچنان منتظر است که قیمتها کاهش یاید، اظهار داشت: هم اکنون نرخ اقلام کامپیوتری که در ایران به فروش می رسد به مراتب از کشورهای همسایه مانند امارات پایین تر است به نحوی که یک مصرف کننده اگر بخواهد این کالاها را از کشورهای همسایه وارد کند ناچار است قیمتهای بیشتری بپردازد ضمن آنکه کالایی که خریداری می کند گارانتی و خدمات پس از فروش را خرید شارژهمراه اول نیز شامل نمی شود.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران بلاتکلیفی نرخ ارز خرید شارژهمراه اول را دلیلی بر بی رونقی این بازار عنوان کرد و گفت: در این بازار فروشنده نمی داند کالایی که امروز بر مبنای نرخ ارز خریداری می کند را فردا با چه نرخ ارزی باید به فروش برساند و این مساله علاوه بر فروشنده، وارد کننده و مصرف کننده را نیز سردرگم کرده است.
در این خبر آمده بود: این شرکت متولی ساماندهی و اختصاص شبکه اختصاصی مجازی (VPN) در کشور است خرید شارژهمراه اول و انتقال اطلاعات و داده های با اهمیت سازمانها و نهادهای کشوری برای تبادل در فضای مجازی با استفاده از VPN از امنیت نسبی برخوردار خواهد شد.
البته در اصل نمی‌توان VPN را جزو دسته فیلترشکن‌ها به شمار آورد اما با توجه به این خرید شارژهمراه اول که برخی از کاربران اینترنت برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده به کرات این نرم‌افزار را مورد استفاده قرار می‌دهند اکنون شاید استفاده به عنوان فیلترشکن یکی از کاربردهای این نرم‌افزار در نزد کاربران خانگی باشد.رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت کالاهای کامپیوتری مانند لپ تاپ، تبلت و قطعات خبر داد و گفت: حتی با وجود این تغییر قیمتها، بازار کامپیوتر همچنان سوت و کور است و خرید و فروش در آن صورت نمی گیرد.
روزانه به سرویس الکترونیکی پستی خود(ایمیل)، چه کارهایی انجام میدهید؟خدمات سرویس دهنگان برای امور روزمره تان کافیست؟ تا بحال فکر کرده خرید شارژهمراه اول اید که کاش می‎شد به همان راحتی ارسال یه نامه الکتریکی برای دوستانتان در سرتاسر دنیا،پول انتقال دهد؟
خدمت تازه‌ای که غول جستجوگر اینترنتی خرید شارژهمراه اول دنیا را به رقابت مستقیم با بزرگانی چون Paypal وارد می‌کند.

 

م بازدید : 8 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

نشست خبری معرفی تلویزیون‌های هوشمند 2012 سامسونگ دوشنبه 22 خرداد ماه با حضور مدیران دفتر سامسونگ ایران و سام‌الکترونیک در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. هیون جونگ پارک مدیر کل دفتر سامسونگ در ایران، آرین سیف هاشمی مدیر محصولات صوتی و تصویری دفتر سامسونگ و نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک در این نشست قابلیت های تازه و هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ را تشریح کردند و سوالات خبرنگاران را در این مورد پاسخ دادند. مدیر کل دفتر سامسونگ ایران در این نشست با همراه اول اشاره به اینکه با سیاستگذاری‎های صحیح و منحصر به فرد، شرکت سامسونگ توانسته در 7 سال گذشته سهم اول بازار جهان را در حوزه تلویزیون از آن خود کند گفت: سامسونگ در حال حاضر بیش از 30 درصد از بازار تلویزیون‌های جهان را به خود اختصاص داده است و قصد دارد امسال حداقل 50 میلیون دستگاه تلویزیون تولید کند که 20 میلیون دستگاه از این تعداد مربوط به تلویزیون هوشمند و 20 میلیون دستگاه مربوط به تلویزیون‌های سه‌بعدی خواهد بود. وی همچنین با اشاره به ادامه تولید داخلی در کشور ایران افزود که سامسونگ قصد دارد با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از همراه اول طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
طراحی همراه اول انسان-محور با کارایی فوق‌العاده
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه همراه اول ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
Galaxy S III مجهز به تراشه پیشرفته NFC (مخفف Near Field Communication) است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت به وسیله موبایل» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی همراه اول را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهند بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
Galaxy S III به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای همراه اول شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در همراه اول آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

م بازدید : 5 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گزینه های ارتباطی دو دستگاه به سبب بکار گیری چیپ ست های پردازشی یکسان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد جائیکه هر دو مدل از چهار فرکانس GSM و دو فرکانس اصلی HSDPA در برقراری تماس استفاده شارژ همراه اول کرده و Wildfire S از دو فرکانس دیگر HSDPA نیز پشتیبانی می کند. GPRS، EDGE و 3G تا سرعت 7.2Mbps دیگر گزینه های مشترک این دو مدل را تشکیل می دهند. Wi-Fi هر دو از نوع پر سرعت 802.11b/g/n بوده و از hotspot نیز پشتیبانی می کنند. Galaxy Ace در این زمینه با پشتیبانی از DLNA برتری محسوسی بر حریف خود دارد. اتصال بلوتوث حاضر در Galaxy Ace از نوع 2.1 و در Wildfire S از نوع پر سرعت 3.0 است. پورت Micro USB اتصالات حاضر در دو دستگاه را تکمیل می کند.
پخش کننده ویدئوی حاضر در Galaxy Ace تنها قادر به پخش فرمت های معمول MP4 شارژ همراه اول و 3GP تا وضوح حداکثر WVGA بوده و از فرمت های DivX و XviD در آن پشتیبانی نمی شود این پلیر در عوض از امکان DLNA پشتیبانی می کند که توسط آن می توان تصاویر و ویدئوهای با وضوح بالا را به دستگاه های منطبق انتقال داد
در ساختار Galaxy Ace نیز از یک دوربین 5 مگاپیسلی همراه با یک فلش LED استفاده شده است. ساختار منوئی این دوربین دقیقا همانی ست که پیش از این نیز در دیگر گوشی های سامسونگ در این کلاس شاهد آن بوده ایم در این قسمت و در ستون سمت راست کلید سوئیچ میان عکاسی و فیلمبرداری شاتر مجازی دوربین و بلاخره میانبری برای مشاهده تصاویر گرفته شده دیده می شود و در ستون سمت چپ نیز از بالا به پائین Shooting Mode (حالت های عکاسی شامل حالت معمولی، پانوراما، تشخیص لبخند و عکاسی پی در پی)، Scene Mode (مواردی نظیر عکاسی در شب، ساحل، نور روز و...)، تنظیم فلش و بلاخره میانبری برای ورود به کلیه تنظیمات دستگاه دیده می شود. در تنظیمات این قسمت علاوه بر موارد معمول، تنظیمات پیشرفته تری همچون تنظیمات ISO و Metering نیز به چشم می خورد. کیفیت عکس های گرفته شده توسط Galaxy Ace در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و کلیه المان های کیفیت سنیجی مثل رندر صحیح رنگ ها، میزان جزئیات و نویز در سطح راضی کننده ای قرار می گیرند. در مجموع کیفیت این تصاویر از سطح قیمتی دستگاه کاملا فراتر می رود. فیلمبرداری این دوربین اما به هیچ عنوان با عکاسی آن قابل قیاس نیست و جائیکه پردازنده Qualcomm MSM7227 حتی در حالت 600 مگاهرتزی و اورکلاک نشده نیز اجازه افزایش وضوح فیلمبرداری را تا WVGA با 30 فریم در ثانیه به طراحان این مدل داده است، متاسفانه سامسونگ ترجیح داده تا فیلمبرداری Ace را تا وضوح نازل QVGA با 15 فریم در ثانیه محدود کند که نگفته پیداست نتایج کار حداکثر برای نمایش در صفحه خود دستگاه یا فرستادن در قالب MMS کاربرد خواهد داشت. بدین ترتیب در زمینه عکاسی Galaxy Ace را می توان برنده این رقابت دانست اما در زمینه فیلمبرداری با اینکه Wildfire S نیز شارژ همراه اول چندان درخشان عمل نکرده است اما مطمئنا در کلاس کاملا بالاتری از حریف سامسونگی خود قرار می گیرد.
دوربین حاضر در HTC Wildfire S یک نمونه 5 مگاپیکسلی اتوفوکوس با یک فلش LED ست تنظیمات حاضر در صفحه Wiewfinder این دوربین در ستون سمت راست جای گرفته اند و در سمت چپ نیز یک اسکرولر عمودی برای زوم دیجیتال تعبیه شده است. از جمله تنظیمات این دوربین می توان به White Balane، تنظیمات ISO، افکت های رنگی، تنظیم وضوح، تایمر سرخود، عکاسی از خود و مواردی از این دست اشاره کرد. امکان فوکوس اتوماتیک نیز در این دوربین وجود دارد قابلیتی که بدلیل نبود کلید شاتر و عدم امکان استفاده مناسب از کلید شاتر مجازی برای فوکوس بروی سوژه دلخواه، از شارژ همراه اول جمله امکانات مهم این بخش محسوب می شود. امکان تشخیص چهره و Geo-tagging نمودن تصاویر نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. کیفیت تصاویر به ثبت رسیده توسط این قسمت در سطح نچندان مناسبی قرار می گیرد جائیکه علیرغم بازسازی مناسب رنگ ها و کنترل میزان نویز، کنتراست و سطح جزئیات چندان تعریفی نداشته و در سطح بهترین های این رده قرار ندارد. فیلمبرداری این دوربین بدلیل محدودیت های چیپ ست پردازشی حداکثر با وضوح VGA با 24 فریم در ثانیه و با فرمت 3GP انجام می شود که در این قسمت نیز همچون بخش عکاسی عدم توانائی در ثبت جزئیات فراوان و مشکلات مرتبط با کنتراست مهمترین موارد منفی فیلمبرداری این دوربین را تشکیل می دهند. از جمله دیگر موارد منفی بخش فیلمبرداری این دوربین که در Desire S نیز به همین صورت تکرار شده است انجام فوکوس قبل از آغاز فیلمبرداری ست و پس از شروع فیلمبرداری فوکوس قفل گردیده و حتی در صورت نزدیک شدن بیش از اندازه به سوزه نیز فوکوس تغییری نخواهد کرد.
چیپ ست های GPS هر دو گوشی بار دیگر شباهت های نزدیکی به یکدیگر دارند زمان اتصال به ماهواره در Wildfire S در حدود 1 دقیقه و 40 ثانیه و برای Galaxy Ace در حدود 2 دقیقه است هر دو نیز بر طبق انتظار بصورت پیش فرض از Google Maps بعنوان نرم افزار مسیریاب اصلی خود استفاده می کنند. قابلیت ها و امکانات این نرم افزار پیش از شارژ همراه اول این بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته و این بار نیز هیچ نکته جدید و تازه ای در آن به چشم نمی خورد.
رادیوی FM حاضر در Galaxy Ace یک نمونه ساده با یک چرخ تنظیم در وسط صفحه است که با کمک آن می توان ایستگاه های رادیوی را تنظیم نمود و حداکثر تا 4 فرکانس را نیز به فرکانس های Favorite افزود. این رادیو از امکان RDS نیز پشتیبانی می کند. همچنین امکان انتقال صدا به اسپیکر گوشی شارژ همراه اول نیز در نظر گرفته شده هرچند که به مانند قبل می بایست همچنان هدست را که نقش آنتن رادیو را بازی می کند متصل به دستگاه حفظ نمود.

م بازدید : 6 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

این پردازنده به تمامی فرامین شما به خوبی پاسخ خواهد داد و لازم نیست که در مورد هیچ چیزی در اینجا نگران شارژ همراه اول باشید.
به لطف انعکاس بسیار پایین نور، صفحه نمایش در محیط‌های پرنور و فضای بیرون از خانه خوانایی خوبی دارد اما در شارژ همراه اول مورد خوانایی در محیط باز ما از این صفحه نمایش انتظار بیشتری داشتیم.
رم گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است، همانطور که پیش از این گفتیم شارژ همراه اول تنها 9 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر است. ما از این حافظه کم بسیار ناراضی هستیم و این حافظه کم برای ما ازار دهنده بود.
با فشردن دکمه بازگشت و نگه شارژ همراه اول داشتن آن می‌توانید آن کشوی مخصوص سامسونگ را که برای استفاده همزمان از چند برنامه استفاده می‌شود را فعال کنید، ظاهر این کشو تغییر کرده و نسبت به گلکسی اس 3 و نوت 2 زیباتر شده است.
در بالای گوشی خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا شارژ همراه اول به همراه میکروفون دوم در کنار پورت اینفرارد که برای کنترل تلویزیون استفاده می‌شود قرار دارند.
اول از همه باید بگوییم که این رابط کاربری بسیار شارژ همراه اول خسته کننده شده و سامسونگ باید فکری به تغییر طراحی آن نماید.
تنظیمات شارژ همراه اول کنترلی گوشی
در قسمت پایین گوشی درگاه شارژ همراه اول اتصالی گوشی قرار دارد و در کنار آن میکروفون جای گرفته است.
همه این حرف‌ها را زدیم تا بگوییم همه نکات منفی نمایشگر سوپر آمولد گوشی Galaxy S4 برطرف شده است و کیفیت تصویر آن با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند موجود در بازار قابل مقایسه نیست. کنتراست و زاویه دید این شارژ همراه اول نمایشگر بسیار عالی است و همه تصاویر بدون توجه به زاویه دید، خوب و بی اشکال دیده می‌شوند.
گوشی به یک پردازنده 8 هسته‌ای مجهز است، شارژ همراه اول 4 هسته این پردازنده از نوع Cortex-A15 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز است.
میزان خلوصی شارژ همراه اول رنگ‌های این صفحه نمایش نیز یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمایشگرهای ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل است. به طوری که حتی تصاویر تار را نیز بسیار شفاف و زنده نشان می‌دهد.
در سمت راست گوشی تنها دکمه پاور قرار دارد شارژ همراه اول ولی متاسفانه دکمه مخصوص عکاسی قرار ندارد که این موضوع بسیار آزار دهنده است. در سمت چپ گوشی نیز تنها دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار دارد که کمی برجسته است و به راحتی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.
با فشردن و نگه داشتن دکمه سخت افزاری هوم برنامه‌های باز نشان داده خواهند شد که در اینجا علاوه بر دسترسی داشتن به Google Now می‌توانید تمام برنامه‌های باز را ببندید و حتی رم گوشی شارژ همراه اول را خالی کنید تا سرعت دستگاه شما بیشتر شود.
در شارژ همراه اول پشت گوشی که طراحی بسیار شیکی دارد دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در زیر آن و در انتهای پایینی قسمت قاب پشتی بلندگو قرار گرفته‌اند.
ما از این گوشی کارهای سنگین کشیدیم (به مدت 30 دقیقه بازی HD بر روی ان انجام دادیم، در ادامه از 3G برای مرور اینترنت استفاده کردیم و بعد از آن در حدود 15 دقیقه دوربین را روشن گذاشته و با آن کار کردیم) مناطقی که در شکل زیر برای شما مشخص کردیم بسیار داغ شدند و اگر به این منطقه‌ها دست می‌زدیم گرمای بسیار زیادی را حس می‌کردیم، اما این داغ شدن مانع این نشد که به راحتی گوشی را در دست خود نگه داریم، زیرا این داغ شدن به علت پلاستیکی بودن جنس گوشی به دیگر قسمت‌ها که شارژ همراه اول دستان ما در آن قسمت گوشی بودند سرایت نمی‌کرد.
صفحه نمایش سوپر امولد 1080p شارژ همراه اول
آخرین عضو خانواده گلکسی اس‌های سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید، نسخه 4.2.2 (آب‌نبات ژله‌ای) عرضه می‌شود که آخرین نسخه عرضه شده سیستم‌عامل‌های گوگل در حال حاضر است و ویژگی‌های جدیدی برای تاچ‌ویز دارد. گلکسی اس 4 امکانات هر دو عالم را به هم ادغام کرده است و ویژگی‌های جالبی زیر شارژ همراه اول بدنه خود نهفته دارد. به طوری که شاید یک یا دو روز زمان نیاز داشته باشید تا همه امکانات آن را دوره کنید
یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های سامسونگ گلکسی اس 4، صفحه نمایش 5 اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن 1080p است. شارژ همراه اول این نمایشگر ماتریکس PenTile و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد همانطور که در خبرها هم گفتیم چیدمان پیکسل ها در اینجا به صورت الماسی است که به بالا بردن کیفیت صفحه نمایش کمک کرده است. نمی‌توان با چشم غیر مسلح هیچ گونه ایراد و اشکالی به پیکسل‌های تصویر گرفت.
ه تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی گلکسی اس 4 بسیار زیاد داغ می‌کند منتشر شده است، اجازه بدهید نظر خود را در مورد داغ کردن گوشی اینطور بیان کنیم، امروزه تمام گوشی‌های شارژ همراه اول هوشمند به علت کاؤایی بالا و استفاده از چند هسته در هر صورت داغ خواهند کرد اما اینکه کجای گوشی داغ می‌شود مسئله مهمی است.
با جابه‌جا کردن قاب باتری گوشی، جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری ارتقا یافته 2600 میلی‌آمپر ساعت و شیار کارت حافظه میکرو اس‌ی دیده می‌شوند. حافظه داخلی گوشی را می‌توان با کارت حافظه خارجی ارتقا داد. تنها ایراد در اینجا این شارژ همراه اول است که برای تعویض سیم کارت حتما باید گوشی را خاموش و باتری را خارج کنید.پردازنده و حافظه داخلی

م بازدید : 9 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دستبند بلوتوث ويبره خرید شارژ همراه اول
در این زمینه اچ‌تی‌سی و سامسونگ کاملاً متفاوت از یکدیگر عمل کرده‌اند؛ سامسونگ با استفاده از پلاستیک پلی‌کربنات سعی کرده تا گوشی را هرچه سبک‌تر و باریک‌تر طراحی کند و اچ‌تی‌سی با استفاده خرید شارژ همراه اول از آلومینیم سعی در ایجاد حس خوب به کاربر و کیفیت ساخت بالاتر داشته است.
اچ‌تی‌سی از یک پنل Super LCD 3 با اندازه ۴٫۷ اینچ و وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بر اینچ استفاده کرده و سامسونگ پنل Super AMOLED HD بزرگتر ۵ اینچی با همان وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل را انتخاب کرده است. در نگاه اول شاید بگویید صفجه‌نمایش کوچکتر وان با تراکم پیکسلی ۴۶۹ پیکسل بر اینچ نسبت به تراکم پیکسلی ۴۴۱ در گلکسی اس ۴ تصاویر را واضح‌تر نشان می‌دهد اما خوب است بدانید تفاوت این دو در وضوح به هیچ وجه با چشمان غیرمسلح حتی از فاصله بسیار نزدیک قابل تشخیص نیست حتی با وجود اینکه چیدمان پیکسل‌ها در گلکسی از نوع خرید شارژ همراه اول PenTile است. به نظر می‌رسد تصمیم اچ‌تی‌سی برای استفاده از صفحه‌نمایش کوچکتر برای حفظ اندازه مناسب گوشی و همچنین کار کردن راحت‌تر باشد هرچند که گلکسی اس۴ با وجود صفحه‌نمایش بزرگتر ابعادی تقریباً برابر دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که پنل‌های فول‌اچ‌دی تفاوت فاحشی با پنل‌های اچ‌دی سال گدشته ندارند و شاید در نگاه اول شما را چندان شگفت‌زده نکنند.
جایزه طراحی رد دات بزرگترین و برجسه‌ترین مسابقه طراحی است که همه ساله بیش از 14000 شرکت کننده از 70 خرید شارژ همراه اول کشور جهان دارد.
برتری‌های گلکسی اس ۴: باتری قابل تعویض، اسلات کارت حافظه، صفحه‌نمایش بزرگتر خرید شارژ همراه اول در ابعاد کوچکتر، باریک‌تر، سبک‌تر، جایگیری
در حقیقت طراحی ظاهری گلکسی اس ۴ بسیار به گلکسی اس ۳ شبیه است و شاید از جلو نتوانید این دو گوشی را از یکدیگر تشخیص دهید. سامسونگ این‌بار تصمیم گرفته تا بلندگوی گوشی را در پایین قرار دهد که به نظر تصمیم جالبی نمی‌آید چرا که ممکن است هنگام گرفتن گوشی در دست روی بلندگو را بپوشانید. شاید مهم‌ترین مزیت تصمیم سامسونگ برای استفاده از پلاستیک قابلیت تعویض باتری خرید شارژ همراه اول باشد و قابلیت افزودن حافظه با یک MicroSD نیز برای برخی کاربران بسیار مفید خواهد بود هرچند وان ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی وان نیز مناسب به نظر می‌رسد.
با نور خورشيد شارژ کنيد: خرید شارژ همراه اول موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
اچ‌تی‌سی وان به نظر تلفیقی از گوشی‌های آیفون ۵ و بلک بری Z10 در جلو و اکسپریا پی در پشت می‌آید. بدنه گوشی تماما آلومینیمی به جز در لبه‌ها می‌باشد که نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسد بلکه بسیار خوش ساخت و با کیفیت است. با وجود اینکه وان کمی قطورتر از گلکسی است اما چون در لبه‌ها خرید شارژ همراه اول باریک‌تر شده است هنگام گرفتن گوشی در دست متوجه این تفاوت نخواهید شد.
هندزفري خرید شارژ همراه اول بلوتوث ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل هندزفري بلوتوث
Galaxy-S4-HTC-One-Design-2 خرید شارژ همراه اول
شارژر خرید شارژ همراه اول خورشيدي
طراحی و سخت‌افزار خرید شارژ همراه اول
طراحی ریزبینانه و ساده هدست استریوی بی‌سیم و هوشمند Pro طبیعتی خرید شارژ همراه اول ساده‌گرایانه داشته و برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان و در محیط‌های کاری متفاوت جذاب می‌باشد.
پیامک یاب خرید شارژ همراه اول
ويبره خرید شارژ همراه اول دستبند و نمايش شماره در هنکام تماس
از وضوح تصویر که بگذریم پنل‌های AMOLED همیشه رنگ‌ها را بیش از حد اشباع می‌کرده‌اند و این مسأله برای برخی کاربران مثبت و برای خرید شارژ همراه اول برخی دیگر یک نکته منفی به شمار می‌رود. سامسونگ این‌بار از حالت Adobe RGB استفاده کرده که دقت رنگ‌ها را نسبت به نسل‌های قبلی بسیار بهتر کرده است. هرچند باز هم می‌توان گفت که پنل SuperLCD3 در وان بهترین دقت رنگ را در همه صفحه‌نمایش‌ها داراست و به اعتقاد خیلی‌ها بهترین صفحه‌نمایش موجود در موبایل‌ها به شمار می‌رود.
Galaxy-S-4-vs-HTC-One خرید شارژ همراه اول
Galaxy-S4-HTC-One-Display-3 خرید شارژ همراه اول
مورد بعدی کنتراست و عمق رنگ‌ها و روشنایی است؛ صفحه‌نمایش‌های AMOLED همواره عمیق‌ترین رنگ مشکی را داشته‌اند خرید شارژ همراه اول و این‌بار گلکسی اس ۴ حتی بهتر از نسل‌های گذشته عمل کرده و به خاطر اینکه پیکسل‌ها را در نقاط مشکی خاموش می‌کند به صورت تئوری کنتراست بی‌نهایت دارد. در مقابل اچ‌تی‌سی وان بهترین کنتراست را در پنل‌های غیر AMOLED دارد که این عدد در روشنایی حداکثر حدود ۱۵۸۰ است. برای مقایسه آیفون ۵ کنتراست ۱۳۲۰، لومیا ۹۲۰ حدود ۱۰۶۵، اکسپریا زد ۷۰۵، باترفلای ۱۱۰۴ و اپتیموس جی پرو ۱۴۸۹ کنتراست دارند.
با وجود گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار مختلف از برندهای متفاوت هرساله این پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی هستند که با جدیدترین سخت‌افزارهای روز عرضه می‌شوند و رقابت سرسختانه‌ای دارند که در سال‌های اخیر معمولاً به نفع سامسونگ و سری کهکشهانی گلکسی اس آن تمام شده است. اما امسال خرید شارژ همراه اول که گلکسی اس ۴ تغییر ظاهری زیادی نکرده و اچ‌تی‌سی تمام توان خود را در HTC One به نمایش گذاشته است برنده این جدال سهمگین کدام گوشی است؟
Galaxy-S4-HTC-One-Design-3 خرید شارژ همراه اول
مرجع خرید شارژ همراه اول پیامک های ایرانی
Galaxy-S4-HTC-One-Display-2 خرید شارژ همراه اول
کوچکترين هندزفري بلوتوث خرید شارژ همراه اول
شمایل پویا و باریک Xperia ray به خوبی در کف دست شما جا می‌گیرد. وجوه آلومینیومی این تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید در عین اینکه حس دوام و کیفیت خرید شارژ همراه اول برتر را القا می‌کند، موجب برانگیخته شدن تجربه بساوشی خوشایندی می‌شود.
Galaxy-S4-HTC-One-Design-1 خرید شارژ همراه اول
در بخش اول این مقایسه خرید شارژ همراه اول طراحی، سخت‌افزار، صفحه‌نمایش، باتری، رابط کاربری و امکانات نرم‌افزاری را مقایسه می‌کنیم.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 211
  • بازدید کلی : 5,970