loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 8 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

نشست خبری معرفی تلویزیون‌های هوشمند 2012 سامسونگ دوشنبه 22 خرداد ماه با حضور مدیران دفتر سامسونگ ایران و سام‌الکترونیک در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. هیون جونگ پارک مدیر کل دفتر سامسونگ در ایران، آرین سیف هاشمی مدیر محصولات صوتی و تصویری دفتر سامسونگ و نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک در این نشست قابلیت های تازه و هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ را تشریح کردند و سوالات خبرنگاران را در این مورد پاسخ دادند. مدیر کل دفتر سامسونگ ایران در این نشست با همراه اول اشاره به اینکه با سیاستگذاری‎های صحیح و منحصر به فرد، شرکت سامسونگ توانسته در 7 سال گذشته سهم اول بازار جهان را در حوزه تلویزیون از آن خود کند گفت: سامسونگ در حال حاضر بیش از 30 درصد از بازار تلویزیون‌های جهان را به خود اختصاص داده است و قصد دارد امسال حداقل 50 میلیون دستگاه تلویزیون تولید کند که 20 میلیون دستگاه از این تعداد مربوط به تلویزیون هوشمند و 20 میلیون دستگاه مربوط به تلویزیون‌های سه‌بعدی خواهد بود. وی همچنین با اشاره به ادامه تولید داخلی در کشور ایران افزود که سامسونگ قصد دارد با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از همراه اول طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
طراحی همراه اول انسان-محور با کارایی فوق‌العاده
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه همراه اول ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
Galaxy S III مجهز به تراشه پیشرفته NFC (مخفف Near Field Communication) است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت به وسیله موبایل» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی همراه اول را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهند بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
Galaxy S III به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای همراه اول شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در همراه اول آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 242
  • بازدید کلی : 6,001