loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 10 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 به گفته این کارشناس با توجه به افزايش تعداد مشتركان، همراه اول اقدام به همراه اول كاهش فوق‌العاده زمان ذخيره‌سازی‌ و به تبع آن كاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پيامك كرده است.
وی اظهار داشت: چنانچه شاکی در محل اقامتش نسبت به مزاحمت هایی خارج از حوزه قضایی خود طرح شکایت کند دادسرا تحقیقات مقدماتی را آغاز و در صورت لزوم با صدور نیابت های قضایی یا در صورت ثبوت با همراه اول قرار عدم صلاحیت قضایی تشریفات قانونی لازم را اعمال می کند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی نوکیا گوشی جدید E63 را معرفی کرد . همراه اول این گوشی جدید سری E مانند مدل های قبلی دارای صفحه کلید QWERTY است و ویژگی های مشترکی با E71 نوکیا دارد . E63 در سه نسخه متفاوت عرضه می شود و هر سه نسخه این گوشی از چهار باند GSM / EDGE پشتیبانی می کنند اما دارای تنظیمات مختلف نسل سوم می باشند .
گفتنی است مسئولان خاموش بودن گوشی گيرنده، ارسال پيامك به شماره‌های اشتباه از سوي فرستنده و يا پر بودن همراه اول صندوق پيام كوتاه گيرنده را دليل نرسيدن پيامك‌های ناموفق می دانند و معتقدند که درصد کمی از پیامک های به مقصد نرسیده ناشی از اشكالات شبكه است.
یک کارشناس مخابرات همراه اول با اشاره به اعلام حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده همراه اول از صورتحساب مشتركان ، در این باره می گوید: ايجاد عرصه رقابت در حوزه تلفن همراه به تلاش‌ اپراتور اول برای جلب رضايت مشتركان منجر شد که حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده نيز از جمله آنها محسوب می شود.
این کارشناس حقوقی خاطر نشان کرد: تلفن همراه یک تکنولوژی وارداتی است که در کنار امتیازات و مزایای گوناگون مسائل خاص همراه اول خود را به همراه داشته و نیاز است تا قوانین خاصی در این خصوص در دادسراهای ویژه تعریف شود.
به گفته این وکیل دادگستری ، همراه اول با همه این اوصاف و با وجودی که زمان طولانی از عمر تلفن همراه در کشور ما نمی گذرد مسئولان باید برای تدوین آیین نامه ویژه و مدون این وسیله ارتباطی اقداماتی را انجام دهند.
به نقل از موبنا ، محمد حسین پور ابتهاج افزود : اصول محاکمات جزایی و قوانین شکلی دادرسی همراه اول دادگاه های عمومی در خصوص ارتکاب این تخلفات موجود است.
رامین خدارحمی با اشاره به مسائلی چون مشکلات شبکه كه مسئولان تلفن همراه دولتی براي تأخير در اجراي اين امر اعلام می‌كنند، می افزاید : موارد مطرح همراه اول شده برای عدم اجرای این مهم از سوي مسئولان دولتی بسيار مبهم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در همراه اول حالی که از مدت ها پیش قرار بود هزینه پیامک های به مقصد نرسیده مشترکان همراه اول محاسبه نشود ، اما هنوز وعده های شرکت دولتی ارتباطات سیار در این خصوص عملی نشده است.
به نقل همراه اول از موبنا بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مديران شركت ارتباطات سيار ، 20 الی 30 درصد پيامك‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند که با به تاخير انداختن حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده، درآمد هنگفتی را برای همراه اول مهيا می‌سازد.
وی می گوید: اگر گوشی تلفن همراه گيرنده پيامك خاموش باشد و يا صندوق پيامك آن ظرفيت دريافت پيام جديد را نداشته باشد همراه اول با توجه به ماهيت ذاتی پيامك يعني ذخيره و ارسال، شركت ارتباطات سيار باید با ذخيره كردن و ارسال آن در زمان در دسترس بودن گيرنده در شبكه، از ناموفق بودن در ارسال جلوگيری كند.
این در حالی است که طبق آخرین آمار 27 میلیون مشترک همراه اول روزانه 40 ميليون پيامك مبادله می کنند که نرخ هر همراه اول پيامك لاتین 222 ریال و نرخ پیامک فارسی 89 ریال است.
خدارحمی در این باره معتقد است هرچند موارد همراه اول مذكور نيز می‌تواند دلیلی بر نرسيدن پيامك به مقصد باشد اما به نظر می‌رسد كه بيشترین اشکال مربوط به فروش بيش از حد سيم كارت، بدون توجه به ظرفيت فعلی شبكه است.
به اعتقاد کارشناسان بسياری از مواردی كه به‌ عنوان رفتار مشترک و عامل نرسيدن پيامك به مقصد از آن ياد می‌شود، ناشی از افزايش تعداد مشتركان است كه موجب كاهش سهم مشتركان از همراه اول استفاده از منابع و امكانات موجود می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، برخلاف تصور برخی مشترکان فرصت طلب که به زعم خود می پندارد پیگیری مزاحمت از طریق سیم کارتهای اعتباری امکان پذیر نیست و به راحتی می توانند از هر نقطه ای از کشور برای سایر افراد مزاحمت ایجاد همراه اول کنند ، یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: برای پیگیری این موضوع آیین دادرسی کیفری وجود دارد.
به اعتقاد برخی کارشناسان، مشتركان همراه اول نبايد انتظار كاهش هزينه‌های صورتحساب خود را به ‌دليل حذف هزينه پيامك‌‌‌‌های به مقصد همراه اول نرسيده داشته باشند، چرا كه شركت ارتباطات سيار بايد همچنان يك شركت دولتی سودآور با رشد چشمگير باقی بماند.
وی با اشاره به این که در ابتدا لازم است که قوانین و مقررات کشور تولید کننده و صادر کننده این تکنولوژی های جدید بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد ، همراه اول ادامه داد: سپس می توانیم با یک نگاه تطبیقی در خصوص تدوین قوانین و مقررات مدون به روز حرکت کنیم .
نسخه WCDMA 850 / 1900 این گوشی نیز وجود دارد که از شبکه نسل سوم همراه اول امریکای شمالی پشتیبانی می کند . سایر ویژگی های این گوشی شامل Wi-Fi ، بلوتوث 2.0 با EDR و A2DP ، دوربین 2 مگاپیکسل با فلش ، سوکت هدست 3.5 میلی متری ، سیستم عامل سری 60 و محل کارت حافظه microSD تا 8GB است . نوکیا E63 در سه ماهه چهارم سال با قیمت تقریبی 250 دلار به فروش می رس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 5,986