loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 12 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، فیس بوک از راه اندازی سرویس ایمیل جدید خود خبر داد که قابلیت رقابت با جی همراه اول میل ، یاهو میل و هات میل را که جزء محبوبترین سرویس های ایمیل آنلاین محسوب می شوند را دارا می باشد.
فعالیت این همراه اول سرویس جدید به رقابت بین فیس بوک و گوگل می انجامد به طوریکه گوگل اخیرا مانع از دسترسی فیس بوک به آدرس بوک کاربران خود در سرویس جی میلش شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ،‌ پیش‌تر شایعاتی مبنی بر تولید نسخه بعدی گوشی Nexus گوگل توسط سامسونگ منتشر شد اما سامسونگ اطلاع رسمی از تولید و عرضه این گوشی منتشر نکرد. در همین حال با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده همراه اول به نظر می رسد زمان زیادی تا عرضه گوشی Nexus S توسط سامسونگ باقی نمانده است.
این گوشی همچنین برای نمایش تصاویر ویدیویی از نرم همراه اول افزار Flash بهره می‌برد.
Nexus S همچنین از بلندگو، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری، کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت و سرویس‌های شبکه GPRS، EDGE و HSDPA و سرویس بی سیم Wi-Fi و بلوتوث بهره می برد.اما مهمترین ویژگی Nexus S پشتیبانی از جدیدترین نسخه سیستم همراه اول عامل اندرویید یعنی نسخه۲٫۳ (Gingerbread) اندرویید گوگل است.
همه گوشی‌های معرفی شده در غرفه شرکت هایر و هایتک الکترونیک از ظاهر بسیار شیک و ظریفی برخوردارند. اگر چه اکثر این گوشی‌ها دارای همراه اول صفحه نمایش لمسی یا صفحه کلید کامل QWERTY هستند و شبیه گوشی های هوشمند به نظر می رسند، اما هیچ کدام از گوشی‌ها هوشمند نیستند در رده متوسط قرار می گیرند.
بر اساس این گزارش، گوشی Cosmos Touch دارای صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی لمسی است و همراه اول از صفحه کلید کشویی بهره می برد.
شرکت‌های چینی هایر و هایتک با همکاری یکدیگر در یازدهمین نمایشگاه تلکام امسال اقدام به معرفی بیش از ۱۰ مدل گوشی تلفن همراه اول همراه کرده‌اند.
شرکت کره‌ای ال‌جی همراه اول اعلام کرده قصد دارد گوشی‌های مجهز به صفحه نمایش لمسی ارزان‌قیمت راهی بازار تلفن همراه کند.
رابط کاربری این گوشی Flash است و از دوربین ۱٫۳ همراه اول مگاپیکسلی و اتصالات بلوتوث برخوردار است.
از گوشی‌هایی که همراه اول قرار است توسط ال‌جی به بازار عرضه شود می توان به Cosmos Touch و Vortex اشاره کرد که هر دو مدل، گوشی‌های ارزان‌قیمت با پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی هستند.
این شرکت‌ها که ادعا می‌کنند تحت لیسانس کانادا گوشی تولید می‌کنند، در نمایشگاه تلکام امسال فقط گوشی‌هایش را به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته و هنوز اقدام همراه اول به فروش گوشی‌هایشان نکرده‌اند.
بنا به یک منبع خبری موثق فیس بوک اکنون این سیستم پیام رسانی خود را بازبینی مجدد نموده است و آماده همراه اول است تا سرویس وب میل کامل خود را آماده راه اندازی نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای همراه اول ، ‌ شرکت ‌های هایر و هایتک اولین بار است که در ایران اقدام به معرفی و عرضه گوشی تلفن همراه می‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ال‌جی با همکاری شرکت آمریکایی ورایزون وایرلس همراه اول قصد دارد گوشی‌های ارزانقیمتی با تجهیز به صفحه نمایش لمسی راهی بازار کند.
با این همراه اول گوشی همچنین می‌توان ۳۰ فریم در ثانیه تصویر ویدیویی ضبط کرد.
ه نظر می رسد شایعات ساخت گوشی Nexus S توسط همراه اول سامسونگ به واقعیت می‌پیوندد.
گوشی Vortex هم از صفحه نمایش سه اینچی برخوردار است و امکاناتی مشابه Cosmos همراه اول دارد.
به گفته مسوولان این شرکت،‌ گوشی‌های مذکور هنوز از گمرک ترخیص نشده و احتمالا تا اواخر پاییز به بازار تلفن همراه ایران همراه اول عرضه خواهند شد.
صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED خازنی چند لمسی با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار همراه اول تصاویر و غیرفعال کردن صفحه نمایش هنگام تماس با صورت بهره می‌برد.
گوشی های Vortex و Cosmos Touch به ترتیب با قیمت ۸۰ و همراه اول ۵۰ دلار و دو سال قرارداد در اختیار کاربران قرار می گیرد.
این سرویس که توسط محبوبترین شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی می شود برای اولین بار است که به ۵۰۰ میلیون کاربر سایت خود اجازه می دهد تا از آدرس @facebook.com استفاده نمایند و با جدیدترین سرویس های آنلاین آفیس ادغام همراه اول یافته است.
گفتنی است این گوشی‌ها با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همراه اول
Nexus S دوربین ثانویه هم همراه اول دارد و از GPS ، ‌سرویس‌های شبکه اجتماعی و انواع فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند.
این گوشی که با نام i9020 راهی بازار خواهد شد از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی می‌کند. همراه اول
دوربین این گوشی همراه اول هشت مگاپیکسلی است و قادر است تصاویری با وضوح تصویر ۲۴۴۸×۳۲۶۴ پیکسل با زوم خودکار و فلش LED ، نشانگذاری تصاویر و تشخیص صورت و لبخند ارایه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 5,961