loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

مدیرعامل همراه اول گفت: آماده اجرای یکسان‌سازی بین سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول نیز هستیم که این کار نیازمند اجازه رگولاتوری است. وی یادآور شد: در صورت flat شدن شبکه همراه اول باز هم نامبرینگ سیم کارت‌ها حفظ خواهد شد زیرا تجربه نشان داده نامبرینگ شارژهمراه اول نوعی هویت است و مشترکین از نامبرینگ منطقه‌ای استقبال کرده‌اند.
مدیرعامل همراه اول ادامه داد: برای ارائه خدمات نسل سوم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و در صورت عدم نتیجه موضوع را از شورای رقابت پیگیری خواهیم کرد زیرا با توجه به وظیفه ذاتی شورای رقابت، این شورا وظیفه دارد شارژهمراه اول تا از ایجاد انحصار در تمام بازارها جلوگیری کند.
صدوقی یادآور شد: بدین ترتیب خود را برای ارائه خدمات نسل 3 و 4 تلفن همراه آماده شارژهمراه اول می‌کنیم.
مدیرعامل همراه اول همچنین یادآور شد: در حال انجام پیگیری‌های قانونی برای ورود همراه اول از فرابورس شارژهمراه اول به بورس هستیم.
* پیگیری قانونی برای ورود همراه اول به بورس شارژهمراه اول
وی گفت: اما ما در ایران هنوز در نسل دوم تلفن همراه مانده‌ایم و شارژهمراه اول حتی انحصار ارائه خدمات نسل 3 را نیز 15 ماه دیگر تمدید کرده‌ایم.
* یکسان سازی تعرفه‌ سیم کارت‌های همراه اول در شارژهمراه اول صورت اجازه رگولاتوری
صدوقی از افزایش مکالمات همراه اول شارژهمراه اول خبر داد و گفت: به دلیل بهبود شبکه همراه اول میانگین مکالمات همراه اول 5 تا 10 درصد افزایش پیدا کرده است.
*ارز شارژهمراه اول مبادله‌ای ثبت سفارش داشته‌ایم اما هنوز گشایش نیافته است
صدوقی همچنین از یکسان سازی تعرفه بین سیم کارت‌های اعتباری همراه اول شارژهمراه اول خبر داد و گفت: هم اکنون با حذف هزینه جابجایی، نرخ ثابت 67 تومان برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول قابل اجرا است که این طرح در بسته ایران زمین به مشترکان قابل ارائه است.
یکسان‌سازی تعرفه‌ سیم‌کارت‌های دائمی شارژهمراه اول با موافقت رگولاتوری
مدیرعامل همراه اول گفت: در حال حاضر امکان یکسان‌سازی تعرفه و حذف هزینه جابجایی بین سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول مهیا شده و آماده FLAT کردن شبکه بین سیم‌کارت‌های دائمی هستیم شارژهمراه اول که پس از مجوز رگولاتوری انجام خواهد شد.
صدوقی گفت: در این مدت نیز حتی اندکی از طراحی، توسعه و نوسازی شبکه همراه شارژهمراه اول اول عقب نخواهیم نشست.
صدوقی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به این سؤال که آیا ارز مبادله‌ شارژهمراه اول به اپراتورهای تلفن همراه تعلق می‌گیرد؟ گفت: ارز مرجع به اپراتورها تعلق نمی‌گیرد؛ با ارز مبادله‌ای ثبت سفارش داشته‌ایم اما کم بوده و هنوز هم گشایش نشده است.
صدوقی در پاسخ به سؤالی در خصوص اعتراض و ابهام شارژهمراه اول برخی از مشترکان در خصوص افزایش احتمالی قبوض تلفن همراهشان، گفت: اگر مشترکی به قبض تلفن همراه خود اعتراض دارد می‌توان با دریافت ریز مکالمات از صحبت و سقم قبض خود اطمینان حاصل کند.
صدوقی در خصوص ابهامات افزایش هزینه قبض حجاج تمتع امسال گفت: وقتی ترافیک در عربستان افزایش یافت، اختلال در شبکه همراه اول، اپراتور دوم و تلفن ثابت رخ شارژهمراه اول داد.
وی تأکید کرد: همراه اول شارژهمراه اول از سال 82 هیچ افزایش قیمتی در تعرفه‌های خود نداشته است.
وی گفت: همراه اول در 7 ماهه نخست امسال صد در صد سود پیش‌بینی شارژهمراه اول شده خود را محقق کرد و تاکنون EPS عدد 918 تومان برای هر سهم محقق شده است.
مدیرعامل شارژهمراه اول همراه اول یادآور شد: اگرچه ارائه سرویس منوط به دریافت فرکانس از رگولاتوری است، اما ما در طراحی از 4 باند فرکانس‌های مختلف استفاده کرده‌ایم.
صدوقی همچنین در بخش شارژهمراه اول دیگری از این نشست گفت: طی نظرسنجی‌هایی که انجام داده‌ایم متوجه شدیم بیش از 98 درصد مدیران و مدیران میانی سیم کارت همراه اول دارند؛ از اینرو با توجه به وجود تعداد بالای سیم‌کارت همراه اول در سازمان‌ها، راهکارهای سازمانی و شرکتی در دستور کار همراه اول قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار فناوری شارژهمراه اول اطلاعات خبرگزاری فارس، وحید صدوقی امروز در نشستی با خبرنگاران در نمایشگاه تلکام تهران اظهار داشت: نسل دوم تلفن همراه در کشور ترکیه دو سال زودتر از ایران راه‌اندازی شد و هم اکنون 7 سال است که نسل سوم تلفن همراه در این کشور راه‌اندازی شده و یک سال نیز از راه‌اندازی نسل چهارم تلفن همراه در این کشور می‌گذرد.
مدیر عامل همراه اول شارژهمراه اول خبر داد
مدیرعامل همراه اول ادامه داد: بر اساس اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت، 68 درصد ترافیک حجاج تمتع امسال شارژهمراه اول مربوط به همراه اول، 23 درصد شبکه تلفن ثابت (مخابرات) و باقی به اپراتور دیگر بوده است. وی گفت: بنابراین اپراتوری که سهم بیشتری در مکالمات داشته، بازخورد بیشتری نیز بین حجاج و کاربران داشته است.
* شبکه‌های همراه اول از سال شارژهمراه اول 82 تغییر نکرده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 232
  • بازدید کلی : 5,991