loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 10 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 بیشتر کاربرانی که از گوشی‌های سری اکسپریا NXT سونی برخوردارند مطمئنا به این موضوع پی برده‌اند که نوار شفاف سه گوشی موجود در این سری یعنی اکسپریا اس، اکسپریا پی و اکسپریا یو به غیر از زیبایی تقریبا به کار دیگری نمی‌آید. کسانی که بیشتر به این موضوع فکر خرید شارژ همراه اول کرده‌اند مطمئنا این سوال را نیز از خود پرسیده‌اند که چرا سونی هیچ کارآیی دیگری را به این نوار اضافه نکرده است؟ کارآیی و یا قابلیتی مانند اعلان گوشزد یا همان ناتیفیکیشن!
نوتیفیکیشن خرید شارژ همراه اول بار برای سونی اکسپریا
نوار خرید شارژ همراه اول ابزار شفاف در سونی اکسپریا
۲- عدم پرداخت هرینه اضافی. همینطور که می دانید بعضی از فروشنده ها شارژ ایرانسل و یا شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول را معمولا ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومان گرانتر از قیمت واقعی می فروشند که غیر منصفانه است.
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل خرید شارژ همراه اول شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق…بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب خرید شارژ همراه اول برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
فروشگاه اینترنتی شارژر مارکت، به راحتی این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان خرید شارژ همراه اول و به سرعت کارت شارژ خود را با امنیت کامل خریداری کنید.
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه برتر خود در بازار گوشی های موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل خرید شارژ همراه اول در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
۱- خرید آسان و سریع و در خرید شارژ همراه اول دسترس بودن.
۴- همیشه موجود بودن کارت شارژ در خرید شارژ همراه اول هر زمان
شما می‌توانید از امکانات گوشزد نوار شفاف گوشی در موارد مانند رسیدن ایمیل، سررسید تقویم و جیمیل و گوشزد‌های فیس‌بوک و توئیتر نیز استفاده کنید.در هر صورت استفاده از این برنامه مطمئنا شما را نیز به این خرید شارژ همراه اول فکر خواهد انداخت که اگر یک سازنده برنامه قادر به اضافه کردن چنین قابلیتی به این گوشی‌ها بوده چرا خود سونی از ابتدا به عنوان یک امکان آن را به گوشی‌های خود اضافه نکرده است؟در بعضی از صحبتهایی که معمولا در بحثهای دوستانه بوجود می آید صحبت از خدمات جدید اینترنتی است یکی از این خدمات فروش کارت شارژ می باشد. بعضی از دوستان مزایای خرید کارت شارژبه صورت اینترنتی را به صورت زیر بیان میکنند.
این فروشگاه با راه‌اندازی نسخه‌ی موبایلی خود، کاربران را قادر می‌سازد که از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود، و با سرعت زیاد، کارت شارژ خود را از هر کجا خریداری کنند. خرید شارژ همراه اول
همچنین تخفیف برای کارت شارژهای اپراتور خرید شارژ همراه اول همراه اول، یکی دیگر از مزایای خرید از شارژر مارکت می‌باشد.
در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به خرید شارژ همراه اول صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست خرید شارژ همراه اول ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.اگر یک سازنده برنامه قادر به اضافه کردن چنین قابلیتی به این گوشی‌ها بوده چرا خود سونی از ابتدا به عنوان یک امکان آن را به گوشی‌های خود اضافه نکرده است؟
۳- امکان ارسال سریع برای دوست و یا عزیزی که کارت شارژ برای او خریداری کرده اید فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه طرف مقابل خرید شارژ همراه اول در وبسایت.
مطمئن، راحت و سریع خرید شارژ همراه اول بخرید
آهنگ خرید شارژ همراه اول پیشواز چیست؟
اپل یا خرید شارژ همراه اول سامسونگ؟
درباره پیشواز ایرانسل خرید شارژ همراه اول بیشتر بدانیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 5,959