loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 10 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

همچنین ما اطلاعات جدید در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند جدید بدست آوردیم که سامسونگ ممکن است از آن در گلکسی اس 4 بهره برده باشد. بنابر گفته عامل نفوذی ما، صفحه نمایش گلکسی اس 4 گونه جدیدی از صفحه نمایش امولد خواهد بود که سامسونگ آنرا "Green PHOLED" نامیده، بدین ترتیب که رنگهای سبز و زرد باهم مخلوط شده و باعث میشود که شارژ همراه اول کارایی صفحه نمایش امولد 25% بیشتر شود که این امر برای عمر باتری نیز بسیار مفید خواهد بود.
گلکسی اس 4 از فناوری تاچ شناور استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی برای اولین بار توسط سونی در گوشی Xperia Sola مورد استفاده قرار گرفته است. تاچ شارژ همراه اول شناور مانند این است که شما از انگشتتان به عنوان کرسر(نشانگر موس) استفاده میکنید و یا تکنولوژی Air View سامسونگ که میتواند بسیار کارامد باشد.
تا بدین روز، سامسونگ تاچ شناور را در قالب Air View و آن هم با استفاده از S pen بکار برده است. اما اینبار، سامسونگ گلکسی اس 4 را به نهایت هوشمندی میرساند. شارژ همراه اول حتی هوشمندتر از تمام دیوایسهایی که تا به امروز در بازار بوده و هست.
پخش کننده موزیک بسیار طراحی ساده‌ای دارد و اسم آلبوم، عکس کاور آلبوم و زمان پخش موسیقی نمایش داده می‌شوند، کیفیت صدای هدفون در هنگام پخش موسیقی نیز قابل قبول است و نیاز شما به یک پخش کننده موزیک شارژ همراه اول جداگانه برطرف خواهد کرد.
نرم افزار مفیدی که در اینجا وجود دارد NoteBook شارژ همراه اول است که از آن می‌توانید برای یادداشت برداری استفاده کنید، این نرم افزار امکانات جالبی دارد، به طور مثال هم توسط کشیدن انگشت و هم با تایپ کردن می‌توانید نوت برداری کنید، اگر از صفحه کلید برای نوشتن استفاده نکنید گوشی نوشته‌هایی که بر روی صفحه خواهید نوشت به نوشتار تایپ تبدیل خواهد کرد، تنها مشکل در اینجا است که اگر از صفحه کلید برای نوشتن استفاده نکنید و تنها بخواهید با کشیدن انگشت یک کلمه را بنویسید از فارسشی به خوبی پشتیبانی نخواهد کرد و همان طور که در شکل می‌بینید کلمات فارسی را از چپ به راست نشان خواهد داد. اما چنانچه با صفحه کلید تایپ را انجام دهید این مشکل بوجود نخواهد
اما این تمام ماجرا نیست. عامل نفوذی ما تایید کرده که گلکسی اس 4 از اندروید 4.2.1 بهره خواهد برد و در همان ماه اولیه عرضه به اندروید 4.2.2 آپدیت خواهد شد. همچنین گلکسی شارژ همراه اول اس 4 دارای یک ویژگی جدید برای دوربین خواهد بود که Samsung Orb نامیده میشود ( که توانایی عکاسی 360 درجه را دارد )
خوب به نظر می رسد که تیم آلمانی موبایل سونی ممکن است سرنخ را به ما داده باشد. در پاسخ به همین سوال را در توییتر، آن را پاسخ دادند "بروز رسانی آندروید 4.1 را برای اکسپریا S در شارژ همراه اول اواخر ماه مارس آغاز خواهد شد" (ترجمه). این خبر بزرگی خواهد بود اگر درست باشند، اما ما صبر می کنیم تا ببینیم. روابط عمومی رسمی سونی در این موضوع اعلام کرده است که صاحبان اکسپریا S آن را از آوریل دریافت خواهند کرد. حداقل امیدواریم که ممکن است در اوایل این ماه اگر نشد ماه بعد بروزرسانی انجام شود.
مالکان سونی اکسپریا S مدل (LT26i) کاملا حس میکنند دیگه دوست داشتنی نیستند .از ماه سپتامبر سال گذشته، این گوشی بروز رسانی سیستم عامل دریافت نکرده است با وجود آن که (اوایل) 2012 گل سرسبد دستگاه سونی شارژ همراه اول بوده است.روزانه بسیاری از کاربران درخواست دارند و زه نظر اونها : وقتی که ما می توانیم اندروید 4.1.2 ژله باقلا و بروز رسانی سیستم عامل برای گوشی دریافت کنیم چرا باید انتظار بکشیم
پخش کننده ویدئویی در این گوشی همان پخش کننده اصلی اندروید است اما اگر می‌خواهید فیلم‌های با کیفیت FullHD را بر روی این گوشی و یا تبلت آن ببینید باید از برنامه‌های جانبی استفاده کنید که ما استفاده از برنامه MX Player را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به جز ضعف پخش کننده ویدئویی، کیفیت فیلم در حال پخش فوق‌العاده است و به خوبی می‌توانید فیلم‌های فول اچ دی را بر شارژ همراه اول روی حافظه داخلی گوشی بریزید و بر روی صفحه نمایش بزرگ تبلت مشاهده کنید.
قسمت آلبوم تصاویر و آلبوم ویدئویی این گوشی حالت انیمیشنی خاصی ندارد و شارژ همراه اول بسیار ساده و کاربر پسند طراحی شده است.
قسمت محدوده اخطارها یا همان ناتیفیکیشن بار بسیار کارآمد است، تقریبا به تمام تنظیمات مورد نیاز گوشی از این قسمت دسترسی دارید، از تنظیمات جالبی که در اینجا به چشم می‌خورد، گزینه Smart Saving است که به طور خودکار تنظیماتی را در گوشی ایجاد می‌کند که شارژ همراه اول به افزایش عمر باتری کمک خواهد کرد. مورد دیگر که بسیار برای کاربران غیر انگلیسی زبان کاربرد دارد Instant Dictionary است که اگر این گزینه را فعال کنید یک کلید بر روی صفحه نمایش در کناره صفحه نمایش ظاهر خواهد شد که با کیلی بر روی آن می‌توانید قسمتی از متن انگلیسی در هر جایی از گوشی که باشد را انتخاب کنید و گوشی آن متن را برای شما ترج

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 213
  • بازدید کلی : 5,972