loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 24 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

2) تكميل فرم استفاده از خدمات مذكور در بانك مذكور و دريافت كد شناسايي و كلمه عبور شارژ همراه اول بانک پاسارگاد
موارد اعلام شده را يادداشت و نگهداري کنيد تا درصورت نياز به پيگيري مورد استفاده شارژ همراه اول بانک پاسارگاد قرار گيرد.
* روش پرداخت قبض از شارژ همراه اول بانک پاسارگاد طريق atm
همچنين بايد فرم پرداخت قبض را براساس قبضتان تكميل و سپس شارژ همراه اول بانک پاسارگاد تاييد كنيد و بانك مورد نظر به نمايندگي از شما مبلغ قبض را پرداخت ميكند. اگر در قسمت پرداخت الكترونيك، گزارش قبض را انتخاب كنيد، گزارش تائيديه پرداخت شما قابل مشاهده است.
* نحوه اشتراك و استفاده از خدمات در كليه روشها: شارژ همراه اول بانک پاسارگاد
كارت خود را در دستگاه پايانه فروش بكشيد؛ وارد منوي پرداخت قبوض شويد، شناسه قبض شارژ همراه اول بانک پاسارگاد را وارد نموده و كليد تائيد را فشار دهيد، شناسه پرداخت را وارد كرده و كليد تائيد را فشار دهيد.
به گزارش فارس، ناصر قدیر کاشانی در یک نشست خبری با خبرنگاران، در خصوص ابهام انتشار شارژ همراه اول بانک پاسارگاد و فروش اطلاعات شخصی مشترکان تلفن همراه به دلیل واگذاری توزیع قبوض همراه اول به یک شرکت واسطه، اظهار داشت: این طور گفته شده که شاید شرکت جدید توزیع قبوض، اطلاعات مشترکان را پخش کرده است.
مدیر عامل شرکت خدمات اول شارژ همراه اول بانک پاسارگاد خبر داد
روشهاي پرداخت غيرحضوري قبوض شارژ همراه اول بانک پاسارگاد تلفن همراه اعلام شد
جهت دريافت اطلاعات قبض يا خاتمه ارتباط کليد مربوطه را فشار دهيد. توسط سيستم تلفنبانک، پيغام پرداخت قبض، شماره پيگيري و تاريخ پرداخت جهت يادداشت کردن ، شارژ همراه اول بانک پاسارگاد اعلام ميشود.
ابتدا به آدرس بانك مورد نظر در اينترنت مراجعه كنيد، به قسمت بانكداري الكترونيك سايت مورد نظر برويد. كد شناسايي و كلمه عبوري را (در صورت شارژ همراه اول بانک پاسارگاد درخواست)كه قبلا از شعبه دريافت كردهايد، وارد و در قسمت پرداخت الكترونيك، پرداخت قبوض و سپس قبض مورد نظر را انتخاب كنيد.
شماره تلفن همراه را وارد كرده وکليد # را فشار دهيد.(درصورت تماس ازتلفن ثابت) و درخصوص دريافت اطلاعات مربوط به صورتحساب (پايان دوره، مياندوره )کليد اعلامي را انتخاب شارژ همراه اول بانک پاسارگاد كنيد.
پرداخت غيرحضوري قبوض تلفن همراه از طريق سامانه اطلاعرساني 09990، خود پرداز، تلفن بانك، اينترنت، پيام كوتاه، پايانه فروش و پروتكل وب در سطح كشور امكانپذير است كه با اين روشها ديگر لازم نيست مشتركين وقت خود را در ترافيك و يا صف طولاني شعب بانكها صرف كنند. شارژ همراه اول بانک پاسارگاد
وی تاکید کرد: شماره تلفن افراد زمانی به کار میآید که حاوی نام، سن و جایگاه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد اجتماعی دارنده شماره باشد.
ابتدا با مرکز اطلاعرساني 09990تماس حاصل بگيريد. جهت شارژ همراه اول بانک پاسارگاد دريافت اطلاعات مربوط به صورتحساب مشترکين و پرداخت آن ازطريق کارت بانکي (با استفاده از کارت عضو شتاب )کليد اعلامي را انتخاب كنيد.
كارت خود را در دستگاه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد خودپرداز قرار دهيد، منوي پرداخت قبض و سپس گزينه تلفنهمراه را انتخاب کنيد. با استفاده از صفحه کليد دستگاه، شناسه قبض را وارد کنيد و دکمه ثبت را فشار دهيد. ( شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفي درج شده است).
همچنين جهت انجام عمليات پرداخت کليد مربوطه را فشار دهيد، شماره رمز دوم شارژ همراه اول بانک پاسارگاد (رمز مخصوص پايانه هاي مجازي) خود را وارد کنيد و کليد ستاره * را فشار دهيد.
مبلغ قابل پرداخت مندرج در قبض توسط سيستم قرائت ميشود. اطمينان از صحت يا عدم صحت اطلاعات داده شده را با فشار دكمه مربوطه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد اعلام كنيد.
تفاهمنامه همراه اول با شرکت توزیع کننده قبوض برای حفظ شارژ همراه اول بانک پاسارگاد اطلاعات مشترکان
مدیر عامل شرکت خدمات اول همراه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد اول افزود: روی پاکت قبوض تنها یک شماره تلفن همراه و یک آدرس وجود دارد و بانک اطلاعاتی این شمارهها در اختیار شرکت خدمات اول نیست.
1) افتتاح حساب شارژ همراه اول بانک پاسارگاد نزد هر يك از بانكهاي ارائهدهنده خدمات غيرحضوري پرداخت قبوض
جهت پرداخت قبض از طريق کارتبانک کليد اعلامي را فشار دهيد شارژ همراه اول بانک پاسارگاد و شماره کارت بانکي را وارد و کليد # را انتخاب كنيد. رمز خريد اينترنتي را وارد وکليد # را فشار دهيد.
* شارژ همراه اول بانک پاسارگاد روش پرداخت قبض از طريق اينترنت
حتما رسيد دريافتي را به قبض مربوطه ضميمه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد کنيد و براي پيگيريهاي احتمالي بعدي، نزد خود نگهداريد.
در صورت صحت موارد فوق، برداشت از حساب و پرداخت قبض را با دکمه بلي تائيد کنيد. پس از رويت شماره پيگيري، رسيد مربوطه را از دستگاه خودپرداز دريافت كنيد. در اين رسيد، شماره پيگيري، زمان انجام عمليات، تاريخ تراکنش، شماره کارت، دستگاه خودپرداز شعبه، شماره حساب، نوع حساب، سازمان ذينفع، مبلغ شارژ همراه اول بانک پاسارگاد قبض و شناسه قبض، درج شده است. ضمنا شماره پيگيري مربوطه در صورتحساب شما نيز درج ميشود.
شارژ همراه اول بانک پاسارگاد * روش پرداخت قبض از طريق pos
همچنين درصورت واگذاري سيمكارت يا مفقود شدن آن، از طريق اينترنت يا شعبهاي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد كه در آن حساب داريد، اين خدمت را براي شماره موبايل مذكور غير فعال كنيد. عواقب ناشي از عدم اقدام فوق به عهده مشتري است.
شناسه پرداخت را وارد کنيد و دکمه ثبت را فشار دهيد. شماره حساب مورد نظر خود را (چنانچه حساب جداگانه به کارت شما مرتبط شارژ همراه اول بانک پاسارگاد باشد) انتخاب کنيد؛ در اين مرحله، اطلاعات مربوط به شماره حساب، مبلغ ، شناسه قبض... در صفحه مانيتور، نمايش داده ميشود.
ابتدا با تلفن شماره اعلام شده بانك جهت استفاده از خدمات تلفن- بانك تماس برقرار كنيد؛ تلفن خود را در حالت tone قرار دهيد، شماره شارژ همراه اول بانک پاسارگاد کارت خود را وارد کنيد و در پايان کليد ستاره * را فشار دهيد. در برخي از سيستمها در صورت يکبار استفاده از سيستم تلفني پرداخت قبوض، در مراجعات بعدي، به وارد کردن شماره کارت نيازي نيست. شناسه قبض را وارد کنيد و کليد ستاره * را فشار دهيد. شناسه پرداخت را وارد کنيد و کليد * را فشار دهيد (شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفي درج شده است.)
* روش پرداخت ازطريق سامانه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد 09990
براي تاييد صحت مبلغ قبض شارژ همراه اول بانک پاسارگاد نمايان شده برروي صفحه دستگاه، كليد تائيد را فشار دهيد. رمز كارت را وارد كرده و تائيد كنيد. دستگاه پس از برقراري ارتباط با مركز فيش مربوط به اين پرداخت را براي شما چاپ ميكند.
تفاهمنامه همراه اول با شرکت شارژ همراه اول بانک پاسارگاد توزیع کننده قبوض برای حفظ اطلاعات مشترکان مدیر عامل شرکت خدمات اول گفت: روی پاکت قبوض تنها یک شماره تلفن همراه و یک آدرس وجود دارد و بانک اطلاعاتی شمارهها در اختیار شرکت توزیع کننده قبوض نیست.
به گزارش خبرنگار (ايسنا)، يكي از نكات مهم امنيتي در روش پرداخت قبض از طريق شارژ همراه اول بانک پاسارگاد پيام كوتاه اين است كه پس از رفع نياز از اطلاعات ارسال شده توسط بانك، براي جلوگيري از پر شدن حافظه موبايل و نيز عدم اطلاع ديگران از شماره حساب شما، توصيه ميشود آن را پاك كنيد.
* روش پرداخت قبض از طريق شارژ همراه اول بانک پاسارگاد تلفنبانك

م بازدید : 14 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

صدوقي خرید شارژهمراه اول اعلام كرد: همراه اول از سال 83 تاكنون هيچگونه افزايش تعرفه نداشته است و از ميان 800 اپراتور جهان از نظر پايين بودن تعرفه مكالمه قبل از هند و يكي مانده به آخر است.
در این اطلاعیه تاکید شده مشترکین همراه اول می توانند جهت اطلاع از تعرفه های جدید مکالمات خارجی به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند و یا با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس خرید شارژهمراه اول بگیرند.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام همراه اول صبح روز خرید شارژهمراه اول چهارشنبه 29 آذرماه با حضور بيش از 92 درصد سهامداران در سالن اجتماعات برج همراه برگزار شد.
مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام شركت ارتباطات خرید شارژهمراه اول سيار ايران صبح روز چهارشنبه 29 آذرماه برگزار شد.
وي با بيان اينكه در تلاش هستيم امسال از فرا بورس وارد بورس شويم گفت: البته فرا بورس علاقمند نيست كه از آن بازار خارج شويم. با ورود به بورس كل ماليات قابل پرداخت شركت بيش از 1 درصد كاهش مي يابد كه به نفع شركت است. خرید شارژهمراه اول
وي افزود: كل هزينه هاي خرید شارژهمراه اول شركت در مقطع زماني مذكور 2460 ميليارد تومان بوده كه 65درصد هزينه هاي پيش بيني شده را شامل مي شود.
قدیر کاشانی تصریح کرد: یک میلیون و 800 هزار نفر شامل این طرح میشوند و سیمکارتهای tciبیشتر در کدهای 1 و 2 همراه اول که خرید شارژهمراه اول قدیمیتر هستند وجود دارد؛ ضمن اینکه حتی در کد تازه واگذار شده 7 نیز سیم کارت tci وجود دارد.
وي با اشاره به سهم بازار همراه اول در كشور اظهار داشت: ما امسال بيش از 9 ميليون مشترك خرید شارژهمراه اول جديد جذب كرده ايم در حال حاضر سهم بازار ما در كشور 68 درصد سيم كارت هاي روشن است.
این گزارش می افزاید: در این فروش اینترنتی، متقاضیان می توانند شماره تلفن دلخواه خود را خرید شارژهمراه اول جستجو و در صورت عدم واگذاری خریداری کنند.
صدوقي در پايان با اشاره به تمديد دوره انحصار اپراتور سوم گفت: بنا به دلايل كارشناسي ما اين افزايش دوره انحصار را قبول نداريم و آن را به نفع مردم و كشور نمي دانيم. اين موضوع را بدون سروصدا از طريق خرید شارژهمراه اول مراجع قانوني پيگيري مي كنيم.
سیمکارت 1 میلیون و 800 هزار همراه اولی خرید شارژهمراه اول در تهران و البرز تعویض میشود. مدیر عامل خدمات اول در جمع خبرنگاران:
مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام خرید شارژهمراه اول همراه اول برگزار شد
وی تصریح کرد: خرید شارژهمراه اول طرح تعویض سیمکارتهای قدیمی (tci) با سیمکارتهای جدید (mci) از حدود 15 روز پیش در تهران آغاز شده است و پیش بینی می کنیم که ظرف 4 ماه، تمام سیمکارتهای tci همراه اول در استان تهران و البرز با سیمکارتهای جدید جایگزین شود.
در ادامه در خصوص افزايش تعداد اعضاء هيأت مديره رأي گيري خرید شارژهمراه اول بعمل آمد و مصوب شد تعداد اعضاي هيأت مديره همراه اول به جاي 5 نفر، 5 يا 7 نفر باشد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای سیاست مشتری مداری همراه¬اول، این اپراتور در نظر دارد حق انتخاب خرید شارژهمراه اول شماره تلفن همراه را به هموطنان واگذار کرده تا شماره دلخواه خود را از بین شماره¬های عرضه شده، گلچین کنند.
شماره همراه اول دلخواه خود را انتخاب کنید خرید شارژهمراه اول
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، شرکت زیر ساخت نرخ تعرفه های مکالمات بین الملل را مطابق با مصوبه 146 کمیسیون تنظیم مقررات افزایش داد که به تبع آن کلیه تماس های بین الملل به مقصد خرید شارژهمراه اول تلفن همراه و تلفن ثابت افزایش می یابد.
در اين مجمع كه دستور جلسه، اصلاح مفاد اساسنامه عنوان شده بود، رئيس مجمع با ذكر دلايل پيشنهاد افزايش تعداد اعضاء هيأت مديره اظهار داشت: همراه اول در راستاي تغيير و تحولات ساختاري، پيگيري حقوق مشتريان و منافع خرید شارژهمراه اول سهامداران نيازمند هيأت مديره اي با تخصص هاي بيشتر است تا از يك طرف برنامه ها و استراتژي هاي كلان شركت به نحو مؤثري تدوين شود و از طرف ديگر هر يك از اعضاء هيأت مديره با تخصص هايي كه دارند ناظر بر اجراي درست و مطلوب اين استراتژي ها در سطح شركت باشند؛ لذا نيازمند آن هستيم كه هيأت مديره ظرفيت بيشتري داشته باشد.
افزایش تعرفه مکالمات بین الملل خرید شارژهمراه اول
منتشر شده در ۲۰ بهمن, ۱۳۸۹ ۱۲:۳۳ | سرویس: اپراتورهای ایران, تلفن همراه, خرید شارژهمراه اول خبر اول, همراه اول
سیمکارت 1 میلیون و 800 هزار همراه اولی در تهران و البرز تعویض میشود. مدیر عامل خدمات اول گفت: سیم کارت یک میلیون و 800 هزار مشترک همراه خرید شارژهمراه اول اول در استان تهران و البرز قدیمی (tci) است و باید تعویض شود که همراه اول طی 4 ماه آینده، با فرستادن پیک به در منازل و به صورت رایگان سیم کارت جدید را برای مشترکان میفرستد. به گزارش فارس، ناصر قدیر کاشانی در جمع خبرنگاران، از تعویض رایگان سیمکارتهای قدیمی همراه اول با پیک ویژه خبر داد و گفت: این کار به این علت است که خدمات جدید ارزش افزوده همراه اول روی سیمکارتهای جدید ارائه میشوند.
همچنين صدوقي از تحقق 95درصد درآمدهاي غيرعملياتي خبر داد و گفت: درآمدهاي خرید شارژهمراه اول غيرعملياتي در 8 ماهه اخير 319 ميليارد تومان بوده كه رشد 88 درصدي را نسبت به سال گذشته نشان مي دهد.
وی خاطر نشان کرد: هزینه این طرح توسط همراه اول به شرکت خدمات خرید شارژهمراه اول اول پرداخت خواهد شد.
همراه اول هم اکنون با واگذاری حدود ۴۲ میلیون سیم کارت دائمی و اعتباری بزرگترین اپراتور تلفن خرید شارژهمراه اول همراه خاورمیانه است.
متقاضیان میتوانند با مراجعه به پرتال همراه اول به نشانی اینترنتی www.mci.ir از بین سیم کارت های دائمی، دائمی طرح جدید(۰۹۱۰) و اعتباری موجود، شماره دلخواه خود را انتخاب کنند و پس از طی مراحل ثبت¬نام خرید شارژهمراه اول به دفتر خدمات ارتباطی که انتخاب نموده اند، مراجعه و سیم کارت خود را دریافت کنند.
قدیر کاشانی افزود: پس از چند روز سیمکارت خرید شارژهمراه اول جدید به رایگان در منزل به مشترک تحویل داده میشود.
با مصوبه خرید شارژهمراه اول سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعرفه مکالمات بین الملل افزایش یافت.
سینا: مشترکان همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال این شرکت، شماره تلفن دلخواه خرید شارژهمراه اول خود را که تاکنون واگذار نشده است، انتخاب و خریداری کنند.
مدیر عامل شرکت خدمات اول افزود: در این طرح با ارسال پیامکی به دارندگان سیمکارتهای قدیمی به خرید شارژهمراه اول آنها اطلاع داده میشود که به زودی سیم کارتهای قدیمی آنها به رایگان و با تحویل در منزل، با سیم کارتهای جدید تعویض خواهد شد.
وی توضیح خرید شارژهمراه اول داد: پیش از این نیز تعویض سیم کارتهای قدیمی با سیم کارتهای جدید برای مشترکان رایگان بود؛ با این تفاوت که در حین استفاده، سیم کارت می سوخت و مشترک باید برای این کار به امور مشترکین مراجعه می کرد.
صدوقي گفت: درآمد 8 ماهه همراه اول در سال جاري 3880 ميليارد تومان بوده است كه نسبت به همين بازه زماني در سال گذشته 18 درصد خرید شارژهمراه اول رشد داشته است.
مديرعامل همراه اول با اعلام اينكه اي پي اس سال جاري 918 تومان است اظهار خرید شارژهمراه اول داشت: بدين ترتيب در 8 ماهه اول امسال 5/69 درصد سود محقق شده است كه نسبت به همين بازه زماني در سال گذشته 5 درصد رشد را نشان مي دهد.
پس از جلسه رأي گيري مهندس وحيد صدوقي مديرعامل اپراتور اول در گزارش كوتاهي وضعيت سهام همراه اول را خرید شارژهمراه اول تشريح كرد.
صدوقي افزود: امسال همراه اول 1200 ميليارد تومان سرمايه گذاري كرده است كه بيشتر سرمايه گذاري ها در زمينه آماده سازي ارائه نسل هاي آينده است. البته 100 درصد شبكه Core همراه اول تا يك ماه آينده نوسازي مي خرید شارژهمراه اول شود.

م بازدید : 15 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با بیان اینکه آیین نامه جابه جایی شماره مشترکان اپراتورها برای مشترکان هزینه دارد؛ گفت: این هزینه برای جلوگیری از بی همراه اول نظمی است و ما قصد درآمدزایی نداریم.
لطف الله سبوحی - معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت وگو با «ایسنا»، با بیان این مطلب که این هزینه جابه جایی شماره میان اپراتورها برای مشترکان، یک کارمزد محسوب می شود و بخشی از آن به اپراتور های مربوطه و بخشی به دولت پرداخت می شود، اظهار کرد: آیین نامه جابه جایی شماره مشترکان اپراتورها در مرحله نهایی بررسی در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است و جلساتی با اپراتورها برگزار شده و امیدواریم پس از بررسی حداقل تا پایان سال اجرایی شود. سبوحی تاکید کرد: امکانات فنی این موضوع باید استان به استان فراهم شود تا این طرح اجرایی شود؛ یعنی باید کار مشترکی بین شرکت های مخابرات و زیرساخت انجام شود که مشترکان همراه اول بتوانند در کل استان ها بدون پیش شماره با یکدیگر تماس داشته باشند. وی یادآور شد: با توجه به این موضوع، اپراتورهایی که معمولا شبکه گسترده ای دارند، باید این امکان را فراهم کنند که اپراتورهای جدید به جای شبکه سازی از شبکه های آنها استفاده کنند. معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه قیمت گذاری خدمات در حوزه ارتباطات طبق ماده شش قانون وزارت ارتباطات برعهده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، ابراز کرد: ممکن است بعضی جاها از قانون برداشت های مختلفی شود، ولی شرکت مخابرات ایران باید براساس پروانه، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات را رعایت کند. وی افزود: طبق بند (5) ماده 58 قانون اصل 44، تمام نهاد هایی که باید به نوعی در رابطه با تعرفه مکالمات نظر بدهند، معاونت حقوقی ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش های مجلس هستند که نظرشان مشخص است. او با بیان اینکه در وظایف شورای رقابت دیده نشده که همه جزئیات قیمت را مشخص کند، تاکید کرد: بارها این را اعلام کردیم که شورای رقابت باید دستورالعمل تنظیم قیمت را ارائه کند نه خود قیمت را.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های اعتباری دولتی (0919) به دلیل قیمت مناسب خود مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است. همراه اول
سالن شماره 7 در نمایشگاه امسال همراه اول تله کام ایران به طور اختصاصی در اختیار شرکت ارتباطات سیار قرار گرفت.
بهای انواع سیمکارت در بازار تلفن همراه امروز(چهارشنبه) به شرح زیر همراه اول است:
این نوع سیمکارت ها که به نرخ دولتی همراه اول به قیمت 10 هزار تومان و در بازار آزاد به قیمت 15 هزار تومان به فروش می رسد توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.
یلدای ایرانسل با تبادل 454 میلیون همراه اول پیامک برگزار شد
شعار جدید همراه اول: من همراه تو هستم همراه اول
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های "2" ،"3" و "4" هم به ترتیب به بهای تقریبی 610، 550 400 هزار تومان در بازار همراه اول تلفن همراه به فروش می رسد.
امسال نیز همراه اول در قالب گروه مخابراتي ايران در سیزدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني (ايران تله كام۲۰۱۲) حضور مي‌يابد همراه اول تا آخرین دست آوردها و فناوری های خود را عرضه نماید.
وحید صدوقی - مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران - در گفت و گو با «ایسنا» اظهار کرد: سرعت gprs (اینترنت تلفن همراه) تهران تا پایان سال به بیش از 120 کیلوبیت بر ثانیه برسد. وی همچنین درباره اینکه آیا برای ذخیره پول در سامانه جیرینگ سودی در نظر گرفته می شود، ابراز کرد: هدف اصلی از راه اندازی سامانه جیرینگ ایجاد بستری برای انتقال سریع پول است؛ یعنی هدف اصلی پول های خرد بوده است و تا به حال به گزینه ذخیره پول فکر نکرده ایم. مدیرعامل همراه اول در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یکی از منابع هدف استفاده از این سامانه روستاها هستند، گفت: تلاش داریم تا موضوع جیرینگ را در روستاها اطلاع رسانی کنیم و همراه اول هر نوع آموزشی را که در این زمینه نیاز است، در اختیار روستاییان قرار دهیم.
در همین حال کاهش قدرت خرید مردم نیز از جمله دلایل اصلی است که باعث شده تا تقاضا برای سیمکارت های اعتباری روند صعودی را طی کند. در این میان نیز سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم همراه اول به ترتیب به بهای 9 و پنج هزار تومان در بازار آزاد سیمکارت عرضه می شود.
سیمکارت کارکرده کد "1" همراه اول نیز که از قدیمی ترین کدهای این اپراتور به همراه اول شمار می آید با متوسط بهای 530هزار تومان در بازار امروز در اختیار مشتریان قرار می گیرد .
البته شماره های رند و مرتب این کد با قیمت های بالاتر و تا سقف 800 همراه اول هزار تومان نیز عرضه می شود .
همراه اول که سال هاست همراه اول با شعار "هیچکس تنها نیست" شناخته شده است این بار با شعار جدید "من همراه تو هستم " در این نمایشگاه شرکت کرده است.
گروه خبری gsm: مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: سرویس های عمومی مثل تعرفه پالس تلفن ثابت یا همراه مشمول کنترل شدید دستگاه های نظارتی هستند.محمد روح اللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعرفه یکسری خدمات در مخابرات با توجه به موارد مختلفی تغییر می کنند، مثل کابل اختصاصی که تعرفه آن تابع قانون کار، حداقل حقوق و یا ضرایبی است که شهرداری اعمال می کند؛ بنابراین با توجه به این که این تعرفه ها هر سال تغییر می کنند، تعرفه این سرویس ها هم تغییر می یابد و هیچ مرجع نظارتی نیز به این موضوع ورود نکرده است.او افزود: اما سرویس های عمومی مثل تعرفه پالس تلفن ثابت یا همراه مشمول کنترل شدید دستگاه های نظارتی هستند که اگر دستگاه نظارتی هر تغییری را اعلام کند ما مجبور به اعمال آن تعرفه هستیم.وی با بیان اینکه ارسال پیامک از تلفن ثابت برقرار شده است اظهار کرد: با یک شرکت هم در تهران در این زمینه قرار داد بسته ایم که بازاریابی و گسترش سرویس را انجام می دهد.وی افزود: سرویس ارسال پیامک از تلفن ثابت به ترمینال نیاز دارد که از شما سفارش گرفته و از گیت ثابت به ثابت و یا به سمت گیت های موبایل ارسال می کند؛ ما در حال حاضر با همراه اول قرار داد داریم و بین همراه اول و ثابت امکان مبادله پیامک وجود دارد.مدیر عامل مخابرات استان تهران در ادامه گفت: این امکان هنوز با اپراتور های دیگر برقرار نشده ولی مشغول همراه اول مذاکره هستیم.
مدیرعامل همراه اول از ارسال روزانه بیش از 100 هزار mms در شبکه همراه اول خبر داد و گفت: روزانه بین 180 تا 200 میلیون پیامک در شبکه همراه اول همراه اول ارسال می شود.
مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه در شب یلدا 454 میلیون پیامک تبریک ارسال کردند. همزمان با آغاز فصل زمستان و شب یلدا مشترکان تلفن همراه ایرانسل در بازه 24 ساعته هفت صبح چهارشنبه 30 آذرماه تا هفت صبح پنج شنبه اول دی ماه به طور مجموع 454 میلیون و 924 هزار و 639 پیام کوتاه تبریک ارسال کردند. تبادل ارسال پیام کوتاه در شبکه ایرانسل همراه اول به مناسبت شب یلدا طبق اعلام این اپراتور با ضریب موفقیت 98 درصد همراه بوده است.
جابه جایی شماره میان همراه اول اپراتورها برای مشترکان هزینه دارد

م بازدید : 34 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

از این پس مشتریان بانك سینا می توانند با استفاده از "همبانك سینا" در هر زمان و مكان، حتی در خارج از ایران بدون هزینه رومینگ از خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حساب ها، مانده گیری، عملیات بین بانكی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چك و بسیاری خدمات بانكی دیگر شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین بهره مند شوند.
با فراهم آوردن بسترهاي لازم جهت جمع آوري كمك هاي مردمي از طريق تلفن همراه، مشتركين شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین همراه اول مي توانند به زلزله زدگان آذربايجان كمك كنند.
در این لحظه، 78 مورد استقرار یافته شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین و 85 مورد برنامه ریزی شده در جهان از جمله خدمات مشابه در افغانستان، امارات متحده عربی، کویت، برزیل، مالزی ، آفریقای جنوبی ، تانزانیا و در ساحل عاج شمارش شده است. و اکنون همراه اول، ایران را به این نقشه اضافه می کند. علاوه بر این ، سازمان های بین المللی مانند صندوق توسعه GSMA برنامه های حمایتی مستمر خود مانند پول همراه را برای افراد بدون حساب بانکی آغاز نموده اند؛ این تصمیم به منظور بهبود و توسعه تکنولوژی جهت ارائه خدمات به جمعت بیشتری از جامعه می باشد. همراه اول این نیاز ایرانیان را هدف خدمات خود قرار داد و برنامه های خود را به منظور آسایش حال هموطنان در یک محیط ایمن تر و سریع تر مالی بنا نهاده است. ما با ارائه جدیدترین زیر ساختهای پیشرو در جهان و بدیع ترین سطح خدمات، یکی از بهترین خدمات مالی همراه را در دنیا ارائه داده و زندگی هموطنان ایرانی مان را بهبود می بخشیم.
كارشناسان اپراتوراول كه بلافاصله پس از وقوع زلزله پيگير تبعات احتمالي بوده اند، پس از اطمينان از مقاومت 100 شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین درصدي شبكه در برابر زلزله رخ داده، سرويس دهي بدون وقفه شبكه همراه اول را مديريت كردند.
از مزایای "همبانك سینا" می توان به امنیت، سرعت، دقت و سادگی در استفاده و پوشش تمامی گوشی ها تلفن همراه بدون نیاز به نصب هر گونه نرم افزار شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین در هر جا و مكان اشاره كرد.
"همبانك سینا" با مشاركت اپراتور همراه اول در بانك شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین سینا راه اندازی می شود.
در این جلسه مهندس صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، توسعه خدمات نوین و پیشرفته از طریق همراه اول را ضرورت جامعه امروز دانست و دكتر همتی مدیرعامل بانك سینا، دستیابی به این خدمت جدید را تحقق بخشی از ماموریت بانك سینا در تامین نیازهای بانكی جامعه امروز معرفی شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین كرد.
گفتنی است; برای نخستین بار در ایران و در آبان ماه ۱۳۸۹، خدمات حقیقی بانكداری همراه، بعنوان ابزاری نوین در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک کشور، با قابلیت انجام خدمات بانكی از طریق تلفن‌همراه در هر شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین لحظه و هر كجا به مشتركین ایرانسل عرضه شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی بانك سینا، اولین محصول مشترك بانك سینا با اپراتور همراه اول در جلسه ای مشترك با حضور دكتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانك سینا، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل اپراتور همراه اول، دكتر حمیدرضا نیكوفر قائم مقام مدیرعامل شركت ارتباطات سیار ایران، دكتر شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین ولی الله فاطمی مدیرعامل شركت خدمات نرم افزاری توسن و جمعی از مدیران و مسئولان بانك سینا، همراه اول، جیرینگ و توسن عملیاتی شد.
مشاركت شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین همراه اولي ها در كمك به زلزله زدگان آذربايجان
همبانک همراه شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین اول چیست؟!
شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین مشاركت همراه اولي ها در كمك به زلزله زدگان آذربايجان
بنا به همین گزارش، بانك سینا با مشاركت همراه اول؛ همبانك سینا كه بانكداری همراه مبتنی بر بستر USSD است را عملیاتی و راه اندازی كرد. "همبانك سینا" بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه و شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین فقط با گرفتن كد # 727 * قابل استفاده می باشد.
همچنين همراه اول، هفته گذشته درآمد حاصل از مسابقه شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین پيامكي برنامه ورزشي نود را به اين عزيزان اختصاص داده است.
در ژاپن، تعداد مشترکین خدمات پرداختی همراه iD Docomo در مرداد ماه 1389 به 15 میلیون رسیده است. این جمعیت شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین در حال بهره گیری از حدود 481.000 پایانه فعال در بیش از 90 ٪ از فروشگاه های در دسترس، بسیاری از ماشین های سکه ای (Vending Machine)، خرده فروشان و همچنین تاکسی و مراکز خرید می باشند؛ آنها در جیب خود فقط موبایلشان را حمل می کنند و خبری از کیف پول یا آدامس خرسی بجای پول خرد نیست.
از آغاز بروز زلزله، نمايندگان استاني همراه اول در منطقه حضور داشته و ضمن رفع مشكلات ارتباطي هم وطنان، در اين مدت جهت تسهيل در برقراري ارتباط در مناطق آسيب ديده 5 هزار عدد سيم كارت، 3 هزار دستگاه گوشي تلفن همراه و 5 هزار عدد كارت شارژ 5 هزار توماني شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین توزيع كرده اند.
مشتركين همراه اول مي توانند جهت كمك به زلزله زدگان، كمك هاي خود را بصورت هداياي 10 هزار، 20 هزار و 50 شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین هزار ريالي از طريق پيامك ارسال كنند.
همراه اول كماكان تا پايان عمليات امدادرساني و بازگشت شرايط هم وطنان در اين مناطق به وضعيت عادي در كنار مصيبت ديدگان خواهند ماند و از هر گونه امدادرساني ارتباطي براي اين شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین عزيزان دريغ نخواهد كرد.
خدمات مالی همراه شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین اول
از زمان شروع کار در سال 2007 در کنیا، تا به حالSafaricom توانسته 11.89 میلیون کاربر ثبت شده در M-Pesa را که با استفاده از تلفن های خود نقل و انتقالات پول را به انجام می دهند از آن خود کند. در فیلیپین ، این سیستم در اوایل سال 2006 راه اندازی شد، و در حال حاضر موجب چرخش مالی سالیانه 180 میلیون دلار آمریکا از طریق شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین بستر های نرم افزاری هوشمند در این کشور گردیده است.
این خدمت جدید و پیشرفته از روز دوشنبه 29 خرداد ماه و شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین همزمان با عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به مشتریان بانك سینا عرضه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین سیار ایران، كليه مشتركان همراه اول مي توانند از طريق ارسال يك پيامك بدون متن به شماره پيامكي رايگان 885، از مبالغ قابل كمك به هموطنان زلزله زده مطلع و در اين امر خداپسندانه مشاركت كنند.
خدمات مالی همراه یک سرویس جدید در سراسر جهان است که در بسیاری از کشورها مشابه انگلستان، ایالات شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین متحده، و آفریقا و در آسیا کشورهای فیلیپین، کره جنوبی و ژاپن مورد استفاده قرار گرفته است.
مشاركت همراه اولي ها در كمك به شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین زلزله زدگان آذربايج

م بازدید : 14 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

همراه اول هم خرید شارژهمراه اول اکنون با 267 اپراتور در 110 کشور قرارداد رومینگ بین الملل دارد که همگی بطور مستقیم و بدون واسطه منعقد شده اند.
درصورت دریافت پیام توسط گوشی شما، دکمه "خواندن" پیام (read) را فشار دهید و بدین ترتیب آخرین خرید شارژهمراه اول پیام دریافتی شما برروی گوشی نمایش داده می شود.
پس از آن پیام های خود را با انجام مراحل زیر ارسال خرید شارژهمراه اول کنید:
محمد روح اللهی با بیان اینکه ارسال پیامک از تلفن ثابت برقرار شده است اظهار کرد: خرید شارژهمراه اول با یک شرکت هم در تهران در این زمینه قرار داد بسته ایم که بازاریابی و گسترش سرویس را انجام می دهد.
خدمات خرید شارژهمراه اول مالی همراه اول
به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، با قرارداد منعقد شده میان همراه اول و اپراتور کی پی ان (kpn) هلند، مشترکان اعتباری همراه اول می توانند در شبکه کی پی ان خرید شارژهمراه اول از سیم کارت خود استفاده کنند.
از زمان شروع کار خرید شارژهمراه اول در سال 2007 در کنیا، تا به حالSafaricom توانسته 11.89 میلیون کاربر ثبت شده در M-Pesa را که با استفاده از تلفن های خود نقل و انتقالات پول را به انجام می دهند از آن خود کند. در فیلیپین ، این سیستم در اوایل سال 2006 راه اندازی شد، و در حال حاضر موجب چرخش مالی سالیانه 180 میلیون دلار آمریکا از طریق بستر های نرم افزاری هوشمند در این کشور گردیده است.
در ژاپن، تعداد مشترکین خدمات پرداختی همراه iD Docomo در مرداد ماه 1389 به 15 میلیون رسیده است. این جمعیت در حال بهره گیری از حدود 481.000 پایانه فعال در بیش از 90 ٪ از فروشگاه های در دسترس، خرید شارژهمراه اول بسیاری از ماشین های سکه ای (Vending Machine)، خرده فروشان و همچنین تاکسی و مراکز خرید می باشند؛ آنها در جیب خود فقط موبایلشان را حمل می کنند و خبری از کیف پول یا آدامس خرسی بجای پول خرد نیست.
برای ارسال پیام از شبکه تلفن ثابت، ابتدا باید به منوی دستگاه تلفن خود وارد شده و شماره 9717000 خرید شارژهمراه اول را در قسمت sms center در هر دو قسمت deliver و submit وارد کنید.
وی افزود: سرویس ارسال پیامک از تلفن ثابت به ترمینال نیاز دارد که از شما سفارش گرفته و از گیت ثابت به ثابت و یا به سمت گیت های موبایل ارسال می کند؛ ما در حال حاضر با همراه اول خرید شارژهمراه اول قرار داد داریم و بین همراه اول و ثابت امکان مبادله پیامک وجود دارد.
به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تجهیزات جانبی پیامک در خرید شارژهمراه اول شبکه تلفن ثابت، گوشی تلفن نیست، بلکه محصولی مانند نمایشگرهای شماره دار است که برای ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت مشترکان می توانند آن را به گوشی تلفن ثابت خود متصل و از آن استفاده کنند.
به گفته صابر خرید شارژهمراه اول فیضی این کالا که به عنوان رابط میان تلفن ثابت مشترک با سیستم پیام کوتاه عمل می کند، در داخل ایران نیز به راحتی تولید می شود و درصورت توزیع این محصول در بازار، امکان ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت و موبایل و برعکس فراهم خواهد شد.

1- دکمه خرید شارژهمراه اول نوشتن (write) را فشار دهید.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این باره ابراز کرد: به دنبال عرضه تجهیزات جانبی این سرویس در بازار هستیم تا مردم خرید شارژهمراه اول راحت تر بتوانند از این سرویس بدون نیاز به تغییر در گوشی های تلفن ثابت خود استفاده کنند.
3- شماره تلفن مقصد (گیرنده) خرید شارژهمراه اول را وارد کرده و دکمه ok را فشار دهید. پیام شما ارسال خواهد شد و پیغام موفق (successful) برروی گوشی شما نمایش داده می شود؛ درصورت دریافت پیام توسط گیرنده، گوشی شما با پخش آلارم و اعلام برروی صفحه نمایش، تحویل موفق پیام (delivery) را به شما اعلام می کند.
این قابلیت از طریق گوشی هایی امکان پذیر است که قابلیت ارسال پیامک را دارند. در این روش خرید شارژهمراه اول تمامی مشترکان تلفن ثابت تهران می توانند با تهیه این گوشی ها از این سرویس بهره مند شوند که در این مورد نیاز به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه نیست.
خدمات مالی همراه یک سرویس جدید در سراسر جهان است که در بسیاری خرید شارژهمراه اول از کشورها مشابه انگلستان، ایالات متحده، و آفریقا و در آسیا کشورهای فیلیپین، کره جنوبی و ژاپن مورد استفاده قرار گرفته است.
سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفن ثابت از طریق گوشی هایی خرید شارژهمراه اول امکان پذیر است که استاندارد و دارای قابلیت ارسال یا دریافت پیامک باشند. برای استفاده از این خدمت به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه نیاز نیست و تمامی مشترکان تلفن ثابت می توانند با تهیه گوشی با شرایط ذکر شده، از این سرویس بهره مند شوند.
تعرفه ارسال پیامک شبکه تلفن ثابت به ثابت (شهری) یک پالس، تلفن ثابت به ثابت (بین شهری) دو پالس، تلفن همراه به ثابت (شهری و بین شهری) طبق تعرفه تلفن همراه به زبان فارسی دو پالس و به زبان انگلیسی پنج پالس، تلفن ثابت به همراه (شهری و بین شهری) دو پالس و تلفن ثابت به سایر کشورها (بین الملل) پنج خرید شارژهمراه اول پالس است. سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت، ارسال پیام های کوتاه متنی را در شبکه های تلفن ثابت و هم چنین امکان تبادل با شبکه موبایل را ممکن می سازد، این سرویس باعث می شود تا بتوان خدمات متنوع دیگری را نیز از طریق دستگاه های تلفن ثابت عرضه کرد.
در این لحظه، 78 مورد استقرار یافته و 85 مورد برنامه ریزی شده در جهان از جمله خدمات مشابه در افغانستان، امارات متحده عربی، کویت، برزیل، مالزی ، آفریقای جنوبی ، تانزانیا و در ساحل عاج شمارش شده است. و اکنون همراه اول، ایران را به این نقشه اضافه می کند. علاوه بر این ، سازمان های بین المللی مانند صندوق توسعه GSMA برنامه های حمایتی مستمر خود مانند پول همراه را برای افراد بدون حساب بانکی آغاز نموده اند؛ این تصمیم به منظور بهبود و توسعه تکنولوژی جهت ارائه خدمات به جمعت بیشتری از جامعه می باشد. همراه اول این نیاز ایرانیان را هدف خدمات خود قرار داد و برنامه های خود را به منظور آسایش حال هموطنان در یک خرید شارژهمراه اول محیط ایمن تر و سریع تر مالی بنا نهاده است. ما با ارائه جدیدترین زیر ساختهای پیشرو در جهان و بدیع ترین سطح خدمات، یکی از بهترین خدمات مالی همراه را در دنیا ارائه داده و زندگی هموطنان ایرانی مان را بهبود می بخشیم.
2- پیام خود خرید شارژهمراه اول را توسط دکمه های موجود تایپ کرده و دکمه ok را فشار دهید.
بر اساس این گزارش پس از 34 اپراتور از کشورهای خرید شارژهمراه اول عربستان، عراق، ترکیه، اندونزی، سوریه، پاکستان ، امارات متحده عربی، کویت، گامبیا، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، اتریش، اسلوونی، بلژیک، قطر و روسیه، «کی پی ان» سی وپنجمین اپراتور خارجی است که همراه اول جهت برقراری سرویس رومینگ سیم کارت های اعتباری با آن قرارداد همکاری منعقد می کند. همراه اول توصیه کرده است، با توجه به اینکه شارژینگ سیم کارت های اعتباری بصورت آنلاین انجام می شود، مشترکان به منظور مدیریت بهتر هزینه های رومینگ بین الملل، در سفرهای خارجی از این سیم کارت ها استفاده کنند.
به گزارش ایسنا مدیر عامل مخابرات استان تهران هم در این باره گفت: سرویس های عمومی مثل تعرفه پالس تلفن ثابت یا خرید شارژهمراه اول همراه مشمول کنترل شدید دستگاه های نظارتی هستند.

م بازدید : 86 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

حداقل امتياز لازم جهت شركت در قرعه كشي سطح معمولي 120 امتياز و سطح عالي 200 امتياز است. هر20 هزار ريال كاركرد مشترك پس از كسر تخفيفات (براي شارژهمراه اول بانک ملت سيم كارت دائمي) و 20 هزار ريال اعمال شارژ (براي سيم كارت اعتباري)10 امتياز، فعال سازي سيم كارت دائمي 500 امتياز، فعال سازي سيم كارت اعتباري 50 امتیاز دارد.
سيم‌كارت همراه اول خود را چه سالي خريداري كرديد و آيا پس از اعلام شارژهمراه اول بانک ملت طرح تعويض سيم‌كارت خود به MCI اقدام كرده‌ايد؟ به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اخيرا در جریان تعویض سیم‌کارت‌هاي قديمي به جديد نیازی به مراجعه مشترکین نیست. در گام نخست پیامکی به مشترک ارسال می‌شود، سپس ضمن تماس با مشترک نشانی دریافت و سیم‌کارت به‌صورت رایگان به وی ارسال می‌شود. بنا بر اعلام گروه خدمات اول، اين طرح شامل یک میلیون و 800 هزار مشترک همراه اول می‌شود و تعویض سیم‌کارت به‌طور کامل رایگان است و هزینه تعویض در قبض تلفن نیز حساب نمی‌شود. اما از ویژگی‌های سیم‌کارت‌های جدید MCI، ظرفیت بیش‌تر این سیم‌کارت برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده بهتر و آسان‌تر از خدمات جدید همراه اول و سرویس‌های ارزش افزوده همچون پیام چند رسانه‌يی و اتصال به اینترنت عنوان شده است که علت جایگزینی سیم‌کارت‌های جدید با سیم کارت‌های قدیمی است. تمامی هزینه‌های این طرح توسط همراه اول پرداخت شده و برای مشترک هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد و سیم کارت‌های قدیمی مشترکین همراه اول با سیم کارت‌های TCI به صورت رایگان و تعویض می‌شوند. طرح تعویض سیم‌کارت‌های قدیمی توسط شركت خدمات همراه اول از چندي پیش آغاز شده و در سال جاری این طرح در استان‌های تهران و البرز اجرا خواهد شد. این طرح مخصوص آن دسته از مشترکان همراه اول است که برروی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود کلمه TCI را مشاهده می‌کنند؛ در این طرح سیم کارت‌های قدیمی جای خود را به سیم‌کارت‌های جدید MCI خواهند داد.
همراه اول توصيه شارژهمراه اول بانک ملت كرده است، با توجه به اينكه شارژينگ سيم كارت هاي اعتباري بصورت آنلاين انجام مي شود، ‌مشتركان به منظور مديريت بهتر هزينه هاي رومينگ بين الملل، در سفرهاي خارجي از اين سيم كارت ها استفاده كنند.
در اين طرح تشويقي، يك شماره تلفن مي تواند در چندين قرعه شارژهمراه اول بانک ملت كشي شركت كند و جوايز صرفاً به مالك قانوني سيم كارت در زمان استخراج اطلاعات ارائه مي شود. همچنين در طرح مذكور امتياز قرعه كشي ها از اولين روز تا آخرين روز فصل محاسبه مي شود و امتیازات کسب شده به فصل بعد منتقل نمي شود.
به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، مجموعه طرح های فصلی شارژهمراه اول بانک ملت هزاران لبخند (پاییزی، زمستانی، بهاری) را از ابتداي مهرماه سال جاري تا پايان خردادماه سال آينده اجرا مي كند.
به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، با قرارداد منعقد شده ميان شارژهمراه اول بانک ملت همراه اول و اپراتور Swisscom، مشتركان اعتباری هر دو اپراتور مي توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی استفاده كنند.
به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار شارژهمراه اول بانک ملت ایران، به منظور سهولت در تأمين اعتبار سيم كارت هاي اعتباري همراه اول بويژه در ايام حج، اپراتور اول سرويس انتقال اعتبار از سيم كارت دائمي به سيم كارت اعتباري همراه اول را مهيا كرد.
به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شارژهمراه اول بانک ملت شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور تشويق مشتركان اعتباري به خريد شارژ الكترونيكي و دسترسي آسان و ارزان مشتركان اپراتور اول به اين خدمت، از اين پس خريد شارژ الكترونيك سيم كارت اعتباري همراه اول با 5 درصد تخفيف از طريق پرتال اينترنتي اين اپراتور انجام مي شود.
چگونگي تبديل سيم‌كارت‌هاي قديمي به شارژهمراه اول بانک ملت MCI
مشتركان بايد براي استفاده از اين سرويس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پيامكي 8911 ارسال كنند. هزينه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار هر شارژهمراه اول بانک ملت تراكنش بايد مضربي از 10 هزار و بين 10 هزار تا 100 هزار ريال باشد.
مشتركان دائمي با شرايط غيرعادي(مانند تقسيط قبض، سيم كارت تست و اداري) و مشتركان دائمي با پيش شماره «0910» امكان استفاده از اين سرويس شارژهمراه اول بانک ملت را ندارند.
در مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول كليه مشتركان (دائمي و اعتباري)، شركت داده مي شوند و قرعه كشي جوايز به صورت فصلي و در دو سطح معمولي و شارژهمراه اول بانک ملت عالي انجام مي شود.
مشتركان شارژهمراه اول بانک ملت اپراتور اول ميا توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به پرتال اينترنتي همراه اول به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.
علاقه مندان به اين سرويس مي توانند براي اطلاعات بيشتر به پرتال همراه اول به شارژهمراه اول بانک ملت نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.
بر اساس اين گزارش مشتركان سيم كارت هاي اعتباري همراه اول مي توانند با مراجعه به بخش فروش اينترنتي شارژ همراه اول با استفاده از كارت هاي عضو شتاب شارژ هاي 20 شارژهمراه اول بانک ملت هزار، 50 هزار، 100 هزار و 200 هزار ريالي را با 5 درصد تخفيف خريداري كنند.
همراه اول هم اكنون با شارژهمراه اول بانک ملت 269 اپراتور در 111 كشور قرارداد رومينگ بين الملل دارد كه همگي بطور مستقيم و بدون واسطه منعقد شده اند.
بر اساس اين گزارش پس از 44 اپراتور از كشورهاي عربستان، عراق، ترکیه، اندونزی، سوريه، پاكستان، امارات متحده عربي، کویت، بحرین، گامبیا، افغانستان، آذربايجان، ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، اتریش، اسلوونی، بلژیک، هلند، آلمان، مالزی، هند، هنگ کنگ، قطر و روسیه «Swisscom» چهل و پنجمین اپراتور خارجي است كه همراه اول براي برقراري سرويس رومينگ سيم كارت هاي اعتباري با آن قرارداد همكاري منعقد مي شارژهمراه اول بانک ملت كند.
اين گزارش مي افزايد: در صورت رسيدن بدهي به 60 درصد وديعه شارژهمراه اول بانک ملت سيم-كارت دائمي، امكان استفاده از اين سرويس تا زمان وصول بدهي وجود ندارد.
بر اساس اين گزارش مشتركان اعتباري همراه اول مي توانند علاوه بر روش هاي مرسوم تهيه شارژ، از طريق سيم كارت دائمي نيز خط خود را شارژ كنند؛ به صورتي كه مبلغ شارژهمراه اول بانک ملت منتقل شده در قبض خط دائمي اضافه مي شود.

م بازدید : 25 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

هدف اين حركت، آگاهي بخشي صحيح به جامعه در خصوص بيماري ام اس، ايجاد روحيه و جو نشاط در بيماران و راه اندازي كمپين جمع آوري كمك هاي مردمي براي ساختمان فيزيوتراپي اين بيماران عنوان شده است. كاروان دوچرخه سواري انجمن ام اس كه امروز با حمايت همراه اول حركت خود را آغاز كرده است، روز پنج شنبه 11 خردادماه طي مراسمي خرید شارژهمراه اول با حضور در سالن حركت شهرداري تهران با برپايي ويژه برنامه خاصي روز جهاني ام اس را گرامي مي دارد.
به گزارش سیتنا از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز دوشنبه 27 آذرماه، هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران با حضور دکتر غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، حجه الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، مهندس رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خرید شارژهمراه اول و تنی چند از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران اقتصادی و صنعتی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و از قهرمانان صنعت کشور تقدیر بعمل آمد.
وی خاطر نشان کرد: در استان‌های نوسازی‌شده، خرید شارژهمراه اول کیفیت شبکه بهبود چشمگیری یافته و تقریباً از استانداردها نیز بیشتر شده است.
1341844059.همراه-اولبراساس این گزارش، خرید شارژهمراه اول ارسال پیامک‌های درخواست اشتراک و قطع اشتراک این سرویس برای مشترک هزینه‌ای نخواهد داشت و کاملا رایگان است و مشترک تنها هزینه خدمات دریافت شده را پس از تحویل پرداخت می‌کند
وی توضیح داد: هم‌اکنون نوسازی شبکه همراه اول در 7 استان انجام شده است؛ نوسازی در 10 استان دیگر نیز در حال انجام است که نهایتاً این بخش از کار نیز تا خرداد 92 به اتمام می‌رسد و همچنین نوسازی شبکه در 13 استان باقی‌مانده نیز در برنامه سال 92 قرار دارد. رضوی گفت: برای نوسازی 7 استان 170 میلیارد تومان هزینه شد و برای 10 استان در حال نوسازی نیز، تاکنون بیش از 200 خرید شارژهمراه اول میلیارد تومان هزینه شده است که با توجه به تغییرات نرخ دلار، تغییر قیمت را تا پایان این بخش از نوسازی پیش‌بینی می‌کنیم.
اولين نشست رسانه اي مديرعامل همراه اول در سال 91، روز سه شنبه 26 ارديبهشت ماه در آستانه روز جهاني ارتباطات و روز ملي روابط عمومي برگزار مي خرید شارژهمراه اول شود.
در بخش واحدهای پیشتاز که در 14 گروه دسته بندی شده بودند، در گروه اپراتوری تلفن خرید شارژهمراه اول همراه، همراه اول به عنوان پیشتاز بازار حوزه اپراتوری تلفن همراه کشور انتخاب شد و مهندس وحید صدوقی مدیرعامل این اپراتور لوح تقدیر و تندیس زرین خود را از آقایان غضنفری وزیر صنایع، معادن و تجارت و رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.
همچنین خرید شارژهمراه اول برای مشترکینی که مایل به دریافت کل این خدمات نیستند و مایلند فقط در سرویسی خاص عضو شوند، کلیدواژه‌های جداگانه اشتراک درنظر گرفته شده است.
به گزارش عرش نیوز به نقل از ایستنا، مشترکین می‌توانند با ارسال خرید شارژهمراه اول عبارت yalda از طریق پیامک به شماره ویژه ۷۰۲۰ و فعال‌سازی بسته ویژه یلدای همراه اول، روزانه پنج محصول ویژه شب یلدا، از جمله فال حافظ، متن‌های آماده تبریک شب یلدا، داستانک‌های بهلول، تاریخچه و سمبل‌های یلدا و شعرهای ویِژه شب یلدا را دریافت کنند.
روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام كرد: تعامل با اصحاب رسانه، کماکان از رویکردهای اصلی همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خرید شارژهمراه اول خاورمیانه است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز سه شنبه 26 ارديبشهت ماه، تيم دوچرخه سواري آواي اميد ام اس متشكل از دوچرخه سواران ام اسی كشور، حركت خود را براي معرفي اين بيماري از بارگاه ملكوتي هشتمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت آغاز كرد و قرار است ظرف مدت 16 روز دوچرخه سواري و رساندن پيام اين حركت فرهنگي- ورزشي به مردم شهرهاي مختلف كشور وارد خرید شارژهمراه اول تهران شود.
بر اساس اين گزارش، همراه اول خرید شارژهمراه اول از كليه خبرنگاران حوزه هاي ICT و بورس رسانه ها برای حضور در اين نشست دعوت به عمل آورده است.
معاون توسعه استان‌های همراه اول افزود: این هزینه تنها شامل 17 استان است خرید شارژهمراه اول و هنوز نوسازی در 13 استان باقی‌مانده آغاز نشده است.
لذا در تداوم تعامل هر چه بيشتر با رسانه ها، اولين نشست رسانه خرید شارژهمراه اول اي سال 1391مهندس وحيد صدوقي مديرعامل همراه اول، از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 26 ارديبهشت ماه در سالن اجتماعات برج همراه برگزار مي شود.
تيم دوچرخه سواري خرید شارژهمراه اول آواي اميد ام اس با حمايت همراه اول، حركت فرهنگي- ورزشي خود را از مشهد مقدس آغاز كرد.
نظرسنجی حضوری از مردم و مصرف کنندگان در شهرهای بزرگ کشور، نظرسنجی اینترنتی و پیامکی در کل کشور خرید شارژهمراه اول و ارزیابی کمیته علمی جشنواره، معیارهای انتخاب این جشنواره بوده است.
به تبع افزایش قیمت خرید شارژهمراه اول سهام مخابرات ایران سهامداران این شرکت همچون بانک پارسیان ، بانک سینا نیز در حوزه بانکی ها با اقبال بیشتری روبرو شده اند.
نسخه مناسب چاپنسخه مناسب چاپارسال به دوستانارسال به دوستان خرید شارژهمراه اول
در این جشنواره ملی از واحدهای خرید شارژهمراه اول پیشتاز بازار و نیز واحدها و کارآفرینان نمونه تجلیل شد.
نسخه مناسب چاپنسخه مناسب چاپارسال خرید شارژهمراه اول به دوستانارسال به دوستان
در بخشی از متن لوح تقدیر این جشنواره خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول چنین آمده خرید شارژهمراه اول است: "درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران و احراز عنوان «پیشتاز بازار در حوزه اپراتور تلفن همراه» در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآوری این مرز و بوم افزوده است".
تلنا: برای نوسازی اخیر شبکه همراه اول تاکنون 370 میلیارد تومان هزینه شده و خرید شارژهمراه اول هنوز نوسازی در 13 استان دیگر آغاز نشده است. حسن رضوی اظهار داشت: در جریان نوسازی اخیر شبکه همراه اول در استان‌ها، تاکنون 370 میلیارد تومان هزینه شده است.
بدین منظور مشترکین می‌توانند با ارسال کلیدواژه fal برای اشتراک سرویس فال حافظ، عبارت samimi برای خرید شارژهمراه اول دریافت متن های آماده پیام تبریک صمیمی، عبارت payamak برای متن های آماده پیام تبریک رسمی، عبارت dastanak برای داستانک‌های بهلول، عبارت cheleh برای تاریخچه و سمبل‌های یلدا و عبارت taraneh برای شعرهای مخصوص شب یلدا به شماره ۷۰۲۰، به صورت جداگانه عضو هر یک از این سرویس‌ها شوند. گفتنی است این پیامک‌ها از بیست و هفتم تا سی‌ام آذر ماه قابل دریافت هستند و مشترکین به ازای دریافت هر پیامک ۵۰ تومان پرداخت می‌کنند.
در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران، از همراه اول به عنوان اپراتور پیشتاز کشور، با اهدا تندیس زرین و خرید شارژهمراه اول لوح، تقدیر شد.
چند روزی است که سهام شرکت مخابرات ایران با صف خرید چند خرید شارژهمراه اول ده میلیونی مورد استقبال سرمایه گذاران بازار سرمایه قرار گرفته است. به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، علت‎های مختلفی همچون گزارش های مثبت سوددهی همراه اول افزایش نرخ مکالمه تلفن ثابت ، سکون چند ماهه سهام مخابرات ایران و قابلیت رشد آن و پایداری سهام مخابرات از عوامل افزایش قیمت سهام مخابرات می باشد.

م بازدید : 83 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (1)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

صدوقی با اشاره به بی ضرر بودن تشعشعات آنتن¬های تلفن شارژ همراه اول بانک صادرات همراه، از اصحاب رسانه درخواست کرد در این خصوص بیشتر اطلاع رسانی داشته باشند. وی گفت: برطرف کردن مشکلات ارتباطی هم وطنان، همکاری شهرداری و مردم را می طلبد.
صدوقی با اعلام اینکه همراه اول هم اکنون در ۱۱۶۳ شهر(۱۰۰ درصد)، شارژ همراه اول بانک صادرات ۴۵ هزار و ۳۷۹ روستا(۸۵ درصد)، ۱۱۱کشور(۲۶۹ اپراتور) و ۶۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر جاده پوشش دارد، از همکاری مطلوب این اپراتور با ستاد انتخابات کشور جهت ایجاد زیرساخت ارتباطی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت های همراه اول در سال ۹۰ گفت: انتخاب همراه اول به عنوان برترین جهادگر اقتصادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت لوح و تندیس دومین جشنواره سراسری تجلیل از مدیران اشتغالزای کشور، دریافت لوح سپاس از اولین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، انتخاب به عنوان برترین و بزرگترین حامی ورزش کشور، انتخاب به عنوان برند برتر حوزه مخابرات و دریافت لوح تقدیر از جشنواره بین المللی فیلم رشد از دستاوردهای همراه اول در شارژ همراه اول بانک صادرات سال گذشته است.
در ابتدای این مراسم، دکتر سیدهاشمی رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران شارژ همراه اول بانک صادرات با بیان اینکه همراه اول رشد قابل ملاحظه ای در درآمد و افزایش مشترک داشته است و هم اکنون با رجیستر کردن ۴۸ میلیون سیم کارت ضریب نفوذ خود را به بیش از ۶۳ درصد رسانده است، گفت: سهامداران عمده و جزء باید بر سهامدار بودن خود ببالند.
صدوقی با بیان اینکه در سال گذشته همراه اول از نظر “میزان درآمد، یازدهم”، “درآمد در میان شرکت های غیر هولدینگ، شارژ همراه اول بانک صادرات سوم”، “سودآوری، سوم” و از نظر “بالاترین ارزش بازار، در جایگاه دوم” قرار گرفته است؛ جایگاه این اپراتور در خاورمیانه را نخست و در دنیا بیست و ششم اعلام کرد.
صدوقی در ادامه شارژ همراه اول بانک صادرات با اشاره به سیم کارت دانش تصریح کرد: خالق این نرم افزار قرآنی شرکت سروش مهر است و ما هم طی توافق نامه ای، حامی این اثر ارزشمند قرآنی شدیم. همراه اول فقط کارت هدیه داده است که همراه بسته قرآنی توزیع شود. اصلاً هر نوع فروش سیم کارت بدون هماهنگی با والدین کودکان ممنوع است.
وی نتایج شارژ همراه اول بانک صادرات ملموس طرح ها و کمپین های مذکور را جذب حدود ۷ میلیون مشترک فعال، افزایش آرپو(ARPU) مشترکین دائمی و اعتباری و افزایش ۲۵ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال گذشته دانست.
صدوقی در زمینه دستاوردهای توسعه بازار و سبد محصولات همراه اول شارژ همراه اول بانک صادرات با اشاره به طرح های عیدانه، برکت، هزاران لبخند و میلیون¬ها شادباش؛ هدف این طرحها را افزایش درآمد، افزایش مشترکین فعال، افزایش مشترکین از محل دایری مجدد مشترکین سلب امتیاز شده و ترغیب مشترکین به پرداخت از طریق درگاههای غیرحضوری عنوان کرد.
صدوقی: برنده شارژ همراه اول بانک صادرات اصلی خصوصی سازی همراه اول، دولت است
صدوقی در ادامه از توسعه شارژ همراه اول بانک صادرات شبکه رادیویی همراه اول در قالب فاز ۴ توسعه خبر داد و گفت: ۸۰ درصد این پروژه انجام شده و مابقی امسال انجام می شود.
مدیرعامل همراه اول با تشریح روند پرداختهای شارژ همراه اول بانک صادرات این اپراتور به دولت در سال گذشته اظهار داشت: برنده اصلی خصوصی سازی همراه اول دولت است. اپراتور اول در سال ۹۰ بیش از ۲۴ تریلیون ریال به دولت پرداخت کرده است.
هم شارژ همراه اول بانک صادرات اکنون شبکه سوئیچ به ظرفیت ۵۵ میلیون، شبکه IN تا ۴۰ میلیون مشترک، HLR تا ۶۰ میلیون و GPRS تا ۲۰ میلیون رسیده است. صدوقی با اشاره به آغاز فاز ۴ توسعه شبکه رادیویی اعلام کرد: جهت نوسازی شبکه رادیویی و بهبود کیفیت شبکه ۴۰۰۰ سایت نصب شده است.
وی جایگاه همراه اول را از نظر تعداد مشترک در کشور و خاورمیانه نخست اعلام کرد و گفت: در جهان از نظر تعداد مشترک دائمی چهاردهم و از نظر تعداد کل شارژ همراه اول بانک صادرات مشترک بیست و ششم هستیم.
در پایان مراسم پس از نظرخواهی از مدعوین، سود ۷۴۰ تومانی برای هرسهم تصویب شد و اعضای حقوقی هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران با ترکیب” شرکت مخابرات ایران، شهریار مهستان، گسترش الکترونیک مبین ایران، مهراقتصاد مبین و توسعه ارتباطات جامع مبین” مشخص شد شارژ همراه اول بانک صادرات و روزنامه های “دنیای اقتصاد” و “فناوران” بعنوان روزنامه های رسمی مجمع انتخاب شدند. همچنین مقرر شد ۹۰ درصد از اندوخته قانونی به سایر اندوخته ها منتقل شود.
همراه شارژ همراه اول بانک صادرات اول
در دومین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول، برای هر سهم ۷۴۰ تومان سود در شارژ همراه اول بانک صادرات نظر گرفته شد.
وی چشم انداز همراه اول را “محبوب¬ترین شرکت ایرانی” شارژ همراه اول بانک صادرات اعلام کرد که اپراتور اول درصدد است با ۴ رکن و ۴ اولویت در افق سال ۱۳۹۵ به آن برسد.
مدیرعامل همراه اول با اشاره به طرح های بازاریابی این اپراتور جهت سودآوری بیشتر اظهار شارژ همراه اول بانک صادرات داشت:
وی افزود: توسعه شبکه سوئیچ به ظرفیت ۵۵ شارژ همراه اول بانک صادرات میلیون، شبکه IN به ۴۰ میلیون، HLR تا ۶۰ میلیون و ظرفیت GPRS تا ۲۰ میلیون مشترک از دیگر برنامه های همراه اول می باشد.
در جلسه مجمع روز چهارشنبه پس از نظرخواهی از سهامداران و شارژ همراه اول بانک صادرات سخنان تعدادی از اعضای هیأت رئیسه، برای هر سهم ۷۴۰ تومان سود در نظر گرفته و مقرر شد سود سهامداران حقیقی از روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه از طریق بانک ملت واریز شود.
مدیرعامل همراه اول در یک نشست خبری، ضمن تشریح عملکرد یکساله این اپراتور، به سؤالات شارژ همراه اول بانک صادرات خبرنگاران نیز پاسخ گفت.
در این مراسم پس از سخنرانی رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل همراه اول و استماع گزارش حسابرس و پرسش و پاسخ در شارژ همراه اول بانک صادرات خصوص سود سالیانه، درباره اعضای حقوقی هیأت مدیره، روزنامه کثیرالانتشار چاپ آگهی و پاداش هیأت مدیره تصمیم¬گیری شد.
اگر آموزش و پرورش پشیمان شده، بسته ها را عودت دهد. شرکت سروش مهر در این خصوص بیانیه صادر کرده است که که توضیحات آن کامل است. اگر ما وارد این موضوع شدیم به خاطر مسوولیت اجتماعی شرکت و ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار است. نرم افزار سروش ایمان هم اکنون از طریق پرتال همراه اول نیز قابل دانلود است. صدوقی در پایان با اشاره به وضعیت ارتباطی جزیره ابوموسی گفت: کلیه جزایر، اسکله ها و بیشتر سکوهای نفتی خلیج فارس تحت پوشش همراه اول است و حتی درخواست شده مسیرهای دریایی نیز پوشش دهیم بررسی شارژ همراه اول بانک صادرات می کنیم اگر از نظر فنی ممکن باشد برای اپراتورهای دیگر نیز فضایی مهیا می کنیم که در این مناطق از شبکه ما استفاده کنند. وی افزود: همراه اول ارتفاعات دماوند را نیز از ۴ جبهه پوشش داده است.
مدیرعامل اپراتور اول با اشاره به آغاز برنامه تحول همراه اول از ابتدای فروردین سال ۹۰، درآمد و سودخالص همراه اول را در سال گذشته به ترتیب ۷/۵۴ و ۷/۱۵ تریلیون ریال اعلام و اضافه کرد: رشد EPS نیز ۳۶ درصد بوده شارژ همراه اول بانک صادرات است.
مدیرعامل همراه اول در ابتدای مراسم با تشریح دستاوردهای اپراتور اول در حوزه¬های توسعه شبکه و توسعه بازار و عملکرد مالی، به شارژ همراه اول بانک صادرات عناوین و افتخارات این اپراتور در یکسال اخیر پرداخت و انتخاب بعنوان برترین جهادگر اقتصادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دریافت لوح و تندیس طلایی دومین جشنواره سراسری تجلیل از مدیران اشتغالزای کشور، انتخاب بعنوان برند برتر حوزه ارتباطات کشور، انتخاب بعنوان برترین و بزرگترین حامی ورزش کشور، انتخاب بعنوان اپراتور پیشرو در خدمات بانکداری همراه و … را از جمله موفقیت¬های همراه اول در یکسال گذشته دانست.
صدوقی از رشد ۲۸ درصدی فروش سیم کارتهای اعتباری در سال گذشته خبر داد شارژ همراه اول بانک صادرات و گفت: علاوه بر رشد فروش سیم کارت، سبد محصولات و خدمات همراه اول نیز رشد چشمگیری داشته است.
طرحهای عیدانه، برکت، هزاران لبخند و میلیون ها شادباش از طرحهای مهم بازاریابی همراه اول در سال گذشته بوده که نتایج این کمپین ها، جذب حدود ۷ میلیون مشترک فعال، افزایش ARPU مشترکین شارژ همراه اول بانک صادرات دائمی و اعتباری و افزایش ۲۵ درصدی درآمد عملیاتی نسبت به سال قبل است.
در ادامه مراسم، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول به شارژ همراه اول بانک صادرات تشریح برنامه های این اپراتور در سال ۹۰ پرداخت.
به گزارش مهین شارژ به نقل از روابط عمومی شرکت شارژ همراه اول بانک صادرات ارتباطات سیار ایران، دومین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول صبح روز چهارشنبه ۳۰ فروردین با حضور بیش از ۹۶ درصد سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
صدوقی رشد شارژ همراه اول بانک صادرات EPS سهام همراه اول در سال گذشته را بیش از ۳۶ درصد ذکر کرد و گفت: در سال ۹۰ EPS همراه اول ۷۶۰۳ ریال بوده است.
مدیرعامل همراه اول با اشاره به برگزاری مجمع در اولین ماه سال جاری اظهار داشت: این امر نشان دهنده شفافیت همراه اول در برابر ذینفعان است. شارژ همراه اول بانک صادرات
مدیرعامل همراه اول که در بیست شارژ همراه اول بانک صادرات و هفتمین نشست خبری خود بعنوان مدیرعامل اپراتور اول سخن می گفت با اعلام رقم سرمایه گذاری بی سابقه ۴۷۱۱ میلیارد ریالی جهت توسعه شبکه اظهار داشت:
صدوقی با اشاره به جایگاه همراه اول در رتبه بندی یکصد شرکت برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی شارژ همراه اول بانک صادرات کشور گفت: از نظر میزان درآمد یازدهم، درآمد در بین شرکتهای غیرهولدینگ سوم، سودآوری سوم و از نظر بالاترین ارزش بازار در کشور دوم هستیم.
سود ۷۴۰ تومانی سهام شارژ همراه اول بانک صادرات همراه اول
صدوقی در پایان، چشم انداز شرکت ارتباطات سیار ایران را “محبوبترین شرکت ایرانی” عنوان کرد و از مجمع درخواست کرد صورت های مالی، تقسیم ۷۰۰۰ریال به عنوان سود نقدی هر شارژ همراه اول بانک صادرات سهم و انتقال مازاد اندوخته قانونی به حساب سایر اندوخته ها را تصویب کنند.
صدوقی با اشاره به رشد ۱۴۸ درصدی مشترکین GPRS و ۱۶۱ درصدی مشترکین MMS در سال گذشته، تعداد مشترکین GPRS را در سال گذشته حدود ۱۰ میلیون و شارژ همراه اول بانک صادرات مشترکین MMS را ۵ میلیون و ۱۳۳ هزار نفر ذکر کرد. وی در ادامه با اشاره به درآمد ۷/۵۴ تریلیون ریالی همراه اول در سال ۹۰ گفت: در سال ۹۰ درآمد ما نسبت به سال قبل حدود ۲۶ درصد افزایش داشته است. همچنین سود شرکت در همین بازه زمانی ۳۶ درصد رشد کرده است.
وی با تشریح گستره سراسری پوشش همراه اول گفت: همراه اول هم اکنون در ۱۱۶۳ شهر (۱۰۰درصد شهرها)، ۴۵۳۷۹ روستا(۶/۸۵ درصد روستاها) ، ۶۷۷۰۰ کیلومتر جاده و ۱۱۱ کشور (۲۶۹ اپراتور) پوشش دارد. صدوقی با اعلام اینکه مجموع سرمایه گذاریهای انجام شده و در حال انجام بخش توسعه شبکه همراه اول، بالغ بر ۴۷۱۱ میلیارد ریال است، اظهار داشت: هر چه در شارژ همراه اول بانک صادرات ۱۷ سال اخیر در بخش Core نصب شده است، در حال نوسازی است و شبکه بر پایه IP در حال پیاده سازی است.
به گزارش روابط شارژ همراه اول بانک صادرات عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، نشست خبری مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با اصحاب رسانه با حضور بیش از یکصد و چهل خبرنگار، در سالن اجتماعات برج همراه برگزار شد.
پس از صحبتهای مهندس صدوقی، نماینده سازمان حسابرسی از همراه اول بدلیل ارائه گزارش مالی شفاف و استاندارد تشکر ویژه کرد. شارژ همراه اول بانک صادرات
مدیرعامل همراه اول اعلام کرد: این اپراتور در سال ۹۰، رشدی ۴۱ درصدی در فروش شارژ همراه اول بانک صادرات سیم کارت های اعتباری نسبت به سال قبل داشته است. وی گفت: تا کنون ۵۳ میلیون سیم کارت فروخته شده که ۴۹ میلیون آن به نام افراد ثبت و در شبکه قابل استفاده است.

م بازدید : 135 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وی افزود : تا پایان امسال با نصب خرید شارژهمراه اول تجهیزات زیرساختی و راه اندازی شبکه های پیشرفته و افزایش پهنای باند وسیع در هرمزگان ، علاوه بر بالا رفتن حجم اطلاعات ، کیفیت شبکه نیز افزایش می یابد . در این مراسم از خدمات تراکمه قدردانی و میرطبا به عنوان مدیر عامل شرکت مخابرات هرمزگان معرفی شد .
حداقل امتياز لازم جهت شركت در قرعه كشي سطح معمولي 120 امتياز و سطح عالي 200 امتياز است. هر 20 هزار ريال كاركرد مشترك پس از كسر تخفيفات (براي سيم كارت دائمي) و 20 هزار ريال اعمال شارژ (براي سيم كارت اعتباري) 10 امتياز، فعال سازي سيم كارت دائمي 500 امتياز، فعال سازي سيم خرید شارژهمراه اول كارت اعتباري 50 امتیاز دارد.
*منظور از تماس داخل شبکه تماس با تلفن ثابت و تلفن های همراه اول می خرید شارژهمراه اول باشد.
همراه اول اعلام کرد: براي اولين بار در ايران سرويس انتقال اعتبار از خرید شارژهمراه اول سيم كارت دائمي به اعتباري توسط همراه اول راه اندازي شد.
- 3ماه سرویس خرید شارژهمراه اول آوای انتظار رایگان
اين گزارش مي افزايد: در صورت خرید شارژهمراه اول رسيدن بدهي به 60 درصد وديعه سيم كارت دائمي، امكان استفاده از اين سرويس تا زمان وصول بدهي وجود ندارد.
در اين طرح تشويقي، يك شماره تلفن مي تواند در چندين قرعه كشي شركت كند و جوايز صرفاً به مالك قانوني سيم كارت در زمان استخراج اطلاعات ارائه مي شود. همچنين در طرح مذكور امتياز قرعه كشي ها از اولين روز تا آخرين روز فصل محاسبه خرید شارژهمراه اول مي شود و امتیازات کسب شده به فصل بعد منتقل نمي شود.
پوررنجبر گفت : بیش از 90 درصد جاده های کشور زیر پوشش تلفن همراه اول است و نقاط باقیمانده ، خرید شارژهمراه اول بدون برق یا صعب العبور است .
مشخصات سیم خرید شارژهمراه اول کارت
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود : این معاونت اکنون در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده و با توجه به خرید شارژهمراه اول ظرفیتهای هر استان در بقیه استانهای کشور هم راه اندازی می شود
سيم كارت اعتباری جدید همراه اول + بسته های هدیه فعالسازی پاییزه خرید شارژهمراه اول
وی افزایش سرعت اینترنت را در خرید شارژهمراه اول هرمزگان خواستارشد .
در مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول كليه مشتركين (دائمي و اعتباري)، شركت داده مي شوند و قرعه كشي جوايز خرید شارژهمراه اول بصورت فصلي و در دو سطح معمولي و عالي انجام مي شود.
براساس اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، بمنظور سهولت در تأمين اعتبار سيم كارت هاي اعتباري همراه اول بويژه در ايام حج، اپراتور اول سرويس خرید شارژهمراه اول انتقال اعتبار از سيم كارت دائمي به سيم كارت اعتباري همراه اول را مهيا كرد.
در ادامه طرح هاي تشويقي همراه اول، اپراتور اول در قالب مجموعه خرید شارژهمراه اول طرح های فصلی هزاران لبخند، ( پاییزی از تاریخ 01/07/91 لغایت 30/09/91 ، زمستانی از تاریخ 01/10/91 لغایت 29/12/ 91، بهاری از تاریخ 01/01/92 لغایت 31/03/ 92) جوايز نفيسي به مشتركین فعال و خوش حساب خود مي دهد.
- خرید شارژهمراه اول 60دقیقه مکالمه رایگان به مدت 3ماه* (هر ماه، امکان استفاده از 20 دقیقه تماس داخل شبکه همراه اول*)
مشتركين بايد جهت استفاده از اين سرويس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پيامكي 8911 ارسال كنند. هزينه هر انتقال اعتبار 40 تومان بوده و مقدار خرید شارژهمراه اول هر تراكنش بايد مضربي از 10 هزار و بين 10 هزار تا 100 هزار ريال باشد.
خدمات رسانی به خرید شارژهمراه اول مشتریان تلفن همراه اول متمرکز می شود
* 10پیام چندرسانه ای و 5/0گیگابایت اینترنت در هر ماه ، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن30 روز پس از فعالسازی می باشد. - 3 ماه سرویس آوای انتظار خرید شارژهمراه اول رایگان
بر اساس اين اعلامیه مشتركين اعتباري همراه اول مي توانند علاوه بر روش هاي مرسوم تهيه شارژ، از طريق سيم كارت دائمي نيز خط خود را شارژ كنند؛ به صورتي كه مبلغ خرید شارژهمراه اول منتقل شده در قبض خط دائمي اضافه مي گردد.
سيم خرید شارژهمراه اول كارت اعتباری جدید همراه اول + بسته های هدیه فعالسازی پاییزه
عزیزی افزود : جاده های هرمزگان اهمیت راهبری دارد و نیازمند خدمات مطلوب ارتباطی است خرید شارژهمراه اول .
* 20دقیقه مکالمه رایگان و 50پیامک در هر ماه ، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن30 روز پس از فعالسازی می باشد. خرید شارژهمراه اول
به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند (پاییزی، زمستانی، بهاری) را از ابتداي مهرماه سال جاري تا پايان خرید شارژهمراه اول خردادماه سال آينده اجرا مي كند.
برای دریافت این بسته خرید شارژهمراه اول می بایست فرم تعهدات پیام چند رسانه ای را در هنگام ثبت نام در دفتر خدمات مشترکین تکمیل نمایید. درغیر اینصورت دفتر موظف به قطع سرویس پیام چندرسانه ای می باشد.
- 30 پیام خرید شارژهمراه اول چندرسانه ای رایگان به مدت 3ماه* (هر ماه، امکان استفاده از 10پیام چندرسانه ای )
انتقال اعتبار توسط مشتركين دائمي همراه خرید شارژهمراه اول اول هم ممکن شد
درهنگام فعال سازی این بسته، سرویس های اینترنت و خرید شارژهمراه اول پیام چندرسانه ای به صورت خودکار فعال خواهد گردید.
*30 دقیقه مکالمه رایگان در هر ماه ، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن30 روز پس از خرید شارژهمراه اول فعالسازی می باشد.
خدمات رسانی به مشتریان تلفن همراه اول متمرکز می خرید شارژهمراه اول شود
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : خدمات رسانی به مشتریان تلفن خرید شارژهمراه اول همراه اول متمرکز می شود .
همراه اول علاوه بر 50.000 ریال اعتبار اولیه سیم کارت اعتباری، چهار بسته هدیه فعالسازی برای مشترکین جدید در نظر گرفته است خرید شارژهمراه اول که 1 بسته به انتخاب مشترک در دفاتر خدمات ارتباطی فعال خواهد گردید.
- 1،5گیکابایت اینترنت رایگان به مدت 3ماه* (هر ماه، امکان خرید شارژهمراه اول استفاده از 5/0گیگابایت)
سيم كارت اعتباری جدید همراه خرید شارژهمراه اول اول + بسته های هدیه فعالسازی پاییزه
- 150پیامک به مدت 3ماه *(هر ماه، امکان استفاده از 50 پیامک فارسی و یا انگلیسی داخل شبکه همراه خرید شارژهمراه اول اول)
بسته 3: خرید شارژهمراه اول
مشتركين دائمي با شرايط غيرعادي(مانند تقسيط قبض، سيم كارت تست و اداري) و مشتركين دائمي با پيش خرید شارژهمراه اول شماره «0910» امكان استفاده از اين سرويس را ندارند.
میزان شارژ اولیه: 50،000 خرید شارژهمراه اول ریال(با کسر مالیات 47.619 ریال)
بسته خرید شارژهمراه اول 2:
- 90دقیقه مکالمه رایگان برای مدت 3ماه * (هر ماه، امکان استفاده از 30 دقیقه تماس داخل شبکه همراه اول*) خرید شارژهمراه اول
خدمات رسانی به مشتریان تلفن همراه اول متمرکز می خرید شارژهمراه اول شود
مشخصات بسته های هدیه فعالسازی پاییزه خرید شارژهمراه اول :
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس پور رنجبر افزود خرید شارژهمراه اول : پیش از این مشتریان تلفن همراه برای دریافت خدمات از جمله تعویض و گرفتن سیم کارت باید به بخش های مختلف مراجعه می کردند که با متمرکز شدن امور مشتریان ، خدمات رسانی آسانترمی شود .
علاقه مندان به اين خرید شارژهمراه اول سرويس مي¬توانند جهت اطلاعات بيشتر به پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.
* منظور از تماس داخل شبکه تماس با تلفن خرید شارژهمراه اول ثابت و تلفن های همراه اول می باشد.
همراه اول به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشترکین، اقدام به طراحی و ارائه سیم کارت خرید شارژهمراه اول اعتباری جدید نموده است. مشخصات این سیم کارت به شرح ذیل می باشد:
قیمت خرید شارژهمراه اول سیم کارت : 100،000 ریال
او گفت : همچنین با هدف رسیدگی به نیازهای مشتری ساختار سازمانی معاونت کسب و کار در شرکت مخابرات ایران راه خرید شارژهمراه اول اندازی می شود
استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت : با خرید شارژهمراه اول وجود تلاشهای فراوان ، شرق استان از کمترین امکانات ارتباطی برخوردار است .
بسته خرید شارژهمراه اول 1:
مجموعه طرح های فصلی هزاران لبخند همراه اول کلید خرید شارژهمراه اول خورد

م بازدید : 136 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

مادۀ 20 شارژ همراه اول بانک پاسارگاد - آگهي دعوت به مجامع عمومي
مادۀ 18 – وظايف شارژ همراه اول بانک پاسارگاد و اختيارات مجامع عمومي
مادۀ 22- شارژ همراه اول بانک پاسارگاد هيئت رييسۀ مجمع
مجامع عمومي توسط هيئت رييسه اي مركب از يك رييس، يك منشي و دو ناظر اداره مي شود. رياست مجمع با رييس يا نايب رييس هيئت مديره و در غياب آنها با رياست يكي از مديراني است كه به اين منظور از طرف هيئت مديره انتخاب شده باشد. در مواقعي كه انتخاب يا عزل بعضي از مديران يا كليۀ آنها در دستور جلسۀ مجمع باشد، رييس مجمع از بين سهامداران حاضر در جلسه به اكثريت نسبي انتخاب خواهد شد. دو نفر از سهامداران حاضر نيز به عنوان ناظر مجمع و يك نفر منشي از بين صاحبان سهام شارژ همراه اول بانک پاسارگاد يا غير آنها از طرف مجمع انتخاب مي شوند.
تبصره شارژ همراه اول بانک پاسارگاد : اخذ رأي در خصوص انتخاب اعضاي هيئت مديره و بازرس ، الزاماً به صورتي كتبي خواهد بود.
مادۀ 21 – دستور جلسه شارژ همراه اول بانک پاسارگاد
اخذ رأي به صورت شفاهي ، مثلاً با بلند كردن دست يا قيام به عنوان اعلام موافقت صورت مي پذيرد در صورتي كه به تشخيص بازرس قانوني شركت به دليل تركيب سهامداران حاضر در مجمع ، رأي گيري به صورت شفاهي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد امكان پذير نباشد اخذ رأي به صورت كتبي به عمل خواهد آمد.
وظايف و اختيارات مجامع عمومي عادي و فوق العادۀ شركت ، همان وظايف و اختيارات مندرج در قانون تجارت براي مجامع عمومي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد عادي و فوق العادۀ شركت هاي سهامي عام است.
مجامع عمومي شرکت با رعايت مفاد قانون تجارت ، به صورت شارژ همراه اول بانک پاسارگاد زير تشكيل مي شوند :
در مجمع عمومي عادي حضور دارندگان بيش شارژ همراه اول بانک پاسارگاد از 50 درصد سهامي كه حق رأي دارند ضروري است. اگر در اولين دعوت حد نصاب مذكور حاصل نشود ، مجمع براي بار دوم دعوت خواهد شد و با حضور هر عده از صاحبان سهامي كه حق رأي دارند رسميت داشته و تصميم گيری خواهد كرد. مشروط بر اينكه در دعوت جلسه دوم نتيجه دعوت اول قيد شده باشد. مادۀ 25 – اكثريت ضروري آراء مجامع عمومي عادي
· تبصره : تفويض تصويب ميزان پاداش و حق حضور اعضاي هيئت مديره و تعيين بازرس يا بازرسان ، به مديران شكرت مجاز نمي باشد. شارژ همراه اول بانک پاسارگاد
مادۀ 26- حد نصاب ضروري براي رسميت مجمع عمومي فوق العاده و اخذ رأي در مجمع عمومي فوق العاده بايد دارندگان بيش از 50 درصد سهامي كه حق رأي دارند حاضر باشند. اگر در اولين دعوت حد نصاب مذكور حاصل نشود، مجمع براي بار دوم دعوت مي شود و اين بار با حضور دارندگان بيش از يك سوم سهامي كه حق شارژ همراه اول بانک پاسارگاد رأي دارند رسميت يافته و اتخاذ تصميم خواهد نمود مشروط به اينكه در دعوت دوم نتيجه دعوت اول قيد شده باشد. تصميمات مجمع عمومي فوق العاده همواره با اكثريت دو سوم آراء، حاضر در جلسۀ رسمي ، معتبر خواهد بود.
· ساير مواردي كه به موجب قانون تجارت در صلاحيت مجمع عمومي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد عادي مي باشد.
دستور جلسۀ هر مجمع عمومي را مقام دعوت كنندۀ آن معين مي نمايد. تمامي موارد دستور جلسه بايد به صراحت در آگهي دعوت ذكر گردد. موارد مهم از قبيل انتخاب اعضاي هيئت مديره ، انتخاب بازرس ، تقسيم سود و اندوخته ها و تغيير موضوع فعاليت ، قابل طرح در بخش " ساير موارد " نمي باشد. موضوعاتي كه به استثناي موارد فوق شارژ همراه اول بانک پاسارگاد در دستور جلسه پيش بيني نشده است، قابل طرح در مجمع عمومي نخواهد بود. مگر اينكه كليۀ صاحبان سهام در مجمع عمومي حاضر بوده و به قرار گرفتن آن مطلب در دستور جلسه رأي دهند.
· شارژ همراه اول بانک پاسارگاد تصويب ميزان پاداش و حق حضور اعضاي هيئت مديره.
1- مجمع عمومي عادي : شارژ همراه اول بانک پاسارگاد اين مجمع بايد حداقل هر سال يك بار ، حداكثر ظرف مدت چهار ماه از تاريخ پايان سال مالي ، براي رسيدگي به موارد زير تشكيل شود :
مادۀ 23- شارژ همراه اول بانک پاسارگاد طريقۀ اخذ رأي
2- مجمع عمومي فوق العاده : اين مجمع در هر زمان شارژ همراه اول بانک پاسارگاد جهت بررسي موارد زير تشكيل مي شود.
· بررسي و تصويب شارژ همراه اول بانک پاسارگاد صورت هاي مالي سال مالي قبل،
در مجمع عمومي عادي ، تصميمات همواره با اكثريت نصف به علاوه يك آراء حاضر در جلسۀ رسمي ، معتبر خواهد بود، مگر در مورد انتخاب مديران و بازرسان كه اكثريت نسبي كافي است. در مورد انتخاب مديران تعداد آراء هر رأي دهنده در عدد مديراني كه بايد انتخاب شوند ضرب مي شود و حق رأي هر رأي دهنده برابر با حاصل ضرب مذكور خواهد بود. رأي دهنده مي تواند آراء خود را به يك نفر بدهد شارژ همراه اول بانک پاسارگاد يا آنرا بين چند نفر كه مايل باشد تقسيم كند.
براي تشكيل مجامع عمومي ، از طريق درج آگهي در روزنامۀ كثيرالانتشاري كه آگهي هاي مربوط به شركت هاي آن منتشر شارژ همراه اول بانک پاسارگاد مي گردد و همچنين درج آگهي در سايت اينترنتي رسمي شركت ، از صاحبان سهام دعوت به عمل خواهد آمد . دستور جلسه ، تاريخ ، ساعت و محل تشكيل مجمع ، در آگهي ذكر خواهد شد.
·استماع شارژ همراه اول بانک پاسارگاد گزارش بازرس يا بازرسان ،
مادۀ 24- حد نصاب ضروري براي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد رسيمت ممع عمومي عادي
تبصره: در صورت نقل و انتقال سهام ، سهامدار جديد با ارائۀ اعلاميه خريد سهام يا اصل ورقۀ سهام شارژ همراه اول بانک پاسارگاد يا گواهي موقت نقل و انتقال سهم و يا تاييديه سهامداري صادر شده توسط شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه به صورت انفرادي و جمعي حق حضور در جلسۀ مجمع را خواهد داشت.
·انحلال شركت پيش از موعد با رعايت مقررات شارژ همراه اول بانک پاسارگاد قانون تجارت ،
· تصويب ميزان سود تقسيمي ، شارژ همراه اول بانک پاسارگاد
·انتخاب شارژ همراه اول بانک پاسارگاد مديران ،
تعيين بازرس يا بازرسان اصلي و علي البدل شركت و حق الزحمۀ آنها ، ·تعيين روزنامه / روزنامه هاي كثيرالانتشار جهت درج آگهي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد هاي شركت ،
·استماع گزارش مديران در شارژ همراه اول بانک پاسارگاد خصوص عملكرد سال مالي قبل ،
· شارژ همراه اول بانک پاسارگاد انتشار اوراق بهادار غير قابل تبديل يا تعويض يا سهام ،
·انتشار اوراق بهادار قابل تبديل و يا تعويض با شارژ همراه اول بانک پاسارگاد سهام
· تغيير شارژ همراه اول بانک پاسارگاد در مفاد اساسنامه ،
در كليۀ مجامع عمومي ، صاحبان سهام مي تواند شخصاً ، يا وكيل يا قائم مقام قانوني اشخصاص حقيقي ، و نماينده يا نمايندگان شخص حقوقي ، صرف نظر از شارژ همراه اول بانک پاسارگاد تعداد سهام خود به شرط ارائه مدرك وكالت يا نمايندگي حضور به هم رسانند. هر سهامدار ، براي هر يك سهم فقط يك رأي خواهد داشت.
مادۀ 19 – شرايط حضور شارژ همراه اول بانک پاسارگاد در مجامع و مشاركت در رأي گيري
·تغيير در ميزان سرمايه ( افزايش شارژ همراه اول بانک پاسارگاد يا كاهش) ،
بخش چهارم : مجامع عمومي شارژ همراه اول بانک پاسارگاد

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 197
  • بازدید کلی : 5,956