loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 8 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 خودروی بدون سرنشین گوگل، اکنون مدت‌ها است که در حال آزمایش شدن است. گوگل از این پروژه با افتخار نام می‌برد زیرا با استفاده از این تکنولوژی و برای راندن خودرو، نیازی به حضور یک راننده مجرب نیست، بلکه این کار توسط کامپیوتر و بازوهای روباتیکی انجام می‌گیرد. اما نکته اصلی در این‌جا این است که آیا گوگل می‌تواند به تنهایی این خودرو را بسازد یا خیر؟ خرید شارژ همراه اول زیرا طراحی و ساخت یک خودرو امری است تخصصی که تعداد معدودی از کمپانی‌های جهان قادر به انجام آن هستند.
یک تفاوت عمده میان کار گوگل و این کمپانی‌ها وجود دارد. کمپانی‌های مطرح سازنده خرید شارژ همراه اول خودرو علاوه بر استفاده از سنسور در خودروها تصمیم دارند تا یک شبکه عظیم ایجاد نموده تا از طریق آن، تمامی خودروهای جهان اطلاعات خود را به آن بفرستند. ولی گوگل تصمیم دارد تا این کار را با استفاده از سنسورها به انجام رساند. درست همانند یک انسان که با استفاده از حواس پنج‌گانه خود به انجام کارهای روزانه می‌پردازد.
شاید گوگل یکی از معدود کمپانی‌هایی باشد که توانایی ساخت خودرو را از ابتدا دارد. زیرا انجام این کار نیاز به خرج خرید شارژ همراه اول نمودن هزینه‌های بسیار گزاف است که تنها یک کمپانی مانند گوگل می‌تواند از پس آن بر بیاید.
در انتها نیز پروژه عظیم لون است که قصد دارد اینترنت خرید شارژ همراه اول را از طریق بالون به مناطق دورافتاده برساند.
تبلیغات خرید شارژ همراه اول متنی
به گفته افراطی ساخت این خودرو در راستای اجرایی نمودن پروژه Robo-Taxi است که در آن، خودروهی بدون سرنشین به جابجایی مسافران می‌پردازند. خرید شارژ همراه اول
تا به امروز سیستم خودروی بدون سرنشین گوگل برروی خرید شارژ همراه اول خودروهای فعلی نصب و مورد استفاده قرار می‌گرفت اما حالا این شرکت قصد دارد یک خودروی جدید را از صفر طراحی نموده و سپس به تولید انبوه برساند.
نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما در صورت ساخته شدن این خودرو، می‌توانیم شاهد حضور خرید شارژ همراه اول آن در خیابان‌های کشورمان نیز باشیم.
تبلیغات خرید شارژ همراه اول متنی
بالمر از ابتدای راه مایکروسافت این شرکت را همراهی کرده و از همان زمان شکل گیری کامپیوترهای شخصی (PC) نقش کلیدی را در این شرکت ایفا نموده است. اما بالمر تاسف برانگیزترین محصول در کل زمان مدیریتش در مایکروسافت را ویندوز ویستا می‌داند که به خاطر آن خود را نیز خرید شارژ همراه اول سرزنش می‌کند.
استیو بالمر، مدیر عامل فعلی مایکروسافت که حداکثر تا خرید شارژ همراه اول 12 ماه آینده جای خود را به شخص دیگری خواهد داد، زمان را مناسب دانسته تا در مورد تجربه 13 ساله‌اش به عنوان مدیرعامل مایکروسافت سخن بگوید. او در مصاحبه خود با خبرنگار ZDNet گفته است که بزرگترین دستاوردش طی 33 سال فعالیت او در مایکروسافت ایفای نقش با اهمیت حتی در زمان تولد کامپیوترهای شخصی بوده است.
ویندوز ویستا که با نام رمز لانگهورن شناخته می‌شد، قرار بود 2 تا 3 سال پس از عرضه ویندوز XP منتشر شود، اما روند تولید خرید شارژ همراه اول آن بیش از 5 سال به طول انجامید و به این ترتیب چندین فصل تعطیلات که احتمالا سود بسیار زیادی را برای مایکروسافت به همراه می‌داشت از دست رفت.
در ضمن کمپانی‌های خودروسازی بیشتر تمرکز خود را بر روی طراحی یک دستیار هوشمند نموده‌اند، در خرید شارژ همراه اول حالی که گوگل قصد دارد کامپیوتر و روبات را به طور کامل جایگزین راننده نماید.
به گزارش خرید شارژ همراه اول «امیر افراطی»، یکی از گزارشگران وال استریت ژورنال، گوگل قصد دارد به زودی خط تولید خودروی بدون سرنشین خود را راه اندازی نماید. تا اینجای کار همه چیز خوب و دقیق پیش می‌رود؛ اما کمی صبر کنید. غول جستجوی جهان و ساخت خودرو؟! اینجا است که سوالات زیادی در اذهان شکل می‌گیرند.
افراطی گزارش می‌دهد که گوگل برای ساخت این خودرو با هیچ‌ یک از خودروسازان نامی جهان همکاری نمی‌کند و قصد دارد خود خرید شارژ همراه اول دست به کار شده و از صفر یک خودروی جدید را طراحی کرده و بسازد.
البته باید گفت که گوگل در این راه تنها نیست. کمپانی‌های سازنده مطرح خودرو مانند فورد، هوندا و بی‌ام‌و نمونه‌هایی از همین کمپانی‌ها هستند که در نظر دارند کاری مشابه با کار گوگل را انجام خرید شارژ همراه اول دهند.
البته نباید فراموش کرد که این کمپانی چندان هم با مسائل سخت‌افزاری غریبه نیست. برای مثال می‌توان به پروژه Google Fiber خرید شارژ همراه اول اشاره نمود که گوگل را به یک ISP بسیار بزرگ در ایالات متحده آمریکا بدل نمود. و یا می‌توان به ساخت تبلت و گوشی‌های هوشمند نکسوس اشاره کرد.
بالمر گفت آنها در میانه راه توسعه و تولید ویندوز ویستا مجبور به حذف قابلیت‌های جذابی شدند که وعده آنها را در کنفرانس BUILD 2003 داده بودند. او پیش از این نیز به روند ما سعی کردیم خرید شارژ همراه اول تا یک کار بسیار بزرگ را انجام دهیم اما در این راه هزاران ساعت از نیروی کار و خلاقیت را از دست دادیم.
البته گفته می‌شود که این کمپانی یک قرارداد خرید شارژ همراه اول همکاری با شرکت سازنده قطعات خودرو به نام Magna International بسته است تا وظیفه تولید برخی از قطعات مورد استفاده در این خودرو را به این شرکت واگذار کند.

م بازدید : 11 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

همچنین شارژ همراه اول در این رونمایی احتمالا ساعت انعطاف پذیر هوشمند سامسونگ که چند روز پیش تصاویر ثبت اختراع آن لو رفت نیز معرفی شود.
همانطور که قبلا هم گفتیم،HTC پس شارژ همراه اول ازعرضه HTC One مینی برای رقابت با سونی اکسپریا اولترا و سامسونگ گلکسی مگا،فبلتی با نام HTC One Max را روانه بازار خواهد کرد.
اگر دنبال یک گوشی مناسب و به صرفه می باشید به تازگی ایسر گوشی را ارائه نموده که علیرغم ویژگی های مناسب دارای قیمتی اقتصادی است برای افرادی که در پی خرید یک گوشی کارا ولی به صرفه می باشند ایسر Liquid E2 یک انتخاب عالی محسوب می شود. ایسر Liquid E2 دارای ابعاد 131×68×9.9 میلی متری و وزن 140 گرمی می باشد. صفحه نمایش 4.5 اینچی ایسر Liquid E2 دارای رزولوشن 960 x 540 پیکسلی برخوردار از شارژ همراه اول فناوری IPS LCD است.
020102J53-0 شارژ همراه اول
قیمت آن شارژ همراه اول هنوز مشخص نیست اما معمولا گوشی های ساخت چین مقرون به صرفه هستند و Z9 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
صفحه شارژ همراه اول نمایش ۵٫۹ اینچی فول HD
باطری این گوشی 2,000mAh است شارژ همراه اول که با توجه به رزولوشن صفحه نمایش پردازنده 1.2 گیگاهرتزی quad-core می تواندبرای این گوشی از کارآیی مناسبی برخوردار باشد. برخورداری از 1 گیگ رم و 4 گیگ حافظه داخلی که قابل ارتقا از طریق میکرو SD کارت تا 32 گیگ است فضای مناسب کاری برای این گوشی فراهم آورده تا کابران بتوانند فایل های با حجم بیشتر را نیز ذخیره بنمایند.
طبق اخباری که قبلا منتشر شده است این فبلت با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی،رم ۳ گیگابایتی،پردازنده Snapdragon 800 با پشتیبانی شبکه ۴G LTE-A که دو برابر سریع شارژ همراه اول تر از LTE است عرضه خواهد شد.
امروز تصاویری از این فبلت که اکنون با نام T6 شناخته می شود توسط سایت ePrice به بیرون درز کرد.ظاهر این فبلت مانند گوشی HTC One است اما با شارژ همراه اول لبه های باریک تر و قدی بلندتر !
طرفدارنش معتقدند آن بهترین گوشی تاریخ است و منتقدانش احترام خاصی برای آن قائل هستند. گوشی ال.جی G2 که بعد از موتو ایکس موتورلا آمد یک گوشی متفاوت از ساcنده اسمارت فون های کره ای ال.جی محسوب می شود. این گوشی متفاوت با برخورداری از پردازنده 800 اسنپ دراگون کوالکام کلاسی متفاوت از عملکرد را نسبت به سایر اسمارت فون های محبوب سال ارائه می دهد. سرعت پردازش آن 2.26 گیگاهرتز است و شارژ همراه اول از پردانده گرافیکی Adreno 330 برخوردار می باشد
مجهز به آخرین ورژن سیستم عامل شارژ همراه اول اندروید (۴٫۳)
در صورت صحیح شارژ همراه اول بودن اطلاعات،گلکسی نوت ۳ اولین فبلتی خواهد بود که از رم ۳ گیگابایتی استفاده میکند.
پردازنده شارژ همراه اول Snapdragon 800 با سرعت کلاک ۲٫۳GHz
دوربین ایسر Liquid E2 8 مگاپیکسلی می باشد که برخودار از w/ LED فلش است. دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی برای آن در نظر گرفته که آن نیز از کیفیت مناسبی برخوردار می باشد. در ضمن اینکه ضبط ویدئویی این گوشی با شارژ همراه اول کیفیت 1080p است که نشان از کیفیت ضبطی آن دارد. سیستم عامل این گوشی آندروید 4.2.1 جیلی بین است. این گوشی 276 دلار قیمت دارد که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد کاربراش را راضی نگه خواهد داشت.
2 گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی شارژ همراه اول از کارت حافظه
نام گوشی هوشمندی که در تصویر می بینید Changhong Z9 است که در نگاه اول یک گوشی معمولی شارژ همراه اول اندرویدی است اما بررسی دقیق تر نشان می دهد که سازنده Z9 توانسته است یک باتری ۵۰۰۰mAh را در بدنه آن قرار دهد.بنابراین Z9 قادر است بیشتر از هر گوشی هوشمند دیگری از نظر باتری دوام بیاورد.
دوربین ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل عقب و دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی جلو سامسونگ دعوت نامه های رسمی برای مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۳ را منتشر کرد.این فبلت در ۱۳ شهریور در نمایشگاه UN Packed در برلین شارژ همراه اول رونمایی خواهد شد.
همچنین در شارژ همراه اول این گزارش مشخصات HTC One Max نیز منتشر شده است :
دیگر مشخصات سخت افزاری آن هم بد نیست.Z9 با صفحه نمایش ۵ شارژ همراه اول اینچی با وضوح ۷۲۰P ،پردازنده چهارهسته ای MediaTek SOC با سرعت ۱٫۲GHz ، یک گیگابایت رم،دوربین ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۴٫۲ عرضه خواهد شد.
همه چیز در این رونمایی مشخص خواهد شد،۱۳ شهریور با ما همراه باشید.همانطور که گوشی های هوشمند امروزی بسیار سریع و دارای قابلیت های مختلفی هستند،تعداد کمی از آنها توانایی استفاده بیش از یک روز را دارند. بزرگ تر شدن صفحه نمایش،قابلیت های جدید دوربین و پردازنده های پرسرعت روز به روز درحال پیشرفت هستند و تنها نکته ای که توجه کمی به آن می شود باتری گوشی است.مدل MAXX موتورولا با ظرفیت باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر در ساعت همیشه استثنا بوده و آخرین عضو تیم موتورولا دروید می باشد که به باتری ۳۵۰۰mAh شارژ همراه اول مجهز است اما ممکن است یک کمپانی تقریبا ناشناخته از چین، چیزی فراتر از آن را تولید کند.

م بازدید : 15 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 سایز صفحه نمایش اعلام نشده، اما به خرید شارژ همراه اول نظر می رسد بیشتر از 3.5 اینچ باشد و احتمال می رود از پردازنده گرافیکی و سرعت بالایی برخوردار باشد.
مدیر جدید نوکیا برای جایگزینی مدیران ارشد این شرکت در حال خرید شارژ همراه اول برنامه ریزی است.
"ترو اوجانپرا"، مدیر اجرایی بخش تجاری راهکارهای موبایلی سرویس های نوکیا است و "کای اویستامو"، مدیر توسعه این شرکت هم در این گروه هستند. خرید شارژ همراه اول
گوشی جدید کیوسرا از سیستم عامل خرید شارژ همراه اول اندرویید گوگل پشتیبانی می کند و ویژه کاربران علاقه مند به بازی تولید شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها خرید شارژ همراه اول توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
وزیر ارتباطات و فناوری خرید شارژ همراه اول اطلاعات ادامه داد: با توجه به رسالت رگولاتوری در مدیریت دانش در سطح ملی، گسترش این حوزه می‌تواند در راهیابی دانش و تفکر ملی به دنیا مؤثر بوده و زمینه تأثیرگذاری و الهام‌بخشی تنظیم مقررات را در کشور تقویت کند.
انتظار خرید شارژ همراه اول می رود پورتال یاهو تا هفته آینده رونمایی شود.
این شرکت اعلام کرده تیمی متشکل از 50 مهندس خرید شارژ همراه اول را از چند ماه پیش برای کار بر روی این پورتال به خدمت گرفته است.
به گزارش منابع آگاه، این پورتال امکان تشکیل صفحه وب شخصی را بر اساس انتخاب کاربران دارد و اطلاعات و اخبار را از منابع خبری و رسانه های اجتماعی خرید شارژ همراه اول جمع آوری می کند.
بر اساس گزارش یک هفته نامه تجاری آلمانی، استفن الوپ مشاوران کاریابی را برای جایگزین و تعویض مدیران نوکیا به خدمت گرفته است.بر اساس این گزارش، حدود نیمی از اعضای هیات مدیره نوکیا که اکثرا فنلاندی هستند و از جمله مدیر سابق خرید شارژ همراه اول نوکیا اولی پکاکالاسوو تهدید به اخراج از این شرکت شده اند.

بر اساس تصاویری که از این گوشی، منتشر شده، دارای دو صفحه نمایش است که به نظر می رسد قابلیت تفکیک دارد و می توان هنگام بازی، مرورگری یا تایپ پیام از یکی از صفحات به عنوان خرید شارژ همراه اول صفحه کلید استفاده کرده و صفحه دیگر نقش صفحه نمایش را بازی می کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رضا تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب گفت: امیدواریم رگولاتوری با نظام‌دهی و خرید شارژ همراه اول ایفای نقش تاریخی در این برهه حساس کشور شرایطی را فراهم کند تا استعدادها و ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور در اخبار تمام جوامع دنیا قرار گیرد.
شرکت کیوسرا اقدام به ساخت یک دستگاه گوشی ویژه خرید شارژ همراه اول بازی با طراحی جالب دو تکه ای کرده است.
او افزود: امروزه ICT در جهت حرکت به سمت جوامع دانش‌بنیان قرار گرفته که می‌تواند نقش بسیار اساسی در سایر حوزه‌ها ایفا کند و ما نیز اگر در این راستا نتوانیم حمایت‌ها و هدایت‌های خود را در جهت محورهای توسعه این بخش ایفا کنیم، خرید شارژ همراه اول نه تنها در راستای تعالی این حوزه گام برنداشته‌ایم بلکه موجب مانعی برای پیشرفت سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی منتشر نشده است.شرکت یاهو گزارش داده که در حال کار خرید شارژ همراه اول بر روی پورتال محتوایی جدیدی ویژه تلفن های همراه است که بتواند سهم بیشتری از بازار اینترنت موبایلی را از آن خود کند.
تقی‌پور اظهار کرد: تأثیری که امروزه ICT در جوامع سیاست، فرهنگ برعهده دارد، بر کسی پوشیده نیست و به عنوان حوزه تحول‌ساز که در زمینه‌های مطرح شده خرید شارژ همراه اول می‌تواند به عنوان یک موتور اصلی و محرک ایفای نقش کند.
او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی خرید شارژ همراه اول حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد.
استفن الوپ، گزارش داده که در حال برنامه خرید شارژ همراه اول ریزی برای تغییراتی در این شرکت با تغییر نیمی از اعضای هیات مدیره این شرکت است.
یاهو همچنین خرید شارژ همراه اول ماه گذشته اعلام کرد که برای ارایه نرم افزار موبایلی جدیدی سرمایه گذاری کرده است.
از آنجا که نوکیا قرار است آخر همین هفته جلسه ای برگزار کند و استراتژی های جدیدش را اعلام کند، به نظر می رسد تغییر مدیریت در بخش های مختلف این خرید شارژ همراه اول شرکت هم بی ارتباط با این موضوع نباشد.گفته می شود نوکیا احتمالا سیستم عامل اندرویید گوگل یا پلاتفورم ویندوز فون هفت مایکروسافت را جایگزین سیمبیان خواهد کرد.
ICTna.ir - کشور خرید شارژ همراه اول در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و

م بازدید : 11 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 به گفته این کارشناس با توجه به افزايش تعداد مشتركان، همراه اول اقدام به همراه اول كاهش فوق‌العاده زمان ذخيره‌سازی‌ و به تبع آن كاهش تعداد دفعات تلاش جهت ارسال پيامك كرده است.
وی اظهار داشت: چنانچه شاکی در محل اقامتش نسبت به مزاحمت هایی خارج از حوزه قضایی خود طرح شکایت کند دادسرا تحقیقات مقدماتی را آغاز و در صورت لزوم با صدور نیابت های قضایی یا در صورت ثبوت با همراه اول قرار عدم صلاحیت قضایی تشریفات قانونی لازم را اعمال می کند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، کمپانی نوکیا گوشی جدید E63 را معرفی کرد . همراه اول این گوشی جدید سری E مانند مدل های قبلی دارای صفحه کلید QWERTY است و ویژگی های مشترکی با E71 نوکیا دارد . E63 در سه نسخه متفاوت عرضه می شود و هر سه نسخه این گوشی از چهار باند GSM / EDGE پشتیبانی می کنند اما دارای تنظیمات مختلف نسل سوم می باشند .
گفتنی است مسئولان خاموش بودن گوشی گيرنده، ارسال پيامك به شماره‌های اشتباه از سوي فرستنده و يا پر بودن همراه اول صندوق پيام كوتاه گيرنده را دليل نرسيدن پيامك‌های ناموفق می دانند و معتقدند که درصد کمی از پیامک های به مقصد نرسیده ناشی از اشكالات شبكه است.
یک کارشناس مخابرات همراه اول با اشاره به اعلام حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده همراه اول از صورتحساب مشتركان ، در این باره می گوید: ايجاد عرصه رقابت در حوزه تلفن همراه به تلاش‌ اپراتور اول برای جلب رضايت مشتركان منجر شد که حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده نيز از جمله آنها محسوب می شود.
این کارشناس حقوقی خاطر نشان کرد: تلفن همراه یک تکنولوژی وارداتی است که در کنار امتیازات و مزایای گوناگون مسائل خاص همراه اول خود را به همراه داشته و نیاز است تا قوانین خاصی در این خصوص در دادسراهای ویژه تعریف شود.
به گفته این وکیل دادگستری ، همراه اول با همه این اوصاف و با وجودی که زمان طولانی از عمر تلفن همراه در کشور ما نمی گذرد مسئولان باید برای تدوین آیین نامه ویژه و مدون این وسیله ارتباطی اقداماتی را انجام دهند.
به نقل از موبنا ، محمد حسین پور ابتهاج افزود : اصول محاکمات جزایی و قوانین شکلی دادرسی همراه اول دادگاه های عمومی در خصوص ارتکاب این تخلفات موجود است.
رامین خدارحمی با اشاره به مسائلی چون مشکلات شبکه كه مسئولان تلفن همراه دولتی براي تأخير در اجراي اين امر اعلام می‌كنند، می افزاید : موارد مطرح همراه اول شده برای عدم اجرای این مهم از سوي مسئولان دولتی بسيار مبهم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در همراه اول حالی که از مدت ها پیش قرار بود هزینه پیامک های به مقصد نرسیده مشترکان همراه اول محاسبه نشود ، اما هنوز وعده های شرکت دولتی ارتباطات سیار در این خصوص عملی نشده است.
به نقل همراه اول از موبنا بنابر آمارهای اعلام ‌شده از سوی مديران شركت ارتباطات سيار ، 20 الی 30 درصد پيامك‌‌‌‌ها به مقصد نمی‌رسند که با به تاخير انداختن حذف هزينه پيامك‌های به مقصد نرسيده، درآمد هنگفتی را برای همراه اول مهيا می‌سازد.
وی می گوید: اگر گوشی تلفن همراه گيرنده پيامك خاموش باشد و يا صندوق پيامك آن ظرفيت دريافت پيام جديد را نداشته باشد همراه اول با توجه به ماهيت ذاتی پيامك يعني ذخيره و ارسال، شركت ارتباطات سيار باید با ذخيره كردن و ارسال آن در زمان در دسترس بودن گيرنده در شبكه، از ناموفق بودن در ارسال جلوگيری كند.
این در حالی است که طبق آخرین آمار 27 میلیون مشترک همراه اول روزانه 40 ميليون پيامك مبادله می کنند که نرخ هر همراه اول پيامك لاتین 222 ریال و نرخ پیامک فارسی 89 ریال است.
خدارحمی در این باره معتقد است هرچند موارد همراه اول مذكور نيز می‌تواند دلیلی بر نرسيدن پيامك به مقصد باشد اما به نظر می‌رسد كه بيشترین اشکال مربوط به فروش بيش از حد سيم كارت، بدون توجه به ظرفيت فعلی شبكه است.
به اعتقاد کارشناسان بسياری از مواردی كه به‌ عنوان رفتار مشترک و عامل نرسيدن پيامك به مقصد از آن ياد می‌شود، ناشی از افزايش تعداد مشتركان است كه موجب كاهش سهم مشتركان از همراه اول استفاده از منابع و امكانات موجود می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، برخلاف تصور برخی مشترکان فرصت طلب که به زعم خود می پندارد پیگیری مزاحمت از طریق سیم کارتهای اعتباری امکان پذیر نیست و به راحتی می توانند از هر نقطه ای از کشور برای سایر افراد مزاحمت ایجاد همراه اول کنند ، یک وکیل پایه یک دادگستری گفت: برای پیگیری این موضوع آیین دادرسی کیفری وجود دارد.
به اعتقاد برخی کارشناسان، مشتركان همراه اول نبايد انتظار كاهش هزينه‌های صورتحساب خود را به ‌دليل حذف هزينه پيامك‌‌‌‌های به مقصد همراه اول نرسيده داشته باشند، چرا كه شركت ارتباطات سيار بايد همچنان يك شركت دولتی سودآور با رشد چشمگير باقی بماند.
وی با اشاره به این که در ابتدا لازم است که قوانین و مقررات کشور تولید کننده و صادر کننده این تکنولوژی های جدید بررسی و مورد مطالعه قرار گیرد ، همراه اول ادامه داد: سپس می توانیم با یک نگاه تطبیقی در خصوص تدوین قوانین و مقررات مدون به روز حرکت کنیم .
نسخه WCDMA 850 / 1900 این گوشی نیز وجود دارد که از شبکه نسل سوم همراه اول امریکای شمالی پشتیبانی می کند . سایر ویژگی های این گوشی شامل Wi-Fi ، بلوتوث 2.0 با EDR و A2DP ، دوربین 2 مگاپیکسل با فلش ، سوکت هدست 3.5 میلی متری ، سیستم عامل سری 60 و محل کارت حافظه microSD تا 8GB است . نوکیا E63 در سه ماهه چهارم سال با قیمت تقریبی 250 دلار به فروش می رس

م بازدید : 10 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

تقی‌پور عنوان کرد: ‌امروزه کشور در حوزه ارتباطات صوتی و دیتا، جایگاه ویژه و مناسبی دارد؛ هرچند که شارژ همراه اول در حوزه تصویر نیاز به توجه ویژه‌ای داریم و شاید یکی از دلایل عدم پیشرفت حوزه، فقدان دانش مقررات در آن بوده است زیرا تمامی جوامع در برخورد با تکنولوژی‌های جدید نیازمند تسلط به آن دانش هستند.
در این همایش 49 مقاله به دبیرخانه ارسال شده بود که توسط کمیته علمی و پس از داوری‌های دقیق و علمی 8 مقاله جهت ارائه انتخاب شدند که در این همایش از ارائه‌کنندگان مقالات برتر توسط دکتر تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر کرم‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات شارژ همراه اول رادیویی تقدیر به عمل آمد.
او افزود: با وجود این که امروزه در بحث ارتباطات باند پهن، در بسیاری از کشورها شاهد ابهام و نوعی آشفتگی هستیم، خوشبختانه کشور ما با شارژ همراه اول پرداختن به کشیده شدن فیبر نوری تا در منازل، استقبال خود را به این موضوع نشان داده است.
او توجه ویژه به رگولاتوری را به سال 83 و حال حاضر مربوط دانست و گفت: در این مدت زمان کوتاه فعالیت‌های خوبی توسط این بخش انجام شده که موضوع آزادسازی و خصوصی‌سازی در حوزه ICT که توانست سریع‌تر از سایر حوزه‌ها به نتیجه برسد، می‌تواند مرهون فعالیت‌های این بخش باشد. وزیر ارتباطات دفاتر ICT روستایی کشور را یکی از عمده محورهای برجسته در راستای اهداف وزارت ICT عنوان کرد و گفت: سال گذشته در اجلاس اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو، یکی از همکاران نقشه این دفاتر را ارائه کرد که این موضوع برای بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی حائز اهمیت شارژ همراه اول بود تا جایی که از ما خواستار انتقال تجربیاتمان شدند.
وزیر ارتباطات درباره بخش محتوا شارژ همراه اول و فرهنگ در حوزه ICT هم گفت: کشور ما یک نقطه روشنی در فرهنگ و تولیدات فرهنگی دارند و می‌توانیم با توجه به توسعه این حوزه، نقش صادرکنندگی نیز برای آن داشته باشیم؛ به شرط وجود مقررات که کمک‌بخش اثربخشی جایگاه ایران باشد.
رگولاتور به اپراتور دوم شارژ همراه اول تذکر داده است
وی افزود: خصوصی‌سازی در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در متن فعالیت‌های ما دارد و با صدور پروانه توسط این وزارتخانه شانه به شانه و قدری جلوتر از نیاز مباحث تشخیص داده شده، حرکت می‌کنیم و با صدور پروانه‌های لازم و تسلط و شناخت کافی موجب ثبات در این حوزه شده‌ایم و شارژ همراه اول نگذاشته‌ایم که ورود تکنولوژی جدید موجب هرج و مرج و آسیب‌هایی شود.
براساس این گزارش این همایش با حضور متخصصان و صاحبنظران حوزه ICT، اپراتورها، شرکت‌های مرتبط با رگولاتوری، اساتید و دانشجویان و خبرنگاران حوزه ICT از ساعت شارژ همراه اول 30/8 در سالن هگمتانه هتل المپیک با همت دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروع بکار کرده است.
او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد:‌ در افق 1404، اهداف روشنی برای کشور تعیین کرده‌ایم تا به واسطه آن رتبه اول برای کشور در میان کشورهای منطقه به دست خواهد آمد و حتی علاوه بر شارژ همراه اول این می‌توانیم الگویی برای سایر کشورهای جهان در جهت توسعه و پیشرفت باشیم. اما باید بدانیم که در حال حاضر فاصله زیادی تا آن جایگاه داریم ولی رگولاتوری می‌تواند با نظام‌دهی و نظام‌بخشی در این حوزه جایگاه ما را بالاتر ببرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در شارژ همراه اول کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
رییس سازمان تنظیم شارژ همراه اول مقررات:
این شارژ همراه اول همایش تا ساعت 30/16 با ارائه 8 مقاله برتر و برگزاری میزگردی با حضور اساتید و متخصصان ادامه خواهد یافت
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه با توجه به پر شدن سقف سیمکارت های اپراتور شارژ همراه اول دوم، رگولاتوری به ایرانسل تذکر داده است ، اعلام کرد: اپراتور دومی ها پیشنهاد خود را به سازمان تنظیم مقررات ارائه دادند و در حال حاضر رگولاتوری با بررسی پیشنهادها، دستور نهایی را صادر می‌کند.
وزیر فناوری اطلاعات پنج ذی‌نفع اصلی شارژ همراه اول را در راستای مقررات رگولاتوری مطرح دانست و اظهار کرد: مردم و خدمت‌گیرندگان، اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات، دولت‌ها و حکومت‌ها که نقش هدایت و نظارت این حوزه را در جهت اهداف ملی دارند، صنعت و اشتغال و رابطه با سایر کشورها و مجامع بین‌المللی از جمله این ذی‌نفعان محسوب می‌شوند.

م بازدید : 9 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

بررسي هاي همراه اول نوکيا نشان مي دهد ضريب نفوذ تلفن همراه در شيلي از 80 درصد در سال 2006 به 90 درصد در سال 2010 خواهد رسيد. اين رقم در پايان سال 2005 تنها 73 درصد بود.
همچنين آمار نشان مي دهد ماهانه بين 3 تا 4 ميليون نفر به همراه اول جمع مشترکان تلفن همراه در چين افزوده مي شود.
ديگر كاربرد اين گوشي تلفن همراه هشداردهنده، پيام همراه اول SOS است كه مشترك چهار مرتبه دكمه‌ي C را فشار مي‌دهد
همچنين ديگر كاربرد اين گوشي تلفن همراه هشداردهنده، پيام SOS است كه مشترك چهار مرتبه دكمه‌ي C را فشار مي‌دهد و پس از آن 10 درخواست پيام كمك به صورت خودكار براي 10 شماره‌ي تماس تعيين شده ازسوي مشترك فرستاده مي‌شود. همراه اول
آمار نشان مي دهد که ظرف 5 ماه 27.39 ميليون نفر به جمع مشترکان همراه اول تلفن همراه در اين کشور اضافه شده اند
بسياري از كارفرمايان در حمايت همراه اول از طرح مذكور انتظار دارند امكان استفاده تلفن‌هاي همراه در محل كار با محدوديت و ممنوعيت همراه شود زيرا اخيرا بسياري از كارگران به مدل بازان گوشي‌ تلفن‌‌هاي همراه تبديل شده‌اند كه براي دستيابي به گوشي‌هاي با قابليت تصويربرداري يا پخش كليپ‌هاي تلويزيوني از طريق گوشي خود به رقابت مي‌پردازند كه اين پديده به خطر بزرگ اتلاف بهره‌وري منجر مي‌شود. اما بايد اين نكته را نيز در نظر داشت كه استفاده تلفن‌هاي همراه در محيط كار تنها يك موضوع مبتني بر ضوابط اخلاقي نيست زيرا اين روزها حجم بالايي از كارهاي تجاري در محيط كار و يا خارج از ساعات كار از طريق تلفن‌‌همراه صورت مي‌گيرد كه براي كارفرمايان نيز بالطبع تعهداتي ايجاد مي‌كند.
قيمت تعيين شده براي اين گوشي و خدمات ارايه شده ازسوي همراه اول سامسونگ، 1499روپيه است.
http://www.taliyanews.ir/images/news/moblg.jpg همراه اول
علت اين رشد توليد ناخالص داخلي بالاي شيلي و سرمايه گذاري گسترده خارجي در شيلي است که به توسعه صنعت مخابرات همراه اول اين کشور منجر شده است.
بررسي هاي نوکيا نشان مي دهد همراه اول که تعداد مشترکان تلفن همراه در بازار آمريکاي لاتين از 250 ميليون نفر به 375 ميليون نفر خواهد رسيد.
بر طبق گزارش «جامعه مديريت منابع انساني» در آمريكا، بيش از يك سوم سازمان‌ها قوانيني همراه اول در مورد نحوه استفاده از تلفن‌هاي همراه شخصي در محيط كار وضع كرده‌اند.
صدوقي از واگذاري اولويت‌هاي ثبت‌نامي در همراه اول اواسط هر ماه در آينده نزديك خبر داد.
شركت سامسونگ همراه اول كره‌ي ‌جنوبي با همكاري شركت "تاتا تله‌سرويس" هند، گوشي تلفن همراه ضدسرقت و هشداردهنده‌ي پيام SOS را براي نخستين‌بار در هند عرضه كرد.
تعداد همراه اول SMS هاي رد وبدل شده در چين هم طي 5 ماه اول سال جاري ميلادي با 46.3 درصد افزايش به 167.95 ميليارد پيام رسيد.
درآمد بخش مخابرات چين هم طي همين مدت با 11.4 درصد افزايش به 35.97 دلار آمريکا رسيد. گفتني است چيني ها تلاش براي دستيابي به فناوري تلفن سيار را از سال 1987 آغاز کردند و تعداد مشترکان تلفن همراه در اين کشور در سال 1997 به 10 ميليون نفر رسيد.در هر شهري كه ظرفيت‌هاي مناسب براي توسعه شبكه تلفن همراه آماده شود، شركت ارتباطات سيار اقدام به واگذاري سريع همراه اول سيم‌كارت مي‌‌كند.
مديرعامل شركت ارتباطات سيار با بيان اينكه تاكنون سيم كارت متقاضيان همراه اول 380 شهر يعني 260 هزار نفر واگذار شده است گفت: تا مهرماه سال جاري سيم كارت 700 شهر كشور واگذار مي‌شود.
وزارت صنعت اطلاعات چين اعلام کرد تعداد مشترکان تلفن همراه در اين کشورتا پايان همراه اول ماه مي به 420 ميليون نفر رسيد.
اين گوشي به نحوي طراحي شده است كه درصورت سرقت و جايگزين شدن سيم‌كارت آن، به صورت خودكار دو پيام كوتاه به دو شماره‌ي تماس از پيش تعيين شده ارسال مي‌كند همراه اول و شماره‌ي تلفن كاربر جديد (فرد سارق) را بدون اطلاع وي در اختيار آن دو قرار مي‌دهد.
وي در پاسخ به همراه اول پرسش تاخير سه پيمانكار عمومي GC در توسعه سايتهاي BTS با قبول تاخير و عقب افتادن پروژه واگذاري سيم كارت‌ها از كنار اين تاخير، گفت: چنانچه اين پيمانكاران به تعهدات مربوطه خود تا شهريور ماه عمل نكنند احتمال فسخ قرارداد آنها وجود دارد. وي با بيان اينكه اين پيمانكاران از آماده شدن تحويل 200 سايت BTS خبرداد‌ه‌اند توضيح داد: بايد در اين رابطه تا شهريورماه صبر كنيم و سپس نتيجه گيري كنيم.عدم‌ا‌لنفع ما از بابت تاخير اين شركتها حدود 700 ميليارد تومان است.
آمار نشان مي دهد که ظرف 5 ماه 27.39 ميليون نفر به جمع مشترکان تلفن همراه در اين کشور اضافه شده اند. همراه اول جالب آنکه در چين تعداد مشترکان تلفن همراه 57 ميليون نفر بيش از مشترکان تلفن ثابت است.
تا پايان سال 2005 بيش از 95 درصد درآمد اپراتورهاي شيلي حاصل ارائه خدمات صوتي بود و پيش بيني مي شود همراه اول 25 درصد اين درآمدها تا سال 2010 از محل خدمات ديتا باشد.
علت اين رشد توليد ناخالص داخلي بالاي شيلي و سرمايه گذاري گسترده خارجي همراه اول در شيلي است که به توسعه صنعت مخابرات اين کشور منجر شده است
وحيد صدوقي در يك نشست خبري به استرداد حدود 900 هزار فيش ثبت‌نامي متقاضيان سيم كارت تاكنون اشاره و عنوان كرد با اين احتساب حدود 7 ميليون و 100 هزار نفر متقاضي سيم كارت دولتي هستند. وي ادامه داد: در هر شهري كه ظرفيت‌هاي همراه اول مناسب براي توسعه شبكه تلفن همراه آماده شود، شركت ارتباطات سيار اقدام به واگذاري سريع سيم‌كارت مي‌‌كند.

م بازدید : 8 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 تونی بیتس شارژ همراه اول که پیش از این مدیریت بخش اسکایپ را برعهده داشت، ارتقاء سمت یافته و از این پس مسئول توسعه تجارت مایکروسافت است.بالمر مایکروسافت را دگرگون کرد
نوکیا در وبلاگ رسمی خود مجموعه ای از تصاویر گرفته شده با لومیا ۱۰۲۰ را به نمایش گذاشته که اگر در آنها دقت کنید، متوجه نویز بسیار کم و شفافیت و وضوح بسیار شارژ همراه اول بالای آنها می‌شوید. برای مشاهده گالری تصاویر مربوط به عکس‌های گرفته شده با لومیا ۱۰۲۰ به این آدرس مراجعه کنید. در صورت تمایل می‌توانید تصاویر این مجموعه را در سه سایز متفاوت دریافت نمایید. اگر مایل هستید تا کیفیت واقعی این تلفن-دوربین را مشاهده کنید، در قسمت پایین هر عکس برروی لینک Full Resolution کلیک کنید تا تصویر با رزولوشن بالا که حدود ۸ مگابایت ظرفیت دارد را دانلود و بررسی نمایی
مدیر شارژ همراه اول سابق بخش ویندوز، بخش سخت افزار را بدست گرفت
تری میرسون از این پس مدیریت گروه جدید مهندسی سیستم عامل را برعهده شارژ همراه اول دارد که محدوده کاری اون سرتاسر بخش کنسول بازی، ابزارهای موبایل و PC را شامل می‌شود. میرسون پیش از این وظیفه رهبری گروه ویندوز فون مایکروسافت را برعهده داشت، اما از این پس توسعه ویندوز در پلتفرم‌های مختلف شامل سیستم عالم Xbox OS را تحت نظر دارد.
مهترین مزیت رقابتی لومیا ۱۰۲۰ نوکیا که ساعاتی پیش رسما معرفی شد، در دوربین ۴۱ مگاپیکسلی آن است. هنوز این تلفن در اختیار کارشناسان مختلف قرار نگرفته تا مورد ارزیابی و مقایسه قرار گیرد، اما نوکیا شارژ همراه اول در وب لاگ رسمی خود نمونه‌هایی از تصاویر گرفته شده با آن را منتشر نموده که بی‌نظیر به نظر می‌رسند.
بخش مستقل اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها نیز توسط کیو لو رهبری خواهد شد. این بخش برروی اپلیکیشن‌ها، سرویس‌ها و موتور جستجو مایکروسافت فعالیت می کند. شارژ همراه اول
Tablet Z مجهز به صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ از نوع LCD و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل شارژ همراه اول است و از فناوری‌های OptiContrast
دلیل اصلی مایکروسافت در اعمال این تغییرات، نزدیک‌تر کردن بخش‌های مختلف و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین گروه‌های فعال در شارژ همراه اول این شرکت است تا غول نرم افزاری دنیا بتواند تمرکز بیشتری برروی محصولات خود داشته و محصولات نهایی به خوبی با یکدیگر یکپارچه شوند. در این تغییرات مدیر سابق بخش آفیس مایکروسافت، کرت دلبنه بازنشسته شد. بالمر مدت‌ها است در تلاش است تا این تغییرات را در کمپانی ایجاد کند تا ۹۰ هزار کارمند این شرکت بتوانند موثرتر از قبل ایفای نقش کنند.
در بخش شارژ همراه اول محصولات شرکتی و حرفه‌ای، ساتایا نادلا مدیریت را برعهده گرفت تا برروی سرویس‌ها و محصولات مرتبط با دیتاسنترها، دیتابیس، فناوری‌های بک-اند و سیستم عامل های مرتبط نظارت داشته باشد. او همچنین توسعه دیتاسنترها و ابزارهای مایکروسافت را نیز رهبری خواهد کرد.
حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این تغییرات چقدر در موفقیت مایکروسافت طی سال‌های شارژ همراه اول آینده تاثیرگذار خواهند بود.
لومیا ۹۲۰ از نظر قدرت پردازنده یا رزولوشن صفحه نمایش در حد و اندازه پرچمداران تلفن‌های اندرویدی نیست، اما وقتی نوبت به کیفیت دوربین می‌رسد، همه تلفن‌های هوشمند دنیا در مقابل سنسور بزرگ لومیا ۱۰۲۰ شارژ همراه اول زانو می‌زنند. برای اینکه دید بهتری نسبت به ابعاد سنسور Pureview لومیا ۱۰۲۰ بدست آورید، نگاهی به تصویر پایین بیندازید که در آن سنسور لومیا ۱۰۲۰ در کنار سنسور رایج تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است:
اکسپریا تبلت Z، اولین تبلت سونی است که توسط بخش موبایل این شرکت طراحی شده و از این رو شباهت زیادی به تلفن اکسپریا Z دارد. این تبلت بسیار سبک، باریک و خوش ساخت است و از طراحی ساده، یکپارچه و جذابی بهره شارژ همراه اول می‌برد. ما در زومیت شانس کار کردن با این تبلت سونی را یافته‌ایم و پیش از بررسی عمیق آن، ابتدا جعبه گشایی این تبلت را برایتان آماده کرده ایم
Lumia 1020 Sensor شارژ همراه اول
لرسون-گرین که چندی پیش شارژ همراه اول جایگزین سینوفسکی مدیر بخش ویندوز شد حالا مدیر گروه مهندسی ابزارها و استودیوها شده است. او از این پس بر بخش سخت افزار مایکروسافت شامل ایکس باکس، سرفیس و لوازم جانبی کامپیوتر نظارت خواهد داشت.
بخش بازاریابی مایکروسافت از این پس توسط تامی رلر، مدیر سابق بخش مالی ویندوز هدایت خواهد شد. او از این پس کلیه موارد مرتبط با مارکتینگ را مدیریت خواهد کرد. مارک پن که پیش از این، مسئولیت هدایت کمپین ضدگوگلی مایکروسافت را برعهده داشت، از این پس استراتژی‌های مارکتینگ این شارژ همراه اول شرکت را تعیین خواهد کرد.
هفته شارژ همراه اول اخیر شاهد شایعات بسیاری در رابطه با تغییرات ساختاری در مایکروسافت بودیم و امروز مدیرعامل این شرکت، استیو بالمر جزئیات مربوط به تغییر و تحولات این شرکت را اعلام نموده است. هدف بالمر ایجاد «یک مایکروسافت» است و برای رسیدن به آن تغییراتی در تشکیلات سرویس‌ها و ابزارها، ایجاد کرده است. این تغییرات تمام بخش‌های مایکروسافت را تحت تاثیر قرار داده و نقش مدیران مهم مایکروسافت را تغییر داده است.
مایکروسافت از اریک رادر برای تحقیقات موثر و ریک راشد نیز شارژ همراه اول از بخش تحقیقات به گروه سیستم عامل‌ها منتقل شده است.

م بازدید : 9 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

 

تیمی از سونی و پاناسونیک با اصرار به ادامه حیات دیسک های نوری، اعلام کردند به زودی براساس برنامه جدید، قصد ساخت و تولید دی وی دی هایی در حجم ۳۰ گیگابایت را دارند. این تیم شارژ همراه اول در کنفرانسی خبری اعلام کرد اولین دیسک های ۳۰۰ گیگابایتی سال ۲۰۱۵ وارد بازار مصرف خواهد شد.
باتری شارژ همراه اول این گوشی نیز ۲۸۰۰ میلی امپر خواهد بود. درعکس ها و ویدیو های منتشر شده از این گوشی مشخص می شود که این گوشی ضخامت ۹٫۴ میلی متری خواهد داشت.
شرکت BlackBerry که این شارژ همراه اول روز ها همان راهی را می رود که اپل رفته است. این شرکت گوشی های کمتری معرفی می کند و سیستم عامل مخصوص خودش را بر روی گوشی هایش نصب می کند. اکنون نیز یک گوشی جدید معرفی کرده است که قرار است پرچم دار جدید این شرکت باشد. نام این گوشی A10 خواهد بود و صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت اما متاسفانه رزولوشن صفحه نمایش ان ۷۲۰p خواهد بود. پردازنده ی دو هسته ای Krait بر روای ن گوشی نصب خواهد شد که ۱٫۷ Ghz سرعت دارد.
در عکس های منتشر شارژ همراه اول شده از این گوشی ، دو عکس هم در کنار پرچم دار دیگر سونی یعنی Xperia Z می باشد. شاید بیشتر کاربران از خوش دست نبودن اکسپریا زد شاکی بودند و انتظار دارند سونی در گوشی بعدی خود این مشکل را حل کند. در عکس مشخص می شود که این پرچم دار جدید سونی با اینکه صفحه نمایش هم اندازه با Xperia Z دارد ، اما کمی درازتر می باشد و همینطور ضخامت ان برای خوش دست بودن کمی افزایش پیدا کرده است.
در خبر های قبلی نیز اطلاعاتی در مورد ارزان قیمت به شما دادیم و اکنون یک عکس دیگر از این گوشی ساخت شارژ همراه اول چین منتشر شده است. قبل از این شاید همه شما فکر می کردید که این گوشی یک گوشی چینی و بی دوام می باشد اما این گوشی چینی بیشتر سر و صدا کرده و همچنین در پشت گوشی استاندارد FCC زده شده است که این باعث می شود همه در فکر فرو برند و در مورد این گوشی زود قضاوت نکنند.
کسانی که گوشی ذکر شده در شارژ همراه اول بالا را دارند ، می توانند گوشی خود را آپدیت کنند.
بر اساس گزارشات منتشر شده آخرین فناوری عرضه شده شارژ همراه اول در دیسک های نوری مربوط به سال ۲۰۰۳ و عرضه دیسک های بلو- ری بوده است و از آن سال تاکنون فناوری جدیدی در این باره عرضه نشده است. حدود ۱۰ سالی است که از اولین نمونه عرضه شده بلو- ری می گذرد (سه سال قبل از آن نیز روی این فناوری کار شده است)
در خبر قبلی خواندید که پرچم دار بعدی سونی Xperia Honami خواهد بود. این گوشی که قرار است بسیار قوی باشد و دست دیگر رقیبان را عقب راند ، هنوز اطلاعات کاملی ازش منتشر نشده است بجز دوربین ۲۰ مگاپیکسلیش و همینطور صفحه نمایش ۵ شارژ همراه اول اینچی Full HD ان!
خب گوگل چندی پیش اندروید ۴٫۳ را معرفی کرد. این نسخه که تغییر چندانی با دیگر نسخه ها ندارد و فقط چند تغییر ظاهری دارد. این نسخه ی اندروید برای گوشی های مدعی و قدرتمند مثل گلگسی اس ۴ و HTC one نیز منتشر شده است و اکنون گوگل این آپدیت را برای نکسوس های قبلی خود یعنی گلگسی نکسوس و نکسوس ۴ ، ۷ و ۱۰ نیز منتشر شده است و کاربرانی که این گوشی ها را دارند ، می توانند اندروید خود شارژ همراه اول را اپدیت کنند.
در مطالب قبلی نیز در مورد این نسخه ی جدید اندروید به شما گفته بودم. تنها تغییر این نسخه کمی در صفحه ی لاک ان می باشد و چند شارژ همراه اول تغییر دیگر! اما پیشنهاد می کنم برای بروز بودن و امنیت بالا ، اگر گوشی های ذکر شده در بالا را دارید ، گوشی خود را اپدیت کنید.
همچنین چند عکس از دوربین این گوشی و کیفیت ان منتشر شده است که می توانید در ادامه مطلب ببینید. شارژ همراه اول
اندروید جدید منتشر شده و سونی نیز گوشی های خود را آپدیت کرده است. گوشی های Xperia Z , Xperia ZL , Xperia ZR , Xperia Z Ultra و Xperia SP به اندروید ۴٫۳ اپدیت شده اند و دارندگان این گوشی های می توانند گوشی خود را اپدیت کنند همچنین تبلت Xperia Z نیز به اندروید ۴٫۳ آپدیت می شود. همچنین گوشی های قبلی سونی نیز که هنوز اندروید ۴٫۱ را بر شارژ همراه اول روی خود دارند ، به زودی به ۴٫۳ آپدیت خواهند شد اما هنوز نام این گوشی ها و زمان اپدیت مشخص نشده است.
دو کمپانی سونی و پاناسونیک در عرضه فناوری و ساخت دیسک های نوری با تغییر در اندازه و فرمت، همواره جزء اولين های اين فناوری بوده اند. ابزار ذخیره سازی به صورت شارژ همراه اول دیسک های نوری از سری LB-MD9 توسط پاناسونیک با حجم ۱۰۰ گیگابایت به صورت دولبه ساخته و عرضه شده است.
هنوز اطلاعات زیادی در مورد این ایفون اندروید منتشر نشده و مسئله ی ان کاملا مبهم می باشد اما گفته می شود که در اوایل ماه سپتامبر اطلاعات کاملی از این گوشی شارژ همراه اول منتشر خواهد شد و این

م بازدید : 9 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

هوآوی در ساخت پردازنده گوشی‌ها خودکفا است و پردازنده گوشی‌های خود را توسط کمپانی HiSiliconکه متعلق به خود هوآوی است می‌سازد. در این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای که سرعتی برابر 1.5 گیگاهرتز دارد استفاده شده است این پردازنده که Huawei K3V2 نام دارد در سال 2012 معرفی شده و 4 هسته Cortex-A9 دارد. در داخل آن نیز یک پردازنده گرافیکی Vivante GC4000 با سرعت 480 مگاهرتز قرار دارد. رم این گوشی 2 گیگابایت است. تمام این موارد به روان کار کردن گوشی بسیار کمک خواهند کرد و باعث می‌شوند تا گوشی در اجرای فرامین سنگین مشکلی نداشته باشد تنها در هنگام اجرای یک بازی سنگین مانند NFS این گوشی کمی با مشکل مواجه شد و در هنگام اجرای بازی سرعت پردازش کمی با تاخیر همراه بود و فریم‌های بازی گیر می‌کرد همراه اول که در ویدئوی زیر می‌توانید این مشکل را که ما تست کردیم مشاهده کنید.
اگر ظاهر گوشی را رها کنیم و به پردازش آن بپردازیم، با خیال راحت به شما می‏گوییم که پردازنده چهار هسته‏ای این دستگاه از پس همه چیز بر می‏آید. اینجا با یکی از همراه اول بهترین و سریع‏ترین اجراهای اندروید روبروییم که Snapdragon چهار هسته‏ای، مسئولیت پردازش همه چیز را بر عهده دارد.
پخش کننده موزیک نیز ظاهر جذاب و جالبی دارد، در اینجا هوآوی از پخش کننده موزیک اختصاصی خود استفاده کرده است، نکته جالب اینجا است که با کشیدن کاور آهنگ در حال پخش به سمت راست همراه اول قسمت لیریک آهنگ به شما نشان داده می‌شود.
این گوشی ویژگی های خوب زیادی دارد که می‌تواند شما را برای خرید قانع کند، صفحه نمایش با کیفیت با وجود Full HD نبودن، پردازنده مناسب، دوربین خوب، اندروید نسخه 4.2.2 و از همه مهمتر طراحی شیک و ضخامت بسیار کم در کنار قیمت بسیار همراه اول مناسب همه می توانند دلایل خوبی برای خرید این اسمارت فون باشند. اگر شما به دنبال یک گوشی شیک که بتواند به راحتی کارهای روزمره شما را پشتیبانی کند هستید این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب است اما اگر به دنبال یک گوشی هستید که بتواند به خوبی برای انجام بازی‌های مختلف و سنگین نیاز شما را برطرف کند این گوشی را به شما پیشنهاد نمی کنیم.
گوشی با نمایش فبلم‌های فول اچ دی نیز مشکلی ندارد و به راحتی می‌توانید فیلم‌های با کیفیت 1080p را بر روی آن مشاهده کنید، در ویدئوی زیر ما یک ویدئوی فول اچ دی بر روی گوشی پخش کردیم همانطور که مشاهده می‌کنید گوشی به خوبی این ویدئو را نشان می‌دهد.حافظه داخلی گوشی 8 گیگابایت است که تنها 4.7 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر قرار دارد. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا این گوشی از کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند و می توانید برای جبران کمبود حافظه از یک کارت حافظه خارجی microSD که تا 32 گیگابایت را پشتیبانی می همراه اول کند استفاده کنید.
Optimus G Pro، با ارائه یک صفحه نمایش فول اچ دی، تصویری قابل قبول ارائه می‏دهد. به نظر می‏رسد عکس‏ها و رنگ‏ها بیشتر از گذشته طبیعی به نظر می‏رسند. برای کسانی که در هنگام عکاسی، نور و رنگ عکس را با دقت در صفحه نمایش خود چک می‏کنند، G Pro می‏تواند گزینه خوبی باشد؛ یک صفحه نمایش 5.5 اینچی قابل قبول که البته نقش خود را به خوبی در کنار همراه اول دوربین 13 مگاپیکسلی ایفا می‏کند.
اگر بخواهیم به ظاهر دستگاه نگاهی بیندازیم، چراغ دکمه Home خیلی سریع خودنمایی می‏کند. یک ال ای دی رنگارنگ که برای وظایف مختلف خود می‏تواند رنگ‎های گوناگونی به خود بگیرد. سمت راست فبلت نیز دکمه پاور وجود دارد. ورودی هدفون در بالای گوشی است و در سمت چپ، به جز دکمه تنظیم صدا، QuickNote وجود دارد که کاربری اصلی فبلت بودن را تعریف می‏کند. با فشار دادن این دکمه، دستگاه از صفحه اسکرین شات می‏گیرد و شما بلافاصله می‏توانید بر روی صفحه بنویسید و آن را ذخیره کنید. تجربه‏ای شبیه به آنچه در سامسونگ گلکسی اس نوت 2 دارید. همچنین فبلت از قسمت همراه اول پایین شارژ می‏شود. ضمن اینکه اسپیکر، فلش و لنز دوربین نیز همان طور که در عکس‏ها مشاهده می‎‏کنید در پشت گوشی قرار دارند.
نظر جی همراه اول اس ام
پردازنده همراه اول و کارآیی
هوآوی برای این گوشی از یک باتری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که خیلی نامناسب برای یک گوشی 4.7 اینچی که صفحه نمایش Full HD ندارد بد به حساب نمی‌آید. ضمنا بهتر است که به خاطر داشته باشید هوآوی این باتری را در یک گوشی به ضخامت تنها 6.2 میلمیتر گنجانده است که این بسیار جالب توجه است. هوآوی ادعا کرده است که از چندین تکنولوژی ذخیره باتری در این گوشی استفاده کرده است. در استفاده عادی که ما از گوشی داشتیم اگر به کارهای روزمره خود مانند استفاده چند دقیقه‌ای از مرورگر، استفاده معمولی از دوربین و استفاده از گوشی برای فرستادن پیامک و ایمیل بپردازید گوشی تا 1 روز را به خوبی پاسخگو است و مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی هر همراه اول شب موقع خواب باید آن را به شارژ بزنید
باتری همراه اول
اگر قاب پلاستیکی و سبک پشت فبلت را باز کنیم، با یک باتری 3140 همراه اول میلی آمپر

 

م بازدید : 11 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

ویدجت صفحه اصلی همانند ویدجت پخش کننده موسیقی خرید شارژ همراه اول کار می کند . می توانید پخش رادیو را متوقف یا آغاز نمایید و بین ایستگاه حرکت کنید. این ویدجت جایگزین ویدجت ساعت در نخستین صفحه اصلی خواهد شد.
این خرید شارژ همراه اول دوربین قابلیت های خاصی ندارد اما رابط آن به خوبی با رابط لمسی گوشی سازگار است و استفاده از آن هم بسیار آسان است. این دوربین از چندین جلوه حمایت کرده و از حالت های عکاسی Mosaic و Frame هم پشتیبانی می نماید. اولین حالت چندین عکس ثبت کرده و آن ها را به صورت تکه تکه در الگوهایی از پیش تعیین شده به هم پیوند می دهد. قابلیت دیگر همانند مقوایی است که در هنگام ثبت عکس بر جلوی چهره تان می گیرید . این حالت ها بیش از این که مفید و قابل استفاده باشند ، سرگرم کننده هستند.
پخش کننده ویدیویی خرید شارژ همراه اول ساده
کیفیت خرید شارژ همراه اول صدا
سخن چندانی نمی توان در مورد کیفیت عکس های این دوربین بیان نمود. رزولوشن عکس ها برای ثبت میزان جزئیات مناسب کافی نیست اما سطح نویزها پایین نگهداشته می شود. رنگ ها کدر و کم رنگ ثبت می شوند. به هر حال مهم ترین چیز در این بخش آن است که عکس ها با سرعت بالایی ثبت می شوند و تنها زمانی حدود دو ثانیه میان ثبت عکس ها وقفه خرید شارژ همراه اول وجود دارد. هیچگاه نمی توانید از یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی انتظار ثبت عکس هایی با کیفیت خوب را داشته باشید.
یکی قابلیت خوب این نرم افزار امکان ادامه پخش از مکان پیشین است. به غیر از این قابلیت خوب ، تصور می کنیم در پخش اغلب خرید شارژ همراه اول ویدیوهایی که به گوشی انتقال می دهید ، با مشکل مواجه شوید.
پخش کننده ویدیویی یک رابط ساده دارد و قابلیت های زیادی در اختیار کاربر نمی گذارد. این نرم افزار قادر به پخش فایل های خرید شارژ همراه اول ویدیویی 3GP و MP4 است ، گرچه ما توانستیم تنها فایل هایی با رزولوشن QCIF را بر روی آن تماشا کنیم . حتی رزولوشن QVGA هم به نظر برای این نرم افزار خیلی سنگین می رسد.
رادیو از RDS و یا سرویس شناسایی موسیقی پشتیبانی نمی خرید شارژ همراه اول کند اما می توان بدون وجود این امکان ها هم سر کرد. Champ گزینه ای برای ضبط برنامه های در حال پخش رادیو در اختیار شما قرار می دهد ، سریع ترین راه برای دستیابی به آهنگی جدید.
دوربین خرید شارژ همراه اول بسیار ساده
پخش کننده موسیقی به کار رفته در Samsung C3300K Champ به شما اجازه می دهد که آهنگ هایتان را با در نظر گرفتن نام خواننده ، نام آلبوم و سبک دسته بندی کنید.همین طور بعد از دسته بندی کردن آهنگها بوسیله فیلتر ها می توانید از آنها به طور خودکار یک playlist تهیه کنید. اگر کافی نیست ، امکان ساخت Playlist های دلخواه هم وجود دارد. می توان پخش کننده موسیقی خرید شارژ همراه اول را برای پخش در زمینه هم تنظیم کرد.
امکان تنظیم روشنایی ، تراز سفیدی ، نوردهی و یا استفاده از حالت شب وجود دارد اما در نهایت همه چیز به صورت خودکار ثبت خواهد شد. میتوانید خطوط راهنما را برای کمک به قاب بندی عکس ها فعال نمایید و گزینه ای هم برای تنظیم مکان ذخیره سازی عکس ها در خرید شارژ همراه اول کارت حافظه وجود دارد.
رادیو اف ام بدون خرید شارژ همراه اول هدست
Samsung C3300K Champ در آزمون خرید شارژ همراه اول کیفیت صدای ما عملکرد خوبی داشت. این گوشی موفق به کسب امتیاز عالی در هنگام استفاده از آن به عنوان منبع صوتی برای تقویت کننده هایی چون استریو خانگی یا اتومبیل داشت و می توان آن را با برخی از بهترین گوشی های موجود از این نظر مقایسه نمود. تولید سیگنال های ناخواسته و میزان بلندی صدا تنها نقاط ضعف گوشی بودند ، گرچه آن ها هم خیلی بد نیستند.
یکی از قابلیت های خاص این رادیو ، امکان تنظیم یادآورهاست ، می توانید یادآورهایی برای ایستگاه های خاص و در روزهای خاص تنظیم نمایید. هنگامی که زمان معین شده فرا برسد ، هشداری به صدا در خواهد آمد و کلیدی برای آغاز رادیو و دستیابی به خرید شارژ همراه اول فرکانس تعیین شده در اختیارتان قرار خواهد داد. اگر می خواهید چند برنامه رادیویی را حتما دنبال کنید ، این امکان را نمی توانید با هیچ چیز دیگری عوض کنید.
Samsung C3300K Champ به یک رادیو اف ام استریو مجهز است که از آنتن داخلی بهره خرید شارژ همراه اول می برد. این به آن معناست که رادیو اف ام گوشی حتی بدون اتصال هدست هم کار می کند و با وجود اسپیکرهای استریو گوشی ، این نرم افزار می تواند لحظات سرگرم کننده ای برای گروهی از افراد فراهم نماید.
پخش کننده به خوبی برای کار با رابط لمسی بهینه سازی شده است و شامل کنترل هایی برای جلو و عقب بردن سریع آهنگ ها هم هست. این امکانات باعث می شود که این پخش کننده موسیقی به خوبی جای پلیرتان خرید شارژ همراه اول را بگیرد.
گرچه با اتصال هدست ها ، Champ قابلیت های استریو را از دست می دهد و خرید شارژ همراه اول صدایی مشابه از هر دو اسپیکر خارج می شود.
Samsung C3300K Champ به یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی با خرید شارژ همراه اول فوکوس ثابت مجهز است که قادر به ثبت تصاویری با حداکثر رزولوشن 960*1280 پیکسل است.
Widget ویژه پخش کننده موسیقی هم جالب است که به شما اجازه می دهد که با یک کلیک به برنامه کامل آن دسترسی پیدا کنید.همین طور این widget امکان شروع پخش ، توقف پخش و یا رد کردن آهنگ ها به صورت مستقیم از طریق صفحه اصلی گوشی را هم مهیا می کند.می توانید زمانی خرید شارژ همراه اول را برای توقف پخش موسیقی تنظیم نمایید.اکولایزر حالت های استانداردی چون پاپ ، جاز ، کلاسیک و... را ارائه می دهد. و سه گزینه دیگر Widening ، Dynamic و Surround را هم در بر می گیرد.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 6,002