loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 10 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 از نظر کارآیی خرید شارژ همراه اول گوشی در بخش بلندی صدا هم ، C3300K Champ موفق به کسب امتیاز «خوب» شد. در این جا نحوه عملکرد گوشی در کنار برخی دیگر از گوشی ها به نمایش در آمده است.
متاسفانه ، گوشی از شماره گیری هوشمند که می توانست مانع اتلاف وقت کاربران در دفترچه تلفن شود ، استفاده نمی کند و حتی از سنسور مجاورت هم خبری نیست. در طی مکالمه صفحه نمایش خرید شارژ همراه اول قفل می شود و باید در صورت نیاز آن را با استفاده از کلید قفل گوشی باز کنید.
می توانید به مخاطبین تصاویری تخصیص دهید و برای این منظور چندین عکس کارتونی پیش فرض هم در نظر گرفته شده است. گرچه یک کلیک برای انتخاب آیتم و کلیک دیگری برای تایید آن میزان قابلیت خرید شارژ همراه اول استفاده دفترچه تلفن را کاهش می دهد. عمل جستجو هم چندان خوب مدیریت نشده است ، برای این کار باید بر روی کلید جستجو کلیک کنید ، چند کاراکتر را درج نمایید (با استفاده از صفحه کلید معمولی) و در نهایت با فشردن کلید Done نتایج مورد نظرتان را مشاهده نمایید.
این بخش در C3300K Champ به جای پشتیبانی نرم افزاری از سرویس های شبکه های اجتماعی ، تنها میانبر خرید شارژ همراه اول هایی به این سرویس ها در اختیار کاربر می گذارد. یکی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Communities برای آپلود فایل ها استفاده می شود . می توان از آن برای آپلود چندین فایل به چندین سرویس و کاهش خودکار اندازه عکس ها و همین طور زمان بندی آپلودها استفاده کرد.این قابلیت امکان فوق العاده ای بود که متاسفانه در اینجا در دسترس نیست. هیچ اثری از ویدجت های سرویس های شبکه های اجتماعی که امکان همیشه آنلاین ماندن در twitter را فراهم می کردند در اینجا وجود ندارد. Samsung Corby عملکرد بسیار بهتری در اداره و مدیریت سرویس های شبکه اجتماعی داشت و به همین دلیل از Champ هم انتظار بیشتری می رفت.
مرورگر فایل Samsung خرید شارژ همراه اول C3300K Champ می تواند فایل ها و پوشه های موجود در حافظه داخلی یا کارت حافظه گوشی را به صورت مجزا و یا هردو را به صورت همزمان نمایش دهد .
پیام رسانی و خرید شارژ همراه اول وابستگی به T9
پشتیبانی محدود از یکپارچگی با سرویس های شبکه های اجتماعی خرید شارژ همراه اول
Samsung C3300K Champ وظیفه اصلی خود یعنی برقراری تماس ها را به خوبی به انجام می رساند. هیچ گونه اختلالی در آنتن دهی و یا مشکلی در کیفیت صدا در حین تماس ها خرید شارژ همراه اول مشاهده نمی شود و تنها مشکل در میزان کم بلندی صدا حتی در حداکثر تنظیمات است.
می توانید مخاطبین را به گروه خرید شارژ همراه اول های متفاوت تخصیص دهید و تا بیست مخاطب را هم به عنوان مخاطبین مورد علاقه نشانگذاری نمایید. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از ویدجت My Buddies که یک ویدجت ساده است و تصاویر مخاطبین را به نمایش در می آورد ، تا چهار مخاطب را به صورت همزمان بر روی صفحه اصلی داشته باشید.
مرورگر فایل خوب ؛ خرید شارژ همراه اول
یک بخش اختصاصی ایمیل نیز در Samsung C3300K Champ وجود دارد. به دلیل اینکه تنظیمات Gmail به صورت خودکار انجام می شوند ، مجبور به وارد کردن این تنظیمات به صورت دستی خرید شارژ همراه اول نیستید. می توانید گوشی را برای دانلود خودکار ایمیل ها در زمان های مشخص تنظیم نمایید و همین طور انتخاب کنید که آیا تمامی متن ایمیل ها و یا تنها عنوان آن ها دانلود شوند.
پوشه های مخصوصی برای انواع فایل خرید شارژ همراه اول ها(عکس ها ، ویدیوها و صداها) وجود دارد و این امر به گوشی اجازه می دهد که محتویات حافظه را به خوبی سازماندهی و مرتب نماید. می توانید پوشه های جدید ایجاد کنید و از آن ها بهره بگیرید. آماده سازی اولیه کارت حافظه بسیار سریع است و می توانید فایل هایتان را تک به تک یا به صورت گروهی کپی یا حذف کنید یا انتقال دهید.
هنوز هم اگر به استفاده از مرورگر وب برای دستیابی به سرویس های شبکه های اجتماعی عادت داشته باشید ، می توانید از آن ها بهره خرید شارژ همراه اول بگیرید اما به سختی می توانیم این موضوع را به عنوان پشتیبانی از سرویس های شبکه های اجتماعی در نظر بگیریم.
روند شماره گیری در این خرید شارژ همراه اول گوشی هم مانند سایر گوشی های لمسی است.شماره گیر از طریق میانبر مربوطه یا از طریق منوی اصلی فعال می شود . در این بخش سه کلید مجازی دفتر تلفن ، more و backspace وجود دارند.البته می توانید از کلیدهای سخت افزاری آغاز و پایان مکالمه هم استفاده نمایید.
ما از دیدن بخش Communities در Samsung خرید شارژ همراه اول C3300K Champ هیجان زده شدیم اما با فهمیدن اینکه ، این بخش همان چیزی نیست که به آن عادت کرده بودیم ، به سرعت این هیجان زدگی جای خود را به یاس و ناامیدی داد.
از دفترچه تلفن خرید شارژ همراه اول بسیار خوبی برخوردار است. این دفترچه تلفن می تواند تا 2000 مخاطب با مشخصات متفاوت را در خود ذخیره نماید. گوشی می تواند نام های موجود روی سیم کارت ، حافظه تلفن و یا هر دو را نمایش دهد.امکان مرتب کردن مخاطبین بر اساس نام کوچک آن ها نیز وجود دارد.
ویدجت My Buddies به شما اجازه می دهد که مهم ترین مخاطبین را خرید شارژ همراه اول بر روی صفحه اصلی در دسترس نگاه دارید. این بار خبری از جلوه های خاص بصری نیست و گستره انتخاب شما تنها به چهار مخاطب محدود می شود اما این ویدجت همچنان کارا و پرفایده است.
Samsung C3300K Champ از تمامی تمامی انواع پیام ها پشتیبانی به عمل می آورد. این گوشی از یک ویرایشگر مشترک برای SMS و MMS ها و یک ویرایشگر مجزا برای ایمیل ها استفاده می کند.امکان استفاده از صفحه کلید QWERTY به دلیل اندازه کوچک صفحه نمایش وجود ندارد و تایپ با استفاده خرید شارژ همراه اول از صفحه کلید معمول دوازده کلیدی انجام میگیرد. می توانید از T9 برای افزایش سرعت تایپ تان بهره بگیرید.
قابلیت های خرید شارژ همراه اول تلفنی

م بازدید : 12 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وزن همراه اول
لومیا 625 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزلوشن 480 در 800 پیکسل است که از یک صفحه لمسی فوق العاده همراه اول حساس بهره مند است. پردازنده آن S4 دو هسته ای اسنپدراگون با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است. ظرفیت حافظه رم 512 مگابایت است و ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر در ساعت است. یک حافظه 8 گیگابایت برای آهنگ ، موزیک ، بازی و برنامه دارد که شما می توانید با یک کارت حافظه میکرو SD آن را تا 64 گیگابایت افزایش دهید.
فناوری همراه اول LTE
هر دو گوشی دارای بدنه آلومینیومی است ولی HTC همراه اول One مینی دارای باند پلاستیکی در اطراف لبه می باشد.
دوربین همراه اول
HTC One مینی کوچکتر از HTC One استاندارد است ولی همراه اول هنوزم بزرگتر از آیفون5 می باشد.
اسپیکر همراه اول
هر دو گوشی دارای 1 گیگ رم همراه اول هستند.
لومیا 625 بزرگترین گوشی در میان گوشی های لومیا می باشد، از همراه اول دیگر کمپانی های که با این سایز گوشی منتشر می کنند میتوان گلکسی اس 4 و HTC One را نام برد که از نظر قیمت گران می باشند و از این نظر میتوان لومیا 625 در زمره گوشی های ارزان قیمت (325 دلار) قرار دهیم.
هر چند این گوشی بزرگتر است ولی از نظر وزنی تنها 9% سنگین همراه اول تر از آیفون5 است.
گوشی HTC One مینی دارای اسپیکر Boomsound عالی همراه اول در جلو می باشد و آیفون5 فاقد آن است.
پردازشگر این دو گوشی بر روی کاغذ تقریبا باهم برابر همراه اول می باشند.
سیستم عامل لومیا 625 همراه اول ویندوز موبایل 8 است که مطابق با آخرین به روزرسانی ویندوز 8 می باشد که به Amber معروف است. این تلفن از شبکه مخابراتی سریع LTE پشتیبانی می کند.
گوشی HTC One بعد از ورودش و جذب محبوبیت، مدل کوچکتری را ارائه کرده تحت مینی که در اندازه ای کوچکتر است. از سو ی دیگر طراحی یکپارچه، کیفیت بالای مواد سازنده و توجه به جزئیات در آیفون5 آن را به بهترین محصولات اپل تبدیل کرده است. از ان جایی که HTC مدلی از HTC One را تولید کرد که تقریبا هم اندازه با آیفون 5 است، ما بر آن شدیم تا این دو مدل را با یکدیگر مقایسه کنیم. در زیر این همراه اول دو مدل را با توجه به قابلیت هایشان بررسی می کنیم
گوشی HTC One مینی تنها دارای همراه اول حافظه داخلی 16گیگ می باشد که نسبت به آیفون5 محدوتر است.
رم همراه اول
سرانجام نوکیا از بزرگترین گوشی هوشمند ویندوز موبایل خود با صفحه نمایش 4.7 اینچی خود پرده برداری همراه اول کرده است.
اندازه همراه اول
حافظه داخلی همراه اول
هر دو همراه اول گوشی شبکه LTE را پشتیبانی می کنند.
باتری همراه اول
دوام همراه اول باتری HTC One مینی بیشتر از iPhone 5 می باشد.
بدنه همراه اول
زمان همراه اول عرضه
نمایشگر همراه اول
گزیده اخبار فناوری: نوکیا پرفروش ترین تولید همراه اول کننده موبایل، لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی، پدفون تکامل یافته اسوس، دوربین های فشرده پاناسونیک و سونی
دوربین این گوشی 5 مگاپیکسلی و برخوردار از LED فلش است. کیفیت ویدئویی دوربین آن 1080p با امکان 30 فریم در ثانیه هست. با استفاده از نرم افزارهای سینما گراف و اسمارت همراه اول کمرا که بر روی این گوشی نصب شده لذت عکاسی نیز با آن بیشتر می شود.
HTC One مینی به تازگی به بازار عرضه شده ولی iPhone این گوشی را سال قبل روانه بازار کرده است و این در حالی همراه اول است که به احتمال زیاد تا چند ماه آینده آیفون 5s روانه بازار خواهد شد.
گزیده اخبار هفته: آمارها نشان می دهد که نوکیا همچنان در صدر فروشندگان گوشی تلفن همراه همراه اول در سال 2011 است، مایکروسافت با همکاری اسوس در حال ساخت لپ تاپ ویندوز 8 با کینکت داخلی است، اسوس Padfone تکامل یافته را در MWC به نمایش می گذارد، مایکروسافت و سونی اعلام کردند که امسال خبری از کنسول جدید نخواهد بود و سونی و پاناسونیک دوربین های جدید عکاسی فشرده خود را معرفی کردند.
جنس این گوشی از پلاستیک مستحکم می باشد و همانند لومیا 720 دارای پشت خمیده همراه اول و لبه های گرد است. طراحی بدنه این گوشی یکپارچه بوده و نزدیک به لومیا 620 می باشد. با وجود اینکه صفحه نمایش این تلفن از نوع LCD است، اما ضخامت آن کمتر از لومیا 920 و برابر با 9.15 میلی متر است.
پردازشگر همراه اول
HTC One مینی با وجود داشتن دوربین عقب ضعیف تر ولی به خاطر داشتن پیکسل های بزرگتر کاربران می توانند انتظار عکس هایی با کیفیت بالاتر و همراه اول واضح تر را داشته باشند.
نمایشگر HTC One همراه اول مینی بزرگتر و واضح تر است.

م بازدید : 11 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

در ضمن در شارژ همراه اول اینجا همان قابلیت دو تکه کردن صفحه و استفاده همزمان از دو برنامه مختلف بر روی صفحه تبلت وجود دارد که با استفاده از این قلم کارکد با این ویژگی بسیار راحت و جذاب تر خواهد شد.
اولین برنامه جالب aNote HD است شارژ همراه اول که یک دفترچه یادداشت همه کاره است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. در این برنامه تمام برنامه‌های روزانه و تمام کارهای خود را در دسته بندی‌های خود می‌توانید به راحتی با قلم تبلت ثبت کنید.
دوربین اصلی امکانات خوبی را دارد و هر چیزی که یک کاربر مبتدی عکاسی نیاز داشته باشد در خود جای داده اما به خاطر داشته باشید که امکانات زیاد هیچ وقت نمی‌تواند جای کیفیت خوب عکاسی برای یک دوربین را بگیرد. این دوربین 5 مگاپیکسلی عکس‌های خیلی خوبی نمی‌گیرد، همان طور که در نمونه عکس‌ها می‌توانید مشاهده کنید این دوربین در نور زیاد و کافی هم عکس‌هایی گرفته که گویی نور کم بوده و نتوانسته به خوبی جزئیات را در عکس‌های خود به ثبت برساند. اما به هر حال نویز شارژ همراه اول تصاویر کم است و رنگ‌ها را به خوبی نشان می‌دهد. در ضمن اینکه به علت نداشتن فلاش عکاسی در نور کم و شب با این تبلت مشکل خواهد بود.
پردازنده و حافظه شارژ همراه اول داخلی
همانطور که گفتیم تبلت از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با قرار دادن آن در کنار گوشی خود با آن صحبت کنید که به علت بزرگ بودن اندازه تبلت ظاهر چندان خوبی ندارد و راحت نیستید اما در عوض می‌توانید برای مکالمه شارژ همراه اول از اسپیکر و هندزفری بهره ببرید.
گلکسی نوت 8 یک تبلت اندرویدی است که بر روی آن نسخه 4.1.2 اندروید نصب است. سامسونگ توسط TouchWiz خود این اندروید را به خوبی تزئین کرده و امکانات جالبی را نیز به آن اضافه کرده است .در صفحه قفل که بسیار به صفحه گلکسی نوت 2 شبیه است دسترسی به 5 میانبر شارژ همراه اول و دسترسی به ناتیفیکیشن بار وجود دارد.
مورد دیگر Paper Artist شارژ همراه اول است که توسط این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌های خود فیلترهای بسیار جالبی را قرار دهید و عکس‌هایی متفاوت تولید کنید.
این تبلت به یک پردازنده 4 هسته‌ای ساخت شرکت شارژ همراه اول سامسونگ است که توان پردازشی 1.6 گیگاهرتز را دارد. در داخل این پردازنده یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali-400 وجود دارد و یک رم 2 گیگابایتی نیز به آن‌ها برای روان‌تر کار کردن تبلت کمک خواهد کرد. مشخصات پردازنده دقیقا مانند همان است که سامسونگ در فبلت گلکسی نوت 2 استفاده کرده است.
این تبلت نیازی به پردازنده قوی برای اجرای بازی‌های سنگین ندارد زیرا در اصل هدف از تولید این تبلت بازی کردن نبوده و سامسونگ بیشتر می‌خواسته تا یک دفترچه یادداشت دیجیتالی را تولید کند که همیشه و همه جا در دسترس کاربر باشد. با این حال این تبلت در اجرای بازی‌های سنگین و شارژ همراه اول نمایش فیلم‌های Full HD هیچ مشکلی ندارد و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند و فیلم‌های فول اچ دی را نیز پخش می‌کند.
می‌توانید در ادامه ویدئوی تست بازی بر روی این تبلت و پخش فیلم فول اچ دی شارژ همراه اول را مشاهده کنید.
سامسونگ در اینجا از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است که می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت 2560×1920 پیکسل را تهیه کند. این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت HD را نیز دارد. در جلوی تبلت نیز از یک دوربین شارژ همراه اول 1.3 مگاپیکسلی استفاده شده است.
نرم شارژ همراه اول افزار و ویژگی‌های دیگر
با تمام این تفاسیر باید به یک نکته توجه داشته باشید که کمتر کسی از تبلت خود برای عکس انداختن استفاده می‌کند و سامسونگ نیز این موضوع را به خوبی می‌داند تنها نقشی که شارژ همراه اول دوربین‌ها در تبلت‌ها بازی می‌کنند این است که در صورت در دسترس نبودن دوربین موبایلی خوب و یا دوربین دیجیتال کاربران لحظات را از دست ندهند.برای دیدن کیفیت واقعی این عکس‌ها بر روی آن‌ها کلیک کنید، عکس‌ها را در فایل زیپ شده قرار دادیم تا اینکه کیفیت آن‌ها کم نشود.
اما مهم‌ترین قسمت این تبلت قلم آن است. اگر در حالتی که صفحه تبلت قفل است قلم را از جای خود خارج کنید به صورت خودکار برنامه مخصوص نوت فعال خواهد شد و می‌توانید سریعا به نوت برداری بپردازید در ضمن اگر در هر برنامه‌ای باشید نیز زمانی که قلم را از جای خود بیرون بکشید یک صفحه شارژ همراه اول کوچک برای نوت برداری ظاهر خواهد شد که بسیار کارآمد خواهد بود.
برنامه جالب دیگر پخش کننده موزیکی است که شارژ همراه اول در این تبلت علاوه بر پخش کننده اصلی وجود دارد در این پخش کننده که ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد موزیک‌ها در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید موزیک مورد نظر خود را پخش کنید علاوه بر اینکه این پخش کننده یک اکولایزر بسیار خوب دارد.
برنامه دیگر Smart Remote است که توسط این برنامه شارژ همراه اول و پورت اینفرارد تبلت می‌توانید هر تلویزیون که از کنترل پشتیبانی می‌کند را کنترل کنید، این برنامه بسیار جالب است و می‌توانید از آن برای شوخی کردن در جمع دوستان و یا خانواده بدون اینکه کسی متوجه شما بشود استفاده کنید.
زمانی که قفل صفحه را باز کنید همان صفحه مخصوص اندروید برای شما ظاهر می‌شود و با زدن دکمه Apps به صفحه برنامه‌ها منتقل خواهید شد. چندین برنامه جالب و جذاب از پیش بر روی این تبلت نصب هستند شارژ همراه اول که بعضی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.
همچنین در این تبلت ساید بار مخصوصی که شارژ همراه اول از نوت 2 به بعد بر روی گوشی‌های سامسونگ مشاهده کردید وجود دارد.

م بازدید : 7 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دوربین دوم گوشی نیز که در جلوی ان قرار دارد کیفیت VGA دارد.
باتری
سیستم عامل گوشی اندروید است، نسخه‌ اندروید این گوشی 4.1.2 است که تقریباً جزو نسخه‌‌های خوب و به روز به حساب می‌آید.
برای شارژ همراه اول مثال زمانی که به موزیک گوش می‌دهید و صفحه نمایش گوشی روشن است این نوار شیشه‌ای به رنگ صورتی که تم مخصوص پخش کننده موزیک است خواهد شد.
در اینجا تاریخ و ساعت به همراه اخطارها قابل مشاهده هستند، شما می‌توانید از صفحه قفل گوشی نیز به راحتی به این گوشی دسترسی داشته باشید.
کیفیت عکس‌های دوربین قابل قبول هستند، این موضوع نیز به این علت است که سونی این دوربین را تولید کرده و همان‌طور که در ساخت صفحات نمایش خوب سونی حرف‌هایی برای گفتن دارد در ساخت دوربین نیز سونی یک کمپانی بزرگ به حساب می‌آید.
سونی در اینجا یک دوربین 8 مگاپیکسلی را به کار برده است که توانایی عکاسی در اندازه 3264×2448 پیکسل را دارد، یک فلاش LED این دوربین را در نورهای کم پشتیبانی می‌کند، این دوربین توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 1080p را دارد.
سونی تصمیم گرفته تا در این گوشی یک باتری 2370 میلی آمپری را استفاده کند، به ادعای شرکت سونی این باتری تا 635 ساعت در حالت استندبای در شبکه 2G و تا 10 ساعت و 25 دقیقه مکالمه را در شبکه 2G پشتیبانی خواهد کرد. اما اگر بخواهیم از کارکرد خودمان با این گوشی برای شما بگوییم باید ابراز رضایت خود از این باتری را بیان کنیم. مطمئن باشید که در استفاده از باتری گوشی به هیچ مشکلی برنخواهید خورد و اگر کار زیادی از آن نکشید به راحتی تا 2 الی 3 روز را برای شما پاسخگو خواهد بود
ما عقیده داریم که اگر قصد پرداخت هزینه زیادی را برای گوشی ندارید این اکسپریا می‌تواند یک گزینه خوب برای خرید شما باشد، این گوشی از جنس خوبی در بدنه برخوردار است و صفحه نمایش آن کیفیت قابل قبولی دارد در ضمن اینکه دوربین آن نیز کیفیت خوبی را برای عکاسی فراهم کرده است. به عنوان یک گوشی رده شارژ همراه اول متوسط بازار اگر طرفدار سونی باشید در حال حاضر این یک گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
قسمت ناتیفیکیشن بار گوشی گزینه‌‌های دارد که کار شما را راه می‌اندازد، در اینجا می‌توانید بلوتوث گوشی، وای فای و دیتاهای گوشی را خاموش و روشن کنید. همچنین می‌توانید گوشی را سایلنت کنید و یا گوشی را حالت سایلنتی در بیاورید.
صفحه قفل گوشی دقیقاً مانند صفحه قفل Xperia Z است، زمانی که می‌خواهید قفل صفحه نمایش را باز کنید همان حالت انیمیشنی کرکره‌ای مخصوص که از Xperia Z به گوشی‌های سونی راه پیدا کرد دیده می‌شود
نرم افزار شارژ همراه اول
در اینجا ساعت و تاریخ به همراه دو دایره یکی برای دسترسی سریع به دوربین و دیگری برای دسترسی سریع به پخش کننده موزیک دیده می‌شوند.
همچنین زمانی که عکس‌های گالری خود را مرور می‌کنید گوشی رنگی را که در عکس شما از همه بیشتر است تشخیص خواهد داد و نوار شیشه‌ای را به همان رنگ در خواهد آورد برای مثال تصور کنید که عکسی را می‌بینید که رنگ قرمز در آن بیشتر است، در این نوار شیشه‌ای چراغ قرمز روشن خواهد شد، اما جالب‌ترین قسمت موضوع اینجا بود که اگر یک عکس ترکیبی برای مثال ترکیبی از رنگ‌های نارنجی و قرمز را مشاهده کنید، گوشی ترکیب این دو رنگ را با هم در نوار شیشه‌ای به شما نشان خواهد داد.
علاوه بر کیفیت خوب دوربین به امکاناتی از جمله تمرکز خودکار، تشخیص لبخند، تثبیت کننده تصویر و HDR مجهز است.
نظر جی اس ام
بعد از اینکه قفل صفحه را باز کنید صفحه اصلی نمایان خواهد شد در اینجا هیچ تفاوتی را با گوشی Xperia Z مشاهده نمی‌کنید، آیکون‌ها در دقیقاً به همان شکل هستند و طرز قرار گیری ان‌ها نیز به همان صورت است.
مرورگر پیش‌فرض گوشی گوگل کروم است، سرعت باز کردن صفحات و زوم کردن در شارژ همراه اول این مرورگر مطلوب است و اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید به راحتی می‌توانید با مرورگر گوشی کار کنید.
با کشیدن دایره مخصوص پخش کننده موزیک به سمت راست کلیدهای کنترلی برای کنترل موزیک در حال پخش نمایان خواهند شد و با کشیدن دایره مخصوص دسترسی سریع دوربین به سمت چپ منوی دوربین ظاهر می‌شود و دوربین آماده عکاسی خواهد شد.
اما می‌رسیم به وجه تمایز این گوشی با دیگر اکسپریاهای بازار، در زیر گوشی یک نوار شیشه‌ای قرار دارد که باعث می‌شود این گوشی از دیگر گوشی‌های بازار متمایز شود. در داخل این نوار چراغ‌هایی تعبیه شده‌اند، این چراغ‌ها در شرایط مختلف خاموش و روشن خواهند شد و رنگ‌های مختلفی را نشان خواهند داد
همچنین یک سوئیچ برای دسترسی به قسمت تنظیمات وجود دارد.
صفحه کلید گوشی برای شماره‌گیری شارژ همراه اول و تایپ کردن همان‌هایی هستند که در دیگر Xperia ها مشاهده کرده‌اید.
برای قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه خارجی باید قاب پشتی گوشی را باز کنید اما نمی‌توانید به باتری دسترسی داشته باشید.

م بازدید : 5 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

معایب شارژ همراه اول Galaxy S4 Active را میتوان به ۵ دسته ی مختلف تقسیم کرد :
تصاویر بالایی توسط I9070 و تصاویر پایینی توسط XPeria P ثبت شده مقایسه ای بین XPeria P شارژ همراه اول و G S Advnace
شیار کارت حافظه برای شارژ همراه اول ارتقای حافظه برخلاف XPeria P در Galaxy S Advance وجود دارد
همانطور که شارژ همراه اول در تصویر میبینید i9070 چیزی حدود ۳۷۳ واحد نتیجه بهتری داشته که میتوان آن را به خاطر رزولوشن بیشتر XPeria p دانست .
همانطور که دیدید بیشتر این معایب در مقایسه با نسخه ی اصلی Galaxy S4 مطرح شدند و شاید خیلی از این معایب در صورت عدم مقایسه شارژ همراه اول با نسخه ی اصلی وجود نداشت اما خب ما انتظار یک گلکسی اس ۴ ضد آب را داشتیم نه یک گلکسی اس ۴ تضعیف شده ی ضد آب !!
نکته ی بعدی به عنوان ضعف مطرح شد . تغیر نوع صفحه ی نمایش از Super AMOLED به TFT بود که شاید روی کاغذ بتوان آن را یک ضعف بدانیم اما این دو آن چنان هم تفاوتی ندارند . هر دو صفحه حساسیت و زاویه ی دید یکسانی دارند . حتی صفحه ی LCD TFT روشنایی بیشتری دارد . رندرینگ تصاویر و انعکاس نور شارژ همراه اول از تفاوت های این دو صفحه هستند .
Samsung Galaxy S4 Active همانند Galaxy S II و S III دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است . یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار گرفته ، درست مثل Galaxy s4 . هر دوی این دوربین ها قادر به ضبط ویدئوهای شارژ همراه اول ۱۰۸۰p می باشند . نکته ای که اینجا به عنوان ضعف بیان شد تغیر دوربین از ۱۲ مگاپیکسل به ۸ مگاپیکسل است . مسئله ی دگیری نیز که وجود دارد این است که به نظر می رسد قابلیت تصویربرداری هم زمان(dual video) به کلی در GS4 Active حذف شده است . البته نا گفته نماد که GS4 Active بعضی مشکلات مانند میدان دید که در Galaxy s4 نسبت به Galaxy s3 تضعیف شده بود را به حالت اول برگردانده است . همانطور که در تصویر می بینید میدان دید Galaxy S4 Active همانند Galaxy S3 در وضعیت بهتری قرار دارد .
صفحه ی نمایش از نوع TFT می باشد شارژ همراه اول نه Super AMOLED
cam مقایسه ای بین XPeria P و G S شارژ همراه اول Advnace
دوربین به شارژ همراه اول ۸ مگاپیکسل دانگرید شده
شارژ همراه اول دماسنج و رطوبت سنج حذف شده اند
شاید در نهایت بازهم نتوان با اطمینان کامل گفت کدامیک برتر است و ما پیشنهاد میکنیم به هر کدام که علاقه مندتر هستید آن را تهیه کنید اما باز هم نتیجه ی نهایی را خدمت شما اعلام میکنیم . بله Samsung I9070 Galaxy S Advance با یک امتیاز بیشتر توانست شارژ همراه اول برنده ی این مقایسه باشد.
s4a article نیم نگاهی بر معایب شارژ همراه اول Galaxy S4 Active
اگر بخواهیم دیگر امکانات این شارژ همراه اول دو اسمارت فون را به طور خلاصه مقایسه کنیم میتوانیم به این نکات اشاره کنیم :
خروجی HDMI در XPeria P وجود دارد شارژ همراه اول
هیچ شارژ همراه اول رادیو FM ی وجود ندارد
شاید بتوان گفت سامسونگ با عرضه ی Galaxy S4 Active نمونه ای دو زیست از Galaxy S4 عرضه کرد . نمونه ای که بزرگترین تفاوتش با محصول اصلی ضد آب بودن آن است . اما این تنها تفاوت میان این دو نیست ، تفاوت هایی نیز وجود دارد که ما میخواهیم از آن ها به عنوان معایب شارژ همراه اول یاد کنیم !!
پشتیبانی XPeria P از شارژ همراه اول قابلیت USB On-the-go به صورت پیش فرض
از شارژ همراه اول همه ی اینها که بگذریم میرسیم به ویژگی که شاید برای بعضی افراد مهمترین عامل انتخابشان باشد و آن هم چیزی نیست جز دوربین !
تنوع رنگ بیشتر در XPeria P (وجود رنگ شارژ همراه اول قرمز علاوه بر رنگ های پایه)
شاید با اطمینان کامل نتوان گفت کدام گوشی تصاویر بهتری شارژ همراه اول میگیرد اما شاید بتوان گفت XPeria P تصاویر گرمتر و جذابتری میگیرد که نمونه ی مقایسه ی تصاویر گرفته شده توسط دو دوربین را در زیر مشاهده میکنید .
Cam1 مقایسه شارژ همراه اول ای بین XPeria P و G S Advnace
XPeria P دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که به همراه یک فلش LED توانایی ضبط ویدئوهای ۱۰۸۰p با ۳۰ فریم بر ثانیه را هم فراهم می آورد . تثبیت کننده ی تصویر و شارژ همراه اول ۳D sweep panorama هم از دیگر قابلیت های اضافی این گوشی هستند . در عوض I9070 دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که به همراه یک فلش LED توانایایی ضبط ویدئوهای ۷۲۰p را با ۳۰ فریم بر ثانیه داراست که به نظر می رسد باتوجه به وجود امکانات سخت افزاری مناسب نبود فیلم برداری ۱۰۸۰p کمی عجیب باشد . هر دو گوشی نیز دارای دوربین های ثانویه ای هستند XPeria P دوربین جلویی VGA دارد و I9070 دوربین جلویی ۱٫۳ مگاپیکسلی !
ویدئوی گرفته شده توسط I9070 در بالا و ویدئوی گرفته شده توسط XPeria P در پایین قرار گرفته شارژ همراه اول
بزرگتر ، ضخیم شارژ همراه اول تر و سنگین تر از Galaxy s4 است
سامسونگ در رویداد خبری که چندی پیش در لندن ترتیب داده بود چند محصول جدید معرفی کرد . یکی از این شارژ همراه اول محصولات Galaxy S4 Active بود
Hardware مقایسه شارژ همراه اول ای بین XPeria P و

م بازدید : 6 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 خروجی صدا در نوکیا E71 در بالای قاب جلوی گوشی و بطور دقیق در مرکز آن قرار دارد که حسگر نور محیط در طرف چپ و دوربین مکالمه تصویری در طرف راست همراه اول آن مشاهده می شود . صفحه نمایش 36/2 اینچ زیر آن قرار گرفته که کلیدهای کنترل ، جستجو و صفحه کلید QWERTY نیز بدنبال آن ردیف شده اند . ورودی صدای گوشی در پایین گوشه چپ در قاب جلو قرار دارد .
نوکیا E71 به یک دوربین سه مگاپیکسل فلش LED و آینه خودنگاره مجهز است . فلش LED خیلی قوی نیست و کارایی محدودی دارد. نوکیا E71 برای گرفتن عکس از ترکیب دو کلید استفاده می کند. همراه اول
**دوربین همراه اول
**سیستم پخش کننده همراه اول
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از باشگاه خبر نگاران، یکی از سیاست‌هایی که شرکت گوشی‌ساز فنلاندی یعنی نوکیا از سال گذشته در پیش گرفت تا بلکه بتواند اندکی از جاه و جلال گذشته‌اش را دوباره احیا کند، ساخت یک گوشی موبایل هوشمند با دوربین عکاسی همراه اول قدرتمند بود؛ از همین رو شاهد گوشی Pureviewبودیم که به یک سنسور ۴۱ مگاپیکسلی مجهز بود. با ادامه دادن این طرز نگرش، بتازگی اخبار زیادی در مورد ساخت یک گوشی هوشمند دیگر با دوربین قدرتمند از این سازنده به گوش می‌رسد.
شرکت هندی Xolo گوشی جدید را معرفی کرده است که نامش Xolo Q600 می باشد. این گوشی دو سیم کارته می باشد و صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰*۸۵۴ دارد و تراکم پیکسلی ان ۲۱۷ppi می باشد. همراه اول چیپ این گوشی چهار هسته ای می باشد و نامش Mediatek 6589M می باشد که بر روی ان چهار هسته ی پردازنده ی Cortex-A7 با سرعت ۱٫۲Ghz سوار شده است و شما یک گوشی چهار هسته ای دارید. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز PowerVR SGX544 می باشد که بسیار قوی می باشد. رم این گوشی ۵۱۲ مگابایت می باشد که شاید کمی در هنگام بازی ها با کمبود رم مواجه شوید.
**حافظه داخلی همراه اول
**سخن همراه اول آخر
**باتری همراه اول
نوکیا E71 دارای یک صفحه نمایش 36/2 اینچ QVGA است که 16 میلیون رنگ را نشان می دهد. این صفحه همراه اول نمایش از صفحه نمایش نوکیا E61 کوچکتر است.
این همه امکانات بسیار قوی و بروز در این گوشی ساخت می باشد و قیمتش تنها و تنها ۱۵۰ دلار می باشد. باید گفت نسبت به پردازنده ی های قوی این گوشی ، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای می باشد.یش از این گفته شده همراه اول بود که نوکیا قصد دارد با عرضه EOS بازار گوشی های هوشمند را از آن خود کند حالا شایعات جدید از تغییر نام این گوشی حکایت می کند.
گوشی E71 که همراه اول هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای پنج میلیون و 500 هزار ریال در بازار تلفن همراه به فروش می رسد، هنوز رقبت چندانی را بر نیانگیخته تا متقاضیان برای خرید به آن روی آورند. شاید شما نیز جزو کسانی باشید که فکر بکنید گوشی های چهار هسته ای همیشه مال کسانی است که پول زیادی دارند و یا تا زمانی که قیمت دلار در ایران زیاد است ، خرید یک گوشی چهار هسته ای بسیار مشکل می باشد اما شرکت Xolo راه حل را پیدا کرده است.
دوربین این گوشی ۵ مگاپیکسل همراه با یک فلش LED می باشد و یک دوریین VGA نیز در جلو دارد. حافظه ی داخلی این گوشی همراه اول ۴ گیگابایت می باشد اما شما می توانید با کارت های microSD ان را افزایش بدهید. اخرین نسخه ی اندروید نیز بر روی این گوشی نصب شده است و امکانات وای فای و بولوتوث نسخه ی ۴ نیز بر روی ان گنجانده شده است. حتی این گوشی گیرنده ی FM نیز دارد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی آمپر می باشد.
**صفحه همراه اول نمایش
دوربین در وضوح همراه اول QVGA و در 15 fps فیلمبرداری می کند . از آنجایی که نوکیا E71 برای استفاده تجاری و کاری طراحی شده است نمی توان انتظار داشت که امکانات دوربین فیلمبرداری آن پیشرفته تر باشد .
حافظه داخلی گوشی E71 110 مگابایت با پردازنده 369 مگاهرتزی است که این میزان حافظه نیز توسط مموری همراه اول کارت (microSD (TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
نرم افزار پخش موسیقی موجود در این گوشی بخوبی عمل می کند. نرم همراه اول افزار پخش موسیقی از فرمت های صوتی بسیاری پشتیبانی می کند که شامل eAAC , AAC , MP3 و WMA است . این برنامه با فهرست های M3U نیز کار می کند و فایل های انتقال داده شده با انتخاب گزینه Refresh به فهرست موسیقی اضافه می شوند.
نوکیا E71 دارای طراحی ساده است و از همراه اول آنجایی که عمدتا برای کار طراحی شده است ظاهر آن به سختی جذابیتی ایجاد می کندو این گوشی دارای صفحه کلید QWERTY است .
باتری این همراه اول مدل نوکیا از نوع BP-4L Li-Ion با توان 1500 میلی آمپر است که در حالت Stand by حداکثر 410 ساعت و در مکالمه مداوم 10 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد .
فقط 10 میلی متر قطر دارد همراه اول اما با اینحال هنوز باریک ترین دستگاه QWERTY موجود در بازار محسوب نمی شود.

م بازدید : 9 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 یکی از شارژ همراه اول تغییرات اساسی در آیپد نسل چهارم و آیفون 5 مربوط به تغییر درگاه 30 پین سنتی است که از 10 سال پیش در محصولات پرتابل اپل استفاده می‌شد، و هر چه محصولات این شرکت باریک و باریک‌تر می‌شدند باز هم این درگاه 30 پین بزرگ تغییری نمی‌کرد. اپل بالاخره تصمیم گرفت تا این درگاه بزرگ را به نمونه باریک‌تر و کوچک‌تر که لایتنینگ (Lightening) نام گذاری شده، تغییر دهد.
در تمامی موارد و کارکردها آیفون 5 بدون تاخیر و با سرعت بالا عمل می‌کند و در کمتر اپلیکیشنی شما افت فریم را حس خواهید نمود. ادعای شارژ همراه اول دو برابر شدن عملکرد نسبت به نسل قبلی یعنی آیفون 4S کاملا اثبات شده است و در بسیاری موارد حتی بیش از دو برابر افزایش عملکرد مشاهده می‌شود.
در نهایت همانطور که پیش‌تر در مقاله «‫رویکرد نامناسب اپل در تغییر داک اتصال آیفون ۵ » به این موضوع پرداختیم، اپل در ساخت و ارائه لایتنینگ تنها به منافع خود اندیشیده و به فکر سود و منفعت کاربران نبوده است، اپل می‌توانست با شارژ همراه اول استفاده از درگاه میکرو USB دستگاه خود را با دیگر ابزارهای پرتابل دنیا هم‌مسیر کند و به استاندارد جهانی بپیوندد. اما لایتنینگ خود باعث نگه داشتن کاربران در اکوسیستم اپل می‌شود و فروش مبدل آن نیز سود قابل ملاحظه‌ای را روانه حساب‌های این شرکت می‌کند.
در بازی‌هایی که گرافیک بالایی دارند کمتر تلفن هوشمندی قادر به رقابت با آیفون 5 شارژ همراه اول است. مالتی تسکینگ و اجرای چند برنامه همزمان بدون کوچک‌ترین اشکالی انجام می‌شود و به هیچ عنوان پر شدن رم یا کم آوردن پردازنده را حس نخواهید نمود. در زیر می‌توانید مقایسه عملکرد آیفون 5 با رقبا و بنچ مارک‌های مربوط به آن را مشاهده نماید:
درگاه لایتنینگ شارژ همراه اول
لایتنینگ شارژ همراه اول در کنار پورت 30 پین قدیمی
آیفون شارژ همراه اول 5 لایتنینگ
ابتدا مزایای لایتینگ را برمی‌شماریم: اتصال کانکتورها به درگاه جدید اپل ساده‌تر و سریع‌تر شده است. ظاهر درگاه بهتر شده و زمانی که کابل به تلفن متصل می‌شود، شکل و شمایل بهتری نسبت به قبل پیدا می‌کند. درگاه لایتنینگ ضخیم‌تر از میکرو USB است و از شارژ همراه اول این بابت مستحکم‎‌تر و ثابت‎تر از آن به نظر می‌رسد.
اما مهمترین ضعف لایتینگ در عدم پشتیبانی از میلیون‌ها لوازم جانبی است شارژ همراه اول که پیش از این وارد بازار شده‌اند، البته اپل مبدل درگاه 30 پین به لایتنینگ را ارائه کرده است، اما بابت آن باید 30 دلار هزینه کنید، و از آن بدتر نیز این مورد است که لایتنینگ به طور کامل با تمام لوازم جانبی قدیمی سازگار نیست و از برخی از امکانات به خوبی پشتیبانی نمی‌کند.
اپلیکیشن سیری در نسخه جدید iOS بهبودهای زیادی داشته است و در بسیاری از شارژ همراه اول موارد از سرعت عمل در دریافت اطلاعات گرفته تا قابلیت‌های جدید، بهبود داشته است. نسخه جدید سیری، امکان پست کردن در فیس‌بوک و توییتر را دارد، می‌تواند اپلیکیشن‌ها را باز کند، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کند یا اطلاعات مربوط به فیلم های سینمایی را به شما نمایش دهد. شاید این امکانات همگی در ایران قابل استفاده نباشد اما برای کاربران کشورهای دیگر بسیار ارزشمند هستند و می‌توانند سیری را به یک دستیار واقعی تبدیل نمایند. تمام این موارد را اگر در کنار شوخ‌طبعی و جواب‌های هوشمندانه سیری بگذارید خواهید دید که اپل در این زمینه خوب عمل کرده است.
اپل همیشه در زمینه بهینه سازی نرم‌افزار و سخت‌افزار پیشگام بوده و عملکردی پایدار و مناسبی را به کاربر ارائه کرده است. اما باز هم انتقادهای بعضا نابجایی در رابطه با مشخصات فنی به ظاهر ضعیف آیفون در جای جای اینترنت دیده می‌شود. حال این بار موضوع به طور کامل تغییر کرده و اپل در کنار بهینه سازی سیستم عامل، سخت افزاری بسیار پرقدرتی را ارایه نموده شارژ همراه اول است. این شرکت این بار هسته پردازنده را خود طراحی کرده و نشان داده که مهندسی این کار حتی برای یک شرکت طراح محصول نیز امکان پذیر است، البته اپل از صفر این کار را انجام نداده و با خرید شرکت‌های فعال در این زمینه و به کارگیری افراد با تجربه توانسته این قدم بزرگ را بردارد. قدرت بی رقیب سیستم-روی-یک-چیپ A6 بر کسی پوشیده نیست و زومیت نیز قبلا بررسی کاملی از عملکرد این پردازنده در تمام زمینه‌ها منتشر کرده بود.
مورد بعدی مربوط به سرعت لایتنینگ است، اپل در نام گذاری این درگاه زیرکی کرده و آن را طوری انتخاب کرده که شبیه پورت پرسرعت تاندربولت اینتل به نظر برسد (هر دو به معنی صاعقه و آذرخش هستند) اما حداقل شارژ همراه اول تا به امروز سرعت انتقال اطلاعات در لایتنینگ نسبت به نسل قبلی تفاوتی نکرده و در حد USB 2.0 است. یعنی سرعت انتقال اطلاعات بین کامپیوتر یا دیگر ابزارها در زمان اتصال به آیفون 4S و آیفون 5 تقریبا یکسان است (آیفون 5 حدود 10 درصد سریعتر عمل می‌کند) و در این زمینه لاییتینگ هیچ پیشرفتی نکرده است.
در مورد اپلیکیشن Passbook سخن گفتن کار شارژ همراه اول دشواری است چرا که در ایران کاربردی ندارد. اما در خارج از کشور شما امکان اسکن کردن بارکدها و مدیریت بلیت‌های مختلف را خواهید داشت.
قدرت و شارژ همراه اول بازده
در نهایت می‌توان گفت که این نسخه از سیستم عامل اپل دستخوش بهبودهای فراوانی شده است اما هنوز همانند یک بروزرسانی کوچک به نظر می‌رسد و باید منتظر نسخه‌های بعدی iOS بود و دید که اپل چه مسیری را برای رقابت با سیستم عامل‌های در حال پیشرفت دیگر و رابط کاربری انقلابی برخی شارژ همراه اول از آنها در برنامه خود دارد.

م بازدید : 7 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 موتو ایکس هم مثل بسیاری محصولات که این روزها معرفی می شوند، قرار نیست یک راز باشد. البته هیچ یک از عکس های منتسب به آن خرید شارژهمراه اول قابل تایید نیستند ولی با جوی که تیم بازاریابی موتورولا به راه انداخته٬ این را هم در کنار قاب های رنگارنگ موتو ایکس که لو رفته بودند می گذاریم.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین کمپانی خرید شارژهمراه اول سامسونگ در اطلاعیه‌ای از طریق ایمیل برای اعضای اپ استور خود، اعلام کرد از تاریخ {۲۲ می، ۲۰۱۳} خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد.
خبز تازه ای زمان معرفی خرید شارژهمراه اول موتو ایکس نیست ولی طبق شنیده ها٬ این هفته ۱۹ و ۲۰ تیر گوگل مراسمی محدود با حضور ۵۰ نفر از ژورنالیست ها در کمپ خود دارد٬ که مرتبط با موتورلا است.
سامسونگ در این اطلاعیه پیشنهاد داده تا پیش از تاریخ مذکور برنامه‌های کاربردی گوشی سامسونگ توسط خرید شارژهمراه اول کاربران ایرانی بروزرسانی شود، در غیر اینصورت پس از آن تاریخ، بروزرسانی برنامه‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.
ایتنا – این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت خرید شارژهمراه اول و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که اغلب دارندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایران از طریق اپ استور سامسونگ آپدیت می‌شوند و این کمپانی خرید شارژهمراه اول برنامه جایگزینی برای آپدیت شدن گوشی‌های ایرانی اعلام نکرده است.
سامسونگ همچنین اعلام کرد این اطلاعیه، به موجب ماده ۲ -۱۰ شرایط استفاده از برنامه‌های کاربردی سامسونگ برای خریداران و خرید شارژهمراه اول ماده ۲-۲۳ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ، یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی تلقی می‌گردد.
امروز سامسونگ تبلت ۷ اینچی Galaxy Tab 3 را معرفی کرد. این تبلت ۷ اینچی جدید تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده و تنها کمی از نظر مشخصات فنی ارتقاء یافته است. گلکسی تب ۲ مجهز به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱ گیگاهرتز بود اما نسل سوم به پردازنده ۲ هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی مجهز شده است. در ادامه جزئیات بیشتر در خرید شارژهمراه اول مورد گلکسی تب ۳ را مشاهده خواهید کرد.
گفتنی است یکی از خرید شارژهمراه اول برگ‌های برنده سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند ایران، اپ استور ایرانی خود بوده است که با این حرکت، خود را در رده سایر گوشی‌های بدون پشتیبانی خواهد انداخت و کاربران دلیلی برای خرید نخواهند داشت.
البته طبق شنیده ها این مراسم با موتو ایکس مرتبط نیست٬ ولی شاید آخرین محصول غیرگوگلی موتورولا در آن معرفی و سپس راه برای موتو ایکس باز شود. خرید شارژهمراه اول
سامسونگ می گوید این معماری می تواند تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و باعث می شود عمر باتری ابزار همراه شما بیشتر شود. سامسونگ می گوید: «با تکنولوژی پیشرفته صفحات نمایش امروزی، در حال گذار خرید شارژهمراه اول به سوی رزولوشن های بالاتر و شفاف تر هستیم. و Exynos 5 Octa به اندازه کافی قدرتمند است که از پس نمایشگرهای WQXGA یا ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل هم بر آید. و کاربران را قادر می سازد تا ویدیوها را با کیفیت عالی روی تبلت ها و اسمارت فون های اعلای خود تماشا کنند.»
تبلت ۷ اینچی گلکسی تب ۳ نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی تب ۲ دست خوش تغییرات محسوسی نشده و تنها پردازنده آن ارتقاء یافته و حافظه ذخیره سازی خرید شارژهمراه اول آن از ۸ گیگابایت به ۱۶ گیگابایت افزایش یافته است. دوربین این تبلت نسبت به قبل تغییری نکرده و از همان دوربین ۳ مگاپیکسل در پشت و ۱٫۳ مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.حتی صفحه نمایش گلکسی تب ۳ با تب ۲ یکسان است و از همان صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. توجه داشته باشید که نکسوس ۷ سال گذشته دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و انتظار می‌رفت سامسونگ از صفحه نمایش بهتری در نسل سوم تبلت ۷ اینچی خود استفاده کند.
با معرفی گلکسی خرید شارژهمراه اول اس چهار اکنون سامسونگ تبدیل به تیتر یک خبرها شده است. البته این شرکت کره ای برای امروز تنها به همین یک خبر بستنده نکرده است: قرار است تولید انبوه چیپ هشت هسته ای Exynos 5 Octa سامسونگ از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز گردد.
این چیپ که از طراحی ۲۸ نانومتری بهره می برد، اولین بار به عنوان یک خرید شارژهمراه اول خبر جذاب در CES 2013 رونمایی شد. نسخه ای که اکنون قرار است در گلسی اس ۴ مورد استفاده قرار گرفته و پس از آن هم به صورت انبوه وارد بازار شود، دارای چهار هسته با معماری Cortex-A15 است که برای فعالیت های سنگینی چون عکاسی یا بازی مورد استفاده قرار می گیرند. چهار هسته بعدی این چیپ هم از نوع کم مصرف هستند که برای کارهای سبک تر مانند اینترنت گردی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی استفاده می شوند.
هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است و سامسونگ تنها اذعان داشته که نسخه Wi-Fi گلکسی تب ۳ خرید شارژهمراه اول را از ماه آینده و نسخه ۳G را از ماه ژوئن عرضه خواهد کرد.

م بازدید : 9 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

با گذر از دنیای اعداد و ارقام، صفحه‌نمایش اپتیموس جی در شرایط مختلف امتیاز بالایی را کسب می‌کند. نور صفحه‌نمایش نسبت به نمونه مشابه Nexus 4 تا حدودی کمتر است اما کنتراست بالا و زوایای دید بسیار راضی‌کننده آن منجر به برتری این مدل نسبت به رقیب آن می‌شود. سطح شارژ همراه اول مقاوم در برابر بازتابش نور امتیاز این پنل در نور مستقیم خورشید را نیز کاملا ارتقا می‌دهد.
ابعاد پنل صفحه‌نمایش در اپتیموس جی 4.7 اینچ است و از وضوح 1280×768 پیکسل بهره می‌برد این وضوح در مجموعه اندروید تنها یک بار دیگر در نکسوس 4 که آن نیز ساخته ال‌جی است تکرار شده و دیگر اندرویدفون‌های HD دارای رزولوشن 1280×720 هستند. شارژ همراه اول اختلاف تعداد پیکسل این دو وضوح، نزدیک به 61 هزار عدد است که حدوداً 6.7 درصد پیکسل‌های بیشتری نسبت به وضوح عادی HD ارائه می‌دهد . فشردگی این پنل با این وضوح بدین‌ترتیب 318ppi اندازه‌گیری می‌شود. فناوری ساخت پنل در E975 به‌گفته ال‌جی از نوع True HD-IPS + LCD است که عبارتی تبلیغاتی برای معرفی یک پنل TFT IPS به حساب می‌آید. نکته جالب در مورد ساخت این پنل فناوری تحت عنوان Zerogap Touch است. این فناوری با حذف دو قسمت معمول در صفحه‌نمایش‌های LCD ضمن به حداقل رساندن فاصله شیشه بخش رویی و پنل LCD به کیفیت تصویر بهتر و قطر کمتر دستگاه منجر می‌شود. قسمت‌های حذف شده در این میان یکی لایه‌های نیم‌شفاف موسوم به ITO (Indium tin oxide) در زیر شیشه صفحه‌نمایش و دیگری شکاف هوایی بین ITOها و سطح پنل است. با انجام این عمل به‌گفته LG تا 27 درصد ضخامت صفحه‌نمایش کمتر می‌شود. از دیگر مزایایی که ال‌جی در این زمینه بر شمرده است کاهش حاشیه دو سمت صفحه‌نمایش به تنها 3.52‌ میلیمتر است که ظاهر مدرنی را برای گوشی در حالت روشن ایجاد می‌کند.
ال جی شارژ همراه اول اپتیموس جی - LG Optimus G
ال جی اپتیموس جی - شارژ همراه اول LG Optimus G
زیر صفحه‌نمایش دستگاه در یک فضای ناپیدا سه کلید لمسی شارژ همراه اول back، Home و منو قرار دارند که با خاموش شدن بک‌لایت کاملا در فضای پیرامونی خود گم می‌شوند. در بالای پنل نیز اسپیکر تماس همراه با نشان LG در مرکز بخش بالایی، دوربین دوم و LED هشدار در سمت راست و حسگرهای تنظیم نور و Proximity در دیگر سو قرار دارند. وضوح دوربین دوم Optimus G برابر 1.3‌ مگاپیکسل است که با وضوح HD‌ قادر به فیلم‌برداری است.
طراحی شارژ همراه اول ظاهری
ابعاد شارژ همراه اول و وزن
ال جی اپتیموس جی - LG Optimus G شارژ همراه اول
Optimus G‌ در طراحی ظاهری از فرم کلاسیک نکسوس 4 با زوایای گرد و دو قسمت منحنی بالا و پایین پنل فاصله گرفته و ظاهری بسیار مدرن‌تر از خود به نمایش می‌‌گذارد. هر دو سمت دستگاه با پوشش شیشه‌ای مقاومی پوشیده شده که تمایل زیادی به جذب اثر انگشت نداشته و در برابر خراشیدگی نیز تا حدود زیادی مقاومند. قطر اندک E975 نکته مثبت دیگر این مدل است که برای اسمارت‌فون‌های مجهز به صفحه‌نمایش‌های بزرگ امر مهمی در بهبود استفاده به حساب می‌آید. بدنه پلاستیک گوشی به‌صورت یک‌پارچه طراحی شده و دسترسی به باتری و قسمت‌های زیر کاور تنها با باز کردن دو پیچ پایین دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود. یکی دیگر از جلوه‌های طراحی Optimus G به‌خصوص در نسخه مشکی دستگاه دو نوار نقره‌ای پیرامونی است که یکی دورتادور شارژ همراه اول صفحه‌نمایش قرار دارد و دیگری نزدیک به 1 میلیمتر پایین‌تر در کناره‌ها قرار دارد. این دو نوار به‌علت نزدیکی به یکدیگر در هنگام مشاهده گوشی از فاصله دورتر در کنار هم دیده شده و با ایجاد کنتراست با بدنه مشکی دستگاه جذابیت ظاهری بیشتری به Optimus G‌ می‌بخشد در کل از لحاظ طراحی بدنه امتیاز Optimus G‌ در سطح بالاترین مدل‌های فعلی کلاس High-end قرار می‌گیرد.
با نگاهی به ابعاد دیگر گوشی‌های دارای پنل مشابه‌ شارژ همراه اول مثل دو مدل One و One X و تا حدودی Galaxy S III ابعاد Optimus G‌ به‌خصوص در بحث ارتقاع گوشی بسیار کمتر از دیگر مدل‌ها است. ابعاد G‌ برابر 8.5×68.9×131.9 میلیمتر است که در مقایسه با سه مدل ذکر شده، 5.5 میلیمتر از One، تا 2.5‌ میلیمتر از One X و 4.7 میلیمتر از Galaxy S III کوتاه‌تر است. بدین‌ترتیب Optimus G‌ را می‌توان در کنار اسمارت‌فون‌هایی نظیر DROID RAZR HD و DROID RAZR MAXX HD از موتورولا کوتاه‌قامت‌ترین اندرویدفون‌ 4.7 اینچی فعلی بازار تلقی کرد. قطر مناسب و عرض مطلوب دستگاه در دست‌گیری گوشی را به امر آسانی بدل می‌کند.
طراحی‌های جعبه در محصولات ال‌جی یکی از قسمت‌هایی است شارژ همراه اول که محصولات High-end این برند را نسبت به دیگر بزرگان متمایز می‌کند. در این رده برخلاف جعبه‌های ساده و معمولی مدل‌هایی مثل خانواده Galaxy S و آی‌فون‌های اپل معمولا از طراحی متفاوتی استفاده می‌شود که کنجکاوی کاربران را برای گشودن جعبه کاملا تحریک می‌کند. این داستان در مورد E975 نیز کاملا صادق است و طراحی جعبه این مدل با 3 قسمت مجزا کاملا جذاب به نظر می‌رسد. محتویات این جعبه به‌جز خود گوشی شامل کابل USB، شارژر، هدست سیمی و آچار مخصوصی برای درآوردن سیم‌کارت است. رنگ لوازم جانبی همراه گوشی در هر 3‌ مورد شارژر، کابل USB‌ و هدست با رنگ بدنه دستگاه هماهنگ است و مثل رنگ گوشی در دو نسخه سفید و مشکی ارائه می‌شود. هدست‌های سیمی همراه گوشی از لحاظ ظاهری کیفیت بالایی را نشان می‌دهند.

م بازدید : 10 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گوشی Curve 8980 بلک بری که هنوز توسط شرکت RIM عرضه نشده، توانست از کمیسیون همراه اول فدرال مخابرات آمریکا تاییدیه FCC دریافت کند.
وی افزود: تالیا مجوز ۶ میلیون مشترک دارد که اگر همراه اول به این میزان توسعه یابد، درآمدزایی بسیاری را به واسطه آن شاهد خواهیم بود.
به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی شدن مخابرات و فعالیت بخش خصوصی همراه اول سهامداران می‌توانند درباره مشارکتشان تصمیم‌گیری کنند و کار راحت‌تر خواهد شد.
Curve 8980 از دوربین همراه اول ۳٫۲ مگاپیکسلی برخوردار است و صفحه کلید کامل QWERTY دارد.
او ادامه داد: در حال حاضر موضوع قیمت‌گذاری این شرکت از سوی گروه کارشناسی تمام شده و این گروه همراه اول نظر نهایی خود را در این باره به شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و در حال تعامل برای نحوه برگزاری فرآیند انتقال سهام و سرمایه هستیم که این موضوع و تصمیم به زودی نهایی خواهد شد.
مدیر کل دفتر مشارکت‌های غیردولتی شرکت مخابرات ایران در آذرماه سال گذشته با اشاره به تشکیل کمیته سه جانبه برای حل اختلاف شرکت مخابرات ایران با تالیا در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفته بود این کمیته در چارچوب همراه اول قرارداد، اختلاف نظر مخابرات با تالیا را مورد بررسی قرار خواهد داد و با توجه به نظر نهایی کمیته سه جانبه در سازمان تنظیم مقررات، تالیا به مسیر خود ادامه می‌دهد؛ تالیا در بازار موقعیت و مشتریان خود را داشته و با داشتن شبکه با کیفیت، مشتریان خاص خود را دارد.
جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری و بلندگو همراه اول از دیگر امکانات این گوشی است.
اما دکتر داوود زارعیان – مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت تصمیم مخابرات برای احیای دوباره تالیا اظهار کرد: در طرح جدید و با توجه به اینکه مخابرات نیز سرمایه‌گذار این پروژه خواهد شد، این روال تغییر می‌کند و طبیعی است که درآمدزایی این موضوع با توجه به همراه اول توسعه تالیا و افزایش تعداد مشترکان بیش‌تر می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای و به نقل از خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اپراتور تلفن همراه تالیا از ابتدای آغاز فعالیتش تاکنون نسبت به دیگر اپراتورهای تلفن همراه در سکوت و با تعداد کم‌تری مشترک فعالیت کرده است؛ مبحث ثبت شرکت مستقل برای تالیا و ورود سرمایه‌گذار خارجی به آن از چند سال پیش در مخابرات در حال بررسی بوده که بی‌نتیجه مانده بود اما ظاهرا قرار است به زودی این همراه اول اپراتور از سوی مخابرات ایران احیا شود.
وی با بیان این که در متن قرارداد مشارکت سهامدار همراه اول جدید تالیا نیز با همان شرایط قبلی است اظهار کرده بود: تالیا نمی‌تواند اسم شرکت را تغییر داده یا از تعاونی بودن خارج شود به این دلیل که سهامداران جدید درخواست تشکیل شرکت‌ جدید را دارند یا می‌خواهند از تعاونی‌ بودن خارج شوند.
اما سال گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هم به خبرنگار ایسنا گفته بود: بحث ثبت شرکت مستقل برای تالیا و انتخاب سرمایه‌گذار خارجی برای آن موضوع حقوقی پیچیده‌ای دارد همراه اول و از طرفی بحث ورود سرمایه‌گذار خارجی به تالیا از چند سال پیش در مخابرات در حال بررسی است اما با توجه به این که مشکل حقوقی دارد هنوز راه‌حلی برای آن پیدا نشده است.
صابر فیضی با بیان این که تعهدات مخابرات و تالیا بعد از خصوصی‌سازی سهل‌تر خواهد همراه اول شد، گفته بود: مشکل اصلی تالیا تعاونی بودن آن است و سهامدار خارجی می‌گوید که تالیا از تعاونی بودن خارج شود و شرکت جدیدی تشکیل دهد؛ در حالی که یکی از امتیازات تالیا تعاونی بودن آن است سهامدار خارجی خواستار خارج شدن تالیا از تعاونی بودن است، این در حالی است که در سیستم دولتی وقتی این امتیاز حذف شود، کسانی که در مزایده برنده نشده بودند حق اعتراض دارند.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان دقیق همراه اول عرضه این گوشی منتشر نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، گوشی Curve 8980 که جانشین ۸۹۰۰ است از چهار باند شبکه GSM/EDGE و همراه اول اتصالات بی سیم WiFi و بلوتوث بهره می برد.
سیداحمد علمایی با بیان اینکه قرارداد تالیا یکی از قراردادهای خوب مخابرات به شمار می‌آید، با تاکید بر اینکه ایجاد تغییرات در تعرفه و سایر موارد مرتبط با تالیا بستگی به تصمیم مجمع شرکت مخابرات ایران دارد، درباره رومینگ تالیا گفت: در حال حاضر برقراری رومینگ تنها با همراه اول افزایش تعداد مشترکان تالیا به سطح دو میلیون بستگی دارد.
در حال حاضر مجتمع صنعتی رفسنجان صاحب تالیا است و بر اساس درآمدی که دارد سالانه ۵۷ درصد سودش را به مخابرات می‌دهد و ۴۳ درآمدش برای خود تالیاست ولی قرار است در طرح جدید پروژه تالیا با سرمایه‌گذاری جدید (۵۱ درصد سهم همراه اول مخابرات و ۴۹ درصد سهم مجتمع صنعتی رفسنجان ) احیاء

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 235
  • بازدید کلی : 5,994