loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 11 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 معاون وزیر با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات با حضور در این همایش بیش‌تر برروی روابط بین رگولاتور و اپراتورها تاکید شارژ همراه اول کرده است، اظهار داشت: تا از این طریق، رضایت مردم و خدمت‌گیرندگان محقق شود و اپراتورها بتوانند به منافع خود رسیده و کیفیت ارائه خدمات خودشان را افزایش دهند.
تبلت HTC شارژ همراه اول one,گوشی HTC one,ویژگیهای گوشی HTC one
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات شهید کلانتری، شهید جعفری، پیروزی، نبوت، شهید بهشتی و شهید باهنر از امروز ( 17 بهمن‌ماه) شارژ همراه اول آغاز می‌شود.
پاسخ این سوال به موفقیت هایی نیست که گوگل بابت Nexus 7 بدست آورده،بلکه یک تلاش چند جانبه از سوی HTC برای حمله به سهم بازار سری گلکسی نت های سامسونگ می باشد و این در حالی است که سامسونگ در تلاش برای معرفی گلکسی تب هایش شارژ همراه اول است و این شامل گلکسی تب 3 نیز می شود که اخیرا مطرح شده است.
نگاهی که پیش از این به HTC انداختیم نشان داد که به ندرت می توان نقطه منفی در این گوشی یافت. هر چند که این روزها این کمپانی نسبت به 4 شارژ همراه اول دهه گذشته موفقیت های کمتری را بدست آورده ولی بسیار از کارشناسان معتقدند که HTC one این کمپانی را به روزهای اوجش بر می گرداند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات هدف اصلی شارژ همراه اول رگولاتوری را برآورده کردن نیاز اپراتورها عنوان کرد وگفت: با واسطه این حرکت رگولاتوری، پیش بینی می شود ارائه خدمات با کیفیت بهتری صورت بگیرد تا بتواند رضایت مشتری و خدمات‌گیرنده به همراه داشته باشد.
"محسن شجاع" یکی از آتش نشانان مهار کننده آتش بازار علاء الدین در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: آتش‌سوزی مجتمع تجاری علاء الدین تهران بامداد یکشنبه از ساعت سه صبح شروع به سوختن کرد و گسترش شعله‌های آتش به حدی بود که تا کنون لکه گیری و تلاش ماموران شارژ همراه اول آتش نشان ادامه دارد.
به گفته یک مامور آتش نشان ایستگاه 46 سازمان آنش نشانی حدود 35 مغازه تلفن شارژ همراه اول همراه طعمه حریق بزرگترین آتش سوزی پاساژ علاء الدین شدند.
روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید کلانتری با پیش شماره‌های 8864 الی 8867، 8878، 8879، 8887، 8888، 8820 در محدوده خیابان های میرداماد غربی، عطار، شارژ همراه اول ولی عصر(عج)، میدان عطار و در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره‌های 2217، 2218، 2240 الی 2243 در محدوده بلوار دانشجو، بوستان گلریزان، گل بهار، اقاقیا، گل گندم، گلنار، گلشن و در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره‌های 3325، 3378، 3379، 3330 الی 3336 در محدوده خیابان‌های شکوفه، حاجیان فرد، بوبر، هفده شهریور به مدت 72 ساعت دچار اختلال می شود.
براساس این گزارش، با اجرای عملیات شارژ همراه اول کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید باهنر از ساعت 22 به مدت 7 ساعت دچار اختلال می‌شود.
این اظهارات در حالی بیان می شود که مسئولان دفتر پاساژ علاء الدین معتقدند آتش سوزی شارژ همراه اول جزئی بوده و تنها سه مغازه دچار خسارت شده اند.این روزها که همه جا صحبت ازHTC one است و از ویژگی های این گوشی صحبت می شود ما درباره صفحه نمایش بزرگتر HTC one در قالب یک تبلت فکر می کنیم و ابن امکان وجود دارد در آینده ای نزدیک تبلت HTC one به بازار از سوی HTC معرفی شود.
کرم پور با اشاره به اینکه معمولا به دلیل خصوصی بودن اپراتورها در زمینه تعاملشان با دولت دچار مشکل می‌شوند، اظهار داشت: بر همین اساس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نقش واسطه را بین اپراتورها، دولت و نهادهای قانون‌گذار ایفا می کند. شارژ همراه اول
این مامور آتش نشان ایستگاه 46 سازمان آنش نشانی شارژ همراه اول همچنین یادآور شد: مصدومیت دو تن از ماموران این سانحه جزئی بوده و هم اکنون نیز از بیمارستان مرخص شده اند.
تبلت HTC one,گوشی شارژ همراه اول HTC one,ویژگیهای گوشی HTC one
اما چه چیزی باعث می شود که HTC شارژ همراه اول one تمایل داشته باشد که به بازار تبلت وارد شود؟
وی افزود: آتش‌سوزی که از یکی فروشگاههای طبقه چهارم این مجتمع شروع شده بود از طریق سقف های این طبقه به سایر مغازه ها سرایت کرد به طوری که حدود 35 مغازه شارژ همراه اول از این طبقه با خسارت های فراوانی روبرو شدند.
معاون وزیر شارژ همراه اول ارتباطات افزود: تست و بررسی میدانی نیز در کنار مشاهده و نظارت بر خط نیز انجام می‌شود تا در تمامی نقاط از جاده‌ها، شهرها و اتوبان‌ها این موضوع قابل پیگیری باشد.
وی با اشاره به اعلام میزان دقیق خسارت های ایجاد شده در آتش سوزی طبقه چهارم پاساژ علاء الدین گفت: تا کنون آمار دقیقی مربوط به میزان خسارت ها به دست نیامده است و شارژ همراه اول همچنان ماموران آتش نشان در حال بررسی بر روی میزان خسارت های وارد شده هستند.
البته این امر به موفقیت HTC one شارژ همراه اول در بازار و اینکه تا چه حد مورد حمایت کاربران قرار گیرد دارد. البته قصد نداریم این امر را بیان کنیم که به جد HTC می خواهد که این کار را انجام دهد.
همچنین در مرکز مخابرات نبوت با پیش شماره‌های 7790 الی 7795، 7797 در محدوده خیابان‌های 108، 112، 105، 107 و در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره‌های 8840 الی 8847 در محدوده خیابان‌های شهید بهشتی، شریعتی، اندیشه اصلی و اندیشه شارژ همراه اول 1 به مدت 3 روز با اختلال همراه ا

م بازدید : 9 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

ما همه سرمایه های مورد نیاز را -- اعم از تحقیق و توسعه و فناوری توسعه محصولات -- جهت ساخت گوشی های هوشمند فوق العاده و کامپیوترهای موبایلی که می توانند بازار را دگرگون سازند در زیر یک سقف در اختیار داریم. و MeeGo مرا خرید شارژ همراه اول به شوق واداشته است.
«دیروز نخستین روز کاری من در شغل جدیدم بود. خوشبختم که بگویم که اینک من یکی از مهیج ترین مشاغل را در عرصه کسب و کار دارم. به عنوان رئیس راه حل های موبایل هدف من این خواهد بود که بقای نوکیا به عنوان خرید شارژ همراه اول رهبر بازار و رهبر فکری در ساخت دنیای دیجیتال را تضمین نمایم. من دچار توهم نشده ام؛ این کار کوچکی نیست.در ماه های پیش رو ما با تمرکزی لیزرگونه بر روی کیفیت، به پیشبرد پروژه های جاری و کار بر روی ساده سازی روش کاریمان برای عرضه هر چه سریعتر محصولات و سرویس ها خواهیم پرداخت.
در زیر فهرست تهیه شده توسط آقای میلر (به ترتیب رتبه داده شده توسط ایشان) و نتایج نظرسنجی را (تا زمان نگارش این مطلب) مشاهده می خرید شارژ همراه اول فرمائید:
من -- شاید خرید شارژ همراه اول حتی بگونه ای وسواسی -- متعهد به بازگرداندن نوکیا به جایگاه خود به عنوان شرکت شماره یک در دنیای وسایل پیشرفته هستم. نیل به این هدف نیازمند ممارست و کوششی بالاتر از حد معمول است. این نقشیست که من در طول متجاوز از 20 سال گذشته خود را برای آن آماده می کرده ام.
در زیر توزیع امتیاز را برای گوشی های 9 برند مختلف از میان 16 برند بررسی شده توسط GoodGuide مشاهده می نمائید. به عنوان مثال این نمودارها نشان می دهد که امتیاز تمامی گوشی های بررسی شده نوکیا در محدوده 7 تا 8 قرار دارد حال آنکه گوشی های سامسونگ در محدوده امتیاز 5 تا 8 پراکنده اند و تمامی گوشی های بلک خرید شارژ همراه اول بری امتیازی بین 3 تا 4 را کسب کرده اند. برای اطلاعات بیشتر در مورد یکایک گوشی ها می توانید به اینجا مراجعه نمائید.
در طول ماه های آینده ما گوشی N8 نوکیا را -- که نخستین گوشی نوکیا مبتنی بر سیمبیان 3 است -- عرضه خواهیم کرد. من خودم گوشی N8 را آزموده ام و بر این باورم که سرعت و قدرت این گوشی بسیاری از افراد را شگفت زده و غافلگیر خواهد کرد. دوربین این گوشی و ویدیوی با کیفیت HD آن و یکپارچگی کامل آن با سرویس های Ovi آن را به یک مرکز سرگرمی پرقدرت تبدیل خواهد کرد. ضمن آنکه ما قصد داریم تا امسال نخستین وسیله خرید شارژ همراه اول مبتنی بر سیستم عامل MeeGo خود را نیز روانه بازار کنیم.
رقابت بسیار داغی در بازار گوشی های هوشمند بوجود آمده است. ماتیو میلر از خرید شارژ همراه اول سایت ZDNet فهرستی از 10 گوشی هوشمند برتر سال 2010 را که تاکنون به بازار عرضه شده و یا معرفی شده اند تهیه کرده.کاربران سایت ZDNet نیز با شرکت در نظرسنجی، رأی خود را در مورد برترین گوشی هوشمند (از میان فهرست تهیه شده توسط ماتیو میلر) اعلام نموده اند.
GoodGuide Mobile Brands خرید شارژ همراه اول
شاید هنگام خرید یک گوشی موبایل اصلی ترین معیارهایی که مد نظر خریداران قرار می گیرد ویژگی های فنی، قیمت، کمپانی سازنده و در برخی کشورها اپراتورهای طرف قرارداد برای خرید گوشی باشد. اما ویژگی های دیگری نیز این روزها مد نظر برخی از خریداران -- به ویژه در کشورهای غربی -- قرار می گیرد و آن میزان سازگاری گوشی موبایل با محیط زیست یا به عبارتی میزان Green بودن گوشی و نیز مسائل اجتماعی مرتبط با فرایند ساخت آن است.در همین راستا به تازگی کمپانی GoodGuide گوشی های موبایل را نیز به بانک اطلاعاتی خود در مورد میزان مناسب بودن کالاها از نظر محیط زیست و اجتماع افزوده است. خرید شارژ همراه اول در حال حاضر 576 گوشی و شارژر گوناگون از 16 کمپانی برتر سازنده گوشی های موبایل موجود در بازار ایالات متحده آمریکا در این رده بندی درج گردیده. لازم به ذکر است که این کمپانی تا کنون نزدیک به 90,000 کالا و محصول مختلف را -- از اسباب بازی گرفته تا مواد غذایی -- امتیاز دهی نموده است.
اینها سؤالاتیست خرید شارژ همراه اول که انسی وانجوکی -- رئیس جدید راه حل های موبایل شرکت نوکیا -- در نامه ای پرشور که در روز 2 جولای 2010 (11 تیر 1389) در وبلاگ رسمی این شرکت منتشر ساخت تا حد زیادی به آنها پاسخ داده است. او در این نامه مدعی گردیده که نوکیا در صدد است تا بار دیگر رهبری بازار را در دنیای موبایل بدست گیرد. این نامه حاوی نکات مهمی درباره سیاست نوکیا در ارائه محصولات و مبارزه در این بازار پررقابت است.
در زیر متن کامل نامه انسی وانجوکی را با عنوان «اکنون ضد حمله آغاز می گردد» خواهید خرید شارژ همراه اول دید:
یا نوکیا آماده مبارزه ای تمام عیار است؟ آیا این شرکت فنلاندی از سیستم عامل اندروید گوگل استفاده خواهد کرد؟ آیا سیمبیان جای خود را به MeeGo خرید شارژ همراه اول می دهد؟
GoodGuide عوامل گوناگونی را برای رتبه بندی خود مد نظر قرار می دهد. از جمله این عوامل می توان از عناصر و مواد به کار رفته در ساخت گوشی، میزان کارآیی شارژر گوشی، کیفیت بازیافت، میزان تمایل کمپانی سازنده به افشاسازی جزئیات زنجیره تأمین محصولات و شرایط کار کارگران در کارخانه ها نام برد. هرچند GoodGuide نیز استفاده از گوشی های موبایل با کمترین میزان تشعشع امواج رادیویی را توصیه می نماید اما با توجه به اختلاف نظر در مورد میزان تأثیر این امواج بر روی سلامتی، آنرا در امتیاز دهی مد نظر قرار نداده خرید شارژ همراه اول است.

م بازدید : 15 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 - طراحی جدید برای نوار اطلاع‌رسانی شارژ همراه اول و پیغام‌ها
این صفحه نمایش دقیقا شانه به شانه لپ تاپ ویژه بازی جدید ایسوس می زند و با فاصله کمی بالاتر از صفحه نمایش رتینای مک بوک پرو قرار می گیرد. البته فعلا نمونه مهندسی این اولترابوک به نمایش گذاشته شارژ همراه اول شده و سامسونگ درباره زمان عرضه و یا نام تجاری این تکنولوژی صفحه نمایش چیزی نگفته است.
آنچه در ویدیو خواهید دید اینها است: دستگاهی با گوشه‌های خمیده که قسمت پشتی آن از جنس فلز خراشیده است و نمایشگری شبیه به مال تبلت‌ها دارد، کیبورد آن دارای نور پس زمینه است و جای قلم استایلوس هم در بدنه تعبیه شارژ همراه اول شده. همه اینها در کنار هم فقط یک نشانی را به ما می‌دهند؛ نسل آتی دستگاه‌های تبدیل‌شونده برخوردار از ویندوز ۸ نسخه Pro.
با اینکه در حال حاضر تلفن گلکسی اس ۳ سامسونگ یکی از محصول های داغ و پرصدای بازار به حساب می آید، شارژ همراه اول اما امروز شاهد خبرهایی در مورد گلکسی اس ۴ بودیم.
یک منبع دیگر به روزنامه‌ کره‌ای Korea Economic Daily توضیح داد که اپل هم‌اکنون به طور کامل شارژ همراه اول خرید تراشه‌های حافظه‌ای سامسونگ را متوقف کرده است و حتی نخستین سری از گوشی هوشمند آیفون ۵ که وارد بازار می‌شود نیز تراشه سامسونگ را در خود جا نداده است.
ویندوز جدید مایکروسافت طوری طراحی شده که رابط کاربری آن چه برای پی‌سی‌های شارژ همراه اول سنتی و چه برای پُست پی‌سی‌ها یکسان باشد. از این رو ساخت لپ‌تاپ‌هایی که بتوانند به راحتی تبدیل به دستگاه‌های شبیه تبلت شوند ممکن شده. و به نظر می‌رسد سامسونگ، می‌خواهد به زودی یکی از اولین تبدیل‌شونده‌های مبتنی بر ویندوز ۸ را به دنیا عرضه کند.سامسونگ در IFA امسال مرتبا با عرضه محصولات جدید باعث شگفتی همگان می شود. به گونه ای که پس از اسمارت فون ها، تبلت ها و دوربین دیجیتال معرفی شده در مراسم افتتاحیه اش، حتی آخرین روز نمایشگاه هم محصول جدیدی را برای رو کردن در آستین دارد. اولترابوک ۱۳ اینچی Series 9 WQHD سامسونگ به ویندوز ۸ و صفحه نمایش خارق العاده ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است. با توجه به صفحه نمایش لپ تاپ قبلی سری ۹ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل، می توان این سوگلی جدید را گامی بلند و رو به جلو برای سامسونگ محسوب کرد.
اگر این خبر درست باشد گلکسی اس چهارم تنها ۹ ماه بعد از نسخه سوم از راه می رسد و به عقیده برخی کارشناس ها، سامسونگ قصد دارد برای رقابت بیشتر با اپل چنین کاری را انجام بدهد. در واقع اعلام شارژ همراه اول این خبر تنها سه روز بعد از شروع پیش فروش آیفون نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد روند فروش این تلفن را تحت تاثیر قرار بدهد.از مشخصات لو رفته نیز می دانیم که نمایشگر گلکسی اس ۴ بزرگ تر شده و به ۵ اینچ رسیده است و از یک پردازشگر جدید استفاده خواهد کرد و سیستم عامل نیز همچنان اندروید خواهد بود. طراحی تلفن نیز تغییرات مهمی خواهد داشت.
اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ در نمایشگاه کامپیوتکس نمونه‌ای از یک نوت‌بوک-تبلت تبدیل‌شونده را نشان داده بود که به آن ترنسفورمر سری ۵ (Series 5 transformer) گفته می‌شد. طراحی محصولی که در این ویدیو دیده می‌شود شارژ همراه اول بسیار شبیه به همان نمونه است.
- ۲ نمای شارژ همراه اول متفاوت برای صفحه خانگی
- شارژ همراه اول منوی تنظیمات جدید
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگرچه نام سامسونگ در لیست شرکت‌های تامین‌کننده قطعات مورد نیاز گوشی هوشمند آیفون موجود است، رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که این شرکت کره‌ای قصد دارد عرضه حافظه‌های DRAM و NAND را برای محصولات آتی اپل متوقف کند. شارژ همراه اول
این منبع گفت: «سامسونگ همچنان در لیست نخستین شرکت‌های تامین کننده تراشه‌های حافظه‌ای اپل برای گوشی هوشمند آیفون وجود دارد. اما درخواست اپل برای خرید این محصولات از سامسونگ کاهش یافته است و سامسونگ نیز خود را برای توقف این فرآیند آماده شارژ همراه اول می‌کند».
در ادامه مطلب می توانید برخی از شارژ همراه اول عکس های این محصول را ببینید.
- جایگزینی S شارژ همراه اول Memo توسط S Note
گزارش‌‌های منتشر شده از سوی مراکز تامین‌کننده قطعات مورد نیاز اپل حاکی از آن شارژ همراه اول است که شرکت یاد شده درخواست خود را برای خرید حافظه‌های مجازی از شرکت سامسونگ کاهش داده است و بر این اساس حافظه‌هایی که قرار است در گوشی هوشمند آیفون ۵ مورد استفاده قرار گیرند محدودتر می‌شوند.
- بهبود کارکرد کلی: به شارژ همراه اول لطف پروژه کَره آپدیت جدید باعث روان‌تر و سریع‌تر شدن تلفن خواهد شد
samsung-series-5-hybrid.jpg شارژ همراه اول
ویدیویی که در صفحه رسمی سامسونگ در یوتوب قرار گرفته خبر از معرفی قریب‌الوقوع محصولی تازه از این کمپانی می‌دهد. این ویدیوی کوتاه و البته مثل بیشتر ویدیوهای شارژ همراه اول پیش‌معرفی سامسونگ، راز آلود، دستگاهی را نشان می‌دهد که هم دارای کیبورد است و هم قلم استایلوس.
نشریه تایمز کره در مقاله ای ادعا کرده گلکسی اس چهارم در فوریه سال آینده میلادی (بهمن ماه) و در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلون معرفی خواهد شد. ضمن اینکه گفته شده حداکثر یک ماه بعد از معرفی، شاهد شارژ همراه اول ورود این تلفن به بازار خواهیم بود.
کمپانی سامسونگ بالاخره ارائه اندروید ۴٫۱ (جیلی بیلی) برای پرچم‌دار تلفن‌های خود یعنی گلکسی S3 را آغاز کرد. اولین کشوری که این آپدیت را دریافت می‌کند شارژ همراه اول لهستان است و در ادامه تا آخر سپتامبر سایر کشورها نیز رام‌های رسمی را دریافت خواهند کرد. برخی از تغییراتی که با جیلی بیلی به گلکسی S3 خواهد آمد عبارتند از:

م بازدید : 10 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 این گوشی با امکاناتی نظیر صفحه نمایش 3.5 اینچی لمسی از نوع IPS LCD خرید شارژ همراه اول با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی همراه با قابلیت تشخیص لبخند، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 32 گیگابایت، سیستم عامل سیمبین بل تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است.
همچنین 603 این برند با قیمت فروش 425هزار خرید شارژ همراه اول تومانی توانست شمار بالایی از تقاضای مشتریان را به خود اختصاص دهد.
N8 از جمله گوشی های این برند در ماه گذشته بود که با وجود افزایش قیمت چشمگیر بازهم از تکاپو آن کاسته نشد و با استمرار تقاضای مشتریان در خرید شارژ همراه اول لیست پرفروش ترین های ماه جای قرار گرفت.
گوشی C5 نوکیا از کیفیت ساختاری عالی برخوردار است که این ویژگی از امتیازات گوشی در زمان فروش محسوب می شود. محل کارت حافظه دارای یک لولای سفت است که در استفاده از آن باید دقت کنید. در دست گرفتن خرید شارژ همراه اول گوشی و کار کردن با آن بسیار آسان است. اثر انگشت روی گوشی باقی نمی ماند و فقط صفحه نمایش تا حدودی اثر انگشت را نشان می دهد.
علیرغم روشنایی خرید شارژ همراه اول کافی صفحه نمایش کیفیت تصویر آن چندان رضایت بخش نیست.
صفحه نمایش این گوشی اندازه کوچک و وضوح پایینی دارد. از طرفی دیگر میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید عالی است و در شرایط مختلف هوا صفحه نمایش در محیط های باز بخوبی خوانده می شود. خرید شارژ همراه اول
به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی 89.3 گرمی در ابعاد خرید شارژ همراه اول 12.3 در 46 در 112 میلیمتر طراحی و تولید شده است.
ساختار باریک، صفحه نمایش لمسی خازنی 3.5 اینچ nHD ClearBlack TFT LCD با روشنایی 1000 nits، خرید شارژ همراه اول دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون ثابت ، دو فلاش LED ، دوربین مکالمه تصویری ، Geotagging ، تشخیص چهره و زوم هوشمند در ویدئو نسخه Belle سیستم عامل سیمبین، پردازنده 1GHZ و 512MB RAM، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت، برطرف کردن نویز فعال از طریق یک میکروفن اختصاصی، کیفیت صوتی خوب، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS و فرستنده FM، پورت MicroUSB با پشتیبانی USB on-The-Go، نسخه 3.0 بلوتوث استریو، گیرنده GPS با پشتیبانی A-GPS و راهنمای صوتی رایگان ، قطب نمای دیجیتال، پشتیبانی Flash Lite در مرورگر وب، شماره گیری هوشمند و فرمان های صوتی، پشتیبانی NFC ، شتاب سنج داخلی و حسگر Proximity و قابلیت خروجی تلویزیون (SD) از مهمترین قابلیت های تعبیه شده در این گوشی خوش فروش نوکیا به شمار می آید.
این گوشی هوشمند خوش فروش که در ماه گذشته با قیمت 775 هزار تومان فروخته شد دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی AMOLED خرید شارژ همراه اول با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی، سیستم عامل سیمبین و پردازنده 680 مگاهرتزی است.
701 نوکیا نیز با قیمت فروش 670هزار تومانی توانست در لیست پرفروش های این برند فنلاندی قرار گیرد. خرید شارژ همراه اول
از پورت microUSB نیز می توان برای شارژ کردن گوشی استفاده کرد و تمامی پورت های ارتباطی فاقد خرید شارژ همراه اول پوشش محافظ است.
قاب آلومینیومی باریک،صفحه نمایش لمسی خازنی 3.5 اینچ AMOLED با وضوح 640 x 360 پیکسل و 16 میلیون رنگ،دوربین 12 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلش Xenon و قابلیت فیلمبرداری در وضوح 720P در 25fps ، حسگر بزرگ دوربین 1/1.83 ، دیافراگم مکانیکی ، فیلتر Geotagging ، ND و تشخیص چهره، نسخه خرید شارژ همراه اول 3 سیستم عامل سیمبین، پردازشگر 680MHZ ARM 11 و 256MB RAM، Wi-Fi 802.11 b/g/n، پورت microHDMI برای قابلیت خروجی تلویزیون 720P، گیرنده GPS با پشتیبانی A-GPS با راهنمای صوتی، قطب نمای دیجیتال، 16GB حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD، برطرف کردن فعال نویز با میکروفن اختصاصی، پشتیبانی ویدئوی Divx/xviD، شتاب سنج داخلی و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلی متری، رادیو FM استریو با RDS و فرستنده FM، پورت microUSB با پشتیبانی USB On-the-go، پشتیبانی Flash و جاوا برای مرورگر وب، بلوتوث استریو 3.0، کیفیت عالی باز آفرینی صوتی، شماره گیری صوتی و هوشمند و صفحه نمایش ضد خش با پوشش شیشه Gorilla است.
صفحه نمایش 2.2 اینچ گوشی نیمه فوقانی قاب جلو را در بر می گیرد. این صفحه خرید شارژ همراه اول نمایش TFT دارای وضوح QVGA است و حداکثر 16 میلیون رنگ را نشان می دهد.
پورت microUSB ، سوکت صوتی 3.5 میلی خرید شارژ همراه اول متری و پورت اختصاصی شارژر نوکیا در بالای گوشی قرار گرفته است.
گوشی X3-02 نوکیا که در لیست گوشی های 200 تا 300 هزار تومانی قرار داشت توانست با بهای فروش 265 هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های آخرین ماه خرید شارژ همراه اول تابستان قرار گیرد.
از گوشی خرید شارژ همراه اول های زیر 100 هزار تومانی این برند نیز می توان به C1-01 اشاره کرد که با قیمت فروش 118هزار تومانی توانست شمار بالایی از مشتریان را به خود اختصاص دهد.

م بازدید : 6 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 این گوشی به یک رادیو FM با RDS نیز مجهز است که منوی ساده ای دارد و رادیو دارای یک عقربک است و حداکثر 12 ایستگاه را ذخیره می‌کند.از طریق بلندگو نیز می‌توان به رادیو گوش داد اگرچه در اینحالت نیز هدست باید وصل باشد زیرا بعنوان آنتن کار می‌کند. شارژ همراه اول
سامسونگ شارژ همراه اول I9105 Galaxy S II plus ساختار قابل تحسینی دارد و به اندازه کافی باریک و سبک است.
Caller ID و موقعیت یابی Wi-Fi نیز برای تعیین شارژ همراه اول دقیق محل وجود دارد اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.
و شتاب سنج و شارژ همراه اول حسگر از امکانات کلیدی این گوشی به شمار می‌آید.
نرم افزار پیش فرض پخش ویدیو در سامسونگ Galaxy S II Plus دارای چندین حالت مشاهده براساس ماتریس ، لیست ، پوشه و دستگاه‌های مجاور است که به شارژ همراه اول دستگاه های DLNA دسترسی دارد.
صفحه نمایش لمسی خازنی 3.65 اینچی، پردازنده 1GHZ ARM Cortex A5 ، پردازنده گرافیک Adreno 200 ، تراشه Qualcomm MSM7227A، 512MB RAM، نسخه شارژ همراه اول 2.3 آندروید (Gingerbread) با منوی Touchwiz 4.0، ورودی متن Swype، دوربین 5 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک ، فلاش geotagging ، LED ، تشخیص لبخند، 3GB حافظه داخلی و محل کارت حافظه MicroSD،Wi-Fi 802.11 b/g/n و DLNA، GPS با A-GPS و قطب نمای دیجیتال، پورت MicroUSB (شارژ) و نسخه 3.0 بلوتوث استریو، سوکت صوتی 3.5 میلیمتری استاندارد، رادیو FM با RDS، ویرایشگر مستندات
نرم افزار آلارم در Galaxy Ace Plus امکان تنظیم تعداد زیادی آلارم را فراهم می‌کند که هر یک دارای زمان آغاز و برنامه تکرار خاص شارژ همراه اول خود است.
طراحی این گوشی در واقع ترکیبی از طراحی Galaxy S II با ساختار Galaxy S III است که حاصل آن شگفت آور است. شارژ همراه اول
شارژ همراه اول تکنولوژی ارتقای صوتی Sound Alive در این قسمت نیز وجود دارد و اندازه بزرگ و وضوح بالای صفحه نمایش ، تجربه خوبی را از مشاهده ویدیو فراهم می‌کند.
این گوشی 121 گرم وزن دارد و وزن نسخه کلاسیک آن 116 گرمی است که با در دست شارژ همراه اول گرفتن آنها به طور همزمان نیزنمی‌توان به این تفاوت پی برد.
این گوشی دارای شارژ همراه اول یک دوربین پنج مگاپیکسلی با فلاش LED است که حداکثر وضوح آن 2560 در 1920 پیکسل است.
نسخه NFC آن شارژ همراه اول 8.9 میلیمتر قطر دارد اگرچه کارکردن با آن نیز بدون مشکل است.
قاب پشت گوشی خیلی زود پس از استفاده گرد و خاک شارژ همراه اول را نشان می دهد وخیلی چرب به نظر می‌رسد.
نرم افزار AllShare امکان پخش درحال دانلود محتوا از دستگاه‌های مختلف (تلویزیون شارژ همراه اول یا کامپیوتر) روی گوشی و بالعکس را از طریق DLNA فراهم می‌کند.
s دارای یک شارژ همراه اول پوشش جدید از رنگ روی همان ساختار مدل اورجینال است و پروفایل باریک خود را حفظ کرده است.
ابعاد گوشی 8.5 در 66.1 در 125.3 میلیمتر است و نمی‌توان گفت که کوچک ترین گوشی در میان مدل هایی است که صفحه نمایش 4.3 اینچ دارند، با این‌حال یک گوشی باریک محسوب شارژ همراه اول می‌شود که در دست گرفتن آن راحت است و به آسانی در جیب جا می‌گیرد.
درب محفظه باطری در این گوشی از استحکام لازم برخوردار شارژ همراه اول است اما اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند.
منوی دوربین دارای دو نوار میانبر در دو طرف نمایاب است و شارژ همراه اول در طرف راست ، سوییچ عکاسی ، فیلمبرداری ، کلید مجازی دیافراگم و میانبر گالری وجود دارد که بصورت یک نمونه کوچک از آخرین عکس گرفته شده است.
علاوه براین می‌توانید به منوی ساده تری سوییچ کنید که بیشتر بخش‌های مرورگر را غیرفعال می‌کند و شارژ همراه اول یک طرح پنج دکمه‌ای برای دسترسی به ویژگی‌های اصلی ارایه می دهد.
سامسونگ Galaxy S II Plus از گالری پیش فرض Jelly Bean استفاده می‌کند و در حالت مشاهده آلبوم باز می‌شود که در آن تمامی پوشه‌ها با عکس بصورت لیست قابل شارژ همراه اول مشاهده است.
ماشین حساب نیز وجود دارد که دارای قابلیت لمسی و دکمه‌های بزرگ است که به راحتی می‌توان با آن کار کرد شارژ همراه اول و با چرخاندن گوشی به حالت افقی ، ویژگی‌های پیشرفته تر ماشین حساب ظاهر می‌شود.
Galaxy Ace Plus سامسونگ دارای یک شارژ همراه اول گیرنده GPS است که در صورت غیر فعال بودن A-GPS زیر یک دقیقه به قفل ماهواره می‌رسد و A-GPS کمی این زمان را کوتاهتر می‌کند.
نرم افزار پخش ویدیو امکان انتخاب بین سه حالت شارژ همراه اول بُرش برای قرار گرفتن ویدیو روی صفحه را فراهم می‌کند.
پورت MicroUSB و ورودی شارژ همراه اول صدای گوشی در پایین Galaxy S II plus قرار گرفته است.
مرورگر وب دارای حالت Incognito است شارژ همراه اول که امکان مرور در وب را بدون دنبال کردن تاریخچه یا ذخیره کردن کوکی‌ها توسط مرورگر فراهم می‌نماید.
کار کردن با این گوشی آسان است و به شارژ همراه اول راحتی در جیب جا می‌گیرد و با این‌حال نسخه اورجینال را با اطمینان بیشتری می‌توان در دست گرفت و هنگام کارکردن با این گوشی باید کمی دقت کنید تا از دستتان سر نخورد.
نرم افزار پخش ویدیو در این گوشی از فایل‌های ویدیویی 3GP و MP4 پشتیبانی می‌کند اگرچه فاقد پشتیبانی Divx/Xvid است. کاربر می‌تواند این شارژ همراه اول فایل‌ها را براساس نام ، تاریخ ، نوع یا اندازه تفکیک کند.
از گزینه‌های ارتباطی آن می‌توان به شارژ همراه اول Wi-Fi Hotspot ، Wi-Fi b/g/n و بلوتوث 3.0 با A2DP اشاره کرد.

م بازدید : 10 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

در مورد حافظه و ذخیره سازی باید بگوییم که : گلکسی S4 دارای ۲ گیگ حافظه داخلی و ۶۴ گیگ کارت حافظه شارژ همراه اول است که از طریق میکرو کارت ها در این گوشی قرار می گیرند. در بازار امروز بالاتر از این امکانات و این گوشی وجود ندارد.
برای طول عمر باتری، یک باتری یزرگ mah 2600 تعبیه شده است و همین طور یک مدت زمان هوشمند دارد که باعث میشود بازی های بیشتری انجام دهید و یا آهنگ شارژ همراه اول های بیشتری گوش دهید در حالی که مصرف باتری شما خیلی کم است.
علاوه بر معلق بودن انگشت شما در هوا برای کار کردن با این گوشی هوشمند ، دست خود را به صورت موج در مقابل صفحه نمایش به حرکت در بیاورید یا کل دست خود را تکان دهید ( حتی با سنسور دوربین گوشی خود می شارژ همراه اول توانید این کار را انجام دهید)که باعث به حرکت در آوردن و چرخش صفحه نمایش و آیکن ها در اطراف می شود.
شایعات متناقصی در مورد این ویژگی به گوش می رسد با استفاده از نرم افزار ردیابی چشم می توانید روی صفحه نمایش با کمک چشم خود کار کنید. معلوم است، که تا حدودی درست است. مکث هوشمند و حرکت هوشمند دو ویژگی است که در این سری جدید وجود دارد. این ایده از مکث هوشمند بسیار عالی است، توقف یک ویدئو در حال مشاهده زمانی که چشم خود را از صفحه نمایش بر می دارید و شروع مجدد هنگامی که دوباره به صفحه نمایش نگاه می کنید. متوقف آنچه که شما در حال انجام هستید برای مثال یک فنجان قهوه، صحبت شارژ همراه اول کردن با یک دوست، و یا از پله ها بالا رفتن.
حتی حالت های جدید و زیادی برای صدا و عکاسی ایجاد شده است که گرفتن یک تصویر تا ۹ ثانیه صوتی طول می کشد و گرفتن عکس به صورت شارژ همراه اول پشت سر هم همانند ضربات گلوله یک تفنگ به یک فریم عکس زیبا هم کارا میباشد.
از Qualcomm چهار هسته ای و سری ۶۰۰ پردازنده، یا از چیپ ست های هشت هسته ای ۱٫۶GHz، درست شده است. در ضمن عاشقان سرعت می شارژ همراه اول توانند مطمئن باشند که S4 همان طور که پیش بینی شده بود از LTE پشتیبانی میکند .
گرچه شما و با انگشتتان می تواند یک پیش نمایش از ویدیو کلیپ یا تصویر را در گالری باز کند اما راه دیگر هم وجود دارد با استفاده از حرکت چشم مشاهده کنید یا حتی می توانید ایمیل های دریافتی خود را به راحتی چک کنید و یا پیدا کردن محل استقرار خود به تب های مرورگر خود بروید.همچنین شما قادر هستید که وقایع بزرگ تاریخی را ثبت کنید و یا نگاه شارژ همراه اول دقیق تر و سریع تری در شماره گیری داشته باشید.
برای مثال : با فعال کردن این ویژگی شما می توانید تلفن خود را با استفاده از حرکت کف شارژ همراه اول دست تکان دهید و آهنگی که در لیست پخش است را تغییر دهید.شما همچنین می توانید با حرکت دست خود لیستی را از بالا به پایین و یا برعکس بررسی کنید و یا به طور پیوسته با حرکت دست خود عکس ها را در گالری تصاویر خود مشاهده کنید. این ویژگی کمی نامنظم و متلاطم است اما کار می کند و همانند ردیابی با چشم شما باید صبر کنید تا نتیجه را ببینید.
ردیابی شارژ همراه اول حرکات چشم
ویژگی جدید سامسونگ برای سلامتی کاربران خود است.با استفاده از سنسورهای گوشی ، شارژ همراه اول فشار سنج و شتاب سنج ، که با استفاده از مچ بند مخصوص سامسونگ به بررسی سلامت کاربر می پردازد.
حرکت چشم های GS4 را، شارژ همراه اول بیشتر از حرکات نوک انگشتان شما می باشد.نگه داشتن دست در حالت معلق در هوا ویژگی های شناخته شده به عنوان نمایش هوایی است که راه خود را از توجه به کهکشان ۲ Galaxy نوت ۱۰٫۱ به دست آورد اما در سری های قبل به جای نوک انگشت از قلم استفاده می شد.
اگر وعده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی GS4 باعث هیجان شما نمی شود، شارژ همراه اول سامسونگ امیدوار است که تجدید رابط و ویژگی های آن افزایش داده خواهد شد و رضایت کاربران را جلب خواهد کرد. پس زمینه به شما عکسی از دوربین اصلی را نشان می دهد و شما می توانید انتخاب کنید که اندازه و شکل پنجره در بالای صفحه چه مقدار باشد و تغییر دهید برای مثال : یک تمبر کارت پستال، بیضی، و یا یک پنجره ساده باشد.
نمایش و حرکات در هوا شارژ همراه اول
حتی حالت پاک کن هم وجود دارد، بله، بدین صورت که می توانید یک فرد ناخواسته را از عکس پاک کنید.همین طور شما می توانید یک آلبوم داستان داشته باشید که باعث می شود عکس های دوستانتان در یک شارژ همراه اول آلبوم عکس جمع آوری کنید و نکاتی مبتنی بر مکان و جزئیات بیشتری اضافه کنید و می توانید هر آلبوم را پرینت کنید و انتشار دهید.
یک بار دیگر تلاش به خارج کردن گوگل از گردانه رقابت، سامسونگ به معرفی ابزار شارژ همراه اول مترجم پرداخته است و همین طور برنامه مسنجر ChatOnکه دارای خصوصیات ویژه ای است: مکالمه تصویری سه طرفه ، صفحه نمایش، به اشتراک گذاری، و تماس های ویدئویی است که دارای قابلیت استفاده از هر دو دوربین می باشد.

م بازدید : 17 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

تحلیلگران با توجه به روند قیمت گذاری نسخه‌های قبلی همچون Galaxy S3 و Galaxy S2 که در طول چند ماه کم‌کم با کاهش قیمت مواجه شارژ همراه اول شدند، پیش‌بینی کرده‌اند که تا چند ماه آینده این دستگاه با افت شدید قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.
اپل یک شرکت آمریکایی است که در زمینه طراحی شارژ همراه اول و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.
بر اساس این گزارش، گوشی آی‌فون در تاریخ ۲۰ ژوئن به صورت رسمی توسط شرکت اپل معرفی می‌شود و پیش‌فروش آن مدت کوتاهی شارژ همراه اول پس از آن آغاز می‌شود تا فروش این محصول از ماه بعد به طور رسمی آغاز شود.
به گزارش موبنا، بر اساس شایعاتی که درباره شارژ همراه اول آی‌فون جدید منتشر شده،‌ با نام آی‌فون ۵S در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
گوشی Galaxy S4 با قیمت حدود ۹۰۰ دلار به بازار جهانی عرضه شد. بر این اساس انتظار می‌رود در طول سه ماه آینده قیمت این گوشی ۱۵ درصد و تا شش ماه شارژ همراه اول آینده تا ۲۵ درصد کاهش یابد.
فروش این تلفن همراه هوشمند در روز ۱۴ مارس در آمریکا آغاز شده بود و اکنون با گذشت حدود یک ماه و نیم فروش آن در مالزی شارژ همراه اول نیز شروع شده است و تمامی اپراتورهای مالزی شامل سلکام، مکسیس و دیجی این تلفن همراه را ساپورت می‌کنند.
مدیریت اجرایی این شرکت برعهده “استیو جابز” بوده است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره گیری کرد و به جای آن “تیم کوک” ریاست این شرکت را بر شارژ همراه اول عهده گرفته است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد.
از ساعت‌ها قبل از شروع فروش، هزاران علاقمند محصولات سامسونگ در مقابل فروشگاه در صف شارژ همراه اول ایستاده بودند.
Galaxy S4 شبیه مدل Galaxy S3 است. عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای انحنا هستند. ضخامت این گوشی فقط ۹/۷ میلی‌متر است و کمی باریک‌تر از مدل قبلی است. وزن آن نیز تنها شارژ همراه اول ۱۳۰ گرم است که برای یک گوشی ۵ اینچی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بدنه این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.
این شرکت شارژ همراه اول در دهه هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی کرد.
ه تازگی شایعاتی مبنی بر رونمایی از نسخه بعدی آی‌فون منتشر شده که قرار است اوایل تابستان به شکل رسمی از شارژ همراه اول سوی شرکت اپل معرفی شود.
بنابراین خط سیر قیمت این دستگاه به تدریج با شارژ همراه اول افت نزولی همراه خواهد شد، بنابراین به کاربران پیشنهاد می‌شود که اگر تصمیم به خرید Galaxy S4 دارند فعلا از گوشی‌های فعلی خود استفاده کنند تا چند ماه آینده با افت همراه شود.
در پی افزایش شارژ همراه اول نوسانات نرخ ارز میزان واردات گوشی‌های بالای یک میلیون تومانی به کشور به طور چشمگیری کاهش یافته است.
همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی‌ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شارژ همراه اول شرکت هستند.
بر اساس شایعاتی شارژ همراه اول که درباه این گوشی منتشر شده، دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و فناوری تشخیص اثرانگشت است و روی آن نسخه iOS 7 سیستم‌عامل اپل نصب می‌شود.
گزارش‌ها حاکی است، یک اپراتور مخابراتی ژاپنی اعلام کرده که شرکت اپل قصد دارد مدل جدید گوشی هوشمند آی‌فون را تا تابستان یعنی کمتر از دو ماه دیگر به شارژ همراه اول دست کاربران جهانی برساند.
شرکت سامسونگ فروش جدیدترین محصول خود را شارژ همراه اول در مالزی آغاز کرد.
اپل معمولا به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک شارژ همراه اول و آی‌فون را نام برد.
در قسمت شارژ همراه اول جلویی این گوشی، صفحه نمایش ۹۹/۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل تعبیه شده که تراکم پیکسلی ۴۴۱ دارد.
این اسناد و مدارک توسط یک پایگاه اینترنتی فرانسوی منتشر شده و فروشگاه اینترنتی KDDI نیز برخی اطلاعات فنی مربوط به آن شارژ همراه اول را تایید کرده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، سامسونگ گالاکسی S۴ جدیدترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ است که از روز شنبه فروش آن در مالزی آغاز شد.این در حالی بود که هزاران نفر از علاقه‌مندان محصولات سامسونگ در سراسر مالزی ساعت‌ها در مقابل مراکز فروش این تلفن همراه جدید در صف ایستاده بودند تا اولین کسانی باشند که به این تلفن همراه دست شارژ همراه اول پیدا می‌کنند.
با شرایط فعلی که نرخ دلار بالای سه هزار و ۵۰۰ تومان است بیشتر واردکنندگان به عرضه کالاهای بین ۷۰۰ تا شارژ همراه اول یک میلیون تومانی اقدام می‌کنند.به گزارش موبنا، بازار موبایل و کالاهای دیجیتال از جمله بازارهای آی تی در کشور به شمار می‌آیند که از تاثیرات نوسان ارز در کشور بی نصیب نمانده و دچار بحران و کاهش تمایل مصرف کنندگان شده به طوری که می‌توان گفت کاهش تقاضای مشتریان از این کالای ارتباطی و دیجیتالی بیش از آن چیزی بود که در کل بازار پیش بینی می‌شد.گزارش‌ها حاکی است که قیمت Galaxy S4 تا ۶ ماه آینده تا ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.
به گزارش موبنا،‌ همزمان با بالا رفتن نرخ ارز در کشور و دو برابر شدن بهای تمامی کالاهای دیجیتالی، واردکنندگان قانونی و غیرقانونی گوشی‌های بالای یک میلیون تومان را به صورت محدود وارد بازار می‌کنند.از سوی دیگر فروشندگان معتقدند که ریسک واردکردن گوشی‌های بالای یک میلیون شارژ همراه اول تومانی زیاد است چرا که به دلیل عدم پیش بینی نوسانات ارز به واردات این گوشی‌ها به ضرر فعالان این

م بازدید : 15 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

صفحه آی‌فون شارژ همراه اول ۵ کمی کشیده‌تر شده‌ است و به ۴ اینچ تبدیل شده و رزولوشن آن ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل خواهد بود و تراکم پیکسلی آن نیز ۳۲۶ پیکسل در هر اینج است.
شرکت ایسر از تبلت کوچکی مبتنی بر ویندوز هشت رونمایی و ادعا می‌کند که کوچک‌ترین تبلت دنیا با پشتیبانی از این سیستم‌عامل است. به گزارش اخبار خارجی موبنا، تبلت جدید ایسر W3-810-1600 نام دارد و بر اساس گزارش پی‌سی‌ورد، این دستگاه با سایز صفحه نمایش 8.1 اینچی شارژ همراه اول عرضه می‌شود و نخستین دستگاه مبتنی بر ویندوز 8 است که با سایز کوچک‌تر از 10 اینچ معرفی شده است.
این گوشی توسط یک شرکت انگلیسی با نام آدامز و شارژ همراه اول آرورا با طلا و الماس طراحی و با دست ساخته شده است.
ابعاد دستگاه مذکور 11.4×135×219 میلی‌متر است و با قیمت 380 دلار به بازر عرضه می‌شود. شارژ همراه اول
پیشتر برای استفاده از سرویس‌هایی مثل پرداخت هزینه‌ها، لازم بود کاربران در سامانه خاصی ثبت‌نام کنند، اما هم اکنون کاربران موبایل در ابوظبی می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام یا مراجعه به گیشه‌های پارکینگ، تنها با استفاده از تلفن همراه خود اقدام به پرداخت هزینه پارکینگ خود کنند. این سرویس جدید که توسط انجمن حمل و نقل Mawaqif ارایه شده به دارندگان امکان می‌دهد که با ارسال پیامک مشخصات اتومبیل خود را ثبت کرده شارژ همراه اول و از فضای پارکینک و نیز میزان زمانی که می‌خواهند استفاده کنند. پس از ارسال پیامک توسط رانندگان، سامانه Mawaqif به آنها پاسخ داده و شماره الکترونیکی برای راننده ارسال می‌شود تا بتواند از فضای پارکینگ استفاده کند.
ویندوز ۸ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که اوایل پاییز سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلت‌ها تولید شده ‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز است شارژ همراه اول و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.
افرادی که گوشی هوشمند دارند می‌توانند این برنامه را دانلود و روی گوشی خود نصب کنند. سپس با کلیک روی کلید “start parking” زمان پارک شروع و هنگامی که دوباره قرار است از این مکان حرکت کنند با فشردن کلید توقف می‌توانند شارژ همراه اول زمان و هزینه پارک را محاسبه کنند.از سوی دیگر هزینه پارکینگ از کارت اعتباری راننده پرداخت می‌شود. همچنین رانندگان می‌توانند صورتحساب ماهانه دریافت کنند.همچنین سرویس مشابهی برای رانندگان در ابوظبی ویژه پرداخت هزینه پارکینگ توسط تلفن‌های همراه ارایه شده است.
گزارش‌ها حاکی است از این گوشی فقط 10 دستگاه ساخته شده است و با قیمت 15 میلیون و 300 هزار دلار به فروش می‌رسد. شارژ همراه اول
نیویورک سرویسی برای پرداخت هزینه پارکینگ ویژه رانندگان ارایه کرده که با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانند هزینه پارک اتومبیل شارژ همراه اول خود را پرداخت کنند.
حافظه داخلی این دستگاه 32 گیگابایت است و در رنگ‌های متنوعی به بازار شارژ همراه اول عرضه خواهد شد.
در آی‌فون ۵ برخلاف آی‌فون ۴ و 4S شارژ همراه اول که در آن‌ها از میکروسیم کارت استفاده می‌شد از نانو سیم کارت استفاده می‌شود.
بر اساس گزارش دیسپلی‌میت، صفحه نمایش آی‌فون ۵ یکی از بهترین صفحه نمایش‌هایی است که تاکنون ارایه شده و نسبت به آی‌فون 4S دارای انعکاس شارژ همراه اول کمتر و کنتراست بیشتری است.
پردازنده این دستگاه 1.5 گیگاهرتزی دوهسته‌ای است و دو گیگابایت RAM، یک پورت شارژ همراه اول USB و دوربین دو مگاپیکسلی دارد.
به گزارش اخبار خارجی شارژ همراه اول موبنا، نیویورک یکی از نخستین شهرهایی است که شرکت Auburn اقدام به ارایه سرویس پرداخت هزینه پارکینگ با استفاده از گوشی‌های هوشمند کرده است.
طراحی آی‌فون۵ تلفیقی از آلومینیوم و شیشه است. این مدل سبک‌تر و نازک‌‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین است. ضخامت آی‌فون ۵ اپل ۷٫۶ میلی‌متر است و این ضخامت ۱۸ درصد از مدل‌های پیشین نازک‌تر است. وزن این محصول نیز ۱۱۲ گرم است که ۲۰ درصد نسبت به 4S سبک‌تر است. نسل ششم آی‌فون نیز مانند پنج نسل گذشته در دو رنگ سفید و مشکلی به بازار عرضه خواهد شارژ همراه اول شد و البته پنل پشت این مدل آلمینیومی خواهد بود.
به گزارش اخبار شارژ همراه اول خارجی موبنا، بر اساس تصاویری که از گوشی آی‌فون منتشر شده، بدنه گوشی به طول کامل با الماس پوشیده شده و قاب گوشی از جنس طلاست.
اوایل بهار سال ۲۰۱۲ مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز ۸ در ۴ نسخه اصلی در دسترس خواهد بود. ویرایش جدیدی به نام ویندوز آر‌تی وجود شارژ همراه اول دارد که از پیش توسط سازندگان دستگاه‌ها بر روی تبلت‌های مبتنی بر معماری آرم نصب شده‌اند، این نسخه از ویندوز توانایی اجرای نرم‌افزارهای مبتنی بر معماری ایکس۸۶ شرکت اینتل را ندارد. نسخه دیگر ویندوز ۸ اینترپرایس است که این ویرایش تجاری که تنها با صدور مجوز دوره قابل استفاده است.
آی‌فون ۵ نسل شارژ همراه اول ششم و آخرین نسل معرفی شده از گوشی‌های هوشمندی است که توسط شرکت اپل ساخته‌ شده ‌است. آی‌فون ۵ اواخر تابستان سال ۲۰۱۲ در جریان کنفرانس اپل در سان فرانسیسکو معرفی شد.
بدنه این گوشی از آلومینیوم و شیشه ساخته‌ شده و از سیستم‌عامل آی او اس شارژ همراه اول ۶ بهره می‌برد. آی‌فون ۵ نیز همانند آی‌فون 4S به دستیار صوتی هوشمند سیری مجهز است.
از آنجا که تبلت‌هایی مثل Nexus 7 و iPad mini بسیار مورد استقبال قرار گرفت، ظاهرا شرکت ایسر شارژ همراه اول هم به منظور جلب نظر مشتریان اقدام به ساخت تبلتی با سایز کوچک و پشتیبانی از ویندوز هشت کرده است.
برای استفاده از این سیستم که "Pango" شارژ همراه اول نامیده می‌شود لازم است شماره پلاک و شماره گواهینامه راننده ثبت شود.
ه تازگی تصایری شارژ همراه اول از گوشی آی‌فون اپل منتشر شده که مزین به الماس و طلاست و قرار است با قیمت 15 میلیون دلار به بازار عرضه شود.

م بازدید : 13 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

ایجاد پوشه ها ساده است و به همان روشی که در آیفون انجام می گرفت ، صورت می پذیرد. با کشیدن آیکونی بر روی پوشه منویی نمایان می شود که امکان انتخاب نام را برای پوشه جدید فراهم می آورد.در کنار منوی اصلی ، میانبرهایی در گوشه های پایینی دیده می شوند. این میانبرها امکان مرتب سازی آیکون ها را برای شما همراه اول فراهم خواهند آورد. البته این کار به صورت خودکار و الفبایی نیز قابل انجام است.
در دو طرف کلید مرکزی ، میانبرهایی قرار دارند که در تمامی صفحات اصلی ثابت هستند. می توان آن ها را برای به نمایش همراه اول در آوردن آیکون های تکی و منفرد و یا پوشه های حاوی آیتم های متنوع ویرایش کرد.
در کناره سمت چپ گوشی ، سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری و پورت microUSB تعبیه شده اند که هیچکدام از پوشش محافظ استفاده نمی کنند.کلید روشن/خاموش/قفل گوشی در کناره بالایی آن جای داده شده است ، این کلید کوچک است و فشرده شدن تصادفی آن تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد.این کلید از LED نقطه ای کوچکی استفاده می کند. کناره پایینی تنها روزنه مخصوص بند گوشی را در خود جای داده است.در کناره پشتی انحناوار Sony Ericsson XPERIA Play ، لنز دوربین پنج مگاپیکسلی و فلاش LED جای داده شده اند . لنز دوربین هیچگونه محافظی ندارد اما این موضوع چندان هم عجیب نیست ، مدت زیادی از آخرین باری که لنزی با پوشش محافظ دیده بودیم ، می گذرد.نکته جالب توجه دیگری که در کناره پشتی گوشی به چشم می خورد ، اسپیکرهای استریو آن است ، آن ها درست در بخش انحناوار این قسمت جای داده شده اند تا از عدم پوشانده شدن شان در هنگام همراه اول قرار گیری گوشی در سطوح هموار اطمینان حاصل شود.میکروفن ثانویه گوشی هم در همین قسمت قرار گرفته است.
عملکرد گوشی همراه اول :
همراه اول به همراه یک کارت حافظه هشت گیگابایتی از نوع microSD عرضه می شود اما می توانید از کارت هایی تا گنجایش ۳۲ گیگابایت هم استفاده کنید.
همانند اغلب همراه اول گوشی های مبتنی بر آندروید ، Sony Ericsson XPERIA Play هم از عکس های پس زمینه پویا یا Live Wallpapers در کنار عکس های معمول پشتیبانی می کند. گالری عکس های پس زمینه پویا ، به غیر از همان آیتم های معمول و همیشگی ، ایتمی اختصاصی را نیز در play در خود جای داده است.
در بالای صفحه نمایش هم آیتم های دیگری دیده می شوند. گوشی خروجی صدای مخاطب در مرکز قرار گرفته است و دوربین ثانویه همراه اول گوشی در سمت چپ آن دیده می شود. در سمت راست هم سنسورهای مجاورت و محدود کننده نور به چشم می خورند.
ساختار منو همراه اول :
انتخاب متون نیز یکی از تغییرات عمده حاصل شده در رابط کاربری است. Gingerbread با قرار دادن دو دستگیره بزرگ در اطراف متن انتخاب شده کار با آن را آسان می سازد. می توانید با کشیدن دستگیره ها همراه اول و حرکت دادن آن ها متنی را که نیاز دارید انتخاب نمایید.امکان انجام ساده تر این کار تقریبا غیرممکن است.
ناحیه یادآورها از دیگر ویژگی های بارز سیستم عامل آندروید است. نسخه این قابلیت در Play ، رویدادهای اخیر ، نرم افزارهای در حال اجرا ، اتصالات فعال و دانلود را نمایش می دهد اما از سوییچ همراه اول های سریع wi-Fi ، بلوتوث ، GPS و … در آن خبری نیست. اما به هر حال ویجت هایی بدین منظور در نظر گرفته شده است.
سونی اریکسون ویجت PlayStation Packet را هم به گوشی افزوده است که شما را به بخش بازی ها همراه اول برده و اجازه خرید بازی هایی جدید را نیز به شما می دهد. اطلاعات بیشتر در این مورد را در بخش اختصاصی اش در این بررسی خواهید خواند.
شیار جایگیری سیم کارت همراه اول در زیر باتری ۱۵۰۰ میلی متری گوشی قرار گرفته است . آنچنان که اعلام شده است باتری تا ۴۰۰ ساعت در حالت آماده به کار و هشت و شش ساعت در حالت مکالمه ، به ترتیب در شبکه های ۲G و ۳G دوام می آورد.
از نظر عملکرد ، XPERIA Play شگفتی نمی آفریند ، این گوشی عملکرد خوبی دارد و اگر یکسال زودتر عرضه می شد ، می توانستیم آنرا خارق العاده بدانیم. در حال حاضر آنچه توجه ما را در آزمون های ارزیابی عملکرد به خود جلب کرده است ، توان پردازشی بالای پردازنده های دو همراه اول هسته ای است که استفاده از آن ها در گوشی های تلفن همراه رو به فزونی است.
نج صفحه اصلی در اختیار شما قرار داده می شود تا ویجت ها را در آن جای دهید. اگر در هر همراه اول کدام از این صفحات اصلی بزرگنمایی را با استفاده از pinch Zooming کاهش دهید ، نمایی از تمامی ویجت های بر روی صفحه برای شما به نمایش در خواهد آمد. تفاوت با دیگر نسخه ها این است که پیش نمایشی از تمام صفحات اصلی برای شما به نمایش در نمی آید و تنها دورنمایی از ویجت ها را مشاهده می کنید.
سونی اریکسون رابط کاربری Gingerbread را تغییر داده و همراه اول افزونه هایی بدان اضافه کرده است. گرچه تغییری اساسی در رابط روی نداده است و تنها تغییرات ظاهری اندکی را در آن شاهد هستیم.
کناره سمت راست Sony Ericsson XPERIA Play کلیدهای L و R را در کنار کلیدهای تنظیم صدا در خود جای داده است. کلیدهای تنظیم صدا بسیار باریک هستند و قرار گرفتن آن در مرکز استفاده از آن ها را دشوار همراه اول کرده است.

م بازدید : 11 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 بیشتر کاربرانی که از گوشی‌های سری اکسپریا NXT سونی برخوردارند مطمئنا به این موضوع پی برده‌اند که نوار شفاف سه گوشی موجود در این سری یعنی اکسپریا اس، اکسپریا پی و اکسپریا یو به غیر از زیبایی تقریبا به کار دیگری نمی‌آید. کسانی که بیشتر به این موضوع فکر خرید شارژ همراه اول کرده‌اند مطمئنا این سوال را نیز از خود پرسیده‌اند که چرا سونی هیچ کارآیی دیگری را به این نوار اضافه نکرده است؟ کارآیی و یا قابلیتی مانند اعلان گوشزد یا همان ناتیفیکیشن!
نوتیفیکیشن خرید شارژ همراه اول بار برای سونی اکسپریا
نوار خرید شارژ همراه اول ابزار شفاف در سونی اکسپریا
۲- عدم پرداخت هرینه اضافی. همینطور که می دانید بعضی از فروشنده ها شارژ ایرانسل و یا شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول را معمولا ۱۰۰ یا ۲۰۰ تومان گرانتر از قیمت واقعی می فروشند که غیر منصفانه است.
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل خرید شارژ همراه اول شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق…بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب خرید شارژ همراه اول برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.
فروشگاه اینترنتی شارژر مارکت، به راحتی این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان خرید شارژ همراه اول و به سرعت کارت شارژ خود را با امنیت کامل خریداری کنید.
براساس گزارش های موسسه تحقیقاتی ComScore ، شرکت کره‌ای سامسونگ، همچنان جایگاه برتر خود در بازار گوشی های موبایل در ایالات متحده را حفظ و تقویت می کند. این کمپانی در نوامبر ۲۰۱۲ حدود ۲۶٫۹ درصد کل مشترکین موبایل خرید شارژ همراه اول در این کشور را در دوره سه ماهه به خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره سه ماهه قبل ، افزایش ۱٫۲ درصدی را نشان می دهد.
۱- خرید آسان و سریع و در خرید شارژ همراه اول دسترس بودن.
۴- همیشه موجود بودن کارت شارژ در خرید شارژ همراه اول هر زمان
شما می‌توانید از امکانات گوشزد نوار شفاف گوشی در موارد مانند رسیدن ایمیل، سررسید تقویم و جیمیل و گوشزد‌های فیس‌بوک و توئیتر نیز استفاده کنید.در هر صورت استفاده از این برنامه مطمئنا شما را نیز به این خرید شارژ همراه اول فکر خواهد انداخت که اگر یک سازنده برنامه قادر به اضافه کردن چنین قابلیتی به این گوشی‌ها بوده چرا خود سونی از ابتدا به عنوان یک امکان آن را به گوشی‌های خود اضافه نکرده است؟در بعضی از صحبتهایی که معمولا در بحثهای دوستانه بوجود می آید صحبت از خدمات جدید اینترنتی است یکی از این خدمات فروش کارت شارژ می باشد. بعضی از دوستان مزایای خرید کارت شارژبه صورت اینترنتی را به صورت زیر بیان میکنند.
این فروشگاه با راه‌اندازی نسخه‌ی موبایلی خود، کاربران را قادر می‌سازد که از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود، و با سرعت زیاد، کارت شارژ خود را از هر کجا خریداری کنند. خرید شارژ همراه اول
همچنین تخفیف برای کارت شارژهای اپراتور خرید شارژ همراه اول همراه اول، یکی دیگر از مزایای خرید از شارژر مارکت می‌باشد.
در صورت استفاده از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، توجه داشته باشید که در حالت پخش تک آهنگی بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار آخرین آهنگ پیشواز فعال بر روی خط شما، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید آخرین آهنگ برای یک دوره مشابه(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. همچنین در حالت پخش چند آهنگی، بلافاصله بعد از اتمام دوره اعتبار هر یک از آهنگ ها، ایرانسل بطور خودکار نسبت به تمدید هر یک از آنها برای مدتی مشابه دوره انتخابی قبل(با قیمت روز) اقدام خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به تمدید سرویس آهنگ پیشواز پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف آن اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که در صورت تمدید خودکار سرویس آهنگ پیشواز روی خط شما، هزینه فعالسازی مجدد آن از اعتبارشما کسر و یا به خرید شارژ همراه اول صورتحساب سیم کارت دائمی شما افزوده خواهد شد.
در این دوره زمانی اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که سهم بازار آن ۱۸٫۵ درصد بود. ال جی الکترونیک نیز با ۱۷٫۵ درصد سهم بازار در جایگاه سوم جای گرفت. سهم بازار ال جی در پایان آگوست خرید شارژ همراه اول ۲۰۱۲ حدود ۱۸٫۲ درصد بود. کمپانی ComScore اظهار داشت که سیستم عامل اندروید گوگل در فاصله ماه های سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۲ ، ۱٫۱ درصد از سهم بازار را بدست آورد که نشان می دهد ۵۳٫۷ درصد گوشی های هوشمند در آمریکا دارای این سیستم عامل می باشند. iOS اپل در ۳۵ درصد گوشی ها بارگذاری شده بود در حالی که پلت فرم بلک بری Research In Motion با ۷٫۳ درصد سهم بازار در جایگاه سوم قرار گرفت.اگر یک سازنده برنامه قادر به اضافه کردن چنین قابلیتی به این گوشی‌ها بوده چرا خود سونی از ابتدا به عنوان یک امکان آن را به گوشی‌های خود اضافه نکرده است؟
۳- امکان ارسال سریع برای دوست و یا عزیزی که کارت شارژ برای او خریداری کرده اید فقط با وارد کردن شماره تلفن همراه طرف مقابل خرید شارژ همراه اول در وبسایت.
مطمئن، راحت و سریع خرید شارژ همراه اول بخرید
آهنگ خرید شارژ همراه اول پیشواز چیست؟
اپل یا خرید شارژ همراه اول سامسونگ؟
درباره پیشواز ایرانسل خرید شارژ همراه اول بیشتر بدانیم

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 215
  • بازدید کلی : 5,974