loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 15 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

صفحه نمایش گوشی نیز همینطور که گفتیم حرفی برای گفتن ندارد و تراکم پیکسلی ان ۲۸ تا بیشتر از دیگر گوشی های Full HD می باشد و همینطور ۱۲ درصد کوچکتر از ۵ اینچ می باشد. اگرچه نمی توان این ها را شارژ همراه اول با چشم معمولی تشخیص داد ولی روی کاغذ ، نشان می دهد که صفحه نمایش این گوشی بهترین می باشد.
چیپ این گوشی از نوع Snapdragon 600 می باشد و پردازنده ی Krait 300 شارژ همراه اول با سرعت ۱٫۷ GHz را دارد و در کنار ان پردازنده ی گرافیکی Aderno 320 را نیز دارد. در تمامی ازمایش های صورت گرفته در رابطه با سرعت پردازنده ها این گوشی ، این گوشی بعد از گوشی جدید شرکت LG یعنی Optimus G Pro قرار گرفته است البته در این مقایسه های گوشی های شرکت اپل قرار نگرفته است. بنابر این می توان گفت در بین گوشی های اندرویدی ، این گوشی در بین سریع ترین ها ، مقام دوم را دارد.
در بالای صفحه نمایش این گوشی نیز دو سنسور روشنایی و تشخیص نزدیکی وجود دارد و در طرف دیگر نیز دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی این گوشی شارژ همراه اول قرار دارد که قایلیت فیلم برداری ۱۰۸۰p دارد و بسیار با کیفیت می باشد.
در پشت گوشی نیز دوربین و فلش LED گوشی قرار دارد. یک دوربین ۴ مگاپیکسلی! می دانیم که این چهار مگاپیکسل به نظر شما کم می آید اما در این دوربین از قابلیت دوربین گوشی PureView نوکیا استفاده شده و کیفیت دوربین را بالا می برد و این دوربین در کنار گوشی های چهار شارژ همراه اول مگاپیکسلی دیگر ، بسیار با کیفیت است اما باز هم شاید نتواند در مقابل دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی که در حال بازار در تمام گوشی های پر ادعای بازار ، قرار دارد ، رقابت کند.
نوع صفحه نمایش نیز همانند دیگر گوشی های این شرکت از نوع Super LCD3 می باشد. شرکت HTC بیشتر وقت ها از این نوع صفحه نمایش استفاده می کند. این نوع صفحه نمایش ها بسیار زیبا می باشند اما کمی در مقابل صفحه نمایش های AMOLED در نمایش ها رنگ ها عقب می ماند اما خب کمتر مواقعی پیش می آید که شما یک صفحه ی کاملا رنگی در گوشی خود ببینید. در زیر چند عس قرار داده شده است که صفحه نمایش این گوشی را با صفحه نمایش شارژ همراه اول Galaxy S III مقایسه کرده است! همانطور که می بینید ، صفحه نمایش گلگسی جذابتر است و رنگ های زنده تری دارد اما صفحه نمایش گوشی HTC به علت تراکم پیکسلی بیشتر ، کیفیت بیشتری دارد.
ضخامت ۹٫۳ میلی متری این گوشی درست است که نازکترین نیست اما نازک به حساب می آید و کاربر از اینکه این گوشی را در دست گرفته است ، بسیار احساس خوبی می کند. وزن این گوشی نیز ۱۴۳ گرم می باشد که قابل قبول می باشد اما نمی توان گفت در این مورد بهترین است زیرا شارژ همراه اول که گوشی هایی مثل iPhone 5 و Xperia Z هم نازکتر و هم سبکتر می باشند.
در قسمت پایانی گوشی دکمه های باز لمسی خانه ، برگشت و تنظیمات قرار دارند که لمس انها بسیار لذت بخش می شارژ همراه اول باشد و کار کاربر را راحت تر می کند.
صفحه خانگی گوشی نیز کمی به لطف خود شرکت تغییر کرده است البته شما خود نیز می توانید ان را به شکل دلخواه خود در آورید. به هر حال سیستم عامل اندروید ۴٫۱٫۲ خود بسیار می تواند شخصی سازی شود و شما می توانید هر گونه شکل و شمایلی که می خواهید به گوشی بدهید ، بدهید. در زیر چند عکس از محیط گوشی برایتان می گذاریم. همچنین شما خیلی راحت می توانید توسط برنامه شرکت که در گوشی قرار گرفته شارژ همراه اول است ، مخاطب های خود را از گوشی هوشمند قبلی خود به این گوشی بیاورید.
این گوشی از microSIM پستیبانی می کند و شارژ همراه اول شما باید از سیمکارت های کوچکتر در ان استفاده کنید که از کناره ی سمت چپ گوشی می توانید سیم کارت را وارد کنید. در پایین گوشی نیز درگاه ورود miroUSB وجود دارد. دکمه ی پاور گوشی و همینطور ورودی هدفون ۳٫۵ میلی متری نیز در بالایس گوشی قرار دارد.
دوربین این گوشی نیز با اینکه ۴ مگاپیکسل می باشد ولی رزولوشن بسیار بالایی دارد و همچنین به لطف قابلیت هایی که دارد ، در نور کم ، بسیار شگفت انگیز عمل می کند. در زیر عکسی قرار می دهیم که دو عکس گرفته شده توسط این گوشی و همینطور گوشی Optimus G Pro که ۱۳ مگاپیکسلی می باشد را مقایسه شارژ همراه اول می کند.
روزولوشن ان ۱۰۸۰*۱۹۲۰ می باشد و کاملا Full HD می باشد و تراکم پیکسلی ان ۴۶۹ppi می باشد که در حال حاضر در هیچ گوشی به این مقدار نیست! شرکت HTC قبلا نیز اولین شرکتی بود که صفحه نمایشی با تراکم پیکسلی ۴۴۱ ساخت و اکنون نیز رکورد خود شارژ همراه اول را شکست و کسانی که فقط به فکر صفحه نمایش هستند ، باید بدانند که این گوشی بهترین است!
باتری این گوشی ۲۳۰۰ میلی آمپر است و ۳۰۰ آمپر بیشتر از گوشی قبلی همین شرکت یعنی Butterfly می باشد و هم ساز با باتری ابر گوشی جدید سونی یعنی Xperia Z می باشد و با توجه به صفحه نمایش کمی کوچکتر ، مصرف این گوشی نیز کمتر می باشد و این نشان می دهد باتری این گوشی طول عمر شارژ همراه اول خوبی دارد.
و در اینجا بررسی تخصصی این گوشی شارژ همراه اول به پایان می رسد. در کل می توان گفت این گوشی یکی بهترین گوشی اندروید می باشد و در حال حاضر تنها گوشی برتر از این گوشی Optimus G Pro می باشد اما کمتر کسی دوست دارد یک گوشی بزرگ با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی داشته باشد که ترکام پیکسلی ان نیز کمتر است و تنها در زمینه سرعت از این گوشی برتر می باشد

م بازدید : 12 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 این گوشی بهره مند از آندروید نمی باشد. راگبی 3 از یک صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA در جلو و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در پشت گوشی برخوردار است. این گوشی همچنین از صفحه نمایش ثانویه ای برای نمایش تماس های دریافتی و هشدارها برخوردار می باشد. گواهی ویژگی های این گوشی نظامی 810G، به شما اطمینان می دهد که حتی در صورت انداختن آن، به راحتی نخواهد شکست. شارژ همراه اول
سامسونگ آلمان در صفحه فیسبوک خود اطلاعات ارزشمندی از جمله آپدیت جیلی بین را برای گلکسی اس Advance به اشتراک گذاشته است. این گوشی، آندروید 4.1.2 را در ژانویه دریافت خواهد کرد. این آپدیت هم شارژ همراه اول از طریق نرم افزار Kies و هم از طریق اینترنت قابل دریافت می باشد.
قبلا قرار بود این آپدیت در نوامبر شارژ همراه اول عرضه شود. سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس Advance مستقیما آپدیت جیلی بین را به جای آپدیت ساندویچ بستنی دریافت می کند. این کمپانی همچنین تحویل جیلی بین را به لیست بلند بالای محصولات آینده خود اضافه کرده است.
به نظر می رسد سامسونگ به شدت در پی راضی نگه داشتن مشتریان خود می باشد شارژ همراه اول و آخرین نرم افزارهای موجود را برای آنها مهیا می کند.
شاید برای بسیاری از شما نام Internet Tablet و نوع نامگذاری آنها در استفاده از سه رقم بعد از حرف N کاملا ناشناخته و تا اندازه ای عجیب می نماید اما این سری از محصولات نوکیا نه تنها جدید نیستند بلکه با گذشت نزدیک به چهار سال از ارائه اولین عضو این خانواده، اینک یکی از پر سابقه ترین محصولات نوکیا به حساب می آیند. البته تعداد اعضای این خانواده بر خلاف دیگر نمونه شارژ همراه اول ها چندان زیاد نیست جائیکه در این فاصله 4 ساله تنها پنج مدل از این سری عرضه شده است که این موضوع بطور کامل به ساختار خاص این مدلها و کاربری ویژه آنها باز می گردد جائیکه نیاز بازار و سطح فناوری های بکار گرفته شده در این محصولات که همواره نسبت به سایر Smart Phone ها در جایگاه بسیار بالاتری قرار می گرفت، شرکت سازنده را حداقل برای یک سال از تولید محصول جدید بی نیاز می ساخت از طرف دیگر بی رقیب بودن این محصولات که در لیست تولیدات دیگر بزرگان دنیای موبایل نمونه دومی برای آنها نمی توان یافت دست نوکیا را همواره در تولید نمونه های کم شمار از این رده کاملا آزاد گذاشته است. داستانی که هنوز هم تا اندازه زیادی صادق بوده و تا به امروز نیز در محصولات دیگر تولید کنندگان نمی توان سراغ از رده ای به نام Internet Tablet گرفت. مدل های پنج گانه نوکیا در این رده شامل 770 در سال 2005 (در آن سال سری N تنها در غالب یک نام و در معرفی N70 بکار گرفته شده بود)، N800 در ژانویه 2007، سپس N810 در اکتبر 2007 سپس مدل N810 با قابلیت WiMAX در آوریل 2008 (که البته در ژانوبه 2009 تولید آن متوقف گردید) و در نهایت نیز N900 که قرار است اکتبر 2009 وارد بازار شود اما پس از معرفی این مدل ها بهتر است با هم نگاهی به مشخصات استاندارد این کلاس که از پس چهار سال تغییراتی اندکی را به خود دیده اند، بیاندازیم. مهمترین نکته در رابطه با Internet Tablet ها بدون شک ابعاد بسیار بزرگ و صفحه نمایش های عریض و البته لمسی آنهاست جائیکه وضوح فوق العاده این صفحه نمایش ها (400×800 پیکسل) و ابعاد بالای 4 اینچ آنها در تمامی مدل های پیشین نیز به چشم می خورد که این مشخصات نه تنها برای سال 2005 بلکه در شرایط حاضر یعنی سال 2009 نیز کاملا برتر و فوق العاده به نظر می رسند. از دیگر موارد شایسته توجه در این خانواده پردازنده های قدرتمند (البته در زمان خود) آن هاست که همواره از دیگر پردازنده های حاضر در محصولات مشابه نوکیا یک سر و گردن بالاتر ایستاده اند. بهره گیری از حافظه های فلش و RAM بالا ازدیگر مشخصه های Internet Tablet ها در تمامی موارد به حساب می آید.
t ها که در لیست محصولات نوکیا با سری Nxxx مشخص می شوند محصولات نسبتا ناشناخته ای هستند که با اینکه جذابیت های منحصر به فردی در ساختار آنها مشاهده می شود اما کمتر در رابطه با آنها صحبت گردیده است. جدیدترین مدل نوکیا در شارژ همراه اول این کلاس که در بسیاری از جهات مشخصات استاندارد این رده را با تغییرات فراوانی روبرو ساخته است، N900 نام دارد که از نمایش رسمی آن تنها چند روز می گذرد. در مقاله کوتاه پیش رو نگاهی داریم به مشخصات کلی و قابلیت های آشکار و پنهان این گوشی زیبا. با ما همراه شوید.
مشخصات و قابلیت های Nokia N900 مطمئنا بسیار فراتر از آن چیزی ست که در این مختصر به آن اشاره شد و مقاله فوق تنها برای آشنائی کوچکی با این سری از محصولات و تاریخچه آنها ارائه گردید. بدون شک به محض ورود رسمی این محصول هیجان انگیز و بی رقیب به بازار، مقاله کامل و جامعی در رابطه با آن تنظیم خواهیم نمود. نوکیا قرار شارژ همراه اول است N900 را در اکتبر 2009 یعنی چیزی نزدیک به یک ماه دیگر با قیمتی در حدود 500 یورو به بازار ارائه کند.
این کمپانی در اعلانی در بلاگ رسمی خود، برخی ویژگی های جدید را که بخشی از ویندوزفون 7.8 می باشند، تایید کرده است. رنگ های جدید موجود برای تم شارژ همراه اول UI (تا 20 رنگ) در این بلاگ ذکر شده است. از ارتقای امنیت Exchange و همچنین قابلیت تغییر سایز پنجره های Live نیز در این بلاگ نام برده شده است.
سامسونگ شارژ همراه اول راگبی 3
امروز AT&T گوشی جدیدی را در خط تولید راگبی با نام سامسونگ راگبی 3 اعلان کرد. این آخرین عضو خانواده راگبی شارژ همراه اول با ویژگی های نظامی یعنی ضد آب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده است.
هنوز تاریخ دقیق ارایه این آپدیت مشخص نشده است، اما اکنون مطمئن هستیم شارژ همراه اول که ویندوزفون 7.8 برای کریسمس عرضه نخواهد شد.
سامسونگ راگبی 3 در 14 دسامبر با قیمت 99.99 دلار و ضمانت شارژ همراه اول 2 ساله عرضه خواهد شد اما کاربران تجاری این واسطه از فردا می توانند این گوشی را پیش سفارش دهند.
از دیگر مشخصات فوق العاده ای که در ساختار سیستم شارژ همراه اول عامل باید به آن اشاره کرد پشتیبانی مستقیم دستگاه از پخش گستره وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری ست که از آن میان بدون شک نام های DivX و XviD از همه جذاب تر به نظر می رسد.
سرانجام مایکروسافت، آپدیت ویندوزفون 7.8 را که قرار است در اوایل سال 2013 عرضه شارژ همراه اول شود، رسما اعلان کرد.

م بازدید : 18 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

به گزارش اخبار خارجی موبنا، این ماهواره که STRaND-1 همراه اول نام دارد، ابعاد مکعبی شکل 30 سانتیمتری و 4.3 کیلوگرم وزن دارد و قرار است حامل یک دستگاه گوشی هوشمند Nexus One باشد.
شرکت RIM که به همراه اول تازگی نام خود را به بلک‌بری تغییر داده، قصد دارد به طور کلی از بازار ژاپن خارج شود و محصولاتش را در این بازار عرضه نکند.
بلک‌بری نام تجاری تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند و همچنین تلفن‌های همراه مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی بلک بری از سال ۱۹۹۹ اداره می‌شود. بلک‌بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی‌ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است. همراه اول بلک‌بری در ابتدا به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت ایمیل در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود.
دانشگاهی در انگلیس در حال توسعه ماهواره‌ای است همراه اول تا اواخر ماه جاری آن را به همراه یک گوشی مبتنی بر آندروید به فضا بفرستد.
همچنین تعداد کاربران شبکه همراه اول نسل سوم این کشور 104.4 میلیون نفر افزایش یافت و ضریب نفوذ اینترنت در این کشور با رشد 5.1 درصدی به 74.5 درصد رسید.
بر همراه اول اساس این گزارش، اواخر سال 2012 ضریب‌ نفوذ تلفن همراه در کشور چین به 82.6 درصد رسید که نسبت به سال 2011 با رشد 9 درصدی همراه شده است.
محققان پیش‌بینی کرده‌اند میزان ترافیک همراه اول اطلاعات اینترنت موبایلی تا پنج سال آینده در منطقه آسیا با رشد 17 برابری همراه شود.
چین 350 میلیون دستگاه رایانه و 130 میلیون دستگاه همراه اول تلویزیون تولید کرد که تولید این محصولات نسبت به سال گذشته به ترتیب با رشد 10.5 و 4.8 درصدی همراه بوده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، درباره کاربرد اینترنت با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه پیش‌بینی‌های متفاوتی وجود همراه اول دارد.
بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی سیسکوسیستمز، تا پنج سال آینده میزان ترافیک اینترنت دستگاه‌های تلفن همراه در منطقه آسیا- اقیانوسیه با رشد 13 درصدی همراه خواهد بود و بر این اساس نرخ استفاده کاربران موبایل از اینترنت در هر ماه به 11.2 اگزابایت و به ازای هر سال به همراه اول 134 اگزابایت می‌رسد.
شایع شده که شرکت اچ‌تی‌سی در حال مذاکره با فیس‌بوک است تا گوشی هوشمندی برای کاربران این شبکه اجتماعی همراه اول بسازند.
بر این همراه اول اساس، گوشی جدید فیس‌بوک با نام Myst به بازار می‌آید.
بر اساس گزارش یک منبع آگاه، بلک‌بری اعلام همراه اول کرده سرمایه گذاری در بازار ژاپن واقعا بی‌فایده است و بر این اساس گوشی‌های جدید بلک بری از زبان ژاپنی پشتیبانی نمی‌کنند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگرچه شبکه اجتماعی فیس‌بوک تاکنون ساخت همراه اول گوشی‌ جدید را انکار کرده، اما شایعاتی مبنی بر تولید این گوشی با همکاری اچ‌تی‌سی منتشر شده است.
گوشی مذکور همچنین به سیستم‌عامل آندروید نسخه 4.1.2 (Jelly Bean) مجهز است و از بلوتوث و Wi-Fi بهره می‌برد. همراه اول
به گزارش همراه اول اخبار خارجی موبنا، با تولید یک میلیارد و 180 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در چین، میزان ساخت و ساز این محصول در کشور چین با رشد 4.3 درصدی همراه بوده است.
همچنین میزان درآمد چین همراه اول از بخش تولید رایانه و تلویزیون 1.3 تریلیون دلار برآورد شد.
بر این اساس محققان می‌گویند بیشترین نرخ همراه اول استفاده از ترافیک اطلاعات موبایلی در منطقه خاورمیانه و آفریقا با رشد 17.3 برابری خواهد بود.
گزارش‌ها حاکی است که تولیدکنندگان چینی بیش از 50 همراه اول درصد کل تلفن‌های همراه، رایانه و تلویزیون‌های دنیا را تولید می‌کنند.
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اعلام کرده که این کشور در سال گذشته یک میلیارد همراه اول و 180 میلیون دستگاه گوشی تولید کرد.
اچ تی‌سی و فیس‌بوک پیشتر هم برای همراه اول ارایه گوشی‌ با یکدیگر همکاری کرده بودند. این شرکت‌ها گوشی ChaCha را با صفحه نمایش 2.6 اینچی TFT لمسی خازنی با کلیدهای کامل QWERTY به بازار عرضه کردند.
گوشی Myst دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی با وضوح تصویر 720×1280 پیکسل خواهد بود و از دوربین پنج مگاپیکسلی و دوربین ثانویه همراه اول 1.6 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
بر همراه اول این اساس نرخ ترافیک اطلاعات موبایلی تا سال 2017 نسبت به سال 2010 بیش از 46 برابر خواهد شد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، با تصمیم بلک‌بری برای خروج از بازار ژاپن، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید این برند با نام‌های Z10 و Q10 در بازار این کشور همراه اول عرضه نشوند.
این در حالی است که نرخ ترافیک اطلاعات موبایلی در همراه اول طول سال 2012 حدود 0.9 اگزابایت گزارش شده بود.
این گوشی از پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon MSM8930 S4 Plus کوآلکام بهره می برد و از پردازشگر گرافیکی Adreno همراه اول 305 برخوردار است.از دیگر ویژگی‌های Myst می‌توان به یک گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.
به این ترتیب در همراه اول هر ماه ترافیک اطلاعات با استفاده از تلفن‌های همراه در منطقه آسیا به 5.3 اگزابایت می‌رسد.
بر این اساس انتظار می‌رود همراه اول تا سال 2017، 5.2 میلیارد نفر از کاربران موبایل از سرویس اینترنت گوشی خود استفاده کنند این در حالی است که سال گذشته این رقم 4.3 میلیارد نفر بوده‌اند.
بر اساس این گزارش، گوشی Myst همچنین به کلید دسترسی به فیس‌بوک مجهز است و همراه اول کاربران برای رفتن به این شبکه اجتماعی می‌توانند به سرعت و با فشردن یک کلید به آن دسترسی یابند.
بر اساس این گزارش سهم بازار بلک بری در بازار ژاپن افت کرده و به 0.3 درصد رسیده است، بنابراین این شرکت کانادایی ناگزیر است که بازار ژاپن را ترک کند. همراه اول

م بازدید : 17 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 هرچند عده ای از تحلیلگران در گذشته بر این اعتقاد بودند که اپل و گوگل درآمد جستجو بر روی دستگاه های مبتنی بر آی او اس را با یکدیگر تقسیم می کنند و حتی عده ای سهم اپل از این تقسیم را ۷۵ درصد و خرید شارژ همراه اول سهم گوگل را ۲۵ درصد می دانستند، اما تحلیلگر مورگان استنلی نظر دیگری دارد.
آینده ثابت می کند که آیا امکان به وقوع پیوستن این سناریوها وجود دارد یا گوگل همچنان یکه تاز میدان جستجوی موبایل باقی می ماند.هر دوی این گوشی‌ها خرید شارژ همراه اول از ماه آینده وارد بازار خواهند شد ولی هنوز قیمت آن‌ها مشخص نشده است.
مدل دوم Keon نام دارد که دارای یک بدنه نارنجی رنگ است. این گوشی از پردازنده ضعیف‌تر Snapdragon S1 با فرکانس یک گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM و صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی با دقت HVGA بهره می‌برد. Keon دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که کاربر می‌تواند در صورت نیاز این حافظه را از طریق درگاه کارت حافظه microSD افزایش خرید شارژ همراه اول دهد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۳ مگاپیکسلی و باتری ۱۵۸۰ میلی آمپر-ساعتی اشاره کرد.
تبلت خرید شارژ همراه اول سونی
هر دوی این خرید شارژ همراه اول گوشی‌ها از ماه آینده وارد بازار خواهند شد ولی هنوز قیمت آن‌ها مشخص نشده است.
اولین گوشی‌های خرید شارژ همراه اول مبتنی بر سیستم عامل Firefox توسط کمپانی GeekPhone و با نام‌های GeekPhone Keon و GeekPhone Peak رسما معرفی شدند.
مدل برتر که GeekPhone Peak نام دارد، از پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۵۱۲ حافظه RAM و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در قسمت جلویی این گوشی یک صفحه نمایش ۴٫۳ با پنل IPS و دقت qHD قرار داشته و در پشت آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED تعبیه شده خرید شارژ همراه اول است. باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر-ساعتی وظیفه تغذیه کردن این گوشی را بر عهده دارد.
مهم‌ترین مشخصه این خرید شارژ همراه اول تبلت، ضخامت ۶٫۸ میلی‌متری و وزن ۴۹۵ گرمی آن است که باعث شده تا Xperia Tablet Z به باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ۱۰٫۱ اینچی ساخته شده تا به امروز تبدیل گردد
بر اساس گزارش مذکور، کار با این سامانه بسیار ساده است و مشترکین پس از اتصال به سامانه خرید شارژ همراه اول تنها کافی است از داخل منوی ارائه شده گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. مشترکین می توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح های همراه اول را ببینند. همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد#۱۱۱*، به کلیه خدمات و طرح ها دسترسی دارند.
مشترکین تنها خرید شارژ همراه اول با به خاطر سپردن کد#۱۱۱*، به کلیه خدمات و طرح ها دسترسی دارند.
این گزارش می افزاید: مشترکین با هر نوع گوشی می توانند به این سامانه اتصال یابند. به عبارت دیگر برخلاف خرید شارژ همراه اول سامانه های دیگر (مانند SMS)، استفاده از این سامانه وابستگی به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری آن ندارد.
آقای Devitt معتقد است که قراردادی برای تقسیم درآمد جستجو میان خرید شارژ همراه اول گوگل و اپل وجود ندارد، چرا که فرآیند تقسیم درآمد فرآیند تمیزی نیست و حساب و کتاب آن دشوار است. راه ساده تر آن است که اپل به ازای فروش هر دستگاه مبلغی را از گوگل دریافت دارد. بدین ترتیب تفاوتی هم نمی کند که کاربر از طریق سایت گوگل به جستجو بپردازد یا از طریق کادر جستجوی پیش فرض در آی او اس. علاوه بر این اپل حتی می تواند پیش پرداخت نیز از گوگل دریافت دارد.
هرچند بدست آوردن ۱ میلیارد دلار سود سالانه از طریق گوگل برای اپل بسیار خوشایند است، اما در مقابل سود ۱۳ میلیاردی این کمپانی در سال ۲۰۱۲ رقم چندان قابل ملاحظه ای به نظر نمی رسد. از سوی دیگر داشتن قرارداد همکاری با اپل برای گوگل بسیار جذاب است. آقای Devitt تخمین می زند که ۹۵ درصد بازار جستجوی موبایل در اختیار گوگل است، چرا که جستجو را در دو بازار اصلی اندروید و آی او اس در دستان خود دارد و پرداخت یک میلیارد دلار در قبال بدست آوردن مونوپولی این بازار پرمنفعت و رو به رشد به خوبی برای گوگل توجیه پذیر خرید شارژ همراه اول است.
Xperia خرید شارژ همراه اول Tablet Z دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با دقت ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می‌باشد که به تکنولوژی Bravia Engine 2 نیز مجهز شده است.مغز متفکر این تبلت، پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی APQ8064 کمپانی Qualcomm می‌باشد که قدرت پردازشی فوق‌العاده ای را ارائه می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، کلیه مشترکین همراه اول می توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به این سامانه، به کلیه خدمات و خرید شارژ همراه اول طرح های اپراتور اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه کافی است مشترکین #۱۱۱* را بر روی گوشی های خود شماره گیری کنند.
گوشی‌های فایرفاکسی. خرید شارژ همراه اول
ورود سونی به بازار تبلت خرید شارژ همراه اول ها
روز گذشته سونی در ژاپن از پرچم‌دار خرید شارژ همراه اول جدید تبلت های اندرویدی خود با نام Xperia Tablet Z پرده برداری کرد.
گفتنی است استفاده از این سامانه رایگان است و مشترکین برای دسترسی به سطوح بعدی، نیازی به مرور کلیه سطوح قبلی ندارند و می توانند با خرید شارژ همراه اول استفاده از کدهای میانبر، مستقیماً به بخش مورد نظر دسترسی یابند.
مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال خرید شارژ همراه اول این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
بدیهیست دو تهدید در بازار جستجوی موبایل در کمین گوگل است: یکی مایکروسافت که ممکن است بتواند خرید شارژ همراه اول قراردادی مشابه را با اپل به امضاء رسانده و موتور جستجوی پیش فرض آی او اس را که اکنون در اختیار گوگل است با موتور بینگ خود تصاحب کند. البته به نظر می رسد که در صورت چنین کاری ممکن است عده زیادی از کاربران آی او اس قدری دلخور شوند و خودشان موتور جستجوی پیش فرض را تغییر دهند. تهدید دیگر وارد شدن خود اپل به رقابت جستجوست.

م بازدید : 13 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 آخرین و جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی iSuppli در این مورد نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ تا شارژ همراه اول پایان سال 2012 سهم 29 درصدی از بازار جهانی گوشی‌های موبایل را در اختیار گرفته در حالی که سهم بازار این شرکت در سال 2011 برابر 24 درصد بوده است. در مقابل شرایط برای نوکیا کاملا برعکس سامسونگ شده است. در حالی که سهم نوکیا از بازار جهانی در سال 2011 برابر 30 درصد بود، حالا انتظار می‌رود این سهم تا پایان سال 2012 به 24 درصد کاهش پیدا کند. حالا این اولین باری است که سامسونگ توانسته رتبه اول را در جدول برترین برندهای بازار جهانی موبایل در اختیار بگیرد و همچنین اولین بار از سال 1998 تا حالا است که نوکیا جایگاه خودش را در صدر بازار جهانی موبایل از دست می‌دهد و به رتبه‌های پایین‌تر سقوط می‌کند.
2 گیگ رم داشته و 13 مگاپیکسل دوربین دارد. همچنین اندروید جلی بین روی آن نصب شده است و شارژ همراه اول باطری 2500mAh دارد. قیمت آن حدس زده می شود 449 دلار یعنی 100 دلار کمتر از ZTE Nubia 5 باشد.
همچنین پیش از این کارشناسان امنیتی اعلام کرده بودند که شارژ همراه اول دستگاه هایی که از سیتم عامل های آندروید و iOS برخوردارند به قربانیان جدید مجرمان سایبر تبدیل شده که امنیت آنها را با بدافزارها تهدید می کنند.
به این ترتیب سامسونگ حالا عنوان برند برتر موبایل سال را از آن خود کرده است. تا‌کنون نوکیا با شارژ همراه اول خیال آسوده بر جایگاه شماره یک فروش موبایل دنیا تکیه زده بود؛ اما از ابتدای سال جاری سامسونگ با حرکتی سریع و فروشی قدرتمند توانست این جایگاه را از آن خود کند.
این درحالی است که نکسوس 10 که از تراشه اکسینوس 5 استفاده می کند از این آسیب پذیری مصون مانده است، چرا که این نقص تنها به تلفنهایی صدمه وارد می کند که از اکسینوس شارژ همراه اول 4 استفاده می کنند.اکسینوس (Exynos)‏ یک سری از سیستم‌های روی تراشه (SoC) مبتنی بر پلت‌فرم ARM است که توسط شرکت سامسونگ برای استفاده در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها عرضه شده‌است.
سامسونگ پر فروش ترین برند شارژ همراه اول موبایل دنیا در سال 2012
کمپانی ZTE تازه ترین اسمارتفون خود را در نمایشگاه لاس وگاس عرضه شارژ همراه اول خواهد کرد.
«وین لام» یکی از کارشناسان iSuppli در این مورد می‌گوید: «واقعیت این است که شارژ همراه اول رقابت در بازار موبایل بسیار شدید و نزدیک است. این رقابت در سال 2012 اما بیشتر در حوزه موبایل‌های هوشمند رونق داشت و این گوشی‌ها بودند که توانستند میزان فروش، سود و سهم بازار هر شرکت تولید‌کننده را تعیین کنند تا جایی که حدود نیمی از گوشی‌های موبایلی را که در سال 2012 به سرتاسر جهان صادر شده‌اند، موبایل‌های هوشمند تشکیل می‌دهند. این همان حوزه‌ای بود که سامسونگ توانست در آن نسبت به نوکیا حضور موفق‌تر و موثرتری داشته باشد.»
روت کردن فرآیندی است که به کاربران تلفنهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاه های داری سیستم شارژ همراه اول عامل اندروید این امکان را می دهد که کنترل خاص ( دسترسی روت) به زیر سیستم اندروید داشته باشند.
گفته می شود این اسمارتفون تنها 6.9 میلیمتر ضخامت داشته و بسیار باریک وظریف طراحی شده است. نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 داشته و کوآد کور 1.5 گیگاهرتزی را بعنوا پردازنده از سری Snapdragon S4 در خود شارژ همراه اول جای داده است.
مک افی (McAfee) شرکت امنیتی رایانه اظهار داشت: امروزه بیش از هر زمان دیگری طی چهار سال گذشته تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها شارژ همراه اول مورد حمله انواع کرمها، ویروسها بوت نتها، تروجانها و اسپمها قرار گرفته اند.
وی اظهار داشت که به طور اتفاقی این آسیب پذیری را کشف کرده است و درحالی که تلاش می کرد راه جدیدی برای " روت شارژ همراه اول کردن" گلکسی S3 خود پیدا کند به این آسیب پذیری دست یافته است اما این نقص در گلکسی S2، گلکسی نوت و Meizu MX نیز وجود دارد.
وی یادآور شد: شارژ همراه اول خبر خوش این که به سادگی می توان این دستگاه ها را روت کرد و خبر بد این که هیچ کنترلی روی این امر وجود ندارد.
دو هفته مانده به بزرگترین نمایشگاه سالانه کامپیوتر و ابزار الکترونیک CES، کم کم محصولات کمپانی ها زودتر از موعد لو می رود و گراند اس کمپانی ZTE شارژ همراه اول نیز یکی از آنهاست.
سامسونگ تاکنون در این رابطه اظهار نظر نکرده شارژ همراه اول است.
به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اظهارات یک توسعه دهنده نرم افزار، یک حفره امنیتی مشکوک که چندین تلفن هوشمند سامسونگ را تحت تأثیر قرار داده شناسایی شده که اطلاعات کاربر را در دسترس برنامه های اجرایی قرار داده و دستگاه را در مقابل ابرافزارها آسیب پذیر شارژ همراه اول می کند.
توسعه دهندگان در برخی دستگاه‌های محبوب شرکت الکترونیکی سامسونگ آسیب شارژ همراه اول پذیری را کشف کرده‌اند که با عبور از اجازه سیستم، امکان درز کردن اطلاعات کاربر را فراهم می کند.
این آسیب پذیری توسط یکی از اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA کشف و به طور جزئی بیان شده است. این شارژ همراه اول آسیب پذیری از اجازه سیستم عبور کرده و به هر کدام از برنامه ای اجرایی این امکان را می دهد که اطلاعات را از RAM دستگاه بیرون کشیده و یا کدهای بدافزارها را وارد سیستم کنند.
کره‌ای شارژ همراه اول محبوب در صدر
برای اولین بار بعد از چهارده سال دیگر نوکیا رتبه اول را در تجارت جهانی گوشی‌های موبایل در اختیار ندارد. نوکیا حالا جای خودش را به رقیب کره‌ای یعنی سامسونگ شارژ همراه اول داده است تا به جایگاه دوم این رتبه بندی سقوط کند.
علیرغم تلاشهای گوگل برای ارائه یک سیستم عامل شارژ همراه اول امن، دستگاه هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند هدف مطلوبی برای این مجرمان سایبر هستند.
کشف حفره‌های امنیتی در برخی شارژ همراه اول تلفنهای سامسونگ

م بازدید : 15 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

 

این فناوری بسیار جالب و سودمند هست و حتی فکر شارژ همراه اول بانک ملی های شیطنت امیزی را در سر کاربرش بوجود می آورد و کاربر می تواند از خودش یک چاپ سه بعدی بگیرد و به هر جا که می خواهد ، ان فتوکپی را ببرد تا جای او بازی کند و مانع شناخته شدنش بشود و این یک کار کاملا شیطنت امیزی می باشد اما این تیم در عکس هایی که منتشر کرده ، از یک عروسک کوچک چاپ سه بعدی گرفته است!
یم Makerbot ادعا کرده که می تواند چایگر های سه بعدی را بسازد و عکس هایی از ان را شارژ همراه اول بانک ملی منتشر کرده است. فناوری چاپگر های سه بعدی قبلا نیز شنیده شده بود و حتی در بعضی جشنواره ها از ان سخن گفته شده بود و نمونه هایی از ان عرضه شده بود اما به طور کامل ثبت و مورد استفاده قرار نگرفته بود اما اکنون این تیم می خواهد این فناوری را به واقعیت تبدیل کند.
اما هنوز کسی نمی داند ظاهر این گوشی چگونه است؟! خب در این مطلب می خواهیم ظاهر هایی که طراحان خبره برای این گوشی کشیده اند و احتمال داده اند این گوشی به این شکل خواهد بود ، برای شما به نمایش بگذاریم! در ادامه مطلب می توانید عکس ها را ببینید. شما فکر می کنید ظاهر گوشی به کدام یکی از این عکس شارژ همراه اول بانک ملی ها شبیه خواهد بود؟
اسم این تبلت AiO خواهد بود و هنوز اطلاعاتی همچون قیمت و زمان ورود ان به بازار منتشر نشده است. تبلت های بزرگ هنوز رواج پیدا نکرده اند و قبلا کلید این کار را شرکت پاناسونیک با تبلت ۲۰ اینچی خود زد که هنوز انگار وارد بازار نشده است! نظر شما چیست؟ دوست دارید یک تبلت ۱۸ اینچی داشته شارژ همراه اول بانک ملی باشید و ان کامپیوتر شما باشد؟
خب زمان زیادی تا معرفی گوشی گلگسی اس ۴ نمونده و شایعه ها در مورد این گوشی روز به روز بیشتر میشه! اما خیلی احتمال دارد که این گوشی شارژ همراه اول بانک ملی همان صفحه نمایشی که شرکت قولش را داده ، داشته باشد یعنی یک صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD همینطور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی
اسم این تبلت AiO خواهد بود و شارژ همراه اول بانک ملی هنوز اطلاعاتی همچون قیمت و زمان ورود ان به بازار منتشر نشده است. تبلت های بزرگ هنوز رواج پیدا نکرده اند و قبلا کلید این کار را شرکت پاناسونیک با تبلت ۲۰ اینچی خود زد که هنوز انگار وارد بازار نشده است! نظر شما چیست؟ دوست دارید یک تبلت ۱۸ اینچی داشته باشید و ان کامپیوتر شما باشد؟
در همین روز ها این شرکت از تبلت ۱۸٫۴ اینچی مبتنی بر ویندوز فون خود رونمایی کرد. این تبلت گرافیک Nvidia GeForce GT730 را در خود جای داده شارژ همراه اول بانک ملی است و دو گیگ رم دارد. درگاه های USB 2 و ۳ و همچنین وای فای و کابل HDMI نیز در این تبلت موجود است البته مشخصات زیادی گفته نشده است مثل پردازنده ی این تبلت و همچنین رزولوشون صفحه نمایش این تبلت اما این شرکت اعتبار خوبی دارد و می توان گفت این تبلت بهترین خواهد بود.
هنوز صحت این موضوع تایید نشده اما این فناوری دیر یا زود وارد خانه ها خواهد شد و هر کسی در خانه ی خود یک چاپگر سه بعدی خواهد داشت زیرا که بسیار سودمند می باشد. برای هر کسی و برای هر شارژ همراه اول بانک ملی شغلی!
مدیر دفتر سامسونگ در ایران همچنین به معرفی Smart Interaction یا تعامل هوشمند گفت: این فناوری شامل قابلیت‌های کنترل حرکتی ، کنترل صوتی و تشخیص چهره می باشد. با استفاده از کنترل صوتی کافی است کلمه Hi TV را بگویید تا تلویزیون آماده فرمان برداري از شما شود. این قابلیت ها به شما امکان می‌دهد که با صدا کردن تلویزیون عملکردهایی از جمله تنظیم منو تلویزیون، روشن کردن تلویزیون، تغییر کانال‌ها و دسترسی به نرم‌افزارها را بدون اینکه دکمه‌ای را فشار دهید انجام دهید. یا با گفتن Web Browser یک صفحه اینترنتی برایتان باز می‌شود و می‌توانید در آن کلمه یا جمله مورد نظر خود را جستجو کنید. شارژ همراه اول بانک ملی با قابلیت کنترل حرکتی نیز می‌توانید با حرکات دست خود کم و زیاد کردن صدای تلویزیون، عوض کردن کانال و منوي تنظیمات تلویزیون را کنترل کنید. قابل ذکر است که زبان فارسی نیز در شش ماهه دوم سال میلادی اضافه می شود. تمامی این امکانات توسط دوربینی با دو میکروفون که در تلویزیون تعبیه شده در دسترس می باشد و از تمامی حرکات و صداهاي شما فرمان برداري می‌کند. همچنین قابلیت تشخیص چهره در این تلویزیون می‌تواند چهره شما را شناسایی و بر اساس تنظیمات اولیه، دسترسی به امکانات مختلف را برای شما امکانپذیر کند.
شرکت تایوانی Asus که چند وقت پیش با معرفی نسخه ی جدید Padfone غوغایی در جهان تبلت ها و موبایل ها ایجاد کرد ، اکنون می خواهد در بازار شارژ همراه اول بانک ملی تبلت های ویندوزی نیز غوغایی دیگر ایجاد کند و در بین این محصولات برترین باشد.
در همین روز ها شارژ همراه اول بانک ملی این شرکت از تبلت ۱۸٫۴ اینچی مبتنی بر ویندوز فون خود رونمایی کرد. این تبلت گرافیک Nvidia GeForce GT730 را در خود جای داده است و دو گیگ رم دارد. درگاه های USB 2 و ۳ و همچنین وای فای و کابل HDMI نیز در این تبلت موجود است البته مشخصات زیادی گفته نشده است مثل پردازنده ی این تبلت و همچنین رزولوشون صفحه نمایش این تبلت اما این شرکت اعتبار خوبی دارد و می توان گفت این تبلت بهترین خواهد بود.
شرکت تایوانی Asus که چند وقت پیش با معرفی نسخه ی جدید Padfone غوغایی در جهان تبلت ها و موبایل ها ایجاد کرد ، اکنون می خواهد در بازار تبلت های شارژ همراه اول بانک ملی ویندوزی نیز غوغایی دیگر ایجاد کند و در بین این محصولات برترین باشد.

م بازدید : 13 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

به شارژ همراه اول گزارش اخبار خارجی موبنا، دولت بلژیک در یک اقدام سختگیرانه استفاده از تلفن‌های همراه را به وسیله کودکان ممنوع اعلام کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، اگرچه هنوز مناطقی در دنیا وجود دارد که مردم آن دسترسی به تلفن همراه ندارند، با این حال انتظار می‌رود تا سال آینده تعداد کاربران فعال تلفن همراه در دنیا به 7.3 میلیارد نفر برسد که این رقم بیش شارژ همراه اول از جمعیت جهان خواهد بود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، نرم‌افزارهای بهداشتی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در بازارهای آفریقا و اسیا نقش بزرگی ایفا کرده‌اند و توانسته‌اند در بسیاری از شارژ همراه اول جهات در زندگی مردم تاثیر بگذارند.
بیش از یکصد کشور در سراسر دنیا وجود دارد که در برخی از مناطق شمار کاربران موبایل آن بیش از جمعیت شارژ همراه اول این کشورهاست. برای مثال در روسیه تعداد اکانت‌های موبایلی فعال 1.8 برابر جمعیت این کشور است و این رقم در برزیل 1.2 برابر جمعیت این کشور است.
تحقیقان نشان داده که سالانه بیش ار 1.2 میلیون نوزاد جان خود را در آفریقا از دست می‌دهند. همچنین یک نهم کودکان زیر پنج سال از شارژ همراه اول سوءتغذیه و رعایت نکردن بهداشت در این مناطق می‌میرند.
بر اساس گزارش انجمن صنعت موبایل، جان یک میلیون نفر تا پنج سال آینده در آفریقا با شارژ همراه اول استفاده از تلفن‌های همراه نجات می‌دهد.
محققان پیش‌بینی کرده‌اند که در طول پنج سال آینده تلفن‌های همراه می‌توانند جان میلیون‌ها نفر از مردم را در شارژ همراه اول آفریقا نجات بخشند.
بر اساس گزارش انجمن صنعت موبایل، جان یک میلیون نفر تا پنج سال آینده در آفریقا با استفاده از تلفن‌های همراه نجات می‌دهد. شارژ همراه اول
در هند تعداد زیادی از مردم به اینترنت دسترسی ندارند و خیلی از آنها سواد خواندن ندارند با این حال اکثر آنها گوشی موبایل دارند.بر این اساس بهداشت مادر، نوزاد و کودکان با استفاده از راهکارهایی که توسط تلفن‌های موبایل ارایه می‌شود می‌تواند به سلامت آنها شارژ همراه اول کمک کند.
دولت این کشور همچنین برنامه‌های تلویزیونی یا رادیویی و اینترنتی ویژه کودکان که در آن به تلفن‌های همراه اشاره شده یا به تبلیغات درباره گوشی‌های شارژ همراه اول موبایل می‌پردازد را ممنوع کرد.
در پی رای دادگاه برای پرداخت جریمه یک میلیارد دلاری سامسونگ به اپل، یک قاضی امریکایی اعلام کرد سامسونگ ملزم است فقط 55 درصد از این جریمه را شارژ همراه اول بپردازد.
وزارت بهداشت دولت بلژیک در شارژ همراه اول اقدامی عجیب فروش گوشی‌های تلفن همراه را به کودکان زیر هفت سال ممنوع اعلام کرد.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، نرم‌افزارهای بهداشتی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در بازارهای آفریقا و اسیا نقش بزرگی ایفا کرده‌اند و توانسته‌اند در بسیاری از جهات شارژ همراه اول در زندگی مردم تاثیر بگذارند.
وزیر بهداشت بلژیک اعلام کرده که خطر شارژ همراه اول تشعشعات ساطع شده از تلفن‌های همراه برای کودکان نسبت به افراد بالغ بیشتر است.
در هند تعداد زیادی از شارژ همراه اول مردم به اینترنت دسترسی ندارند و خیلی از آنها سواد خواندن ندارند با این حال اکثر آنها گوشی موبایل دارند.بر این اساس بهداشت مادر، نوزاد و کودکان با استفاده ازراهکارهایی که توسط تلفن‌های موبایل ارایه می‌شود می‌تواند به سلامت آنها کمک کند.
وزیر بهداشت بلژیک اعلام کرد که فروش تلفن‌های همراه به کودکان زیر هفت شارژ همراه اول سال در فروشگاه‌ها و نیز از طریق اینترنت ممنوع است.
گزارش‌ها حاکی است شارژ همراه اول تعیین این مبلغ جریمه برای نقض امتیاز 14 محصول شرکت اپل بوده است.
بر اساس گزارش اتحادیه جهانی مخابرات در کنگره جهانی موبایل امسال بارسلون، افزایش تعداد کاربران موبایل و پیشی شارژ همراه اول گرفتن آنها از جمعیت جهان به معنای آن نیست که همه افراد گوشی موبایل دارند بلکه تعدادی از افراد بیش از یک دستگاه گوشی همراه خود دارند و از این دستگاه‌ها برای موارد کاری یا شخصی استفاده می‌کنند.
تحقیقان نشان داده که سالانه بیش ار 1.2 میلیون نوزاد جان خود را در آفریقا از دست می‌دهند. همچنین شارژ همراه اول یک نهم کودکان زیر پنج سال از سوءتغذیه و رعایت نکردن بهداشت در این مناطق می‌میرند.
گزارش‌ها حاکی است جمعیت موبایل به دست آفریقا یک میلیارد نفر برآورد شده که در شارژ همراه اول این مناطق دورافتاده از این دستگاه‌ها ‌استفاده می‌کنند.
بر این اساس، سامسونگ در برابر این حکم تقاضای بررسی مجدد کرد و قاضی دیگری که به پرونده رسیدگی کرده معتقد است سامسونگ باید حدود نصف شارژ همراه اول این مبلغ را پرداخت کند.
گزارش‌ها حاکی است بیشتر جمعیت موبایل به دست در کشورهای آسیایی شارژ همراه اول قرار دارند.
تحقیقات شارژ همراه اول نشان داده از هر سه کودک، دو نفر که کمتر از 10 سال سن دارند از تلفن همراه استفاده می‌کنند. این در حالی است که افراد 12 سال به بالا حتما یک دستگاه تلفن همراه دارند.
بر اساس این گزارش، در پی انتشار این خبر، ظاهرا اپل اقدام به واکنش‌ کرده و شایعات حاکی شارژ همراه اول از آن است که این شرکت برای دریافت خسارت از دست رفته از سامسونگ شکایت جدیدی را علیه آن مطرح کند.پیش‌بینی کرده‌اند که در طول پنج سال آینده تلفن‌های همراه می‌توانند جان میلیون‌ها نفر از مردم را در آفریقا نجات بخشند.
به گزارش اخبار شارژ همراه اول خارجی موبنا، به دنبال شکایت اپل از سامسونگ به دلیل نقض امتیازات دستگاه‌های آی‌فون و آی‌پد، دادگاه آمریکا به این مساله رسیدگی و با تایید ادعاهای اپل شرکت سامسونگ را به پرداخت جریمه 1.05 میلیارد دلاری محکوم کرد.
گزارش‌ها حاکی است جمعیت موبایل به دست آفریقا یک میلیارد نفر برآورد شده که در این مناطق دورافتاده شارژ همراه اول از این دستگاه‌ها ‌استفاده می‌کنند.
اتحادیه جهانی مخابرات پیش شارژ همراه اول بینی کرده که تعداد کاربران تلفن همراه تا سال 2014 به 7.3 میلیارد نفر خواهد رسید.

 

م بازدید : 13 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

این رویداد از سال ۱۹۹۳ رسما با نام اعلامیه فرانکفورت شناخته می‌شود. مطالب اعلامیه فرانکفورت را مدیریت جدید (New Management) نیز می‌نامند. اصول این شیوه مدیریتی در کتابی ۲۰۰ صفحه‌ای به چاپ رسیده است خرید شارژ همراه اول که به تمام کارمندان سامسونگ داده می‌شود. پس از آن نیز لغت‌نامه‌ای جداگانه برای تشریح اصطلاحات به کار رفته در این کتاب منتشر شده است. به کارمندانی که سواد چندانی ندارند، نسخه‌ای مصور از این کتاب داده خواهد شد. لی به دور دنیا سفر کرد تا اندیشه‌هایش را در گوشه گوشه امپراتوری سامسونگ تبلیغ و ترویج کند. شین می‌گوید: «او جلسات سخنرانی متعددی را برگزار کرد. مجموعا ۳۵۰ ساعت سخنرانی کرد که متن پیاده شده آن‌ها بیش از ۸۵۰۰ صفحه شده است.»
به این ترتیب در مرکز توسعه نیروی خرید شارژ همراه اول انسانی سامسونگ و درست بعد از سرسرای مدیریت جدید، اتاق فرانکفورت قرار دارد که عینا از روی اتاق هتل کمپینسکی بازسازی شده است. همه اثاثیه و مبلمان اتاق (حتی رومیزی رنگ ورو رفته آن) همان مبلمان اصلی آلمانی اتاقی هستند که لی در آن سخنرانی کرد و اکنون به کره آورده شده‌اند.مدیریت جدید بر چند شعار یا دستورالعمل اصلی استوار است. «پرورش افراد» (Fostering the Individual) و «تغییر از من شروع می‌شود» (Change Begins with me) جملاتی هستند که به وفور شنیده می‌شوند. اما شاید مهم‌ترین موضوع کنترل کیفیت یا آن‌گونه که در شرکت مطرح می‌شود «مدیریت کیفیت» باشد. تمام این اصول در یکی دیگر از مراکز سامسونگ یعنی مجموعه گومی (Gumi Complex) نیز به وضوح مورد استفاده قرار گرفته و پیاده می‌شوند. این مجموعه که در فاصله ۱۵۰ مایلی جنوب سئول قرار دارد، محل تولید تلفن‌های هوشمند مشهور سامسونگ است و همان جایی است که سامسونگ نخستین تلفن‌اش یعنی SH-100 را تولید کرد.
در ماه ژوئن عازم آلمان شد و در هتل فالکن‌اشتاین گرند کمپینسکی (Falkenstein Grand Kempinski) در فرانکفورت اقامت کرد. او تمام مدیران اجرایی سامسونگ را (که تعدادشان حدود ۱۰۰ نفر بود) احضار کرد تا او را در آن‌جا ملاقات کنند. به گفته لی (رییس بخش جهانی ارتباطات که اتفاقا هیچ نسبتی با رییس شرکت ندارد) «او این کار را در یک چشم به هم زدن انجام داد و مدیران همه فورا حاضر شدند.» روز هفتم ژوئن او سخنرانی‌ای را آغاز کرد که سه روز به طول انجامید! آلبته جلسه شب‌ها برای استراحت تعطیل می‌شد. مهم‌ترین جمله‌ای که از این سخنرانی به جا مانده و نقل می‌شود این است:این جمله بر کارمندان سامسونگ همان تاثیری را داشت که جمله مشهور «نپرسید که کشورتان چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد» جان اف کندی روی خرید شارژ همراه اول مردم آمریکا در دهه ۶۰ میلادی داشت.
نخستین چیزی که در این مرکز به چشم می‌خورد، حضور موسیقی K-pop یا موسیقی پاپ کره‌ای در تمام فضای بیرونی مجموعه است که از بلندگوهایی به شکل صخره پخش می‌شود. این موسیقی ملایم و سبک است و به گفته یکی از سخن‌گویان سامسونگ براساس مشاوره با روانشناسان و برای کاهش استرس کارکنان انتخاب شده است. بیش از خرید شارژ همراه اول ۱۰۰۰۰ کارمند در گومی کار می‌کنند که بیشتر آن‌ها زنانی در سنین حدود ۲۰ سال هستند. مانند بیشتر جوانانی که دهه سوم زندگی را آغاز کرده‌اند، آن‌ها هم بیشتر به صورت گروهی این طرف و آن طرف می‌روند و سرشان همیشه در صفحه موبایل‌شان است. کارکنان ژاکت‌های صورتی (یا به سلیقه شخصی آبی) می‌پوشند. بسیاری از کارکنان مجرد در همان مجموعه گومی زندگی می‌کنند؛ در خوابگاه‌هایی که به اتاق‌های ناهارخوری، سالن‌های بدنسازی، کتابخانه و بارهای قهوه مجهز هستند. قهوه در کره طرفداران زیادی دارد.
ا رشد سامسونگ دیگران سقوط کرده‌اند، آن هم به خرید شارژ همراه اول شکلی بسیار حیرت‌آور. موتورولا تفکیک شده و بخش موبایل آن به گوگل فروخته شد. نوکیا با ظهور تلفن‌های هوشمند رتبه نخست خود را از دست داد. شراکت سونی و اریکسون از هم پاشید. پالم جذب اچ‌پی شده و بعد هم از میان رفت. بلک‌بری به تلاشی شبانه‌روزی وادار شده و دست و پایش را گم کرده است. زمانی که صحبت از سخت‌افزار تلفن‌های هوشمند باشد تنها اپل و سامسونگ باقی می‌ماند و مجموعه‌ای از برندهای ناامید که تنها نام «سایر برندها» به آن‌ها داده می‌شود.
پدر لی یعنی لی بیونگ چول (Lee Byong Chull) سامسونگ را در سال ۱۹۳۸ بنیان گذارد. سامسونگ در زبان کره‌ای به معنای سه ستاره است و همین سه ستاره تا دهه‌ها لوگوی سامسونگ را شکل می‌دادند. لی کون هی پس از مرگ پدر در سال ۱۹۸۷ جانشین او و رییس کمپانی سامسونگ شد. اکنون نیز پسر لی یعنی لی جائه یونگ (Lee Jae Yong) نایب رییس و وارث قانونی شرکت محسوب می‌شود. درست از همان زمان و با مدیریت لی، شرکت شروع به پیشرفت کرد. شین تائه جیون (Shin Tae Gyun) رییس مرکز توسعه نیروی انسانی سامسونگ می‌گوید: «ظرف سال‌های ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۳ شرکت رشدی ۲۵۰ درصدی را تجربه کرد. به خرید شارژ همراه اول این ترتیب مدیران خیال کردند که همه‌چیز درست کار می‌کند.» اما هدف لی تنها تبدیل سامسونگ به یک شرکت موفق کره‌ای نبود. او می‌خواست شرکت‌اش در سطح جهانی و هم‌تراز شرکت‌هایی نظیر جنرال الکتریک و آی‌بی‌ام مطرح شود. حتی برای یان کار ضرب‌العجلی تعیین کرد: سال ۲۰۰۰ میلادی. شین می‌گوید: «اما سال ۲۰۰۰ چندان دور نبود. آیا سامسونگ با سرعت رشدی که داشت می‌توانست تا آن زمان به شرکتی در رده جهانی تبدیل شود؟ جواب منفی بود.»
برای درک وضعیت شرکت در بازارهای جهانی، لی در سال ۱۹۹۳ عازم سفری به دور دنیا شد. یافته‌هایش در این تور دو دنیا چندان امیدوارکننده نبودند. بازدیدی که در ماه فوریه آن سال از یک فروشگاه لوازم الکترونیکی خرید شارژ همراه اول در کالیفرنیای جنوبی انجام داد به او نشان داد که تلویزیون‌های سونی و پاناسونیک در ویترین فروشگاه‌ها خودنمایی می‌کنند، اما محصولات سامسونگ در انتهای مغازه خاک می‌خورند. لی از این اوضاع راضی نبود.

 

م بازدید : 9 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

سونی Xperia Z که قبلا در شایعات با نام Yuga شناخته شده بود، شروع دوباره سونی همراه اول است.
از جمله امکانات این برنامه باید به دریافت سریع اخبار، معرفی باشگاه و بازیکنان، نتایج مسابقات و برنامه بازی ها، امکان خرید کارت همراه اول هواداری و اقلام فروشگاه پرسپولیس اشاره کرد.
Galaxy Xcover 2 از صفحه نمایش TFT با قطر 4 اینچ و رزولوشن 480x 800 WVGA بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی 5 مگاپیکسلی بوده و امکان فیلمبرداری 720p را هم فراهم می کند. یک همراه اول دوربین ثانویه VGA نیز برای مکالمات تصویری بر روی آن قرار دارد.
گوشی Galaxy Xcover 2 نیز همانند Galaxy Xcover دارای گواهی نامه IP67 است، بدین معنا که در مقابل گرد و خاک و ذرات خارجی مقاوم بوده و در برابر قرار گرفتن در زیر یک متر آب به مدت نیم ساعت می تواند مقاومت نماید. بدین ترتیب سطح مقاومت این گوشی تقریباً مشابه با گوشی Xperia go سونی و Defy Pro موتورولا و تعدادی از گوشیهای مقاوم دیگر که آنها هم گواهی نامه IP67 را دار هستند است. Galaxy Xcover همراه اول 2 با دارا بودن کلید اختصاصی دوربین که در پائین وجه سمت راست گوشی تعبیه شده امکان عکس برداری در زیر آب را نیز برای کاربر فراهم می آورد.
در اینجا 1080p این معنی را می دهد که هر اینچ از این صفحه نمایش 440 پیکسل مجزا دارد بنابر این با چشم عادی شما نمی توانید پیکسل ا را تشخیص دهید. در ضمن اینکه این صفحه نمایش به نسل دوم موتور براوایای سونی موبایل مجهز است که باعث بهتر شدن کیفیت عکسهایی که در صفحه نمایش نشان داده می شوند همراه اول خواهد شد.
این گوشی همراه اول به یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت Full HD (1080p) مجهز است. اما Full HD به چه معناست؟
داده های نقشه های گوگل از قبل بر روی Galaxy Xcover 2 بارگذاری شده و این گوشی با برخورداری از A-GPS و GLONASS (سیستم ناوبری رادیویی که توسط دولت روسیه کنترل می شود و می تواند جایگزین یا مکمل GPS متداول باشد) قادر است با سرعتی 20 درصد بالاتر از سرعت متداول به تشخیص سیگنالهای ماهواره ای پرداخته و مکان یابی را با دقت بیشتری انجام دهد. این ویژگیها در کنار مقاوم بودن و ضد آب بودن می تواند همراه اول برای ماجراجویان و افراد فعال در محیط باز مزایای بزرگی محسوب شود.
برنامه Cardio Trainer Pro نیز بر روی Galaxy Xcover 2 نصب است که می تواند برای برنامه ریزی ورزشی و دستیابی به تناسب اندام به کاربر کمک نموده و همراه اول این گوشی را برای ورزشکاران و دوستداران سلامتی بیش از پیش جذاب نماید.
شایان همراه اول ذکر است، در آینده نزدیک نسخه مخصوص گوشی های اپل نیز طراحی و در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.
گوشی Galaxy Xcover 2 نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید ملقب به آبنبات ژله ای یا Jelly Bean را اجرا کرده و به عنوان یک گوشی اندرویدی از سامسونگ به مجموعه ای از امکانات نرم افزاری خاص این کمپانی مجهز است. از آن جمله می توان به برخورداری از واسط کاربر TouchWiz، امکان همگام سازی اطلاعات با سرویس ابری S-Cloud، کنترل همراه اول گوشی توسط S Voice، انتخاب بهترین عکس از میان مجموعه ای از عکس ها توسط Best Shot و کم نور شدن خودکار صفحه نمایش هنگامی که کاربر به آن نگاه نمی کند توسط سیستم هوشمند Smart Stay اشاره نمود.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، همزمان با ایام برپایی نمایشگاه تلکام با تلاش کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس برنامک فارسی (اپلیکیشن تلفن همراه) آندروید پرسپولیس روی پرتال اینترنتی پرسپولیس منتشر خواهد شد و هواداران قادر خواهند بود این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنند. این برنامه روی کلیه گوشی همراه اول های دارای عامل آندروید قابل نصب خواهد بود.
مقاومت بالای گوشی Galaxy Xcover 2 در برابر گرد و خاک و آب می تواند ویژگی مناسبی برای افرادی که به ورزش و فعالیت در محیط باز همراه اول می پردازند باشد. بر روی درپوش پشتی این گوشی نیز قفلی قرار گرفته که از باز شدن این درپوش به عنوان مثال هنگام سقوط گوشی بر روی زمین جلوگیری می نماید.
کمیته انفورماتیک همراه اول باشگاه پرسپولیس به زودی برنامک فارسی (اپلیکیشن تلفن همراه) آندروید پرسپولیس را منتشر کرده و در اختیار هواداران می گذارد.
از دیگر ویژگی های همراه اول Galaxy Xcover 2 می توان به برخورداری از باطری 1700 میلی آمپر ساعتی و مجهز بودن به Bluetooth 4.0 اشاره نمود. نسخه چهارم Bluetooth نسبت به نسخه های پیشین این فناوری قابلیت ارتباطی بهتری را همراه با مصرف توان کمتر میسر می سازد و می تواند دستگاه هایی را که تا 50 متر فاصله دارند تشخیص دهد.
گوشی Galaxy Xcover 2 احتمالاً در سه ماهه نخست سال 2013 به بازار عرضه می شود. در زمان تهیه این مطلب هنوز اطلاعات رسمی در مورد قیمت این گوشی از طرف سامسونگ منتشر نشده. همراه اول احتمالاً در کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC 2013) که از 25 تا 28 فوریه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد این گوشی مقاوم را هم خواهیم دید.
کمپانی سامسونگ در روز 25 ژانویه 2013 (6 بهمن 1391) اسمارت فون مقاوم و ضد آب Galaxy Xcover 2 همراه اول را معرفی نمود. این گوشی دومین گوشی Xcover از خانواده اسمارت فون های گلکسی محسوب می شود.
این گوشی به یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی همراه با حافظه داخلی 4 گیگابایتی و 1 گیگابایت RAM مجهز است و از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می همراه اول کند.
سونی سال 2012 اولین گوشی دو هسته ای خود را معرفی کرد اما تنها چند هفته بعد از معرفی سونی رقابت بین 4 همراه اول هسته ای ها شروع شد. اما سونی هم مانند دیگر کمپانیها مشتاق برتر بودن است بنابراین سال 2013 را با دو گوشی 4 هسته ای به نام Xperia Z و Xperia ZL شروع کرد.

م بازدید : 26 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گوگل در نسخه 2.1 جیمیل، مشکلات گزارش شده در نسخه 2 را مرتفع نموده و علاوه بر آنها، امکان حرکت بین نامه از طریق لمس صفحه را میسر کرده است، درست شبیه قابلیتی که خرید شارژ همراه اول پیش از این در جیمیل تحت اندروید نیز وجود داشت.
البته در برخی خرید شارژ همراه اول از این مناطق «بازارهای خاکستری» وجود دارند که نمی‌توان آمار دقیقی از میزان فروش گوشی‌ها در آن بدست آورد؛ به همین خاطر موسسه تحقیقاتی IDC قادر به ارائه جزئیات دقیقی در این رابطه نیست. برای نمونه می‌توان به بازار خاکستری در کشور آرژانتین اشاره کرد که اعلام دقیق میزان سهم بازار گوشی‌های ویندوزی را در آن دشوار می‌کند.
نظر خرید شارژ همراه اول شما درباره‌ی موفقیت نسبی مایکروسافت در این هفت کشور و منطقه‌ی جهان چیست؟ آیا یاران بیل گیتس بزرگ می‌توانند در آینده‌ی نزدیک جای پای خود را در این بازار پررقابت موبایل محکم کنند؟ شما به عنوان یک خریدار در بازار فعلی و با توجه به بودجه‌تان کدام برند و مدل گوشی تلفن همراه را ترجیح می‌دهید؟
به گفته منابع آگاه تامین کننده قطعات الکترونیکی، این شرکت پیش‌تر قصد داشت گوشی هوشمند خود را با نمایشگر 3/4 اینچی تولید کند که پس از انجام بررسی‌های بیشتر دریافته است درخواست بازار جهانی برای خرید گوشی‌های هوشمند خرید شارژ همراه اول بزرگتر، بالاتر است.
جدیدترین تلفن همراه هوشمند سامسونگ در خرید شارژ همراه اول ماه فوریه سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد.
کوین رستوف یکی از تحلیلگران این موسسه‌ی تحقیقاتی، اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه کرده است. بنا به اظهارات وی، خرید شارژ همراه اول گوشی‌های ویندوز فون در بازارهای اکراین، افریقای جنوبی، و کشورهای حوزه‌ی اروپای شرقی و مرکزی در بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی چهارم سال گذشته میلادی کمتر از یک‌صد هزار دستگاه به فروش رفته‌اند.
این منو خرید شارژ همراه اول دارای قابلیت‌های دیگر مانند برچسب‌گذاری، انتقال نامه‌ها به پوشه‌های مختلف نیز می‌باشد.
فرانک شاو، مدیر ارشد روابط عمومی مایکروسافت در پستی که خرید شارژ همراه اول سه‌شنبه‌ی این هفته در وبلاگ رسمی مایکروسافت منتشر شد، اعلام کرده که گوشی‌های مجهز به ویندوز فون موفق شدند در هفت کشور و منطقه‌ی جهان از محصولات اپل پیشی گرفته و بازار را از آن خود کنند.
با آغاز فروش جهانی آیفون ۵ در چند کشور جهان، پای این گوشی به ایران هم باز شد و در حال حاضر می‌توانید با قیمت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومن آن را از برخی سایت‌های فروش گوشی خریداری کنید. در برخی از مغازه‌های خرید شارژ همراه اول موبایل فروشی نیز قیمت آیفون ۵ به رقم عجیب ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است و به نظر می‌رسد تب خریدن جدیدترین محصول اپل، به این صورت نیز در ایران به وجود آمده است.
این خرید شارژ همراه اول موضوع سه روز پس از آن منتشر شد که شرکت اپل به عنوان رقیب سرسخت سامسونگ از تلفن همراه هوشمند جدید خود با نام آیفون ۵ رونمایی کرد، تلفن همراهی که با واکنش‌های متفاوتی از سوی متخصصان و مشتریان روبرو بوده است.
تبیان زنجان خرید شارژ همراه اول
آنچه مسلم است، این گوشی ارزشی بسیار کمتر از قیمت های خرید شارژ همراه اول یاد شده داشته و در روزهای آینده حتما قیمت آن پایین تر خواهد آمد.
به عنوان مثال در خرید شارژ همراه اول نسخه جدید جیمیل شما راحت‌تر می‌توانید چند پیغام را انتخاب کنید، دکمه‌های مربوط به حذف و آرشیو نامه‌ها نیز در منوی بالا جای گرفته‌اند.
رستو همچنین می‌افزاید، ویندوز فون به خصوص خرید شارژ همراه اول در بازارهایی که به طور سنتی نوکیا در آن‌ها حضور فعالی دارد خوب می‌فروشند.
تبیان خرید شارژ همراه اول زنجان
گوگل علاوه بر این چند تغییر مثبت دیگر را نیز اعمال نموده تا خرید شارژ همراه اول حرکت بین قسمت‌های مختلف برنامه آسان‌تر شود.
بنا به استناد این روزنامه، نوکیا در حال حاضر یکی از شرکای اصلی مایکروسافت خرید شارژ همراه اول برای ساخت گوشی‌های پرچم‌دار ویندوز فون به شمار می‌رود. گفتنی است در این بازارها، آیفون به دلیل قیمت بالا و عدم پشتیبانی خوب شبکه‌های تلفن همراه حضور کم رنگ‌تری دارد.
یکی از مقامات سامسونگ که خواست نامش فاش نشود گفت: سامسونگ برای رونمایی از گالاکسی S4 در بارسلونا آماده است و انتظار می‌رود این تلفن همراه هوشمند خرید شارژ همراه اول جدید یک ماه پس از رونمایی روانه بازارهای جهانی شود.
به این ترتیب حرکت بین نامه‌ها که بسیاری از کاربران نسبت به آن خرید شارژ همراه اول شکایت داشتند در جیمیل iOS مرتفع شده است.
به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایسنا، مقامات شرکت سامسونگ و خرید شارژ همراه اول تولیدکنندگان محلی قطعات این شرکت به روزنامه کره تایمز گفتند که سامسونگ الکترونیک قصد دارد تا در فوریه سال آینده از جدیدترین تلفن همراه هوشمند خود با نام گالاکسی S4 رونمایی کند.
شایعات منتشر شده برای ورود خرید شارژ همراه اول آمازون به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بالا گرفته است و در اخبار جدید اعلام شده که این شرکت قصد دارد نخستین گوشی هوشمند خود را با نمایشگر 7/4 اینچی وارد بازار جهانی کند.
به همین روی خبرنگار روزنامه‌ی نیویورک تایمز در مصاحبه‌ای با موسسه‌ی تحقیقاتی IDC خرید شارژ همراه اول که منبع آمار و ارقام پست وبلاگی آقای شاو بوده، چند و چون این هفت کشور و منطقه جهان را جویا شده است. بنا به آمار منتشره، این مناطق عبارتند از شش کشور آرژانتین، هندوستان، لهستان، روسیه، افریقای جنوبی و اکراین و کشورهای حوزه‌ی اروپای شرقی و مرکزی.
منابع آگاه همچنین اظهار داشته‌اند که آمازون به عرضه این گوشی هوشمند در فصل دوم سال جاری میلادی فکر می‌کند و این در حالی است خرید شارژ همراه اول که به دلیل مشکلات در شرکت Foxconn این محصول با تاخیر وارد بازار جهانی می‌شود.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 198
  • بازدید کلی : 5,957