loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 12 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

و در پایان باید بگویم که iPhone 4S از نظر زیبایی هیچ کم و کاستی ندارد.پانزده ما از عرضه نسخه پیشین گوشی گذشته است اما تنها چند گوشی شارژ همراه اول توانسته اند به آن نزدیک شوند.
بهتر است به اصل ماجرا بازگردیم و اوضاع را از نظر کاربردی بررسی کنیم.با اینکه گوشی از همان طراحی قدیمی استفاده می کند اما نمی توانید از برخی از لوازم جانبی iPhone 4 به همراه این شارژ همراه اول گوشی استفاده کنید.کلید Mute را می توان دلیل آن دانست که نسبت به iPhone 4 فرو رفتگی بیشتری دارد اما در مقایسه با نسخه Verizon گوشی تفاوتی در آن دیده نمی شود.
آخرین نکته ای که باید به آن اشاره کنم ، طراحی جدید آنتن هاست.اپل از طراحی iphone 4 درس گرفت و حالا با اینکه طراحی iPhone 4S با آن یکسان است ، اما برای مقابله با اختلالات آنتن دهی ؛ این بار دو شارژ همراه اول آنتن در آن تعبیه شده است.منظور ما آنتن های دوگانه GSM/CDMA نیست . دو آنتن مجزا در گوشی تعبیه شده است و هر یک از آن دو هم از هر دو استاندارد پشتیبانی می کنند.
و اگر همه این ها اشتباه باشد ، تصور می کنم تکرار شارژ همراه اول جادوی iPhone 4 اگر محال نباشد ، نزدیک به غیرممکن است.اما بگذارید ببینیم اپل چه چیزی برای نشان دادن به ما دارد.
کناره پایینی گوشی یادآور شارژ همراه اول آیفون های قبلی است. در این قسمت پورت اختصاصی مخصوص کابل USB /شارژر و پایه رومیزی به همراه دهنی و همین طور اسپیکر کوچک گوشی دیده می شوند. خبری از اسپیکرهای استریو نیست.
گوشی به آسانی و حتی در میانه یک مکالمه هم به آسانی می تواند میان این دو آنتن سوییچ کند.و بنابراین اگر یکی از آنتن ها مسدود شود ، آنتن دیگر کار آن را به عهده خواهد گرفت.و بنابراین با iPhone 4S به هیچ مشکلی شارژ همراه اول در این مورد برنخواهید خورد.
بیشتر از یکسال از عرضه iPhone 4 می گذرد و هنوز هم مقاومت کردن در برابر آن اصلا آسان نیست.یکی از ساده ترین طراحی هایی که شارژ همراه اول در عین حال زیبا به نظر می رسد.البته در آن سوی ماجرا کار با گوشی کمی مشکل بود و باید در ابتدا دقت بسیاری به خرج می دادید.بافت نهایی گوشی به کاربران اجازه نمی داد که آن را به صورت مطمئنی در دست بگیرند.طراحی مشکل بزرگی داشت ، و اگر خوش بینانه به این قضیه بنگریم باید بگویم اختلالات آنتن دهی گوشی شرم آور بودند.خبر خوب این است که این مشکل کاملا رفع شده است.
کناره پشتی صیقلی گوشی لنز دوربین هشت مگاپیکسلی را در خود جای داده است که از قابلیت فوکوس خودکار هم بهره می برد. فلاش LED هم در کنار لنز دوربین دیده می شود. مثل همیشه باتری گوشی قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد و هیچ اسلاتی هم برای افزایش شارژ همراه اول حافظه ذخیره سازی در اختیار کاربر قرار نمی گیرد. آیفون جدید از یک باتری ۱۴۳۰ میلی آمپری از نوع Li-Po برخوردار است.
طراحی شارژ همراه اول
در کناره سمت راست شارژ همراه اول اسلات میکرو سیم کارت قرار گرفته است. برای خارج کردن سیم کارت از جای خود باید از ابزار خاصی که به این منظور در جعبه گوشی جای داده شده است یا حتی یک سوزن استفاده کنید.در کناره بالایی کلید Sleep/Wake و سوکت صوتی ۳٫۵ میلی متری استاندارد به چشم می خورند. در کنار سوکت صوتی، میکروفن دیگری قرار داده شده است که برای خنثی سازی نویزها در حین مکالمات به کار برده می شود.
عناصر و مواد جدیدی شارژ همراه اول که در iPhone 4 به کار گرفته شده اند ، در حفظ وزن آن تاثیر بسزایی داشته اند. یک نوار استیل گوشی را از بالا تا پایین احاطه کرده و شیشه ای ضد خش هم جلو و هم پشت گوشی را پوشانده است. کناره پشتی منحنی وار که نشان اپــل بر روی آن خود نمایی می کرد هم دیگر دیده نمی شود. شاید این امر بیشتر به ضرر کاربران باشد تا شکل ظاهری گوشی . iPhone 4 بسیار عالی به نظر می رسد اما استفاده از آن به اندازه گوشی های قبلی آسان نیست و خیلی مطمئن در دست جای نمی گیرد. این گوشی نسبت به دو گوشی قبلی برای در دست گرفتن کمی لغزنده و بی ثبات تر شده است .
اجازه دهید نگاهی عمیق تر به iPhone 4S داشته باشیم؛ هیچ چیز شگفت انگیزی در نمای جلویی گوشی دیده نمی شود.دوربین ثانویه VGA گوشی و گوشی مخصوص خروجی صدای مخاطب در بالای صفحه نمایش و در کنار سنسور های محدودکننده نور و مجاورت قرار گرفته اند. کلید Home نیز در پایین صفحه نمایش جای گرفته است و همچنان وظیفه بستن نرم افزار ها و باز کردن نوار مخصوص چندوظیفه گی بر عهده آن نهاده شده است.این کلید حالا برای اجرای Siri هم به کار گرفته می شود.در کناره سمت چپ Apple iPhone 4s سوییچی برای تغییر حالت بین حالت سکوت و زنگ قرار داده شده است و کنترل های تنظیم صدا هم در این بخش جای گرفته اند. این قسمت هم نسبت به سایر نسخه ها تغییر نموده و این بار کلیدهای تنظیم صدا به شکل دو کلید گرد و مجزا تعبیه شده اند.کلید افزایش صدا در iOS 5 بعنوان کلید شاتر نیز عمل می کند.این قسمت آیفون جدید مهم ترین دلیلی است که سبب می شود نتوانید از تمامی لوازم جانبی پیشین تان به همراه آن استفاده نمایید .کلید Mute به همراه کلید های تنظیم صدا حالا چند میلیمتری به پایین تر انتقال یافته اند.تصور می کنم شارژ همراه اول طراحی جدید آنتن ها نیز در این موضوع بی تاثیر نبوده است.
شاید اپل ریسک بزرگی در مورد صورت ندادن هیچ تغییری در صفحه نمایش Retina کرده باشد ، اما هم شما و هم آن ها باید نگران مسائل بزرگتری باشند.بهبود صفحه نمایش تنها یک بازی اعداد است .اگر هیچ چیز خوب پیش نرود در انتها می توان رزولوشن را افزایش داد. اما در مورد شارژ همراه اول مسئله محسوس

م بازدید : 14 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

آشا 205 از صفحه نمایش 2.4 با وضوح 320 x همراه اول 240 پیکسل، حافظه داخلی 64 مگابایت و یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی با قابلیت تصاویر VGA و ویدئوی QCIF برخوردار است. این گوشی همچنین دارای صفحه کلید full-QWERTY می باشد.
تنها دو ماه طول کشید تا گلکسی نوت 2 به این موفقیت در فروش دست یابد. همراه اول بخشی از موفقیت این محصول به دلیل عرضه گسترده آن توسط سامسونگ در 281 کشور جهان می باشد. با این وجود فروش 5 میلیون دستگاه ظرف دو ماه بسیار هیجان انگیز می باشد.
در مقایسه با این محصول، گلکسی همراه اول نوت 5 اوریجینال بعد از پنج ماه به فروش 5 میلیون عددی در بازار دست یافت.
فروش 5 میلیون همراه اول دستگاه گلکسی نوت 2 سامسونگ
" به منظور تهیه بهترین امکانات برای نکسوس 4، ال جی از همان چیپ ست قدرتمند Qualcomm Snapdragon استفاده کرده اسj. همان چیپ ستی که در محصول 4G LTE، یعنی اپتیموس جی استفاده شده است. این چیپ ست قدرتمند تنها همراه با پردازشگر و مودم ارایه می شود همراه اول و به تنهایی به دستگاه الحاق نمی شود. "
نوکیا تولید دو گوشی جدید، یعنی آشا 205 و آشا همراه اول 206 را اعلان کرد. هر دو گوشی دو سیم کارته می باشند.
قرار است این دو گوشی در هفته های آینده با همراه اول قیمت 62 دلار عرضه شوند.با نزدیک شدن زمان عرضه ویندوزفون 7.8، اخبار و تصاویر منتشر شده درباره آن نیز فزونی می گیرد.
هر دو گوشی از قابلیت ارتباطی Slam نوکیا بهره مند هستند که همراه اول سرعت ارسال از طریق بلوتوث را افزایش می دهد. Slam با نسخه های 2.1 و بالاتر بلوتوث و در چندین پلت فورم موبایل (هنوز از ویندوزفون و iOS پشتیبانی نمی شود) کار می کند. همچنین این دو گوشی از کارت میکرو SD جهت افزایش حافظه داخلی تا 32 گیگابایت بهره می گیرند.
گلکسی اس 3، فلگ شیپ این کمپانی نیز همچنان در حال فروش فوق العاده ای می باشد و فروش آن از زمان ارایه این گوشی در ماه می همراه اول تاکنون به 30 میلیون عدد رسیده است.
ویژگی های ویندوزفون 7.8 همراه اول
نکسوس همراه اول 4
آشا همراه اول 206 نیز از همان صفحه نمایش 2.4 اینچی QVGA و حافضه داخلی 64 مگابایت برخوردار است. دوربین این گوشی به 1.3 مگاپیکسل ارتقا یافته است و علی رغم آشا 205 از صفحه کلید معمولی برخوردار می باشد.
اشخاصی در Winp.ch که موفق به دریافت لومیا510 بهره مند از ویندوزفون 7.8 شده اند، برخی جزئیات آن را تایید کرده اند. علاوه بر قابلیت تنظیم سایز Live Tiles، برنامه های سیستمی دوباره طراحی شده (Office، بازی های Xbox، Store و غیره) و 10 رنگ تم جدید، این گوشی قادر به دریافت بوت اسکرین جدیدی هماهنگ همراه اول با استیل ویندوزفون 8 و کاغذ دیواری Live Lock Screen خواهد بود که قبلا در ویندوزفون 8 معرفی شده است.
اخیرا خبرهای خوشی درباره آپدیت ویندوزفون 7.8 دریافت کرده ایم، اما اکنون خبر ناخوشایندی به دستمان رسیده است. ال جی همراه اول اپتیموس 7 که یکی از اولین گوشی های ویندوزفون بوده است و در حال حاضر از نسخه 7.5 سیستم عامل بهره می گیرد، آپدیت نسخه 7.8 را دریافت نخواهد کرد. این اطلاعات از شعبه لهستانی ال جی به دست ما رسیده است و احتمال دارد که برای تمام مناطق صحت نداشته باشد، اما ال جی نیز هنوز در رابطه با اپتیموس جی رسما چیزی اعلان نکرده است.
نوکیا آشا 205 و آشا 206 دارای آیتم فیسبوک برای دسترسی سریع به پروفایل شخصی می باشند و همچنین هر دوی این گوشی ها در چندین رنگ مختلف عرضه همراه اول می شوند.
بروشور نوکیا لومیا 510 جالبترین قسمت این اخبار می باشد. به گفته سایت خبری Finnish، لومیا 510 از یک صفحه نمایش Start جدید با همراه اول تم های رنگی بیشتری برخوردار خواهد شد. این منبع خبری همچنین برای اطمینان خاطر کسانی که تمایل به خرید گوشی با پشتیبانی طولانی مدت دارند، تائید کرد که ویندوزفون 7.8، آخرین آپدیت firmware نمی باشد.
در حالیکه این خبر برای تعداد زیادی از دارندگان نکسوس 4 خوشایند همراه اول نمی باشد، آخرین اسمارت فون گوگل تایید شده است و با 4G LTE در شبکه کانادایی آزمایش شده است.
این خبر توسط iFixit افشا شده است و یک سخنگوی ال جی درمورد این همراه اول وضعیت توضیح داده است:
نوکیا آشا 205 و آشا همراه اول 206
در اوایل نوامبر، سامسونگ اعلام کرد که بیش از 3 میلیون تبلت گلکسی نوت 2 به فروش رسانده است و اکنون اطلاع یافتیم که این همراه اول رقم به 5 میلیون رسیده است.
نماینده ال جی در ادامه توضیحات گفت که قابلیت 4G تنها با اضافه کردن همراه اول یک نرم افزار ضروری به دست نمی آید. به این دلیل که نکسوس 4 درحال از دست دادن بخش های سخت افزاری مهمی از قبیل فیلتر و تقویت کننده سیگنال می باشد.
حضور قطعه 4G LTEدر ال جی نکسوس 4، دارندگان این گوشی را بسیار ناراضی کرده است. همراه اول
شماره ساخت ویندوزفون 7.8، 7.10.8858.136 می باشد. این آپدیت اکنون در اختیار سازندگان قرار دارد و نباید همراه اول زمان زیادی تا رسیدن به دست کاربران مانده باشد.
این اتفاق به اندازه تصمیم ال جی برای دور ماندن از ویندوزفون (این کمپانی هیچ گوشی ویندوزفون 8 را عرضه نخواهد کرد) به دلیل تمرکز بر تولید آندروید، تعجب آور نمی همراه اول باشد.

م بازدید : 14 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

سامسونگ چندی پیش گلگسی چهارمش را معرفی کرد. پرچم دار سال ۲۰۱۳ این شرکت این گوشی می باشد که در زمان معرفی پردازنده ی این گوشی کاملا معلوم نشد. شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که برای بعضی کشور ها پردازنده های شارژ همراه اول متفاوت همراه این گوشی عرضه خواهد شد و دو پردازنده را معرفی کرد. در نوع اول گلگسی چهارم یک پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای با سرعت ۱٫۹ GHZ معرفی شد همراه با پردازنده گرافیکی بسیار قوی! اما در نوع دیگر گلگسی چهارم یک پردازنده ی هشت هسته ای معرفی شد که یک نوآوری به حساب می آمد اما شرکت اعلام کرد که تنها در بعضی از کشور ها گلگسی با پردازنده ی هشت هسته ای عرضه خواهد شد.
البته پیروزی های سامسونگ در سال ۲۰۱۲ به همین ختم نمی شود، بلکه به لطف شارژ همراه اول موفقیت گلکسی اس ۳ در بازار اسمارت فون، سامسونگ توانسته از نظر فروش تلفن هوشمند هم با عبور از نوکیا و اپل در جایگاه نخست بایستد.
این روز ها بازار گوشی شارژ همراه اول ها خیلی داغتر شده است اما کمی وضعش بهتر از سال قبل شده است. این روز ها دیگر هر روز یک گوشی معرفی نمی شود. اگر یادتان باشد سال قبل هر روز یک گلگسی معرفی می شد (!) اما این روز ها دیگر کاربران موبایل هایی را به حساب می اورند که استاندارد های روز بازار را رعایت کنند و یکی از مهمترین انها داشتن صفحه نمایش Full HD است. بعد از اینکه شرکت HTC این استاندارد را روی گوشی ها گذاشت ، می توان گفت تمام گوشی های گلگسی از میدان به در شدند و تنها گلگسی جدید سامسونگ که به تازگی به بازار امد ، بار دیگر سامسونگ را زنده کرده است.
ادامه شارژ همراه اول مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی MobileSKy ، کمپانی توشیبا یکی از نخستین گوشی های سلولی آندروید خود را معرفی کرد که این گوشی Regza T-01C نام دارد. این گوشی توشیبا دارای یک صفحه نمایش چهار اینچ با وضوح ۴۸۰ x 854 پیکسل ، پشتیبانی GSM ، بلوتوث ۲٫۱ ، ساختار ضد آبWi-Fi ، (IPX517) ، محل کارت حافظه microSDHC تا حداکثر ۳۲GB ، نسخه ۲٫۲ آندروید ، تیونر تلویزیون دیجیتال و دوربین ۱۲٫۲ مگاپیکسل با فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰P اشاره کرد. توشیبا این گوشی را در ابتدای سال آینده با قیمت ۳۷۰ دلار عرضه می کند.برای اولین بار پس از ۱۴ سال سامسونگ توانست بر نوکیا چیره شده و عنوان برند برتر موبایل سال را از آن خود کند. تا کنون نوکیا با خیال آسوده بر جایگاه شماره یک فروش موبایل دنیا تکیه زده بود. اما از ابتدای سال جاری شارژ همراه اول سامسونگ با حرکتی سریع و فروشی قدرتمند توانست این جایگاه را از آن خود کند.
و البته مهم تر از پیروزی بر نوکیا، سبقت سامسونگ از اپل در دنیای اسمارت فون ها است. اکنون این شرکت با سهم ۲۸ درصدی از بازار تلفن های هوشمند در صدر ایستاده است و اپل با ۲۰ درصد در مقام دوم جای دارد. سه عضو بعدی شارژ همراه اول این گروه نوکیا، اچ تی سی و ریم هستند که هر کدام به ۵ درصد بازار ۲۰۱۲ رضایت داده اند.
سامسونگ چندی پیش گلگسی چهارمش را معرفی کرد. پرچم دار سال ۲۰۱۳ این شرکت این گوشی می باشد که در زمان معرفی پردازنده ی شارژ همراه اول این گوشی کاملا معلوم نشد. شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که برای بعضی کشور ها پردازنده های متفاوت همراه این گوشی عرضه خواهد شد و دو پردازنده را معرفی کرد. در نوع اول گلگسی چهارم یک پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای با سرعت ۱٫۹ GHZ معرفی شد همراه با پردازنده گرافیکی بسیار قوی! اما در نوع دیگر گلگسی چهارم یک پردازنده ی هشت هسته ای معرفی شد که یک نوآوری به حساب می آمد اما شرکت اعلام کرد که تنها در بعضی از کشور ها گلگسی با پردازنده ی هشت هسته ای عرضه خواهد شد.
البته نباید فراموش کرد که سامسونگ سال ۲۰۱۲ را در حالی پشت سر گذاشت که تجربه فروش ۳۰ میلیون دستگاهی گلکسی اس ۳ را دارد. ولی نوکیا هنوز در مرحله گذار از سیمبیان به ویندوز فون است و به تازگی فروش اسمارت فون های ویندوز فون ۸ خود را آغاز کرده است.آیا نوکیا موفق می شود در ۲۰۱۳ شارژ همراه اول عنوان قهرمانی ۱۴ ساله خود را دوباره پس بگیرد؟ یا سامسونگ با قدرت هرچه تمام تر از این عنوان دفاع می کند؟ پیش بینی شما در خصوص بازار موبایل و اسمارت فون ۲۰۱۳ چیست؟
انتظار می رود که در آمار اعلامی پایان سال جاری شارژ همراه اول میلادی، سامسونگ به ۲۹ درصد سهم بازار تلفن همراه دنیا دست یابد. سهم این شرکت از بازار موبایل ۲۰۱۱ دنیا ۲۴ درصد بود. البته با توجه به شواهد موجود، نوکیا از اریکه ۳۰ درصدی سال ۲۰۱۱ خود به زیر آمده و به سهم ۲۴ درصدی بازار موبایل رضایت خواهد داد. در ادامه جدول فروشندگان برتر تلفن همراه دنیا اسامی اپل با سهم ۱۰ درصدی، ZTE با سهم ۶ درصدی و ال جی با سهم ۴ درصدی به چشم می خورند.
گلگسی نوت ۳ صفحه شارژ همراه اول نمایش ۵٫۹ اینچی خواهد داشت!
اکنون معلوم شده است که تنها ۳۰ درصد از گلگسی های چهارم دارای پردازنده ی هشت هسته ای خواهند بود. شاید این خبر خوبی باشد زیرا کسانی از این ۳۰ درصد خریداری بکنند و یک گلگسی یا پردازنده ی هشت هسته ای بخرند ، شاید بعد از کمی کار با گوشی نتوانند ان را در دست بگیرند زیرا که همین پردازنده ی چهار هسته ای سامسونگ بسیار داغ می کنند که باعث رنجش کاربر می شارژ همراه اول شود حالا چه برسد به پردازنده ی هشت هسته ای! درضمن مصرف باتری پردازنده ی هشت هسته ای دو برابر خواهد بود که این نیز می تواند باعث رنجش کاربر شود. پس توصیه می شود کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند ، همان گلگسی چهار با پردازنده ی چهار هسته ای را خریداری بکنند زیرا که قرار نیست با گوشی هشت بازی را به طور همزمان انجام دهند!
اکنون معلوم شده است که تنها ۳۰ درصد از گلگسی های چهارم دارای پردازنده ی هشت هسته ای خواهند بود. شاید این خبر خوبی باشد زیرا کسانی از این ۳۰ درصد خریداری بکنند و یک گلگسی یا پردازنده ی هشت هسته ای بخرند ، شاید بعد از کمی کار با گوشی نتوانند ان را در دست بگیرند زیرا که همین پردازنده ی چهار هسته ای سامسونگ بسیار داغ می کنند که باعث رنجش کاربر می شود حالا چه برسد به پردازنده ی هشت هسته ای! درضمن مصرف باتری پردازنده شارژ همراه اول ی هشت هسته ای دو برابر خواهد بود که این نیز می تواند باعث رنجش کاربر شود. پس توصیه می شود کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند ، همان گلگسی چهار با پردازنده ی چهار هسته ای را خریداری بکنند زیرا که قرار نیست با گوشی هشت بازی را به طور هم

م بازدید : 13 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

مشترکان تلفن ثابت در استان تهران می‌توانند برای اطلاع از میزان بدهی خود در پانزدهم ماه‌های فرد با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و از طریق همین خرید شارژ همراه اول سیستم نیز می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند.
شرکت مخابرات استان تهران از آذرماه سال جاری برای مشترکان تلفن ثابت که هزینه خرید شارژ همراه اول تلفن آنان کم‌تر از ۳ هزار تومان است قبض صادر نمی‌کند.
این در حالی است که عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشترکان همراه اول چندی پیش با رد اظهارات شفاهی درباره لزوم فروش سیم کارت ها به قیمت ۱۲۰ هزار تومان گفت: این اظهارات مبنای قانونی ندارد و سیم کارت های ۰۹۱۰ به قیمت ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود که سیم کارت های بدون ودیعه است و مشترکان این سیم کارت ها می توانند تنها تا سقف ۴۰ هزار تومان مکالمه داشته باشند اما سیم کارت های ۰۹۱۲ هم چنان به قیمت ۲۸۸ هزار تومان به فروش می رسد که ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان آن ودیعه است و مشترکان می توانند تا مبلغ ودیعه صحبت کنند، بدون این که تلفن آن ها قطع شود. در این باره رضوانی، معاون سازمان تنظیم مقررات، تاکید کرده است که تلفن ودیعه ای در پروانه مخابرات نداریم و براساس پروانه قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول ۱۲۰ هزار تومان است که به عنوان هزینه اتصال از مشترک دریافت می شود. بنابراین هر تغییری در این قیمت باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات برسد.در واقع طبق گزارش خرید شارژ همراه اول سازمان تنظیم مقررات و بنا به گفته معاون نظارت این سازمان،همراه اول از زمان ابلاغ پروانه یعنی از ۲۹ تیرماه سال ۸۷ تا ۱۸ آبان سال ۸۸ حدود ۱۲۰ هزار سیم کارت را به قیمتی غیر قانونی یعنی ۲۸۸ هزار تومان به فروش رسانده است. مستندات و بررسی های خبرنگار ما از بازار فروش سیم کارت نیز نشان داده است که طی یک سال اخیر یعنی از ۱۸ آبان سال ۸۸ تا به امروز روند فروش سیم کارت های ۲۸۸ هزار تومانی از سوی مخابرات هم چنان ادامه دارد.بنابراین اگر آمار فروش سیم کارت طی یک سال اخیر را نیز به آمار ۱۲۰ هزار سیم کارت اضافه کنیم، تعداد سیم کارت هایی که با قیمت غیرقانونی به فروش رسیده است، به مراتب بیش از ۱۲۰ هزار سیم کارت خواهد بود.
رضوانی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در گفت و گو با خراسان اعلام کرد: مستندات ما خرید شارژ همراه اول نشان می دهد که با توجه به ادامه روند فروش سیم کارت ۲۸۸ هزار تومانی از سوی همراه اول، چنان چه تعداد سیم کارت های فروخته شده با این مبلغ را نیز طی یک سال اخیر(از ۱۸آبان ۸۸ تا به امروز)در نظر بگیریم، تعداد سیم کارت های فروخته شده به قیمت بالا و غیرقانونی به مراتب بیش از ۱۲۰ هزار خواهد بود. رضوانی در ادامه تصریح کرد: همراه اول هم چنان بدون توجه به اخطارها و تذکرهای مکرر سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) سیم کارت های ۰۹۱۲ خود را به مبلغی بیش از ۲ برابر قیمت مصوب به مشترکان می فروشد.از حدود ۲ سال پیش یعنی از تیرماه سال ۸۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ابلاغ پروانه فعالیت همراه اول اعلام کرد که مطابق پروانه این شرکت موظف است قیمت تمامی سیم کارت های دائمی خود را با هر پیش شماره ای از ۲۸۸ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان کاهش دهد و فروش سیم کارت ۰۹۱۲ با قیمتی بیش از ۱۲۰ هزار تومان را تخلف و اقدامی غیر قانونی خوانده بود، اما متاسفانه طی ۲ سال اخیر قیمت فروش سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول هیچ تغییری نداشته است و هم چنان به قیمت ۲۸۸ هزار تومان یعنی بیش از ۲ برابر قیمت مصوب به فروش می رسد.
البته مهندس رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات در گفت وگو با فارس نیز اعلام کرده است که رگولاتوری در حال مستند سازی تخلفات مخابرات در زمینه فروش سیم کارت است و به اپراتور متخلف برای رفع تخلف خرید شارژ همراه اول خود مهلت داده است. چنان چه اپراتور در فرصت قانونی مشخص شده در پروانه خود نسبت به رفع تخلف اقدام نکند، با آن برخورد قانونی می شود.به گفته رضوانی، بنا بر اختیارات قانونی رگولاتوری، پیشنهاد جریمه (جریمه نقدی یا کاهش زمان پروانه) از جمله برخوردهایی است که در صورت ادامه تخلفات برای این اپراتور پیش بینی شده است.
مخابرات در طول یک سال یعنی از زمان ابلاغ پروانه در ۲۹ تیرماه سال ۸۷ تا ۱۸ آبان ۸۸ بالغ بر ۱۲۰ هزار سیم کارت دائمی را به جای ۱۲۰ هزار تومان، به قیمت ۲۸۸ هزار تومان(یعنی ۱۶۸ هزار تومان گران تر) فروخته است. معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا از ادامه تخلف همراه اول در فروش سیم کارت با قیمت بیشتر از مصوب خبر داد و گفت:اکنون در حال گرفتن آمار سیم کارت های فروخته شده پس از خصوصی سازی مخابرات( بعد از تاریخ ۱۸ آبان ۸۸) هستیم.با توجه به اظهارات معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و بی اعتنایی مسئولان مخابرات به خرید شارژ همراه اول این تذکرات مکرر ، آیا زمان آن فرا نرسیده است که دادستان به عنوان مدعی العموم برای احقاق حقوق مشترکان سکوت خود را شکسته و وارد عمل شود ؟
به خرید شارژ همراه اول گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران از این پس مشترکان تلفن ثابت که هزینه کارکرد تلفن یک دوره ایشان کم‌تر از ۳ هزار تومان است، باید از طریق روش‌های غیرحضوری نظیر ۱۸۱۸، تلفن بانک‌ها، عابربانک، سایت اینترنتی و… تلفن خود را پرداخت کنند.

م بازدید : 9 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

شاید به علت ثبات آب و هوایی که در فصول مختلف در ایران شاهد هستیم، برنامه های مربوط به آب و هوای از اهمیت کمتری برای کاربران ایرانی برخوردار باشند. فصل بهار اما یکی از غیر قابل پیش بینی ترین فصول سال است. باران های جدید، آفتاب، باد و … شارژ همراه اول همگی از مواردی هستند که در هر لحظه بهار باید انتظار آنان را بکشیم. اپلیکیشن ها هواشناسی بسیاری وجود دارند، در میان آن ها اما یک اپلیکیشن فارسی، با راهی ساده، خود را به عنوان یک گزینه قابل قبول مطرح کرده است[...]
قیمت این اپلیکیشن ۵۰۰ تومان است و از طریق کافه شارژ همراه اول بازار قابل خرید است؛ این درست است که کاربران باید توسعه دهندگان داخلی را حمایت نمایند، اما برنامه نویسان نیز باید سعی کنند تا با اضافه کردن قابلیت های مختلف به اپلیکیشن های خود، اعتمادی متقابل را بوجود آورند.
از آن سو میلیاردر بزرگ کارل ایکان که -یک سهم اقلیت در شرکت دل دارد و- مخالف پیشنهاد صورت گرفته برای خصوصی سازی توسط مایکل دل و گروه Silver Lake بوده نیز پیشنهاد دیگری را روی میز گذاشته. مفاد این دو پیشنهاد رسما اعلام نشده ولی پیشنهادهای جدید قاعدتا باید جذاب تر از قیمت 13.65 دلار به ازای هر سهمی باشند که موسس دل و گروه Silver Lake در ابتدا شارژ همراه اول مطرح کرده اند.
سال گذشته ارائه دهندگان خدمات ذخیره‌سازی ابری (یا CSPها) بیش از یک اگزا بایت داده را پذیرایی کرده‌اند؛ حال با توجه به گسترش روزافزون انواع و اقسام گجت‌های شارژ همراه اول قابل حملی که گنجایش داخلی کمی دارند، این پرسش مطرح است که در آینده‌ی نزدیک، بازار ذخیره‌سازی‌های ابری چگونه خواهد بود؛ یا شاید هم می‌پرسید این حجم اطلاعات چقدر است، به هر روی برای پی بردن به پاسخ پرسش‌های اینچنینی این اینفوگرافی را میهمان زومیت باشید[...]
نکته این است که در پیشنهاد اولیه توسط مایکل دل و Silver Lake، آقای دل همچنان مدیر عامل شرکت باقی خواهد ماند ولی در صورت تصویب یکی از دو طرح دیگر، احتمال اینکه او ریاست شرکتش را دوباره از دست بدهد زیاد است. مایکل دل با این خصوصی سازی می شارژ همراه اول خواهد Dell را هر چه بیشتر به شرکت IBM شبیه کند که در زمینه خدمات به سازمان ها و شرکت ها، کاملا سود آور و موفق بوده. آیا این فرصت را خواهد یافت.
گفتنی است، رشد بی‌سابقه‌ی روند ذخیره‌سازی ابری موجب ظهور عصر تازه‌ای در دنیای ذخیره‌ی اطلاعات شده است. حال پس از ماه‌ها آزمایش‌های اولیه و تلاش بی سابقه‌ی هزاران مهندس و کارشناس در این حوزه‌ی نوپا از فناوری اطلاعات و ارتباطات، و ساعت‌ها بحث و تبادل نظر، شرکت Nasuni، در اینفوگرافی جمع و جوری – که زومیت برای شما دوستان به زبان شیرین فارسی برگردان کرده – آینه‌ای تمام نما از وضعیت حال و آینده‌ی شارژ همراه اول ذخیره‌سازی ابری را ارائه می‌نماید
همه چیز خوب است تا وقتی که به تهیه‌ی محتوای قابل نمایش برای این نمایشگرها برسیم. تهیه کنندگان برای شارژ همراه اول هر زاویه دید ممکن، نیاز به یک تصویر مجزا دارند، که همین امر موجب بروز مشکلاتی مختلفی می‌شود. جدا از این‌که برای تهیه هر تصویر 200 دوربین نیاز خواهید داشت، با محتوای سه‌بعدی که در قالب جلوه‌های ویژه تولید توسط کامپیوترها تولید می‌شوند نیز به مشکل برخواهید خورد و مجبور می‌شوید به جای یک تصویر ، 200 تصویر سه‌بعدی را طراحی و تولید کنید که این خود، مشکلات بسیاری را به همراه دارد.
اصلی ترین مشکلی که در ساخت نمایشگرهای سه‌بعدی بدون نیاز به عینک با آن مواجه هستیم مربوط به زاویه دید محدود آن‌ها است. در این‌گونه نمایشگر ها، برای دیدن صحنه‌ها به‌صورت کاملا سه‌بعدی مجبورید در یک زاویه خاص شارژ همراه اول نسبت به نمایشگر قرار بگیرید که استفاده از آن‌را برای بیش از یک نفر مشکل می‌سازد. اما به نظر می‌رسد که HP با ساخت یک نمایشگر LCD سه‌بعدی به طور آزمایشی در آزمایشگاه‌هایش، موفق به حل این مشکل شده است[...]
این برنامه با تشخیص خودکار محل اقامت شما، درجه هوا، زمان طلوع و غروب خورشید و سرعت وزش باد را اعلام می کند. به جز اطلاعاتی که در مرکز پیام های اندروید نمایش داده می شود، برنامه از شارژ همراه اول محیطی اختصاصی برخوردار نیست و به همین خاطر در ارائه امکانات مختلف، ضعیف ظاهر می شود.
در حال حاضر نه شرکت دل، نه گروه Blackstone و نه کارل ایکان، در این باره اظهار نظر نکرده اند اما شنیده می شود که ایکان قیمت 15 دلار برای هر سهم را پیشنهاد شارژ همراه اول داده تا 58 درصد از سهام شرکت را تصاحب کند و Blackstone هم قیمتی در حدود 14.25 دلار را پیشنهاد کرده.
این نمایشگر برای شارژ همراه اول نور افشانی از پشت، از نانو-کانال‌هایی بهره می‌برد که سه نور آبی، سبز و قرمز را در چندین جهت منتشر می‌کنند. و این امر به این نمایشگر ال سی دی اجازه می‌دهد تا برای هر زاویه دید ممکن، تصاویری مخصوص و قابل رویت را به نمایش بگذارد.البته برای این کار نیاز است که نمایشگر حالات متفاوتی از تصویر را (200 حالت برای تصویر و 64 حالت برای ویدیو) با نورهای گوناگون برای زوایای دید 0 تا 180 درجه نمایش دهد.
برنامه « آگهداد آب و هوا فارسی»، اپلیکیشنی است که اطلاعات هواشناسی را، به همراه پیش بینی وضعیت آسمان در ۴ روز آینده، به Notification شارژ همراه اول Center دستگاه شما می آورد، و از این طریق ضمن اینکه فضایی را از Home Screen اشغال نمی کند، راهی سریع را برای اطلاع رسانی، در اختیار کاربر قرار می دهد.
به نظر می رسد ماجرای خصوصی سازی شرکت دل وارد مرحله جدیدی شده باشد. به دنبال توافق 24.4 میلیارد دلاری ماه گذشته که امکان خصوصی سازی شرکت دل توسط موسس آن مایکل دل و گروه سرمایه گذاری Silver Lake را فراهم می کرد، حالا دو کوشش جدید برای تملک شارژ همراه اول شرکت شماره 3 دنیای کامپیوتر به راه افتاده. گروه سرمایه گذاری Blackstone پیش از پایان دوره تعیین شده برای ارائه پیشنهاد خرید، یک پیشنهاد اولیه را روی میز گذاشته که به به شرکت دل این امکان را می دهد تا گزینه دیگری را نیز برای خصوصی سازی در نظر بگیرد. البته این شرکت هنوز ساز و کارهای مالی خرید را اعلام نکرده ولی سرمایه گذاران احتمالی را در وضعیت آماده باش قرار داده[...]
این نوع نمایشگرها همچنین با ضخامتی در شارژ همراه اول حدود نیم میلیمتر، برای استفاده در ابزارهای موبایل بسیار مناسب‌اند.

م بازدید : 19 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

- مستر شارژ همراه اول ریست گوشی
این پیغام زمانی شارژ همراه اول ظاهر می‌شود که در مموری کارت مشکل پیش بیاد، در این حالت مموری کارت باید فرمت بشه.
1- پاک کردن آخرین شارژ همراه اول برنامه‌های ریخته شده روی گوشی
-زاويه قرار گيري شارژ همراه اول آرم نوکيا مهم است .
-وقتي باتري رو به سمت بالا پايين چپ و راست حركت بدهيد ، نقاطي اطراف آرم نوکيا ظاهر شارژ همراه اول مي شوند.
1- مستر ریست گوشی شارژ همراه اول
اخطاری است برای اسکرین سیوری که خوب کار نمی‌کند، برنامه اسکرین سیور شارژ همراه اول خودتونو پاک کنید.
* روشی که نتیجه داده: خالی شدن باطری شارژ همراه اول گوشی تا اینکه خود گوشی اتوماتیک خاموش شود، بعد از ساعاتی گوشی را به شازژ بزنید و پس از شارژ روشن کنید.
-با زدن کد #06#* شماره سريال گوشي را از طريق صفحه نمايش گوشي مشاهده كنيد. اولا اين شماره بايد با شماره روي جعبه و شماره روي شارژ همراه اول خود گوشي مطابقت داشته باشد. دوما بايد رقم هفتم و هشتم آن صفر باشد تا نشان دهنده اين باشد كه اين گوشي در فنلاند توليد شده است.
App..Closed.ACN LIST شارژ همراه اول :
با شارژ همراه اول این پیغام احتمالا موقع گرفتن عکس مواجه شوید.
1- خاموش شارژ همراه اول روشن کردن گوشی
App Closed شارژ همراه اول main :
البته متخصصان توصیه می کنند برای گرفتن بهترین نتیجه باید گوشی را به کمربند یا به بازوبند متصل کرد. برنامه Activity Monitor، روی گوشی های N95 و N95 8G قابل استفاده است که البته به کمی حافظه خالی شارژ همراه اول برای اجرا شدن نیاز دارد و تقریباً مصرف انرژی آن هم زیاد است.
2. ناهمخوانی نرم افزار با سخت افزار گوشی شارژ همراه اول
برنامه Activity Monitor یک برنامه نرم شارژ همراه اول افزاری است که نوکیا به جای برنامه معروف Sport Tracker تولید کرده و روی این گوشی قرار دارد.این برنامه در اصل یک دفترچه یادداشت الکترونیکی است که خلاصه ای از میزان فعالیت های روزانه را ذخیره می کند.
به دلیل اینکه این روزها گوشی های نوکیا بسیار تقلبی شده اند این آموزش و ترفند بسیار جالب و کارا را شارژ همراه اول برای شما در سایت قرار دادم ....
پیشنهاد برای رفع این مشکل : شارژ همراه اول
پیشنهاد برای شارژ همراه اول رفع این مشکل :
اخطاری است که به دلایل زیر پیش می‌یاد: شارژ همراه اول
اما براي شارژ همراه اول شناسايي باطري هاي اصل نوكيا نكات زير را مدنظر قرار بدهيد.
1.ایجاد مشکل شارژ همراه اول در نرم افزار
App. Closed sSaverdaemon : شارژ همراه اول
-کد #0000#* را بزنيد و مطمئن شويد ورژن گوشي بالاي 4 شارژ همراه اول است.
2- خالی کردن فایلهای tmp از MMC (با برنامه Extended File Manager می‌تونید این شارژ همراه اول کار رو انجام بدید )
3. شارژ همراه اول اجرای همزمان چندین برنامه
App.Closed شارژ همراه اول mailnit :
همانطور که دیدید با این کار شما نیازی به نصب هیچ نرم افزاری روی گوشی خود ندارید پس شارژ همراه اول با خیال راحت آن را به کار بگیرید.
- اول از همه بايد شکل دو دست معروف نوکيا روي هولوگرام روي باطري باشد. شارژ همراه اول صفحه زير رو ببينيد.
3- خالی کردن ram گوشی ( برای اینکار کلید meno را بزنید و شارژ همراه اول نگه دارید و با زدن کلید c برنامه های را که احتیاج ندارین ببندین )
یکی از خبرهای داغ و پرطرفداری که این روزها در مورد N95 به گوش می رسد، برنامه شارژ همراه اول سرعت سنج یا همان accelerometer داخلی گوشی است.نکته قابل توجه این که اطلاعات ثبت شده توسط این برنامه، در برنامه های جانبی که توسط شرکت های دیگر تولید شده باشند نیز قابل استفاده است.
از پشت گوشي جايي كه سيم كارت و يا مموري را قرار مي دهيد به رنگ برد گوشي توجه كنيد. گوشي هاي اصلي داراي برد سبز رنگ تيره ميباشند. در حاليكه كه گوشي هاي غير فنلاند رنگ سبز روشن دارند. شارژ همراه اول
این یک پیغام کلی است و پیگیری شارژ همراه اول این پیغام کار آسونی نیست.
برای محاسبه و تخمین این شارژ همراه اول فعالیت ها، این برنامه از اطلاعات ذخیره شده توسط accelerometer، مثل تعداد گام های برداشته شده، مسافت طی شده و انرژی مصرف شده (که بر اساس سن، قد و وزن کاربر اندازه گیری می شوند)، استفاده می کند.
پیشنهاد برای شارژ همراه اول رفع این مشکل :
-نوكيا محصول كشور فنلاند است. پس شارژ همراه اول توجه كنيد كه حتما عبارت Made in Finland در جعبه و روي گوشي قيد شده باشد.
پیغام مربوط به سیستم گوشی هست. مشکلات زیادی باعث شارژ همراه اول ایجاد این error میشه1 :- وصل کردن مموری کارت گوشی دیگه که روش برنامه نصب هست -2کامل نصب نشدن یک برنامه که در روت گوشی نصب شده -3 مستر ریست کردن گوشی قبل از فرمت کردن مموری کارت و...
چگونه موقع خريد گوشي هاي نوكيا مطمئن شويم كه سرمان كلاه نرفته است ؟بدين منظور به نكات زير به دقت شارژ همراه اول توجه كنيد.
در صورتی که میخواهید فایل مجدد داخل گالری نمایش پیدا کند کافی است آن را از شارژ همراه اول درون این فولدر جدید خارج کنید و به محل قبلی منتقل کنید.

م بازدید : 11 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دوربین 12 مگاپیکسلی نوکیا N8 از لنز ساخت کمپانی Carl Zeiss آلمان بهره می‌برد به طوری که به محض اینکه ضبط تصاویر شارژ همراه اول HD می‌توان با استفاده از خروجی HDMI آن را بر روی HDTV به دوستان نشان داد.گوشی N8 نوکیا کمتر از دو سال است که روانه بازارهای جهانی تلفن همراه همچنین بازار تلفن همراه کشورمان شده و از بدو ورود به بازار توانسته مورد توجه خریداران گوشی های هوشمند باشد.
گزارش‌ها حاکی است فروش نوکیا در طول سه ماهه دوم سالجاری با کاهش 19 شارژ همراه اول درصدی به 7.5 میلیارد یورو رسید. فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا نیز با افت 34 درصدی بالغ بردو میلیارد دلار برآورد شد.
گوشی ساده 1280 جزء سری گوشی های نوکیا با امکانات بسیار معمولی است که تنها از امکاناتی همچون صفحه نمایش شارژ همراه اول تک رنگ، رادیو FM، چراغ قوه و قابهای قابل تعویض برخوردار است و این مدل برای آن دسته از کاربرانی که فقط به برقراری تماس نیاز دارند مورد استقبال قرار گرفت.
بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، دارای صفحه نمایش حدود 4.5 اینچی است و احتمالا دوربین آن 8 یا 12 مگاپیکسلی خواهد بود.بر اساس شارژ همراه اول گزارش بلومبورگ، انتظار می رود این گوشی با پردازنده دو یا چهار هسته ای به بازار بیاید و از شبکه های نسل چهارم LTE پشتیبانی خواهد کرد.
بر اساس اخباری که درباره عملکرد مالی نوکیا منتشر شده، این شرکت فنلاندی دو میلیارد دلار در طول سه ماهه دوم سال جاری میلادی از دست شارژ همراه اول داده است.
از نقاط قوت این گوشی در سطح بازار می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه اپتیک کارل زایس، اتوفوکوس، فلاش زنون، تشخیص چهره، خروجی HDMI ، Bluetooth نسخه‌ی 3.0، نمایشگر لمسی 3.5 اینچی شارژ همراه اول AMOLED Capacitive با توان 16.7 میلیون رنگ و رزولوشن 360 در 640 پیکسل، هدایتگر ماهواره‌ای رایگان به همراه OVI Map، پشتیبانی از 3G و انواع امکانات ارتباط با شبکه و دیگر دستگاه‌های سازگار، سیستم عامل Symbian نسخه‌ی 3.0، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی 256 مگابایت حافظه‌ی RAM و 512 مگابایت حافظه‌ی ROM به همراه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت، توانایی شارژدهی بلندمدت باتری تا 12 ساعت و 30 دقیقه برای مکالمه‌ی GSM،390 ساعت زمان انتظار و 50 ساعت زمان پخش موسیقی و پشتیبانی مرورگر اینترنت از فرمت‌های HTML, XHTML MP, CSS, اشاره کرد.
گوشی 1280 نوکیا که در لیست گوشی های ارزان قیمت این برند در سه ماهه گذشته قرار دارد به دلیل برخورداری از هزینه فروش 38 هزار شارژ همراه اول تومانی توانست به یکی از پرفروش ترین ها و همچنین صدرنشین های این برند در بازارتلفن همراه تبدیل شود.
هوشمند از نوع شارژ همراه اول N8
- بازار تلفن همراه به عنوان یکی از بازارهای دیجیتالی پایتخت در چهارماه گذشته با فرازونشیب های گوناگونی روبرو شد اما فرازونشیب های فرود آمده در این بازار از اهمیت این کالاهای ارتباطی در میان مصرف کنندگان نکاست و انواع گوشی های موبایل با شارژ همراه اول قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفت.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، نوکیا که در طول 14 سال گذشته همیشه عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در دنیا را به خود اختصاص داده بود، طی چند فصل گذشته عملکرد خوبی در بازار تلفن همراه نداشت و بخش زیادی از سهمش شارژ همراه اول را از دست داد و عنوان نخست را به دو رقیب سرسخت خود، سامسونگ و اپل، واگذار کرد.
از گوشی های هوشمند و پرفروشی نوکیا که شارژ همراه اول توانست در سه ماهه گذشته فروش بالایی از این بازار پرمصرف را از آن خود کند N8 نوکیا بود.این گوشی با قیمت هزار تومانی توانسته با برخورداری از امکانات بالا به خصوص دوربین عکاسی و فیلمبرداری 12 مگاپیکسلی تمایل بیشتر مخاطبان را دراین بازار به خود جلب کند.
فروشندگان شارژ همراه اول و دست اندرکاران بازار دلیل این پرفروشی و صدر نشینی 1280 را تنها قیمت مناسب و عمر بالای این گوشی می دانند.
از مهمترین رویدادهای بازار تلفن همراه در چهار ماه گذشته کاهش واردات گوشی موبایل و همچنین افزایش قیمت نرخ دلار و درهم بود که این امر باعث شد بهای بیشتر گوشی های موجود در بازار به طور شارژ همراه اول چشمگیری افزایش یابد.
این گوشی که از مدل های قدیمی این برند شارژ همراه اول در بازار به شمار می آید بیش از دو سال است که در بازار تلفن همراه عرضه می شود و همچنان مورد تقاضای مشتریان قرار دارد.
بهار و همچنین ماه های اولیه فصل تابستان برای بازار گوشی های ارزان قیمت و زیر 200 هزار تومان گرم و پرجنب و جوش سپری شد چرا که بیشتر کاربران این کالای ارتباطی به دلیل کاهش قدرت و جو اقتصادی حاکم بر کشور که نشات گرفته از تحریم های اقتصادی و همچنین شارژ همراه اول تورم ها بود باعث شد تا کاربران به خرید گوشی های موبایل با قیمت مناسب بیردازند.
نوکیا در شارژ همراه اول حال برنامه ریزی است که جدیدیترین گوشی خود با پشتیبانی از ویندوز فون هشت را همزمان با عرضه آی فون 5 رونمایی کند.به گزارش اخبار خارجی موبنا، بلومبورگ گزارش داده که نوکیا این گوشی خود را یک هفته پیش از اپل به بازار عرضه خواهد کرد.
پنج برند نوکیا، سامسونگ، سونی ، اچ شارژ همراه اول تی سی و آی فون از جمله برندهای پرفروش فصل بهار و تابستان هستند که برخی از مدل های این برندها در پی استمرار خریداران به پرفروش ترین ها تبدیل شده اند. نوکیا و

م بازدید : 10 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

بزرگترین شرکت تلفن همراه جهان با شارژ همراه اول ایران همکاری می کند
در ادامه این خبر آمده است شرکت اریکسون همچنین تعهد کرده است تا سال ۲۰۲۱ از دیگر شرکت تلفن همراه ایرانی شارژ همراه اول نیز پشتیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد.
اگر به خاطر داشته باشید، قبل از این هم گفته بودیم که نکسوس ۴ تنها در سایت گوگل با قیمت بسیار جذابی به فروش می رسد و در تمامی خرده فروشی ها و فروشگاه های دنیا قیمت آن گرانتر خواهد بود.هزینه شارژ همراه اول مکالمه با تلفن در ساعات مختلف شبانه‌روز
همچنین تعرفه مکالمات شارژ همراه اول تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آن‌ها طرح هم کد سازی انجام شده است به صورت یکنواخت در کل استان به ازای هر ١٠۵ ثانیه یک پالس تعیین شده و قیمت هر پالس کماکان بدون تغییر برابر ۴۴٫۷ ریال است.
وی همچنین در ادامه از تعهد این شرکتش به شرکت ایرانی “ایرانسل ” خبر داده و گفت : ما در قراردادی در سال ۲۰۰۶ به شرکت MTN ایرانسل ایران که شارژ همراه اول دومین شرکت تلفن همراه بزرگ ایران است قول پشتیبانی داده ایم .
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران درباره تغییر این نرخ‌ها گفته بود که به نظر می‌رسد افزایش تعرفه‌ها به ۵۱٫۰۳ ریال چندان با کاهش زمان پالس مکالمات متناقض نیست و شارژ همراه اول اگر هر دو مورد را در نظر بگیریم، باز هم به افزایش تعرفه‌ها می‌رسیم و این بدین معنی است که افزایش نرخ به ۵۱٫۰۳ با کاهش پالس به ۱۲۰ و ۱۰۵ ثانیه یکی است و هر دو حالت افزایش تعرفه در مکالمات تلفن ثابت را نشان می‌دهد.
O2 فروشگاه ختصاصی عرضه نکسوس ۴ در انگلیس است و از امروز کسانی که موفق به خرید از سایت گوگل نشده اند، شارژ همراه اول می توانند برای داشتن یک نکسوس جدید به شعبه های آن مراجعه کنند. اما باید توجه داشت که در این فروشگاه ها مدل ۱۶ گیگابایتی بدون قرارداد اپراتور ۳۹۹ پوند قیمت گذاری شده است.
بنا براین و براساس تصمیم‌گیری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آن‌ها طرح هم کدسازی انجام شارژ همراه اول نشده است به ازای هر ١٢٠ ثانیه یک پالس تعیین می‌شود.
تمامی گوگل نکسوس ۴ هایی که توسط سایت گوگل پلی برای فروش در انگلیس عرضه شده بودند، کمتر از یک ساعت به فروش رفتند. این اسمارت فون که آخرین عضو خانواده نکسوس گوگل است، از ساعت ۸ صبح برای فروش در سایت گوگل پلی عرضه شد. اما در ساعت ۹ صبح موجودی فروشگاه به عبارت Coming Soom تغییر شارژ همراه اول یافت و همه مدل های ۸ و ۱۶ گیگابایتی نکسوس ۴ تمام شده بودند.
خبرگزاری “رویترز” ، بر اساس مصاحبه ها و اسناد داخلی شرکت مخابراتی ” اریکسون شارژ همراه اول ” سوئد، این شرکت با وجود تحریمها در حال همکاری با بزرگترین شرکت تلفن همراه ایران است.
به گزارش رویترز، یک سند داخلی شرکت اریکسون نشان می دهد که این شرکت قصد دارد تا شارژ همراه اول سال ۲۰۲۱ به پشتیبانی از شرکت ایرانی ایرانسل ادامه دهد.
به گزارش ایسنا، با نگاهی به مصوبه‌ی کمیسیون و تغییر تعرفه‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که هزینه و زمان هر پالس تماس برای ساعات مختلف شبانه‌روز یا روزهای تعطیل یکسان شده است و مشترکان باید این هزینه مکالمه را چه در ساعات پیک مصرفی و چه ساعات غیرپیک و در نیمه شب به صورت یکسان با دیگر ساعات پرداخت کنند اما یکسان شدن هزینه مکالمات تلفن هنوز به اپراتورهای تلفن همراه کشور سرایت نکرده است و همچنان در جداول تعرفه مکالمات شارژ همراه اول درصدی تخفیف برای ساعات اوج مصرف و غیر اوج مصرف مشخص شده است.
پیش از این افزایش نرخ هر شارژ همراه اول پالس مکالمه برای ساعات مختلف شبانه روز متفاوت بود. اما پس از افزایش نرخ مکالمات و تغییر از ۴۴٫۷ به ۵۱٫۰۳ ریال بحث‌هایی به میان آمد مبنی بر این که آیا با افزایش نرخ مکالمات میزان هر پالس تماس متغیر خواهد بود و یا اینکه افزایش تعرفه‌ها برای استان‌های هم کد شده وغیر هم کد شده نیز متفاوت شده است.
به گزارش مجله اینترنتی پازل، با افزایش ۱۲ درصدی نرخ مکالمات تلفن ثابت از سوی شرکت مخابرات ایران از اسفندماه سال ۹۰، در سال ۹۱ نیز اعلام شد که هزینه مکالمه با شارژ همراه اول تلفن ثابت در ساعات مختلف شبانه‌روز نیز یکسان است.
به شارژ همراه اول اشتراک بگذارید...
زارعیان تاکید کرده بود که پیش از این زمان هر پالس تماس از تلفن ثابت به ثابت از ساعت ۶ تا ۱۳ به میزان ۱۳۴ ثانیه و از ساعت ۱۳ تا ۲۱ به میزان ۱۵۹ ثانیه و از ساعت ۲۱ تا ۶ میزان ۱۹۳ شارژ همراه اول ثانیه بود که این میزان به ۱۲۰ ثانیه کاهش یافته است.
“فردریک هالستن” سخنگوی این شارژ همراه اول شرکت ضمن تایید همکاری این شرکت با شرکت ارتباطات سیار ایران گفت : این قرار داد در سال ۲۰۰۸ امضا شده بود و ما به تعهداتمان در این خصوص پایبند هستیم.
او با اشاره به استان‌های هم کد شارژ همراه اول شده نیز بیان کرده بود: این میزان برای استان‌های هم کد نشده، ۱۲۰ ثانیه و برای استان‌هایی که هم کد شده‌اند هر پالس ۱۰۵ ثانیه محاسبه می‌شود. این در حالی است که در حال حاضر استان تهران، البرز و چند شهر از استان اصفهان هم کد شده‌اند.
شرکت مخابراتی ” اریکسون ” سوئد تاکید کرد با وجود تحریمها به تعهداتش در قبال ایران تا سال ۲۰۲۱ پایبند شارژ همراه اول خواهد بود.
تعرفه تماس با تلفن همراه و شارژ همراه اول تلفن ثابت در ساعات مختلف شبانه‌روز بسته به اپراتور سرویس‌دهنده متغیر است.
به نظر می رسد اسمارت فون قدرتمند و ارزان گوگل حسابی توجه خریداران را به خود جلب کرده است. یک تلفن هوشمند چهار هسته ای با ۲ گیگابایت رم، شارژ همراه اول صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و تکنولوژی NFC تنها با قیمت ۲۳۹ پوند برای مدل ۸ گیگابابتی و ۲۷۹ پوند برای مدل ۱۶ گیگابایتی به فروش می رسد.

م بازدید : 20 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

از اتصالات گوشی می‌توان شارژ همراه اول به GPRS ، EDGE، HSDPA, HSUPA،‌ Wi-Fi، بلوتوث v3.0 و microUSB اشاره کرد.
به شارژ همراه اول اعتقاد فروشندگان این برند کره ای اما این افزایش قیمت منجر به کاهش خریدوفروش این کالای ارتباطی در سطح بازار نشد و بیشتر گوشی های ارزان قیمت سامسونگ همانند گذشته مورد تقاضای کاربران قرار گرفت.
از ویژگی های Galaxy S III می توان به پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، صفحه نمایش 4.8 اینچی با وضوح تصویر 1080 شارژ همراه اول پیکسل، حافظه رم 2 گیگابایتی، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی اشاره کرد.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، این کاربر ایرلند اعلام کرده در حین رانندگی متوجه شده که شعله سفیدرنگی در حال خارج شدن شارژ همراه اول از گوشی است. سپس گوشی جرقه زده و در نهایت با صدای بلندی منفجر شده است.
Galaxy شارژ همراه اول M Style M340S
دیلان کرشاو اعلام کرده که تمامی قطعات داخلی شارژ همراه اول گوشی سوخته و بخش پلاستیکی آن ذوب شده است.
Galaxy M Style M340S هم در رده گوشی‌های باریک قرار می‌گیرد، ضخامت این گوشی فقط 9/9 میلی‌متر است شارژ همراه اول و با 123.5 گرم وزن گوشی خوش‌دستی به نظر می‌رسد.
یکی از مهم‌ترین خصوصیات این گوشی پشتیبانی از شارژ همراه اول سرویس‌های شبکه LTE است بنابراین با شبکه‌های نسل چهارم سازگار است.
گوشی های تلفن همراه سامسونگ در هفته گذشته همانند سایر برندهای با افزایش قیمت در اختیار شارژ همراه اول مشتریان قرار گرفت.
اما دوربین این گوشی خیلی پیشرفته نیست و فقط 15/3 مگاپیکسلی شارژ همراه اول است اما قابلیت نشانگذاری تصاویر را دارد.
از گوشی های پرفروش سامسونگ در هفته گذشته می توان به شارژ همراه اول مدل هایی همچون ، C3300K Champو S3650 Corby اشاره کرد.
اما این گوشی با شبکه‌های شارژ همراه اول چین سازگار است.صفحه نمایش این گوشی 5/3 اینچی لمسی LCD است و وضوح تصویر قابل قبولی دارد.
دوربین گوشی 15/3 مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با کیفیت 2048×1536 پیکسل، زوم لمسی، قابلیت تشخیص صورت و لبخند و تصویربرداری با شارژ همراه اول کیفیت 720 پیکسل و دوربین ثانویه VGA از دیگر امکانات این گوشی به شمار می‌رود.
گفتنی است شارژ همراه اول این گوشی از نسخه 4.0 سیستم عامل آندرویید پشتیبانی می کند. یک کاربر ایرلندی گزارش داد که جدیدترین گوشی سامسونگ از سری گالکسی هنگام رانندگی منفجر شده است.
سرویس‌های جستجو، نقشه، یوتیوب، شارژ همراه اول گوگل‌تاک و پیکاسا از دیگر امکانات این گوشی به شمار می‌رود.
پس از عمومی شدن موضوع، رییس خدمات پس از فروش سامسونگ در ایرلند به دیدار وی رفته و گوشی مشابهی را به رایگان به وی اعطا کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که در مورد این موضوع تحقیق خواهد کرد. شارژ همراه اول
به گزارش اخبار خارجی موبنا، گزارش ها حاکی است که گوشیGalaxy S III ماه آوریل در شارژ همراه اول انگلیس رونمایی خواهد شد.
پردازنده یک گیگاهرتزی، مرورگر HTML, Adobe Flash، پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WAV/WMA/eAAC+ و MP4/WMV/H.264/H.263، ویرایشگر تصویر و دسترسی به سرویس‌های جستجو، نقشه، جی‌میل، یوتیوب، شارژ همراه اول گوگل‌تاک و پیکاسا از دیگر امکانات این گوشی است.
پردازنده گوشی یک گیگاهرتزی Cortex-A8 است و از مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML, Adobe Flash وGPS و فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+/AC3 و MP4/WMV/H.264/H.263 از شارژ همراه اول دیگر امکانات این گوشی است.
در این گزارش آمده وی به فروشگاهی که گوشی را خریداری کرده مراجعه نموده اما با برخورد شارژ همراه اول بدی از سوی فروشنده مواجه شده بنابراین وی به افشای این موضوع در محیط مجازی کرده است.
صفحه نمایش 4 اینچی لمسی شارژ همراه اول خازنی Super AMOLED تصاویر با کیفیتی ارایه می‌کند.
این گوشی از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث شارژ همراه اول و microUSB پشتیبانی می‌کند.
حافظه داخلی گوشی 512 مگابایت RAM است و با شارژ همراه اول کارت microSD امکان ارتقا تا 32 گیگابایت را دارد.
باتری گوشی هم 1650 میلی‌آمپری لیتیوم یونی است که در حال مکالمه بیش از 13 ساعت و در حال آماده‌باش 840 ساعت شارژ همراه اول شارژ نگه می‌دارد.
درباره شارژ همراه اول قیمت و زمان دقیق عرضه این گوشی‌ها اطلاعی منتشر نشده است. در حالی که انتظار می رفت نسل سوم سری گوشی های Galaxy سامسونگ در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود، قرار است اوایل بهار سال آینده این گوشی توسط سامسونگ معرفی شود.
صفحه نمایش 2.4 اینچی لمسی با قابلیت نمایش 256هزار رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 1.3 مگاپیکسلی، پشتیبانی شارژ همراه اول از شبکه اطلاع رسانی SMS, MMS, Email از امکانات گوشی C3300K به شمار می آید.
حافظه داخلی گوشی 4 گیگابایت است که خیلی معقول به نظر می‌رسد و با کارت microSD می‌توان امکان ارتقا تا شارژ همراه اول 32 گیگابایت را دارد.
به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی افزایش نرخ ارز شارژ همراه اول بهای بیشتر گوشی های موبایل از جمله سامسونگ نیز در بازار با افزایش قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفت.
CDMA است به این ترتیب این گوشی برای شارژ همراه اول بیشتر کاربران در سراسر دنیا کاربرد ندارد چون از شبکه‌های GSM پشتیبانی نمی‌کند.
دوربین ثانویه گوشی هم 3/1 مگاپیکسلی است است و از نسخه 2.3 (Gingerbread) سیستم شارژ همراه اول عامل آندرویید بهره می‌برد.
از امکانات گوشی S3650 Corby این برند کره ای می توان به صفحه نمایش 2.8 اینچی با قابلیت نمایش شارژ همراه اول 256هزار رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه اطلاع رسانی SMS, MMS, Email اشاره کرد.

م بازدید : 6 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

اقدام نوکیا برای طراحی سیستم عامل جدید سیمبیان به منظور احیای سهم از دست رفته اش در برابر رقبای جدید بوده شارژهمراه اول است.
نوکیا هم شارژهمراه اول Symbian^3 را 15 فوریه معرفی کرد و از ماه آینده عرضه خواهد شد.
با این حال نوکیا سال هاست که نتوانسته در برابر آیفون قدعلم کند و گوشی در حد و شارژهمراه اول اندازه آیفون راهی بازار کند.
ابعاد این گوشی 9/21×59×5/113 میلیمتر است و 135 گرم وزن شارژهمراه اول دارد.
بر اساس این گزارش میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند نوکیا 35 شارژهمراه اول یورو کاهش یافته و به 155 یورو رسیده است. نوکیا اعلام کرد بیش از 107.8 میلیون دستگاه گوشی در سه ماهه گذشته به فروش رساند که نسبت به سال گذشته با 16 درصد افزایش روبه رو شده است.
باتری گوشی هم لیتیوم یونی 1200 میلی آمپری BL-4D است که در حال مکالمه در شبکه GSM 720 شارژهمراه اول دقیقه و در شبکه WCDMA 350 دقیقه و در حال آماده باش 400 ساعت شارژ نگه می دارد.
این گوشی دارای سه نمایشگر خانگی است که یک صفحه برای کار، یکی برای سرگرمی و دیگر برای تصاویر دلخواه مثل تصاویر زمینه است که با یک ضربه به شارژهمراه اول سادگی نمایشگر تغییر می کند.
این سیستم عامل از ویژگی هایی چون HDMI، معماری گرافیکی دو بعدی و شارژهمراه اول سه بعدی و رابط کاربری پیشرفته پشتیبانی می کند. این سیستم عامل بر روی گوشی N8 نوکیا عرضه خواهد شد.
برای این گوشی هدست بلوتوث BH-608 ارایه شده که دارای هشت میکروفن برای کاهش نویز صدای محیط شارژهمراه اول تا 99 درصد است.
ترجمه: شارژهمراه اول ساحره چمنی
ماه گذشته اپل نسخه به روز شده سیستم عامل آیفون را معرفی کرد که از 100 ویژگی شارژهمراه اول جدید همچون قابلیت چند لمسی، سرویس بهبود یافته ایمیل و Drag&Drop پشتیبانی می کند.
ابعاد این گوشی 9/21×59×5/113 میلیمتر است و 135 گرم وزن دارد. شارژهمراه اول
این گوشی همچنین امکان تشخیص دست خط برای چینی ها را دارد. شارژهمراه اول
در شارژهمراه اول این گزارش به مقایسه ویژگی های دو گوشی آیفون نسل چهارم و N8 می پردازیم.
سیستم عامل سیمبیان ^3 در برابر iPhone 4.0 شارژهمراه اول
باتری گوشی هم لیتیوم یونی 1200 شارژهمراه اول میلی آمپری BL-4D است که در حال مکالمه در شبکه GSM 720 دقیقه و در شبکه WCDMA 350 دقیقه و در حال آماده باش 400 ساعت شارژ نگه می دارد.
N8 غیر از یک کلید سخت افزاری برای دستیابی به شارژهمراه اول منو، کلیدی برای روشن و خاموش کردن گوشی، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و کلید دوربین، کلید دیگری ندارد. صفحه کلید الفبایی- شماره ای و صفحه کلید کامل در این گوشی مجازی است.
همچنین سرویس ناوبری صوتی در هر جایی از دنیا در اختیار کاربران قرار دارد. به این ترتیب کاربران نام هر جایی که قصد دارند بروند به گوشی وارد کرده و با استفاده از نقشه های نوکیا و راهنمای صوتی به شکل لحظه به لحظه به کاربر کمک می کند شارژهمراه اول تا جایی را که می خواهد بیابید.
این شارژهمراه اول دستگاه همچنین امکان ضبط و پخش بیش از 50 ساعت موسیقی را دارد.برای این گوشی هدست بلوتوث BH-608 ارایه شده که دارای هشت میکروفن برای کاهش نویز صدای محیط تا 99 درصد است.
کاربران با دسترسی به فروشگاه نرم افزاری Ovi Store می توانند به دانلود هزاران نرم افزار بازی و ویدیو بپردازند و گوشی خود را به روز رسانی کنند. این گوشی امکان دسترسی شارژهمراه اول به کانال های تلویزیونی دلخواه همچون CNN و National Geographic را فراهم می کند همچنین کاربران می توانند کانال های WebTV بیشتری از فروشگاه Ovi پیدا کنند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، نوکیا درآمد خوبی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل داشته و از عملکرد بهتری برخوردار بوده است. فروش گوشی های هوشمند نوکیا در سه ماه بهار نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. نوکیا در آمد خود را در سه ماهه ابتدایی سال 9.52 میلیارد یورو اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با سه درصد رشد همراه شده است. سود شارژهمراه اول ناخالص این شرکت به 488 میلیون یورو رسیده است.
این گوشی شارژهمراه اول همچنین امکان تشخیص دست خط برای چینی ها را دارد.
گوشی نشان داده می شود و به این شکل شما همیشه با تمامی دوستان خود در تماس شارژهمراه اول هستید.
این سیستم عامل شارژهمراه اول بر روی نسخه بعدی آیفون و آیپاد تاچ در ماه ژوئن و آیپد تا پایان امسال تعبیه می شود.
نوکیا ادعا شارژهمراه اول می کند این دستگاه از گوشی های پیشرفته ای چون N95 و N900 بهتر است.
تحلیلگران بازار پیش شارژهمراه اول بینی کرده اند iPhone 4.0 پیشرفته ترین سیستم عامل موبایل خواهد بود.
پشتیبانی از فایل های صوتی mp3, AAC, eAAC, eAAC+, WMA, AMR-NB, AMR-WB از دیگر امکانات این گوشی شارژهمراه اول است.
پشتیبانی از فایل های صوتی شارژهمراه اول mp3, AAC, eAAC, eAAC+, WMA, AMR-NB, AMR-WB از دیگر امکانات این گوشی است.
نوکیا به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود شارژهمراه اول N8 که مبتنی بر نسخه 3 سیستم عامل سیمبیان است رونمایی کرده که بسیاری معتقدند این گوشی برای رقابت در برابر نسخه چهارم آیفون و گوشی های هوشمند بلک بری طراحی شده است.
بر این اساس تحلیلگران پیش بینی کرده اند گوشی N8 توان رقابت با گوشی های هوشمند مبتنی بر اندرویید یا گوشی های دوربین دار 12 مگاپیکسلی سونی اریکسون شارژهمراه اول را دارد.
N8 غیر از یک کلید سخت افزاری برای دستیابی به منو، کلیدی برای روشن و خاموش کردن گوشی، کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و کلید دوربین، کلید دیگری ندارد. شارژهمراه اول صفحه کلید الفبایی- شماره ای و صفحه کلید کامل در این گوشی مجازی است.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 5,983