loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 18 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

 

اين فناوري در سال 1975ميلادي از سوي كشورهاي اسكانديناوي با سيستم آنالوگ به بازار عرضه خرید شارژهمراه اول شد.
هيئت وزيـــران درجلسه مـورخ 14/5/83 بنا بــه پيشنهــاد شماره 13897/100 مورخ 14/5/83 وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و به استناد مواد (2) و (4) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي ، اجتماعي وفرهنگي جمهوري اسلامي ايران خرید شارژهمراه اول – مصوب 1379 ومصوبه شماره 76016/1901 مورخ 24/4/82 شوراي عالي اداري در اجراي بند ب ماده 1 قانون مذكور ، با تجديد سازمان و تغيير نام و اصلاح اساسنامه مركز سنجش از دور ايران به شركت ارتباطات سيار ایران موافقت كرد.
امروزه در جهان ارتباطات، تلفن به عنوان يك وسيله ارتباط خرید شارژهمراه اول شخصي بيشترين موارد استفاده را داراست.
اين تلفن ها كه از سيستم مخابرات سلولي استفاده مي كردند، بعدها تكامل پيدا كردند كه اين تكامل منجر به پيدايش نسل دوم تلفن همراه و سيستم هاي ديجيتالي شد. تكامل اين سيستم نيز كه امكان شنود در آن كمتر بود و افزايش تعداد مشتركان را به همراه داشت، باعث پديد آمدن نسل سوم تلفن همراه شد، بطوريكه ْارتباطات سيار بين خرید شارژهمراه اول المللي 2000 ْ ديدگاه ITU درمورد ارتباطات سيار در قرن بيست و يكم است.
سير خرید شارژهمراه اول تحول تلفن همراه در ايران و وضعيت موجود
نسل اول تلفن هاي همراه در سال 1979ميلادي براي استفاده تجاري در امريكا و ژاپن به كار گرفته شد. خرید شارژهمراه اول
هلند، لوكزامبورگ و بلژيك با تغيير جزئي، آن را پذيرفتند و در سال خرید شارژهمراه اول 1989 قبرس نيز به اين شبكه پيوست. در اين زمان بود كه كانادا سيستم AMPSآمريكا راپذيرفت.
در سال 1977 ميلادي كانادا اولين شبكه اطلاعات عمومي را خرید شارژهمراه اول طراحي و راه اندازي كرد. شبكه هاي عمومي اطلاع رساني جهاني با استفاده از كامپيوتر، ماهواره و گيرنده ها و فرستنده هاي ماكروويو به وجود آمده است.
اولين شبكه تلفن متحرك NMT) Nordic Mobile Telephone ) خرید شارژهمراه اول نيز از سوي همين كشورها راه اندازي گرديد. در اوايل سال 1980 ميلادي، استفاده از تلفن هاي ديجيتالي در اتومبيل مورد توجه قرار گرفت.
گسترش شبكه ارتباطات سيار در خرید شارژهمراه اول سالهاي بعد نيز ادامه يافت، به طوري كه در سال 1375 علاوه برشهرهاي ياد شده 28 شهر ديگر به اين شبكه پيوست. ضمن آنكه تعداد تلفن هاي داير شده در اين سال به 59967 شماره بالغ گشت و در پايان سال 1382 به 3449878 شماره رسيد. در همين خصوص و در راستاي سياست برخورداري كليه اقشار كشور، اعم از ساكنين شهرهاي كوچك و بزرگ از امكانات ارتباطي، تعداد شهرهاي تحت پوشش تلفن همراه از 134شهر در آغاز سال 76 ، به 667 شهر در پايان سال 82 و 1167 شهر در اواسط سال 91 رسيده است.
هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران حدود 57 میلیون سیم کارت فروخته که خرید شارژهمراه اول 52 میلیون آن فعال شده و 1167 شهر و 67هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار داده است. ضریب نفوذ این اپراتور حدود 70درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با 269 اپراتور در 111 کشور جهان برقرار است.
ژاپن نيز سومين كشور در جهان بود كه سيستم سيار خود را با ويژگي هاي دو نوع اسكانديناوي و امريكايي به نام HCMS عرضه كرد و سپس سيستم NTT با قابليت اتصال به شبكه خرید شارژهمراه اول را ايجاد نمود. انگلستان در سال 1985 ميلادي با عرضه سيستم TACS بود که به گروه دارندگان تلفن سيار پيوست و سپس ايرلند نيز اين سيستم را پذيرفت. پس از اين تاريخ، سيستم NMT با فركانس 450 مگاهرتز در كشورهاي دانمارك، نروژ، سوئد و فنلاند مورد استفاده قرارگرفت و این کشورها نيز به شبكه استفاده كنندگان از اين سيستم پيوستند.
از جمله ديگر فناوري هايي كه در دهه هاي اخير مورد استفاده قرارگرفته است، ويدئوكنفرانس وشبكه هاي چند منظور (مولتي مديا) است كه در دهه 1970توسط شركت ATST درنيويورك عرضه شد. در اين شبكه ها با بهره گيري از فناوري هاي سوئيچ TDM همگام باانتقال صورت بر روي يك زوج سيم ، تصوير و داده نيز منتقل مي شود در امكان كنترل از خرید شارژهمراه اول راه دور فراهم مي گردد.
شبكه ISDN(شبكه رقمي خدمات مجتمع) در اواسط اين دهه به منظور مطالعه به اتحاديه بين المللي ارتباطات دور خرید شارژهمراه اول ارائه شد. اين شبكه كه تا كنون درچندين كشور راه اندازي شده است، نوعي شبكه كليدي بسته اي است كه در آن، خدمات صدا و داده از طريق وسايل كليدزني (سوئيچينگ) ارائه مي شود. اين فناوري در تبادل اطلاعات با حجم بالا و كثرت تقاضا در مورد ارتباط تلفني، كامپيوترهاي مادر، پايانه هاي كامپيوتري و خدمات ديگري كه مستلزم سازگاري با شبكه هاي ديگر است، قابليت انعطاف و كارايي بيشتر و هزينه كمتري دارد.
سير خرید شارژهمراه اول تحول تلفن همراه درجهان
IMT-2000 يك ارتباط موبايل پيشرفته براي تهيه سرويس هاي مخابراتي در مقياس جهاني بدون در نظر گرفتن مكان شبكه و ترمينال استفاده شده است. با يكپارچگي سيستم هاي موبايل زميني و ماهواره اي، انواع مختلفي از دسترسي بي سيم به صورت جهاني، شامل سرويسهاي موجود در شبكه مخابراتي ثابت وسرويس هايي كه براي استفاده كنندگان موبايل تعيين گرديده است، عملي خواهد گرديد IMT-2000 . استفاده از خرید شارژهمراه اول انواع ترمينال هاي موبايل را كه با شبكه هاي زميني يا ماهواره اي در ارتباط مي باشند و همچنين ترمينال هايي را كه براي كاربري ثابت و يا سيار طراحي گرديده است، امكان پذير مي نمايد.
در سال1986ميلادي شبكه جهاني اطلاع رساني اينترنت، فراگيرترين شبكه اطلاع رساني بين الملل، راه اندازي شد و در سال 1987 ميلادي طرح باند باريك انتخاب شد و در همان تاريخ 13 كشور خرید شارژهمراه اول اروپايي يادداشت تفاهمي تحت عنوان(MOU MEMORANDUM OF UNDER STANIG ) امضا كردند، مبني بر اينكه هر عضو متعهد شد تمام مشخصاتGSM را رعايت كند. همچنين باموافقت اين 13 كشور، بازار بزرگي نيز براي فعاليت هاي تجاري دراين زمينه باز شد. با گسترش شبكه هاي اطلاع رساني عمومي در كنار شبكه هاي تلفني، نياز به يكپارچه سازي آنها در دهه 1980 ميلادي احساس شد و منجر به ايجاد شبكه ISDN گرديد. شبكه ISDN در پي تحقيقات و تلاش هاي دانشمندان در زمينه فناوري دستگاه هاي رقمي يا ديجيتال دردهه 1960 بوجود آمد. در سيستم ديجيتال، ارتباط قطعات، دستگاهها و تجهيزات، براساس ديجيت (اعداد) است و كار مكانيكي در آن بسيار كم و فاقد صدا و حركت است.
بهره برداري از اولين فاز شبكه تلفن همراه كشور، در مرداد ماه سال 1373 در شهر تهران با استفاده از 176 فرستنده و گيرنده در 24 ايستگاه راديويي و با ظرفيت 9200 شماره آغاز شد. به دنبال استقبال غيرمنتظره و بی نظیر مشتركين از اين پديده ، شركت مخابرات ايران درصدد گسترش پوشش آن از تهران به كل كشور بر آمد، به طوري كه در سال 1374 تعداد تلفن هاي دايري خرید شارژهمراه اول به 15907 شماره افزايش يافت و افزون بر تهران، شهرهاي مشهد، اهواز، تبريز، اصفهان و شيراز نيز زير پوشش شبكه تلفن همراه قرار گرفت.
در سال 1983ميلادي امريكا سيستم NMT) Nordic خرید شارژهمراه اول Mobile Telephone ) را وارد بازار كرد.
فكر متحرك يا سيار كردن تلفن و بكارگيري آن در خرید شارژهمراه اول مكان هاي مختلف به منظور بهره گيري بيشتر از اين وسيله، از دهه 1960 ميلادي در كشور هاي اسكانديناوي (سوئد، نروژ، دانمارك و فنلاند) پا گرفت و در اواخر آن دهه، اولين تلفن نقطه به نقطه به كار گرفته شد كه نقطه عطفي در روند مخابراتي به شمار آمد و اين ايده دیرینه انسان به تحقق پيوست.
درسال 1985 ميلادي انستيتو ETSI - EUROPEAN TELECOMMUNICATION STANDARD INSTITUTE متشكل از 17كشور اروپايي درصدد طراحي و ابداع يك استاندارد مشترك براي تاسيس شبكه سلولي برآمد تا اين استاندارد به صورت هماهنگ، طرح تلفن خرید شارژهمراه اول سيار ديجيتال را اجرا كند، اين استاندارد GSM نام گرفت. در حال حاضر، استاندارد GSM شامل سه سيستم است كه عملكردهاي اساسي كاملاُ يكساني دارند ولي باند فركانس آنها متفاوت است.

م بازدید : 18 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در چند روز گذشته، شائبه ای به نقل از تعدادی از حجاج مشترک همراه اول، در برخی رسانه ها منعکس شده بود مبنی بر این که تعرفه رومینگ برای سیم کارت های همراه اول در عربستان، بیشتر از مقدار شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین اعلام شده قبلی، اعمال می شود.
مشتركين دائمي با شرايط غيرعادي(مانند تقسيط قبض، سيم كارت تست و اداري) و مشتركين شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین دائمي با پيش شماره «0910» امكان استفاده از اين سرويس را ندارند.
همراه اول توصيه كرده شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین است، با توجه به اينكه شارژينگ سيم كارت هاي اعتباري بصورت آنلاين انجام مي شود، ‌مشتركان به منظور مديريت بهتر هزينه هاي رومينگ بين الملل، در سفرهاي خارجي از اين سيم كارت ها استفاده كنند.
براي اولين بار شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین در ايران سرويس انتقال اعتبار از سيم كارت دائمي به اعتباري توسط همراه اول راه اندازي شد.
همراه اول نظر به اهمیت موضوع، بلافاصله بررسی کامل مکالمات صورت گرفته در سیم کارت های دائمی و اعتباری حاضر در عربستان را در دستور کار خود قرار داد و یقین حاصل شد که هیچ گونه تغییر و یا خطایی در محاسبه هزینه ارتباطات حجاج همراه اولی در موسم حج شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین رخ نداده است.
در واکنش به شائبه تغییر تعرفه رومینگ حجاج؛ شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین
بر اساس اين گزارش مشتركين سيم كارت هاي اعتباري همراه اول مي توانند با مراجعه به بخش فروش اينترنتي شارژ همراه اول با استفاده شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین از كارت هاي عضو شتاب شارژهاي 20 هزار، 50 هزار، 100 هزار و 200 هزار ريالي را با 5 درصد تخفيف خريداري كنند.
در پایان، شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تشکر از قاطبه حجاج بزرگوار ایرانی که همراه اول به افتخار همراهی آنان در ایام حج نیز نائل آمده، تأکید کرده است نماینده همراه اول در عربستان و نیز مرکز تماس 9990 همراه اول در ایران، آماده پاسخگویی و رفع هرگونه شائبه احتمالی تعرفه ای حجاج به صورت موردی و مصداقی شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین است. اتصال سوئیس به شبكه رومينگ اعتباري همراه اول
5درصد تخفيف براي خريد شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین شارژ از پرتال همراه اول
اين گزارش مي افزايد: در صورت رسيدن بدهي به 60 درصد وديعه سيم كارت دائمي، امكان استفاده از اين سرويس تا زمان وصول شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین بدهي وجود ندارد.
بر اساس اين گزارش مشتركين اعتباري همراه اول مي توانند علاوه بر روش هاي مرسوم تهيه شارژ، از طريق سيم كارت دائمي نيز خط خود را شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین شارژ كنند؛ به صورتي كه مبلغ منتقل شده در قبض خط دائمي اضافه مي گردد.
همراه اول هم اكنون شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین با 269 اپراتور در 111 كشور قرارداد رومينگ بين الملل دارد كه همگي بطور مستقيم و بدون واسطه منعقد شده اند.
هزینه ثبت نام بسته «ایران زمین»، ماهیانه 10 هزار ریال و مدت اعتبار آن 30 روز پس از تاریخ فعالسازی می باشد و با پايان مدت مذكور، پس شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین از كسر مجدد هزينه ثبت نام از اعتبار مشترك، بسته به صورت خودكار تمديد مي‌گردد. در صورت عدم تمايل به تمديد بسته، مشترك مي‌تواند عدد 5 را به شماره 8066 ارسال كند. در زمان تمديد بسته در صورتي كه اعتبار مشترک كافي نباشد، بسته مجدداً فعال نخواهد شد.
آغاز ارائه بسته قيمتي «ايران زمين» همراه اول شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین
مشتركين اعتباري همراه اول مي‌توانند جهت ثبت نام و فعالسازي بسته، عدد 1 را به سامانه 8066 ارسال نمایند. شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین
با انعقاد قرارداد بين همراه اول و اپراتور Swisscom سوئیس، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومينگ اعتباري همراه اول به 45 رسید. به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، با شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین قرارداد منعقد شده ميان همراه اول و اپراتور Swisscom، مشتركان اعتباری هر دو اپراتور مي توانند از مزایای یک ارتباط بین المللی استفاده كنند.
مشتركين اپراتور اول مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین پرتال اينترنتي همراه اول به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.
بر اساس اين گزارش پس از 44 اپراتور از كشورهاي عربستان، عراق، ترکیه، اندونزی، سوريه، پاكستان، امارات متحده عربي، کویت، بحرین، گامبیا، افغانستان، آذربايجان، شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین ارمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، اتریش، اسلوونی، بلژیک، هلند، آلمان، مالزی، هند، هنگ کنگ، قطر و روسیه «Swisscom» چهل و پنجمین اپراتور خارجي است كه همراه اول جهت برقراري سرويس رومينگ سيم كارت هاي اعتباري با آن قرارداد همكاري منعقد مي كند.
مشتركين بايد جهت استفاده از اين سرويس رمز انتقال، مبلغ اعتبار و شماره مقصد را به شماره پيامكي 8911 ارسال كنند. هزينه هر انتقال اعتبار 40 تومان شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین بوده و مقدار هر تراكنش بايد مضربي از 10 هزار و بين 10 هزار تا 100 هزار ريال باشد.
همراه اول: تعرفه رومینگ حجاج شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین هیچ تغییری نکرده است
پس از فعالسازي بسته قیمتی «ايران زمين»، تعرفه بين استاني شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین همانند تعرفه استاني محاسبه مي‌شود. به عبارت ديگر تعرفه مكالمات در ساعات اوج مصرف 671ريال و در ساعات غير اوج مصرف 537ريال محاسبه خواهد شد.
مشتركين همراه اول مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به پرتال اپراتور اول به نشانيwww.mci.ir مراجعه شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین كنند.
همراه اول از ارائه بسته قیمتی «ايران زمين» به شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین مشتركين اعتباري خود خبر داد.
همراه اول: تعرفه رومینگ حجاج هیچ تغییری نکرده شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین است
همراه اول تأکید کرده فارغ از تغییرات قیمت ارز، همان طور که پیش از آغاز موسم حج وعده داده شده شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین است، برای سیم کارت های دائمی و اعتباری حجاج همراه اولی، تعرفه هر دقیقه مکالمه 700تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای 350تومان، ارسال پیامک 300تومان و دریافت پیامک رایگان است. همراه اول بر رعایت کامل این تعرفه ها وفادار است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که نماینده ای هم به عربستان اعزام کرده است نیز به عنوان نهاد ناظر قانونی، بر عملکرد اپراتورها نظارت دقیق دارد.
همراه اول از تخفيف 5 درصدي خريد شارژ از طريق شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین پرتال اين اپراتور خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، مشتركين اعتباري همراه اول با فعالسازي اين بسته مي‌توانند در هر نقطه از كشور، بدون احتساب هزينه بين استاني با شماره‌هاي همراه اول شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین يا تلفن ثابت در نقاط ديگر تماس بگيرند.
علاقه مندان به اين سرويس مي¬توانند شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین جهت اطلاعات بيشتر به پرتال همراه اول به نشاني www.mci.ir مراجعه كنند.
راه اندازي سرويس انتقال اعتبار ويژه مشتركين دائمي شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین همراه اول
همراه اول در واکنش به شائبه تغییر تعرفه رومینگش برای سیم کارت های شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین حجاج ایرانی در عربستان، هرگونه تغییر تعرفه را رد و بر ثبات وعده اش تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، بمنظور سهولت در تأمين اعتبار سيم كارت هاي اعتباري همراه اول بويژه در ايام حج، اپراتور اول سرويس انتقال اعتبار از سيم كارت دائمي به سيم كارت اعتباري همراه اول را مهيا شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین كرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، بمنظور تشويق مشتركين اعتباري به خريد شارژ الكترونيكي و دسترسي آسان و ارزان مشتركين اپراتور اول به اين خدمت، از اين پس خريد شارژ الكترونيك سيم كارت اعتباري همراه اول با 5 درصد تخفيف از طريق پرتال اينترنتي اين اپراتور انجام مي شارژ همراه اول بانک اقتصاد نوین شود.

م بازدید : 19 دوشنبه 20 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

ارائه بسته هاي شارژهمراه اول بانک ملت تخفيفي پيامك توسط همراه اول
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، مشتركين دائمي و اعتباري شارژهمراه اول بانک ملت اپراتور اول با خريد يكي از بسته هاي پيامكي، تخفيف ويژه مي گيرند.
آقاجاني با اشاره به تنوع سرويس‌هاي ارزش افزوده همراه اول در نمايشگاه گفت: اين خدمات توسط چهار شركت اصلي "پرديس اول"، "مبين وان" ، "تله پرومو" و "همكاران ره شارژهمراه اول بانک ملت پويان همتا" ارائه شد.
سرپرست روابط عمومي همراه اول عملكرد اين اپراتور در تله‌كام 2012 را شارژهمراه اول بانک ملت تشريح كرد
اين شارژهمراه اول بانک ملت گزارش مي افزايد: شرح خدمات فاز يك اين پروژه كاملاً مشخص شده كه طي سه ماه انجام مي شود. در فاز يك، هم سيستم عامل اندرويد فارسي و هم Applicationهاي پايه مانند دفترچه تلفن، تقويم و ... ارائه شده و در فاز بعدي نرم افزارها و Applicationهاي جانبي با زبان فارسي ارائه خواهد شد.
وي فاز بعدي شارژهمراه اول بانک ملت اين پروژه را توليد نرم افزارها و Applicationهاي بومي متناسب با اين سيستم عامل عنوان كرد.
مدت اعتبار اين بسته ها يك ماه است و پس از پايان دوره، تعرفه عادي براي پيامك هاي فارسي منظور مي شود. همچنين مشتركين نمي توانند تا پيش از پايان بسته قبلي، براي خريد بسته بعد اقدام كنند. طبق اين گزارش مشتركين مي توانند با ارسال عدد «0» به 8060 يا ارسال كد #310*111* از وضعيت بسته و مهلت اعتبار آن مطلع شوند. همچنين سيستم، 24 ساعت و شارژهمراه اول بانک ملت يك ساعت پيش از پايان مهلت اعتبار بسته، پيامك هاي اطلاع رساني ارسال مي كند و پس از آن، بسته بصورت خودكار غيرفعال شده و تعرفه بصورت عادي محاسبه مي شود. بازیابی شماره های غیر فعال همراه اول
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین این اپراتور می توانند بازیابی شماره های غیر فعال خود را از دو طریق انجام دهند؛ گام اول تخلیه خطوط در وضعیت سلب امتیاز است که در این گام ابتدا تمامی شماره هایی که در وضعیت سلب امتیاز قرار دارند تخلیه می شوند که در صورت مراجعه و درخواست مشترک طی یکماه(تا پایان روز جمعه 15/10/91)، بازگرداندن شماره امکان پذیر خواهد بود. گام دوم تخلیه شماره هایی است که 12 ماه اعمال شارژ نداشته‏اند که در این مرحله ابتدا به مشترکینی که 12 ماه یا بیشتر اعمال شارژ نداشته اند از طریق پیامک، آگهی روزنامه، آگهی و زیر نویس تلویزیونی و آگهی رادیویی اخطار داده می شود و مشترکینی که تمایل به حفظ شماره خود را دارند می توانند از دو شارژهمراه اول بانک ملت طریق «اعمال شارژ» و «ارسال پیامک بدون متن به 8021 » اقدام کنند. پس از اتمام مهلت اعلام شده، خطوط مشترکینی که اقدام به اعمال شارژ یا ارسال پیامک ننموده اند سلب امتیاز خواهد شد.
وي افزود : يكي شارژهمراه اول بانک ملت از سرويس‌هاي ارائه شده در نمايشگاه، سرويس "قاصدك" نام دارد كه از طريق اين سرويس تعامل دو طرفه بصورت آنلاين بر بستر SMS ايجاد مي‌شود.
آقاجاني يكي ديگر از سرويس‌هاي مهم ارائه شده در نمايشگاه تله‌كام شارژهمراه اول بانک ملت 2012 را سامانه جامع USSDاعلام كرد كه از طريق آن تمامي خدمات همراه اول با كد دستوري #111* قابل ارائه است.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، بر اساس شارژهمراه اول بانک ملت اين تفاهم نامه با همكاري دانشگاه صنعتي شريف، همراه اول سيستم عامل اندرويد فارسي توليد مي كند.
سرپرست روابط عمومي همراه اول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه شارژهمراه اول بانک ملت صنعتي شريف اظهار داشت:
براساس تفاهم نامه امضا شده، ‌همراه اول شارژهمراه اول بانک ملت با همكاري اين دانشگاه سيستم عامل اندرويد فارسي توليد مي كند تا در اختيار مشتركين ايراني قرار دهد.
مشتركين همراه اول مي توانند با خريد بسته هاي پيامك فارسي، هزينه هاي شارژهمراه اول بانک ملت خود را كاهش دهند.
اين گزارش مي افزايد: كليه مشتركين دائمي(به جز افراد داراي شرايط خاص و داراي بدهي معوقه) و اعتباري مي توانند اين بسته ها را خريداري كنند. شارژهمراه اول بانک ملت خريد اين بسته ها نياز به فعالسازي ندارد.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، مهندس حميدرضا آقاجاني سرپرست روابط عمومي همراه اول، با شارژهمراه اول بانک ملت اشاره به اينكه در نمايشگاه امسال همراه اول با شركت‌هاي جيرينگ، مبين نت و خدمات اول مبين در سالن 7 حضور داشت، اظهار داشت: در تله‌كام 2012 استقبال خوبي از سالن اختصاصي همراه اول صورت گرفت و ما توانستيم سرويس‌هاي جديد خود را به بازديدكنندگان معرفي كنيم.
با توجه به محدودیت در واگذاری شماره اعتباری جدید، همراه اول تصمیم به بازیابی شماره های غیر فعال (خطوط در وضعیت شارژهمراه اول بانک ملت سلب امتیاز و مشترکینی که 12 ماه اعمال شارژ نداشته اند) گرفته است.
بر اساس اين گزارش با توليد اين سيستم عامل بومي، براي اولين بار در ايران، نرم شارژهمراه اول بانک ملت افزارها و Applicationهاي فارسي به مشتركين اپراتور اول ارائه مي شود.
سرپرست روابط عمومي همراه اول در آخرين روز نمايشگاه تله‌كام شارژهمراه اول بانک ملت 2012 طي يك نشست خبري، عملكرد اپراتور اول را در نمايشگاه امسال مثبت ارزيابي كرد.
بر اساس اين گزارش براي خريد بسته هاي مذكور لازم است مشتركين از دو طريق "ارسال شارژهمراه اول بانک ملت پيامك بدون متن به سامانه 8060" و "سامانه جامع USSD با كد #31*111*" اقدام كنند.
شارژهمراه اول بانک ملت توليد سيستم عامل فارسي با همكاري همراه اول
وي در ادامه با اعلام اينكه بزودي فروشگاه هاي زنجيره اي همراه اول افتتاح خواهد شد گفت : نمونه كوچكي از اين فروشگاه در سالن همراه اول وجود دارد كه در آن محصولات شارژهمراه اول بانک ملت همراه اول از جمله گوشي و سيم كارت و ... به فروش مي‌رسد.
صبح روز شنبه 27 آبان شارژهمراه اول بانک ملت ماه در حاشيه چهارمين روز نمايشگاه ايران تله كام 2012 تفاهم نامه همكاري بين همراه اول و دانشگاه صنعتي شريف امضاء شد.

م بازدید : 33 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

دریافت شارژ همراه اول

 

«تمهیدات ویژه همراه اول برای مشترکان در طرح شارژ همراه اول بانک ملی همراه فجر»
به منظور رفاه حال مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه‌اول، مهلت پرداخت صورتحساب این دوره تا دهم اسفندماه تمدید شد. شارژ همراه اول بانک ملی
آقایان صدوقی بعنوان مدیرعامل و شارژ همراه اول بانک ملی نایب رئیس هیأت مدیره و پوررنجبر بعنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شدند
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در شارژ همراه اول بانک ملی اولین کنفرانس ملی بررسی مسایل اقتصاد ایران برای بنگاههای اقتصادی که روز سه شنبه 18 اسفند ماه برگزار شد ، فهرست برترین شرکت های ایران در سال 87 منتشر شد .
بر اساس این اطلاعیه، مشترک پس از ثبت¬نام از طریق سایت اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir رمز کاربری و رمز عبور دریافت و سپس با حضور در یکی از دفاتر خدمات ارتباطی ضمن تکمیل فرم مربوطه مجوز استفاده از این خدمت را دریافت می کند. شارژ همراه اول بانک ملی
سپس مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن قدردانی از مسئولان ورزشی همراه اول بخاطر کسب موفقیتهای ورزشی اعلام شارژ همراه اول بانک ملی کرد: مشارکت همکاران و خانواده های آنها در ورزش های همگانی نسبت به سال گذشته بیش از 10 برابر بوده است.
در این اطلاعیه تأکید شده است: مشترکانی که قبلاً بصورت کامل قطع ارتباط شده بودند؛ ارتباطتشان تا پایان سال بصورت یکطرفه برقرار شده تا بتوانند پیامک‌ها و تماس‌ها را دریافت کنند و شارژ همراه اول بانک ملی از مزایای استثنایی یاد شده بهره‌مند شوند.
همراه اول در بین 100 شرکت برتر کشور ازنظر شارژ همراه اول بانک ملی سودآوری در رتبه پنجم و از نظر درآمد در جایگاه دوازدهم قرار گرفت .
به منظور رفاه حال مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی همراه‌اول، مهلت پرداخت صورتحساب این دوره شارژ همراه اول بانک ملی تا دهم اسفندماه تمدید شد.
بر اساس این گزارش از روز یکشنبه 23 اسفندماه، شبکه WLL استان یزد به روی کلیه رومرهای دارنده سیم کارتهای دائمی(Postpaid) شارژ همراه اول بانک ملی همراه اول گشوده شده است.
گفتنی است هم اکنون رومینگ همراه اول با شبکه WLL در 12 استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، خراسان شارژ همراه اول بانک ملی رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، فارس، گیلان، مرکزی، همدان و یزد برقرار است که از این تعداد در سه استان فارس، آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی، علاوه بر مشترکان سیم کارت های دائمی (Postpaid)، مشترکان سیم کارت های اعتباری(Prepaid) هم می توانند از شبکه WLL این استان ها استفاده کنند.
طی مراسمی از ورزشکاران شرکت ارتباطات سیار ایران تقدیر و تجلیل شد. طی مراسمی از ورزشکاران شارژ همراه اول بانک ملی شرکت ارتباطات سیار ایران تقدیر و تجلیل شد.
این گزارش می‌افزاید: در نتیجه شارژ همراه اول بانک ملی اجرای این عملیات نوسازی ممکن است از ساعت 23 روز یکشنبه برای مشترکین ارجمند همراه‌اول در محدوده از شمال شهرک نفت، از جنوب جاده مخصوص کرج، از شرق بزرگراه یادگار امام و از غرب شهرک آزادی مشکلاتی بروز نماید که همراه‌اول پیشاپیش بابت مشکلات احتمالی عذرخواهی نموده است.
در پایان این مراسم از ورزشکاران همراه اول در رشته های فوتبال، فوتسال، شنا، دارت، تیراندازی، تنیس شارژ همراه اول بانک ملی روی میز، ماهیگیری، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، ورزش های باستانی، کاراته و کوهنوردی با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.
تعداد استان هایی که همراه اول با شبکه WLL شارژ همراه اول بانک ملی آنها رومینگ دارد به 12 استان رسید.
مشترکان همراه اول از این پس می توانند با تماس با مرکز اطلاع رسانی همراه اول از خدمات غیرحضوری این اپراتور استفاده شارژ همراه اول بانک ملی کنند.
تعداد استان هایی که همراه اول با شبکه شارژ همراه اول بانک ملی WLL آنها رومینگ دارد به 12 استان رسید.
«صدوقی مدیرعامل و پور رنجبر رئیس شارژ همراه اول بانک ملی هیأت مدیره همراه اول شد»
در جلسه امروز هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران آقایان صدوقی بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره و پوررنجبر بعنوان رئیس هیأت مدیره شارژ همراه اول بانک ملی انتخاب شدند.
همراه اول در بین 100 شرکت شارژ همراه اول بانک ملی برتر کشور ازنظر سودآوری در رتبه پنجم و از نظر درآمد در جایگاه دوازدهم قرار گرفت .
«تجلیل از ورزشکاران شارژ همراه اول بانک ملی شرکت ارتباطات سیار ایران»
به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران، مراسم تقدیر و تجلیل از ورزشکاران همراه اول روز چهارشنبه 19 اسفندماه با حضور مدیران شارژ همراه اول بانک ملی این شرکت و تعدادی از چهره های ورزشی برگزار شد.
روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: با اضافه شدن یزد به مجموعه استان هایی که رومینگ همراه اول با شبکه WLL آنها برقرار است، تعداد استان های دارای رومینگ به 12 شارژ همراه اول بانک ملی رسید.
بر اساس این فهرست که هر ساله توسط مرجع معتبر سازمان مدیریت صنعتی کشور منتشر می شود، در بین 100 شرکت برتر کشور " همراه اول " از نظر سودآوری شارژ همراه اول بانک ملی رتبه پنجم و از نظر کسب درآمد رتبه دوازدهم را کسب کرد
همچنین بر اساس این اطلاعیه تقسیط بدهی برای مشترکانی که قطع بدهی بوده‌اند با شرایط ویژه (برای اولین بار بدون اخذ چک و یاسفته) فقط تا پایان اسفندماه تمدید شده است. بدیهی است این افراد در صورتی که تا دهم اسفندماه بدهی خود را پرداخت نمایند علاوه بر امکان تقسیط، در قرعه‌کشی جوایز نفیس طرح شارژ همراه اول بانک ملی همراه فجر نیز شرکت خواهند کرد.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران، این عملیات نوسازی از ساعت23 امشب (یکشنبه 2 اسفندماه) آغاز و حداکثر به شارژ همراه اول بانک ملی مدت 72 ساعت به اتمام می‌رسد.
وی افزود: امسال ما از فدراسیون کوهنوردی تقدیر نامه دریافت کردیم. زیرا همراه اول در کوههای دماوند، سبلان، سهند و کرکس پوشش دارد و کوهنوردان پس از صعود به این شارژ همراه اول بانک ملی کوهها با ما تماس می گرفتند. صدوقی در ادامه کسب جایگاه نخست از نظر تعداد مشترک در منطقه را مرهون تلاش های همکاران سرزنده همراه اول دانست.
«ارائه خدمات غیرحضوری همراه اول از طریق شارژ همراه اول بانک ملی 09990»
روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: جهت رفاه حال و ارائه فرصت بیشتر به مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی برای پرداخت قبوض و شرکت در سومین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه‌اول (طرح همراه فجر) مهلت شارژ همراه اول بانک ملی پرداخت صورتحساب دوره پنجم (1/9/88 الی 1/11/88) از پنجم اسفند ماه به دهم اسفندماه تغییر یافت.
این اطلاعیه می افزاید: از طریق این سیستم خدماتی نظیر قطع و وصل شارژ همراه اول بانک ملی تلفن، اخذ ریز مکالمات، حذف از black list و ... ارائه می شود و مشترک می تواند تلفن همراه خود را براحتی مدیریت کند.
همراه اول در شارژ همراه اول بانک ملی صدر فهرست برترین شرکت های اقتصادی کشور
روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: در جلسه امروز (دوشنبه 17 اسفندماه) هیأت مدیره جدید همراه اول، مهندس شارژ همراه اول بانک ملی وحید صدوقی بعنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره و مهندس مظفر پوررنجبر بعنوان رئیس هیأت مدیره این شرکت انتخاب شد.
« سیم کارت های همراه اول شارژ همراه اول بانک ملی در شبکه WLL استان یزد هم آنتن می دهد»
به منظور به‌روز رسانی و افزایش ظرفیت شبکه همراه‌اول امشب عملیات جایگزینی شارژ همراه اول بانک ملی دو BSC از BSC های مرکز تلفن‌همراه شهید کاظمیان تهران انجام می‌شود.
به منظور به‌روز رسانی و افزایش ظرفیت شبکه همراه‌اول امشب عملیات جایگزینی دو BSC از شارژ همراه اول بانک ملی BSC های مرکز تلفن‌همراه شهید کاظمیان تهران انجام می‌شود.
مهندس شارژ همراه اول بانک ملی صدوقی از اردیبهشت ماه سال 85 تاکنون در سمت مدیرعامل همراه اول مشغول به فعالیت بوده است.
روابط‌عمومی شرکت ارتباطات‌سیار ایران اعلام کرد: با توجه به راه اندازی Contact Center جدید مرکز اطلاع رسانی همراه اول (09990)، مشترکان این اپراتور می توانند علاوه بر استفاده از سایت این شرکت، از طریق تماس با شارژ همراه اول بانک ملی شماره تلفن 09990 نیز از خدمات غیرحضوری این شرکت بهره گیرند.
مشترکان شارژ همراه اول بانک ملی همراه اول از این پس می توانند با تماس با مرکز اطلاع رسانی همراه اول از خدمات غیرحضوری این اپراتور استفاده کنند.
نوسازی شارژ همراه اول بانک ملی BSC های مرکز تلفن همراه شهید کاظمیان تهران
در این مراسم که چهره هایی همچون محمداسماعیل اسکویی (از مجریان سرشناس ورزشی صداوسیما)، علیرضا رضایی(قهرمان شارژ همراه اول بانک ملی اسبق کشتی)، نادر محمدخانی(فوتبالیست اسبق ملی پوش)، سردار پاشایی(قهرمان کشتی) و رضا و مهدی زلفخانی(قهرمان و پهلوان کشتی) حضور داشتند، ابتدا مصائبی رئیس اداره رفاه و ورزش همراه اول به تشریح عملکرد این شرکت در سال 88 پرداخت و گفت: در سال جاری همکاران ما 209 مدال در رشته های مختلف دریافت کرده اند.

م بازدید : 15 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

مديرعامل فرابورس تصريح كرد:سرمايه گذاران براي خريد سهام بايد وجوه خرید شارژ همراه اول خود را به حساب شركتهاي كارگزاري واريز كرده و براي خريد سهام به طور حتم دستور خريد را به طور كامل تكميل كنند .
اميد قائمي به سهامداران و معامله گران توصيه كرد: از رفتارهاي هيجاني بپرهيزند و با مطالعه اميد نامه و بررسي ريسك هاي مرتبط با اين سرمايه گذاري در كنار در نظر گرفتن بازه قيمتي مشخص و خرید شارژ همراه اول توجيه پذير براي خود، اقدام به خريد سهام كنند.
مدير عامل فرابورس درادامه از اختصاص سهميه ويژه به صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك در اين عرضه خبر داد و گفت: در راستاي گسترش فرهنگ سواد مالي واهداف بورس به صندوق هاي سرمايه گذاري معادل يك ايستگاه كاري -165 هزار سهم-سهميه تخصيص يافته است اما اين سهميه بايد به كد معاملاتي صندوق تخصيص يابد در غير اين صورت خرید شارژ همراه اول و خريد " ددد" ،كل سهميه خريد آن ايستگاه باطل مي شود . همچنين مديران صندوق ها توجه داشته باشند؛ بايد به محدوديت ها ي مندرج در اساسنامه و اميد نامه در خصوص حداكثر ميزان مجاز خريد يك سهم اقدام به خريد كنند.
او ادامه داد: خرید شارژ همراه اول چهار مجوز وايمكس در سال 87 ارائه شد و در سال 88 مخابرات خصوصي شد و در سال 89 پروانه اپراتور سوم واگذار شد و در همين سال نيز40 درصد سهم شركت مبين‌نت توسط همراه اول خريداري و در نهايت سهام همراه اول در فرابورس پذيرفته شد.
به گزارش روابط عمومي فرابورس ايران ،مصطفي اميد قائمي در آستانه عرضه سهام شركت همراه اول با اعلام مطلب فوق افزود:با توجه به زمان باقي مانده تاعرضه اوليه سهام شركت همراه اول در فرابورس، متقاضياني كه تا كنون اقدام به خريد سهام در بازار سرمايه نكرده اند ويا كد سهامداري خرید شارژ همراه اول فعال ندارند، بامراجعه به كارگزاران فرابورس اقدام به دريافت و فعال سازي كد سهامداري خود كنند تا در روز عرضه به دليل نداشتن كد مشكلي براي آنها ايجاد نشود.
http://tci.ir/userimages/khabarpic/L/sed-hashemi-L.jpgدکتر سید هاشمی با به میان آوردن بحث عرضه سهام همراه اول در فرا بورس گفت : همان گونه که شاهد بودیم 395 میلیارد تومان معادل 5/5 درصد سهم همراه اول در فرا بورس عرضه شد که تا امروز بزرگترین عرضه پس از خصوصی سازی مخابرات بود ، بویژه در اولین روزی خرید شارژ همراه اول که طرح هدفمند کردن رایانه ها اجراء شد ، این استقبال مردم ستودنی است . از طرفی فروش این سهام گامی اساسی در رونق اقتصادی کشور ، جمع کردن نقدینگی و کمک به دولت به حساب می آید که دلیل این مدعا نیز پوشش مناسب رسانه های خبری در چند روز گذشته بود . دکتر سید هاشمی در ادامه افزود : همکاران ما می دانند که ما چه راه پرفراز و نشیبی بعد از تحویل شرکت مخابرات ایران طی کردیم . بحث مالیات و نیز بحث های مالی و عملیاتی ولی در انتها مهمترین اهداف خود را همانا رضایت سهامداران و کارکنان قرار دادیم .
وي با بيان اين‌كه تاليا كم‌تر از يك درصد سهام بازار را دارد، گفت:‌ ايرانسل 37 درصد و همراه اول 62 درصد سهم بازار را دارند كه خرید شارژ همراه اول اين اطلاعات براساس سايت رسمي GSM و براساس تحقيقات مربوطه عنوان مي‌شود.
دکتر سید هاشمی در ادامه خرید شارژ همراه اول افزود : همانگونه که ما بارها تأکید کردیم و عملکرد ما نیز نشان دهنده آن است ، نیروی انسانی اگر محیط رضایت بخشی داشته باشد به اوج قابلیت و بازدهی می رسد و با مدیران است که چنین محیطی را به وجود آورند . اما نکته ای که اشاره آن لازم به نظر می رسد ، بحث EPS و سود دهی شرکت است که باز هم تاکید می کنم هرکجا سود نصیب این شرکت شود اولویت اول سهامداران و کارکنان هستند و به همین منظور نیز در آئین نامه جدید اختیارات مدیران را به منظور تشویق کارکنان ساعی و ایجاد انگیزش در بین نیروهای متخصص را افزایش دادیم .
صدوقي با اشاره به جايگاه همراه اول خرید شارژ همراه اول و سيم‌كارت‌هاي دائمي آن در كشور گفت: ما در كشور به لحاظ تعداد مشتركان سيم كارت‌هاي دائمي و كل مشتركان رتبه اول را داريم، در خاورميانه و بين 52 كشور رتبه اول و در دنيا و بين 780 اپراتور در زمينه سيم‌كارت‌هاي دائمي رتبه هفدهم و در زمينه كل مشتركان رتبه بيست و ششم را دارا هستيم.
مدير عامل شركت ارتباطات سيار خرید شارژ همراه اول ايران در بخشي از سخنان خود با بيان اين‌كه ما نوآوري در سبد محصولات، خدمات و ارتقاي فن‌آوري و كيفيت شبكه را در دست داريم اظهار كرد: تاكيد همراه اول در سرويس‌هاي ارزش افزوده و سرويس پرداخت همراه اول است.
سرويس: خرید شارژ همراه اول بورس
وي با تاكيد بر اينكه براي خريد سهام در فرابورس به خرید شارژ همراه اول طور حتم بايد كد سهامداري داشته باشند،ادامه داد: با ارائه رونوشت صفحه اول شناسنامه ، كارت ملي و اصل اين دو مدرك براي انطباق، كارگزاران براي آنها كد سهامداري اخذ مي كنند.
صدوقي با اشاره به جايگاه اپراتورها در بازار ارتباطات همراه ايران و با بيان اين كه هدف همراه اول اين است كه بتواند مشتركان با درآمد بالا را جذب كند، تصريح كرد:‌ يكي از موارد و زنجيره‌هايي كه به آن اهميت مي‌دهيم، مبحث محتواست كه سه وندور اروپايي را در اين زمينه انتخاب كرديم كه كارشان را از نمايشگاه تلكام آغاز كردند و در زمينه سرويس‌هاي ارزش افزوده فعاليت مي‌كنند؛ يكي ديگر از بحث‌هاي جدي ما در زمينه پرداخت خرید شارژ همراه اول است و يكي ديگر از محورها عرضه پايانه‌هاي كاربران است.
دکتر سید هاشمی نایب خرید شارژ همراه اول رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در سومین نشست مشترک هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل شرکت مخابرات استانها با اشاره به اقدامات اساسی شرکت ، افزود : هماهنگی با سازمان خصوصی سازی و شورای رقابت ، پذیرش سهام همراه اول در فرابورس و تدوین آئین نامه حقوق و دستمزد کارکنان از جمله مهمترین اقدامات ما پس از خصوصی سازی بود .
او با بيان اين‌كه با فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده توانستيم ترافيك GPRS همراه اول را بيش از 13 برابر افزايش دهيم گفت: رويكرد شركت به ارائه سرويس‌هاي نسل چهار است؛ كار تجيهز شبكه را در دست داريم كه بتوانيم نسل چهار را به مشتركانمان ارائه دهيم. وي با بيان اين‌كه شركت‌هاي ارتباطات سيار در آبان‌ماه سال 83 ايجاد شد و اولين سال مالي ما سال 84 بود، تصريح كرد: از سال 85 تا سال 88 شركت هر ساله 40 درصد افزايش درآمد داشته و پيش‌بيني مي‌شود تا پنج سال آينده هر ساله 19 درصد افزايش درآمد داشته باشيم و در مجموع ديدگاه در مجموعه‌ شركت‌ ارتباطات سيار از نگرش فن‌آوري‌محور به مشتري‌محور خواهد بود و اين رويكردي است كه ما به آن سمت خرید شارژ همراه اول پيش مي‌رويم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وحيد صدوقي - مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران - در مراسم معارفه همراه اول خرید شارژ همراه اول قبل از عرضه در فرابورس كه در مركز همايش‌هاي رازي برگزار شد، با اشاره به عملكرد و با ارائه گزارش فعاليت‌هاي اين شركت طي سال‌هاي فعاليت‌هايش اظهار كرد: ارائه سيم‌كارت تلفن همراه در سال 73 آغاز شد كه اين سرويس در تهران با ارائه هفت هزار سيم‌كارت شروع به كار كرد و در دوره بعدي و در سال 81، تاليا و در سال 85 ايرانسل كار را خود را آغاز كردند.
مديرعامل همراه اول با بيان اين‌كه بازار ارتباطات همراه از جذابيتسرمايه‌گذاري برخوردار است، گفت: همراه اول به عنوان اپراتور پيشتاز با سهمغالب و با ثبات بيش‌تر و پشتوانه مالي قوي، توانسته درآمد خود را هر سالهافزايش دهد خرید شارژ همراه اول و درواقع مي‌توان گفت فرصتي طلايي براي سرمايه‌گذاري در بازارسرمايه ايران است.
صدوقي در ادامه با بيان اين‌كه براساس يك پيش‌بيني در سال 2014 تعداد مشتركان تلفن همراه در كشور 103 ميليون نفر خواهد بود، اظهار كرد: بر همين اساس ضريب نفوذ 132 درصد خرید شارژ همراه اول افزايش مي‌يابد.
خرید شارژ همراه اول مدير عامل ارتباطات سيار:
مدير عامل فرابورس با تاكيد بر اينكه سهام شركت همراه اول روز 28 آذر عرضه مي شود، سرمايه گذاران در هنگام خريد سهام نگاه اقتصادي داشته باشند و از تصميم هاي هيجاني دوري كنند. خرید شارژ همراه اول
وي يادآور شد: بر اساس آيين نامه معاملات فرابورس سرمايه گذاران بايد در دستور خريد دامنه قيمت خود را محدود كنند تا از بروز مشكلات احتمالي و اختلاف نظر آتي جلوگيري شود خرید شارژ همراه اول . البته كارگزاران هم موظف هستند بر اساس ماده 53دستورالعمل اجرايي نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ايران ،فقط با در دامنه هاي قيمت خريد انجام دهند.
وي افزود:‌ در حال حاضر همراه اول صد درصد شهرهاي كشور را پوشش داده، پوشش جمعيتي، 93 درصد كشور، پوشش روستايي، 61 درصد، پوشش جاده‌هاي اصلي، 99 درصد، پوشش جاده‌هاي فرعي، 72 درصد، پوشش مسيرهاي ريلي، 77 درصد است و در حال حاضر همراه خرید شارژ همراه اول اول با 264 اپراتور در 110 كشور قرارداد رومينگ دارد.
وی با تاکید بر توجه به منزلت نیروی انسانی در سازمان گفت : آنچه از تدوین آئین نامه حقوق و دستمزد کارکنان مد نظر ما بود همانا توجه به خرید شارژ همراه اول نیازها و خواسته های نیروی انسانی است . بطوریکه نیروی انسانی هم بتواند به خواسته هایش برسد و هم ، در جهت تحقق اهداف سازمانی حرکت کند . در واقع این دیدگاه سبب می شود نیروی انسانی و اهداف سازمان به هم گره بخورد .
خبرگزاري دانشجويان ايران - خرید شارژ همراه اول تهران
وي افزود:‌ مي‌توان گفت همراه اول با ارائه سرويس پرداخت همراه بالغ بر 40 ميليون پوز را در اختيار دارد كه خرید شارژ همراه اول ما در اين زمينه يكي از بهترين شركت‌هاي مشاور را انتخاب كرديم.
طي چهار سال گذشته سالي40 درصد افزايش خرید شارژ همراه اول درآمد داشتيم
به گفته اميد قائمي سهام همراه اول با 113ميليون و 250 هزار سهم در بازار اول فرابورس كشف قيمت خرید شارژ همراه اول خواهد شد.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 225
  • بازدید کلی : 5,984