loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 14 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 رم ۲ شارژ همراه اول گیگابایتی
دوربین جلو ۲٫۱ شارژ همراه اول مگاپیکسلی Full HD
خبر ها حاکی از ان است که شرکت HTC نمی تواند از گوشی جدیدش یعنی HTC one به مقدار زیادی تولید کند و گفته می شود تنها بتواند یک شارژ همراه اول میلیون دستگاه از این گوشی تولید کند و وارد بازار امریکای شمالی بکند. شرکت HTC با توجه به گذراندن سال نچندان خوب ۲۰۱۲ حالا با کمی مشکلات رو به رو می باشد با این که این شرکت در ماه های اخیر تحولات زیادی در دنیای موبایل به وجود آورد!
طراحی این گوشی بسیار زیبا و شیک و همچنین متمایز شارژ همراه اول می باشد و یک طراحی نو محسوب می شود. شاید در نگاه اول خیلی شبیه به دیگر گوشی های این شرکت باشد مخصوصا به گوشی Butterfly اما بعضی تفاوت ها را دارا می باشد و همین باعث تمایز طراحی این گوشی شده است.خب میریم سر اصل مطلب! یعنی صفحه نمایش فوق العاده ی این گوشی! یه صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی از نوع Super LCD3 که این نوع صفحه نمایش ها بسیار خوب عمل می کنند و همچنین سطح صفحه نمایش بسیار حساس می باشد و خیلی زود لمس را تشخیص می دهد. کیفیت این صفحه نمایش هم که لنگه ندارد!
اول از همه شارژ همراه اول نگاهی به رسمی این گوشی می اندازیم!
صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با ۱۶ میلیون رنگ و رزولوشن ۱۰۸۰p از نوع شارژ همراه اول Super LCD 3 و تراکم پیکسلی ۴۶۹ppi
این تنها امکانات اصلی این گوشی می باشد و قابلیت های جزئی این گوشی بسیار زیاد می باشد. اول از همه به سمت دوربین می رویم. دوربین ۴ شارژ همراه اول مگاپیکسلی این گوشی را می توان تنها نقطه ی ضعف این گوشی دانست که شاید بی کیفیت می باشد اما به گفته ی شرکت ، دوربین این گوشی از قابلیتی برخوردار است که تنها در گوشی های Nokia Lumia 920 و PureView موجود است و این نشان می دهد که کیفیت دوربین این گوشی به هیچ وجه کم نمی باشد بلکه خیلی هم با کیفیت می باشد.
۱۳۷٫۴*۶۸٫۲*۹٫۳ میلیمتر سایز های طول و عرض و ضخامت این گوشی می باشد ۱۴۳ گرم وزن این گوشی می باشد. شارژ همراه اول
خیلی ها معتقدند می توان از این گوشی به عنوان هوشمند ترین گوشی یاد کرد. این گوشی هم خوشگل است ، هم سریع و هم زیاد هم گران نخواهد بود شارژ همراه اول و می توان در جیب هر کسی باشد و تمام کار هایی که دیگر گوشی های پر ادعای بازار انجام می دهند را انجام می دهد و در کنار ان ، بهترین صفحه نمایش را دارد.
پردازنده ی چهار هسته ای Krait 300 با سرعت شارژ همراه اول ۱٫۷ GHz
پردازنده ی شارژ همراه اول گرافیکی Adreno 320
در ادامه به بررسی تخصصی این گوشی می پردازیم تا با این گوشی شارژ همراه اول بیشتر اشنا بشیم! امیدواریم مفید باشد.
دوربین ۴ مگاپیکسلی همراه با فلش LED و قایلیت فیلم برداری Full HD و شارژ همراه اول ۳۰ فریم در ثانیه
گفته می شود بخاطر همین ممکن است گوشی جدید این شرکت چند ماه بعد وارد کشور های دیگر شود و این شرکت امیدوار است در امریکا بتواند فروش خوبی را از ان خود بکند و سودی بدست بیاورد. این شرکت در وضع شارژ همراه اول خوبی به سر نمی برد و تنها منتظر است تا گوشی های جدیدش همانند HTC one و همینطور HTC Butterfly بفروشند تا سودی از این طریق بدست بیاورد.
مشخصات کلی این گوشی که بسیار جالب شارژ همراه اول و شگفت انگیز می باشند را اول می گوییم تا معرفی کوتاهی از این گوشی داشته باشیم:
باتری شارژ همراه اول ۲۳۰۰ میلی آمپری
این گوشی سیستم عامل ۴٫۱٫۲ اندروید را دارد و به احتمال زیاد ، به محض ورودش به نسخه ی ۴٫۲ این آپگرید خواهد شد و این گوشی بروز خواهد شد. سیستم عامل اندرویدی نیز مثل همیشه خوب و رایگان می باشد و شارژ همراه اول این گوشی یک گوشی تمام عیار آندورید به حساب می آید. همچنین در زیر عکسی قرار داده شده است که صفحه نمایش این گوشی را با گلگسی اس ۳ مقایسه می کند.
از خبر های قبلی به شما گفتیم که شرکت تایوانی HTC گوشی جدید خود را با نام one معرفی کرده است که ویژگی های نو بسیاری داشت و توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. این گوشی بیشترین تراکم پیکسلی را در بین تمام گوشی های حال بازار و معرفی شده دارد و برای همین خیلی از منتقدان از ان تعریف می کنند که توانسته کیفیت Full HD را به یک صفحه نمایش کوچکتر بیاورد و این خود موفقیتی بزرگ محسوب شارژ همراه اول می شود.
حافظه ی داخلی ۳۲ یا شارژ همراه اول ۶۴ گیگابایت به انتخاب کاربر
ایا شما منتظر خرید گوشی جدید HTC بودید؟ خب باید بگویم خیلی شارژ همراه اول دیر به ان دست پیدا خواهید کرد.
چیپ قدرتمند Snapdragon 600 شارژ همراه اول
به گفته ی شرکت سازنده ، این گوشی کیفیت صدای فوق العاده ای شارژ همراه اول دارد و همانطور که در ظاهر گوشی پیداست ، بلندگو های بزرگی دارد و کیفیت صدای ان چه در زمان گوش دادن به اهنگ و چیز دیگر وچه در زمان مکالمه ، بسیار عالی می باشد.

م بازدید : 14 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

نوکیا که تا مدتی پیش صاحب عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های ارزان و مقرون‌ به‌صرفه در جهان بود، هم‌اکنون به خرید شارژ همراه اول اقدامات جدی نیاز دارد تا بتواند جایگاه خود را در گردونه رقابتی تلفن‌همراه حفظ کند و جلوی تولیدکنندگان چینی از جمله هوواوی و ZTE دوام بیاورد
البته باید گفت پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند در این سری از محصولات نوکیا که Lumia 920 نام دارد با قیمت 600 دلار فروخته می‌شود. هدف این شرکت تولید مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند پیشرفته با قیمت کمتر از 200 خرید شارژ همراه اول دلار است.
آخرین گوشی معرفی شده توسط این شرکت که در رنگ‌های متنوع و مختلف وارد بازار می‌شود Nokia 301 نام دارد که یک محصول کاربردی برای برقراری تماس‌های تصویری است و خرید شارژ همراه اول شامل قابلیت‌های جدید برای بخش دوربین می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، فیروزه‌ای، سیاه و سفید، قرمز، زرد و سفید ساخته شده است و با قیمت 65 از فصل دوم امسال عرضه می‌شود.
قیمت پایه این محصول نیز 139 یورو اعلام خرید شارژ همراه اول شده است و تا پایان فصل نخست امسال وارد هنگ‌کنگ و ویتنام می‌شود.
هم اکنون در مرحله بتا 2 به سر می برد، بنابراین خرید شارژ همراه اول ماجرا آنقدرها هم فوری نیست ولی بهتر است از قبل در جریان ماجرا باشید، زیرا این نسخه جدید می تواند جیل بریک شما را به عنوان وعده اول صبحانه بخورد و دست شما را هم در پوست گردو بگذارد. به نظر می رسد اپل یکی از 5 حفره حیاتی که evasi0n برای نفس کشیدن به آن نیاز دارد را مسدود کرده. دیوید وانگ از خالقین evasi0n در این باره به فوربس می گوید:
قطار جیل بریک از حرکت باز خرید شارژ همراه اول نخواهد ماند ولی هر ایستگاهی که جلو برود کار گروه evasi0n سخت و سخت تر خواهد شد. بنابراین اگر از دستگاه خودتان راضی هستید، هیچ آپدیتی را بدون اندکی تحقیق نصب نکنید.
شنیده ها حاکی از معرفی تیارا در حدود 2 ماه و نیم دیگر است و در کنار آن، گفته می خرید شارژ همراه اول شود که دومین توزیع عمومی ویندوز فون 8 نیز ویژگی های قابل توجهی را به پلتفرم موبایل مایکروسافت اضافه خواهد کرد، ولی هنوز جزئیات آن به بیرون درز نکرده.
قیمت این گوشی کاربردی 15 یورو اعلام شده است و قرار است که تا چند هفته دیگر به صورت همزمان وارد چین، مصر، هند، اندونزی، نیجریه، روسیه، ویتنام، آفریقا، آسیا – پسیفیک، اروپا و خاورمیانه شود. خرید شارژ همراه اول
مشخصات تیارا بر روی کاغذ تقریباً مشابه مشخصات HTC One SV خواهد بود با خرید شارژ همراه اول این فرق که به جای دوربین 5 مگاپیکسلی از دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب برخوردار است. به این شکل تیارا از منظر مشخصات سخت افزاری بین HTC 8S و HTC 8X قرار خواهد گرفت.
نکته. انتظار می رود iOS 6.1.3 در ماه آینده میلادی از راه برسد. بنابراین اگر می خواهید دستگاه جیلبریک شده داشته باشید بهتر است تا قبل از آمدن آپدیت جدید، دستگاه خودتان را به نسخه فعلی آی او اس آپدیت و جیلبریک کنید چون پس از عرضه آن، دیگر خرید شارژ همراه اول امکان این کار را نخواهید داشت.
شرکت نوکیا که این روزها به دنبال بازار از دست رفته خود می‌گردد، در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" چهار گوشی جدید معرفی کرد و توضیح داد که سرویس نقشه دیجیتالی آن موسوم به Here از هم‌اکنون در اختیار تمام گوشی‌های هوشمند ویندوزی جهان قرار خواهد گرفت. نخستین گوشی هوشمند جدید نوکیا Lumia 720 نام دارد که در خانواده گوشی‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود و برای آن خرید شارژ همراه اول لنز نوری اختصاصی Carl Zeiss در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند 249 یورو قیمت‌گذاری شده است و در مرحله نخست وارد کشور هنگ‌کنگ می‌شود.گوشی دیگر نوکیا Lumia 520 نام دارد که روی آن سیستم‌عامل ویندوز فون 8 نصب شده است و می‌توان آن را متعلق به خانواده گوشی‌های پیشرفته دانست. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی باکیفیتی دارد و برای آن سرویس Nokia Music با قابلیت بارگذاری رایگان موسیقی در نظر گرفته شده است.
سومین گوشی معرفی شده توسط این شرکت فنلاندی Nokia 105 نام دارد و گفته شده که این محصول برای خرید شارژ همراه اول آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که برای نخستین بار قصد خرید تلفن‌همراه را دارند. این گوشی معمولی شامل نمایشگر رنگی باکیفیت، گیرنده رادیو FM، سیستم چندگانه هشدار ساعت، ساعت سخنگو، سیستم ضدضربه و ضدگرد و غبار، کلیدهای سخت‌افزاری بالشی‌شکل و فلش نوری می‌شود. بار هر بار شارژ کاربر می‌تواند به مدت 35 ساعت از انرژی ذخیره شده در باتری این گوشی استفاده کند.
این شرکت در برنامه جدید خود قصد تمرکز بیشتر بر گوشی‌های معمولی و ارزان‌قیمت را دارد و این طور که خبرگزاری رویترز در گزارشی مجزا توضیح داده است، کاهش قیمت گوشی از خرید شارژ همراه اول مهم‌ترین اولویت‌های کنونی نوکیا محسوب می‌شود.
محصول جدیدی که نوکیا به‌زودی با قیمت کمتر از 200 دلار وارد بازار می‌کند قابلیت‌ها و کاربردهای معمولی و پایه دارد و این شرکت همچنین قصد دارد که مدلی از آن مجهز به سیستم‌عامل ویندوز فون 8 را نیز تولید و روانه بازار کند. خرید شارژ همراه اول
شرکت نوکیا تاکنون گوشی‌های هوشمند ارزان ‌قیمتی را از جمله Lumia 620 روانه بازار کرده که ضمن دارا بودن آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز فون با قیمت 250 دلار در بازار فروخته می‌شود. خرید شارژ همراه اول
«یکی از نقاط آسیب پذیر قبلی دیگر جواب نمی دهد و وقتی خرید شارژ همراه اول این طور باشد، evasi0n هم دیگر کار نمی کند. ما می توانیم آن را با یک حفره دیگر جایگزین کنیم ولی اپل به احتمال زیاد همه حفره هایی را که استفاده کرده ایم در نسخه 6.1.3 مسدود خواهد کرد.»

م بازدید : 23 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

*3*140* دریافت تنظیمات MMS همراه اول
به گزارش نارنجی، حضور مدیرعامل اپل توسط کاربران سایت Sina Weibo تیتر شد، افرادی مثل خانمی که در تصویر پایین با کوک عکس انداخته‌اند. همان‌طور که مشخص است محل عکس، یکی از فروشگاه‌های اپل است. فروشگاه واقع در منطقه‌ی همراه اول زیدان در پکن، و به نظر می رسد این اولین روز از سفر مدیرعامل اپل به چین باشد.
#4*1*3*140* حذف همراه اول همه سرویس ها
#3*1*3*140* فعال سازی ذخیره شماره همراه اول تماس گيرنده
حضور تیم کوک در همراه اول چین او را به اولین مدیرعامل اپل تبدیل کرده که به پرجمعیت ترین کشور دنیا سفر می‌کند و جرقه‌ای از هیجان رسانه‌ای را در بین مردم کشوری که از دست اپل چندان هم راضی نیستند می‌زند.
اپل به طور رسمی این خبر را اعلام یا تأیید نکرده و به این شکل مشخص ننموده که برنامه‌ی کوک در این سفر چه می‌تواند باشد. با این حال، مشکلات پرشماری هست که همراه اول او احتمالاً مایل به شنیدن آنها در طول دوره‌ی اقامتش خواهد بود.
*140*3*6# دریافت همراه اول تنظیمات GPRS
مدت زمانی است که شرکت ایرانسل ، توانسته است با بهره گیری از شرایط و ویژگی های منحصر به فرد و همچنین ارائه سرویس های قابل رقابت با دو اپراتور دیگر بازار خوبي را در جامعه امروزی موبايل ايران فراهم نماید. همچنین اخیرأ قیمت سیم کارت های اعتباری ایرانسل به 15 هزار تومان کاهش یافته است و با قابلیتهایی که به تنهایی فراهم کرده است همانند MMS و GPRS توانسته است استفاده کنندگان زیادی را جدب کند. اما این سیم کارت همراه اول های اعتباری نیز در دورن خود ترفندهای مخفی را دارا هستند! فعال سازي پيامگير ، فعال سازی ذخیره شماره ، حذف همه سرویس ها ، دریافت تنظیمات MMS ، دریافت تنظیمات GPRS ، این موارد هستند که به وسیله کد مخفی که با آنها داده میشود امکان دریافت آنها از طریق گوشی امکان پذیر میباشد. کافی است در گوشی ای که یک سیم کارت اعتباری ایرانسل در داخل آن قرار دارد ، کدهای زیر را توسط کلیدهای گوشی وارد نمایید:
کدهای مخفی سیم کارت همراه اول های اعتباری ایرانسل
صرف نظر از اینکه او برای چه به چین رفته، به نظر می‌رسد این اولین سفر از سفرهای متعدد بعدی خواهد همراه اول بود، چرا که تیم کوک بارها از تمرکز روز افزون اپل بر بازار مصرف چین سخن گفته. فروش اپل در این بازار بسیار عالی است، بازاری که چندی پیش میزان فعال‌سازی ابزارهای اندرویدی و iOS در آن، از بازار امریکا نیز پیشی گرفته است!
اگر چه این اولین سفر شخص تیم کوک همراه اول به چین نیست -پیشتر استیو جابز او را برای حل و فصل مشکلات پیش آمده با فاکسکان به طور ناشناس به چین فرستاده بود- ولی اولین سفر یک مدیرعامل اپل به این کشور مهم به شمار می‌رود.
چاینا دیلی حدس می‌زند که احتمالاً او دیداری با مدیران شریک جدید اپل یعنی "چاینا تلکام" که در همین ماه فروش آیفون 4s را شروع کرد خواهد داشت و همین‌طور همراه اول جلسه‌ای با شریک قدیمی‌تر یعنی چاینا یونیکام،‌ ولی به نظر می‌رسد او قصد مذاکره با چاینا موبایل را هم داشته باشد. طبق خبرهای واصله اپل قول داده است که موبایلی سازگار با شبکه‌ی 3g این شرکت که بزرگترین شبکه‌ی مخابراتی 3g جهان است ارائه کند که به طور چشمگیری به درآمد اپل خواهد افزود.
نزاع بر سر نام تجاری iPad با Proview نیز به طور مشخص مهم‌ترین مسئله‌ی حال حاضر اپل در چین است که همچنان سرسختانه برای فروش iPad در آن کشور می‌جنگد. این پرونده که از سال 2010 در همراه اول جریان است، باعث شده که تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان محصولات اپل از فروش iPad سر باز زنند. و در حالی که iPad جدید در حال پشت سر گذاشتن تأییدیه‌های رگولاتوی در چین است، اهمیت این منازعه نیز شدت می‌گیرد.
#1*1*3*140* فعال سازی همراه اول پیامگیر
لازم به ذکر است سرویس ذخیره شماره تماس گيرنده شما را قادر مي سازد تا بدانيد در زماني كه در دسترس نبوده ايد، چه كساني با شما تماس گرفته اند. چنانچه تلفن همراهتان خاموش بوده يا خارج از محدوده پوشش شبكه باشد، كسي كه با شما تماس مي گيرد، به يك سرويس پيام گير هدايت مي شود (کمیاب آنلاین) كه در آنجا شماره اين شخص ذخيره مي شود. هنگامي كه تلفن همراهتان مجدداً در دسترس همراه اول قرار گيرد، ليستي از تمام شماره هايي كه با شما تماس گرفته اند به همراه زمان اين تماسها از طريق SMS براي شما ارسال مي گردد.اين سرويس و سرويس پيام گير صوتي نمي توانند همزمان فعال باشند. شما تنها مي توانيد از يكي از دو سرويس ذخيره شماره تماس گيرنده يا پيام گير صوتي در يك زمان استفاده نماييد.
از طرف دیگر به نظر می‌رسد واهمه از اعتصاب کارکنان خط تولید شرکت فاکسکان، و همینطور مشکلات دامنه‌دار زنجیره‌ی همراه اول تأمین و توزیع شرکای تولیدی اپل در چین، و نیز گزارش‌های مربوط به شرایط شغلی نیروی کار و مسائل محیط کار آنان، به یکی از مهمترین دغدغه‌های تیم کوک بدل شده است.

م بازدید : 10 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

مانیتور: شارژ همراه اول
طراحی: شاخصه اصلی گوشی های سری X همانطور که قبلاً هم اشاره کرده بودیم گوشه های تیز در طراحی بدنه آنها است. X7 هم از این شاخصه مستثنی نیست و چه بسا نسبت به سایر مدل های سری X لبه های تیز بیشتری در این پیش بینی شده است. همانطور که در عکس ها هم مشاهده می کنید برای چهار گوشه این مدل چهار روکش اسپیکر مانند طراحی شده که البته تنها 2 گوشه پایینی واقعاً اسپیکر هستند. این ظاهر عجیب آن را شبیه یک سفینه فضایی کرده است! علی رغم طراحی تیز روی گوشی، قسمت پشت آن کاملاً به صورت خمیده و بدون لبه طراحی شده که تا حدی شما را یاد طراحی پشت iPad 2 شرکت اپل می اندازد (شنیده ها حاکی است که پشت آی فون 5 هم به همین شکل طراحی می شود). شارژ همراه اول جنس بدنه این مدل استیل است و در دو رنگ نقره ای و مشکی به بازار عرضه شده است. فرم طراحی قسمت پشت این گوشی آن را بسیار خوش دست نموده است.
طراحی: شارژ همراه اول
نوکیا را می توان بدون اغراق شرکتی دانست که برای هر ذائقه و سلیقه ای گوشی خاص آن را به بازار عرضه کرده است. یکی از رده هایی که نوکیا در آن شارژ همراه اول موفقیت خوبی کسب کرده است گوشی های متوسط بازار است. نوکیا در این رده بازار تنوع کالای خوبی هم دارد که شامل گوشی های لمسی ، تاشو و کشویی می شود. یکی از جدیدترین گوشی های نوکیا در رده سری گوشی های متوسط Nokia X3-02 نام دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
نوکیا این گوشی را با تنوع رنگی بسیار بالایی در رنگ های نقره ای ، نوک مدادی ، آبی ، صورتی و بنفش روشن به بازار عرضه کرده است. این تنوع رنگی بسیار عالی شارژ همراه اول با چنین رنگ های شادی در کمتر گوشی تلفن همراهی دیده می شود که این امر برای X3-02 مزیت بسیار مناسبی محسوب می شود.
جالب است بدانید که مانیتور این گوشی لمسی است. این هم یکی دیگر از ابتکارات جالب این شارژ همراه اول گوشی که برای مدلی در این کلاس صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شود. مانتیور X3-02 از اندازه 2.4 اینچی بهره می برد و می تواند تصاویر را با رزولوشن 240 در 320 پیکسل به شما نشان دهد. تفکیک رنگی این مانیتور هم 256 هزار رنگ است. با توجه به این مشخصات کیفیت نمایش تصاویر روی مانیتور در حد متوسط ولی قابل قبول ارزیابی می شود.
این مدل یک شارژ همراه اول گوشی ساده است که گوشه های تیز در اطراف بدنه آن را شبیه به دیگر گوشی های نوکیای سری X نموده است. طراحی این گوشی از هر جهت ابتکاری است و به هیچ وجه نمی توان طراحی آن را ملهم از دیگر گوشی های بازار دانست که این مزیت بزرگی برای X3-02 محسوب می شود. یکی از نکات جالب و ابتکاری نوکیا در طراحی این گوشی چیدمان کلید های صفحه کلید آن است. دکمه های شماره گیری گوشی های در این کلاس معمولاً در چهار ردیف سه کلیده روی گوشی قرار دارند ولی دکمه های شماره گیری در این گوشی در سه ردیف چهار دکمه ای جای گرفته است. در بالای این سه ردیف هم ردیف چهار دکمه ای دیگری برای کنترل عملکردهایی نظیر قطع و وصل تماس ، دسترسی به SMS ها و دسترسی به برنامه پخش فایل های مالتی مدیای در نظر گرفته شده است. دکمه های ردیف بالا از سه ردیف زیرین کوچک تر طراحی شده اند. اندازه کلید های صفحه کلید به صورت کلی بسیار مناسب است و برآمدگی پایین هر کلید آن را به خوبی از دیگر دکمه ها متمایز نموده است.
با توجه به مانیتور بزرگ به شارژ همراه اول کار گرفته شده در این مدل اندازه بدنه آن هم نسبتاً بزرگ است. طول این گوشی حدود 120 میلی متر و عرض آن حدود 63 میلی متر است. ضخامت X7 هم به 11.7 میلی متر رسیده است. روکش فلزی این گوشی وزن آن را به 145 گرم رسانده است. به صورت کلی با این اندازه ها نمی توان این گوشی را در سری گوشی های ظریف و سبک قرار داد!
این تنوع برای این شرکت پایانی ندارد. هر روز شاهد مدل دیگری در سری جدید از این شرکت هستیم که البته همه آنها هم موفق نیستند. یکی از جدیدترین سری گوشی های این شرکت سری X است. تاکنون تقریباً بیشتر مدل های نوکیا در سری شارژ همراه اول X را در این صفحات بررسی کرده ایم و این بار هم نوبت به جدیدترین مدل این سری یعنی X7 رسیده که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.
تکنولوژی لمسی این مانتیور از نوع مقاومتی یا Resistive است که البته نمی توان شارژ همراه اول انتظار حساسیت مانیتورهای لمسی خازنی را از این مانیتور داشت.
در سمت راست بدنه این گوشی دکمه های کم و زیاد کردن صدای و دکمه قفل کردن عملکرد گوشی دیده می شود. در سمت چپ هم جز کلید باز کردن روکش باتری، مورد دیگری تعبیه نشده است. متاسفانه در این گوشی دکمه اختصاصی برای شاتر دوربین پیش بینی نشده است. در قسمت بالای گوشی علاوه بر پورت microUSB ، جک اتصال به شارژر گوشی و جک هدفون 3.5 میلی متری گنجانده شده است. متاسفانه هیچ یک از این سه پورت از روکشی برخوردار نیست که جلوی ورود گرد و خاک به آنها را بگیرد. شارژ همراه اول در قسمت پایین گوشی ساختار متخلخلی دیده می شود که این گوشی را وزین تر نموده و میکروفون به همراه اسپیکر گوشی در این مکان جای گرفته است.
در سمت راست بدنه این مدل کلید های کم و زیاد کردن صدا در بالا و کلید شاتر دوربین در پایین قرار داده شده اند. در سمت چپ هم اسلات های کشویی مربوط به سیم شارژ همراه اول کارت و کارت حافظه microSD این گوشی قرار گرفته اند.
X3-02 چندان بزرگ نیست. طول این گوشی 106 میلی متر و عرض آن هم 49 میلی متر می باشد. ضخامت این گوشی زیبا تنها به 9.6 میلی متر می رسد. با وجود این اندازه ها شما می توانید آن را در هر جیبی جای دهید! جنس پلاستیکی بدنه هم موجب شده که وزن این گوشی تنها به 77 گرم برسد. به طور کلی اگر طرفدار شارژ همراه اول گوشی های کوچک و نازک هستید X3-02 توقع شما را به طور کامل برآو

م بازدید : 14 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 وي با اشاره به موفقيت هاي عمده نوکيا در زمينه ارائه سرويس هاي مهم و اساسي گفت: سرويس هاي مبتني بر محل نسخه جديد Ovi Maps و سرويس مسيريابي رانندگي و پياده روي رايگان نوکيا به همراه سرويس اطلاع رساني ترافيکي در اواخر ژانويه در 74 کشور دنيا و به 46 همراه اول زبان مختلف راه اندازي شد و به زودي نيز تمامي گوشي هاي GPS دار نوکيا بدون هيچ گونه هزينه اضافي مجهز به اين سرويس بي نظير خواهند بود.
وي افزود:اين سرويس به منظور ارائه سرويس هاي جديدتر و متنوع تر توانسته است فضايي پويا و در نتيجه ارتباطي نزديک و تنگاتنگ ميان شبکه توليد کنندگان و توزيع کنندگان ايجاد نمايد. YES BANK اولين شريک ما در همراه اول هندوستان بوده که توانسته اين سرويس را در بازار اين کشور ارائه نمايد."
اين گوشي از امکاناتي همچون دوربين عکاسي و فيلمبرداري15/3 مگاپيکسلي ، صفحه نمايش TFT همراه اول با قابليت نمايش 16 ميليون رنگ و ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت بهره مي برد.
همچنين گوشي هاي B3410 و S8003 سامسونگ که به ترتيب به بهاي 175 و 385 هزار تومان همراه اول به فروش رسيد به دليل استقبال مشتريان از فروش بالايي برخوردار شد.
وي ادامه داد: تاکنون نسخه جديد Ovi Maps بيش از سه ميليون بار دانلود شده است. اين سرويس همراه اول با کارايي خوب، بهترين نقشه ها را از مناطق مختلف دنيا در دسترس افراد قرار مي دهد.
گوشي‌هاي تلفن همراه 2600 کلاسيک نوکيا ،C510 سوني اريکسون ، B3410 سامسونگ، kf350 ال جي و TOUCH VIVIA به عنوان پرفروش‌ترين گوشي هاي تلفن همراه همراه اول در هفته اي که گذشت معرفي شدند.
فروشندگان گوشي هاي اچ تي سي مدل TOUCH VIVIA اين برند را با قيمت 248 هزار تومان به عنوان مدل خوش همراه اول فروش اين برند معرفي کردند.صفحه نمايش TFT لمسي با قابليت نمايش 65 هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلي توسط مموري کارت microSD و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي از مشخصات فني اين گوشي به شمار مي آيد.
به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، قيمت و امکانات مناسب اين مدل‌ها باعث شده همراه اول است تا بيشتر مشتريان تمايل به خريد گوشي‌هاي فوق داشته باشند.
"تپو پاولا" رييس کل بخش Mobile Money Services نوکيا، در اين باره گفت: " سرويس مالي نوکيا، Nokia Money ، برمبناي پلت فرم Obopay شروع به کار کرده است و عمده تمرکز آن بر بازارهاي در حال توسعه بوده همراه اول و هدف از طراحي آن ارتباطات چند منظوره با شبکه ها و بانک هاي متعدد بوده است.
فروشندگان گوشي هاي همراه اول ال جي مدل kf350 اين برند با قيمت فروش 149 هزار توماني که داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري 15/3 مگاپيکسلي و ارتقا حافظه داخلي با مموري کارت است را يکي از پرفروش ترين مدل هاي اين برند معرفي کردند.
وي ادامه داد: در آينده نيز کاربران قادر خواهند بود حتي هزينه همراه اول هاي مربوط به استفاده از کالا و خدمات مختلف را با اين سرويس پرداخت نمايد.
به زودي تمامي گوشي همراه اول هاي GPS دار نوکيا بدون هيچ گونه هزينه اضافي مجهز به سرويس مسير ياب مي شود.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، ارتقاي حافظه داخلي تا چهار گيگابايت همراه اول و صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش 256 هزار رنگ از مشخصات فني گوشي W580 سوني اريکسون به شمار مي آيد.
وي با اشاره به همراه اول موفقيت هاي عمده نوکيا در زمينه ارائه سرويس هاي مهم و اساسي گفت: سرويس هاي مبتني بر محل نسخه جديد Ovi Maps و سرويس مسيريابي رانندگي و پياده روي رايگان نوکيا به همراه سرويس اطلاع رساني ترافيکي در اواخر ژانويه در 74 کشور دنيا و به 46 زبان مختلف راه اندازي شد و به زودي نيز تمامي گوشي هاي GPS دار نوکيا بدون هيچ گونه هزينه اضافي مجهز به اين سرويس بي نظير خواهند بود.
گوشي هاي C510، C902 و W580 سوني اريکسون به ترتيب به بهاي 173 ، 200 و 129 هزار تومان در اختيار همراه اول مشتريان قرار مي گيرد از جمله مدل هاي خوش فروش اين برند در بازار معرفي شدند.
به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا همراه اول به نقل از روابط عمومي نوکيا، "نيکلاس سَوِندر" رئيس بخش سرويس هاي نوکيا در اين رابطه گفت: نوکيا ارائه نسخه جديد Ovi Maps و سرويس مسيريابي رايگان را با راه اندازي آزمايشي سرويس Nokia Money در يکي از بزرگترين شهرهاي عمده کشور هندوستان آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا به نقل از روابط عمومي نوکيا، "نيکلاس سَوِندر" رئيس بخش سرويس هاي همراه اول نوکيا در اين رابطه گفت: نوکيا ارائه نسخه جديد Ovi Maps و سرويس مسيريابي رايگان را با راه اندازي آزمايشي سرويس Nokia Money در يکي از بزرگترين شهرهاي عمده کشور هندوستان آغاز کرد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري 15/3 مگاپيکسلي، حافظه داخلي 100مگابايتي و ارتقاي آن توسط مموري کارت از مشخصات فني گوشي C510 ، صفحه نمايش لمسي TFT ، حافظه داخلي 160 مگابايتي و ارتقا آن همراه اول تا هشت گيگابايت و دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسلي نيز از ويژگي هاي اصلي گوشي C902به شمار مي آيد.
وي همچنين با اشاره به سرويس Nokia Money افزود: نوکيا با همکاري YES BANK ، نخستين اقدام مهم در زمينه ارائه سرويس مالي به صورت آزمايشي در Pune ، همراه اول از شهرهاي اصلي هندوستان، صورت گرفت. اين سرويس در اين منطقه Mobile Money Services خوانده مي شود که کاربران را قادر مي سازد تا از طريق گوشي تلفن خود از امکانات و سرويس هاي مالي و پولي استفاده نمايند.
گوشي هاي 2600 کلاسيک و 2680 اسلايد نوکيا که به ترتيب با قيمت 65 و 75 هزار تومان در بازار عرضه شد توانست همراه اول بيشترين ميزان تقاضاي گوشي هاي اين برند را به خود اختصاص دهد.
به زودي تمامي گوشي هاي GPS همراه اول دار نوکيا بدون هيچ گونه هزينه اضافي مجهز به سرويس مسير ياب مي شود.
گوشي N85نوکيا که همراه اول به بهاي 310 هزار تومان به فروش رسيد توانست به دليل استقبال مشتريان در ليست پرفروش ترين ها قرار گيرد.

م بازدید : 18 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

این هارد درایو ۴ ترابایتی با سرعت انتقال اطلاعات ۱۴۵ مگابیت بر ثانیه رونمایی شده و به دلیل کاهش تعداد پلاترها نسبت به درایو های شارژ همراه اول ۴ ترابایتی فعلی، میزان مصرف انرژی آن ۳۵ درصد کاهش یافته است. همچنین میزان کارایی این درایو هم افزایش چشمگیری را نسبت به رقبای فعلی نشان می دهد. این درایو در دو مدل اینترنال و اکسترنال با قیمت ۱۹۰ دلار و ۲۱۲ دلار از امروز به بازار عرضه می شود.
البته این موضوع تنها دستاورد سال جاری سی گیت نیست. این شرکت ماه گذشته هم برای اولین بار میزان فروش هارد دیسک تمام دوران های خود را اعلام کرد، که بالغ بر ۲ میلیارد عدد هارد دیسک در تمام دنیا بود. نکته جالب اینجا است که یک میلیارد عدد اول طی ۳۰ سال فروخته شده اند و یک میلیارد عدد دوم تنها ظرف ۴ سال فروش رفته اند. که این نشان از رویکرد شارژ همراه اول و تقاضای شدید بازار برای فضای ذخیره سازی است.
سامسونگ چندی است که به یکی از شرکت‌های پیشتاز صنایع الکترونیک تبدیل شده است، توانسته است رقبای قدرتمند ژاپنی را در حوزه تلویزیون کنار بزند و در عرصه موبایل هم اپل را (به لحاظ تعداد دستگاه‌های فروخته شده) پشت سر بگذارد. دوستان هم سن و سال من کتابی با نام «سنگ‌فرش هر خیابان از طلاست»را به یاد دارند که در زمان اوج شهرت و قدرت شرکت دوو توسط مدیرعامل آن نوشته شده بود. فارغ از این‌که موفقیت این شرکت عظیم شارژ همراه اول زمان درازی ادامه نداشت، اگر مدیرعامل سامسونگ بخواهد کتابی با همان سبک و سیاق بنویسد، شاید بسیار پرفروش‌تر و پرطرفدارتر از کار درآید. به هر حال آنچه در ادامه می‌خوانید شرح گزارشی است که سم گروبارت (Sam Grobart) از نشریه بیزینس‌ویک طی بازدیدی که از کارخانه‌‌ها و دفاتر سامسونگ داشته، به نگارش درآورده است. این مقاله شاید بتواند مقدمه کتابی باشد که مدیرعامل سامسونگ باید بنویسد!در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
ما منابع انسانی و فناوری خود را صرف شارژ همراه اول تولید محصولات و خدمات برتر خواهیم کرد، و به این ترتیب در ایجاد جامعه جهانی بهتری سهیم خواهیم بود.
البته بخش های داخلی همچون صفحه اپلیکیشن ها یا تنظیمات، نسبت به اندروید اصلی تغییر چندانی نخواهند یافت. نوار آگاه سازی یا نوتیفیکیشن بار هم تا حدی شبیه به سیستم عامل آی او اس کار شده است. به نظر شما این عکس شارژ همراه اول ها تا چه حد به واقعیت نزدیک هستند؟ امشب منتظر خبرهای تکمیلی در نارنجی باشید.
هر هارد دیسک معمولا از تعدادی صفحه مدور مغناطیسی شارژ همراه اول تشکیل شده که اطلاعات بر روی آنها ذخیره شده و توسط هدهای دستگاه خوانده می شوند. به هر یک از این صفحات دایره ای شکل، پلاتر می گویند. در هاردهای امروزی معمولا از ۴ پلاتر استفاده می شود.
یونجین (Yongin) شهری است که در جنوب سئول و با فاصله ۴۵ دقیقه از آن قرار دارد. یونجین شهری در حال توسعه است که بیش از هر چیز بواسطه جاذبه‌های توریستی‌اش و به‌خصوص مجموعه اقامتی تفریحی Everland شناخته می‌شود. این مجموعه بزرگ‌ترین پارک تفریحی کره است. اما در کنار این پارک، مرکز دیگری هم وجود دارد که برای کره بسیار سودآورتر از Everland است و محصولاتش نه تنها در کره که در کل دنیا شناخته شده‌اند. از مرکز شارژ همراه اول توسعه منابع انسانی سامسونگ صحبت می‌کنیم. پارکی که تم اصلی آن سامسونگ است!
درایو های ۴ ترابایتی تا کنون یا از تعداد پلاتر بالاتری بهره می بردند شارژ همراه اول یا اینکه در یک بسته بندی هارد اکسترنال از دو درایو ۲ ترابایتی استفاده می شد.
سی گیت با معرفی اولین هارد درایو دنیا با پلاترهای یک ترابایتی، توانسته گام بزرگی را در بالا بردن حجم دیسک های ذخیره سازی اطلاعات و شارژ همراه اول کاهش حجم آنها بردارد. HDD که امروز توسط این شرکت رونمایی شد، جمعا دارای ۴ پلاتر است که تولید یک درایو با حجم ۴ ترابایت، اما در حجم و اندازه درایو های فعلی را ممکن ساخته است. با مجله فناوری همراه باشید.
سی گیت:معرفی اولین شارژ همراه اول هارد دیسک دنیا با پلاترهای یک ترابایتی
نام قبلی این مجتمع Changjo Kwan بوده که به معنای شارژ همراه اول «انستیتوی خلاقیت» است. این مجتمع سازه‌ای عظیم با سقف‌های سنتی کره‌ای است که در محوطه‌ای پارک مانند بنا شده است. در یکی از مسیرهای این پارک نقشه‌ای وجود دارد که بر روی کاشی‌های سنگی کنده‌کاری شده است. در این نقشه دو رنگ اصلی به چشم می‌خورد. رنگ آبی نشان‌دهنده کشورهایی است که سامسونگ کسب‌وکار و تجارت‌اش را در آن‌ها گسترده است و رنگ قرمز نشان‌دهنده کشورهایی است که سامسونگ کسب‌وکارش را به آن‌جا نیز صادر خواهد کرد، و البته رنگ غالب نقشه آبی است. در لابی مرکزی تابلویی به چشم می‌خورد که عبارت زیر به کره‌ای و انگلیسی بر روی آن نقش بسته است:
همان طور که می دانید، امشب قرار است کنفرانس خبری مشترک فیسبوک و اچ تی سیبرگزار شده و نرم افزار اختصاصی این شارژ همراه اول شرکت که رابط کاربری ویژه ای برای اندروید است، رونمایی شود. اما هنوز چند ساعت مانده به مراسم عکس هایی از محیط این رابط کاربری به بیرون درز پیدا کرده و تقریبا همه چیز را درباره آن آشکار ساخته است. در ادامه با مجله فناوری همراه باشید.
Products&Chairman شارژ همراه اول
به دلیل طولانی بودن مطلب و امکان خسته شدن شارژ همراه اول خوانندگان سعی کرده‌ام نکات مهم و اصلی راBold کنم تا به مروری سطحی نیز بتوان کلیات مطلب را دریافت کرد.
آن طور که از عکس های سایت ۹to5google بر می آید، “فیسبوک هوم” رابط کاربری مینیمال و ساده انگارانه ای داشته و صفحه اصلی موبایل را به شکل تمام صفحه با عکس های فیسبوکی می شارژ همراه اول پوشاند. به این صورت شما دسترسی راحت و آسانی به قابلیت ها و کارکردهای فیس بوک از قبیل آپدیت status، آپلود عکس و چک-این وضعیت جغرافیایی تان خواهید داشت.

م بازدید : 11 سه شنبه 03 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

حضور مستقیم شرکت گوگل در عرصه تلفن های همراه و بطور مشخص در رده اسمارت فون های منطبق بر سیستم عامل این شرکت یعنی اندروید به حدود یک سال پیش و زمان ارائه Nexus One توسط HTC باز می گردد این گوشی زیبا و پر امکانات که امیدهای زیادی به موفقیت چشمگیر و رقابت تنگاتنگ آن با آیفون های شرکت اپل می رفت عملا بعلت محدودیت های تولید HTC و گزینه های سخت گیرانه گوگل در فروش آنلاین این محصول هیچگاه نتوانست حتی به فروش دیگر مدل های موفق اندروید نیز نزدیک شود. نکسوس وان در جذب کاربران این رده با مشکلات عدیده دیگری نیز روبرو بود که شاید مهمترین آنها به داستان صفحه نمایش این مدل ارتباط داشته باشد. صفحه نمایش AMOLED بکار گرفته شده در نمونه اصلی نکسوس وان در حقیقت یکی از تولیدات اصلی شرکت سامسونگ برای دیگر برندهای سازنده موبایل به حساب می آید با افزایش تقاضا و ظهور مدل های متعدد دیگری که از این نوع صفحه نمایش برای گوشی های خود بهره می بردند شرکت سامسونگ عملا با کمبود های فراوانی در تامین صفحه نمایش برای بسیاری از مدل ها از جمله نکسوس وان و همزاد خود در مدل های HTC یعنی Desire روبرو شد این مسئله البته جدا از نیاز رو به رشد بازار برای اینگونه پنل ها و مشکلات سامسونگ در تامین این نوع از صفحه نمایش ها ظاهرا دلائل غیر فنی مشخصی نیز داشته است نکته ای که در برخورد اول به روشنی به رقابت بین این برندها و حضور پر رنگ خود شرکت سامسونگ در کلاس اندروید اشاره دارد. بدین ترتیب و پس از دیرکردهای متعدد سامسونگ در تامین پنل های صفحه نمایش، شرکت HTC تصمیم گرفت تا به یکباره صفحه نمایش های هر دو مدل مشابه یعنی نکسوس وان و Desire را بطور کامل شارژ همراه اول از شرکت فعال دیگری که در این مورد سونی بود تامین نماید. پنل های جدید که با عنوان S-LCD از آنها یاد می شد با اینکه به مانند همه مدل های LCD از نور بیشتری در قیاس با نمونه های AMOLED برخوردار بود اما در مسئله کنتراست و زاویه دید به هیچ عنوان نتوانست انتظارات کاربران را برآورده نماید. قیمت همچنان بالای دستگاه و عدم همراهی آن با موج کاهش قیمت ناشی از گذر زمان مشکل قابل اشاره دیگری ست که نکسوس وان در عدم جذب اقبال عمومی تجربه نمود. این مشکلات و تجربیاتی گرانبهائی که گوگل از خلال آنها بدست آورد از یک سو و موفقیت و فروش روز افزون مدل های رنگارنگ اندرویدی شرکت سامسونگ از سوی دیگری، گوگل را برآن داشت تا با روی گرداندن از HTC، سامسونگ را بعنوان شریکی تازه در دومین تجربه نکسوسی خود انتخاب کند. این مدل جدید Google Nesus S یا به روایت سامسونگ i9020 و یا آنطور که گوگل ترجیح می دهد Pure Google خوانده می شود و از هم اکنون با توجه به بازار گسترده شرکت سامسونگ آینده درخشانی برای آن پیش بینی می شود.
این دومین تلاش شرکت گوگل پس از تجربه نچندان موفق نکسوس وان برای در دست گیری نبض بازار در رده اسمارت فون های اندرویدی ست. افتخار ساخت این تجربه جدید که بر سیاق مدل قبلی Nexus S نام گرفته حالا نصیب غول شماره دو دنیای موبایل یعنی شرکت سامسونگ شده است تصمیمی که بدون شک تجربه قبلی گوگل در محدودیت های HTC در ساخت با تیراژ بالا و شبکه توزیع نچندان گسترده این شرکت نقش عمده ای در اتخاذ آن داشته اند. مقاله پیش رو نگاهی کاملی دارد به Google Nexus S بعنوان جدیدترین اندروید این روزهای بازار. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید. شارژ همراه اول
این بروز رسانی از دیروز برای دارندگان این اسمارت فون به صورت OTA (بروز رسانی بدون نیاز به اتصال اسمارت فون به کامپیوتر) با حجم 114 مگابایت عرضه شده اما هشدار این بروز رسانی برای کاربران در فواصل زمانی متفاوتی عرضه می‌شود. البته راه دیگری برای دریافت سریع‌تر این بروز رسانی وجود داشته و آن دریافت این بروز رسانی از سرور های گوگل و سپس Flash کردن آن بر روی گوگل نکسوس اس است. شارژ همراه اول
این بروز رسانی برای اسمارت فون های نکسوس اس در نسخه های i9023 وi9020T عرضه شده و گوگل اعلام کرده که در حین بروز رسانی اطلاعات شما دست نخورده باقی می‌ماند. جهت مشاهده شارژ همراه اول ویژگی‌های افزوده شده به نسخه 4.1 اندروید ملقب به جلی بین، اینجا کلیک کنید.
اسمارت فون های سری نکسوس شرکت گوگل از یک مزیت مهم نسبت به دیگر اسمارت فون های اندرویدی برخوردار بوده و آن دریافت بروز رسانی های سیستم عامل اندروید، بسیار زودتر از بقیه اسمارت فون های مبتنی بر این سیستم عامل است. سامسونگ گلکسی نکسوس و گوگل نکسوس اس نیز دو اسمارت فونی بودند که بعد از معرفی اندروید 4.1 ملقب به جلی بین در صف انتظار این بروز رسانی قرار داشتند و حال بعد از عرضه بروز رسانی این نسخه برای سامسونگ گلکسی نکسوس، مشخص شده که بروز رسانی اندروید 4.1 برای شارژ همراه اول گوگل نکسوس اس نیز منتشر شده است.
دارندگان باید توجه داشته باشند که برای نصب بروز رسانی به روش دوم، باید بر روی گوگل نکسوس اس رام اصلی (Stock ROM) نسخه 4.0 ملقب به بستنی ساندویچی نصب بوده و کاربران نیاز به برنامه ای چون ClockworkMod جهت نصب بروز رسانی دارند. البته این نوع نصب بروز رسانی به هیچ وجه پیشنهاد نشده و بهتر است شارژ همراه اول کاربران برای امنیت اطلاعات خود، برای دریافت هشدار بروز رسانی صبر کنند.
Android 4.1 for Nexus شارژ همراه اول

م بازدید : 11 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 این گوشی سبک همراه اول و لاغر اولین گوشی بود که می‌توانست ویدئوهای اچ دی 108 پیکسلی را کامل پخش کند. صفحه نمایش این گوشی پنج اینچی است، هر چند کمی کوچکتر به نظر می‌رسد. این گوشی حساسیت بسیار بالایی هم دارد.
تابستان 2011 فرارسیده بود و قرار بود طبق قرار قبلی اپل یک آیفون جدید با صفحه نمایش بزرگتر همراه اول را معرفی کند که این اتفاق نیفتاد. اما اپلی‌ها آیفون 4S را معرفی کردند که تقریبا همان آیفون 4 بود.
** نکسوس 4 همراه اول گوگل
سهم ال جی هم در این لیست، گوشی اپتیموس است که هم کاملا کارشناسی شده ساخته شده و هم در میان همراه اول همتایانش گوشی قدرتمندی به شمار می‌آید.
هر چند خیلی‌ها هنوز بر این باورند که گوشی/ تبلت گلکسی نوت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای بسیاری از مردم باشد اما چند میلیون نفری هم همراه اول در سراسر دنیا هستند که با این ایده مخالفت می‌کنند.
گوشی‌های هوشمند , اخبار همراه اول علمی و آموزشی
پرچمدار گوشی‌های HTC است که با استقبال هم مواجه شد. HTC تغییرات واقعا بزرگی همراه اول را در سیستم عامل ایجاد کرد. این شرکت همچنین روی این گوشی به تازگی یک پردازنده و حافظه قویتر نصب کرده است.
اچ تی سی با این همراه اول گوشی همچنان به موفقیتهای خود ادامه داد و این گوشی بهترین انتخاب برای تازه‌ترین سیستم عامل مایکروسافت است. طراحی این گوشی بی‌عیب و نقص است و از امکانات پیشرفته‌ای چون شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.
گوشی‌های هوشمند , همراه اول اخبار علمی و آموزشی
1-Lenovo همراه اول IdeaPad Yoga
گوشی‌های هوشند , اخبار همراه اول علمی و آموزشی
سال میلادی جاری رو به پایان است و نگاهی به سیر تحولات گوشی‌های هوشمند در این سال نشان می‌دهد که امسال همراه اول هم این گوشی‌ها پیشرفت‌های زیادی به خود دیده‌اند.
** نوکیا لومیا همراه اول 900
گوشی‌های هوشمند همراه اول , اخبار علمی و آموزشی
گوشی‌های هوشمند را می‌توان انقلابی همراه اول در عرصه فناوری‌های ارتباطی به شمار آورد. گوشی‌هایی که تنها تلفن و وسیله‌ای برای مکالمه صوتی نیستند و قابلیت‌هایی را در خود دارند که باعث شده عنوان "هوشمند" برای آن‌ها در نظر گرفته شود.
گوشی‌های همراه اول هوشمند , اخبار علمی و آموزشی
**اپتیموس همراه اول GLG
بهترین همراه اول اولترابوک‌های سال 2012
دنیای‌اقتصاد- سال 2012 به تدریج به روزهای آخر خودش می‌رسد همراه اول و به این ترتیب است که مطابق رسم هر سال وب‌سایت‌ها و مجله‌های آنلاین در حوزه تکنولوژی به بررسی و انتخاب برترین‌های این حوزه می‌پردازند.
گوشی‌های هوشمند , اخبار علمی همراه اول و آموزشی
این گوشی هوشمند که آوریل امسال به بازار عرضه شد، آنچنان همراه اول که نوکیا می گفت، خیره کننده نبود، اما توانست طرفداران ویندوزفون ها را به هیجان آورد.
این اولترابوک به تنهایی علاوه بر اینکه یک محصول فوق‌العاده است، بلکه آن را می‌توان یکی از پرچم‌داران سیستم‌عامل ویندوز 8 هم دانست. این لپ‌تاپ همراه اول قابل تبدیل دارای نمایشگر لمسی ۱۳ اینچی است که همزمان می‌تواند نقش یک تبلت بزرگ یا اولترابوک را ایفا کند. این محصول دارای عمر باتری خوبی برای استفاده روزمره است و عملکرد نسبتا سریعی هم دارد.
گوگلی‌ها هم از حضور در این فهرست بی‌نصیب نیستند و با همراه اول نکسوس 4 حرف‌هایی برای گفتن دارند. نکسوس 4 یک گوشی ایده آل آنهم با مارک گوگل است که خریدارانش را راضی نگاه داشته است.
گوشی‌های هوشمند , اخبار همراه اول علمی و آموزشی
** گلکسی همراه اول نوت سامسونگ
** گالکسی همراه اول اس سامسونگ
این گوشی را می‌توان گل سرسبد کهکشانی‌های همراه اول سامسونگ دانست که بعد از ورود به بازار به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی تبدیل شد و خیلی‌ها برای خریدنش سر و دست شکستند.
** آیفون همراه اول 5
اپل برای آیفون 5 یکسالی همه را با انواع و اقسام حاشیه‌ها منتظر گذاشت تا سرانجام در سپتامبر 2012 از این گوشی همراه اول رونمایی کرد.
آنها بر این باورند که سری گلکسی نوت و از جمله گلکسی نوت 2 برای کسانی که همراه اول این اسمارت فون را در رده تلفن های فوق العاده قرار نمی دهند، خوب است.
** ویندوز فون X8 HTC همراه اول
** همراه اول وان ایکس HTC
گوشی‌های هوشمند , اخبار علمی همراه اول و آموزشی
اولترابوک‌ها یا همان لپ‌تاپ‌‌های فوق باریک و سبک یکی از محصولات پرطرفدار و جدید هستند که اتفاقا توانسته‌اند حضور پررنگ و خوبی در بازار داشته باشند. در واقع با وجود همراه اول دستگاه‌های دیجیتال شخصی مانند تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند، دیگر کاربران تمایل چندانی به خرید و استفاده از لپ‌تاپ‌های بزرگ و سنگین ندارند.بد نیست بدانید که کلمه اولترابوک را اولین بار شرکت Intel در بازار و برای لپ‌تاپ‌های باریکی که از نسل جدید پردازنده‌های این شرکت استفاده می‌کنند، مطرح کرد. با این اوصاف بهتر است با بهترین اولترابوک‌های سال آشنا شوید:
انتخاب بهترین‌ها از میان انواع گوشی‌هایی که امسال به بازار عرضه شد، کمی سخت به نطر می رسد، اما با توجه به پیشرفت‌ها و آپشن‌های موجود در هر یک از گوشی‌ها می‌توان به فهرست زیر که برروی برخی سایتهای اینترنتی منتشر همراه اول شده، به بهترین گوشی‌های سال 2012 رسید:

م بازدید : 14 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 روز گذشته نیز چند تصویر از گوشی GT-I9502 منتشر شده بود که ظاهرا گلکسی اس ۴ مخصوص بازار چین می‌باشد. تصویری مبهمی که سامسونگ نشان داده، بسیار شبیه مدل چینی می‌باشد. با این شارژ همراه اول تفاسیر، گلکسی اس ۴ نیز همانند مدل قبلی (Galaxy S3 و Galaxy Note 2) لبه های کاملا انحنا داری خواهد داشت.
گفتنی است استفاده از این سامانه رایگان است و مشترکین برای دسترسی به سطوح بعدی، نیازی به شارژ همراه اول مرور کلیه سطوح قبلی ندارند و می توانند با استفاده از کدهای میانبر، مستقیماً به بخش مورد نظر دسترسی یابند.
اولین گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل شارژ همراه اول Firefox توسط کمپانی GeekPhone و با نام‌های GeekPhone Keon و GeekPhone Peak رسما معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، کلیه مشترکین همراه اول می توانند به صورت رایگان و به سادگی با اتصال به این سامانه، به کلیه خدمات و طرح های اپراتور شارژ همراه اول اول دسترسی یابند. برای اتصال به این سامانه کافی است مشترکین #۱۱۱* را بر روی گوشی های خود شماره گیری کنند.
اما تنها محصولات اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند که رتبه های هفتم و نهم این نمودار را به خود شارژ همراه اول اختصاص داده‌اند.
دیگر تقریبا بر همگان آشکار است که سامسونگ بیشترین سهم بازار محصولات اندرویدی شارژ همراه اول را به خود اختصاص داده است. اما طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط Localytics، هشت گوشی از ده گوشی پرمصرف جهان، ساخت کمپانی سامسونگ است!
گلکسی شارژ همراه اول اس ۴ رسما پنج شنبه ۲۴ اسفند در میدان Times نیویورک معرفی خواهد شد و از قابلیت‌های ویژه آن می‌توان به Smart Scroll و Smart Pause اشاره کرد که با ردیابی چشمان کاربر، صفحه را اسکرول کرده و یا پخش ویدئو را قطع می‌کند.
بر اساس گزارش مذکور، کار با این سامانه بسیار ساده شارژ همراه اول است و مشترکین پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائه شده گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. مشترکین می توانند در یک نگاه کلیه خدمات و طرح های همراه اول را ببینند. همچنین مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد#۱۱۱*، به کلیه خدمات و طرح ها دسترسی دارند.این گزارش می افزاید: مشترکین با هر نوع گوشی می توانند به این سامانه اتصال یابند. به عبارت دیگر برخلاف سامانه های دیگر (مانند SMS)، استفاده از این سامانه وابستگی به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری آن ندارد.
تنها محصولات اندرویدی این نمودار که ساخت کمپانی سامسونگ نیستند، تبلت Kindle Fire شارژ همراه اول آمازون و گوشی DROID RAZR کمپانی موتورولا می‌باشند.
ده گجت پرطرفدار اندرویدی شارژ همراه اول
مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir شارژ همراه اول مراجعه کنند.
گوشی‌های شارژ همراه اول فایرفاکسی.
تنها دو روز مانده تا معرفی رسمی کهکشان چهارم گوشی‌های هوشمند سامسونگ، این کمپانی کره ای یک تصویر رسمی ولی مبهم از شارژ همراه اول این گوشی، در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرد.
مشترکین تنها با به خاطر سپردن کد#۱۱۱*، به کلیه خدمات و طرح ها دسترسی دارند. شارژ همراه اول
در حال حاضر دو گوشی Galaxy S III و Galaxy S II توانسته‌اند ۱۷٫۴ درصد از کل گوشی‌های در دست کاربران را به خود اختصاص بدهند. گوشی نسبتا قدیمی Galaxy Ace، با ۳ درصد از سهم این نمودار، در رتبه سوم قرار دارد. گوشی‌های عظیم‌الجثه Galaxy Note و Galaxy Note II نیز با سهم کلی ۴٫۶ درصد، رتبه های چهارم و شارژ همراه اول پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.
مدل برتر که GeekPhone Peak نام دارد، از پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4 با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۵۱۲ حافظه RAM و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در قسمت جلویی این گوشی یک صفحه نمایش ۴٫۳ با پنل IPS و دقت qHD قرار داشته و در پشت آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه یک شارژ همراه اول فلاش LED تعبیه شده است. باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر-ساعتی وظیفه تغذیه کردن این گوشی را بر عهده دارد.
تنها دو روز مانده تا شارژ همراه اول معرفی رسمی کهکشان چهارم گوشی‌های هوشمند سامسونگ، این کمپانی کره ای یک تصویر رسمی ولی مبهم از این گوشی، در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرد.
مدل دوم Keon نام دارد که دارای یک بدنه نارنجی رنگ است. این گوشی از پردازنده ضعیف‌تر Snapdragon S1 با فرکانس یک گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM و صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی با دقت HVGA بهره می‌برد. Keon دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که کاربر شارژ همراه اول می‌تواند در صورت نیاز این حافظه را از طریق درگاه کارت حافظه microSD افزایش دهد. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۳ مگاپیکسلی و باتری ۱۵۸۰ میلی آمپر-ساعتی اشاره کرد.
هر دوی این گوشی‌ها از ماه آینده وارد بازار خواهند شد ولی هنوز قیمت شارژ همراه اول آن‌ه

م بازدید : 14 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

سال 2012 همانند سال های گذشته سال پر رقابتی برای سازندگان گوشی های موبایل بود و شاهد نبرد سخت کمپانی های گوناگون برای کسب سهم بیشتری از بازار اسمارت فون ها و فیچرفون شارژ همراه اول ها بودیم. بازار موبایل در ایران نیز مثل همیشه شاهد تنوع گسترده سلیقه خریداران بود.
در زیر به معرفی فهرست پربازدید ترین گوشی های موبایل در سایت mobile.ir در طول شارژ همراه اول سال 2012 می پردازیم. لازم به ذکر است که همواره در بخشی از سایت mobile.ir می توانید فهرست پربازدیدترین گوشی های موبایل در سایت را مشاهده نمائید، اما آمار مورد استفاده در بخش یاد شده در حال حاضر بر اساس کل بازدید هر گوشی از ابتدای راه اندازی سایت است و بدیهیست که با آمار محدود شده به سال 2012 که فهرست زیر بر اساس آن به دست آمده متفاوت خواهد بود.
در این میان با توجه به آنکه تعداد زیادی از شارژ همراه اول کاربران اینترنت در ایران از طریق سایت mobile.ir به کسب اطلاعات برای خرید گوشی های موبایل می پردازند، آمار بازدید از صفحات گوشی های مختلف در این سایت می تواند تا حد زیادی منعکس کننده تنوع علاقه کاربران ایرانی به گوشی های گوناگون باشد.
عنوان این مهمانی “اشتراک گذاری نبوغ” می باشد و برداشت می شود که قرار است این شرکت توان تکلونوژی خودش را به رخ بکشد. این مهمانی در اول May برگزار می شود و احتمال می رود در ان گوشی جدید Optimus معرفی شود که مطابق استاندارد های امروزه است شارژ همراه اول و می تواند با گوشی های همچون Xperia Z , Galaxy S4 و HTC one برابری کند. پرچم دار اکنون این شرکت گوشی Optimus G Pro می باشد که با سه گوشی بالایی که گفته شد برابری می کند اما تنها اشکالش صفحه نمایش بزرگترش است! شاید ال جی نیز می خواهد یک گوشی ۵ اینچی با صفحه نمایش Full HD بسازد زیرا که ضرورتی بر این شرکت می باشد.
خبر رسیده که سامسونگ برای جذب شارژ همراه اول بازی دوستان و مخصوصا کسانی که دوست دارند در موبایل خود بازی کنند ، با شرکت EA قراردادی انجام داده و قرار شده است که به ۱۰۰,۰۰۰ خریدار اول این گوشی در کشورهای اروپایی این بازی را به صروت رایگان در گوشی خود داشته باشند و از ان لذت ببرند. این بازی ا می توان بهترین بازی ماشین سواری در تمامی کنسول ها چه کامپیوتر و چه موبایل نامید و اکنون خریدارن اروپایی این گوشی می توانند ، این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند.
همچنین برای کاربران اروپایی شارژ همراه اول سامسونگ برنامه های دیگری مثل برنامه کنترل ترافیک در ۱۱ کشور اروپایی ، برنامه رستوران یاب در فرانسه و المان ، برنامه گردشگری که معرف ۳۰۰۰۰ هزار مکان دیدنی در اروپاست را تدارک دیده است و این برنامه نیز در گوشی به طور رایگان نصب خواهد شد. لازم به ذکر است که این برنامه در اروپا پولی می باشند.
لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص بازار موبایل در کشور -- نظیر عدم وجود پشتبانی رسمی برای بسیاری از برندهای موبایل در ایران، محدودیت های زیر ساختی و محدودیت های اپراتوری مرتبط با استفاده از شارژ همراه اول برخی امکانات گوشی ها در ایران، محدودیت های فروشگاه های رسمی نرم افزارهای برخی از پلتفرم های موبایل برای کاربران ایرانی و عدم عرضه گوشی ها توسط اپراتورها (بجز مواردی بسیار محدود) -- و نیز عوامل متعدد دیگری که شرایط بازار منطقه و کشور را از شرایط بازار جهانی متمایز می سازد، نمی توان انتظار داشت که فهرست فوق و گوشی های پرطرفدار در ایران همخوانی کاملی با فهرست گوشی های پرطرفدار جهانی یا فهرست مربوط به دیگر کشورها داشته باشد.
شرکت کره ای ال – جی که در زمینه وسایل برقی مختلف همیشه جزو بهترین ها بوده ، و این روز ها نیز در زیمنه موبایل و گوشی های هوشمند حرفی برای گفتن دارد ، اطلاعیه مبنی بر دعوت به یک مراسم را داده که احتمال می رود در ان شارژ همراه اول گوشی جدید خود را معرفی کند.
نکته قابل ذکر دیگر مساوی نبودن فرصت برای گوشی های مختلف است. طبیعیست که گوشی هایی که مدت زیادی از عرضه آنها نگذشته (همانند گوشی آیفون 5 که در زمان تهیه این مطلب تنها سه ماه و اندی از عرضه آن به بازار می گذرد) فرصت کافی را برای رساندن خود به جایگاه های بالای جدول نداشته اند و از این رو به عنوان مثال آیفون 5 را در شارژ همراه اول رده دهم جدول مشاهده می کنید.
هنوز اطلاعاتی از جزئیات این ساعت هوشمند منتشر نشده اما به احتمال زیاد صفحه نمایش خمیدگی خود را خواهد داشت. اما هنوز معلوم نیست این ساعت مثل ساعت سونی فقط یک رابط برای گوشی ها خواهد بود یا خود یک دستگاه هوشمند مجزار خواهد بود؟ در حال حاضر پیشبینی ها از این قرار است که نسل تکلنوژی اینده همین ساعت های هوشمند خواهند بود که در حال حاضر شرکت های سونی ، اپل و اکنون ماکروسافت در حال کار در این شارژ همراه اول زمینه هستند.
خبر ها حاکی از ان است که ماکروسافت سفارش ساخت صفحه نمایش های ۱٫۵ اینچی را داده است و پروژه ای را اغاز کرده است که احتمال می رود مربوط به ساخت ساعت هوشمند می باشد. گفته شده است که ماکروسافت می خواهد این طرح را تا یک سال عملی بکند. شارژ همراه اول البته این یک طرح اولیه می باشد اما ماکروسافت این طرح را در اختیار سازندگان Xbox و Kinect قرار داده تا روی ان کار کنند.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 244
  • بازدید کلی : 6,003