loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 4 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دوربین این گوشی همانقدر که با کیفیت می باشد ، همانقدر قوی می باشد و شما در یک لحظه می توانید یک عکس با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل بگیرید و در همان لحظه یک عکس ۵ ماگپیکسلی نیز بگیرید. برای این دوربین با کیفیت نوکیا یه برنامه ریزی دقیق هم انجام شده و شما می توانید به همه تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. شما می توانید با این دوربین با کیفیت ۱۰۸۰ و یا ۷۲۰ به دلخواه خودتان فیلم برداری بکنید. این گوشی همچنین یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو دارد. این گوشی در داخل خود یک چیپ Snapdragon S4 را دارد و پردازنده ی دو هسته ای Krait را روی ان سوار کرده است که سرعت ۱٫۲ گیگاهرتزی دارد. رم این گوشی اینبار برخلاف دیگر گوشی های نوکیا افزایش یافته و شارژ همراه اول بانک ملی دو گیگابایت رم دارد. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 225 می باشد. حافظه ی داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایت می باشد.صفحه نمایش این گوشی نیز ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED می باشد و رزولوشن ان ۷۲۰*۱۲۸۰ می باشد. باتری این گوشی نیز ۲۰۰۰ میلی امپر می باشد و قابلیت شارژ وایرلس را دارد و شما می توانید گوشی خود را بدون وصل کردن شارژر ، شارژ کنید. امکانات دیگری همچون وای فای و بلوتوث نیز در این گوشی قرار دارند. سیستم عامل گوشی را نیز همانطور که می دانید ویندوز فون ۸ می باشد. ضخامت این گوشی تنها ۱۰ میلیمتر می باشد و وزن ان ۱۵۸ گرم می باشد. قیمت این گوشی نیز فعلا ۲۹۹ دلار بیان شده است. در ادامه مطلب می توانید عکس هایی از این گوشی را ببینید.
شرکت ال جی به تازکی یک صفحه نمایش LCD در سایز ۵٫۲ اینچ ساخته که نازکترین صفحه نمایش ساخته شده می باشد و تنها ۲٫۲ میلیمتر ضخامت دارد و به احتمال زیاد همان صفحه نمایشی خواهد بود که در گوشی Optimus G2 بکار خواهد رفت. این صفحه نمایش روزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ دارد و بر خلاف نازکی ، تاچ بسیار روانی شارژ همراه اول بانک ملی دارد. این صفحه نمایش بسیار نازک طبیعتا باعث می شود ، موبایلی که حامل این صفحه نمایش می باشد ، ضخامت کمی داشته باشد و نازکتر باشد.
پورشه نامی است که با دو چیز گره خورده:استیل(سبک) و سرعت.P9522 جدید مسلما از سبک جدید برخوردار است.اما به شبکه ی G3،پز ارتباط و بی وای فای را می دهد.یک دوربین 5 مگا پیکسل،صفحه نمایش لمسی و جی پی اس داخلی نیز عاید شما می شود.ظاهرا این گوشی از قالب بی شارژ همراه اول بانک ملی نظیری از آلومینیم براق ساخته شد و یک ست اعیانی است.این محصول در ماه نوامبر به بازار می آید و با قیمت حدوداً 875 دلار به فروش می رسد.
این صفحه نمایش مثل دیگر صفحه نمایش ها از سه رنگ ابی ، قرمز و سبز پشیبانی می کند و کیفیتی بسیار زیاد برای کاربر فراهم می کند. بدون شک این صفحه نمایش در گوشی optimus G2 بکار خواهد رفت شارژ همراه اول بانک ملی چراکه در مشخصات این گوشی صفحه نمای ۵٫۲ اینچی قرار دارد
برای بر خورد با مزاحمان ارسال پیام و تصویر از طریق ام ام اس،موبایل شخص مزاحم در مرحله اول تا یک هفته در مرحله دوم سه ماه ود مرحله ی سوم برای همیشه قطع می شود.مشترکان برای استفاده از این خدمات باید به ازای هر ام ام اس هزار ریال پرداخت کنند.نوکیا بالاخره گوشی ای خیلی وقت بود قولش را داده بود را معرفی کرد. نام این گوشی Lumia 1020 می باشد و مهمترین مشخصه ی ان دوربین ۴۱ مگاپیکسلی ان می باشد. دوربین ۴۱ مگاپیکسلی با ویژگی PureView که بسیار با کیفیت می باشد و نه تنها با کیفیت ترین دوربین موبایل می باشد ، شارژ همراه اول بانک ملی بلکه در بین دوربین های عکاسی نیز با کیفیت ترین دوربین می باشد و یا خرید این گوشی شما حتی برای عکاس شدن نیز به یک دوربین عکساسی نیاز ندارید. در کنار دوربین این گوشی یک فلش LED و یک فلش Xenon نیز وجود دارد که باعث می شود شما در شب نیز بدون هیچ افت کیفیت ، عکاسی بکنید. رزولوشن و کیفیت عکس ها را می توانید در این گوشی تغییر دهید اما در اخرین کیفیت ، این گوشی عکس هایی با رزولوشن ۵۳۶۸*۷۱۵۲ می گیرد و حجم بالایی دارند.
در حال حاضر که فاز آزمایشی سرویس ام ام اس اپراتور اول برای تعداد محدودی لز مشترکان در تهران و کرج را ها اندازی شده است امیدها برای ورود ام ام اس پر رنگ تر شده.به گزارش خبرنگار سیتنا دکتر وفا غفاریان،رئیس هیات مدیره شرکت مخابرت ایران که از راه اندازی فاز آزمایشی سرویس ام ام اس خبر داده است.می گوید تدوین آیین نامه ام ام اس تلفن همراه نهایی شده است.وی اظهار امیدواری می کند که با حل مسائل فنی ظرف دو ماه آینده این سرویس در اختیار تمام مشترکان قرار گیرد البته پیش از این لطف الله سبوحی،معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات از اصلاح مفاد آیین نامه این سرویس در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات دخبر داده بود.وی معتقد استاصلاح و تغییرات آیین نامه ام ام اس بسیار محدود بوده است.لاذم به ذکر است پس از آزمایش این سرویس،سازمان تنظیم مقررات از تجهیزات نصب شده در اپراتور اول بازدید خواهد کرد و در صورت تایید آن این خدمت به مشترکان ارئه می شود. بر اساس این آیین نامه مصوب سازمان تنظیم مقررات که به منظور جلوگیری از ارسال و تصاویر غیراخلاقی تدوین شد.مشترکان متعهد می شوند فقط از فضایی که در اختیار آنان قرار داده می شود شارژ همراه اول بانک ملی استفاده کنند.

م بازدید : 9 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

خرید شارژ همراه اول نخستین فروشگاه شرکت کانادایی تولید کننده موبایل بلک‌بری در دوبی به عنوان بیست و دومین شهر گران دنیا راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این فروشگاه در دوبی، کاربران امکان دسترسی به همه محصولات بلک‌بری را در این شهر خواهند داشت. این شرکت کانادایی فروشگاه‌های دیگری در کانادا دارد و قرار است اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی در انگلیس کند.
Joep van Beurden از شرکت CSR می گوید: خرید شارژ همراه اول
این قطار که نمونه ای آزمایشی برای ساخت مجموعه ای از قطار های پرسرعت در این پروژه به حساب می آید از این هفته کار خودش را برای بررسی های بیشتر آغاز خواهد کرد و بر اساس نتایج به دست آمده بر روی این طرح، قطارها پر سرعت چینی برای خط راه آهن جدید خرید شارژ همراه اول تولید خواهد شد.
قطار جدید در حال حاضر از شش واگن تشکیل شده و خرید شارژ همراه اول برای ساخت آن از فیبر کربن و پلاستیک استفاده شده است.
را با حدود ۳۱۰ میلیون دلار بدست آورده است البته همراه با ۴.۹ درصد از سهام این شرکت. این خرید جدید سامسونگ، دسترسی به حدود ۲۱ اختراع کلیدی در بازار امریکا را خرید شارژ همراه اول که متعلق به شرکت CSR بوده است را ممکن می سازد.
بلک‌بری یک نام تجاری تولید کننده گوشی‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌های مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال ۱۹۹۹ اداره می‌شد. بلک‌بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است. بلک‌بری همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدیویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی است. بلک‌بری نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه‌های خرید شارژ همراه اول الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. بلک‌بری‏ که در گذشته با نام “ریسرچ این موشن” شناخته می‌شد به تازگی نام شرکت را به Blackberry تغییر داده است. مرکز این شرکت در شهر واترلو در استان انتاریو کانادا قرار گرفته و بنیان‌گذار این شرکت، مایک لازیریدیس است.
مدیرعامل بلک بری در گردهمایی خرید شارژ همراه اول امروز این شرکت، اعلام کرد که «ما هنوز در روزهای ابتدایی عرضه تلفن‌های مبتنی بر سیستم عامل بلک بری ۱۰ هستیم» او امیدوار است که در فصل پیش رو، وضعیت فروش و درآمد شرکت بهبود یافته و سه ماهه سوم را با سود پشت سر بگذارند.
تبیان خرید شارژ همراه اول زنجان
من معتقدم که تحت مالکیت سامسونگ، انجام عملیات های مربوط به خرید شارژ همراه اول گوشی ها در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت و می تواند کمک بزرگی برای موفقیت در بازارهای جهانی گوشی های تلفن همراه باشد.
با این وجود هرچند بلک بری در این فاصله زمانی توانسته ۶٫۸ میلیون خرید شارژ همراه اول دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند و درآمد ۳٫۱ میلیارد دلاری را به همراه داشته باشد اما این فصل مالی را نیز با ۸۴ میلیون دلار ضرر به پایان رسانده است.
باز هم خبری دیگر از شرکت کره ای سامسونگ. این شرکت به دنبال تقویت خود در زمینه پتنت ها یا خرید شارژ همراه اول حقوق مربوط به ثبت اختراع می باشد و در همین زمینه خبر می رسد که شرکت سامسونگ بخش موبایل شرکت بریتانیایی Cambridge Silicon Radio یا CSR را که در زمینه ساخت انواع و اقسام بلوتوث، جی پی اس، وای فای و دیگر چیپ ها فعالیت می کند
درآمد بلک بری در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ به ۳٫۱ میلیارد دلار در مقایسه به ۲٫۸ میلیارد دلار سال گذشته رسیده است. در آن زمان خرید شارژ همراه اول کمپانی با نام RIM شناخته می‌شد و برای کاهش هزینه‌های مجبور به اخراج صدها کارمند خود شد.
شرکت CSR Corp Ltd که بزرگترین فراهم کننده حمل و نقل ریلی در چین به حساب می آید از قطار جدید اش پرده برداری کرده است. قطاری که شبیه شمشیر باستانی چین طراحی شده و قادر است با سرعت ۵۰۰ کیلومتر در خرید شارژ همراه اول ساعت حرکت کند.
چین بعد از یک سری حوادث ریلی در سال ۲۰۱۱ تصمیم به خرید شارژ همراه اول راه اندازی یک سیستم حمل و نقل ریلی امن و پر سرعت گرفته و با اختصاص یک بودجه یک تریلیون دلاری قرار است تا پایان سال آینده میلادی ۱۳ هزار خط ریلی جدید برای قطار های پرسرعت تاسیس شود و این خطوط تا سال ۲۰۲۰ به ۲۰ هزار کیلومتر خواهد رسید.
نخستین خرید شارژ همراه اول فروشگاه بلک‌بری در امارات متحده عربی افتتاح شد.
بلک بری مدت‌ها است که با شرایط سخت مالی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما گزارش مالی سه ماهه اخیر، نشان می‌دهد که شرایط شرکت رو به بهبود است. بلک بری امروز گزارش مربوط به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ (یا سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ مالی) را منتشر کرد. از آنجایی که این اولین خرید شارژ همراه اول گزارش کمپانی کانادیی پس از معرفی تلفن‌های Z10 و Q10 است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

م بازدید : 10 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

ر اساس تصاویری که از این گوشی ساعت مچی منتشر شده، ظاهر شکیلی دارد و فرم آن شارژ همراه اول کشویی است.
شارژ همراه اول باتری: ۲۳۳۰ میلی آمپر ساعت
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس وایر، این ساعت مچی سامسونگ که توسط اریک کاپبل طراحی شده، گوشی شارژ همراه اول هوشمند برای ورزشکاران و ورزش دوستان است.
اطلاعات بیشتر درباره این گوشی و اینکه آیا شارژ همراه اول به تولید انبوه می رسد یا خیر هنوز ارایه نشده است.
مشخصات فنی گلکسی اس ۴ شارژ همراه اول زوم
نام دیگر این گوشی Adidas miCoach است که شارژ همراه اول هم می توان از آن به عنوان تلفن همراه استفاده کرد و هم یک معلم ورزش همراه است.
شرکت کره ای سامسونگ از عرضه گوشی همراهی با نام F110 miCoach خبر داد که برای عملیات ورزش طراحی شده و ورزشکاران را برای انجام حرکات ورزش هدایت شارژ همراه اول می کند.
حافظه ذخیره سازی داخلی: ۸ گیگابایت به شارژ همراه اول همراه درگان میکرو SD
ابعاد این گوشی 14.5×45×101.5 میلیمتر است و 80 شارژ همراه اول گرم وزن دارد.
zoom compare شارژ همراه اول
ابعاد: شارژ همراه اول ۱۲۵.۵ در ۶۳.۵ در ۱۵.۴ میلی متر
سیستم عامل: اندروید ۴.۲.۲ به شارژ همراه اول همراه رابط کاربری TouchWiz سامسونگ
پردازنده: Pega-Dual XMM6262 با دو هسته ۱.۵ گیگاهرتز از نوع Cortex A9 و گرافیک شارژ همراه اول Mali-400
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی SPH-W9600 علاوه بر پشتیبانی از پروژکتور دارای صفحه نمایش AMOLED نیز شارژ همراه اول است.
از این گوشی فقط نمونه اولیه آن ساخته شده که دارای صفحه نمایش OLED و صفحه کلید لمسی است که قابلیت انعطاف پذیری دارد و به هر ضربه شارژ همراه اول و حرکتی واکنش نشان می دهد.
گوشیBeam SPH-W9600 دارای صفحه نمایش 3.3 اینچی لمسی با وضوح تصویر WVGA AMOLED است و از شارژ همراه اول پروژکتور با قابلیت بزرگنمایی 50 اینچ پشتیبانی می کند.
اگر بخش دوربین این محصول را کنار بگذاریم، گلکسی اس ۴ زوم از نظر مشخصات سخت افزاری جزو رده میانی تلفن‌های هوشمند قرار می‌گیرد. این تلفن دارای پردازنده ۲ هسته‌ای، ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش qHD است. همه این موارد در تلفن‌های رده میانی بازار یافت می‌شوند. در واقع این محصول مناسب افرادی است که به یک تلفن هوشمند متوسط و یک دوربین با کیفیت نیاز شارژ همراه اول دارند.
در نگاه اول تصور کردم که این محصول سامسونگ دیگر دارای باتری قابل تعویض نیست، چون پشت تلفن بطور کامل با دوربین Point-and-Shoot اشغال شده است. اما وقتی به لبه‌های این تلفن-دوربین هوشمند دقت کردم، متوجه شدم که سامسونگ در لبه دستگاه دریچه‌ای را برای خارج نمودن باتری در نظر شارژ همراه اول گرفته تا کاربر، خود به راحتی قادر به تعویض باتری باشد. درگاه مربوط به میکرو سیم و میکرو SD نیز در همین بخش قرار دارند.
سامسونگ برای این گوشی یک دستبند طراحی کرده که به بازوی کاربر وصل می شود و هنگام عملیات شارژ همراه اول ورزشی دست و پا گیر نیست.
حافظه شارژ همراه اول رم: ۱.۵ گیگابایت
به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل شارژ همراه اول از تاپتک، گوشی F110 miCoach یک دستگاه ورزش محور با طراحی شیک و قابلیت های بیشمار است.
شرکت کره ای سامسونگ از مدل مفهومی یک گوشی ساعت مچی هوشمند رونمایی کرد. شارژ همراه اول
ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p و با نرخ ۳۰ شارژ همراه اول فریم در ثانیه
این گوشی همچنین از یک دوربین پنج مگاپیکسلی شارژ همراه اول برای مکالمات تصویری برخوردار است.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت شارژ همراه اول و زمان دقیق عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین پنج مگاپیکسلی، پخش شارژ همراه اول برنامه های تلویزیون، پشتیبانی از سرویس های شبکه HSDPA و بلوتوث اشاره کرد.
گوشی F110 کشویی است شارژ همراه اول که بر روی آن آرم آدیداس طراحی شده است.
صفحه نمایش: ۴.۳ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل شارژ همراه اول و تراکم ۲۵۶ پیکسل در اینچ به همراه محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس
صفحه نمایش این گوشی TFT شارژ همراه اول با پشتیبانی از 262 هزار رنگ و وضوح تصویر 220×176 پیکسل است.
دوربین: ۱۶ مگاپیکسل، ابعاد سنسور شارژ همراه اول ۱/۲.۳۳ اینچ، با قابلیت تگ گذاری موقعیت جغرافیایی، فوکوس با لمس صفحه، تشخیص چهره، عکس برداری پانوراما و HDR
شرکت سامسونگ از تولید یک دستگاه گوشی مجهز به پروژکتور با نام شارژ همراه اول Beam SPH-W9600 خبر داد.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از فایل های MIDI, MP3, AAC, AAC+, e-AAC+, WMA و رادیو استریو FM اشاره کرد.دوربین F110 دو مگاپیکسلی با زوم خودکار و نوری است که قابلیت ضبط ویدیو و پخش فایل های ویدیویی MPEG4 و H.263 را دارد.باتری F110 شارژ همراه اول در حال مکالمه 2.5 ساعت و در حال آماده باش 250 ساعت شارژ نگه می دارد.
پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت و شارژ همراه اول 11 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر امکانات این گوشی است.
F110 قابلیت سنجش ضربان قلب را دارد و از گام شمار و سنجش سرعت برخوردار است.

م بازدید : 11 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

صفحه همراه اول نمایش لمسی W2 همچون لومیا ۹۲۰ و گلکسی S4 از دستکش پشتیبانی می‌کند و کاربر براحتی می‌تواند در زمستان نیز از آن بهره ببرد. هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی اعلام نشده است.
نخستین فروشگاه شرکت کانادایی همراه اول تولید کننده موبایل بلک‌بری در دوبی به عنوان بیست و دومین شهر گران دنیا راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این فروشگاه در دوبی، کاربران امکان دسترسی به همه محصولات بلک‌بری را در این شهر خواهند داشت. این شرکت کانادایی فروشگاه‌های دیگری در کانادا دارد و قرار است اقدام به راه‌اندازی فروشگاهی در انگلیس کند.
W2 از جنس پلاستیک ساخته شده، همراه اول اما سه دکمه اصلی این گوشی دارای نور پس زمینه‌ای هستند که با تغییر قالب اصلی سیستم عامل ویندوزفون، رنگ‌ آنها نیز تغییر می‌کند.
این تبلت هوشمند همچنین دارای یک گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه microSD، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری و رابط کاربری Emotion این شرکت می‌باشد. همراه اول
انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد و تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴٫۲٫۲ کار کند. البته برخی منابع تایید کرده‌اند که باتری گوشی X از همراه اول نوع قابل تعویض است.
بلک‌بری یک نام تجاری تولید کننده گوشی‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌های مجهز به سیستم اینترنت و پست الکترونیکی است که توسط شرکت کانادایی ریسرچ این موشن یا ریم از سال ۱۹۹۹ اداره می‌شد. بلک‌بری به عنوان دستیار دیجیتال شخصی دارای کتابچه نشانی ها، تقویم، صفحه یادداشت و امکانات معین برای فهرست کردن کارهای در دست اقدام است. بلک‌بری همچنین یک وسیله نمایش دهنده تصاویر ویدیویی و عکس و پخش کننده صدا و موسیقی است. بلک‌بری همراه اول نخست به دلیل داشتن امکانات فرستادن و دریافت نامه‌های الکترونیکی (ایمیل) در محدوده شبکه خدمات تلفن همراه مشهور بود. بلک‌بری‏ که در گذشته با نام “ریسرچ این موشن” شناخته می‌شد به تازگی نام شرکت را به Blackberry تغییر داده است. مرکز این شرکت در شهر واترلو در استان انتاریو کانادا قرار گرفته و بنیان‌گذار این شرکت، مایک لازیریدیس است.
Media Pad 7 Vogue نام تبلت جدید هواوی است که مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچ از نوع IPS و با وضوح ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل، پردازنده چهار هسته‌ای با ۱٫۲ گیگاهرتزT دوربین جلوی ۳ همراه اول مگاپیکسلی و تحت سیستم عامل اندروید ۴٫۱ کار می‌کند.
این گوشی هوشمند جدید Umeox X5 نام دارد که تنها همراه اول ۵٫۶ میلیمتر ضخامت داشته و سیستم عامل به کار گرفته شده در آن اندروید ۴٫۲ می باشد.
هرچند که ویژگی های سخت افزاری این گوشی چینی همراه اول از رکورد دار قبلی ضخامت یعنی Ascend P6 کمتر است، اما وجود یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی تنها جزئیات منتشر شده در خصوص آن می باشند.
با توجه به اطلاعات منتشر همراه اول شده، این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ ۷۲۰p HD و پردازنده اسنپدراگون کوالکام با ۱٫۷ گیگاهرتز می‌باشد.
مدت‌هاست که شایعات زیادی پیرامون گوشی X موتورولا وجود دارد و اکنون تصویری همراه اول از این گوشی معروف در سراسر وب پخش شده است. در این تصویر این گوشی در حال آزمایش برای استفاده در شبکه ۴G یکی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا است.
شرکت هواوی اعلام کرد که تبلت جدیدی را با صفحه نمایش ۷ اینچ همراه اول وارد بازار می‌کند. این تبلت جدید توانایی برقراری تماس را نیز دارد. هواوی با این اقدام خود سعی دارد مرز میان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را کم‌رنگ تر از قبل نماید.
این اطلاعات از اپراتور Sprint، اپراتوری که این گوشی تحت آن آزمایش شده به بیرون همراه اول درز کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورولا قصد دارد این گوشی را در تاریخ ۱۰ مردادماه امسال معرفی نماید.
هنوز زمان زیادی از همراه اول رونمایی گوشی باریک Ascend P6 با قطر ۶٫۲ میلیمتر توسط هواوی نگذشته که رکورد این گوشی به یک اسمارت فون چینی منتقل شد. گوشی جدید چینی توانست رکورد باریک ترین تلفن همراه هوشمند دنیا را از آن خود کند.
هواوی در نمایشگاه Asia Expo از دومین گوشی ویندوزفونی خود با نام Ascend W2 به صورت رسمی پرده برداشت. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۴٫۳ همراه اول اینچ با وضوح ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل از نوع LCD IPS است. انتظار می‌رود این گوشی با قیمت ارزانی روانه بازار شود.
خستین فروشگاه بلک‌بری در همراه اول امارات متحده عربی افتتاح شد.
از دیگر مشخصات W2 می‌توان به چیپ MSM8230 با دو هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که با microSD قابل افزایش است. همراه اول
Media Pad 7 Vogue در دو مدل Wi-Fi برای ارتباط اینترنتی و مدل +HSPA همراه اول برای اتصال سیمکارت و برقراری تماس‌های تلفنی عرضه می‌شود. این تبلت ۷ اینچی حدود ۳۳۵ گرم وزن دارد
هنوز اخبار بیشتری در همراه اول خصوص Umeox X5 منتشر نشده و احتمال می رود فروش این گوشی از چین آغاز و سپس به قاره اروپا برود.
Ascend W2 همچنین مجهز به باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که همراه اول به نظر برای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچ و سیستم عامل بهینه ویندوز فون مناسب است.

م بازدید : 10 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از electronic، پس از سازشی که هفته شارژ همراه اول گذشته بین موتورولا، اپل و RIM در رابطه با طرح نهایی nano-SIM صورت پذیرفت سامسونگ شکایتی را به موسسه اروپایی استانداردهای راه دور ETSI تسلیم کرده و از روند رای گیری در طرح نهایی nano-SIM اظهار نگرانی کرده است.
قرار است این شارژ همراه اول گوشی در ابتدا در اوکراین و با قیمت حدود ۱۸۶ دلار به فروش برسد.
در نامه سامسونگ به ETSI این شرکت مدعی شده که رای گیری قبل از انجام بحث های کارشناسی و رسیدن به اجماع شارژ همراه اول مورد نظر آغاز شده است. علیرغم شکایت سامسونگ رای گیری ادامه دارد و به احتمال فراوان نتایج آن اواخر این هفته اعلام خواهد شد.
اگر این موضوع شما را اذیت نمی کند می توانم به ویژگی های دیگر این گوشی اشاره کنم: صفحه نمایش لمسی ۳٫۲ اینچی،پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی، پردازنده گرافیکی Adreno 200، شارژ همراه اول آندروید ۲٫۳٫۶ نان زنجبیلی، ۳۸۴ مگابایت رم، یک گیگابایت حافظه داخلی، جی پی اس، بلوتوث ۳٫۰، دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی، وای فای و شیار کارت حافظه میکرو اس دی.
شاید دستگاه Samsung Galaxy Ace 2 یکی از دستگاه های مبتنی بر اندروید با شارژ همراه اول رنج قیمت متوسط باشد که هم اکنون نیز با قیمت 363 دلار به صورت آنلاک در انگلستان و آلمان موجود می باشد.این دستگاه با داشتن پردازشگر دو هسته ای کلاک شده بر روی 800MHz به همراه نمایشگر 3.8 اینچی WVGA و دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکاز یکی از برترین دستگاه های اندرویدی برای کاربرانی باشد که قصد صرف هزینه زیادی را ندارند. ولی سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 کمی آدم را دلسرد میکند.
ﺷﺮﮐﺖ Logitech ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ شارژ همراه اول ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺟﺎﻟﺐ ﻭ ﺟﺪﯾﺪﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﺎﻩ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻣﯿﻼﺩﯼ ﻭ ﺑﺎ ﻗﯿﻤﺖ 80 ﺩﻻﺭ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺍﺭﻭ~ﺍ ﻭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻋﺮﺿﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ.
دیروز در برنامه معرفی محصولات تابستان ژاپن، توانستیم با HTC J آشنا شویم. J در واقع نسخه ژاپنی One S است. این محصول دارای نمایشگر ۴٫۳ اینچ با رزولوشن qHD و از شارژ همراه اول نوع Pentile است.
HTC J در شارژ همراه اول واقع نسخه ژاپنی یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند این کمپانی یعنی One Sاست.
نمایشگر این گوشی ۴٫۳ اینچ و سرعت پردازنده شارژ همراه اول آن ۱٫۵ گیگاهرتز است. با اینکه ضخامت HTC J از دو گوشی اخیر این کمپانی یعنی One S و One X بیشتر است؛ ولی لبه‌های منحنی شکل و بدنه شیشه ای آن، ظاهرش را نسبت به سایر گوشی‌های HTC متفاوت و جذاب‌تر کرده است.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ، این محصول با ظاهر و رابط کاربری متفاوت شارژ همراه اول و همچنین استفاده از پردازنده دو هسته‌ای سعی می‌کند تا با سلیقه ژاپنی‌ها ارتباط برقرار کند.
بر این اساس تحقیقات نشان داده از فروش هر 10 دستگاه فروخته شده مبتنی بر آندروید، چهار شارژ همراه اول دستگاه را سامسونگ به فروش رسانده است. این در حالی است که هیچ یک از تولیدکنندگان نتوانسته‌اند خود را به سامسونگ نزدیک کنند.
[تصویر: شارژ همراه اول Samsung-Galaxy-Ace-2-is-upgradable-to-Ic...eveals.jpg]
ﺩﺭﺳﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﯾﮏ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ‌ﻃﻮﺭ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺷﺨﺼﯽ ﺍ~ﻝ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﺪ، ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺷﻮﺩ. ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﯾﮏ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺑﯽ‌ﺳﯿﻢ ﻭ ﺟﺎﻟﺐ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺣﻤﻞ ﺍ~ﻝ ﻃﺮﺍﺣﯽ ﻭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺪﻝ K760 ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪﻩ، ﻃﺮﺍﺣﯽ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﻭ ﺳﺒﮑﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻏﻠﺐ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺷﺨﺼﯽ ﺍ~ﻝ ﺑﻪ ﺭﻧﮓ ﺳﻔﯿﺪ ﺍﺳﺖ. ﮐﻠﯿﺪﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﭼﯿﺪﻣﺎﻥ ﺟﺰﯾﺮﻩ‌ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﺑﻠﻮﺗﻮﺙ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻭ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ. ~ﻧﻞ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﻮﺍﺭﯼ ﺑﺎﺭﯾﮏ ﺩﺭ ﺑﺎﻻﯼ ﺁﻥ ﺗﻌﺒﯿﻪ ﺷﺪﻩ شارژ همراه اول ﺍﺳﺖ.
ولی خبر خوش این است که گوشی Ace 2 قابلیت آپگرید به اندروید 4 (بستنی شارژ همراه اول حصیری) را دارا می باشد.قطعا این خبر برای بسیاری از افرادی که قصد دارند با پرداخت هزینه ای متوسط آخرین نسخه از اندروید را بر روی دستگاه های خود داشته باشند ، خوشحال کننده می باشد. متاسفانه هنوز جزئیاتی از انتشار این ورژن برای Ace 2 اعلام نگردیده است.
سامسونگ اعلام کرده 40 درصد کل فروش شارژ همراه اول گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید را به خود اختصاص داده است.
HTC J همچنین مجهز به یک پردازنده دو هسته ای با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز بوده و دوربین ۸ مگاپیکسلی باکیفیتی را در دل خود جای داده است. ضخامت ۱۰ میلی‌متری J، از هر دو گوشی One S و One شارژ همراه اول X بیشتر است، اما به دلیل طراحی جالبش، زمانیکه آن را در دست می‌گیرید، حس بسیار خوبی به دستانتان می‌دهد.
ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﻭ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ‌ﻫﺎﯼ ﺩﯾﺠﯿﺘﺎﻝ ﺷﺨﺼﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺍ~ﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺍﻍ ﻭ ~ﺭ ﺭﻭﻧﻖ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﺎﻥ، ﺍﻣﺎ شارژ همراه اول ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﺷﺮﮐﺖ Logitech ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺣﺮﻓﻪ‌ﺍﯼ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
سامسونگ با ساخت و عرضه سری گوشی‌های Galaxy و به‌خصوص گوشی Galaxy S II توانست فروش خوبی را در شارژ همراه اول طول سال گذشته و سه ماه ابتدایی سال 2012 به خود اختصاص دهد. این شرکت کره‌ای همچنین توانست از گوشی جدید Galaxy S III تاکنون 9 میلیون دستگاه پیش فروش کند.
این گوشی با شارژ همراه اول شبکه WiMAX که در ژاپن بسیار محبوب است، به خوبی کا

م بازدید : 4 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وی با خرید شارژهمراه اول تاکید براینکه نرخ اقلام کامپیوتر هم اکنون در ایران به قیمت واقعی و منطقی نزدیک شده است به خریداران توصیه کرد که در صورتی که قصد خرید دارند به بازارهای کامپیوتر مراجعه کرده و برای کاهش قیمت بیش از این دست نگه ندارند.
سرویس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات – ictns.ir : همه ما می‌دانیم که پرداخت دیجیتالی پول، آن هم در سطح بین‌المللی چندان هم کار آسانی نیست. خدمات شرکت هایی چون پی‌پال در همه کشور ها (خصوصا کشور عزیزمان) در دسترس نبوده خرید شارژهمراه اول و در ضمن برای استفاده از خدمات آن حتما باید یک اکانت پی‌پال نیز داشته باشید. Venmo نیز که در قالب یک اپلیکیشن موبایل عمل جابه‌جایی پول را برعهده می‌گیرد، تنها با ایجاد یک اکانت قابل استفاده خواهد بود که زحمت دانلود اپلیکیشن نیز بر گردنتان خواهد بود. کیف پول گوگل (Google Wallet) هم که حدود ۲ سال پیش معرفی شد، بدون فناوری NFC کاملا بدون استفاده است. امکانی که همین حالا هم تعداد محدودی از تلفن های اندرویدی از آن برخوردار بوده و تنها برای خرید های حضوری کارایی دارد. پس چاره چیست؟ چگونه خود را از مشکلات و موانع پیش رو رها سازیم؟
بنا بر اظهارنظرهای رسمی امروزه حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کاربران خرید شارژهمراه اول اینترنت کشور با بهره‌گیری از VPN به سایت‌های مورد نظر خود سر می‌زنند.طبق تعاریف ارائه شده اصولاً VPN به یک شبکه اختصاصی اطلاق می‌شود که از یک شبکه عمومی مانند اینترنت برای ایجاد یک کانال ارتباطی مخصوص بین چندین کاربر و دسترسی به اطلاعات بهره می‌برد؛ بهره بردن VPN از شبکه‌های عمومی مسافت را بی‌معنی می‌سازد و دردسر‌های استفاده از پروتکل‌های مختلف را کاهش می‌دهد و می‌توان از این شبکه برای دسترسی به سایت های فیلتر شده نیز بهره گرفت.
سیدمهدی میرمهدی در گفتگو با مهر با اشاره به کاهش نرخ ارز و تاثیر آن بر کالاهای وارداتی کامپیوتری خرید شارژهمراه اول گفت: طی هفته های اخیر بازار کامپیوتر با کاهش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد مواجه شده است و حتی در برخی از قطعات کامپیوتری این کاهش قیمت تا ۲۰درصد نیز بوده است اما با وجود این تغییر قیمتها نیز بازار کامپیوتر مشتری ندارد و مصرف کننده واقعی به بازار نمی آید.
میرمهدی بیشترین مصرف بازار کامپیوتر را مربوط به کالاهای لپ تاپ و تبلت عنوان کرد که حدود ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته و گفت: قطعات کامپیوتری خرید شارژهمراه اول خانگی نیز بیش از ۱۵ درصد کاهش قیمت را شاهد بوده است؛ با این وجود امید می رود با ثبات نرخ ارز، باردیگر کسب و کار صنف رایانه نیز رونق گیرد.
سرویسخبریفناوریاطلاعات تبلت, تبلت کاغذی, آخرین قیمت تبلت, قیمت تبلت, رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران, رایانه‌های لوحی, رایانه‌ لوحی, خرید شارژهمراه اول بازی‌های رایانه‌ای, بازی‌ رایانه‌ای, رایانه های شخصی, اتحادیه فناوران رایانه تهران, جرائم رایانه‌ای, رایانه‌, جرایم رایانه ای, رایانه, رایانه لوحی, قدیمی‌ ترین رایانه جهان, رایانه کاربردی, لپ تاپ, بازار کامپیوتر, قطعات, کاهش نرخ ارز, کامپیوتری, کاهش قیمتو ارتباطات – وی با تاکید براینکه بیش از ۹۵ درصد کالاهای کامپیوتری وارداتی هستند، افزود: قیمت این کالاها با نوسانات ارز، تاثیر مستقیم دارد و با هر نوسانی شاهد تغییرات در قیمت این کالاها هستیم از این رو در حال حاضر و با کاهش نرخ ارز بعد از ایام انتخابات قیمتها در این بازار ثابت مانده است و شاهد قیمتهای منطقی در این بازار هستیم.
میرمهدی با بیان اینکه مصرف کننده ایرانی همچنان منتظر است که قیمتها کاهش یاید، اظهار داشت: هم اکنون نرخ اقلام کامپیوتری که در ایران به فروش می رسد به مراتب از کشورهای همسایه مانند امارات پایین تر است به نحوی که یک مصرف کننده اگر بخواهد این کالاها را از کشورهای همسایه وارد کند ناچار است قیمتهای بیشتری بپردازد ضمن آنکه کالایی که خریداری می کند گارانتی و خدمات پس از فروش را خرید شارژهمراه اول نیز شامل نمی شود.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران بلاتکلیفی نرخ ارز خرید شارژهمراه اول را دلیلی بر بی رونقی این بازار عنوان کرد و گفت: در این بازار فروشنده نمی داند کالایی که امروز بر مبنای نرخ ارز خریداری می کند را فردا با چه نرخ ارزی باید به فروش برساند و این مساله علاوه بر فروشنده، وارد کننده و مصرف کننده را نیز سردرگم کرده است.
در این خبر آمده بود: این شرکت متولی ساماندهی و اختصاص شبکه اختصاصی مجازی (VPN) در کشور است خرید شارژهمراه اول و انتقال اطلاعات و داده های با اهمیت سازمانها و نهادهای کشوری برای تبادل در فضای مجازی با استفاده از VPN از امنیت نسبی برخوردار خواهد شد.
البته در اصل نمی‌توان VPN را جزو دسته فیلترشکن‌ها به شمار آورد اما با توجه به این خرید شارژهمراه اول که برخی از کاربران اینترنت برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده به کرات این نرم‌افزار را مورد استفاده قرار می‌دهند اکنون شاید استفاده به عنوان فیلترشکن یکی از کاربردهای این نرم‌افزار در نزد کاربران خانگی باشد.رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت کالاهای کامپیوتری مانند لپ تاپ، تبلت و قطعات خبر داد و گفت: حتی با وجود این تغییر قیمتها، بازار کامپیوتر همچنان سوت و کور است و خرید و فروش در آن صورت نمی گیرد.
روزانه به سرویس الکترونیکی پستی خود(ایمیل)، چه کارهایی انجام میدهید؟خدمات سرویس دهنگان برای امور روزمره تان کافیست؟ تا بحال فکر کرده خرید شارژهمراه اول اید که کاش می‎شد به همان راحتی ارسال یه نامه الکتریکی برای دوستانتان در سرتاسر دنیا،پول انتقال دهد؟
خدمت تازه‌ای که غول جستجوگر اینترنتی خرید شارژهمراه اول دنیا را به رقابت مستقیم با بزرگانی چون Paypal وارد می‌کند.

 

م بازدید : 8 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

نشست خبری معرفی تلویزیون‌های هوشمند 2012 سامسونگ دوشنبه 22 خرداد ماه با حضور مدیران دفتر سامسونگ ایران و سام‌الکترونیک در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. هیون جونگ پارک مدیر کل دفتر سامسونگ در ایران، آرین سیف هاشمی مدیر محصولات صوتی و تصویری دفتر سامسونگ و نوید قنادان مدیر بازاریابی شرکت سام‌الکترونیک در این نشست قابلیت های تازه و هوشمند تلویزیون‌های سامسونگ را تشریح کردند و سوالات خبرنگاران را در این مورد پاسخ دادند. مدیر کل دفتر سامسونگ ایران در این نشست با همراه اول اشاره به اینکه با سیاستگذاری‎های صحیح و منحصر به فرد، شرکت سامسونگ توانسته در 7 سال گذشته سهم اول بازار جهان را در حوزه تلویزیون از آن خود کند گفت: سامسونگ در حال حاضر بیش از 30 درصد از بازار تلویزیون‌های جهان را به خود اختصاص داده است و قصد دارد امسال حداقل 50 میلیون دستگاه تلویزیون تولید کند که 20 میلیون دستگاه از این تعداد مربوط به تلویزیون هوشمند و 20 میلیون دستگاه مربوط به تلویزیون‌های سه‌بعدی خواهد بود. وی همچنین با اشاره به ادامه تولید داخلی در کشور ایران افزود که سامسونگ قصد دارد با قدرت بیشتر به کار خود ادامه دهد
«AllShare Play» قابلیت دیگری است که می‌توان به کمک آن، هر نوع فایل را بین Galaxy S II و تبلت، رایانه شخصی و دستگاه تلویزیون، صرف‌نظر از فاصله آن‌ها با هم، به اشتراک گذاشت. AllShare Play خود دارای قابلیتی به نام «Group Play» است که به کاربر امکان می‌دهد صفحه موبایل خود را با چندین فرد دیگر، که با وی در یک شبکه Wi-Fi حضور دارند، به اشتراک بگذارد. با این کار، کاربر می‌تواند با همکاران خود به تبادل نظر فوری (همراه با رسم شکل و نوشتن متن) بپردازد. برنامه «Dropbox» هم به طور پیش‌فرض در این دستگاه نصب شده است. با استفاده از فضای رایگانی که سایت Dropbox به شما می‌دهد (۵۰ گیگابایت برای ۲ سال)، شما می‌توانید علاوه بر تصاویر و فایل‌های موسیقی، فایل‌های ویدئویی را هم در این فضا ذخیره کنید و چنانچه مایل بودید، با دیگران به اشتراک بگذارید. Galaxy S III می‌تواند فایل‌های شما را، بدون نیاز به دسترسی به شبکه Wi-Fi، از همراه اول طریق شبکه‌های دیتا به طور فوری برایتان آپلود کند.
طراحی همراه اول انسان-محور با کارایی فوق‌العاده
اسمارت‌فون جدید سامسونگ مجهز به صفحه‌نمایشی بزرگ از نوع Super AMOLED با اندازه ۴.۸ اینچ و وضوح HD است که کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌ای را از خود ارائه می‌کند. نسبت ابعاد این صفحه همراه اول ۱۶ به ۹ است و زاویه دید گسترده‌ای دارد. Galaxy S III، برای افزایش سرعت اتصال و اشتراک‌گذاری، به «Wi-Fi Channel Bonding» مجهز شده است. این قابلیت پهنای‌باند Wi-Fi را دو برابر می‌کند.
Galaxy S III مجهز به تراشه پیشرفته NFC (مخفف Near Field Communication) است که کاربران می‌توانند با آن از سرویس‌هایی مانند «پرداخت به وسیله موبایل» استفاده کنند. علاقه‌مندان به بازی‌ها هم در این میان بی‌نصیب نخواهند بود و با کمک سرویس «Game Hub» می‌توانند به تعداد زیادی از بازی‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. «Video Hub»‌ هم سرویس دیگری است که فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی همراه اول را با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار می‌دهد. «Music Hub» نیز یک سرویس شخصی استریم موسیقی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سه سرویس ابتدا در کشورهای منتخب قابل استفاده خواهند بود و به زودی به دیگر بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.
Galaxy S III به امکانات دیگری هم مجهز است که با به کارگیری راه‌های جدید، باعث افزایش سرعت و کارایی و در نتیجه، جلب رضایت بیشتر کاربر خواهد شد. یکی از این امکانات «Pop up play» است که به کاربر امکان می‌دهد در حین اجرای برنامه‌های مختلف، یک فایل ویدئویی را به طور همزمان بر روی بخشی از صفحه‌نمایش پخش کند. بنابراین نیازی نیست که در زمان چک‌کردن ایمیل‌ها یا وب‌گردی، فایل‌های ویدئویی را مرتبا ببندید و دوباره اجرا کنید. دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III دارای همراه اول شاتر بدون تأخیر ( zero-lag shutter) است که به شما امکان می‌دهد بلافاصله از سوژه‌های در حال حرکت، عکس بگیرید. با این حساب، پیش‌نمایشی که در هنگام فشردن شاتر می‌بینید، همان عکس نهایی خواهد بود. «Burst shot» یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین این محصول است که ۲۰ عکس را به طور پیاپی ثبت می‌کند. «Best photo» هم قابلیت دیگری است که پس از ثبت ۸ عکس، بهترین آن‌ها را برایتان انتخاب می‌کند. Galaxy S III ، با تکیه بر این قابلیت‌ها، خاطره خوشی را برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی فراهم می‌کند. ضمنا در این اسمارت‌فون تمهیداتی اندیشیده شده است تا تاری و عدم وضوح عکس‌هایی که در نور کم و لرزش دست گرفته شده‌اند، کاهش دهد. فیلم‌برداری HD (حتی با دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی جلوی دستگاه) از دیگر امکانات Galaxy S III است که این بخش را کامل می‌کند.
Galaxy S III نه‌تنها قابلیت‌های جدید و کارایی بالایی را به کاربر ارائه می‌کند، بلکه با تکیه بر طراحی انسان-محور خود، یک تجربه راحت و دلپذیر را برای وی فراهم می‌کند. بدنه خوش‌ساخت و راحت این اسمارت‌فون و منحنی‌های ملایم لبه‌های آن، احساس خوشایندی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند. در طراحی این اسمارت‌فون از طبیعت الهام گرفته شده و روح و پویایی طبیعت در همراه اول آن منعکس شده است. عناصر طبیعی، همچون باد، آب و نور به نوعی در ساختار فیزیکی Galaxy S III جای گرفته‌اند. این محصول، در زمان عرضه، در دو رنگ آبی تیره (Pebble Blue) و سفید مرمری (Marble White) قابل تهیه است، البته سامسونگ در آینده، رنگ‌بندی‌های جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

م بازدید : 5 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گزینه های ارتباطی دو دستگاه به سبب بکار گیری چیپ ست های پردازشی یکسان تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد جائیکه هر دو مدل از چهار فرکانس GSM و دو فرکانس اصلی HSDPA در برقراری تماس استفاده شارژ همراه اول کرده و Wildfire S از دو فرکانس دیگر HSDPA نیز پشتیبانی می کند. GPRS، EDGE و 3G تا سرعت 7.2Mbps دیگر گزینه های مشترک این دو مدل را تشکیل می دهند. Wi-Fi هر دو از نوع پر سرعت 802.11b/g/n بوده و از hotspot نیز پشتیبانی می کنند. Galaxy Ace در این زمینه با پشتیبانی از DLNA برتری محسوسی بر حریف خود دارد. اتصال بلوتوث حاضر در Galaxy Ace از نوع 2.1 و در Wildfire S از نوع پر سرعت 3.0 است. پورت Micro USB اتصالات حاضر در دو دستگاه را تکمیل می کند.
پخش کننده ویدئوی حاضر در Galaxy Ace تنها قادر به پخش فرمت های معمول MP4 شارژ همراه اول و 3GP تا وضوح حداکثر WVGA بوده و از فرمت های DivX و XviD در آن پشتیبانی نمی شود این پلیر در عوض از امکان DLNA پشتیبانی می کند که توسط آن می توان تصاویر و ویدئوهای با وضوح بالا را به دستگاه های منطبق انتقال داد
در ساختار Galaxy Ace نیز از یک دوربین 5 مگاپیسلی همراه با یک فلش LED استفاده شده است. ساختار منوئی این دوربین دقیقا همانی ست که پیش از این نیز در دیگر گوشی های سامسونگ در این کلاس شاهد آن بوده ایم در این قسمت و در ستون سمت راست کلید سوئیچ میان عکاسی و فیلمبرداری شاتر مجازی دوربین و بلاخره میانبری برای مشاهده تصاویر گرفته شده دیده می شود و در ستون سمت چپ نیز از بالا به پائین Shooting Mode (حالت های عکاسی شامل حالت معمولی، پانوراما، تشخیص لبخند و عکاسی پی در پی)، Scene Mode (مواردی نظیر عکاسی در شب، ساحل، نور روز و...)، تنظیم فلش و بلاخره میانبری برای ورود به کلیه تنظیمات دستگاه دیده می شود. در تنظیمات این قسمت علاوه بر موارد معمول، تنظیمات پیشرفته تری همچون تنظیمات ISO و Metering نیز به چشم می خورد. کیفیت عکس های گرفته شده توسط Galaxy Ace در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و کلیه المان های کیفیت سنیجی مثل رندر صحیح رنگ ها، میزان جزئیات و نویز در سطح راضی کننده ای قرار می گیرند. در مجموع کیفیت این تصاویر از سطح قیمتی دستگاه کاملا فراتر می رود. فیلمبرداری این دوربین اما به هیچ عنوان با عکاسی آن قابل قیاس نیست و جائیکه پردازنده Qualcomm MSM7227 حتی در حالت 600 مگاهرتزی و اورکلاک نشده نیز اجازه افزایش وضوح فیلمبرداری را تا WVGA با 30 فریم در ثانیه به طراحان این مدل داده است، متاسفانه سامسونگ ترجیح داده تا فیلمبرداری Ace را تا وضوح نازل QVGA با 15 فریم در ثانیه محدود کند که نگفته پیداست نتایج کار حداکثر برای نمایش در صفحه خود دستگاه یا فرستادن در قالب MMS کاربرد خواهد داشت. بدین ترتیب در زمینه عکاسی Galaxy Ace را می توان برنده این رقابت دانست اما در زمینه فیلمبرداری با اینکه Wildfire S نیز شارژ همراه اول چندان درخشان عمل نکرده است اما مطمئنا در کلاس کاملا بالاتری از حریف سامسونگی خود قرار می گیرد.
دوربین حاضر در HTC Wildfire S یک نمونه 5 مگاپیکسلی اتوفوکوس با یک فلش LED ست تنظیمات حاضر در صفحه Wiewfinder این دوربین در ستون سمت راست جای گرفته اند و در سمت چپ نیز یک اسکرولر عمودی برای زوم دیجیتال تعبیه شده است. از جمله تنظیمات این دوربین می توان به White Balane، تنظیمات ISO، افکت های رنگی، تنظیم وضوح، تایمر سرخود، عکاسی از خود و مواردی از این دست اشاره کرد. امکان فوکوس اتوماتیک نیز در این دوربین وجود دارد قابلیتی که بدلیل نبود کلید شاتر و عدم امکان استفاده مناسب از کلید شاتر مجازی برای فوکوس بروی سوژه دلخواه، از شارژ همراه اول جمله امکانات مهم این بخش محسوب می شود. امکان تشخیص چهره و Geo-tagging نمودن تصاویر نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. کیفیت تصاویر به ثبت رسیده توسط این قسمت در سطح نچندان مناسبی قرار می گیرد جائیکه علیرغم بازسازی مناسب رنگ ها و کنترل میزان نویز، کنتراست و سطح جزئیات چندان تعریفی نداشته و در سطح بهترین های این رده قرار ندارد. فیلمبرداری این دوربین بدلیل محدودیت های چیپ ست پردازشی حداکثر با وضوح VGA با 24 فریم در ثانیه و با فرمت 3GP انجام می شود که در این قسمت نیز همچون بخش عکاسی عدم توانائی در ثبت جزئیات فراوان و مشکلات مرتبط با کنتراست مهمترین موارد منفی فیلمبرداری این دوربین را تشکیل می دهند. از جمله دیگر موارد منفی بخش فیلمبرداری این دوربین که در Desire S نیز به همین صورت تکرار شده است انجام فوکوس قبل از آغاز فیلمبرداری ست و پس از شروع فیلمبرداری فوکوس قفل گردیده و حتی در صورت نزدیک شدن بیش از اندازه به سوزه نیز فوکوس تغییری نخواهد کرد.
چیپ ست های GPS هر دو گوشی بار دیگر شباهت های نزدیکی به یکدیگر دارند زمان اتصال به ماهواره در Wildfire S در حدود 1 دقیقه و 40 ثانیه و برای Galaxy Ace در حدود 2 دقیقه است هر دو نیز بر طبق انتظار بصورت پیش فرض از Google Maps بعنوان نرم افزار مسیریاب اصلی خود استفاده می کنند. قابلیت ها و امکانات این نرم افزار پیش از شارژ همراه اول این بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته و این بار نیز هیچ نکته جدید و تازه ای در آن به چشم نمی خورد.
رادیوی FM حاضر در Galaxy Ace یک نمونه ساده با یک چرخ تنظیم در وسط صفحه است که با کمک آن می توان ایستگاه های رادیوی را تنظیم نمود و حداکثر تا 4 فرکانس را نیز به فرکانس های Favorite افزود. این رادیو از امکان RDS نیز پشتیبانی می کند. همچنین امکان انتقال صدا به اسپیکر گوشی شارژ همراه اول نیز در نظر گرفته شده هرچند که به مانند قبل می بایست همچنان هدست را که نقش آنتن رادیو را بازی می کند متصل به دستگاه حفظ نمود.

م بازدید : 6 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

این پردازنده به تمامی فرامین شما به خوبی پاسخ خواهد داد و لازم نیست که در مورد هیچ چیزی در اینجا نگران شارژ همراه اول باشید.
به لطف انعکاس بسیار پایین نور، صفحه نمایش در محیط‌های پرنور و فضای بیرون از خانه خوانایی خوبی دارد اما در شارژ همراه اول مورد خوانایی در محیط باز ما از این صفحه نمایش انتظار بیشتری داشتیم.
رم گوشی 2 گیگابایت و حافظه داخلی گوشی 16 گیگابایت است، همانطور که پیش از این گفتیم شارژ همراه اول تنها 9 گیگابایت از این حافظه در دسترس کاربر است. ما از این حافظه کم بسیار ناراضی هستیم و این حافظه کم برای ما ازار دهنده بود.
با فشردن دکمه بازگشت و نگه شارژ همراه اول داشتن آن می‌توانید آن کشوی مخصوص سامسونگ را که برای استفاده همزمان از چند برنامه استفاده می‌شود را فعال کنید، ظاهر این کشو تغییر کرده و نسبت به گلکسی اس 3 و نوت 2 زیباتر شده است.
در بالای گوشی خروجی جک 3.5 میلیمتری صدا شارژ همراه اول به همراه میکروفون دوم در کنار پورت اینفرارد که برای کنترل تلویزیون استفاده می‌شود قرار دارند.
اول از همه باید بگوییم که این رابط کاربری بسیار شارژ همراه اول خسته کننده شده و سامسونگ باید فکری به تغییر طراحی آن نماید.
تنظیمات شارژ همراه اول کنترلی گوشی
در قسمت پایین گوشی درگاه شارژ همراه اول اتصالی گوشی قرار دارد و در کنار آن میکروفون جای گرفته است.
همه این حرف‌ها را زدیم تا بگوییم همه نکات منفی نمایشگر سوپر آمولد گوشی Galaxy S4 برطرف شده است و کیفیت تصویر آن با صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند موجود در بازار قابل مقایسه نیست. کنتراست و زاویه دید این شارژ همراه اول نمایشگر بسیار عالی است و همه تصاویر بدون توجه به زاویه دید، خوب و بی اشکال دیده می‌شوند.
گوشی به یک پردازنده 8 هسته‌ای مجهز است، شارژ همراه اول 4 هسته این پردازنده از نوع Cortex-A15 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز است.
میزان خلوصی شارژ همراه اول رنگ‌های این صفحه نمایش نیز یک سر و گردن بالاتر از دیگر نمایشگرهای ال‌سی‌دی گوشی‌های موبایل است. به طوری که حتی تصاویر تار را نیز بسیار شفاف و زنده نشان می‌دهد.
در سمت راست گوشی تنها دکمه پاور قرار دارد شارژ همراه اول ولی متاسفانه دکمه مخصوص عکاسی قرار ندارد که این موضوع بسیار آزار دهنده است. در سمت چپ گوشی نیز تنها دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار دارد که کمی برجسته است و به راحتی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.
با فشردن و نگه داشتن دکمه سخت افزاری هوم برنامه‌های باز نشان داده خواهند شد که در اینجا علاوه بر دسترسی داشتن به Google Now می‌توانید تمام برنامه‌های باز را ببندید و حتی رم گوشی شارژ همراه اول را خالی کنید تا سرعت دستگاه شما بیشتر شود.
در شارژ همراه اول پشت گوشی که طراحی بسیار شیکی دارد دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در زیر آن و در انتهای پایینی قسمت قاب پشتی بلندگو قرار گرفته‌اند.
ما از این گوشی کارهای سنگین کشیدیم (به مدت 30 دقیقه بازی HD بر روی ان انجام دادیم، در ادامه از 3G برای مرور اینترنت استفاده کردیم و بعد از آن در حدود 15 دقیقه دوربین را روشن گذاشته و با آن کار کردیم) مناطقی که در شکل زیر برای شما مشخص کردیم بسیار داغ شدند و اگر به این منطقه‌ها دست می‌زدیم گرمای بسیار زیادی را حس می‌کردیم، اما این داغ شدن مانع این نشد که به راحتی گوشی را در دست خود نگه داریم، زیرا این داغ شدن به علت پلاستیکی بودن جنس گوشی به دیگر قسمت‌ها که شارژ همراه اول دستان ما در آن قسمت گوشی بودند سرایت نمی‌کرد.
صفحه نمایش سوپر امولد 1080p شارژ همراه اول
آخرین عضو خانواده گلکسی اس‌های سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید، نسخه 4.2.2 (آب‌نبات ژله‌ای) عرضه می‌شود که آخرین نسخه عرضه شده سیستم‌عامل‌های گوگل در حال حاضر است و ویژگی‌های جدیدی برای تاچ‌ویز دارد. گلکسی اس 4 امکانات هر دو عالم را به هم ادغام کرده است و ویژگی‌های جالبی زیر شارژ همراه اول بدنه خود نهفته دارد. به طوری که شاید یک یا دو روز زمان نیاز داشته باشید تا همه امکانات آن را دوره کنید
یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های سامسونگ گلکسی اس 4، صفحه نمایش 5 اینچ سوپر AMOLED با رزولوشن 1080p است. شارژ همراه اول این نمایشگر ماتریکس PenTile و تراکم تصویر 441 پیکسل در هر اینچ دارد همانطور که در خبرها هم گفتیم چیدمان پیکسل ها در اینجا به صورت الماسی است که به بالا بردن کیفیت صفحه نمایش کمک کرده است. نمی‌توان با چشم غیر مسلح هیچ گونه ایراد و اشکالی به پیکسل‌های تصویر گرفت.
ه تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی گلکسی اس 4 بسیار زیاد داغ می‌کند منتشر شده است، اجازه بدهید نظر خود را در مورد داغ کردن گوشی اینطور بیان کنیم، امروزه تمام گوشی‌های شارژ همراه اول هوشمند به علت کاؤایی بالا و استفاده از چند هسته در هر صورت داغ خواهند کرد اما اینکه کجای گوشی داغ می‌شود مسئله مهمی است.
با جابه‌جا کردن قاب باتری گوشی، جایگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، باتری ارتقا یافته 2600 میلی‌آمپر ساعت و شیار کارت حافظه میکرو اس‌ی دیده می‌شوند. حافظه داخلی گوشی را می‌توان با کارت حافظه خارجی ارتقا داد. تنها ایراد در اینجا این شارژ همراه اول است که برای تعویض سیم کارت حتما باید گوشی را خاموش و باتری را خارج کنید.پردازنده و حافظه داخلی

م بازدید : 9 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

دستبند بلوتوث ويبره خرید شارژ همراه اول
در این زمینه اچ‌تی‌سی و سامسونگ کاملاً متفاوت از یکدیگر عمل کرده‌اند؛ سامسونگ با استفاده از پلاستیک پلی‌کربنات سعی کرده تا گوشی را هرچه سبک‌تر و باریک‌تر طراحی کند و اچ‌تی‌سی با استفاده خرید شارژ همراه اول از آلومینیم سعی در ایجاد حس خوب به کاربر و کیفیت ساخت بالاتر داشته است.
اچ‌تی‌سی از یک پنل Super LCD 3 با اندازه ۴٫۷ اینچ و وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل بر اینچ استفاده کرده و سامسونگ پنل Super AMOLED HD بزرگتر ۵ اینچی با همان وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل را انتخاب کرده است. در نگاه اول شاید بگویید صفجه‌نمایش کوچکتر وان با تراکم پیکسلی ۴۶۹ پیکسل بر اینچ نسبت به تراکم پیکسلی ۴۴۱ در گلکسی اس ۴ تصاویر را واضح‌تر نشان می‌دهد اما خوب است بدانید تفاوت این دو در وضوح به هیچ وجه با چشمان غیرمسلح حتی از فاصله بسیار نزدیک قابل تشخیص نیست حتی با وجود اینکه چیدمان پیکسل‌ها در گلکسی از نوع خرید شارژ همراه اول PenTile است. به نظر می‌رسد تصمیم اچ‌تی‌سی برای استفاده از صفحه‌نمایش کوچکتر برای حفظ اندازه مناسب گوشی و همچنین کار کردن راحت‌تر باشد هرچند که گلکسی اس۴ با وجود صفحه‌نمایش بزرگتر ابعادی تقریباً برابر دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که پنل‌های فول‌اچ‌دی تفاوت فاحشی با پنل‌های اچ‌دی سال گدشته ندارند و شاید در نگاه اول شما را چندان شگفت‌زده نکنند.
جایزه طراحی رد دات بزرگترین و برجسه‌ترین مسابقه طراحی است که همه ساله بیش از 14000 شرکت کننده از 70 خرید شارژ همراه اول کشور جهان دارد.
برتری‌های گلکسی اس ۴: باتری قابل تعویض، اسلات کارت حافظه، صفحه‌نمایش بزرگتر خرید شارژ همراه اول در ابعاد کوچکتر، باریک‌تر، سبک‌تر، جایگیری
در حقیقت طراحی ظاهری گلکسی اس ۴ بسیار به گلکسی اس ۳ شبیه است و شاید از جلو نتوانید این دو گوشی را از یکدیگر تشخیص دهید. سامسونگ این‌بار تصمیم گرفته تا بلندگوی گوشی را در پایین قرار دهد که به نظر تصمیم جالبی نمی‌آید چرا که ممکن است هنگام گرفتن گوشی در دست روی بلندگو را بپوشانید. شاید مهم‌ترین مزیت تصمیم سامسونگ برای استفاده از پلاستیک قابلیت تعویض باتری خرید شارژ همراه اول باشد و قابلیت افزودن حافظه با یک MicroSD نیز برای برخی کاربران بسیار مفید خواهد بود هرچند وان ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی وان نیز مناسب به نظر می‌رسد.
با نور خورشيد شارژ کنيد: خرید شارژ همراه اول موبايل، دوربين ديجيتال، دستگاه mp3 و mp4
اچ‌تی‌سی وان به نظر تلفیقی از گوشی‌های آیفون ۵ و بلک بری Z10 در جلو و اکسپریا پی در پشت می‌آید. بدنه گوشی تماما آلومینیمی به جز در لبه‌ها می‌باشد که نه تنها بسیار زیبا به نظر می‌رسد بلکه بسیار خوش ساخت و با کیفیت است. با وجود اینکه وان کمی قطورتر از گلکسی است اما چون در لبه‌ها خرید شارژ همراه اول باریک‌تر شده است هنگام گرفتن گوشی در دست متوجه این تفاوت نخواهید شد.
هندزفري خرید شارژ همراه اول بلوتوث ميني با مارک bluedio کوچکترين مدل هندزفري بلوتوث
Galaxy-S4-HTC-One-Design-2 خرید شارژ همراه اول
شارژر خرید شارژ همراه اول خورشيدي
طراحی و سخت‌افزار خرید شارژ همراه اول
طراحی ریزبینانه و ساده هدست استریوی بی‌سیم و هوشمند Pro طبیعتی خرید شارژ همراه اول ساده‌گرایانه داشته و برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان و در محیط‌های کاری متفاوت جذاب می‌باشد.
پیامک یاب خرید شارژ همراه اول
ويبره خرید شارژ همراه اول دستبند و نمايش شماره در هنکام تماس
از وضوح تصویر که بگذریم پنل‌های AMOLED همیشه رنگ‌ها را بیش از حد اشباع می‌کرده‌اند و این مسأله برای برخی کاربران مثبت و برای خرید شارژ همراه اول برخی دیگر یک نکته منفی به شمار می‌رود. سامسونگ این‌بار از حالت Adobe RGB استفاده کرده که دقت رنگ‌ها را نسبت به نسل‌های قبلی بسیار بهتر کرده است. هرچند باز هم می‌توان گفت که پنل SuperLCD3 در وان بهترین دقت رنگ را در همه صفحه‌نمایش‌ها داراست و به اعتقاد خیلی‌ها بهترین صفحه‌نمایش موجود در موبایل‌ها به شمار می‌رود.
Galaxy-S-4-vs-HTC-One خرید شارژ همراه اول
Galaxy-S4-HTC-One-Display-3 خرید شارژ همراه اول
مورد بعدی کنتراست و عمق رنگ‌ها و روشنایی است؛ صفحه‌نمایش‌های AMOLED همواره عمیق‌ترین رنگ مشکی را داشته‌اند خرید شارژ همراه اول و این‌بار گلکسی اس ۴ حتی بهتر از نسل‌های گذشته عمل کرده و به خاطر اینکه پیکسل‌ها را در نقاط مشکی خاموش می‌کند به صورت تئوری کنتراست بی‌نهایت دارد. در مقابل اچ‌تی‌سی وان بهترین کنتراست را در پنل‌های غیر AMOLED دارد که این عدد در روشنایی حداکثر حدود ۱۵۸۰ است. برای مقایسه آیفون ۵ کنتراست ۱۳۲۰، لومیا ۹۲۰ حدود ۱۰۶۵، اکسپریا زد ۷۰۵، باترفلای ۱۱۰۴ و اپتیموس جی پرو ۱۴۸۹ کنتراست دارند.
با وجود گوشی‌های اندرویدی پرچم‌دار مختلف از برندهای متفاوت هرساله این پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی هستند که با جدیدترین سخت‌افزارهای روز عرضه می‌شوند و رقابت سرسختانه‌ای دارند که در سال‌های اخیر معمولاً به نفع سامسونگ و سری کهکشهانی گلکسی اس آن تمام شده است. اما امسال خرید شارژ همراه اول که گلکسی اس ۴ تغییر ظاهری زیادی نکرده و اچ‌تی‌سی تمام توان خود را در HTC One به نمایش گذاشته است برنده این جدال سهمگین کدام گوشی است؟
Galaxy-S4-HTC-One-Design-3 خرید شارژ همراه اول
مرجع خرید شارژ همراه اول پیامک های ایرانی
Galaxy-S4-HTC-One-Display-2 خرید شارژ همراه اول
کوچکترين هندزفري بلوتوث خرید شارژ همراه اول
شمایل پویا و باریک Xperia ray به خوبی در کف دست شما جا می‌گیرد. وجوه آلومینیومی این تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید در عین اینکه حس دوام و کیفیت خرید شارژ همراه اول برتر را القا می‌کند، موجب برانگیخته شدن تجربه بساوشی خوشایندی می‌شود.
Galaxy-S4-HTC-One-Design-1 خرید شارژ همراه اول
در بخش اول این مقایسه خرید شارژ همراه اول طراحی، سخت‌افزار، صفحه‌نمایش، باتری، رابط کاربری و امکانات نرم‌افزاری را مقایسه می‌کنیم.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 5,962