loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 9 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

مشترکان تلفن ثابت در استان تهران می‌توانند برای اطلاع از میزان بدهی خود در پانزدهم ماه‌های فرد با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و از طریق همین سیستم نیز می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند.مخابرات در طول یک سال یعنی از زمان ابلاغ پروانه در ۲۹ تیرماه سال ۸۷ تا ۱۸ آبان ۸۸ بالغ بر ۱۲۰ هزار سیم کارت دائمی را به جای ۱۲۰ هزار تومان، به قیمت ۲۸۸ هزار تومان(یعنی ۱۶۸ هزار تومان گران تر) فروخته است. معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات با اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا از ادامه تخلف همراه اول در فروش سیم کارت با قیمت بیشتر از مصوب خبر داد و گفت:اکنون در حال گرفتن آمار سیم کارت های فروخته شده پس از خصوصی سازی مخابرات( بعد از تاریخ ۱۸ آبان ۸۸) هستیم.با توجه خرید شارژ همراه اول به اظهارات معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و بی اعتنایی مسئولان مخابرات به این تذکرات مکرر ، آیا زمان آن فرا نرسیده است که دادستان به عنوان مدعی العموم برای احقاق حقوق مشترکان سکوت خود را شکسته و وارد عمل شود ؟
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، نسخه جدید نقشه های گوگل Google Maps 5.0 خرید شارژ همراه اول است که به شکل سه بعدی تصاویری از مکان های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد.
گوگل اعلام کرده نسخه ای از خرید شارژ همراه اول نقشه های سه بعدی را برای کاربران گوشی های اندروییدی ارایه کرده که برای دسترسی به آن نیازی به اتصال اینترنت نیست.
شرکت مخابرات استان تهران از آذرماه سال جاری برای مشترکان تلفن ثابت که هزینه تلفن آنان خرید شارژ همراه اول کم‌تر از ۳ هزار تومان است قبض صادر نمی‌کند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران از این پس مشترکان تلفن ثابت که هزینه کارکرد تلفن یک دوره ایشان کم‌تر از ۳ هزار تومان است، باید از طریق روش‌های غیرحضوری نظیر ۱۸۱۸، تلفن بانک‌ها، عابربانک، سایت اینترنتی و… تلفن خود را پرداخت کنند.
در این نقشه ها امکانات جدیدی وجود دارد که از آن جمله می توان خرید شارژ همراه اول به نشان دادن جهت حرکت اتومبیل ها در خیابانها و اطلاعاتی مربوط به نام خیابان ها اشاره کرد.
با امکان دسترسی به نقشه خرید شارژ همراه اول به شکل آفلاین کاربران در همه جا می توانند از این سرویس ها استفاده کنند.
این در حالی است که عطوفی، معاون بازاریابی و امور خرید شارژ همراه اول مشترکان همراه اول چندی پیش با رد اظهارات شفاهی درباره لزوم فروش سیم کارت ها به قیمت ۱۲۰ هزار تومان گفت: این اظهارات مبنای قانونی ندارد و سیم کارت های ۰۹۱۰ به قیمت ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود که سیم کارت های بدون ودیعه است و مشترکان این سیم کارت ها می توانند تنها تا سقف ۴۰ هزار تومان مکالمه داشته باشند اما سیم کارت های ۰۹۱۲ هم چنان به قیمت ۲۸۸ هزار تومان به فروش می رسد که ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان آن ودیعه است و مشترکان می توانند تا مبلغ ودیعه صحبت کنند، بدون این که تلفن آن ها قطع شود. در این باره رضوانی، معاون سازمان تنظیم مقررات، تاکید کرده است که تلفن ودیعه ای در پروانه مخابرات نداریم و براساس پروانه قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول ۱۲۰ هزار تومان است که به عنوان هزینه اتصال از مشترک دریافت می شود. بنابراین هر تغییری در این قیمت باید به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات برسد.در واقع طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و بنا به گفته معاون نظارت این سازمان،همراه اول از زمان ابلاغ پروانه یعنی از ۲۹ تیرماه سال ۸۷ تا ۱۸ آبان سال ۸۸ حدود ۱۲۰ هزار سیم کارت را به قیمتی غیر قانونی یعنی ۲۸۸ هزار تومان به فروش رسانده است. مستندات و بررسی های خبرنگار ما از بازار فروش سیم کارت نیز نشان داده است که طی یک سال اخیر یعنی از ۱۸ آبان سال ۸۸ تا به امروز روند فروش سیم کارت های ۲۸۸ هزار تومانی از سوی مخابرات هم چنان ادامه دارد.بنابراین اگر آمار فروش سیم کارت طی یک سال اخیر را نیز به آمار ۱۲۰ هزار سیم کارت اضافه کنیم، تعداد سیم کارت هایی که با قیمت غیرقانونی به فروش رسیده است، به مراتب بیش از ۱۲۰ هزار سیم کارت خواهد بود.
بر خرید شارژ همراه اول اساس این گزارش، نسخه Google Maps 5.0 با نسخه ۱٫۶ و بالاتر اندرویید هم سازگار است.
گفته می شود این نقشه سرعت بیشتری برای دسترسی به اطلاعات خرید شارژ همراه اول دارد.
رضوانی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در گفت و گو با خراسان اعلام کرد: مستندات ما نشان می دهد که با توجه به ادامه روند فروش سیم کارت ۲۸۸ هزار تومانی از سوی همراه اول، چنان چه تعداد سیم کارت های فروخته شده با این مبلغ را نیز طی یک سال اخیر(از ۱۸آبان ۸۸ تا به امروز)در نظر بگیریم، تعداد سیم کارت های فروخته شده به قیمت بالا و غیرقانونی به مراتب بیش از ۱۲۰ هزار خواهد بود. رضوانی در ادامه تصریح کرد: همراه اول هم چنان بدون توجه به اخطارها و تذکرهای مکرر سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) سیم کارت های ۰۹۱۲ خود را به مبلغی بیش از ۲ برابر قیمت مصوب به مشترکان می فروشد.از حدود ۲ سال پیش یعنی از تیرماه سال ۸۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات خرید شارژ همراه اول رادیویی با ابلاغ پروانه فعالیت همراه اول اعلام کرد که مطابق پروانه این شرکت موظف است قیمت تمامی سیم کارت های دائمی خود را با هر پیش شماره ای از ۲۸۸ هزار تومان به ۱۲۰ هزار تومان کاهش دهد و فروش سیم کارت ۰۹۱۲ با قیمتی بیش از ۱۲۰ هزار تومان را تخلف و اقدامی غیر قانونی خوانده بود، اما متاسفانه طی ۲ سال اخیر قیمت فروش سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول هیچ تغییری نداشته است و هم چنان به قیمت ۲۸۸ هزار تومان یعنی بیش از ۲ برابر قیمت

م بازدید : 22 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

در ماه جاری تصاویر یکی از گوشی‌های ال‌جی بدون هرگونه دکمه و کلیدی بر روی بدنه آن منتشر شد که نظرات بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به شارژ همراه اول اسمارت‌فون‌ها را به همراه داشت و البته گفته شده بود که به احتمال زیاد این گوشی همان G2 است.
از ویژگی شاخص این دستگاه ، استفاده شارژ همراه اول آخرین پردازنده ساخت شرکت کوالکوم (Snapdragon 800) و همچنین مثل Xperia Z نیز مقاوم در برابر آب می باشد.
جالب است که ال‌جی درباره حذف عنوان Optimus از روی این گوشی گفته که خانواده Optimus برای رده گوشی‌های با قیمت متوسط در نظر گرفته شده در حالیکه G2 در رده بالاتری قرار دارد و از این جهت عنوان Optimus از روی آن حذف شده تا عدم تعلق به شارژ همراه اول این خانواده توضیح داده شده باشد.
بدین ترتیب کاربران گرامی میتوانند با مراجعه به سایت www.arvandshop.ir و یا مراجعه حضوری به دفتر مرکزی و یا نمایندگان رسمی گارانتی آروند (http://arvandrg.ir/portal/?page_id=61) تبلت مد نظر خود را با گارانتی طلایی تعویض به همراه یکسال بیمه شارژ همراه اول پارسیان خریداری نمایند.
پردازنده این گوشی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۰۰ است. شارژ همراه اول این تصاویر به شکلی رسمی توسط خود سامسونگ منتشر شده و در بیانیه‌ای که به همراه دارد باید منتظر بود تا در اولین فرصت، این گوشی در اختیار اپراتور ارتباطات سیار SK کره‌ای قرار گیرد.
شرکت سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده‌ گوشی‌های تلفن همراه در جهان اعلام کرد که ظرف کمتر از یک ماه از عرضه‌ گوشی گالکسی s4 بیش از چهار میلیون دستگاه از این گوشی را به شارژ همراه اول فروش رسانده است.
این گوشی ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ قرار است ابتدا در دو رنگ قرمز مایل به سرخ و آبی به شکل افق شارژ همراه اول ارائه شود.
این دکمه‌هایی که در پشت و زیر دوربین در نظر گرفته شده، کنترل صدا را بر عهده دارند و کم و زیاد کردن از آن طریق قابل انجام است و علاوه بر این در این تصاویر می‌توان از وجود فلشی در کنار دوربین مطلع شارژ همراه اول شد.
این مدل شارژ همراه اول جدید رکورد فروش جدیدی را برای سامسونگ رقم زده و فروش آن سریع‌تر از مدل‌های پیشین به رقم ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است.
نسخه سیستم عامل اندرویدی این گوشی ۴٫۲ است و باتری شارژ همراه اول ۲۶۰۰ میلی‌آمپری از وظایف این گوشی پشتیبانی تغذیه‌ای می‌کند.
به گزارش واحد گارانتی و خدمات پس از فروش آروند با عنایت به درخواستهای متعدد مشتریان گرامی تبلتهای سامسونگ مدلSamsung Galaxy Note 10.1 N8000 و Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 و Samsung Galaxy Tab 2 7.0 شارژ همراه اول P3100 و Samsung Galaxy Tab 2 10.1 P5100 به لیست محصولات آروند اضافه گردید.
در تصاویر شارژ همراه اول بیشتری که از این گوشی منتشر شده، دکمه‌هایی در پشت آن تعبیه شده است که یکی از رسانه‌های تخصصی نیز این موضوع را تأیید کرده و تصاویر آن را بر روی وب سایت خود گذاشته است.
براساس تصاویر جدید و واضحی که از گلکسی S4 LTE-A سامسونگ منتشر شد، می‌توان گفت که این گوشی با پشتیبانی از نسل چهارم (پشتیبانی از سرعت ۱۵۰ شارژ همراه اول مگابیت بر ثانیه برای انتقال اطلاعات)، دارای پردازنده چهار هسته‌ای ۲٫۳ گیگاهرتز است.
رم آن دو گیگابایت شارژ همراه اول است که در کنار آن فضای حافظه‌ای ۳۲ گیگابایت وجود دارد و علاوه بر اینها دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آید.
اپراتور Three کشور انگلیس هم جز اولین اپراتورهای است شارژ همراه اول که این دستگاه جدید را عرضه خواهد کرد.
هم اکنون سونی کشور هلند نیز نیز این دستگاه جدید سونی را در کشور اروپا اعلام کرد ، و این فبلت در اواخر شارژ همراه اول سه ماهه سوم همین سال به طور جهانی عرضه خواهد شد و قیمت این دستگاه نیز ۷۱۹ یورو ذر کشور اروپا اعلام شد.
البته هر چند که این دستگاه قیمت بالایی دارد ، اما جعبه و متعلقاتی که همراه شارژ همراه اول این فبلت می باشد ، قیمت این فبلت قابل توجیه است.
گالگسی S4 در بیش از ۱۱۰ کشور عرضه می‌شود و به تدریج و با همکاری ۳۲۷ اپراتور تلفن همراه در ۱۵۵ شارژ همراه اول کشور عرضه خواهد شد.
به نقل از خبرگزاری شینهوا فروش جهانی مدل هوشمند گالگسی S4 از تاریخ ۲۷ آوریل شارژ همراه اول زمان عرضه‌ این گوشی به بازار (از ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است).
سونی فبلیت ۶٫۴ اینچی Xperia Z Ultra همین چند ساعت پیش نیز در یک مراسم رسمی توسط سونی پرده برداری شد ، شارژ همراه اول اما به قیمت اشاره ای نشد.
البته تصاویری که از این گوشی منتشر شده، کیفیت پایینی دارد و به احتمال زیاد از روی اسلایدری شارژ همراه اول تبلیغاتی برداشته شده است.
فروش گالگسی s3 پس از گذشت ۵۰ روز، گالگسی s2 و پس از گذشت پنج ماه و گالگسی S پس از گذشت هفت ماه به ۱۰ میلیون دستگاه رسید.ناظران بازار انتظار دارند که فروش پرچم‌دار جدید گوشی‌های سامسونگ به خوبی ادامه داشته باشد، زیرا شرکت اپل به عنوان رقیب سامسونگ هیچ برنامه‌ای شارژ همراه اول برای عرضه‌ی مدل جدید در آینده نزدیک ندارد.

م بازدید : 13 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، فیس بوک از راه اندازی سرویس ایمیل جدید خود خبر داد که قابلیت رقابت با جی همراه اول میل ، یاهو میل و هات میل را که جزء محبوبترین سرویس های ایمیل آنلاین محسوب می شوند را دارا می باشد.
فعالیت این همراه اول سرویس جدید به رقابت بین فیس بوک و گوگل می انجامد به طوریکه گوگل اخیرا مانع از دسترسی فیس بوک به آدرس بوک کاربران خود در سرویس جی میلش شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ،‌ پیش‌تر شایعاتی مبنی بر تولید نسخه بعدی گوشی Nexus گوگل توسط سامسونگ منتشر شد اما سامسونگ اطلاع رسمی از تولید و عرضه این گوشی منتشر نکرد. در همین حال با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده همراه اول به نظر می رسد زمان زیادی تا عرضه گوشی Nexus S توسط سامسونگ باقی نمانده است.
این گوشی همچنین برای نمایش تصاویر ویدیویی از نرم همراه اول افزار Flash بهره می‌برد.
Nexus S همچنین از بلندگو، جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری، کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت و سرویس‌های شبکه GPRS، EDGE و HSDPA و سرویس بی سیم Wi-Fi و بلوتوث بهره می برد.اما مهمترین ویژگی Nexus S پشتیبانی از جدیدترین نسخه سیستم همراه اول عامل اندرویید یعنی نسخه۲٫۳ (Gingerbread) اندرویید گوگل است.
همه گوشی‌های معرفی شده در غرفه شرکت هایر و هایتک الکترونیک از ظاهر بسیار شیک و ظریفی برخوردارند. اگر چه اکثر این گوشی‌ها دارای همراه اول صفحه نمایش لمسی یا صفحه کلید کامل QWERTY هستند و شبیه گوشی های هوشمند به نظر می رسند، اما هیچ کدام از گوشی‌ها هوشمند نیستند در رده متوسط قرار می گیرند.
بر اساس این گزارش، گوشی Cosmos Touch دارای صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی لمسی است و همراه اول از صفحه کلید کشویی بهره می برد.
شرکت‌های چینی هایر و هایتک با همکاری یکدیگر در یازدهمین نمایشگاه تلکام امسال اقدام به معرفی بیش از ۱۰ مدل گوشی تلفن همراه اول همراه کرده‌اند.
شرکت کره‌ای ال‌جی همراه اول اعلام کرده قصد دارد گوشی‌های مجهز به صفحه نمایش لمسی ارزان‌قیمت راهی بازار تلفن همراه کند.
رابط کاربری این گوشی Flash است و از دوربین ۱٫۳ همراه اول مگاپیکسلی و اتصالات بلوتوث برخوردار است.
از گوشی‌هایی که همراه اول قرار است توسط ال‌جی به بازار عرضه شود می توان به Cosmos Touch و Vortex اشاره کرد که هر دو مدل، گوشی‌های ارزان‌قیمت با پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی هستند.
این شرکت‌ها که ادعا می‌کنند تحت لیسانس کانادا گوشی تولید می‌کنند، در نمایشگاه تلکام امسال فقط گوشی‌هایش را به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته و هنوز اقدام همراه اول به فروش گوشی‌هایشان نکرده‌اند.
بنا به یک منبع خبری موثق فیس بوک اکنون این سیستم پیام رسانی خود را بازبینی مجدد نموده است و آماده همراه اول است تا سرویس وب میل کامل خود را آماده راه اندازی نماید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای همراه اول ، ‌ شرکت ‌های هایر و هایتک اولین بار است که در ایران اقدام به معرفی و عرضه گوشی تلفن همراه می‌کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موبایل اسکای ، ال‌جی با همکاری شرکت آمریکایی ورایزون وایرلس همراه اول قصد دارد گوشی‌های ارزانقیمتی با تجهیز به صفحه نمایش لمسی راهی بازار کند.
با این همراه اول گوشی همچنین می‌توان ۳۰ فریم در ثانیه تصویر ویدیویی ضبط کرد.
ه نظر می رسد شایعات ساخت گوشی Nexus S توسط همراه اول سامسونگ به واقعیت می‌پیوندد.
گوشی Vortex هم از صفحه نمایش سه اینچی برخوردار است و امکاناتی مشابه Cosmos همراه اول دارد.
به گفته مسوولان این شرکت،‌ گوشی‌های مذکور هنوز از گمرک ترخیص نشده و احتمالا تا اواخر پاییز به بازار تلفن همراه ایران همراه اول عرضه خواهند شد.
صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED خازنی چند لمسی با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل است و از حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار همراه اول تصاویر و غیرفعال کردن صفحه نمایش هنگام تماس با صورت بهره می‌برد.
گوشی های Vortex و Cosmos Touch به ترتیب با قیمت ۸۰ و همراه اول ۵۰ دلار و دو سال قرارداد در اختیار کاربران قرار می گیرد.
این سرویس که توسط محبوبترین شرکت شبکه اجتماعی راه اندازی می شود برای اولین بار است که به ۵۰۰ میلیون کاربر سایت خود اجازه می دهد تا از آدرس @facebook.com استفاده نمایند و با جدیدترین سرویس های آنلاین آفیس ادغام همراه اول یافته است.
گفتنی است این گوشی‌ها با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همراه اول
Nexus S دوربین ثانویه هم همراه اول دارد و از GPS ، ‌سرویس‌های شبکه اجتماعی و انواع فایل‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند.
این گوشی که با نام i9020 راهی بازار خواهد شد از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی می‌کند. همراه اول
دوربین این گوشی همراه اول هشت مگاپیکسلی است و قادر است تصاویری با وضوح تصویر ۲۴۴۸×۳۲۶۴ پیکسل با زوم خودکار و فلش LED ، نشانگذاری تصاویر و تشخیص صورت و لبخند ارایه

م بازدید : 12 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

ابعاد گوشی: ۴٫۸۷ در ۲٫۳۱ در ۰٫۳۰ اینچ و به وزن ۱۱۱ گرم برای آیفون ۵ و اما در مورد هوآوی اسند پی سیکس ابعاد ۵٫۲۲ در ۲٫۵۸ در ۰٫۲۴ اینچ و شارژ همراه اول به وزن ۱۱۹ گرم است.
بطور کلی کیفیت ساختار گوشی رضایت بخش است ، اگرچه برعکس قاب مات پشت گوشی ، قاب جلوی x2-02 براق است شارژ همراه اول و اثر انگشت را نشان می دهد.
صفحه نمایش 2.2 اینچ QVGA با توجه به رده پایین قیمت شارژ همراه اول برای این گوشی ، کیفیت بالایی دارد و زوایای دید و خوانایی آن بسیار مطلوب است.
این گوشی با رنگ بندی متنوع طوسی ، قرمز ، نارنجی ، بنفش و آبی روانه بازارهای جهانی شارژ همراه اول تلفن همراه و همچنین ایران شده است.
هوآوی می گوید ظریفترین گوشی جهان شارژ همراه اول را با عرضه اسند پی سیکس از آن خود کرده است که در مقایسه با آیفون ، تفاوت ظرافت مشهود است.
اما تفاوت های اصلی به شرح زیر است: شارژ همراه اول
شرکت هواوی (Huawei) هفته‌ی گذشته باریک‌ترین گوشی دنیا را معرفی کرد. Huawei Ascend P6 آخرین مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت است. این شرکت چینی که اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی ابزارهای ارتباطی در جهان به حساب می‌آید قصد دارد شارژ همراه اول با عرضه‌ی Ascend P6، به بازار گوشی‌های قدرتمند که اکنون توسط چند شرکت اشغال شده است وارد شود. در این مقاله می‌خواهیم بهترین گوشی از هر کدام از این شرکت‌ها یعنی Samsung Galaxy S4 ، ،HTC ONE ،Huawei Ascend P6 و Sony Xperia Z را با هم مقایسه کنیم.
این گوشی مانند سایر مدل های شارژ همراه اول معمولی نوکیا ، چراغ قوه ندارد.
سوکت صوتی 3.5 میلیمتری ، پورت استاندارد MicroUSB و سوکت شارژر 2 میلیمتری نوکیا در شارژ همراه اول بالای گوشی وجود دارد. این گوشی از طریق USB شارژ نمی شود. فقط محل بند گوشی در پایین X2-02 مشاهده می شود.
با ورود گوشی هوشمند هوآوی اسند پی سیکس، شارژ همراه اول و ظاهری شبیه آیفون۵، کارشناسان را واداشته تا جزییات سخت افزاری را مقایسه کنند.
از آنجایی که x2-02 به شارژ همراه اول منوی سری 40 مجهز است یک کلید حرکتی نیز وجود دارد که مرکز آن برای تایید انتخاب بکار می رود؛ کلیدهای صفحه کلید براق می باشند و اثر انگشت و گردوخاک را نشان می دهند.
صفحه شارژ همراه اول نمایش
نوکیا x2-02 دارای ششمین نسخه سری 40 است؛ صفحه نمایش Standby فعال یک طرح و نشان تجاری برای صفحه محسوب می شود شارژ همراه اول که اگر تاکنون از گوشی نوکیا استفاده کرده باشید با آن آشنایی دارید.
از دیگر مشخصات گوشی اسند پی سیکس، می توان از دو سیک کارته بودن/ صفحه تاچ ۱۶ میلیون رنگی/ میکرو اس دی تا ۳۲ شارژ همراه اول گیگ حافظه / حافظه داخلی ۸ گیگ/ ۲ گیگ رم / پردازنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتز؛ نام برد.
سیستم عامل آیفون ۵ آی او اس ۶ و قابل به روز شارژ همراه اول شدن به iOS7 است و هوآوی آندروید جلی بین ۴٫۲٫۲ با اپ های ویژه مخصوص هوآوی است.
صفحه نمایش این گوشی از خوانایی لازم زیر نور خورشید برخوردار است و شارژ همراه اول صفحه کلید کاراکتری این گوشی در مقایسه با نوکیا X1-01 تا حد زیادی ارتقاء یافته است.
اسند پی سیکس فعلا در چین توزیع شده ودر ماه جولای در اروپا توزیع خواهد شد اما شارژ همراه اول در مورد بازار امریکا صحبت نشده است.
دوربین: دوربین اصلی آیفون ۵ هشت مگاپیکسل بوده و دوربین جلو نیز ۱٫۲ مگاپیکسل است اما در مورد هوآوی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین جلو ۵ شارژ همراه اول مگاپیکسل است. (اولین گوشی هوشمند است که دوربین جلوی ان ۵ مگاپیکسل است)
درب باتری تماما از پلاستیک مات ساخته شارژ همراه اول شده است و کل قاب پشت را در بر می گیرد.
صفحه کلید عددی دارای کلیدهای جداگانه است که شارژ همراه اول ساختار مناسبی دارند و بخوبی واکنش می ده
به گزارش شارژ همراه اول خبرنگار موبنا، این گوشی جمع و جور که یکی از کوچک ترین گوشی موجود در بازار به شمار می آید 71 گرم وزن دارد و در ابعاد 112.2 در 47.3 در 15 میلیمتر تولید و روانه بازار شده است.
باطری آیفون ۱۴۴۰mAh و باطری اسند پی شارژ همراه اول سیکس ۲۰۰۰mAh است.
از لحاظ ساختار فیزیکی هر دو آلومینیومی بوده و هوآوی گوشی شارژ همراه اول خود را شبیه آیفون ساخته است. قاب فلزی و قرار دادن شیشه و فلز کنار هم، بسیار مشابه همدیگر هستند.
فلزها کاملا شبیه هم تراش خورده اند و تقلید هواوی از شارژ همراه اول آیفون کاملا آشکار است.
طبق شارژ همراه اول معمول گوشی های نوکیا،کلید نرم افزار مدیریت دوسیمکارت را اجرا می کند که به موجب آن کاربر تعیین می نماید چطور هر سیمکارت ، تماس ، پیام و داده را کنترل می کند.
نمایشگر: نمایشگر شارژ همراه اول آیفون ۵ ، ۴ اینچی بوده و ۱۱۳۶ در ۶۵۰ پیکسل است و تعداد پیکسل به ازای هر اینچ ۳۲۶ تعریف شده است. ۳۲۶ppi اما هوآوی اسند پی سیکس، ۴٫۷ اینچی بوده و ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل با ۳۱۲ppi تعریف شده است.

م بازدید : 13 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

گوشی هوشمند اوپتیموس G Pro، دوربین ۱۳ مگاپیکسل دارد و می تواند با حداکثر رزولوشن ۴۲۰۸۳۱۲۰ پیکسل عکاسی کند. کیفیت فیلم های این دوربین نیز فول اچ شارژ همراه اول دی است.
G Pro، سوکت ۳.۵ میلی متری هدفون در بالای خود دارد. در حالیکه پورت میکرویو اس بی (MHL) در زیر آن جای گرفته است. کاور باتری به طور کامل از پلاستیک شیشه ای ساخته شده است اما بافت زیبایی دارد و ما را یاد گوشی موبایل نکسوس ۴ می اندازد. حسگر ۱۳ مگاپیکسل دوربین، فلاش ال ای دی و شبکه بلندگوی گوشی نیز در قاب پشت آن تعبیه شده شارژ همراه اول اند.
به طور پیش فرض، نخستین گزینه بین دوربین اول و دوم سوئیچ می کند، گزینه دوم شاتر شارژ همراه اول «Cheese» را فعال می کند (که به کاربر اجازه می دهد با بیان کلمه Cheese بدون فشار کلید شاتر، عکس بگیرد)، گزینه تایم که اجازه می دهد در لحظه عکاسی کنید، حالت های مختلف عکاسی و شورت کات تنظیمات دوربین هستند.
در ادامه نمایشگر ال سی دی IPS+ ۱۰۸۰p و اچ دی اوپتیموس G Pro را با صفحه نمایش Super شارژ همراه اول AMOLED و ۷۲۰p گلکسی اس سه سامسونگ مقایسه کرده ایم.
Pentile نوعی فناوری قدیمی است و زیر پیکسل ندارد و در عوض مجموعه کاملی از پیکسل های سبز دارد. اما تعداد پیکسل های شارژ همراه اول آبی و قرمز آن کمتر از ماتریکس RGB است. در ضمن، صفحه نمایش ۴.۸ اینچ سوپر امولد سامسونگ با رزولوشن ۱۲۸۰۷۲۰ پیکسل، تراکم تصویر ۳۰۶ پیکسل دارد که می توان آن را با نمایشگرهای رتینا مقایسه کرد.
به طور کلی، کیفیت صفحه نمایش این گوشی همچون Optimus G است شارژ همراه اول و فقط اندازه بزرگ تر آن باعث می شود تا بیشتر به چشم بیاید و کاربران بیشتر دوستش داشته باشند.
طراحی Optimus G Pro شارژ همراه اول کاملا متفاوت از اوپتیموس جی قبلی است. شاید الگوهای قاب پشتی شبیه هم باشند اما طراحی کلی گوشی بیشتر به گلکسی اس ۲ سامسونگ شباهت دارد تا برادر بزرگ تر خود!
نتیجه آن ضبط تصویری واحد با کیفیت ۱۰۸۰p است و شبیه تصاویر تماس تصویری است. تصاویر دوربین اول در کل صفحه نمایش داده می شود در حالیکه تصویر دوربین دوم در باکس کوچکی در پایین سمت چپ صفحه نمایش داده می شوند. مزیت این قابلیت در شارژ همراه اول این است که می توانید تعیین کنید کدام دوربین اولی و کدام دومی باشد.
در بالای نمایشگر شاهد ورودی هدفون، حسگر مجاورت و دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل به منظور شارژ همراه اول برقراری تماس تصویری هستیم. گوشی Optimus G Pro ال جی، این قابلیت را دارد که بتوان از هر دو دوربین پشت و جلوی گوشی به طور همزمان استفاده کرد.
این دو نمایشگر کاملا با هم فرق دارند. شارژ همراه اول نمایشگر ال جی ال سی دی است و ماتریکس RGB دارد در حالیکه که گلکسی اس سه از Pentile AMOLED استفاده می کند.
طراحی شارژ همراه اول و کیفیت ساخت
همان طور که اشاره کردیم، کیفیت ساخت گوشی خوب است. علاوه بر اینها، مکان تعبیه کلیدهای فیزیکی این گوشی نیز به خوبی انتخاب شده اند. کاربر می تواند کلید شورت کات موجود در بالای سمت چپ گوشی را بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کند. از این کلید می شارژ همراه اول توانید به منظور دسترسی سریع به برنامه های مورد نظر هنگام قفل بودن صفحه استفاده کنید.
دوربین شارژ همراه اول ۱۳ مگاپیکسل با عکاسی HDR
رابط کاربری دوربین کمی شارژ همراه اول بهتر از دوربین گوشی Optimus G است اما قالب کلی آنها یکسان است. در سمت راست ستونی وجود دارد که کلید سوئیچ بین عکس و فیلم، شاتر مجازی و شورت کات گالری عکس ها در آن جای گرفته اند. ستونی نیز در سمت چپ با ۵ شورت کات قرار دارد.کاربر می تواند ۴ شورت کات بالایی را به سلیقه شخصی تغییر دهد.
در زیر صفحه نمایش، شارژ همراه اول کلید سخت افزاری خانه قرار دارد و با کلیدهای لمسی بازگشت و منو احاطه شده است. در زیر کلید خانه، لامپ ال ای دی کار گذاشته شده است. این چراغ قابل تنظیم است و با توجه به رویدادهای گوشی – تماس، پیامک، آلارم، تقویم، یادآوری کننده، اپلیکیشن و ... – رنگ های متفاوتی دارد. در سمت چپ اوپتیموس G Pro، کلید Q Slide و کلید یک تکه کنترل صدا قرار دارند. در سمت راست نیز شاهد کلید پاور و قفل گوشی هستیم.
برای عکاسی می توانید از میان چهار گزینه نرمال، HDR، پانوراما و عکاسی پیاپی یکی را انتخاب کنید. قابلیت عکاسی تایم نیز شارژ همراه اول عملکرد جالبی دارد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد عکس بگیرد و چندین عکس نیز از قبل از اینکه کلید شاتر را فشار دهید ثبت می کند. شما می توانید هرکدام از عکس ها را که دوست دارید ذخیره کنید. در این حالت، اگر لحظه و صحنه ای را از دست داده باشید، G Pro آن را برای شما ضبط می کند.
در مقایسه این دو نمایشگر با هم بلافاصله متوجه برتری Super AMOLED خواهید شد. رنگ های شارژ همراه اول این نمایشگر بسیار غنی تر و کامل تر از نمایشگر اسمارت فون ال جی است.
از نظر زاویه دید و بازتاب نور شارژ همراه اول نیز باز گوشی سامسونگ برنده این مقایسه است. صفحه نمایش گوشی اوپتیموس G Pro ال جی، انعکاس نور زیادی دارد و هنگام تماشای نمایشگر از زوایای مختلف، کنتراست آن کاهش پیدا می کند.
جنس بدنه این گوشی از پلاستیک بادوام است. اما همچنان شیک و ارزشمند دیده می شود. این گوشی به نسبت اندازه ای که دارد، تاحدی سنگین است. اندازه آن ۱۵۰.۲۷۶.۱۹.۴ میلی متر است و حدود ۱۶۰ شارژ همراه اول گرم وزن دارد.
در زیر قاب باتری، جایگاه کارت حافظه میکرو اس دی شارژ همراه اول و باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی هستند و در زیر آنها، جایگاه میکروسیم است. طراحی و کیفیت ساخت G Pro بسیار عالی است و هر کاربری را می تواند جذب خود کند. بدنه باریک، نمایشگر مینیمالیستی و قاب بافت دار زیبای پشت آن کلید این زیب

م بازدید : 11 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 افظه خرید شارژ همراه اول ی داخلی ۳۲ گیگابایتی بدون پشتیبانی از کارت های microSD
جریان گوشی ها و تبلت های نکسوس هر ساله جریانی برای خود دارد. شرکت گوگل هر ساله موبایل ها و تبلت هایی با نام نکسوس با همکاری بعضی شرکت ها می سازد و هر ساله این سوال پیش می آید که کدام شرکت شریک بعدی گوگل خواهد بود. در اوایل شرکت گوگل و htc همکاری خرید شارژ همراه اول خوبی داشتند اما بعد گوگل با سامسونگ همراه شد و در سال قبل نیز ال جی!
دوربین ۸ مگاپیکسلی بسیار با کیفیت همراه خرید شارژ همراه اول فلش xenon و دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو
پردازنده ی دو هسته ای با سرعت ۱٫۵GHz خرید شارژ همراه اول و پردازنده ی گرافیکی Aderno 225 و رم یک گیگابایتی
سایز و اندازه ی این باتری های کمکی کم می باشد و می تواند به راحتی در جیب جای بگیرد. به گفته ی شرکت نوکیا این باتری های جانبی تولید انبوده خواهند شد و به ۹۰ کشور مختلف صادر خواهد شد.مدتی است که شایعات زیادی در مورد گوشی های جدید سونی شنیده می شود و این شایعات کم کم دارند صحت می یابند. خب در این مطلب می خواهیم در مورد گوشی Xperia ZR صحبت کنیم که شایعات زیادی در مورد ان در اینرتنت موجود می باشد. این گوشی مهمترین مشخصه اش دووام ان در مقابل اب می باشد. خبر ها حاکی از ان است که این گوشی تا ۱٫۵ متر زیر آب نیز می تواند کار کند و خرید شارژ همراه اول فشار آب نمی تواند بر ان غلبه کند.
صفحه نمایش خرید شارژ همراه اول ۴٫۵ اینچی از نوع AMOLED با روزولوشن ۷۶۸*۱۲۸۰ با تراکم پبکسلی ۳۳۲ppi
مشخصات خرید شارژ همراه اول گوش:
هنوز معلوم نیست ایفون بعدی کی به بازار راه پیدا می کند و هنوز هم هیچ یک از مشخصات ان لو نرفته است. این عادت شرکت اپل می باشد که چیزی را لو نمی دهد و همیشه مخفی ترین و مرموز ترین شرکت فناوری جهان می باشد. اما خب کارخانه های این شرکت در خرید شارژ همراه اول چین به طور رسمی اعلام کرده اند که ایفون بعدی برای عقب نماندن از دیگر رقبای خود ، ایفون بعدی را با تراکم پیکسلی بیشتر خواهند ساخت.
باتری ۲۰۰۰ میلی خرید شارژ همراه اول امپری
وکیا از محصول جدید خود رو نمایی کرده است که ان یک نوع باتری جانبی با قدرت ۱۷۲۰ میلی امپر می باشد. این باتری ها در رنگ ها مختلف وارد بازار می شوند و می توانند گوشی خرید شارژ همراه اول را در سریعترین زمان شارژ کنند و بسیار سریع تر از شارژ گوشی شما کار خواهند کرد. این باتری ها به گفته خود شرکت مناسب گوشی های جدید نوکیا یعنی Asha 500 می باشد و برای ان گوشی ساخته شده است اما کابل ورودی این باتری های جانبی microUSB می باشد و می توان دیگر گوشی ها را نیز شارژ کند.
سیستم عامل ویندوز فون خرید شارژ همراه اول ۸
گوشی ساخت هشده توسط ال جی ۳ میلیون دستگاه فروش داشت و موفقیت خوبی را بدست آورد و خیلی از خبر ها حاکی از ان است که نکسوس امسال را نیز شرکت ال جی خواهد ساخت. اما سوال های زیادی در مورد شرکت گوگل می باشد چراکه خبر های قبلا منتشر شده است که می گویند شرک خرید شارژ همراه اول گوگل و موتورولا نیز در حال همکاری می باشند و می خواهند امسال یک گوشی قدرتمند درست کنند
ایفون ۵ تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi داشت. این شکرت گفته است که می خواهد تراکم پیکسلی ایفون بعدی را به ۴۶۰ppi برساند بدون انکه صفحه نمایش را بزرگتر بکند. خب اگر کمی حرفه ای باشید خیلی راحت می فهمید که این تراکم پیکشلی در صفحه نمایش ۴ اینچی اپل با تکلونوژی روز غیر ممکن است و اگر اپل بتواند همچین کاری بکند ، یک اختراع بزرگ در دنیای صفحه نمای ها انجام داده است چراکه تکلونوژی روز صفحه نمایش ها که از ان شرکت HTC می باشد ، توانسته تراکم پیکسلی ۴۶۹ppi را در صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی قرار دهد. اگر اپل بتواند همچین کاری خرید شارژ همراه اول را انجام دهد ، ایفون بعدی شاهکار خواهد بود.
خرید شارژ همراه اول ضخامت ۱۰ میلی متری
وکیا بالاخره گوشی جدید خود را معرفی کرد که گویا بهترین گوشی حا حاضر ویندوز فونی خواهد بود. این گوشی اولین موبایلی می باشد که از فلش های xenon استفاده می کند و این نو آوری برای اولین بار از طرف نوکیا به ارمغان آمد. برای شما مشخصات این گوشی را در پایین خرید شارژ همراه اول اورده ام.
این گوشی صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی دارد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. پردازنده ان نیز چهار هسته خواهد بود و دو گیگابایت رم خواهد داشت. پردازنده ی گرافیکی این گوشی نیز Adreno 320 خواهد بود. گویا صفحه نمایش این گوشی Full HD نخواهد بود که این یک نکته ی منفی می باشد. این گوشی در واقع یک مدل ارزان تر و با دوام تر Xperia Z می باشد که می توان فروش خوبی را بدست اورد. اندروید ۴٫۲ بر روی این گوشی نصب خواهد شد و با پردازنده ی قدرتمند خود می تواند گوشی خوبی باشد و خرید شارژ همراه اول تنها ضعف ان از نظر صفحه نمایش می باشد.

م بازدید : 10 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

همیشه زمانی که سیستم عامل iOS برای توسعه دهندگان ارائه می‌شود در نسخه اصلی که چند ماه بعد ارائه می‌شود تغییراتی توسط توسعه دهندگان و اپل اعمال خواهد شارژ همراه اول شد. سیستم عامل iOS7 نیز از این قائده مستثنی نیست.
به نظر می‌آید که شارژ همراه اول اپل می‌خواهد به کاربران این امکان را بدهد که بتوانند به راحتی آیکون‌های برنامه‌های اصلی که مخصوص خود اپل را را مخفی کنند. همچنین در اینجا امکان ساخت فولدر در فولدر نیز امکانپذیر خواهد شد.
تایم اسکیپ که در تمام اکسپریاها آن شارژ همراه اول را دیده بودیم در اینجا هم وجود دارد، بوسیله این نرم افزار شما تمام دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید و از آخرین وضعیت آن‌ها مطلع می‌شوید.
در حال حاضر برگشتن به صفحه قبل در صفحه تنظیمات با کشیدن صفحه از سمت چپ به راست امکان پذیر شارژ همراه اول است.
یکی از دکمه‌هایی که در زیر صفحه نمایش قرار دارند دکمه تسک منیجر است که با کلیک بر روی آن به برنامه هایی که باز هستند منتقل خواهید شد، در اینجا علاوه بر دسترسی به برنامه‌های باز به 4 گزینه اضافی نیز دسترسی خواهید داشت (همانند انچه در Xperia Z به شما نشان دادیم) یکی از این گزینه‌ها دسترسی سریع به ماشین حساب است که با کیک شارژ همراه اول بر روی آن یک ماشین حساب کوچک بر روی صفحه ظاهر می‌شود؛ گزینه دیگر تایمر است، و دو گزینه دیگر نیز دفترچه یادداشت و ضبط صدا هستند.
صفحه شارژ همراه اول نمای
نرم شارژ همراه اول افزار
در پایین گوشی فقط میروفون گوشی شارژ همراه اول قرار دارد.
در بالای گوشی تنها چیزی که دیده می‌شود خروجی جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون است، در اینجا باید یک نکته را ذکر کنیم، به دلیل اینکه گوشی ضد آب طراحی شده (نه مانند Xperia Z که بتوان آن را در داخل شارژ همراه اول آب قرار داد، تا حدی که بر اثر تماس آب آسیبی به گوشی نخواهد رسید) بر روی درگاه هدفون و درگاه اتصالی یک کاور قرار دارد که برای دسترسی به آن‌ها باید این کاورها را بر دارید و اگر اهل گوش کردن به موسیقی باشید این کاور که بر روی خروجی هدفون قرار گرفته شما را آزار خواهد داد.
صفحه قفل گوشی ساده است و تنها ساعت و تاریخ در آن مشاهده می‌شود و اگر مشغول گوش کردن به آهنگ باشید مشخصات شارژ همراه اول آهنگ به همراه کلیدهای کنترلی نیز در اینجا مشاهده خواهند شد.
در صفحه اصلی گوشی 4 آیکون در قسمت پایینی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند و در بین این آیکون‌ها دکمه مخصوص منو نیز شارژ همراه اول قرار دارد، در اینجا می‌توانید ویجت ها را نیز استفاده کنید و به صفحه‌ها اضافه کنید با نگه داشتن انگشت خود بر روی یک ویجت تمام ویجت‌ها به صورت شناور در خواهند آمد که به شما امکان می دهد ویجت مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمایل آن را حذف کنید.
در اینجا سونی از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که این صفحه نمایش کیفیتی برابر 720×1280 پیکسل را دارد و تراکم پیکسلی این شارژ همراه اول صفحه نمایش 342 پیکسل در اینج است، اما اگر بخواهیم تجربه‌ای که از کار کردن با این صفحه نمایش داشتیم را بیان کنیم باید بگوییم که این صفحه نمایش کیفیت خوبی دارد و نسبت به قیمت شما یک گوشی با صفحه نمایشی بسیار خوب را در اختیار خواهید داشت. تنها عیب این صفحه نمایش این است که در زیر نور خورشید و در محیط باز خوانایی صفحه نمایش کاهش داشته و شما را کمی با مشکل مواجه خواهد کرد.
سیستم عامل گوشی اندروید است و نسخه‌ای که شارژ همراه اول از پیش نصب شده نسخه 4.0.4 بستی حصیری است.
قسمت گالری ساده است و مشخصه خاصی که جدید باشد در آن دیده نمی‌شود. پخش کننده موسیقی نیز ساده است و در آن شما کاور آلبوم را به همراه مشخصات دیگر آهنگ مشاهده می‌کنید. کیفیت صدای موزیک در هنگام استفاده از هدفون شارژ همراه اول قابل قبول است و نیاز شما را به یک وسیله اضافی برای گوش کردن به موسیقی از بین خواهد خواهد برد.
صفحه شماره گیر و صفحه کلید برای تایپ هر دو مناسب هستند و مشکلی در تایپ کردن برای شارژ همراه اول شما به وجود نخواهند آورد، در ضمن اینکه صفحه کلید پارسی نیز وجود دارد.
به گزارش جی اس ام اپل در حال حاضر مشغول تست تعدادی ویژگی جدید برای iOS7 است. یک توسعه دهنده به نام Hamza Sood تعدادی ویژگی جدید مانند به کار بردن فولدر در فولدر و ویژگی‌های لمسی جدید در قسمت مولتی تسکینگ و حرکت بین صفحه‌ها را کشف کرده است اما توجه داشته باشید برای فعال کردن این ویژگی‌ها شارژ همراه اول در حال حاضر نیاز به چند ترفند است.
در پشت گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد که به بررسی آن جداگانه خواهیم شارژ همراه اول پرداخت، در زیر این دوربین یک فلاش LED و در زیر آن آرم سونی قرار گرفته است، در پاین ترین قسمت قاب پشتی نیز بلندگوشی گوشی قرار دارد که صدایی متوسط دارد و نباید انتظار زیادی از آن داشت.
باتری گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج کنید حتما باید باتری را نیز درآورید. سونی برای سیم کارت در اینجا یک خشاب مخصوص طراحی کرده است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی سیم کارت خود را در شارژ همراه اول داخل گوشی قرار دهید و یا خارج کنید.

م بازدید : 10 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 بینگ: قابلیت به کار گیری iOS 7 در خودروها از دیگر نوآوری‌های اپلی‌ها بود که برای جستجو از موتور بینگ مایکروسافت بهره می‌برد. در حقیقت باید آن را برای همراه اول برنامه‌ی Siri دانست که از موتور جستجوی بینگ بهره می‌برد. نه تنها چنین قابلیتی کم اهمیت است بلکه به نظر نمی‌رسد قادر به ارائه‌ی کاربری مناسبی از خود باشد.همگام‌سازی اعلانات: آنها درباره‌ی این قابلیت بسیار خلاصه صحبت کردند، اما به نظر می‌رسد با iOS 7 ابزارهای گوناگون خواهند توانست پیام‌های مربوط به بخش اعلانات را همگام‌سازی نمایند. موضوعی که مدتی است در برنامه‌ی Hangout گوگل شاهدش بوده‌ایم، و آن‌ها اعلام کرده‌اند این قابلیت را در دیگر برنامه‌ها نیز خواهند آورد، یعنی باز هم اندروید پیش است.
اکسپریا Z وزنی معادل 140 گرم و ضخامتی در حد 7.9 میلیمتر دارد. درست شبیه نکسوس 4، پشت و روی تلفن از شیشه مقاوم ساخته شده که آن را بسیار جذاب کرده ولی هنوز تست مقاومت آن در همراه اول حوادثی مثل سقوط صورت نگرفته تا از میزان استحکام آن اطلاع دقیق داشته باشیم.
برنامه‌ همراه اول نقشه‌ مک: اگر می‌خواهید درباره‌ی قابلیت‌های نقشه‌ی مک حرف بزنید بهتر است پیش از جدل بیهوده نگاهی به سرویس نقشه‌ی گوگل بیندازید.
ارسال به گوشی: اپل قابلیت ارسال به گوشی را از برنامه‌‌ی تقویم و نقشه‌ی مک رونمایی کرده است. یعنی شما رویدادی در تقویم مک خود را با نقشه‌ی مکانی چفت کرده‌اید، یا همراه اول اینکه در برنامه‌ی تازه‌ی نقشه‌ی مک (Mac Map) مشغول مشاهده‌ی جای خاصی هستید، بلافاصله قادر خواهید بود تا این موقعیت را به گوشی خود ارسال کنید. ایده‌ی خوبی است، اما پیش‌تر برنامه‌ی Google Now با دانستن جستجوهای شما این مشکل را به شیوه‌ی دیگری حل و فصل کرده است و بدین ترتیب بدون نیاز به ارسال «چیزی» می‌توانید تمامی این موارد را در دیگر برنامه‌های خود داشته باشید.
دکمه روشن/خاموش در همراه اول میانه لبه سمت راست است و زیر آن دکمه تنظیم شدت صدا قرار دارد. لبه های دستگاه غیر تجملاتی هستند و بدون تردید در اینجا با یک طراحی اصیل سونی روبرو هستیم که یادآور روز های اوج کمپانی است.
به روزرسانی خودکار برنامه‌ها: قابل درک نیست چرا اپل قابلیت به روزرسانی خودکار برنامه‌ها را تا کنون در iOS لحاظ نکرده بود، تا در نهایت همراه اول در iOS 7 این امکان را به کاربران داد. بدین ترتیب دیگر نیازی به نگرانی از بابت زیاد شدن تعداد برنامه‌هایی که باید به روز کنیم، وجود نخواهد داشت. احتمالا شما هم این ویژگی را پیش‌تر در اندروید دیده بودید.
این تلفن هوشمند از تکنولوژی Mobile Bravia Engine 2 برای بهینه سازی رنگها و تنظیمات استفاده می کند و دارای بهترین صفحه نمایشی است که تاکنون سونی بر روی یک تلفن عرضه کرده. دوربین دستگاه 13 مگاپیکسلی و همراه اول برخوردار از سنسور Exmor R است که می تواند ویدیوهای HDR ضبط کند. در زیر دریچه دوربین، فلاش نیز قرار دارد. یک تلفن ضد آب و ضد گرد و غبار. شما می توانیداین تلفن را با خود به حمام ببرید یا زیر باران با خیال راحت از آن استفاده کنید.
AirDrop: یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب و تازه‌ی اپل، AirDrop نام همراه اول دارد. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت اقدام به ارسال اطلاعات به ابزار iOS دوست خود کند (برای نمونه ارسال تصاویر)، و دیگر نیازی به نزدیک کردن دو گوشی نیست. بله، آن‌ها قابلیت NFC را مسخره می‌کنند! البته چنین قابلیتی نیز پیش‌تر در بسیاری از گوشی های اندرویدی با نام WiFi Direct عرضه شده است. AirDrop ایده‌ی خوبی است که در گوشی‌های iOS راه یافته، هر چند باز هم ایده‌ای عاریه‌ای است. البته مد نظر داشته باشید که این قابلیت در تمامی ابزارهای iOS نیز عملیاتی نخواهد بود و تنها بین کاربران با سیستم عامل جدید عملی است!
در نگاه اول اکسپریا Z یک تلفن لمسی مشابه سایر تلفنها به نظر می رسد ولی زمانی که آن را در دست بگیرید خواهید فهمید که چقدر مربع-مستطیلی است. به جای دارا بودن لبه های گرد، یک طراحی تیز و قالب دار را شاهد هستیم ولی همراه اول این به هیچ عنوان یک تلفن کوچک نیست.
سونی به سنت هر سال تلفنهای هوشمند جدیدش را در همراه اول CES معرفی کرد و امسال نوبت به اکسپریا Z رسید، تلفنی که در کنار دیگر مدل بسیار شبیه به خود، یعنی اکسپریا ZL به عنوان پرچمدار تلفنهای سونی معرفی شده. اکسپریا Z یکی از اولین تلفنهایی است که از نمایشگر 5 اینچی 1080p برخوردار است و در کنار آن نمی توان از طراحی فوق العاده و پردازنده 4 هسته ای قدرتمندش به سادگی عبور کرد.
بعد از صحبت های افتتاحیه مراسم سونی که مدیر عامل کمپانی آقای «کازوئو هیرایی» انجام داد، نوبت به «فیل مولینکس» مدیر ارشد عملیاتی کمپانی رسید تا برای معرفی اکسپریا Z و سایر همراه اول محصولات جدید سونی بر روی صحنه بیاید. او این تلفن را با این کلمات توصیف کرد: «بهترین تکنولوژی، امکانات ارتباطی و محتواهای سونی».

م بازدید : 7 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

با این حال تعداد زیادی برنامه برای محدودیت دسترسی رانندگان به موبایل در حین رانندگی هم ارایه شده، اما هر روز شاهد جرایم بسیاری شارژهمراه اول در این زمینه در سراسر دنیا هستیم.
همچنین گفته می‌شود این نسخه شارژهمراه اول از آندروید قرار است اوایل پاییز در اختیار مشتریان قرار گیرد.
شایعات حاکی از آن است که این نسخه علاوه بر گوشی‌های پیشرفته و چند هسته‌ای امکان سازگاری شارژهمراه اول با گوشی‌های هوشمند ساده‌تر با پایه قیمتی کمتر را نیز دارد.
گوگل ظاهرا قصد دارد نسخه بعدی سیستم‌عامل شارژهمراه اول آندروید را برای گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت عرضه کند.
بر اساس گزارش گوگل، نسخه 16 گیگابایتی تبلت مذکور شارژهمراه اول با قیمت 145 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
در حالی که بارها به رانندگان توصیه شده به جای استفاده از تلفن، شارژهمراه اول از هندزفری برای مکالمه بهره ببرند، مطالعات نشان داده که کاربرد این دستگاه‌ها نیز خطرناک است.
نخستین نکسوس ۷ ، تبلتی بود که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته و قطعات آن توسط شرکت ایسوس به یکدیگر متصل شده بود. این اولین تبلت از سری گوگل نکسوس به شمار می‌رفت. این تبلت دارای سیستم‌عامل آندروید بوده و شارژهمراه اول امکانات آن شامل صفحه نمایش ۷ اینچی، تراشه چهار هسته‌ای ان‌ویدیا تگرا ۳، یک گیگابایت رم و حافظه داخلی هشت و ۱۶ گیگابایتی است. همچنین از اتصالات وای-فای و ارتباط حوزه نزدیک (NFC) پشتیبانی می‌کند.
در حالی‌که تاکنون درباره خطرات استفاده ازموبایل برای مکالمه و ارسال پیامک هشدار داده شده، اما بسیاری از رانندگان در آمریکا به شکل غیر قانونی از شارژهمراه اول این سرویس‌ها استفاده می‌کنند.
کمپانی HTC در اواسط بهار 1392 از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این گوشی که Desire 600 نام دارد، تقریبا مشخصاتی شبیه به گوشی Desire SV دارد. البته از نظر ظاهری، این گوشی تا حدودی به سمت HTC One متمایل شده است. اما Desire 600 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 540*960 پیکسل می‌باشد. سخت افزار این گوشی را یک چیپ Snapdragon 200 به همراه شارژهمراه اول پردازنده چهار هسته ای از نوع Cortex-A5 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 203 و 1 گیگابایت حافظه رم تشکیل می‌دهند. در ضمن، این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را ندارد
به گفته محققان، هنگام گفتن کلمات، لازم است که مغز تمرکز بیشتری برای درست ادا کردن کلمات و از سوی دیگر تایپ آنها توسط گوشی کند، بنابراین استفاده از هندفری برای گفتن کلمات و تایپ آن خطرناک‌تر از نگه داشتن گوشی برای مکالمه توسط کاربر است.بر این اساس محققان یک آزمایش 30 ثانیه‌ای از رانندگان به عمل آوردند و به آنها اجازه دادند تا حین رانندگی از شارژهمراه اول گوشی‌های هوشمند برای مکالمه، پیامک و سرویس تبدیل صوت به متن استفاده کنند.به این ترتیب مشخص شد استفاده از هندزفری برای دستورات صوتی بیش از مکالمه باعث حواسپرتی رانندگان می‌شود و نگه داشتن گوشی با دست برای مکالمه باعث حواسپرتی محدودی می‌شود.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، در حالی که هنوز گوگل اطلاع دقیقی درباره نسخه بعدی سیستم‌عامل آندروید ارایه نکرده، شارژهمراه اول شایعاتی درباره این پلات‌فورم منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود با کد 5.0 و به نام Key Lime Pie در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
از دیگر ویژگی‌های Nexus 7 II می‌توان به پشتیبانی از نسخه 4.3 Jelly Bean سیستم‌عامل آندروید شارژهمراه اول اشاره کرد.
آندروید نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و تبلت و هم اکنون برای تلویزیون نیز شارژهمراه اول عرضه می‌کند و با همکاری ده‌ها شرکت روی دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل قرار می‌دهد. اندروید بر پایه هسته لینوکس ساخته شده ‌است.
اطلاعات شارژهمراه اول بیشتر راجع به این تبلت Nexus 7 II منتشر نشده است.
گوگل قصد دارد نسخه بعدی تبلت نکسوس هفت اینچی را شارژهمراه اول اواخر تابستان به بازار عرضه کند.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، بر اساس شارژهمراه اول اخباری که درباره تبلت Nexus 7 II منتشر شده، این دستگاه دارای صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1920×1200 پیکسل است بنابراین در هر اینچ آن 323 پیکسل گنجانده شده و از نسخه اول این تبلت رزولوشن و وضوح بیشتری دارد.نمایشگر این تبلت توسط شرکت‌های ژاپنی Display و AUO طراحی شده اما خود دستگاه توسط شرکت کوانتا ساخته شده است.
به گزارش اخبار خارجی موبنا، مطالعاتی که توسط موسسه تحقیقاتی AAA در آمریکا شارژهمراه اول انجام شده، نشان داده که استفاده از هندزفری برای تایپ پیام بیش‌تر از مکالمه باعث حواسپرتی رانندگان می‌شود.
گر تجربه ما در استفاده از باتری گوشی را بخواهید باید بگوییم شارژهمراه اول که باتری گوشی با آنکه چندان قوی نیست اما از پس صفحه نمایش با این کیفیت به خوبی برآمده است و به راحتی می‌توانید با آن فیلم تماشا کنید، مکالمات روزانه خود را انجام دهید و در اینترنت به مرور بپردازید و تنها یک بار در روز به شارژ گوشی نیاز پیدا کنید. نظر جی اس ام این گوشی نقاط قوت زیادی دارد که نقاط ضعف اندک آن را به طور کامل پوش

م بازدید : 10 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 گوشی Iconia دارای صفحه نمایش 4.8 اینچی است شارژ همراه اول که نسبت به سایر گوشی های هوشمند صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد.
در بخشی دیگر از سخنان، مدیرعامل نوکیا گفته اپل با تعریف جدیداش از تلفن هوشمند این بازار را دگرگون کرده و توانسته توسعه دهندگان نرم افزار را به طرف این پلفترم بسته اما قدرتمند جذب کند. آنها بازی شارژ همراه اول را عوض کردند. ‏
V350 طی یکی دو روز آینده در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد اما قیمت آن هنوز مشخص شارژ همراه اول نشده است.
این گوشی صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD دارد و تنها فرقش با نسخه ی قبلی همین ظاهر ان و همینطور دوربینش می باشد که کمی پیشرفته تر شده است و عکس هایی با رزولوشن بالاتری را می گیرد. گوشی بعدی این شرکت نیز ربطی به شارژ همراه اول HTC one دارد و در واقع برادر کوچک ان می باشد. بله این شرکت نیز همانند دیگر شرکت های مثل سامسونگ برای گوشی موفق خود نسخه ی مینی ساخته است. این گوشی HTC One mini نام دارد و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد. پردازنده ی دو هسته ای دارد و دو گیگابایت رم دارد و باتری ۱۷۰۰ میلی امپری دارد.
در بخش چهارم سمینار خانم کانگ که از دفتر سئول به تهران آمده بودند در مورد تایید نرم افزار های تولید شده و راهکارهای ارتباطی با مسئولان تایید نهایی برنامه های ارائه شده توضیحاتی ارائه شارژ همراه اول گردید.
این دستگاه از فناوری دالبی پشتیبانی می کند و دارای شارژ همراه اول پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon کوالکام است.
باورتان می شود اینها سخنان مدیرعامل نوکیا باشد؟ تازه شارژ همراه اول این تنها بخشی از حرف هایی است که ‏ استفان الوپ ‏ مدیرعامل نوکیا که تازه چند ماهی است بر سر کار آمده زده است. اینها سخنان او است خطاب به کارمندان نوکیا. ‏
در گوشی V350 امکان ناوبری با سیستم GPS شارژ همراه اول وجود دارد.
سیستم شارژ همراه اول عامل گوشی هم نسخه 2.3 اندرویید است. صفحه نمایش گوشی امکان نمایش تصاویر ویدیویی با وضوح تصویر 720 پیکسل و کیفیت HD را دارد و از دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی بهره می برد.
به گزارش نارنجی او تا جایی پیش رفته که گفته شرکت ما بر شارژ همراه اول روی پلتفرمی است که در حال سوختن است و باید رفتارش را عوض کند. شنیدن چنین سخنانی آنقدر عجیب بود که خیلی ها در صحت شان شک کردند اما پس از چند ساعت صحت این سخنان تایید شد و این نشان می دهد که مدیر جدید نوکیا تا چه حد نگاه واقع بینانه ای به اوضاع دارد و این شرکت قصد دارد یک حرکت بنادین را آغاز کند. هر چند شاید کمی دیر شده باشد. ‏
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی شارژ همراه اول با زوم خودکار است و از کارت microSD، بلوتوث و WiFi بهره می برد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این دستگاه منتشر نشده است.شرکت ViewSonic گوشی هوشمند دو سیمکارته ای تولید کرده که مبتنی بر سیستم عامل اندرویید است.این گوشی که ViewSonic V350 نام دارد از نسخه 2.2 Froyo شارژ همراه اول سیستم عامل اندرویید پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش خازنی 3.5 اینچی HVGA است.
شرکت شارژ همراه اول تایوانی ایسر از گوشی هوشمند اندروییدی با نام Iconia رونمایی کرد.
شرکت HTC امسال با معرفی گوشی htc one همگان را متحیر کرد و به موفقیت خوبی دست پیدا کرد و به گفته ی خیلی ها این گوشی شارژ همراه اول اکنون محبوبترین گوشی اندرویدی می باشد. اکنون این شرکت دست بکار شده تا برای ادامه سال نیز به سود خوبی برسد و برای همین دو گوشی جدید معرفی کرده است. اولین گوشی htc Butterfly S می باشد. گوشی Butterfly قبلا منتشر شده بود و اکنون این شرکت نسخه ی جدید این گوشی را معرفی کرده است که اینبار بسیار شبیه htc one می باشد و در واقع سایز بزرگ htc one می باشد.
آقای میثم تفاق مدیر فنی شرکت ایده پرداز ژوبین آخرین سخنران این سمینار بود که برروی شارژ همراه اول صحنه رفت و بیشتر سخنانش حول محور برنامه های آندروید و آخرین دستاوردهای شرکت ایده پرداز ژوبین و نحوه همکاری با شرکت سامسونگ بود.
گوگل هم تبدیل به یک قدرت جذاب بزرگ شده که بیشتر خلاقیت های شارژ همراه اول این صنعت را به طرف خودش می کشد. ما در نوکیا منابع فوق العاده ای داریم اما با سرعت کافی در بازار حرکت نمی کنیم. ما فکر می کردیم سیستم عامل MeeGo یک برنده برای تلفن های پیشرفته خواهد بود اما با این وضعیت شاید تا انتهای سال 2011 فقط بتوانیم این سیستم عامل را به بازار برسانیم. سیمبیان هم ثابت کرده که محیط بسیار سختی برای توسعه جهت برآورده کردن توقعات کاربران دارد. ‏
" اولین آیفون سال 2007 به بازار آمد و ما هنوز محصولی که حتی نزدیک به آن باشد را نداریم. اندروید فقط دو سال است که به بازار آمده و این هفته رتبه نخست را در تعداد تلفن های هوشمند شارژ همراه اول از ما گرفته است." ‏
ما در حال سوزاندن خودمان با بنزین هستیم! من معتقدم ما در شارژ همراه اول راهبری و هدایت شرکت به سمت صحیح کمبود داریم. پلتفرم ما در حال سوختن است.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 5,976