loading...
فروش اینترنتی کارت شارژ همراه اول
م بازدید : 12 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

و نمونه عکس برای شما آماده کردیم یک دسته از این عکس‌ها با کیفیت 13 مگاپیکسل و همراه اول نسبت 4:3 گرفته شده‌اند و دسته دیگر با کیفیت 9.6 مگاپیکسل و نسبت 16:9 گرفته شده است.
مطمئن هستیم که شما هم مانند ما می‌خواهید بدانید همراه اول که آیا این گوشی می‌تواند در این مبارزه نفس گیر رقبا را شکست دهد یا خیر؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع بررسی این گوشی است که ما آن را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین با ما در ادامه همراه باشید تا از تمامی جوانب آن را بررسی کنیم
گوشی در دست بسیار راحت جای می‌گیرد و اندازه بزرگ آن شما را همراه اول اذیت نخواهد کرد، به خصوص به علت طراحی منحنی شکلی که اچ تی سی در پشت گوشی به کار برده این راحتی در دست چندین برابر شده است.
برای شماره‌های تماس خود می‌توانید اطلاعات بی‌شماری ذخیره کنید. همه نوع فهرستی – شماره، ایمیل و ... - در اختیار کاربر هست و همچون رابط کاربری قبلی، علامت بعلاوه در کنار آن قرار دارد که برای اضافه کردن آیتم جدید، باید روی آن کلیک کنید.با اشاره روی علامت همراه اول منهای موجود زیر آن نیز می‌توانید گزینه‌های اضافه را پاک کرد.
مطمئن باشید که هنوز Siri کارآیی بهتری دارد و کارآیی S Voice با همراه اول Siri قابل مقایسه نیست.
اما دوربین قابلیت‌های جالبی دارد. یکی از آن‌ها کلید Mode است که زیر کلید همراه اول شاتر قرار دارد. این گزینه حالت‌های مختلف عکاسی را با توضیح به صورت چرخشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هنگامی که با این حالت‌ها آشنا شدید، می‌توانید آن را به لیست پشت سر هم تغییر دهید.
تماس «سریع»، با اشاره روی تصویر مخاطب، منوی شورت‌کات‌های تماس، ارسال پیامک، ایمیل یا همراه اول جی‌تاک را نمایش می‌دهد. با اشاره روی مخاطب، همه جزئیات و اطلاعات موجود او نمایش داده می‌شود. اطلاعات نیز بسیار منظم در بخش‌های مختلف ایمیل، تلفن و .. سازمان‌دهی شده‌اند. با کلید بازگشت یا اشاره روی گوشه سمت چپ بالای صفحه می‌توانید به فهرست همه شماره‌های تماس برگردید. اشاره به گوشه سمت راست بالای صفحه نیز شورت‌کات ویرایش مخاطبین و مورد نظرها نمایش داده می‌شود.
منظره یاب آن هر دو دوربین همراه اول عکاسی و فیلم‌برداری را پشتیبانی می‌کند. البته این مساله چندان هم خوب نیست زیرا اگر در حال عکاسی با کیفیت 13 مگاپیکسل هستید، باید ویدئوهای خود را نیز با نسبت تصویر 4:3 کادربندی کنید.
گلکسی اس 4 خودش همراه اول فهرست رد تماس دارد که لیست سیاهی از شماره‎‌هایی که نمی‌خواهید با شما تماس بگیرند ایجاد می‌کند.
دفترچه تلفن گلکسی اس همراه اول 4، قابلیت‌های فوق‌العاده زیادی دارد. در بالای صفحه چهار تب مختلف وجود دارند که دسترسی به اپلیکیشن‌های گوشی، گروه‌ها، شماره‌های تماس و دلخواه‌ها را ممکن می‌سازند.
گوشی هوشمند گلکسی اس 4 سامسونگ یک پله بالاتر از گوشی‌های اس 2 و 3 که هر دو دوربین 8 مگاپیکسل داشتند، ایستاده است. این گوشی دوربین 13 همراه اول مگاپیکسل دارد و با رزولوشن 3096 ×4128 پیکسل عکس‌برداری می‌کند. دوربین دوم که در جلوی گوشی قرار دارد نیز کیفیت 2 مگاپیکسل دارد. جالب است که هر دو دوربین می‌توانند به طور همزمان عکس‌برداری یا فیلم‌برداری کنند.
همچون همیشه گزینه‌های مختلفی برای فیلتر کردن تماس‌ها بر اساس شماره تماس، گروه یا دسته‌بندی چندگانه وجود دارد. می‌تواند همراه اول شماره‌ها را از سیم‌کارت به گوشی و برعکس منتقل کنید.
دفترچه همراه اول تلفن
طراحي گوشي در نگاه اول بسيار جذاب است، همراه اول گويي يك گوشي فضايي را در دست گرفته‌اید، اما اين جذابيت تنها در قسمت جلوي گوشي كه آلومينيوم در كنار شيشه طراحي شده ديده می‌شود و در قسمت پشت گوشي كه فقط از آلومينيوم است طراحي خاصي نمی‌بینید.
طراحی همراه اول و راحتی در دست
اچ تی سی سال گذشته خانواده سری One خود را معرفی کرد، در آن سال پادشاه سری One یعنی One X نتوانست انتظارات طرفداران اچ تی سی و آن شرکت را برآورده کند،امسال این شرکت تمام توان خود را گذاشت تا یک سوپرفون ارائه همراه اول کند که علاوه بر از بین بردن خاطرات تلخ One X بتواند این کمپانی را در گوی رقابت حفظ کند و چه بسا بتواند اچ تی سی را به یک غول تبدیل کند.
در واقع برای رقابت با فناوری Siri اپل طراحی و ساخته شده است S همراه اول Voice می‌تواند تماس برقرار کند، پیامک بنویسد، موسیقی پخش کند، نرم‌افزاری را باز کند یا تنظیماتی را تغییر دهد. همچنین می‌تواند یادداشت بنویسد، ریمایندر، آلارم، تایمر، رویداد یا برنامه‌ای را تنظیم، آب‌وهوا را کنترل یا در اینترنت جست‌وجو کند. در آخر هم باید گفت، می‌تواند به سوال کاربران پاسخ دهد.
در حال حاضر رقیبان سرسختی برای One در بازار وجود دارند دو رقیب قدرتمند این گوشی Xperia Z و Galaxy S4 هستند، می‌توان گفت همراه اول که اچ تی سی در بهترین زمان قهرمان خود را به بازار فرستاد، زیرا زمانی که هنوز گلکسی اس 4 به بازار نیامده این گوشی در بازار موجود است.

م بازدید : 18 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 شما مجبور به استفاده از این قابلیت نیستید. اگر آن را دوست ندارید، بقیه قسمت‌های صفحه نمایش استانداراد هستند و می‌توانید ویجت‌ها یا شورت‌کات‌های دلخواه خود را در شارژ همراه اول آنجا نگهداری کنید.
اچ‌تی‌سی Zoe بسیار پیشرفته‌تر از دیگر گالری‌های عکس در دیگر تلفن‌های همراه است. این قابلیت به لطف ImageChip 2 اختصاصی موجود در One کار می‌کند. هنگام استفاده از دوربین شارژ همراه اول در حالت Zoe، هر بار که کلید شاتر را فشار می‌دهید، گوشی 20 عکس بسیار باکیفیت و ویدئویی 3 ثانیه‌ای (یک ثانیه پیش از فشردن کلید شاتر و دو ثانیه پس از آن) فیلم می‌گیرد.
اچ‌تی‌سی اصولا نرم‌افزاری دارد که به کاربر اجازه می‌دهد اطلاعات مهم خود را از گوشی‌ قدیمی به گوشی جدید منتقل کند. اما این گزینه در HTC One به‌روزرسانی شده است. این گزینه اطلاعات را از گوشی‌های قبلی اچ‌تی‌سی یا اندرویدی دیگر برندها (از نسخه 3/2 و بالاتر)، ویندوزفون، بلک‌بری یا حتی آی‌فون منتقل می‌کند. سوئیچ کردن از آی‌فون بسیار آسان است One حتی می‌تواند اطلاعات موجود در فایل پشتیبان آی‌فون را نیز بخواند. یعنی اگر گوشی آی‌فون خود ا گم کردید یا آن را فروختید، همچنان می‌توانید یک کپی از فهرست شماره‌های تماس شارژ همراه اول خود را داشته باشید.
اینکه اشاره‌ها در این گوشی چگونه استفاده می‌شوند نیز در مقایسه با سیستم‌عمل بلک‌بری 10 بسیار جالب توجه است. اپلیکیشن‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و تقریبا بیشتر آنها درون رابط کاربری خود کلید منوی اختصاصی و مخفی دارند. نرم‌افزارهای قدیمی که به کلید اختصاصی منو وابسته هستند (فیزیکی یا روی صفحه) از طریق نوار مشکی موجود در شارژ همراه اول پایین صفحه مورد استفاده قرار می‌گیرند.
عملکرد گوشی اچ‌تی‌سی شارژ همراه اول وان
اچ‌تی‌سی یک مسیر انحرافی دیگر از استانداردهای اندروید نیز در Sense 5 دارد. اندروید کلید اصلی منو را برداشته و به جای آن کلیدی در رابط کاربری خود اپلیکیشن‌ها دارد. اچ‌تی‌سی نوعی دسترسی متفاوت برای برنامه‌های گوشی و نواری مخفی با گزینه‌های مختلف ایجاد کرده است که برای دسترسی باید شارژ همراه اول با انگشت روی صفحه نمایش به سمت پایین بکشید. حواستان باشد اگر این پایین کشیدن را از بالای نمایشگر انجام دهید ممکن است صفحه اعلان رویدادها باز شود. به همین دلیل از وسط‌های صفحه این کار را انجام دهید.
این اپلیکیشن، هنگامی که گوشی را روی داک تلفن اتومبیل قرار می‌دهید به طور خودکار به آن یا بلوتوث ماشین وصل می‌شود. همچنین پس از اتصال گوشی به حالت «ماشین»، می‌توان شارژ همراه اول ادامه موسیقی در حال پخش را گوش کرد.
اچ‌تی‌سی شارژ همراه اول وان، تراشه جدید اسنپ‌دراگون 600 با پردازنده 7/1 گیگاهرتز Krait 300 دارد. این تراشه در گوشی اوپتیموس G Pro ال‌جی نیز استفاده شده است. این دو گوشی از نظر عملکرد بسیار شبیه هم هستند.
به طور کلی، BlinkFeed همچون ویجت Timescape گوشی‌های سونی است. با این تفاوت که ویجت نیست. ویجت را می‌توان به راحتی از صفحه‌ای به صفحه دیگر منتقل، آن را پاک کرد شارژ همراه اول یا اندازه‌اش را تغییر داد. اما این کارها را با بلاینک‌فید نمی‌توان انجام داد.
قابلیت شارژ همراه اول Zoe
بعلاوه، رابط کاربری دستگاه کاملا استاندارد است. کاربر چندین صفحه اصلی دارد و کاربر می‌تواند ویجت‌ها و نرم‌افزارهای آنها شارژ همراه اول را به راحتی جابه‌جا، حذف یا اضافه کند.
اچ‌تی‌سی وان بیشتر شبیه گوشی‌هایی با پردازنده‌های قدیمی Krait کار می‌کند. تراشه اسنپ‌دراگون 600 این گوشی شارژ همراه اول از پردازنده گرافیکی Adreno 320 استفاده می‌کند. سرعت کلاک این گوشی بالاست. همیشه می‌تواند رزولوشن 1080p را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. البته برخلاف دیگر گوشی‌ها، اچ‌تی‌سی وان به این قابلیت احتیاج دارد زیرا نمایشگر آن کیفیت 1080p دارد.
مرور وب در این گوشی خیلی عالی نیست. به طوریکه در بنچ‌مارک این قسمت، پایین‌تر از گوشی‌های قدیمی‌تر قرار گرفته است. اچ‌تی‌سی باید بهبودهایی شارژ همراه اول در این مورد ایجاد کند. به طور کلی، باید گفت وان سرعت پردازنده و پردازنده گرافیکی بالایی دارد.
در منوی پاور گوشی گزینه‌ای جالب وجود دارد که از ویندوز هشت الهام گرفته است. به آن مود Kid (کودک) می‌گویند. شما می‌توانید اطلاعات هر کدام از شارژ همراه اول فرزندان خود را به همراه عکس و تاریخ تولد آنها به این قابلیت اضافه کنید و برنامه‌هایی که آنها اجازه دارند از آنها استفاده کنند را برای هر کدام به طور مجزا تعریف کنید. تنها مشکل این برنامه این است که برای راه‌اندازی آن برای نخستین بار باید به ایمیل خود وصل شوید.
کاربر می‌تواند به طور مستقیم از طریق BlinkFeed مطالب مورنظر خود را در حساب شبکه‌های اجتماعی شارژ همراه اول خود پست کند. به طور مثال، هنگام خواندن یک خبر جالب می‌توانید از همان جا آن را در فیس‌بوک خود به اشتراک بگذارید.
به طور پیش‌فرض، کشوی اپلیکیشن‌ها آیکون‌ها را با اندازه 4×3 نمایش می‌دهد. شورت‌کات‌ها بزرگ‌تر از حد معمول نیستند. خوشبختانه، کاربر می‌تواند نمایش مشبک 4×4 را برای گوشی خود انتخاب کند. اچ‌تی‌سی وان، گزینه‌ای اختصاصی نیز برای ماشین دارد که به گونه‌ای طراحی شده است که بقیه بخش‌های رابط کاربری دیده می‌شوند. فقط 5 کلید کنترلی شارژ همراه اول بزرگ در کنار ساعت و اطلاعات آب‌وهوایی وجود دارد. اطلاعات موسیقی نیز وجود دارد که ردیف اختصاصی خود را اشغال کرده است. شورت‌کات‌هایی برای Navigation، شماره‌گیر، موزیک پلیر و دستورات صوتی نیز وجود دارند.

م بازدید : 13 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

به همراه سرفیس مایکروسافت یک صفحه کلید جدید که نظیر آن را تا شارژ همراه اول به حال ندیده بودیم ارائه کرد، این صفحه کلید که دقیقاً مانند صفحه کلید یک لپ تاب است به صورت
کیفیت ساخت تبلت بسیار خوب شارژ همراه اول است به خصوص ما عملکرد پایه نگهدارنده آن بسیار راضی بودیم و این پایه بسیار نرم و روان باز و بسته می‌شد.
در این نسخه شارژ همراه اول از ویندوز 8 خوشبختانه آفیس به صورت پیش فرض نصب است که دقیقاً همان نسخه‌ای است که در دسکتاب می‌بینید. در اینجا مانند همان نسخه دسکتاپ امکان تایپ فارسی و ... به خوبی امکان پذیر است.
اگر قصد خرید این تبلت را در ایران دارید به یک نکته توجه کنید در ایران متأسفانه به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها امکان دسترسی به بازار مایکروسافت وجود ندارد و شارژ همراه اول تنها با استفاده از یکسری روش‌های خاص می‌توان به این بازار دسترسی پیدا کرد و از برنامه‌های داخل آن استفاده کرد.
لمسی طراحی شارژ همراه اول شده است، اما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که این حالت لمسی مانند آنچه در صفحات لمسی می‌بینید نیست زیرا برای تایپ کردن این صفحه کلید کمی فشار دادن انگشتان بر روی آن لازم است، به طور خلاصه در ابتدای کار با این صفحه کلید کمی گیج خواهید شد زیرا به درستی نمی‌دانید چه میزان فشار نیاز است تا بتوانید با آن تایپ کنید اما با کمی کار کردن با آن این حد آستانه را خواهید فهمید و از کار کردن با آن بسیار لذت خواهید برد.این صفحه کلید زمانی که آن را می‌بندید به عنوان یک محافظ از صفحه برای سرفیس استفاده خواهد شد و زمانی که آن را به پشت سرفیس بچرخانید ویژگی‌های لمسی آن غیرفعال شده و بنابراین دیگر لازم نیست نگران کار با صفحه لمسی تبلت خود باشید زیرا به هر میزانی که بر روی صفحه کلید که در قسمت پشت قرار دارد فشار وارد کنید هیچ حرکتی از صفحه کلید نخواهید دید.
سیستم عامل به کار رفته در این تبلت همان ویندوز 8 است شارژ همراه اول اما با یک تفاوت که نسخه RT ویندوز8 به حساب می‌آید، در مورد تفاوت و محدودیت‌های این نسخه برای شما
ابعاد سرفیس 274.6 x 172 x 9.4 میلیمتر و وزن آن 680 گرم است، که به نظر برای یک تبلت کمی شارژ همراه اول این وزن زیاد است.
در بالای تبلت دکمه شارژ همراه اول پاور دستگاه به همراه دو حفره کوچک که می‌توانند یکی دیگر از اسپیکرهای دستگاه باشند قرار دارند.
ر بازار مایکروسافت با یک برنامه خوب آشنا شدیم که خالی از لطف ندیدم آن را برای شما نگوییم. نام این برنامه toolbox شارژ همراه اول است که صفحه تبلت شما را به قسمت‌های مختلف تقسیم می‌کند که در هر قسمت یک برنامه جدا قابل استفاده است.
در قسمت پایین شارژ همراه اول دستگاه چیزی نخواهید دید به جز محل اتصال تبلت به صفحه کلید.
چنانچه از سمت راست صفحه نمایش انگشت خود را به وسط صفحه نمایش بکشید یک نوار ابزار در سمت باز خواهد شد که به یکسری شارژ همراه اول تنظیمات دسترسی پیدا خواهید کرد.
نرم شارژ همراه اول افزار
در استفاده از این تبلت هیچ تفاوتی با ویندوز8 مشاهده نمی‌کنید تنها تفاوت اینجا است که بر خلاف نسخه معمولی ویندوز8 در این نسخه از ویندوز امکان نصب برنامه‌ها مانند آنچه که در نسخه دسکتاپ می‌بینید وجود ندارد. به این صورت که اگر شما برنامه‌ای را دانلود کنید نمی‌توانید آن را شارژ همراه اول بر روی این تبلت نصب کنید و یا به طور مثال برنامه‌ای مانند گوگل کروم که از سایت خود گوگل دانلود می‌کنید نمی‌توانید بر روی این تبلت نصب کنید.
در سمت چپ تبلت نیز یکی دیگر از اسپیکرهای این دستگاه به همراه شارژ همراه اول خروجی جک 3.5 میلیمتری هدفون و دکمه کم و زیاد کردن صدا قرار دارند
در سمت راست دستگاه گزینه‌های بیشتری وجود شارژ همراه اول دارند در اینجا یکی از اسپیکرهای تبلت به همراه محل اتصال USB و محل اتصال شارژر دستگاه، محل اتصال microHDMI و درگاه microSD قرار دارند.
به طور خلاصه تنها برنامه‌هایی بر روی این تبلت نصب خواهند شد که به صورت مستقیم از بازار خود مایکروسافت دانلود شوند و به نوعی حس استفاده از سیستم شارژ همراه اول عامل موبایل را برای شما تداعی خواهد کرد.
اگر انگشت خود شارژ همراه اول را از سمت چپ صفحه نمایش به وسط صفحه نمایش بکشید می‌توانید با یک حالت انیمیشن جالب بین برنامه‌هایی که در پس زمینه باز هستند جا به جا شوید.
صفحه کلید مجازی این تبلت کیبورد فارسی را به خوبی پشتیبانی می‌کند اما متأسفانه بر روی کیبورد سخت افزاری این صفحه کلید حروف فارسی شارژ همراه اول چاپ نشده‌اند.
توضیحاتی داریم. در اینجا منوی استارت دقیقاً مانند همان منوی استارت در ویندوز 8 است. چنانچه به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید بازهم همان ظاهر شارژ همراه اول آشنای ویندوز 8 را مشاهده می‌کنید. همان My computer و همان آیکون‌های آشنا در اینجا به چشم می‌خورند.
صفحه کلید شارژ همراه اول
در پشت دستگاه یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی، لوگوی ویندوز 8 قرار دارند، اما مهمترین چیزی که در پشت این تبلت وجود دارد پایه نگه دارنده آن است که هر زمان به آن نیاز داشته باشید با کمک یک شیاری که در سمت راست پشت تبلت طراحی شده شارژ همراه اول می‌توانید این پایه را باز کنید که به راحت کردن کار با دستگاه بسیار کمک خواهد کرد

م بازدید : 11 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

به گزارش سیتنا ، Galaxy S4 مدل جدید تلفن های هوشمند است که شارژ همراه اول از هفته آینده در جهان عرضه خواهد شد.
کمیسیون تجارت آمریکا در واشنگتن حکم نهایی خود را به درخواست سامسونگ علیه اپل صادر کرد، براساس این حکم مدلهای آی فن ۴، آی فن ۳Gs و آی پد ۳G و شارژ همراه اول آی پد ۲ مدل ۳G از ورود به آمریکا منع شده اند. اپل در نظر دارد برای این حکم فرجام خواهی کند.
نظر شما درباره گلکسی اس ۴ زوم سامسونگ که یک اسمارت فون دوربین ترکیبی است چیست؟ آیا سامسونگ در شارژ همراه اول این گجت ترکیبی به موفقیت می رسد و یا در هر دو امکان خود شکست می خورد؟
از پردازنده دو شارژ همراه اول هسته ای برخوردار است که دارای حافظه داخلی ۸ گیگی بوده و با یک مموری SD تا ۶۴ گیگ قابل ارتقا می باشد.بلوتوث ۴ LE ، A_GPS به همراه اندروئید بر پایه ۴٫۲٫۲ Jelly Bean از دیگر مشخصات گلکسی اس ۴ زوم است.
در تصاویر منتشر شده از گلکسی اس ۴ زوم کاملا مشخص است که سامسونگ اسمارت فونی را تولید کرده است که یک دوربین بر پشت آن سوار شده که نشان می دهد گلکسی اس ۴ زوم بر شارژ همراه اول دوربین خود متکی خواهد بود.البته اگر منتظر اسمارت فونی هستید که دوربین آن دارای مشخصات و ویژگی های متمایزی نسبت به دوربین های عکاسی است ، این نگاه شما ناامیدانه خواهد بود چرا که دوربین گلکسی اس ۴ زوم ۱۶ مگاپیکسلی و لنز زوم اپتیکال بوده که به نظر می رسد به صورت فوکوس دستی خواهد بود و از این حیث اسمارت فونی با دوربین عالی نخواهد بود.
سامسونگ و شارژ همراه اول اپل برسر تلفنهای هوشمند خود وارد یک مبارزه جهانی شدند، اپل استدلال می کند که سامسونگ ویژگی های مهم
تلفنهای اندرویدی خود را شارژ همراه اول از آی فن کپی کرده و سامسونگ نیز اتهام مشابهی به اپل وارد می کند.
آی فن ۴ در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و قدیمی ترین آی فنی است شارژ همراه اول که درحال حاضر تولید آن ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از وب بلاگ فارسی، در تازه ترین تصاویری که از یک اسمارت فون جدید به نام Galaxy s4 zoom توسط سایت techtastic به شارژ همراه اول بیرون درز کرده است ، نشان می دهد که سامسونگ یک اسمارت فون دوربین ترکیبی را روانه بازار خواهد کرد.
فروش مدلهای آی فن ۴ ، آی پد و آی پد ۲ مدل ۳G با حکم یک دادگاه که اپل شارژ همراه اول را به نقض حق اختراع ثبت شده سامسونگ متهم کرده، در آمریکا ممنوع شد.
هرچند سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم از اپل سبقت بگیرد اما انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم امسال باز هم اپل با فروش بالای آیفون ۵، جایگاه اول را از آن شارژ همراه اول خود کند.
اپل نیز در سه ماهه سوم سال نزدیک به ۶ میلیون دستگاه آیفون ۵ به فروش رساند، شارژ همراه اول البته این موضوع را در نظر داشته باشید که آیفون ۵ در اواخر سه ماهه سوم وارد بازار شد.
براساس این حکم شارژ همراه اول اپل متهم به کپی برداری از فناوری ۳G سامسونگ در دستگاه های خود شده است.
براساس این آمار، تلفن آیفون ۴S که پیش از این، هر فصل محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده، در سه ماهه سوم سال با ۹.۷ درصد در جایگاه دوم ایستاده است. در این فاصله زمانی،‌ آیفون ۵ تنها ۳.۶ درصد از بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده است اما انتظار می‌رود این رقم در سه‌ماهه آخر سال و شارژ همراه اول همچنین در تعطیلات پایان سال به شدت افزایش یابد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر، دستگاه های اپل در چین سرهم می شوند و به علت حکم کمیسیون بین المللی تجارت آمریکا در واشنگتن واردات دستگاه های آی فن ۴ ، آی پد و آی پد ۲ مدل ۳G به آمریکا ممنوع شد شارژ همراه اول و قرار است تا اول ماه آگوست این دستگاه ها از فروشگاه ها نیز خارج شوند.
شارژ همراه اول samsung-Galaxy-S4-Zoom-main1
از تاریخ تولید این نسخه های ممنوع شده بیشتر از یک سال می گذرد اما فروش شارژ همراه اول آنها همچنان خوب است.
در این گزارش آمده است که سامسونگ در سه ماهه سوم سال بیش از ۱۸ میلیون دستگاه گلکسی اس ۳ به فروش رسانده است. این در حالی است که فروش این تلفن در سه ماهه دوم سال تنها ۵.۴ شارژ همراه اول میلیون دستگاه بوده است.
شرکت سامسونگ کره جنوبی امیدوار است در هفته ی آینده فروش 10 میلیونی داشته شارژ همراه اول باشد.
سامسونگ همواره ایده های خود را بر اسمارت فون های مختلف خود پیاده سازی می کند که می تواند شارژ همراه اول از سایز صفحه نمایش اسمارت فون ها تا استفاده از امکانات مختلف در گوشی های متعدد و فبلت های بزرگ با دوربین های اندروئیدی تولیدی خود باشد.
galaxy-s4-zoom شارژ همراه اول
از ویژگی های متفاوت این گوشی از لحاظ ظاهری علاوه بر دوربینی که بر پشت آن خودنمایی می کند ، دکمه شاتر دوربین است که کمی بزرگ طراحی شده و احتمالا دکمه های ولوم آن برای زوم دوربین شارژ همراه اول گوشی مورد استفاده قرار می گیرد.
اپل ۶۰ روز مهلت دارد شارژ همراه اول تا مانع فروش این محصولات شود، اما به این حکم اعتراض کرده است.
آغاز شارژ همراه اول سال میلادی بیش از 5.1 میلیارد دلار درآمد داشته است
براساس گفته‌های مدیر ارشد شرکت Strategy Analytics، تلفن گلکسی اس ۳ شارژ همراه اول سامسونگ به طور گسترده‌ای بین کاربران و اپراتورهای تلفن‌ همراه در اروپا، شمال امریکا و آسیا محبوب شده است.
گلکسی اس ۴ زوم شارژ همراه اول ۴٫۳ اینچی دارای صفحه نمایش qHD و با کیفیت sAMO LED و ۱٫۶ تا ۱٫۷ گیگاهرتزی خواهد بود.

م بازدید : 12 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 گوشی هونامی در واقع همراه اول تلفن سایبر-شات سونی است. از این محصول با عنوان دوربین-تلفن نیز یاد می‌شود. شاید بهتر باشد آن را یک دوربین عکاسی اندروید با قابلیت برقراری تماس تلفنی بدانیم. اما مشخصات فنی که به هونامی نسبت داده می‌شوند، فوق‌العاده قوی است و اگر این شایعات به حقیقیت بپیوندند شاهد یک محصول کاملا متفاوت از سونی خواهیم بود.
سونی اولین تلفن هوشمند برجسته بازار که در مقابل نفوذ آب همراه اول به داخل دستگاه مقاوم بود را وارد بازار کرد. حال به نظر می‌رسد تلفن اکسپریا Z راه را برای دیگر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی باز کرده تا محصولات ضد آب خود را تولید و روانه بازار کنند.
سایبر-شات سونی جزء محبوب‌ترین‌ برندها در بازار دوربین‌های عکاسی است، چندی پیش شایعه شد که بخش دوربین‌های عکاسی Cyber-Shot سونی طی یک همکاری نزدیک با بخش اکسپریا این شرکت نسبت به طراحی یک گوشی به نام هونامی اقدام نموده‌ است؛ گوشی که همراه اول مجهز به دوربین خارق‌العاده ۲۰ مگاپیکسلی بوده و قرار است به یکی از برترین‌های دنیای موبایل بدل شود. امروز نیز یک شایعه جدید در رابطه با این تلفن منتشر شده و در آن به سنسور بسیار بزرگ ۲/۳ اینچی اشاره شده است.
اگر قصد خرید گوشی هوشمند را دارید بهتر است که عجله کنید. زیرا کارشناسان اعلام کرده‌اند که شرکت‌های همراه اول مخابراتی و مراکز عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند قصد دارند این محصولات را گران کنند و این طور که گفته می‌شود، طی دو تا سه سال آینده شاهد رشد محسوس قیمت‌های گوشی‌ها خواهیم بود.
خب همراه اول همانند قبلا و طبق عادت سامسونگ که برای هر گوشی مهمش و همینطور برای گوشی های اس ، یک گوشی کوچکتر نیز می سازد ، اکنون نوبت به گلگسی اس ۴ می رسد که برادر کوچکترش ساخته شود تا بازار باز هم پر از گوشی های سبیه به هم سامسونگ شود. می توانید ویژگی های این گوشی را در پایین بخوانید.
جالب است بدانید که در این گزارش آمده که گوشی هونامی سونی همچون دوربین RX100 سونی، قابلیت کنترل دستی همراه اول (Manual) را دارد. دقیقا معلوم نیست که منظور از کنترل دستی امکان کنترل دوربین از طریق کنترل فیزیکی خارجی است یا روش دیگری برای کنترل دوربین این گوشی در نظر گرفته شده است.
برای آنکه این فرضیه را به همراه اول درستی بررسی کنیم بازار مخابراتی آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این کشور اگر شما بهای کامل گوشی هوشمند را در ابتدا به شرکت مخابراتی T-Mobile پرداخت کنید، قرارداد مخابراتی دو ساله منعقد نمی‌کنید تا هر ماه به‌ازای آن پول بدهید.
از نظر مشخصات سخت افزاری گفته می‌شود که هونامی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 با ۴ هسته ۲٫۳ گیگاهرتزی، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر و ۲ گیگابایت حافظه رم است. صفحه نمایش ۵ اینچ آن نیز دارای رزولوشن ۱۰۸۰p است تا بتواند همراه اول از این جنبه نیز با گلکسی اس ۴ و وان رقابت کند.
این مشخصات اصلی این گوشی می باشد که همانند یک گوشی متوسط قیمت می باشد و در اخر های همین ماه میلادی منتشر خواهد شد. شما می همراه اول توانید عکس های این گوشی را در ادامه مطلب ببینید.
هرچند هنوز نمی‌دانیم که تلفن Sony H2 چه زمانی روانه بازار خواهد شد اما اطلاعاتی از طریق وب سایت Sony Alpha منتشر شده که در آن‌ به یک سنسور بسیار بزرگ ۲/۳ اینچی به همراه فلش زنون همراه اول اشاره شده است. در این گوشی برند Cyber-Shot سونی نیز ذکر خواهد شد.
تلفن Optimus GJ در واقع از همان مشخصات سخت افزاری اپتیموس G بهره می‌برد با این تفاوت که ضد آب شده و همراه اول می تواند تا سی دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد. گفته می‌شود که این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچ با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده ۴ هسته‌ای S4 Pro و ۲ گیگابایت حافظه رم است.
به این ترتیب موج تازه‌ای از تلفن‌های اندرویدی ضد آب همراه اول در راه است که احتمالا امسال شاهد آن خواهیم بود. یکی از موارد رایج در بروز آسیب‌های جدی در تلفن‌های هوشمند، نقوذ مایعات است و اگر تلفن‌های هوشمند از این قابلیت پشتیبانی کنند، بدون شک به دوام این محصولات کمک خواهد کرد.
ویژگی های این همراه اول گوشی:
این اتفاق برای کاربران آمریکایی جالب توجه است. اما شرکت‌های مخابراتی AT&T، Verizon و Sprint در حال بررسی هستند تا متوجه شوند که این طرح T-Mobile تا چه اندازه از نظر مالی موفقیت‌آمیز خواهد بود. مدیرعامل شرکت مخابراتی Sprint ماه گذشته به تحلیلگران گفته بود که شرکت‌های مخابراتی نمی‌توانند قیمت گوشی‌ها را کاهش دهند و مخصوصا زمانی که کاربران قصد به‌روز رسانی گوشی خود را دارند، آن‌ها همراه اول را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند
اطلاعات و شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهند، سامسونگ در تلاش است، نسخه ضد آب تلفن گلکسی اس ۴ را با نام Galaxy S4 Active روانه بازار کند. از طرفی بدون شک سونی راه اکسپریا Z را ادامه خواهد داد و تلفن‌های ضد آب بیشتری را طراحی و تولید خواهد کرد. اما این همه ماجرا نیست و ال جی نیز در تلاش است تا نسخه ضد آب تلفن شیشه‌ای اپتیموس جی همراه اول خود را به زودی وارد بازار تایوان کند.

م بازدید : 13 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

شما درباره ی دوربین گلکسی S4 چه فکر می کنید؟ در زمان کوتاهی که من گلکسی S4 را شناختم باید بگویم شارژ همراه اول که عملکردش بسیارعالی است. بخصوص درمورد عملکرد و فوکوس خودکار دوربین آن.
با شارژ همراه اول این حال، از لحاظ عملکرد ویدیوئی، S4 امتیاز ۶۸ از ۱۰۰ را دریافت کرد و آیفون با تلاش زیاد امتیاز ۷۰ را از آن خود کرد. رنگ و بافت تولید شده توسط گلکسیS4 خوب است، اما در هنگام تثبیت کردن ، تصویر نور کافی ندارد و اندکی کم نور است. همچنین در فوکوس اتوماتیک اندکی مشکل دارد. اما درباره ی هر دو، عمل عکاسی و قابلیت های ویدیویی این دستگاه، مشخص شد که گلکسیS4 از Lumia 920 و آیفون ۵ بهتر است. به طور کلی نمره ی نهایی سامسونگ ۷۵ و آی فون ۷۲ امتیاز بود.
منابع همچنین گزارش داده‌اند که اپل در طی چند ماه اخیر بارها و بارها معماری iOS 7 را تغییر داده و آن‌ را مجددا از نو ساخته تا اینکه مدل قطعی شارژ همراه اول خود را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود که حدود ۲ هفته دیگر برگزار خواهد شد معرفی کند. عناصر ظاهری این سیستم‌عامل در طی چند هفته باقی‌مانده به شروع کنفرانس به طور چشم‌گیری دست‌خوش تغییرات شده‌اند تا یک سیستم‌عامل یک‌دست و بدون نقص را به دنیا معرفی کنند.
با نزدیک شدن به رونمایی بزرگ از نسل جدید سیستم‌عامل محبوب و مخصوص گجت‌های هوشمند اپل یعنی iOS 7، منابع مختلف، اطلاعاتی از ظاهر جدید این سیستم‌عامل بدست آورده‌اند که گویا مدیر ارشد مشهور طراحی صنعتی این کمپانی طی مصاحبه‌ای به آن‌ها اشاره کرده است.منابع نزدیک به اپل، iOS 7 را سیاه، سفید، مسطح و یک‌دست توصیف نموده‌اند. این به معنی آن‌است که این شارژ همراه اول کمپانی بافت‌ و نماهای ‌گرافیکی فعلی این سیستم‌عامل را به کلی کنار گذاشته و قصد دارد از رابط کاربری سیاه، سفید، مسطح و یا به نوعی مدرن البته از نوع خاص شرکت اپل استفاده نماید.
دوربین گلکسی S4 دارای عملکرد بسیارعالی است. فوکوس خودکار دقیق، کیفیت رنگ های روشن در انواع نورپردازی ها، و حفظ جزئیات شارژ همراه اول در نور قابل ستایش است.
این مطالعه توسط یک شرکت فرانسوی که متخصص در اپتیک دوربین و تکنولوژی سنسور تصویراست، بین دوربینی که بر ​​روی آی فون ۵ و نوکیا Lumia 920 در مقایسه با دوربینی که در سامسونگ گلکسی S4قرار دارد، انجام شده است. در این آزمایش، رتبه DXO سامسونگ گلکسی S4 بالاتر از هر دو این دستگاه ها قرار گرفت و بهترین دوربین گوشی های هوشمند از بین این گوشی ها انتخاب شد. گلکسی اس S4 نمره ی ۷۹ از شارژ همراه اول ۱۰۰ را دریافت کرد، درحالیکه دوگوشی آی فون ۵ وLumia 920 ، به ترتیب نمره از ۷۴ و ۶۴ از ۱۰۰ را کسب کردند. در عین حال، نوکیا ۸۰۸ PureView بهترین دوربین را در بین همه ی گوشی های هوشمند، داراست. دوربین این گوشی نمره ۸۱ از ۱۰۰ را دریافت کرد.
آیو گفت: اگر کسی اندکی از طراحی سر‌رشته داشته باشد می‌داند که طراحی آن‌هم به وسیله پر کردن صفحه با استفاده از الهام گرفتن از نمونه‌های واقعی و شلوغ دیگر شارژ همراه اول نتیجه‌بخش و زیبا نیست؛ حداقل در این زمان که این‌گونه است.
شما می توانید روی گوشی خودتان هر چیزی را که دلتان می خواهد داشته باشید، اما درمورد سخت شارژ همراه اول افزارها ناچارید آنها را همان طوری که هستند قبول کنید. مانند سخت افزاری مثل دوربین. اما اگر گوشی شما Galaxy S4 است، باید به شما تبریک بگویم. شما می توانید خوشحال باشید چون دوربین گوشی شما واقعا درجه ۱ است. تولید کنندگان آندروید، همواره سخت در تلاشند تا کیفیت سخت افزاری مثل دوربین را بالا نگه دارند. تاکنون HTC در این زمینه جزو بهترین ها بوده یا شاید در بعضی از موارد ذره ای بهتر است. همین را می توان در مورد دستگاه های نوکیا نیز گفت، که به طرز باور نکردنی دوربین های فوق العاده خوبی، حتی در طولانی مدت دارند. با این حال یک مطالعه جدید، بین آخرین مدل Galaxy S4 و دو گوشی iPhone 5 و Lumia 920 صورت گرفته است.
این سبک و سیاق اپل عجیب نیست و دقیقا مشابه زمانی‌است که استیو جابز سکان‌دار این شرکت بود و به نظر می‌رسد سیستم اپل در مورد این سیستم‌عامل نیز رعایت شده شده است. این سیستم به این معنی است که آن‌ها ابتدا ۱۰ نمونه را انتخاب کرده و بعد از کار کردن بر روی آن‌ها ۳ نمونه را انتخاب می‌کنند و در نهایت از بین آن ۳ نمونه ۱ مورد را انتخاب کرده شارژ همراه اول و تمام تلاش خود را بر روی آن متمرکز می‌کنند و این تلاش ممکن است حتی تا شب کنفرانس نیز ادامه داشته باشد.
به علت اینکه طراحی و شکل ظاهری اپلیکیشن‌های iOS بسیار متنوع است، در نتیجه کاربران اپل بیش از پیش گیج خواهند شد زیرا به اعتقاد من تنوع بیش از حد باعث سردرگمی کاربر خواهد شد. برای مثال اپلیکیشن Notes که یک شبیه ساز از دفترچه شارژ همراه اول یادداشت واقعی است، به رنگ زرد است که در تناقض آشکار با رنگ نقره‌ای نقشه، سفید و آبی اپلیکیشن Mail و اپلیکیشن‌هایی ‌است که در مرکز بازی ما یافت می‌شوند.
در یک جلسه طراحی نرم‌افزار که با حضور طراحان iOS از جمله معاون ارشد در زمینه رابط کاربری این پروژه، «Greg Christie» برگزار شد، آیو شارژ همراه اول دلایل خود را برای تغییر ظاهر و شکل iOS بیان کرد و در اقدامی بسیار جالب و به دور از انتظار، به صورت علنی تنفر خود را نسبت به طراحی شلوغ که به شدت مورد پسند استیو جابز فقید و همچنین معاون ارشد تازه اخراج شده‌ از اپل و البته مورد علاقه آن مرحوم یعنی «اسکات فورستال» بود اعلام کرد.

م بازدید : 13 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 نام مدل SM-T3100 مربوط به Galaxy Tab همراه اول 3 8.0 نسخه ۱۶ گیگابایتی ۳G
اگر تصور می‌کنید که پس از دادگاه‌های دنباله دار سامسونگ و اپل که نهایتا منجر به ضرر بیش از ۱ میلیارد دلاری سامسونگ گردید، دو کمپانی در صلح و سازش و دور از دادگاه در حال رقابت هستند، سخت در اشتباه هستید. قاضی دادگاه کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده امریکا، سامسونگ را محکوم به نقض اختراع ثبت شده اپل در زمینه انتخاب متن کرد. همین موضوع ممکن است باعث ممانعت از فروش ابزارهای سامسونگ در ایالات متحده همراه اول امریکا شود[...]
نام مدل این محصولات برخلاف مدل‌های قبلی گلکسی با GT آغاز می‌شدند با SM همراه اول آغاز شده که هنوز دقیقا نمی‌دانیم به چه معناست، شاید SM-T مخفف Samsung Mobile Tablet باشد.
حال اگر کمیسیون نیز با رای قاضی دادگاه موافق باشد، همراه اول آنوقت می‌تواند دستور ممانعت از فروش ابزارهایی که این اختراع در آنها نقض شده را بدهد. از جمله ابزارهایی که سامسونگ این اختراع را در آنها نقض نموده می‌توان به سری گلکسی، ترنسفورم و نکسوس اشاره کرد. البته این احتمال نیز وجود دارد که کمیسیون به طور کامل رای دادگاه را رد کند. به هر حال نتیجه نهایی در ماه آگوست ۲۰۱۳ اعلام خواهد شد و تا آن زمان سامسونگ باید امیدوار باشد که کمیسیون با دادگاه هم عقیده نباشد.
طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با وجود تبلت ۸ اینچی گلکسی تب ۳ منتشر شده بود همراه اول و امروز نام مدل مربوط به تبلت‌های نسل سوم گلکسی تب در وب سایت خدمات سامسونگ قرار گرفته که وجود یک تبلت ۸ اینچی را تایید می‌کند. گلکسی تب ۳ احتمالا با ظاهر مشابه گلسی نوت ۸ ولی بدون قلم دیجیتال S-Pen عرضه خواهد شد[...]
قاضی دادگاه همراه اول بار دیگر سامسونگ را به نقض اختراع ثبت شده اپل محکوم کرد این بار، اختراع ثبت شده مربوط به نحوه انتخاب متن است. شاید این موضوع از نظر ما پیش پا افتاده به نظر برسد اما نقض همین پتنت ممکن است باعث مشکلات بسیار بزرگی برای سامسونگ گردد و مانع از فروش محصولات این کمپانی در بازار امریکا گردد.
منابع سم-موبایل در سامسونگ وجود همراه اول تبلت Galaxy Tab 3 8.0 را تایید نموده و اعلام کرده که نسل سوم تبلت‌های سری گلکسی به زودی وارد بازار خواهند شد.
نام همراه اول رسمی این منطقه Changjo Kwan می باشد که به معنی “موسسه خلاقیت” است. یک ساختار بسیار عظیم و گسترده همراه با طرحی از سقف های سنتی کره ای. در درون ساختمان ، یک نقشه حک شده در کاشی سنگی توجهم را جلب می کند، نقشه ای که زمین را به دو بخش تقسیم می کند، کشورهایی که سامسونگ کسب و کار خود را در آنها اداره می کند و با رنگ آبی روشن مشخص شده و کشورهایی که سامسونگ کسب و کار خود را در آنجا اداره خواهد کرد (در آینده) و با رنگ قرمز مشخص شده است. البته بیشتر این نقشه به رنگ آبی می باشد. ظاهرا اپل در صدد است گوشی جدید خود را با ضخامت باریک تری نسبت به نسخه های پیشین آی فون راهی بازار کند.
براساس این گزارش ابتدا نسخه وای-فای تنها گلکسی تب همراه اول ۳ وارد بازار خواهد شد و کمی بعد نسخه ۳G آن نیز معرفی می‌شود.
دادگاه کمیسیون تجارت بین الملل، شکایت دیگر اپل که مربوط به نحوه تشخیص ابزار زمانی که از طریق میکروفون یا ابزارهای خارجی دیگر به جک هدفون دستگاه متصل می‌شوند را وارد ندانست و اعلام نمود که سامسونگ همراه اول این پتنت اپل را نقض نکرده است.
ابزارهایی که در وب سایت خدمات سامسونگ رویت شده‌اند عبارتند از: SM-T210, SMT210R, SM-T210X, SM-T211, SM-T215, SM-T310, SM-T310, SM-T310X, SM-T311, همراه اول SM-T312 و SM-T315
فناوری جدید صفحه نمایش که با ال سی دی ادغام همراه اول شده، این امکان را فراهم می کند که گوشی از حد معمول باریک تر باشد.
سامسونگ از جدیدترین فناوری ها در ساخت صفحه نمایش 4.8 اینچی همراه اول OLED گلکسی SIII با وزن 133 گرم بهره برده و به این ترتیب ضخامت گوشی تا حد امکان کاهش یافته است.
نام همراه اول مدل SM-T3110 مربوط به Galaxy Tab 3 8.0 نسخه ۱۶ گیگابایتی Wi-Fi
به گزارش اخبار خارجی موبنا، از آنجا که سامسونگ به تازگی گوشی گلکسی S III را راهی بازار کرده و در رده باریک ترین گوشی های دنیا قرار دارد، اپل درصدد است این فناوری را در گوشی آی فون 5 اعمال کند و گوشی هوشمندی بسیار نازک تر همراه اول از گلکسی S III به بازار عرضه کند.
در رقابت بین اپل و سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند به نظر می رسد اپل حرف آخر را خواهد زد. اپل قصد دارد یک گوشی فوق باریک را با فناوری صفحه نمایش جدید وارد بازار کند. شرکت ژاپنی لیکوئید کریستال، شارپ و یک شرکت ژاپنی دیگر کار ساخت صفحه نمایش آی فون جدید همراه اول را بر عه

م بازدید : 7 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که در کشور ما از دیرباز به موضوع پیشرفت و توسعه در سایر حوزه‌ها توجه شده است، تصریح کرد: ایران جزو اولین کشورهایی است که در اتحادیه جهانی مخابرات عضو شد تا بتواند از تجربه شارژ همراه اول و راهبردهای سایر کشورهای عضو بهره‌مند شود.
او تصدی‌گری دولت را در حوزه ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در کشور بسیار پایین دانست و ابراز کرد:‌ دولت‌ها با تصدی‌گری و اعمال فرماندهی، مانع توسعه‌ی بخش‌های مرتبط با ICT خواهند بود اما امروزه شاهدیم که کشور ما و دولت ما به دور از تصدی‌گری‌های دولتی، ضرورت شارژ همراه اول پیشرفت را درک کرده و به واسطه آن بخش‌های غیردولتی را برای توسعه ICT فعال کرده است. هر چند که باید دانست اعمال نظارت و مدیریت از سوی حکومت و دولت انکارناشدنی است.تقی‌پور با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله کشور اذعان کرد:‌ در افق 1404، اهداف روشنی برای کشور تعیین کرده‌ایم تا به واسطه آن رتبه اول برای کشور در میان کشورهای منطقه به دست خواهد آمد و حتی علاوه بر این می‌توانیم الگویی برای سایر کشورهای جهان در جهت توسعه و پیشرفت باشیم. اما باید بدانیم که در حال حاضر فاصله زیادی تا آن جایگاه داریم ولی رگولاتوری می‌تواند با نظام‌دهی و نظام‌بخشی در این حوزه جایگاه ما را بالاتر ببرد.
این محصول بر مبنای یک طرح آزاد و به‌واسطه نرم‌افزارهای متن‌باز شارژ همراه اول
چندی پیش «اندرو هوانگ» (Andrew Huang) با طرح پرسشی اعلام شارژ همراه اول کرد که ارزان‌ترین تلفن‌همراه جهان با چه قیمتی می‌تواند ساخته شود و شرکت Mingtong Digital Mall در شهر شنزن چین در پاسخ به این سوال گفت که این محصول می‌تواند به قیمت ۱۲ دلار به تولید برسد.به گزارش فارس به نقل از فوربز، پیش از این هم تلفن‌های همراه مختلفی با قیمت ارزان ساخته شود، اما هیچ کدام از آن‌ها تا این اندازه ارزان نبودند.
به گزارش فارس به نقل از یاهو، پیش‌ از این مرسوم بود گوشی هوشمندی که خیس شده است داخل ظرف حاوی برنج خام قرار گیرد که تجربه کارشناسان نشان داد این روش برای نجات گوشی‌های هوشمند بلک‌بری و برخی مدل‌های اندرویدی مفید شارژ همراه اول بوده است و البته نتوانسته جان آیفون خیس شده را نجات دهد.
موبایل ۱۲ دلاری یک شارژ همراه اول گوشی هوشمند محسوب نمی‌شود و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است.
کارشناسان می‌گویند پس از آنکه یک دستگاه تلفن‌همراه خیس می‌شود، بزرگترین اشتباه کاربران این است که آن را روشن می‌کنند تا دریابند که گوشی‌شان سالم است یا خیر. این کار می‌تواند موجب شود که تلفن‌همراه شما بسوزد یا اینکه مدارهای داخلی از بین بروند.اگر تلفن‌همراه در حالت آماده‌باش به‌سر می‌برد و گوشی شما روشن و شارژ همراه اول نمایشگر شما خاموش است و مثل همیشه در جیب شما به‌سر می‌برد، هیچ اقدامی غیرمعمولی انجام ندهید و در اولین فرصت کلید خاموش کردن را فشار دهید.
اما به‌ تازگی روشی ارایه شده است که صاحبان آن ادعا می‌کنند ۱۰۰ درصد جان انواع گوشی‌های هوشمند خیس شده را نجات می‌دهد؛ برای مشخص شدن میزان اثر بخشی این روش یکی از شارژ همراه اول کارشناسان یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۴ را به مدت ۲۰ ثانیه داخل آب قرار داد و آن را به‌طور کامل داخل آب غوطه‌ور کرد، به‌طور که حباب‌های آب داخل آن جمع شده بود.
نخستین تلفن‌همراه جهان شارژ همراه اول با قیمت 12 دلار
باید توجه داشت که این محصول ۱۲ دلاری یک گوشی هوشمند محسوب نمی‌شود و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شارژ همراه اول شده است. همچنین کاربران برای خرید آن نیازی به انعقاد قراردادهای مخابراتی دو ساله با شرکت‌های مخابراتی ندارند و این محصول را به صورت قفل شده دریافت نمی‌کنند.
سپس این گوشی هوشمند کیت مخصوص Dry-All Smartphone Recovery مورد استفاده قرار گرفت و دستورالعمل آن به‌دقت دنبال شد در این دستورالعمل نوشته شده بود که ابتدا تلفن‌همراه خود را خاموش کنید، یک حوله خشک بردارید، سیستم Dry-All شارژ همراه اول را به همراه تلفن‌همراه خود برای ۲۴ ساعت روی آن قرار دهید.
هم‌اکنون مدل مفهومی این محصول را چینی‌ها طراحی کرده‌اند که شارژ همراه اول البته باید گفت نشان دهنده نوآوری آن‌ها در این زمینه است و می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد.
کیت هوشمند Dry-All که گفته می‌شود ۱۰۰ درصد جان تلفن‌های همراه خیس شده را نشان می‌دهد در دو مدل ساخته شده است؛ مدل یک‌بار مصرف آن هم‌اکنون با قیمت ۱۱ دلار فروخته می‌شود و مدل ویژه آن با قابلیت ۵ بار استفاده کردن به قیمت ۵۰ شارژ همراه اول دلار به فروش می‌رسد.
کارشناسان می‌گویند که عوض کردن یک گوشی آب‌خورده به‌طور میانگین ۴۰۰ دلار هزینه دارد و بر این اساس باید توجه داشت که آیا برای نجات جان شارژ همراه اول یک گوشی آب‌خورده راهی وجود دا

م بازدید : 11 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

متأسفانه سونی اکسپریا zl در حال حاضر با خرید شارژ همراه اول دو رنگ سیاه و سفید در دسترس است و هیچ خبری از تنوع رنگ در این نوع اسمارت فون به گوش نمی رسد.
بدون شک صفحه نمایش نوت ۳ از نوع AMOLED خواهد بود چرا که سامسونگ علاقه زیادی به استفاده از این نوع صفحات نمایش در اسمارت فون های پرقدرت خود دارد. می توان مطمئن بود که سامسونگ در نوت ۳ از صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود استفاده نخواهد کرد چرا که کره ای ها هنوز در خرید شارژ همراه اول ساخت این صفحات دچار مشکل هستند
پیش تر شایعه شده بود که سامسونگ گلکسی نوت ۳ با صفحه خرید شارژ همراه اول نمایش ۶٫۳ اینچی و پردازنده اکسینوس ۵ اکتا خواهد آمد اما بنابر سخنان مقامات ناشناس سامسونگ که با کره تایمز گفتگو کرده اند، این کمپانی می خواهد یک فبلت ۵٫۹ اینچی در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.
هرچند اچ تی سی قول داده تا ۱۵ مارس ارسال این گوشی را آغاز کند، اما به نظر می رسد حداقل تا قبل از ماه می (دو ماه دیگر) این گوشی وارد بسیاری از کشور ها نخواهد شد. قبلا این شرکت عنوان کرده بود بازار آمریکا بزرگ ترین هدف آنها است. پس اگر این خبر صحت داشته باشد احتمال دارد تا چند ماه آینده این گوشی را بجز آمریکا در دیگر کشور خرید شارژ همراه اول ها نبینیم.
منابع صنعتی نشان می دهند اچ تی سی زمان سختی را در تولید اچ تی سی وان می گذراند. در آخرین گزارش ها ادعا می شود اچ تی خرید شارژ همراه اول سی فقط توانایی تولید ۲۰ درصد از مقدار پیش بینی شده پرچمدار خود را دارد.
این فبلت I6000 نام دارد و از خرید شارژ همراه اول ویژگی های سخت افزاری آن می توان استفاده پردازشگر چهار هسته ای و حافظه رم با ظرفیت دو گیگابایت را نام برد.
این محصول دارای درگاه microSD برای ارتقا حافظه داخلی می باشد و می خرید شارژ همراه اول تواند به شبکه های بی سیم و همینطور سامانه موقعیت یاب جهانی GPS متصل شود.
این شرکت فنلاندی که افت شدیدی در بازار اسمارت فون ها داشته و سهم خود در این بازار را تقریباً از دست داده بود، با تمرکز روی ویندوزفون و ارائه سری تلفن های لومیا به آرامی به میدان بازگشته است. تحلیل گران بزرگ اقتصادی و تجاری پیش تر معتقد بودند که نوکیا خرید شارژ همراه اول با سرمایه گذاری روی ویندوزفون که سهم بسیار اندکی در بازار داشت، حذف خود از دنیای اسمارت فون ها را مسجل کرده است اما با ارائه ویندوزفون ۸ و لومیاهای پرقدرت ورق برگشته و نوکیا کمی از لبه پرتگاه فاصله گرفته است.
نوکیا اخیراً اعلام کرده که توانسته ۲ میلیون دستگاه ویندوزفون لومیا خرید شارژ همراه اول در چین بفروشد.
دوربین به کار رفته خرید شارژ همراه اول در این محصول ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و ضخامت آن ۹٫۵ میلی متر اعلام شده است.
بخش اعظم کم بود های خرید شارژ همراه اول اچ تی سی تنها به دو قطعه بر می گردد. این دو قطعه موتور سیم پیچ صدا و ماژول دوربین است. به خاطر کمبود قطعات دوربین، اچ تی سی در دو ماه آینده فقط توانایی ارسال ۸۰۰ هزار تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه وان را دارد.
باید توجه کرد که تنها سری موجود فبلت های سامسونگ همان سری گلکسی نوت است. با توجه به این مسئله و گفته های مقامات سامسونگ می توان خرید شارژ همراه اول استنباط کرد که گلکسی نوت ۳ با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ خواهد آمد.
چند روز پیش بود که خبری را منتشر کردم مبنی بر نگرانی چینی ها از تسلط ۹۸ درصدی اندروید بر روی بازار اسمارت فون های خرید شارژ همراه اول تولیدی این کشور. اما با این تفاسیر گویا نوکیا بخت و اقبال خوبی در این کشور پیدا کرده و توانسته میزان قابل توجهی از ویندوزفون های خود را در چین به فروش برساند.
شرکت های چینی در تلاش هستند تا رکورد های بیشتری را در دنیای تکنولوژی از آن خود کنند. به تازگی یک دستگاه جدید توسط شرکت چینی Actwell تولید شده است که رکورد اولین خرید شارژ همراه اول فبلت دنیا با نمایشگر ۶٫۵ اینچی را به دست آورده است.
این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ضد خش ۵ اینچی full hd و رزولوشن۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل می باشد . خرید شارژ همراه اول از دیگر مشخصات شاخص اکسپریا zl پردارنده چهار هسته ای ۱٫۵ گیگا هرتزی با ۲ گیگ ram حافظه داخلی ۱۶G و همچنین دوربین قدرتمند ۱۳MP و دوربین ثانویه ۲MP سیستم عامل android 4.1 باقلا ژله ای و باطری ۲۳۷۰ میلی آمپری می باشد
سونی اکسپریا zl هم اکنون با قیمت ۶۹۹ دلار برای نسخه قفل شده خرید شارژ همراه اول آن در فروشگاه آنلاین MobiCity به فروش می رسد
در چند روز آینده قرار است گلکسی اس ۴ به خانواده اسمارت فون های پرقدرت سامسونگ اضافه شود و پرچمدار جدیدی برای سری خرید شارژ همراه اول گلکسی اس پیدا شود. اما خوب سری گلکسی نوت چه می شود؟ آیا این سری موفق و محبوب نیاز به پرچمدار جدید ندارد؟

م بازدید : 11 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دریافت شارژ همراه اول

 

 

 

 اما والدینی که می خواهند Champ را برای فرزندان شان خریداری کنند ، قطعا قیمت آن را هم در نظر گرفت و آن را با گزینه های دیگر مقایسه خواهند نمود. در حال حاضر ،قیمت Champ کمی بالا به نظر می رسد اما مشخصا قیمت گوشی با افت مواجه خواهد همراه اول شد. این گوشی از آن گوشی هایی است که احتمالا می توان آن را با قراردادهای اپراتورها به صورت رایگان دریافت نمود.
دیواری از رقبا در برابر Samsung C3300K Champ صف کشیده اند و بنابراین باید قیمت گوشی کاهش پیدا کند . با طرح مکالمه ای مناسب (تماس رایگان دائمی با پدر یا مادر) می توان این گوشی را کادوی فوق العاده ای برای یک نوجوان یا کودک دانست.به جرات می‌توان گفت که Galaxy S III پر حاشیه‌ترین و داغ‌ترین گوشی همراه اول هوشمندی است که تا به امروز وارد بازار شده است. خانواده گوشی‌های Galaxy S کمپانی سامسونگ همیشه به عنوان یکی از موفق‌ترین خانواده‌های گوشی‌های هوشمند شناخته شده بودند و دلایل این امر طراحی ساده و شکیل، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، قدرت بالا و امکانات بسیار آن‌ها بوده است. در نگاه اول، Galaxy S III نیز با داشتن طراحی خوب و ساده و صفحه نمایش بزرگ، از این قاعده پشتیبانی می‌کند ولی آیا این گوشی که تنها از سیم کارت های micro پشتیبانی می‌کند، می‌تواند جانشین شایسته‌ای برای گوشی Galaxy S II باشد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، نقد و بررسی کامل این محصول را بخوانید.
ماشین حساب گوشی Samsung همراه اول C3300K Champ بسیار ساده است. نرم افزارهای دیگری مانند voice recorder ، Worldtime و مبدل واحد در این بخش قرار دارند. محدودیت زمانی در نرم افزار voice recorder ،60دقیقه است. یک تایمر و کرنومتر هم در این گوشی قرار داده شده اند.
مشخصات کلی : همراه اول
شبکه های ارتباطی: همراه اول
در این گوشی نرم افزارهای To do و Memo هم برای ثبت کارها و یادداشت ها وجوددارد. شما می توانید از ویدجت مخصوص یادداشت ها برای همراه اول قرار دادن آنها در صفحه اصلی استفاده کنید تا آنها را فراموش نکنید.
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده همراه اول - یک سیم کارته - وزن : 133 گرم
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - همراه اول حافظه رام - مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
یک نرم افزار ویرایشگر تصاویر هم در این گوشی ارائه شده است. گرچه این نرم افزار توانایی های فتوشاپ را ندارد (!) اما می توانید از آن برای اعمالی نظیر برش زدن تصاویر ، تغییر اندازه و چرخاندن آن ها و همین طور اعمال برخی جلوه های جالب استفاده کنید. این نرم افزار می تواند نقش بسیار موثری برای حاضر همراه اول کردن و آماده سازی عکس ها برای ارسال با MMS بازی کند. و در پایان نرم افزاری با عنوان Bluetooth Messenger در گوشی عرضه شده است که برای چت در فواصل محدود استفاده می شود. این نرم افزار تنها در فواصل چند متری کار می کند و حتی قابلیت ذخیره چت ها را هم در اختیار شما قرار می دهد . اگر گوشی های دیگر Bluetooth Messenger نداشته باشند ، باز هم امکان دریافت پیام های شما را با فرمت .VNT خواهند داشت . با اینکه تمامی گوشی ها قادر به باز کردن این نوع فایل نیستند اما برخی از آن ها از چنین امکانی برخوردارند . آن ها می توانند با ایجاد یادداشتی و ارسال آن به شما به پیام تان پاسخ گویند.
هنگامی که Corby عرضه شد ، مخاطبین جوان تر را هدف قرار داده بود و قیمت پایینی هم برای آن در نظر گرفته شده بود. این برنامه با موفقیت روبرو شد و متعاقبا محصولات مشابه بعدی هم به بازار عرضه شد. Samsung C3300K Champ از نظر آماری حتی کاربران جوان تری را نسبت به Corby هدف قرار داده است.صفحه نمایش و زوایای دید محدود آن ، ناامید کننده هستند. مشکلات نرم افزاری ای هم در گوشی دیده می شود که از آن جمله می توان به مرورگر قدیمی و یکپارچگی ضعیف همراه اول با سرویس های شبکه های اجتماعی اشاره کرد.اما در کل Champ بسیار خوب به نظر می رسد. استفاده از آن اسان است و قابلیت های سرگرم کننده بسیاری در آن جای داده شده است.
پردازنده: همراه اول Quad-core Cortex-A9, Exynos 4412 Chipset 1.4GHz
همانند سایر گوشی های سامسونگ ، Samsung C3300K Champ هم تنها با نسخه های آزمایشی بازی های Asphalt 4 ، Brain Challenge ، Diamond Twister ، Pyramid ، Crazy Penguin ، همراه اول Monopoly و PyramidBloxx عرضه می شود.
بازی ها همراه اول
هنوز هم گوشی های بسیاری را می توان با همراه اول قابلیت های مشابه یا حتی بهتر یافت که سال گذشته عرضه شده اند و قیمت آن ها آنقدر کاهش یافته است که بتوانند با Champ به رقابت بپردازند.
از لحاظ طراحی، Galaxy S III کمی تغییر نسبت به دو برادر کوچک‌تر خود یعنی Galaxy S و Galaxy S II داشته است. لبه‌های گوشی انحنای بیشتری گرفته‌اند و گوشی دیگر آن حالت مستطیلی را ندارد. البته سامسونگ دلیل این کار را وجود صفحه نمایش بسیار عظیم 4.8 اینچی آن دانسته است. با گرد کردن گوشه‌ها، حجم کلی گوشی بسیار کمتر شده است و هنگامی که Galaxy S III را در کنار Galaxy S II قرار می‌دهید، گویی همراه اول دو گوشی هم سایز را کنار هم گذاشته‌اید و این در حالی است که صفحه نمایش Galaxy S III تقریبا 0.5 اینچ بزرگ‌تر از صفحه نمایش Galaxy S II است. به علاوه این گرد بودن لبه‌های گوشی باعث می‌شود که در دست راحت‌تر جای گیرد و کار کردن با آن راحت‌تر شود.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 207
  • بازدید کلی : 5,966